zawieszenie tylne peugeot 607

sprawdź też:

peugeot

mkm

Peugeot 508 - test | Pierwsza jazda

Peugeot 508 - test | Pierwsza jazda

Po pierwszych jazdach nowym 508 można odnieść wrażenie, że Francuzi zrobili nie jeden, a dwa nowe modele. I wcale nie chodzi o to, że na rynku debiutuje sedan i kombi. W zależności od wersji silnikowej auto ma różne zawieszenia. Ilu chętnych skusi się na topową i najdroższą wersję nowego auta?

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Są marki, które swoimi modelami zapisały się w naszych sercach złotymi literami. Renault jest jedną z nich. Za co kochamy tę francuską firmę?

Peugeot 207

Model 206 to wielka wygrana Peugeota. Sprzedało się pięć milionów egzemplarzy. Następca ma szanse poprawić ten wynik i nie będzie to dziełem przypadku.

Peugeot 407 Coupé

iskier najlepiej wyglądają jednak na filmach. Być może, aby jazda 407 Coupé nie była nazbyt widowiskowa, producent obniżył tylne zawieszenie auta o 13 mm bardziej niż przednie. I tylne, i przednie zawieszenie zaprojektowano tak, by ograniczyć przechyły i kołysanie. Jest twardsze niż w sedanie i SW

Peugeot 407 2.0 HDi, 2.2, 3.0 V6

gazu w zakręcie, nieznacznie przechyla się na boki, a wszystko przy zachowaniu wysokiego komfortu. Zawieszenie wybiera podłużne nierówności komfortowo, zbliżając się do zachowania dużo większego i bardziej luksusowego modelu 607 czy wzorcowego pod tym względem Citroëna C5.Peugeot 407 to pierwszy

FORD FOCUS/HONDA CIVIC/PEUGEOT 307

bieg.Układy hamulcowe w Fordzie i Peugeocie składają się m.in. z przednich tarcz wentylowanych i tylnych litych. I w obu znakomicie zdają egzamin - zmęczenie cieplne (tzw. fading) nie pojawia się prędko. Peugeot sygnalizuje nawet awaryjne hamowanie automatycznym włączeniem świateł awaryjnych (kierunkowskazów

Peugeot 1007

. Chociaż jego nazwa obiecuje coś większego niż luksusowy 607, nie dajmy się zwieść - 1007 nie jest wielgachną limuzyną i ma coś, czego nie mają konkurenci. Mowa o elektrycznie przesuwanych drzwiach.Sezamie, otwórz się (w 5 sekund)Są znakiem rozpoznawczym Peugeota 1007. Całość z zewnątrz specjalnie się nie

Konfrontacje: Ford Mondeo 2.0 Trend X/Nissan Primera 1.8 Acenta/Opel Vectra 1.8 Comfort/Peugeot 407 2.0 SV Executive/Toyota Avensis 2.0 Prestige

, przyjeżdżając takim autem na spotkanie z klientem, robi się odpowiednie wrażenie. Prestiż, szyk... Linia samochodu ma więc duże znaczenie.Najbardziej wzięli to sobie do serca Francuzi. Sylwetka Peugeota 407 zdecydowanie wyróżnia się z całej piątki - właściwie to odchudzona "607", jedno

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

V6 od Saaba. Produkcję Signum zakończono po 5 latach w 2008 r., wraz z wejściem na rynek Insigni. Klienci uznali, że zarówno prezencja modelu, jak i jakość wykończenia nie zasługują na cennikowe różnice w stosunku do Vectry. Peugeot 607  Zaprezentowany w 1999 roku następca 605-ki jeździ na

Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI

miękki jak np. Peugeot 607 czy... Kia Opirus. Można to odczuć na koleinach czy drodze o nierównej nawierzchni. Czułe zawieszenie nie obniża jednak komfortu jazdy. Przeciwnie - ułatwia kierowcy panowanie nad autem. To istotne przy tej mocy silnika (345 KM) i napędzie na tylną oś. Chrysler

Kia Opirus 3.5 V6 Premium

za Opirusa, a także z najdroższym Peugeotem 607 (172 tys. zł). Francuski model może być największym konkurentem Kii. Ze standardowym wyposażeniem Premium znajdziesz w Opirusie prawie wszystko, co samochód tej klasy powinien mieć, plus pięcioletnią gwarancję na pojazd. Oprócz elementów

Citroën C6

tak dobrze jak w Peugeocie 407 coupé (to pewnie wina braku ramek w drzwiach). Prowadzenie auta, i na wąskich dróżkach Szampanii, i na autostradzie sprawia wielką frajdę. Siła zmiennego hydraulicznego wspomagania jest idealnie dopasowana, a hydropneumatyczne zawieszenie spisuje się wyśmienicie

Mercedes SLK 55 AMG

wymarzone 911 zaczyna się kulić w kącie wyimaginowanego garażu jak wystraszone samochody na reklamie Peugeota 607. Metalowy dach vario-roof wciąż przykrywa kabinę. Złożenie go to kwestia jednego guzika i 22 sekund. Wybieram jednak ciszę. Nie chcę, by masujący uszy dźwięk silnika zagłuszał huk powietrza. Nie

607 do warsztatów!

Peugeot ogłosił akcję serwisową swojego flagowego modelu 607. Limuzyny wezwane będą do warsztatów z dwóch powodów - w celu sprawdzenia kabli akumulatora oraz wymiany wadliwego elementu tylnego zawieszenia. PS. CHociaż nie ukrywają błędów konstrukcyjnych. Ogólnie to ze wszystkimi samochodami

Kolejny recall

Tym razem padlo na Peugeota: Peugeot ogłosił akcję serwisową swojego flagowego modelu 607. Limuzyny wezwane będą do warsztatów z dwóch powodów - w celu sprawdzenia kabli akumulatora oraz wymiany wadliwego elementu tylnego zawieszenia. 5762 egzemplarze modelu 607 wyprodukowane od początku

Re: do greenblacka

greenblack napisał: > Podobną wpadkę miał Peugeot z 607 - wypadał z drogi i po okresie udawania, że > nic się nie dzieje, pośpiesznie domontowywano ESP. a wlasnie ze nieprawda 607 nie ma w standarcie ESP mam przed soba cennik i wersja podstawowa go nie ma po drugie z tego co czytalem

Re: Rekord awaryjności "Salonowca"

pewien sprawcy-ale uważam ,że przy tak małym przebiegu auta to przesada.Szczególnie ,że wcześniej jeździłem kilkoma autami i nie słyszałem nic (a może dopiero po Peugeocie zacznę bardziej słuchać).Jak ostatnio słyszałem model 607- a dokładnie jego "piski",to wzbudziło u mnie już tylko

Do Johnadoe

Gość portalu: johndoe napisał(a): ale nikt nie mial taaaaaaaakiej wpadki z taaaaakim samochodem, ktor > y mial byc wizytowka koncernu i budowac jego image. > podobna wpadke to mial ostatnio tylko mb z a klasa Podobną wpadkę miał Peugeot z 607 - wypadał z drogi i po okresie udawania

Re: Do Johnadoe

greenblack napisał: > > Podobną wpadkę miał Peugeot z 607 - wypadał z drogi i po okresie udawania, że > nic się nie dzieje, pośpiesznie domontowywano ESP. W 206CC poprawiano działanie > > dachu. Do serwisów wzywano też C5 z powodu kłopotów z tylnym zawieszeniem. > Renault