zawieszenie toyota avensis

sprawdź też:

toyota

mjl

Pojedynek używanych | Passat vs Avensis

Pojedynek używanych | Passat vs Avensis

Volkswagen Passat należy do najbardziej poszukiwanych używanych samochodów klasy średniej w naszym kraju. W naszym pojedynku o tytuł mistrza będzie się z nim bić Toyota Avensis - czy da radę Niemcowi?

Salon Frankfurt 2011 | Odmłodzona Toyota Avensis

Podciągnięte zmarszczki, nowe systemy multimedialne i oszczędniejsze silniki to najkrótsze podsumowanie zmian, które dotknęły produkowaną od niespełna 3 lat Toyotę Avensis

Wybrano najlepsze auta do firmy

Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych wybrało najlepsze auta do firm. Wyłonił je "Profesjonalny Test Flotowy", będący obiektywnym porównaniem samochodów w poszczególnych segmentach. Oto zwycięzcy

Toyota Avensis 2.0 Multidrive S - test | Za kierownicą

Toyota Avensis 2.0 Multidrive S - test | Za kierownicą

, ale i one zwracają na siebie uwagę dopiero po włączeniu. Nowe reflektory, większa osłona chłodnicy oraz inaczej przetłoczone błotniki wymagają dokładniejszego przyjrzenia się. Sylwetka Toyoty Avensis nie zmieniła się zatem znacząco, ale jest w niej nuta świeżości. Jeszcze wyraźniej czuje się ją we

Pojedynek używanych | Matiz va Panda

Pojedynek używanych | Matiz va Panda

Panda - ogłoszenia Które jest lepsze? Zdecyduj w sondażu poniżej. CZYTAJ WIĘCEJ: Daewoo Matiz / / FSO Matiz vs Fiat Panda Marcin Lewandowski ZOBACZ TAKŻE: Pojedynek używanych | VW Passat (B5) vs Toyota Avensis (I) Pojedynek używanych | Clio vs Punto Peugeot 106 - ogłoszenia

Samochody z innej bajki | Scion

Samochody z innej bajki | Scion

USA średni wiek nabywcy samochodu to ponad 50 lat, a dla Sciona - 39. Nikt nie ma młodszych klientów. No dobrze, a jakie auta proponuje Scion?Których aut w Polsce nie kupisz?Toyota Avensis - ogłoszeniaNajtańszy (od 16 tys. dolarów) jest model xD. To tak naprawdę Toyota Urban Cruiser, ale z mocnym

Nowa Toyota Avensis

Nowa Toyota Avensis

jednak obawiać, że z tyłu pojawi się belka skrętna rodem z tańszych Aurisów - Avensis będzie wyposażony w ten sam niezależny system zawieszenia, który montowany jest w najmocniejszej (czytaj: najdroższej), 180-konnej wersji Aurisa (silnik diesla 2,2 l).Nowa Toyota Avensis będzie wyposażana w odświeżone

Toyota Avensis 2.0 - test | Za kierownicą

Toyota Avensis 2.0 - test | Za kierownicą

samochodem. Przód, choć dużo ciekawszy i bardziej masywny niż u poprzednika mocno przypomina Toyoty oferowane za oceanem. A tył? Szczerze mówiąc wolałbym pominąć ten fragment. Banalne kształty i lampy w formie plastikowych plastrów zupełnie mnie nie przekonują. Firma poszła dobrym kursem, bo nowy Avensis

Samochody z innej bajki - Toyota na świecie, cz. 1

Samochody z innej bajki - Toyota na świecie, cz. 1

jako hybryda i był to pierwszy van z takim napędem na rynku.Model Zelas to tak naprawdę Scion tC, czyli Toyota Avensis poprzedniej generacji w zadziornym, młodzieżowym nadwoziem coupé. Pod maską pracuje silnik benzynowy 2,5 l o mocy 180 KM.Kolejna ciekawa Toyota - Crown - nie nosi żadnej korony

Toyota Camry (1991 - 2001) - opinie Moto.pl

Toyota Camry (1991 - 2001) - opinie Moto.pl

Nowa Toyota Camry - bez rewolucji Toyota klasy średniej wyższej zostałaby w naszym kraju zupełnie zapomniana, gdyby nie rynek wtórny. Samochód, który kiedyś dostępny był o oficjalnej ofercie Toyoty, znikł z polskich salonów, a rolę flagowej limuzyny przejął po nim Avensis. Tymczasem, w latach

Paryż 2010 | Kizashi dla Europy

Paryż 2010 | Kizashi dla Europy

Wszystko o Suzuki Swift - dane techniczne, opinie, cenyPo debiucie w Japonii, USA i Australii przyszedł czas na Stary Kontynent. Kizashi zmierzy się tutaj m.in. z Volkswagenem Passatem, Fordem Mondeo, Citroenem C5, Toyotą Avensis, Hondą Accord i Mazdą 6. Nazwa modelu oznacza z japońskiego "

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

powietrza, równy 0,287, co oczywiście pomaga obniżyć apetyt na paliwo. Nowy Yaris zdradza również, jak będą wyglądały w niedalekiej przyszłości kolejne modele Toyoty - jako pierwszy pod nóż chirurga plastycznego idzie Avensis, którego facelifting spodziewany jest jeszcze w tym roku.Karoseria urosła o 10 cm

Toyota Avensis - odrobione zadanie domowe

zawieszenie, układ kierowniczy imateriały. A za całość wystawiono cenę taką jak Ford za swoje Mondeo. Obaj producenci obrali odmienne strategie i czas oraz wyniki sprzedaży pokażą, czy klienci bardziej docenią jakość (a ściślej niezawodność) Toyoty, czy może ilość (a dokładniej gabaryty) Forda Toyota Avensis

Toyota Avensis II (2002-2008) - opinie Moto.pl

Toyoty klasy średniej wolno tracą na wartości. Ponieważ wejście kolejnej generacji modelu wymusza obniżki cen poprzedników na rynku wtórnym, warto skorzystać z okazji. Tym bardziej że Avensis cieszy się dobrą opinią, głównie ze względu na walory eksploatacyjne i wysoką niezawodność.Samochód

OCENA i PODSUMOWANIE

Radość z jazdy - 5,0 Ocena końcowa - 5,5 Toyota Avensis Zawieszenie - 6,0 Wykonanie - 5,5

Salon Frankfurt 2011 | Przewodnik

Salon Frankfurt 2011 | Przewodnik

wykonane z całkiem niezłych materiałów. To dowód, że Fiat po rozpoczęciu współpracy z Chryslerem nie zapomniał o małych autach. A inne nowości? Toyota pokazała zmodernizowanego Avensisa. Z zewnątrz zmian jest niewiele, ale dzięki nowemu zawieszeniu auto ma się prowadzić znacznie lepiej. Hiluxowi także

Chevrolet Malibu LTZ 2.0D | Pierwsza jazda

Chevrolet Malibu LTZ 2.0D | Pierwsza jazda

w naszych warunkach nie powala na kolana. A przecież Malibu musi konkurować z naszymi rodzimym legendami - VW Passatem, Fordem Mondeo, Toyotą Avensis, Skodą Superb i Oplem Insignią, z którym dzieli płytę podłogową i elementy zawieszenie. Benzynowe Malibu nie grzeszy dynamiką. Rozbieganych

Konfrontacje: Ford Mondeo 2.2 DuraTorq CI Trend X/Toyota Avensis 2.2 D-4D 180 Sol Plus

pomiarów elastyczności Avensis znowu okazał się szybszy. Ale osiągi motoru to nie wszystko. Dobrze byłoby, gdyby zawieszenie oraz układ hamulcowy były dostosowane do jego możliwości. A tu okazało się, że Ford na zatrzymanie się ze 100 km/h potrzebował 37 m - o 2,7 m mniej niż Toyota, a na

Toyota Avensis 2.2 D-4D. Serce z Jelcza

Avensis - opracowana przez położone na południu Francji w Nicei biuro konstrukcyjne European Design and Development (ED2) i produkowana w Anglii - jest pierwszą europejską Toyotą eksportowaną do... Japonii! Na Starym Kontynencie brakowało jej jednak nowoczesnego, mocnego silnika Diesla. W 2003 r

Toyota Avensis I (1997-2003) - opinie Moto.pl

jest dość niefortunnie umocowany i może stukać. Podejrzane dźwięki w tylnej części auta nie muszą więc pochodzić od zawieszenia Toyota Avensis historia modelu 1997, jesień premiera modelu, z

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

271,2 cm 603-1731 l 655 kg Ford Mondeo 285 cm 543-1740 l 532 kg Skoda Superb 276,2 cm 633-1865 l 638 kg Citroen C5 281,5 cm 533-1490 l 589 kg Opel Insignia 273,7 cm 540-1540 l 555 kg Toyota Avensis 270 cm 543-1610 l 600 kg Mazda 6 272,5 cm 519-1751 l 535 kg Czas przymierzyć się do fotela

Hyundai i40 1.7 CRDi - test | Za kierownicą

Hyundai i40 1.7 CRDi - test | Za kierownicą

przestronność. Nawet za wysokim kierowcą miejsca z tyłu jest w bród, mimo łukowatej linii dachu wokół głowy zostaje sporo powietrza, a pod tylną klapą czeka jeszcze 553-litrowy kufer ze schowkiem pod podłogą.Czy się to komuś podoba czy nie, Koreańczycy biorą na celownik Toyotę Avensis. Pomóc mają klienci

Mazda 6 | Pierwsza jazda | Dobre wrażenie

Mazda 6 | Pierwsza jazda | Dobre wrażenie

Toyota Avensis 1.8 (147 KM) Luna 85 900 zł (kombi: 89 900 zł). Jak widać faktyczna różnica nie jest bardzo duża. Mazda 3 - test | Pierwsza jazda Summa Summarum Czekałem z niecierpliwością na debiut nowej szóstki. Atrakcyjne nadwozie skrywa tajemnicę, którą w krótkim czasie trudno odkryć. To co pozostało

Toyota Avensis 2.2 D-4D

znajdzie się w luksusowym samochodzie. To jest Lexusowym. Nim jednak 2,2-litrowy motor z Jelcza-Laskowic trafi do nowego Lexusa IS, pojawi się w Toyocie Avensis. Z obojgiem spotkałem się w Hamburgu.Jeśli nie spojrzysz na oznaczenia, nigdy nie odgadniesz, że w tym Avensisie znajduje się polski diesel

Honda Accord (1993-2004) - opinie Moto.pl

18,3 2.0 16V od 6,7 do 21,6 INTERNETwww.altech.com.plStrona poświęcona starszym generacjom Hondy Accord. Są instrukcje obsługi, opisy modeli, poradnik, zdjęcia, zagadnienia tuningoweDariusz DoboszZOBACZ TAKŻE:Konfrontacje: Honda Accord 2,4/Toyota Avensis 2,4Honda Accord Tourer - Co autor miał na

Toyota Verso - test | Pierwsza Jazda

Verso i Avensis Verso. Toyota zastąpiła trzy różnej wielkości minivany jednym - Verso. Klienci nie muszą się teraz zastanawiać, który model wybrać. Według Japończyków nowe Verso jest na tyle wszechstronne, że zachwyci większość właścicieli, którzy do tej pory mieli wielkopojemne Toyoty.Co ma ich

Toyota Avensis 2003

Nowa generacja aut Toyoty jest nie tylko stylizowana z charakterem, ale ma dobrze wykonane wnętrza i sportowe podwozia. Podobnie nowa Toyota Avensis. Samochód projektowany w Europie ma szansę podbić serca europejskich klientów. Nowy model, który w wersjach sedan, liftback i kombi pojawi się w

Dane techniczne: Ford Mondeo 2.2 DuraTorq CI Trend X/Toyota Avensis 2.2 D-4D 180 Sol Plus

WYPOSAŻENIE I KOSZTY . Ford Mondeo 2.2 DuraTorq CI Toyota Avensis 2.2 D-4D 180 cena wersji testowanej 117 720 zł 124 349 zł

Konfrontacje: Ford Mondeo 2.0 Trend X/Nissan Primera 1.8 Acenta/Opel Vectra 1.8 Comfort/Peugeot 407 2.0 SV Executive/Toyota Avensis 2.0 Prestige

;pojemności 2,0 l oraz mocy 136 KM potrzebuje 11,7 s, aby rozpędzić pojazd do 100 km/h. Konkurenci z naszej konfrontacji, pod maskami których pracują mniejsze silniki, osiągają lepsze rezultaty.Innych wrażeń dostarcza jazda Toyotą Avensis. Jej zawieszenie (przód - kolumny MacPhersona, tył

VW Passat Variant 1.8 TSI - test | Za kierownicą

; -Ładowność- Volkswagen Passat 271,2 cm 603-1731 l 655 kg Ford Mondeo 285 cm 543-1740 l 532 kg Skoda Superb 276,2 cm 633-1865 l 638 kg Citroen C5 281,5 cm 533-1490 l 589 kg Opel Insignia 273,7 cm 540-1540 l 555 kg Toyota Avensis 270 cm 543-1610 l 600 kg Mazda 6 272,5 cm 519-1751 l 535 kg

Toyota Prius - test | Za kierownicą

garażach dorosłych facetów. Wyobrażacie sobie na przykład... zlot miłośników Toyoty Prius?A to już 13 lat i ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy, odkąd Prius stanął na kołach. Blisko połowa produkcji trafiła na rynek północnoamerykański, gdzie w czasach kryzysu używane egzemplarze były nawet droższe od

Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

Udany startPoprzedni model Avensisa nie wyróżniał się szczególnie na tle pojazdów konkurencji, ale ceniony był za jakość wykonania i niezawodność. Nowy model próbuje ująć nabywcę cechami, które nie były mocną stroną poprzednika. Toyota Avensis Wagon jest koncepcyjnie bliższa np. Renault Lagunie

Toyota Corolla/Auris

, uspokajająco. Kierownica chodzi ze sporym oporem, auta są komfortowe i nie skłaniają do szaleństw na zakrętach, choć trzymają się drogi bez zarzutu. Corolla jest promowana jako samochód "o klasę wyżej". Ma w nim być cicho i komfortowo jak w Toyocie Avensis. Producent nie pożałował materiałów

Dane techniczne

. Ford Mondeo 2.0 Trend X Peugeot 407 2.0 SV Executive Toyota Avensis 2.0 Prestige Opel Vectra 1.8 Comfort Nissan Primera 1.8 Acenta segment

Citroën C5 2.0 HDI 160 - test | Za kierownicą

silnikiem w wersji Active kosztuje 114,2 tys. zł. 160-konny Opel Insignia 2.0 CDTi Cosmo to wydatek 118,1 tys. zł, Ford Mondeo 2.0 TDCi (163 KM) Titanium LXS - 140 600 zł, a Honda Accord 2.2 i-DTEC (150 KM) Executive - 135 900 zł. Za porządnie wyposażoną Toyotę Avensis 2.2 D-Cat (150 KM) w specjalnej

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

Vitara 1.6 i Jimny - nieprawidłowy materiał rolki napinacza paska wspomagania kierownicy (796 egz.)Toyota - iQ - zła praca czujnika elektrycznego wspomagania- Land Cruiser Prado - ryzyko poślizgu tylnych kół podczas pokonywania zakrętu (176 aut)- iQ, Aygo, Yaris, Auris, Corolla, Verso, Avensis, RAV4

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

płaski tunel środkowy i ustawny, 505-litrowy bagażnik, ukryty pod elektrycznie podnoszoną tylną klapą. I tu jednak Citroen musi uznać wyższość konkurencji. O ile Renault Laguna (508 l), Ford Mondeo (494 l) czy Mazda 6 (519 l) dysponują zbliżoną pojemnością, o tyle Toyota Avensis (543 l), VW Passat (603 l

Pogoń za kratką

Focus 3. Mitsubishi Outlander 4. Toyota Avensis Dariusz Dobosz ZOBACZ TAKŻE: 5 zł wypłoszyło kierowców ze stacji Autostrada A4 bez stania na bramkach Renault Avantime - ogłoszenia

Opel Insignia 2.0 Turbo - za kierownicą

. Jej atutem jest także cena. Wersja 2.0 Turbo 4x4 jest znacząco tańsza od porównywalnych modeli - Audi A4, BMW serii 3, Mercedesa klasy C lub nawet Volkswagena Passata w odmianie czteronapędowej. Wśród innych średniaków, takich jak Ford Mondeo, Renault Laguna i Toyota Avensis, w ogóle nie ma

DANE TECHNICZNE, POMIARY

wleczony, sprężyny śruboweOpony - 205/55 R16 Przeglądy - co 20 tys. km Gwarancja mech. - 3 lata/100 tys. km przebieguGwarancja perforacyjna - 6 lat Toyota Avensis Wagon 2,4 Prestige

Konfrontacje: Honda Accord 2,4/Toyota Avensis 2,4

. Najwidoczniej taki manewr Toyocie się kalkuluje. Ale pozostawmy kwestie finansowe wielkim koncernom, skupiając się na tym, co dostaniemy za sto trzydzieści kilka tysięcy złotych.|||Avensis najwidoczniej podoba się klientom, bo od połowy zeszłego roku, gdy najnowsza wersja zadebiutowała na naszym rynku

Familijne klimaty

Saab 9-3 Sport Kombi 467 419 495 91 900 Subaru Legacy Kombi 472 459 540 128 600 Subaru Outback 473 459 525 152 000 Toyota Avensis Kombi 479,5 543

Sedanoraptory - Toyota Corolla vs. Honda Civic Sedan

przyciągnąć klientów, zarówno Toyota Corolla, jak i Honda Civic sedan musiały mocno urosnąć. Na tyle, by niemal dorównać swoim starszym braciom i siostrom - Honda Accord jest od Civica sedana tylko o 11 cm dłuższa i o 1 cm szersza. Avensis natomiast jest o 10 cm dłuższy od Corolli i tak samo szeroki

Skoda Superb 2.5 V6 TDI Elegance Automat

pojazdami segmentu D. Superb oferuje także dużo więcej przestrzeni niż np. Toyota Avensis i Renault Laguna. W środku umiejętnie połączono przepych i elegancję. Drewniane elementy wykończeniowe doskonale współgrają ze skórą, która pokrywa elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele. Ewentualne

Seat Exeo 1.8T - test | Za kierownicą

Mondeo 2.0 (145 KM) - 82 tys. zł. Pod względem przestronności Exeo blisko do Renault Laguny. Franucz ze 140-konnym benzyniakiem o pojemności 2 litrów to wydatek co najmniej 81,3 tys. zł, ale w salonach można liczyć na gigantyczne rabaty. A może coś z Kraju Kwitnącej Wiśni? Za Toyotę Avensis 1.8 (147 KM

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

przyzwyczajeni do wysokich obrotów będą potrzebowali chwili oswojenia, by docenić zalety turbobenzyny.Dlaczego "średniak"? Mondeo konkuruje w klasie m.in. z Volkswagenem Passatem, Toyotą Avensis i Citroenem C5. Po zaprzestaniu produkcji tylnonapędowego Scorpio jest jednocześnie największym Fordem

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - test | Za kierownicą

Pierwsza Mazda 6 wyrwała Japończyków z letargu. Avensis, Accord, Primera i 626 z przełomu wieków były do bólu poprawne... i do bólu nudne. Średnia wieku klientów niebezpiecznie pięła się w górę, nie pociągając za sobą słupków sprzedaży. Dla Japończyków nadszedł czas próby, bo niezawodność to nie

TOYOTA AVENSIS II 2.0 D4D

. Wzmocnione tylne resory poradzą sobie ze zwiększoną masą załadowanego kombi. W pustym samochodzie także komfort i cisza - zawieszenie nie dudni nawet na bruku. W zmodernizowanym modelu Avensis na obu osiach montowane są hamulce tarczowe. Jednak zmiana bębnów na tarcze przy tylnych kołach na niewiele się

Renault Laguna - skok na podium

miejsce. Na drodze do sukcesu stoją jednak groźni konkurenci, m.in: Toyota Avensis, Peugeot 407 i Citroën C5.Zgodnie zobowiązującymi trendami Laguna urosła o 10 cm, ale to i tak za mało, by bezpośrednio konkurować z największym w klasie Mondeo. Długość nadwozia 469 cm i rozstaw osi 275,6 cm plasują

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

między trybami pracy skrzyni Powershift, drobiazgi w montażuSUMMA SUMMARUM W zeszłym roku Mondeo znalazło w Polsce 5,5 tys. nabywców, w tym - na razie niecałe 3 tysiące. Daje mu to drugą za VW Passatem lokatę w segmencie i pozwala wyprzedzić Toyotę Avensis. 70% sprzedaży trafia do flot, ale na ten wynik

Mercedes R

jeszcze Mazda 5, Mitsubishi Grandis, niemal szersza niż dłuższa, ale dzięki temu sześcioosobowa Honda FR-V i siedmioosobowa Toyota Avensis Verso. Konkurentów sporo, jednak R-klasa ma nad nimi przewagę już w papierach - stały napęd na cztery koła w standardzie. Na pytanie, czy utrzymają ją na drodze

Wielki mecz Japonia - Niemcy

warto dokupić tzw. aktywne reflektory biksenonowe AFL (Adaptive Forward Lighting), które tak jak zawieszenie wspomogą cię, jeśli lubisz szybką i płynną jazdę po wirażach.Dane techniczne . Toyota Corolla 1.6 Opel Astra III 1.6 Twinport

Za ciosem: Kia cee'd Sporty Wagon 1.6 CRDi

(700/2350 l), ale spójrzmy na rywali niemających w pogardzie estetyki. Z nowym autem Kii przegrywają nie tylko dotychczasowi liderzy wśród kompaktowych kombi - Renault Megane Grandtour (520/1540 l) i Fiat Stilo Multi Wagon (510/1480), ale nawet niektóre auta o klasę wyższe, takie jak: Toyota Avensis

Ford Mondeo - nowy lider?

W Polsce najważniejszymi rywalami Mondeo są VW Passat i Toyota Avensis. Nowy Ford, by walczyć o dobrą pozycję na rynku, powinien być niezawodny, w miarę prestiżowy, wygodny i kusić atrakcyjną ceną. Choć w samochodach wybieranych przez firmy mniej liczą się emocje, to jednak nie zaszkodziłaby im

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

Skoda bije w Polsce rekordy sprzedaży. Po raz 3. z rzędu jest najchętniej kupowaną marką w naszym kraju, mimo że w porównaniu do Forda czy Toyoty jej paleta modelowa to zaledwie kilka pozycji. Jeszcze parę lat temu najwięcej wyjeżdżało z naszych salonów miejskich Fiacików, a dziś króluje licząca

Fiat Croma

tańsza. Przyszłość pokaże czy w tej klasie silniki Diesla będą cieszyły się większym powodzeniem od benzynowych, czy samochody wyglądem będą przypominały Cromę i czy nowy Fiat rzeczywiście podniósł sobie poprzeczkę w dziedzinie jakości. Mniej Więcej Opel Vectra Fiat Croma Toyota Avensis Verso

Konfrontacje: Opel Zafira 1.8 Elegance/Renault Grand Scenic 2.0 Luxe Privilege/Toyota Corolla Verso 1.8 Sol

wersja Zafiry z podstawowym silnikiem 1.6 kosztuje 72 800 zł i jest najtańszym 7-miejscowym minivanem. Nieco więcej kosztuje Grand Scenic, a najwięcej - Corolla Verso (77 500 zł za odmianę 1.6 Terra), przy czym trzeci rząd miejsc w Toyocie nie jest standardem tak jak u rywali

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline

-konnym turbodieslem, w najbogatszej wersji wyposażenia Highline. W porównaniu z najpoważniejszymi na naszym rynku konkurentami Passata napędzanymi motorami o zbliżonych osiągach - Fordem Mondeo w wersji Titanium X 2.2 DuraTorq 155 KM(117 390 zł) i Toyotą Avensis Prestige 2.2 D-4D 150 KM (120 900 zł

Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

nadwozie i jedna para długich drzwi zapewne wpłyną na lepsze wyważenie proporcji sylwetki.Drogo, ale dużoZa dobry samochód segmentu D z nowoczesnym dieslem trzeba zapłacić blisko 100 tys. zł. Owszem, są tańsze modele, np. Toyota Avensis 2.0 D-4D, która kosztuje 83 700 zł, bądź Opel Vectra 2.0 DTI - 83 600

Toyota Prius II

Toyota daje gwarancję na cały zespół napędowy. I to na osiem lat lub 160 tys. km. A jak będzie z trwałością zawieszenia na naszych drogach? Na razie nie ma zastrzeżeń, choć praca układu nie jest idealna. Mam wrażenie, jakbym ciągle jechał z dużym obciążeniem. Zawieszenie ma ograniczony skok i czasami

Fiat Croma 2.4 Multijet

, bardziej komfortowym, wyciszonym, lepiej wykonanym, dysponującym lepszym napędem. Miałem też możliwość jeździć parę lat Toyotą Avensis, ona też nie wytrzymuje porównania z Cromą.Autor cytowanego artykułu deprecjonuje prawie każdą cechę opisywanego auta, sugerując producentowi, aby zajął się tym, co potrafi

Ford Mondeo 2.0 TDCI - ewenement

swego bezpośredniego poprzednika, przewyższa gabarytami również wszystkich konkurentów, i to czasem znacznie (np. od Toyoty Avensis jest o 20 cm dłuższy i 13 cm szerszy). Pod tym względem bliżej mu do klasy wyższej -Mercedesa klasy E czy BMW serii 5 (notabene węższego od Mondeo o 4 cm). Jest więc duży

Cadillac BLS

sposób, w jaki reflektory łączą się z błotnikiem, nasuwa skojarzenia z... Toyotą Avensis. To jednak detale, które nie rzucają się tak bardzo w oczy. Mniej niż ostra krawędź biegnąca wzdłuż osi samochodu od przedniego do tylnego zderzaka, która dzieli Cadillaca na dwie symetryczne części. Tyle doznań

Alfa Romeo 156 sportwagon 2.0 JTS

Sportwagon ma silną konkurencję, m.in. Renault Laguna, Ford Mondeo, Toyota Avensis czy Mazda 6. Włoska piękność ustępuje rywalom pod względem obszerności wnętrza i pojemności bagażnika, jednak dzięki dobrym własnościom jezdnym i dynamicznemu silnikowi oferuje chyba najwięcej przyjemności z jazdy. Firma z

Volvo V50 2.0 D Momentum

umieszczać go w klasie niższej średniej i za rywali uważać kompaktowe kombi (jak wskazywałyby obiektywne przesłanki), czy też postawić między typowymi samochodami rodzinnymi, jak np. Ford Mondeo i Toyota Avensis? W pierwszym wypadku nowe Volvo okaże się horrendalnie drogie, w drugim - wyraźnie mniejsze. My

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

TDCi (od 63 900 zł), Peugeot 307 SW 2.0 HDi (od 69 500 zł) czy Renault Megane kombi 1.5 dCi (od 66 900 zł).Właściwie najbardziej zbliżone cechy mają tacy konkurenci, jak Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi (od 83 510 zł), Renault Laguna 1.9 dCi (od 87 200 zł) oraz Toyota Avensis kombi 2.0 D-4D (od 89 700 zł

Konfrontacje: Alfa Romeo 156 2.5 V6/Honda Accord 2.4 Type S

prezentuje się jak ubogi krewny. Lexusa IS200 napędza słaby silnik 155 KM (137 tys. zł), a Opel Vectra V6 (124 tys. zł) - podobnie zresztą jak Toyota Avensis 2.4 (113 tys. zł) - ma ze sportem niewiele wspólnego. Okazuje się, że porównywane przez nas modele to w klasie średniej jedyni przedstawiciele gatunku

Lexus IS 250/220d

. Turbodiesel ma nieco mniej i koni i... zalet. Ten sam silnik co w Toyocie Avensis (common rail drugiej generacji) tu robi nieco gorsze wrażenie. Czyżby była to wyłącznie kwestia oprawy? W każdym razie mam wrażenie, że jego "przekładka" do modelu IS przebiegła nie tyle pośpiesznie, ile niezbyt dużym

VW Passat

wręcz luksusowa limuzyna, która Renault Lagunę, Forda Mondeo, Toyotę Avensis i Peugeota 407 pozostawia w tyle. Sam kształt środkowej konsoli (pokrytej szlachetnym i prawdziwym drewnem lub aluminium albo doskonałą imitacją włókna węglowego) "rozlewającej się" na całą przestrzeń między kierowcą

Jaguar X-Type 2.0 D Estate High

i wystawił mu notę: cztery gwiazdki na pięć możliwych. To dobry wynik, jednak nie najlepszy w tym segmencie. Zarówno Mercedes-Benz Klasa C, jak i Toyota Avensis czy Saab 9-3 zdobyły po pięć gwiazdek. Specjaliści docenili ochronę najmłodszych pasażerów - we wnętrzu Jaguara są

Re: Wybierz najlepszą generację Volkswagena Passa

130 lub 140 km (zajechałem tym aż do Norwegii) i od czasu do czasu Avensis od teścia, którą zresztą miałem kupić (miesiąc później okazało się że w serwisie Toyoty wymienili teściowi silnik 2.2 D4D 150 km na nowy w ramach akcji serwisowej). Nie zamieniłbym mojego B5FL ani na B6 ani na nowego Mondeo ani

Rozwazylbym male Vany na Twoim miejscu.

Wydaje mi sie, ze z takiej gamy najsensowniejsze beda dwie pozycje: 1. Avensis Verso (allegro.pl/toyota-avensis-verso-18411) Warto szukac z silnikiem 2.0 benzyna (spokojnie zalozysz do tego LPG) i automatem. Auto sprawdzone, o wysokiej bezawaryjnosci (czego o propozycji wyzej - Phedra

Re: Avensis T25 +/- 2003 r. - opinie, proszę

Zawieszenie w Polsce to akurat poważna sprawa. Avensis ma wyjątkowo małą ładowność jak na tej wielkości samochód, załadowany mocno siada i kiepsko się prowadzi. Drugi powód równie istotny, Toyota z jakichś sobie tylko wiadomych powodów nie opanowała produkcji skutecznych hamulców.

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

poziomie np.zawieszenie lekkie mniej materiału a 1000x wytrzymalsze ,dlaczego? tego nie da się wytłumaczyć słowami takim burakom(nie wiem może ręcznie by się dało?;-) ) zresztą ta TOYOTA AVENSIS nie jest dla was bo po pierwsze nie stać was po drugie cwaniacy TOYOTAMI nie jeżdżą po trzecie u was premium to

Re: Samochód sprzedam

kapitan_marchewa napisał: > A co załatwi "jeżdżenie przez kobietę"? > Wymiana skrzyni biegów? Czy od razu silnika i zawieszenia? Sprzęgła ;-) Przynajmniej w przypadku matki mojej bliskiej znajomej. Kobieta - jeżdżąca od wieeeelu lat salonowymi Toyotami klasy D (Carina, Avensis

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

@fragles102: Po pierwsze Avensis i Premium nijak do siebie nie pasują a Ty tu o jakiejś czołówce. Avensis to jest auto rodzinne, do wożenia dzieci i teściowej, zawieszenie i silniki są tak dobrane by przeciętny tatuś nawet nie próbował szybciej pojechać bo Avensis jest do toczenia się. I Ty uważasz

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

nie rozumiem skad sie w polsce biora tacy fanboje toyoty albo ,,japonczykow" to auto jak kazde inne, sklecone w montowni pod derby z jak najtanszych czesci sprowadzanych z calego swiata - podobnie jak reszta, nic specjalnego a wracajac do avensis - to po prostu toyota - czyli jak zwykle: za

Re: Audi A4 - zawieszenie w Wałbrzychu

Zastanawiam sie nad kupnem - klasyfikacja: 1. Audi A4 2. Skoda Octawia 3. Toyota Avensis 4. VW Passat B5 Wszystko oprocz toyoty z podobnym zawieszeniem. Ale co bedzie najbatdzieej trwale?

Re: Seat Alhambra (1996-2010)

Kiedys chcialem miec Sharana / Alhambre / Galaxy. Ale trafila mi sie Toyota Avensis Verso 2.0 D4D - podobne rozmiary, podobna koncepcja, ale o niebo mniej awaryjna - choc nie moge napisac, ze w 100% bezawaryjna. Jest o 200 kg lzejsza, ale ma mala tylna klape. Na minus zalicze tez belke skretna w

Re: Motodziennik: Następca Hondy NSX

Avensis, Mondeo, Passat myślę że ich awaryjności jest porównywalna może mondeo trochę odstaje ale do nadal nudne rodzinne auta klasy D, choć mondeo ma fajne zawieszenie i całkiem przyjemnie się nim jeździ, jak jest z Toyotą i VW nie wiem nie maiłem okazji tym jeździć

Re: Jaki używany samochód dla rodzinki 2+2?

(tansze niz do toyoty) i jesli masz doibrego mechanika to takie auto tez bedzie bezawaryjne. Kolega do swojego A4 (380 tys przbiegu) ostatnio kupil komplet foteli i kanap (prawie nowy) za 400 zl!!! jego byly mocno zniszoczone przbiegiem. Zawieszenie robi sie raz na 2-3 lata i to tez nie jakies kosmiczne

Re: Audi A4 (1994-2004)

Prywatnie jeżdżę A4 B5 2,4 V6 natomiast firmowo 3 letnią Avensis 2.0. I co ciekawe lepsze 11 letnie Audi w tej konfiguracji co moje. Duża V-ka, kultura pracy i moc dostępna od samego dołu. Cichutko w kabinie. W wyposażeniu niczym nie ustępuje Avensis. Koszty utrzymania tez nizsze niż w Toyocie, z

Re: Wybieramy najlepsze używane auto segmentu D (

Z tego calego zestawienia widze dwa rozsadne auta. Pierwsze to Toyota Avensis a drugie to Saab 9-3. Toyota rozsadna limuzynka w pelni komfortowa nadajaca sie w dlugie podroze, a Saab to juz rasowy Scandinav z mocnymi silnikami turbo. Ale i tak poza programem postawil bym wszystko na Audi A4 All

Re: verso? c-max?

plastików a dwa toyota nigdy nie robi żadnych problemów z wymianą. Nic poważnego (silnik, zawieszenie) mi się nigdy nie zepsuło. Co do Corolli Verso to nie znam żadnych typowych awarii tego modelu, poza olejem w 1.8 (później to poprawili), problemami ze skrzynią zautomatyzowaną i problemami z silnikami

Re: Mondeo czy Avensis ( Kombi)

w tych modelach nie wystepowal. Chyba, ze masz kase na Avensis 1.8 w wersji po lifcie, wtedy Toyota zmienila jakos konstrukcje silnika 1.8 i problem oleju tez juz nie wystepowal. U mnie innych problemow brak, zawieszenie OK, hamulcow od zakupu jeszcze nie ruszalem, wymienilem przednie reflektory

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

Cóż, jestem użytkownikiem Toyoty Avensis rocznik 2009 - wziętej w leasing ;-) Wrażenia? 1. Brak awarii, poza przeglądami okresowymi nie odwiedzam serwisu. Z drugiej strony ktoś może powiedzieć nowy samochód, to każdy się nie psuje. Może z używanymi nie mam doświadczenia... 2. Stylistyka - poprawna

Re: auto rodzinne - czym jeździcie?

) moze sie okazac, ze naprawy sa drogie... > a japońskie samochody pod względem np. designu to 2 liga a Toyota > to chyba 3 lub okręgowa;) ??? Designu czego? Mnie I Avensis T25 (ktra mam) i T27 bardzo sie podoba. Nie moge tego za to powiedziec o Pugu 407 (konkurent T25). A juz w srodku to

Re: Toyota Avensis na 2009

stronie Toyota Owners Club - UK jest opis nowinek konstrukcyjnych nowego modelu (pracownik toyoty uk) - obejmują m.in. sun roof, intylig. zawieszenie, 4 x 4 napęd, zmieniona deska, czujniki parkowania w stand, kamera jak corolla verso etc. Każdy ma swoje tyy i faworytów - ja zostanę przy avensis'ie

Re: Przesiadka z Hondy Civic '98 na większe/nowsz

Jezdzilem civikiem 1,6 z 98r jezdze accordem 2005 2.0 oba auta totalnie bezawaryjne do jednego i drugiego dolozylem zero złotych:) spalanie accorda to ok 10,5 na miescie.Auta ktore byly brane pod uwage to mazda 6, toyota avensis i accord kazdym z nich jechalem ..Mazda byla fajnie wyposazona

Bezpieczne modele

powiedzieć innego, niż ze wszystko OK, lac paliwo i jezdzic. Avensis - otomoto.pl/osobowe/toyota/avensis//kombi/benzyna-lpg/?price=5000&price=10000&techCondition=1 - nudne ale wygodne auto o dobrej reputacji. Z częściami nie ma kłopotu ale sa droższe niż do odpowiednikow z koncernu VW. Jeśli trafilby się

Re: Audi A4 - zawieszenie w Wałbrzychu

Gość portalu: maniak A4 napisał(a): > Zastanawiam sie nad kupnem - klasyfikacja: > 1. Audi A4 > 2. Skoda Octawia > 3. Toyota Avensis > 4. VW Passat B5 > Wszystko oprocz toyoty z podobnym zawieszeniem. Ale co bedzie najbatdzieej trw > ale? polecam a4 - choć tu zależy wiele od

Re: PS

mielibyśmy nową Avensis Verso, która wiadomo, że sprzedawała się bardzo marnie. A Verso póki co jest sukcesem handlowym Toyoty. Najwyraźniej koncepcja była udana, a nie da się zmienić długości bez zmiany całej koncepcji auta. Ps Corolla to zupełnie inny samochód, więc niewiele by Ci dało jej obejrzenie

Re: Salon Genewa 2011 | Mazda Minagi | Galeria

Powiem szczerze. Myślę, że mogę dobrze wypowiedzieć się o awaryjności róznych marek aut. W mojej licznej rodzinie fanatyków samochodowych, przez ostatnie pięć lat wykorzystywano następujące auta: Mercedes Vito, A, Ml, CLS, E BMW z4, x6 Jeep Grand cherokee v8 Honda Accord, Mazda cx7, Toyota Avensis

No bo jak nie Ave to co?

Nadal A4 to akt rozpaczy. Avensis juz kilka ogladalem, jak mam kupic malowane "igle" za 30k, ktora ma 9 czy 10 lat... to troche mi sie noz w kieszeni otwiera. Na Previe AC to po prostu bylo wyrzucanie pieniedzy bo auto bylo stare, malopopularne z czesciami nie ma klopotu. Wypadku (tfu

Re: Francuski szajs

> znajoma będąca szczęsliwą (inaczej) posiadaczką Laguny (po kolejnym zawieszeniu > komputera na trasie) wkurzyła się i zmieniła na Toyotę Avensis. Zaminił stryjek siekierkę na kijek... Mit Toyoty widzę wiecznie żywy, szkoda tylko, że ludzie nie zdają sobie sprawy, że od czasu, gdy

Re: Z ciekawości...

utrzymania. Teraz czasem można więcej za mniej, choć nie jest to regułą - czasami jest wręcz odwrotnie. W każdym razie Toyota poszła do przodu. Zresztą jadąc nową Avensis 1.8 lub 2.0 w benzynie, rozumiem dlaczego Toyota zaprzestała sprzedaży Camry w Europie. Kiedyś między tymi modelami była przepaść

Re: Vw Passat, Opel Astra, Toyota Avensis? Który

Tylko Fiat Croma. 120 tys. km bezawaryjnej jazdy od 2005, topowe wyposażenie Multijet Emotion 1.9 MJET, piękna skóra Tabacco w środku, zużycie paliwa poniżej 6 l/km, przyspieszenia i moc, komfort, przestrzeń, wyciszenie, klasa i jakość. Dodam, iż poprzednio męczyłem się z Toyotą Avensis i

Re: Avensis awaryjny ???!!!???

twierdzę, że ford czy vw będzie zupełnie nie awaryjne bo tak nie jest, ale toyota avensis to już nie ten sam bezawaryjny japończyk co kiedyś - została jeszcze mazda i honda. Tutaj coś ze strony auto świata: "Chyba będzie na sprzedaż“ Generalnie z mojego Avensisa jestem zadowolony, przede

Cierpliwość się kończy

Dziś na przeglądzie toyoty avensis, którą zakupiłem 1,5 roku temu do firmy, zakwalifikowano do natychmiastowej wymiany koło dwumasowe. Ponadto, stwierdzono przedwczesne zużycia zawieszenia z tyłu, co przełożyło się na zniszczenie opon. Oczywiscie, samochód ma 110 tys przebiegu, więc juz po

Re: Mazda 6 (2002-2007)

" uciec". - sprzęt Audio naprawdę ładnie gra. Szkoda że nie ma wejścia USB. - Webasto silnika - bardzo szybko się zagrzewa silnik i wnetrze w kabinie. Sprawdzałem ostatnio : -22 oC i już po 2 km cieplutkie powietrze napływało do kabiny. Porównując z Toyotą Avensis, która potrzebuje około 5km

Re: Czym sie rozni Europa od USA :-)

Jeszcze mam parę rzeczy. Previa została wycofana, ponieważ sprzedaż II gen. w Europie była poniżej oczekiwań, auto sprzedawało się gorzej niż I gen. chociaż teoretycznie lepiej spełniało potrzeby tut. kierowców. Na tej samej zasadzie z powodu słabej sprzedaży Toyota wycofała Avensis Verso

Wymiana swiec zaplonowych

Samochod to Toyota Avensis 2004, benzyna 1,8, nadwozie nowsze chyba T25. Przebieg 215000 km. Samochod serwisowany byl w ASO do przebiegu 160000 (co ciekawe kupilem go zaraz po serwisie). Od zakupu serwisowany co max. 8000 km ale tylko "maly serwis" olej + filtr. Teraz zamierzam zrobic

Re: Jaki samochód w tej cenie i przy tych wymagan

626 czy Toyotami Corolla, Carina czy Avensis. To sa synonimy jakosci i bezproblemowego uzytkowania a to cos o czym piszesz moze co najwyzej poudawac komfortowo resorujacego kompakta. Tylko poudawac bo w wieku jakim bedzie to wozidlo z charakterystyki jego zawieszenia pozostalo tylko wspomnienie

Toyota Avensis I (1997-2003) - opinie Moto.pl

jaka belka tylnego zawieszenia?? AVE ma wielodrążkowe zawieszenie ,tobie też radze legnać pod samochód ale z tyłu hehe

Toyota: Postawiliśmy na ilość, nie na jakość, p...

tys km przebytych na polskich drogach. Sam jezdzilem Cadillaciem STS przez wiele lat, on rowniez byl dosc niezawodny. Za to najgorzej sprawowal sie tak wychwalany Avensis poprzedniej generacji (sypiace sie zawieszenie mimo malego przebiegu) oraz Mercedes klasy B o ktorym szkoda nawet gadac. To by

Re: jaki samochód- opinie mam kierowców

mmarusiu, może i japończyki (mowa o starszych rocznikach) się nie psują często, ale i tak pewne części trzeba wymieniać okresowo. Dla przykładu: zawieszenie w Toyocie Avensis kosztuje 7 tys, dla porównania w Passacie (oryginalne) - 2 tys. No i jeszcze jedno: obecnie japończyki nowe (do 2 lat

kłopoty z Toyota motor Poland

Witam. Pozwyzsza firma od ponad trzech miesięcy nie ma dla mnie części zamiennych do Avensis z roku 2000. Zamienniki niefirmowane marką nie sa produkowane, pozostają części oryginalne. Chodzi o drązki wzdłuzne zawieszenia tylnego. Samochód w czasie jazdy jest bardzo niestabilny w powodu zuzycia

Re: passat czy avensis

Avensis jest bardzo trwaly solidny i dobrze wykonany. Nic nie bedzie trzeszczec nic halasowac, odporny jak czolg. Passat jest zbyt delikatny jak na nasze warunki. Szybko wywalisz zawieszenie, srodek zacznie trzeszczec. Ceny czesci do vw sa bardzo drogie (chodzi o oryginalne) bardzo duzo

Re: Kia Cee'd (2006 - 2011)

Toyota Avensis), odbyło się to kosztem bagażnika w i30CW chyba 430L jest dość mały. Silnik jak dla mnie w I30 jakiś trochę dziwny. Na niskich i średnich obrotach bardzo cichy (cichszy od Octavii) natomiast na wysokich głośny. Bardzo łatwo wchodzi na obroty. Zawieszenie moim zdaniem bardzo podobne choć

Re: Zastanowmy sie nad tym tekstem

Zastanowmy sie nad nastepnym tekstem: www.geizkragen.de/magazin/verbrauchernews/toyota-groesste-rueckrufaktion-seit-langem/C1187-L41627.html Toyota wzywa do naprawy 883 000 tys aut.Drobnostka - 883 000 aut z wadliwym przednim zawieszeniem kol przednich..!!! Zastanowmy sie bad tym tekstem: www

Re: Co kupić ?? A6 1998 czy Avensis 2001

Jakie dobre jakosciowe i trwale.? wolne zarty, ale avensis tej wersji to jedna z najbardziej awaryjnych toyot w historii! to ze toyota to nie znaczy ze nie awaryjna. I co jest awaryjnego w audi? no powiedz. jezeli pompa nie poszla w tym aucie to nic poza normalnymi wizytami w serwisie nic sie

Re: Avensis czy nowa Octavia - prosba o rade

ok 71 tys, ale 110km i klima , a octavia 63tys 75km i bez klimy), poza tym avensis jest nieporównywalnie lepszy na długie trasy ) zawieszenie i wnetrze), no i to toyota!!! aha..a co to ksiadz nie moze jeździc dobrym samochodem....aech...ta zazdrosć.....

Re: Volvo V 50 czy Toyota Avensis Kombi

Kup Toyotę. Szczerze. Akurat jeżdżę V50 ale nie mam rodziny. Gdyby mi się przytrafiła - zmieniłbym chyba na Avensis. Ew. passata. Primo - volvo jest ciasne. Nawet jak już dzieciaki z tyłu usadzisz to upaprzą butami tapicerkę przedniego fotela - maksymalnie przesunięty w tył niemalże dotyka

Re: Pasior - zastepczak

mniejszy przebieg teraz o 7 tys, za to juz 2 raz wymieniany EGR, 2 razy laweta ze wzgledu na zawieszenie sie fabrycznego immobilisera, 2 razy sterownik ksenonow i sprezarke klimatyzacji. Oczywiscie na gwarancji, ale niesmak mam wielki (chyba moj landcruiser 97 rok to ostatnia toyota na ktora wydalem

Re: Primera -- Carisma -- Avensis? Za i przeciw.

Primera - nie podoba mi się przód, niezbyt duże wnętrze Avensis - niezawodność do znudzenia, niektórzy krytykują zawieszenie Carisma - mały rozstaw osi i wnętrze, silnik GDI za drogi w stosunku do korzyści Chyba Toyota

Dla menadżera: Superb, Mondeo czy Volvo S60?

lubię szlifierek), nowa Toyota Avensis (design jak 10 lat temu), Mazda 6 (wolę Mondeo). Każde z tych aut ma swoje wady ale i zalety. Superb np. wielką tylną część nadwozia, Mondeo świetne zawieszenie a Volvo dobry wygląd. Co byście wybrali? Każdym z tych aut jeździłem i każde w moim odczuciu jeździ

Re: Nowe technologie i nabijanie ludzi-

wiadomo co sie stalo. Gestosc elektrolitu byla za niska i ZAMARZL powodujac pekniecie 3 cel. Mam przejechane miliony kilometrow i chyba nie warto pouczac mnie jak nalezy dbac o akumulator. Pozdrawiam PS. Pierwsza usterka jaka mialem w Avensis bylo ZAWIESZENIE SIE POPYCHACZY DO ZAWOROW po przejechaniu

Re: TOYOTA AVENSIS II - opinie uzytkowników

hmmm to nie moja opinia ale opinia znajomego...zdecydowal sie na Vectre bo stwierdzil jednak ze jak pojezdzil Avensis II po Polsce to jednak zawieszenie troszke miekkie i buja na tych naszych "wyprofilowanych" zakretach i drogaach "bez" kolein i dziur!...A teraz moje

Re: Pasior - zastepczak

> ok 125 za a4 quattro kontra 105 za avensis d4d w obliczu finansow firmy to nie > jest jakas mega roznica. Dobra dobra licząc na wejściu to jest 20%, a jakby doposażyc a4 do tego co ma ave za 105k to wyszłoby ze 150. Zresztą te 125 to nie bardzo wierzę bo tyle to moje niequattro kosztowało

Re: Accord 2.0 czy Avensis 2.0??

Gość portalu: fisHER napisał(a): > czesc. do dzis jezdze honda civic '99 i jak na razie zero usterek....nic nie > stuka. SUPER. raczej stawiam na dynamike silnika i zawieszenie. (accord). to > prawda avensis jest jakby..bardziej luksusowy, ale ten "przod":/ . jesli >

Citroen to dobry samochód

A ja jeżdżę trzyletnim Citroenem Saxo i jestem bardzo zadowolony z tego autka - to wszystko zależy, na jaki model się trafi. A mój szwagier ma dwuletnią Toyotę Avensis i klnie ile można - nie ma miesiąca, aby nie jechał do serwisu!!! Widać, że nie ma idealnych samochodów, a tym bardziej

Opolanin wygrał z Citroënem

A ja jeżdżę trzyletnim Citroenem Saxo i jestem bardzo zadowolony z tego autka - to wszystko zależy, na jaki model się trafi. A mój szwagier ma dwuletnią Toyotę Avensis i klnie ile można - nie ma miesiąca, aby nie jechał do serwisu!!! Widać, że nie ma idealnych samochodów, a tym bardziej

Re: PS

piszesz, że Previa III V6 "i tak u nas nie wystepuje" tak j > akby z jakimkolwiek silnikiem ten model u nas występował :-) To sprawdz np. jakie służbowe auto jezdzi w fabryce kotłów RAFAKO. Previe III mozesz u nas (u dealera Toyoty) jak najbardziej zamówić i kupić - ale tylko z silnikem 2

Re: Nissan NOTE prosze o opinie...

? Gwarancja jest np. na to, ze silnik sie nie rozsypie (co gwarantuje, ze w kazdej toyocie z 80kkm na blacie tez sie nie stanie). Rozwalonego na polskich drogach zawieszenia juz gwarancja nie obejmnie. Roznica polega na tym, ze z uzywanym autem pojedziesz tam gdzie zrobia to dobrze i tanio a z noym do salonu

Re: Mercedes Klasa A

al9 napisał: > no cóż... > przedmówca był nieco niegrzeczny, ale miał rację > Kobiety świetnie jeżdzą wszystki autami.. > Moja żona jezdziła fiatem 126p, polonezem, toyotą avensis, fordem > galaxy, A klasą a teraz accordem 2,4. Świetnie sobie radzi w fabii, > Toyocie LC

Re: Czy warto kupic c-maxa? > Do Lupusa 2

Post podpisany "do Lupusa" był oczywiście mój. I jeszcze jedno pytanie:dlaczego wiele firm- przynajmniej w wyższych modelach- przechodzi na te "nowinki"-zawieszenie wielowahaczowe? (Opel Vectra,Fordy Mondeo i Focus,Peugeot 407,Mazda 3 i 6,Honda Acccord, Toyota Avensis,Vw Golf V

Re: Accord 2.0 czy Avensis 2.0??

czesc. do dzis jezdze honda civic '99 i jak na razie zero usterek....nic nie stuka. SUPER. raczej stawiam na dynamike silnika i zawieszenie. (accord). to prawda avensis jest jakby..bardziej luksusowy, ale ten "przod":/ . jesli chodzi o wyglad to accord moim zdaniem wygrywa:). jestem

będę bronić mameję

wnętrz, chrakterystyk zawieszeń itd.. Efekt - coraz wieksza sprzedaż... Ale po pierwsze - Mazdy to nie dotyczy - zwłaszcza polski rynek traktowała przez lata wprost skandalicznie.. Po drugie - pogoń za wzrostem wartości akcji spowodował obnizenie lotów z zakresie jakosci (patrz toyota) Po trzecie

Re: Palace sie 307emki

przednim zawieszenie, ze o vsc i slynnej przekladni kierowniczej w nowym avensis nie wspomne. Ostatnio kawa i paczki ida jak woda...

Re: Accord czy Avensis

Accord.(auto dla młodszych duchem) Przyjemność z jazdy nieporównywalnie większa niż w Toyocie. Stabilniejszy w zakrętach. Szybszy. Cichszy w środku. Lepiej wykończony. Ładniejszy(bardziej zwarty i smukły). Zakładam,że bardziej niezawodny od europejskiej Toyoty. ------- Avensis.(duży samochód za

to naprawde dobre auto

glosniejsza... Auto ma rewelacyjną jakość (ten model i równoległy avensis to moim zdaniem ostatnie toyoty budowane z myślą o bezawaryjności).. Nigdy mnie nie zawiódł, wymieniałem w nim olej, raz jakiś drobiazg w zawieszeniu, po 100 tys amortyzatory, klocki, tarcze, łożyska, sprzęgło, wydech .... wszystko

buehehehehe wojtku wstydu oszczedz

niestety avensis to jest znacznie delikatniejsze auto niz passat. nie jest to japoniec, tylko francusko-angielskie. toyota znacznie gorzej sie prowadzi i ma mniej trwale zawieszenie. zalecane wymiany tarcz po 100tys km. wahacze kaza wymieniac po 125tys km. to mowi wszystko o plastikowosci tego

Re: panowie fachowcy, pomocy

k2i napisał: > Człowieku co ty jej beje proponujesz przecież to kobieta a one nie siedzą po ka > nałach i nie dłubią godzinami przy zużytych końcówkach różnego rodzaju podzespo > łów zawieszenia Bla bla bla... ja też rączek nie brudzę. > i nie maja też w zwyczaju znać sie na

Re: co wybrać MB 124 czy Audi A6 albo Toyota Aven

. wszystko co da sie odrkescic latwo. > Najgroszy wybor to audi. Wrazliwe awaryjne diesle, najgrosza jakosc. Do tego > samochod najbardziej prymitywny technicznie. np. Baleron i avensis maja tylnie > zawieszenie wielowahaczowe tymczasem audi ma prosta belke. Do tego balerona > mozna kupic z

Re: Czy przebieg 300 tys. oznacza śmierć?

Powiem Ci tak - przebieg tak naprawde ma niewielkie znaczenie wg. mnie - tzn, jego wielkosc. Bardziej liczy sie to ilu ludzi, jak jedzilo autem i jak o nie dbali. Osobiscie znam 3 Toyoty z duzymi przebiagami i niewiele im dolega: Previa z przbiegiem aktualnie 402 tys (niestety nie moja

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

. FUNKCJONALNOŚĆ: Dobre zawieszenie, silnik oraz niezłe wyposażenie Mazdy najlepiej sprawdzi sie na krotkich trasach. Do miasta najlepiej pasuje 407- masa schowków, małe zużycie. Na trasy długie wybralbym się Toyotą lub Hondą ze wskazaniem na Avensis jako że "wygrala" w poprzednim punkcie. PODSUMOWANIE

Re: jaki samochód- opinie mam kierowców

kruszynka301 napisała: > mmarusiu, może i japończyki (mowa o starszych rocznikach) się nie psują często, > ale i tak pewne części trzeba wymieniać okresowo. Np? A w jakim aucie nie trzeba? > Dla przykładu: zawieszenie w Toyocie Avensis kosztuje 7 tys, dla porównania w P >

Re: Opel Astra III

A propos...Latem wybieralem miedzy Avensis i Vectra GTS...wybralem GTS-a...Zawieszenie bardziej twarde, lepiej jezdzi po zakretach...Lepszy Diesel 2,2 od tedo Toyoty 2,0 D4D...No i genialny wlacznik kierunkowskazow...Kto nie probowal niech sprobuje...15 minut nauki na sucho na parkingu i wszystko

Re: Pytanie z innej beczki do Wiktora:

Przez ostatnie 7 lat obecnej pracy, jezdze 70-110 tys rocznie, wiec stany srednie, nie jak PH: W tym czasie uzywalem - forda focusa I - 3 fordow mondeo 1.8 - opla signum 2.2 benz - audi a4. Ponadto, w firmie mam teraz 2 mondeo, 3 focusy II, toyote avensis, fiata punto i fusiona (wlasnie sprzedany

Re: Japoński do 100tys. zł.Prosżę o rady

probnych. Accord rzeczywiscie bardziej dynamiczny ale Toyocie nie mozna odmowic temperamentu i co mnie najbardziej zdziwilo auto ma swoj styl i wcale nie jest kandydatem na "japonczyka przecietniaka".Wielkie brawa za zawieszenie. Na koniec dodam ze przez siedem poprzednich lat mialem Accorda i

Re: Na dniach kupuje Toyote Avensis 1,8.

<Jezdzilem niedawno troche, moze z 200 kilometrow Avensis 2,0 i mam mieszane wrazenia. To nie jest najlepiej dopracowany woz. Owszem komfortowy. No ale zawieszenie jest chyba za miekkie i to rzutuje na jazde. I jeszcze ten uklad kierowniczy, nieprecyzyjny. Slinik jak na 2 litry mulowaty

Re: Accord, Avensis, 407, ..Czyli co za 90 tys. z

; KOMFORT: W tym momencie zdecydowanie zdecydowalbm sie na Toyote Avensis. Myslę > że sprawia najwiekszą przyjemność z jazdy. Przyjemność z jazdy to dla mnie dobre trzymanie się w zakrętach i mocno bijące serce - wtedy w grę wchodzi tylko Mazda 6 (zawieszenie) i Accord (zawieszenie + silnik) - ciągle

autem roku jest clio

rasiauskas napisał: > niestety avensis to jest znacznie delikatniejsze auto niz passat. nie jest to > japoniec, tylko francusko-angielskie. nieprawda vw jest znacznie bardziej delikatny i awaryjny od toyoty. jakosc wykonania passata jest duzo nizsza niz avensisa, nawet pro niemiecki

Re: Vectra cdti (150KM) 2005 r. vs Mondeo Tdci (1

Patrząc na samochody które wymieniłeś to najlepszy będzie Avensis którego > silniki diesla są jednak trochę lepsze. Tak patrząc na Vectre i Mondeo ktore > wymieniłeś to bardziej dynamiczny silnik ma ten drugi z mniejsza moca. Nie wiem czy silinik Avensisa bedzie taki najlepszy. Największym

Re: pytanie

kosmicznej. Niezawodnosc japancow polego na ich prostocie - komputer w Audi do taki maly PC a w toyocie to starej marki zegarek elektroniczny - zarowno skrzynie biegow jak wspomaganie to stare projekty - w avensis jedynie zawieszenie jest na poziomie - no i cena, bo auto jest ciche w srodku i dieslu 180 koni

Re: niech maly burek sie pochwali

> tak swoja droga czy mi sie wydaje czy mazda 3 ma z tylu belke skretna? > > .. nie,z tylu (niestety) jest zawieszenie indiwidualne typu "multilink" - > wystarczyla by "belka skretna" - bezproblemowe zawieszenie-nie trzeba > ustawiac "to in" z tylu

tanie oleje silnikowe z niemiec - kupic?

trochę prywaty: czy moge kupic ten olej do swojego samochodu - Toyota Avensis, 1.6 benzyna, rocznik 1998, przebieg 170.000 km? :) Dotychczas jeżdziłem na polskim oleju Castrol Magnatec 5W-40.

Re: czesci zamienne do japonczyków, mit ze drogie

uzywanych czy kupowanych > jako kradzione . Zawsze mozna powiedzieć jesszcze że do Avensis mozna cześci > sobie w nocy wymontować od sasiada . Nie tedy droga chyba , prawda? > Myśle że nikt o zdrowych zmysłach nie kupuje uzywek czy nocą wymontowanych > części do 3-5 letniej toYoty Avensis

Re: jednak Astra II

dobre:-) > Asia bardzo dobrze prowadzi się w zakrętach i słynie z trwałego, twardego > zawieszenia. Hhhmmmm... no jak Asia ma trwale zawieszenie to super, a Gosia??? Co do twardosci (zawieszenia w Astrze) to sie zgodze tyle, ze ja do zalet bym tego stanowczo nie zaliczyl. Jak sie do tego

Re: Accord 2003 czy avensis 2003

,materialy wykonczeniowe podobnej klasy. Accord -zdecydowanie oszczedniejszy w formie ,Avensis -troche cyganszczyzny i pogoni za moda na pierdoly ale nie boli. Skrzynia biegow -zdecydowanie Accord ale Toyota mocno poprawila i nie czulem rozczarowania.Accord ciasniejszy na tylnych siedzeniach ,miejsce

Re: Co wybrać? Accord , Primera czy Avensis?

Tu masz ADAC: www.oeamtc.at/netautor/na_pro/appl/na_professional/parse.php3?mlay_id=1000600&mdoc_id=1098302&bild=2# Tu masz TUV: 1-3 lata 11.Toyota Avensis - 2,9% ... 16.Nissan Primera - 3,5% ... 36.Honda Accord - 4,5% Co do rzekomego korodowania Accordów, żaden z moich znajomych z

rozumiem ,ze 2,2 150 KM?

osi ,bedzie to pojazd drozszy w serwisie) . podobnie nalezy traktowac kwestie chorób wieku dziececego z których toyota juz dawno wyrosła , a w passacei dopiero niedawno zaczeły sie akcje serwisowe( i to sosyc powazne ) . moim zdneim avensis jest pojazdem pewniejszym i tanszym w eksploatacji

Re: do użytkowników Opla Zafiry i Citroena C5

Pozostają jazdy próbne. Czy Toyoty są najlepsze to należałoby najpierw zdefiniować słowo "najlepszy samochód" a dla jednego najlepszy będzie maluch bo potrzebuje najmniej miejsca do zaparkowania a dla innego TIR bo wozi ładunki a dla jeszcze innego Ferrari Enzo bo lubi szaleć po

Re: moment obrotowy i moc maksymalna

Super. Dzięki! :). Na razie mam coś takiego - daj znać czy coś jeszcze potrzeba (konkretnie): TOYOTA AVENSIS SOL 2.0 D-4D Dane techniczne i eksploatacyjne: SILNIK Usytuowanie: z przodu Pojemność: 1995 cc Liczba i układ cylindrów: 4, rzędowy Średnica cylindra x skok tłoka: 82,2 x 94,0 mm Stopień

Re: Japoński do 100tys. zł.Prosżę o rady

greenblack napisał: > Gość portalu: Niknejm napisał(a): > > > Cóż, Avensis High 2.0 kosztuje też słono - koło 105000. Mając podobny pozi > om > > wyposażenia. Toyota ma co prawda VSC + TRC + BA, ale np. nie ma elektryczn > ego > > szyberdachu. > > Brak

Francuski szajs

francuskiego badziewia. Swojego czasu znajoma będąca szczęsliwą (inaczej) posiadaczką Laguny (po kolejnym zawieszeniu komputera na trasie) wkurzyła się i zmieniła na Toyotę Avensis. Bo jak tu nie zwariować jak nagle w trasie (dobrze że nie za miastem podczas ciemnej nocy) komputer wariuje, zapalają się

Re: auto za 100 tys. - reaktywacja

miastami nie istnieje. 2. Passat - z doświadczeń kojarzę, że możesz liczyć na ok. 9% rabatu flotowego, jeśli firma wykaże, że ma auta (niekoniecznie VW). Same auto ciekawe - poza "budyniem" w układzie kierowniczym. 3. Avensis - Jeździsz szybciej w trasie? Jeśli tak to wpierw sprawdź Toyotę

Re: jednak Astra II

. > Hhhmmmm... no jak Asia ma trwale zawieszenie to super, a Gosia??? > > Co do twardosci (zawieszenia w Astrze) to sie zgodze tyle, ze ja do > zalet bym tego stanowczo nie zaliczyl. Jak sie do tego dolozy twarde > siedziska foteli to czlowiek sie czuje jakby wozem na drwenianych >

Mikrotest Lexusa HS 250h

Czyli mówiąc inaczej subiektywny test krzyżówki między Toyotą Prius (układ napędowy) a Toyotą Avensis z posypką Lexusowych emblematów. Pierwsze wrażenie - jaki ten samochód jest maleńki! W garażu sprawia wrażenie zagubionego. Do tego wygląda raczej na karykaturę samochodu luksusowego

Re: jednak Astra II

watku chce porownywac dwie generacje compactow tzn. ze egzotyczne (astra 2001 kontra avensis 1998) porownania medzy klasami tez nie beda mu przeszkadzac. Nie wiem takze skad lament gdy pisalem o V40? O ile sie nie myle to jest ono dosc mocno z Focusem spokrwenione a nawet jesli nie ( v40 1998) to

Re: Używane Auto do 35 tys. zł.Co polecacie?

, Hondą CIVIC (4D lub 5D - z tym że nie wiem > jaką pojemnością bagażnika dysponują) i Toyotą Avensis, Co wy na to for(m)u (ł) > owicze?? > Pozdr > Robson Bierz Toyote Avensis.Nie będziesz żałował!

DLACZEGO AKURAT COROLLE - że w TV reklamują?

Trzeba było kupić coś innego (np. 307, focus). Toyota to coraz bardziej dziadowska marka ... przykład - udają, że nowa corolla jest naj, naj, naj , a w testach przegrywa ze starym golfem (choćby komfortem jazdy). Zbyt twarde zawieszenie skore do podskakiwania, jakies skrzypienia wieku dzieciecego

Re: Nie kochaj, i nie rzuć - VW Passat

drozsza od niego o kilka tys. Accord wypada tez nieznacznie lepiej w/g dekry a w statystykach adac min gorzej niz toyota avensis przy czym dane dotycza passatow do 2000r czyli przewaznie z poczatkowego okresu produkcji.Roznice nie sa duze. -- Tyklo siac,siac i siac!

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

Starszny badziew. Ktoś tu pisał o poprawnym zawieszeniu. Ja jechałem i jest twarde jak decha. Silnik z momentem 190 Nm i skrzynia od razu do wyrzucenia na śmietnik.

Re: NIECIEKAWA PRAWDA O TOYATACH

. Decra) na granicy błędu, > czy też losu i szczęścia, a pewnie > też lobbingu firm produkującyh samochody. > > Znam osoby zadowolone z toyot i takie > które bardzo żałują - np. kolega > którego Avensis jest wręcz tragiczna. > > Polecam więc wszystkim własny test > i udanie

TOYOTA: Re: 13 usterek po roku, kto da więcej?

Przejechałem ok. 50kkm Cinquecento 1,1, potem ok. 30 kkm Brawą 1,6, potem była Laguna 1,6 150kkm, Mondeo 2,0 40kkm, Toyota Avensis 2,0 60 kkm. Teraz jeżdże Cytryną C5 1,8 30 kkm jak dotąd a czasami Punto 1,2 10 kkm. Jeżdżę dużo i żaden z tych samochodów właściwie mnie nie zawiódł. Nie bardzo

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

cene bedzie pewnie Skoda Octavia, Toyota Avensis, Nissan Primera, Opel Vectra czy Ford Mondeo.

Re: Accord 2003 czy avensis 2003

jazdy takimi modelami i wrazenia przemawiaja jednoznacznie za Hondą, zdecydowanie dynamiczniejszy silnik ( wiadomo, ze 2,0 a nie 1.8), znacznie lepsze zawieszenie, sprezyste, doskonale trzyma sie drogi, wyciszenie auta swietne, jest to auto dla osob o sportowym zacieciu i dla osob "zwyklych"))).Toyota

Re: Toyota Avensis (1997-2003)

Avensis nie ma belki zawieszenia z tyłu - tam jest wielowachacz. Więc o co chodzi autorowi?? Fakt gumy stabilizatora się wybijają i tłuką niemiłosiernie, ale przednia zawiecha powinna być wzorem dla niemiaszków - 100kkm i nic a w niemcu (Passat B5, A4, A6,..) przy tym przebiegu to już spokojnie

Toyota Avensis

Toyota Avensis – samochód osobowy produkowany przez markę Toyota Motor Corporation w Derbyshire w Anglii od 1998 roku jako następca Cariny E. Obecnie produkowana jest trzecia generacja modelu po face liftingu. Toyota Avensis I Toyota Avensis I została zaprezentowana w 1997

Toyota

Toyota Auris Touring Sports Hybrid - Segment C, kombi, napęd hybrydowy Toyota Avensis - Segment D Toyota Aygo - Segment A Toyota Corolla - Segment C, sedan Toyota Proace - samochód dostawczy Toyota Hilux - Pickup Toyota iQ - Segment A Toyota Land Cruiser - Samochód terenowy Toyota Land Cruiser V8

Toyota Carina

bardziej w młodszych odbiorców i uzupełniający niszę pomiędzy Corollą a Coroną. Następcą Cariny była Toyota Allion na rynku japońskim w 2001 roku, na rynku europejskim była to Toyota Avensis w 1997 roku. W ofercie były różne samochody, w tym w większości siostrzane modele Corony.Model produkowany był w latach 1970

Toyota Verso

Toyota Verso – samochód osobowy typu minivan produkowany przez japoński koncern Toyota od kwietnia 2009 roku w Turcji. Pojazd został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2009 roku. Stylizacyjnie Verso nawiązuje do Toyoty Avensis III, ale jest także podobny do jednego

Toyota Ipsum

Toyota Ipsum – 7-miejscowy minivan produkowany przez japońskie przedsiębiorstwo Toyota. Pierwsza generacja (Toyota Picnic) Pierwsza generacja o nazwie Ipsum w Japonii oraz Toyota Picnic i Toyota SportsVan na rynkach zagranicznych była produkowana w latach 1995-2001 (pierwsze pojazdy

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.