zawieszenie przednie suzuki vitara

Dariusz Dobosz

Używane - Suzuki Grand Vitara 1997-2005

Używane - Suzuki Grand Vitara 1997-2005

Używane terenówki nie muszą być toporne. Niektóre, tak jak Grand Vitara, to namiastka auta rekreacyjnego. Niektórzy nazywają ten model Suzuki terenowym SUV-em, bo obok zgrabnego nadwozia i wygodnego wnętrza Grand Vitara ma klasyczną ramę, sztywny most w tylnym zawieszeniu, dołączany dźwignią napęd przednich kół i reduktor.

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

Jak Japończycy podbijali rynki zagraniczne? Oferując solidne, chociaż niezbyt piękne samochody, dobre warunki gwarancji, a wszystko w przystępnej cenie. Suzuki Liana to auto przygotowane według tego starego, sprawdzonego przepisu

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Ten segment jest wyjątkowo pojemny, ale zaliczamy do niego skrajnie różne pod względem wielkości modele. Oto przegląd crossoverów i SUV-ów segmentu C

Suzuki SX4 S-Cross | Pierwsza jazda | Test | Nowe podejście

Suzuki SX4 S-Cross | Pierwsza jazda | Test | Nowe podejście

Jeżeli myślicie, że zabieracie się za lekturę artykułu o następcy dość popularnego w Polsce SX4, które Suzuki stworzyło wspólnie z Fiatem, to od razu wyprowadzę Was z błędu. Suzuki SX4 S-Cross jest zupełnie nową konstrukcją, która przebija się o segment wyżej, a w niedalekiej przyszłości, po

Suzuki Splash 1.2 VVT | Długi dystans

Suzuki Splash 1.2 VVT | Długi dystans

Napęd na koła przednie Wymiary 377 x 168 x 159 cm Rozstaw osi 236 cm Zawieszenie przód kolumny MacPhersona Zawieszenie tył belka skrętna Masa wł./całk. 990/1485 kg Poj. bagażnika 178/573 l Poj. zb. paliwa 45 l 0-100 km/h b.d. Śr. zużycie paliwa 5,1 l/100 km V maks 175 km/h Cena

Suzuki Grand Vitara (1997-2005) - opinie Moto.pl

Suzuki Grand Vitara (1997-2005) - opinie Moto.pl

Niektórzy nazywają ten model Suzuki terenowym SUV-em, bo obok zgrabnego nadwozia i wygodnego wnętrza Grand Vitara ma klasyczną ramę, sztywny most w tylnym zawieszeniu, dołączany dźwignią napęd przednich kół i reduktor. Na szosie spisuje się przeciętnie. Miękko zestrojone zawieszenie wyklucza szybką

Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS - test | Im gorzej, tym lepiej

przez moje ręce. Przynajmniej do czasu, gdy - rad nierad - sprawię sobie własną.Na razie miejsce w garażu grzeje dla niej Suzuki Grand Vitara. Kolejny dowód na to, że wszystko jest względne. Zwłaszcza wielkość. O ile nazwa Wielki Kanion z grubsza oddaje istotę rzeczy, tak ani Suzuki Grand Vitara, ani

Suzuki Splash | Długi dystans

Suzuki Splash | Długi dystans

uniknąć przykrych niespodzianek po drodze. Płyny sprawdzone, zawieszenie w porządku, hamulce wciąż jak nowe. Można jechać. Początkowo planowaliśmy ubrać Splasha w boks dachowy, ale ostatecznie okazało się, że nie będzie to konieczne. Dwie osoby i rozsądna ilość "tobołów" to dla małego Suzuki

Suzuki Grand Vitara 2,0L

Przygotowania do wypuszczenia na rynek nowego modelu trwały dość długo, ale czas został dobrze spożytkowany. Mówiąc krótko - Suzuki odrobiło lekcje. Zamiast dotychczasowej konstrukcji ramowej zastosowało w nowej Grand Vitarze nadwozie samonośne uzupełnione szczątkową ramą. Dołączany napęd przedniej

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

- ryzyko zablokowania tylnej klapy (348 egz.)- Laguna III - ryzyko uszkodzenia napinacza biodrowego pasa bezpieczeństwa kierowcy (3547 aut)Suzuki - Swift - korozja przedniego zawieszenia (11 352 egz.)- Swift - ryzyko wycieku paliwa (804 auta)- poluzowanie śrub mocujących lusterka w SX4 - 2299 aut- Grand

Konfrontacje: Toyota RAV4 vs. Suzuki Grand Vitara Grand 4

załącza reduktor. Wysokie kąty zejścia i wejścia oraz spory prześwit sprawiają, że Suzuki nie boi się wertepów. 17-calowe felgi, niezależne zawieszenie z kolumnami MacPhersona z przodu w połączeniu z układem wielowahaczowym z tyłu dobrze radzą sobie z zamarzniętymi koleinami, których pełno na torze off

Nowy Subaru Forester

innymi autami tej klasy. W Europie głównymi rywalami będą Suzuki Grand Vitara, Opel Antara, czy japońsko-francuskie trio - Mitsubishi Outlander, Citroen C-Crosser i Peugeot 4007.Po kontrowersyjnej Tribece Subaru zdecydowało się wyważyć stylistykę i nowy Forester ma zdecydowanie ugładzony i konserwatywny

Jeep Cherokee - test | Za kierownicą

Jeep Cherokee - test | Za kierownicą

sukcesu rynkowego. Target był jednak inny, dla 70% klientów było to pierwsze auto tej marki.Obecna, trzecia generacja Cherokee została zbudowana w oparciu o podzespoły Dodge'a Nitro. Przyznam, że dla mnie jest to przykład jak może różnić się rodzeństwo. Po brzydkim pasie przednim z bliźniaczego Dodge'a

Jeep Cherokee 2.8 VGT CRD Limited - stara wiara

raz. Ma niecałe 4,5 m długości, a i to z kołem zapasowym podwieszonym na tylnej pokrywie. Gdybyśmy zmierzyli samo nadwozie, wyjdzie jakieś 4,25 m. Jak kompakt. Tak naprawdę jedynym porównywalnym autem jest Suzuki Grand Vitara, ale japoński konkurent w wersji wysokoprężnej dysponuje niewielkim

Pojedynek gniewnych maluchów: VW Polo GTI vs. Peugeot 207 GT vs. Suzuki Swift Sport

HAMULEC Plastikowe wnętrze, duże spalanie, źle umiejscowiona regulacja nawiewu Hałaśliwe przednie zawieszenie, duża waga, wysoka cena Mierne osiągi, kiepskie materiały wykończeniowe, mały bagażnik SUMMA

Chevrolet Captiva 2.0 D AWD

, którą kierują nas organizatorzy. Dziury i poprzeczne nierówności Captivie wydają się niestraszne. Przednie zawieszenie oparte na kolumnach MacPhersona i tylne - wielowahaczowe - to gwarancja komfortu i niezłego prowadzenia także na równej drodze. Szkoda, że układ kierowniczy nie jest bardziej

Opel Antara V6 - mocarny SUV

znacznie niżej, bo przy 3,2 tys. obr./min. Konkurentami Antary są Chevrolet Captiva, Honda CR-V, Hyundai Tucson, Kia Sorrento, Mitsubishi Outlander, Seat Altea Freetrack (premiera we wrześniu), Suzuki Grand Vitara, Toyota RAV-4. Żaden z nich nie ma silnika o mocy przekraczającej 200 KM, nie mówiąc już o

Re: VW Touareg zrzuca zbędne kilogramy

Co tu dużo gadać. Touareg jak na samochód nie będący terenówką ma bardzo dobre właściwości terenowe. W standardzie stały napęd na cztery koła (nie jest to napęd przedni z dołączanym w czasie uślizgu tyłem) i w standardzie jeszcze jest centralna blokada mechanizmu różnicowego. Za dopłatą zawieszenie

Suzuki Grand Vitara 2.0 - test (długie!)

TEST - TELEGRAM: Suzuki Grand Vitara 2.0 5d 1. Na zewnątrz 2. Wewnątrz 3. Silnik 4. Zawieszenie 5. Wyposażenie 6. Cena 7. Jazda 1) Nieduża jak na nazwę Grand ;-). Kompaktowe wymiary z zewnątrz (dł. 4,4 m, szer. 1,76 m) pozwalają na dość sprawne poruszanie się w miejskim tłoku. Średnica

Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara ? osobowy samochód sportowo-użytkowy produkowany przez japoński koncern Suzuki od 1998 roku jako następca Suzuki Vitara. Od 2005 roku produkowana jest druga generacja modelu, Suzuki Grand Vitara ISuzuki Grand Vitara I produkowany w latach 1998 - 2005 jest następcą Suzuki Vitara

Suzuki Vitara

Suzuki Vitara ? samochód terenowy produkowany przez firmę Suzuki od roku 1988. Auto było dostępne w wersji 3- i 5-drzwiowej oraz 2-drzwiowej ze składanym dachem. Vitara była dostępna w sześciu wersjach silników benzynowych: 1.3/64KM, 1.6/80KM, 1.6 16V/95KM, 1.8/120KM, 2.0 16V/132KM i 2.0 V6/136KM

Suzuki

napęd, niezależne zawieszenie każdego z kół i nowoczesne przeniesienie ruchów kierownicy na koła – cechy, które stały się w samochodach powszechne dopiero pół wieku później. Kalendarium 1909 – Michio Suzuki zakłada przedsiębiorstwo Suzuki Loom Works w Hamamatsu, Prefektura Shizuoka. 1920

Zawieszenie Christiego

Zawieszenie Christiego (ang. Christie suspension) - konstrukcja zawieszenia czołgowego opracowana przez Waltera Christiego, która stała się podstawą opracowania szybkich czołgów posiadających bardzo dobre właściwości terenowe. Główną ideą zawieszenia Christiego było skonstruowanie czołgu

Suzuki SV650

odpowiednika wśród japońskiej konkurencji sprawiło, że mimo kilku wad (np. zbyt miękkie przednie zawieszenie) model ten okazał się rynkowym sukcesem w wielu krajach świata. Historia zmian modelu Modele 1999-2002 (X - K2)Pierwsze trzy lata produkcji (1999 - 2002) oprócz zmian dostępnych wersji kolorystycznych

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.