zawieszenie przód opel vectra c

Dariusz Dobosz

Opel Insignia 2.0 Turbo - za kierownicą

Opel Insignia 2.0 Turbo - za kierownicą

Insignia to bez dwóch zdań najbardziej śmiały Opel ostatnich lat. Z atrybutów kojarzących się z tą niemiecką marką, ostał się tylko... znaczek.

Cadillac BLS

To ci dopiero ironia losu. Amerykanie głoszący ideę globalizmu sami padli jego ofiarą. Aby sprzedawać więcej aut w Europie, wprowadzają na rynek Cadillaca BLS, który jest nieźle zamaskowanym przebierańcem i tylko jego znaczek nosi napis "made in USA".

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

limuzyn premium. Ani Catera bazująca na Omedze B, ani BLS (Opel Vectra) nie zdobyły popularności i za każdym razem powtarzały błędy popełnione przy okazji wdrażania Cimarrona. Podobno obecny dyrektor produktu Cadillaca ma na ścianie gabinetu jego zdjęcie z dopiskiem "Żebyśmy nigdy nie zapomnieli"

Nissan Primera

ujawnia poprawki w zawieszeniu. Nowe sprężyny z przodu nie pozwalają na zbyt głębokie nurkowanie przy hamowaniu i gwałtowniejszych manewrach. Poprawione tylne amortyzatory z kolei nieco lepiej tłumią nierówności. Mało kto zauważył, że dotychczasowe opony 205/55/16 zmieniono na inne, o większym profilu 205

Ford Mondeo - nowy lider?

, utwardzonego zawieszenia i precyzyjnego układu kierowniczego. Każdy ruch kółkiem natychmiast przekłada się na reakcję. Komu za twardo, może zmienić siłę tłumienia amortyzatorów (trzy tryby - Sport, Normal iComfort). To rozwiązanie powoli zyskuje na popularności - można już je spotkać w Oplach, Porsche czy Audi

Wielki mecz Japonia - Niemcy

sportowe. Do tak nowoczesnego zawieszenia silnik 1.6 Twinport 105 KM wydaje się... zaledwie podstawową jednostką.Kompaktowy Opel nie jest tani, ale np. w wersji podstawowej Essentia otrzymujesz w standardzie m.in.: ABS plus asystent hamowania oraz kompetentny pakiecik przednich i bocznych poduszek. Z opcji

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

000 zł), Nissan Primera Wagon 1.9 dCi (od 92 400 zł), Opel Vectra kombi 1.9 CDTI (od 96 550 zł), Peugeot 407 SW 1.6 HDi (od 96 800 zł), VW Passat 1.9 TDI (97 000 zł), a z drugiej strony obszerniejszy, bardziej komfortowy i często lepiej wyposażony niż tańsze kompakty, takie jak Ford Focus II kombi 1.6

Volvo XC70 D5 AWD

z nielicznych aut, w którym wskazówka obrotomierza dochodzi wówczas do końca). Tyle że jakoś nie bardzo chce się nim pędzić. I to nie ze względu na hałas czy nieco swingujące nadwozie (aktywne zawieszenie FOUR-C rozwiązuje problem; wystarczy wybrać tryb "sport" i odczekać 0,1 sekundy). Po

Skoda Superb 1.8 T Elegance

testowanego modelu Elegance z jednostką 1.8 T wynosi 104 040 zł. Jak Superb wypada na tle konkurencji? Nie najgorzej. Mniejszy, należący zaledwie do klasy D i gorzej wyposażony Opel Vectra z silnikiem o podobnej mocy i pojemności 2,2 litra kosztuje powyżej 100 000 zł, Mazda 6 (także segment D) - od 103 000 zł

Re: Hydro vs "tradycja" - zawieszenie

, że wiele umie. To jest przepis na samochód o bardzo wysokim poziomie bezpieczeństwa czynnego. :) + Zadziwia spokojem w sytuacjach ekstremalnych (chociaż to w dużym stopniu wynika z genialnej kinematyki i zegarmistrzowskiej geometrii tylnego zawieszenia Xantii, którego w C5 już nie ma. Cięcia kosztów

Re: trudny wybor (Vectra, Mondeo, Accord, Volvo)

Gość portalu: jac napisał(a): > w jednym z poprzednich postow radzilem sie co wybrac do 150 tys PLN. Dziekuje > za wszystkie rady. Dzisiaj pojezdzilem po salonach i mam taka short list-e: > > Opel Signum > Opel Vectra GTS > Mondeo ST220 > Accord > Volvo S60 > >

Re: Co powiecie o Opel Vectra C kombi, 1.9 CDTI ?

wynik (co najmniej 50 tys zrobione po Warszawie) przez 150 tys km jedyną rzeczą która wymagała stałej opieki było zawieszenie. Praktycznie co 50 tys pół zawieszenia do rementu. Zamówiłem sobie jakies specjalne fotele regulowane w X płaszczyznach i to była porażka - zwykłe są lepsze. Stosunkowo czesto