zawieszenie przód do audi a6

jules

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

Nowe A6 to mniejsze A8. Nie ma w tym krzty przesady. Niemal identyczne aktywne zawieszenie, mocne silniki, wnętrze dopracowane w najdrobniejszych detalach i wszechobecna elektronika. Tak jak flagowa limuzyna Audi, mniejsza szóstka to jeden z bardziej ugadżetowionych samochodów naszych czasów. Zastanawiam się tylko, czy nie za bardzo

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Hyundai Genesis | Pierwsza jazda | Demonstracja możliwości

Hyundai wprowadza do Europy model, który nigdy wcześniej nie był dostępny na naszym rynku. Flagowa limuzyna o nazwie Genensis ma być pokazem możliwości marki

Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort | Test | Indywidualista

Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort | Test | Indywidualista

stanowi także podobne cenowo Audi A4 Allroad lub sporo droższe A6 Allroad. Prezentowy Outback 2.0D Comfort ze skrzynią Lineartronic kosztuje ponad 177 tys zł. W zamian otrzymujemy w pełni wyposażone auto z nawigacją, dobrym systemem audio, szyberdachem, dwustrefową klimatyzacją i przede wszystkim bardzo

A Sześć różnic

zmodyfikowane. Prócz wyższej mocy mogą poszczycić się niższym o 15 proc. spalaniem.To, co w nowym A6 widać od razu, to zmienione zderzaki. Przód upodobniono do pozostałych modeli marki. Wprowadzono diodowe światła do jazdy dziennej. Dzięki temu eksploatacja ma być tańsza - diody mogą świecić ponad 10 tys

Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

płynnie zmieniać, w zależności od warunków panujących na drodze: do 65% może być przekazywane na przód i do 85% na tył.Dziękuję raphele. jk Mimo mało sportowego wyglądu, Audi A4 Allroad Quattro będzie miało naprawdę dobre osiągi. Z dwulitrowej jednostki benzynowej z turbo wyciśnięto 211 KM i 350 Nm

Citroen DS5 - test | Pierwsza jazda

Citroen DS5 - test | Pierwsza jazda

okazja.Gaz Odważnie zaprojektowane nadwozie, wysokiej jakości materiały wykończeniowe, dobre wyciszenie kabinyHamulec Brak pneumatycznego zawieszenia, wysoka cena.Summa Summarum Kiedyś modele tej samej marki różniły się od siebie diametralnie. Dzisiaj kto z daleka odróżni Audi A3 od A4, A6 czy A7? Seria

Audi A6

. uruchamiany przyciskiem elektromechaniczny hamulec ręczny. Również skomplikowane wielowahaczowe zawieszenie z elementami wykonanymi ze stopów lekkich, wpływające korzystnie na własności jezdne auta, konstrukcyjnie zbliżone jest do podwozia "ósemki".Długa lista standardowego wyposażenia Audi A6

Audi S6

? Ratunku! Za duży wybór może doprowadzić do szału. Podobnie jest z Audi A6. Gdyby wydrukować listę jego wyposażenia dodatkowego, byłaby chyba dłuższa niż metrowy paragon, który ostatnio odebrałem od kasjerki Tesco.Dzień dobry, witamy w salonie Audi. Czego pan sobie życzy? Zawieszenie standardowe, sportowe

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

próbuje wyrwać się z segmentu D premium? Do wyższego, w którym bryluje A6, brakuje mu zaledwie 3,7 cm. Na szczęście liczy się jeszcze kufer. Choć większy od Mercedesa i BMW o kilkanaście litrów, temu z A6 ustępuje o 66 litrów.Na złość konkurencjiZ zewnątrz Audi wygląda elegancko. Nie brak mu jednak

Lexus GS | Pierwsza jazda | Nokaut dla konkurencji

Lexus GS | Pierwsza jazda | Nokaut dla konkurencji

względem przyspieszenia nie ma sobie równych. Ale to w końcu nie niemiecka konkurencja. moc 0-100 km/h v-max śr. spal. poj. bagaż. cena od Audi A6 Hybrid 245 KM 7,5 s 240 km/h 6,2 l/100 km 375 l 250 500 zł BMW 5 ActiveHybrid 335 KM 5,9 s 250 km/h 6,4 l/100

Konfrontacje: Audi A6 Avant vs. Volvo V70

Kiedy myślisz: duże, rodzinne, bezpieczne kombi, to w wyobraźni niemal natychmiast parkuje kanciaste Volvo. Bez trudu połyka całą rodzinę, łącznie z psem i całym dobytkiem, a wcale nie jest największe w klasie. Musi to irytować innych producentów, którzy jak Audi z modelem A6 Avant starają się

Audi A4

% sprzedaży poprzedniej generacji A4 stanowiły samochody 4x4. Podstawową jednostką pracującą pod maską odmiany quattro będą silniki o mocy 163 KM.Dynamika, komfort, dobre prowadzenie oraz aktywne bezpieczeństwo to główne założenia konstruktorów zawieszenia nowego Audi. Z przodu zamontowano cztery

Konfrontacje: Audi Q7 vs. Volvo XC90

, by konkurować z wygładzonym Audi. Mercedesowi klasy R bliżej do limuzyny niż SUV-a, a na GL-a przyjdzie nam trochę poczekać. Zdecydowanie najwięcej wspólnych cech z Q7 ma właśnie Volvo XC90. Mieszczą siedem osób, a pod maską obu pracują widlaste "ósemki".Jezioro osobliwościQ7 niełatwo

Audi A6 3,2 FSI Quattro

, jakbym zatankował za 30, a nie prawie 300 zł. Dopiero gdy oddając samochód późnym wieczorem do centrali Kulczyk Tradex, zauważyłem, że wartownik odnotował wjazd "Audi A8", olśniło mnie. Nowe A6 wygląda jak większe A8 z sześciolitrowym silnikiem W12. Co więcej, ma takie samo zawieszenie z tyłu i

Audi A5/S5 - najpiękniejsze dziecko de'Silvy

awaryjnej auto posłusznie reaguje na ruchy kierownicy. W odróżnieniu od wielu Audi, przednia oś wysunięta jest tu do przodu, zaś silnik umieszczony tuż za nią. Lepsze rozłożenie masy, to w konsekwencji pewniejsze prowadzenie i skuteczniejsze hamowanie.Inżynierowie zapewniają, że większość podzespołów

Chrysler Sebring 2.0 CRD - test | Za kierownicą

góruje nad Fordem Mondeo czy Citroënem C5, a do takich tuzów jak Audi A6, Mercedes E czy BMW 5 jest mu naprawdę daleko.Cena wydaje się przystępna w zestawieniu z elitą klasy średniej wyższej, ale porównanie z konkurentami z tej samej półki wcale nie wypada tak dobrze. Szansą dla Europejczyka z

Audi A4

(to czuje się zwłaszcza na tylnych fotelach), chce dorównać starszym uczniom. Trzeba przyznać, że wychodzi mu to nieźle. Przód nawiązuje (wielką osłoną chłodnicy) do A6, a tył (kształtem kufra i lamp) do A8. Nie tylko wyglądem "a-czwórka" aspiruje do bardziej luksusowych Audi. Imponuje też

Audi Q7 - test

mnie pytaniem: "A schowek na okulary w tym Q7 jest?". Zatkało mnie. Ja emocjonuję się pneumatycznym zawieszeniem, a on pyta o schowek. Wujek, co z tobą? - pomyślałem. W samochodzie za 300 tys. zł chyba nie to jest najważniejsze! Pan w średnim wieku ostatnio przesiadł się z Audi A6 kombi do

Jaguar XF - Ostry niczym brzytwa

najnowszym modelu zadbali nawet o taki drobiazg. Ba, użyli do tego technologii wojskowej rodem z najnowocześniejszych samolotów bojowych F16. Ciarki przeszły mi po plecach.Ministerstwo dziwnych przodówJaguar XF to brytyjska odpowiedź na niemieckie trio: Audi A6, BMW 5 iMercedesa E. Reszta luksusowych aut

AUDI A6 3.0/BMW 540i/JAGUAR S-TYPE 3.0/VW PASSAT W8

miejsca jest tylko w Audi A6. Limuzyna z Ingolstadt ma również największy bagażnik, który pomieści aż 551 l.W środku Volkswagena chromowana listwa oraz drewniana okładzina na drzwiach i desce rozdzielczej mają nadać większej wystawności. Nie do końca się to jednak udało. Gdyby wszystko wyglądało tak jak

Citroën C6

sześciobiegową skrzynią po raz pierwszy zastosowaną w Citroënie samochód jest mało dynamiczny, wręcz ospały i zwyczajnie powolny. Aby konkurować z Audi A6, BMW 5, Mercedesem klasy E czy Peugeotem 607, to zdecydowanie za mało. Z obiecanych przez producenta 230 km/h na autostradzie do Paryża wyszarpałem

AUDI A4/BMW seria 3/MERCEDES KLASA C

Nigdy bym jednak nie pomyślał, że czegoś takiego się doczekam - Mercedes wygląda coraz bardziej młodzieżowo, Audi zaś swój najnowszy samochód kieruje raczej do ustatkowanych, konserwatywnych klientów. A4 prezentuje się niezwykle elegancko, ale niewiele bardziej świeżo od "trójki" czy C

Volvo S80, Citroën C6 i Honda Legend

Na parkingu jak w porcie: trzy flagowe okręty. Mają być alternatywą dla niemieckiej armady: Audi A6, BMW serii 5 i Mercedesa klasy E. I choć wielu kierowców z grubym portfelem nadal wybiera auta z wielkiej trójki, te ostatnie muszą mieć się na baczności. Konstrukcje ze Szwecji, z Francji i Japonii

Nieudane ataki na klasę premium

218-konny silnik 3.2 V6. W 1999 roku Opel ogłosił, że do rywalizacji z BMW 5, Audi A6 i Mercedesem klasy E wystawi Omegę napędzaną silnikiem 5.7 V8 z Chevroleta Corvette. W planach było też wprowadzenie wersji V8.com - biznesowego centrum na kółkach z nadwoziem typu kombi i wydłużonym o 13 cm

AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5

. Przekonajmy się zatem, które z testowanych aut - Audi A6 2.5 TDI z silnikiem o mocy 180 KM, Saab 9-5 3.0 TiD (176 KM) i Volvo S80 D5 (163 KM) - jest najbardziej godne polecenia.Wysokie ceny tłumaczy zaś fakt, że wybraliśmy wersje z wyjątkowo bogatym wyposażeniem standardowym.AUDI A6 - sportowa tradycjaTo

VW Passat

, ale wciąż łatwy do zdefiniowania smak. To bez wątpienia Volkswagen, choć wyczuwa się w nim naleciałości i większych braci (Phaetona z Touaregiem), i dwóch bardziej prestiżowych kuzynów Audi (A4 i A6). A wprawne oko wychwyci jeszcze więcej symptomów motofusion.Nie nowy, tylko innyNawet jeśli na widok

Toyota Avensis 2003

kubizmuMuskularne linie nadwozia wysuniętą kabiną i daleko umieszczonymi słupkami przednimi przypominają koncepcję "cab forward" Chryslera. Klosze reflektorów znamy z Vectry, natomiast z Audi A6 - tylne lampy. Osłona chłodnicy, wzorowana na tej z Corolli, jest nie do pomylenia z żadną inną marką i. Całość

Ford Mondeo 2.0 TDCI - ewenement

rodzaju Audi A6, BMW serii 5, Mercedesa klasy E czy wspomnianego Volvo S80. Tym, co może psuć ich samopoczucie, będzie jedynie widok rzeszy przedstawicieli handlowych za kierownicami podstawowych wersji Mondeo. Choć wśród nich może być wielu tak jak Bonnie i Clyde szczerze zakochanych w "swoim"

Jaguar X-Type 3.0 SE

[konkurenci]Audi A4 3,0 Quattro 220 KM, 243 km/h, od 190 tys. złŻelazna pozycja dla miłośników mocnego i sprawdzonego 4x4 w opakowaniu limuzyny klasy średniej. A4 właśnie przechodzi drobny lifting, który ma upodobnić jego wyraz twarzy do innych członków rodziny: A3, A6 i A8. Od jesieni dostępny będzie z

Cena perfekcji - Jaguar XF SV8 vs. Lexus GS 460

projektanta Iana Callumna.Tuż obok stoi Lexus. Po niewielkim faceliftingu GS nabrał charakteru. Trzy lata zrobiły swoje i trzeba było wprowadzić kilka chirurgicznych cięć, by bez kompleksów auto mogło stanąć obok Jaguara i reszty -BMW 5, Audi A6 czy Mercedesa E. Delikatnie odświeżono atrapę chłodnicy i

SKODA SUPERB 2.8 V6

1550 kg Skody. Z przekładnią automatyczną sprint od 0 do 100 km/h trwa 9,4 s, a prędkość maksymalna wynosi 232 km/h. Osiągi te są wystarczające do komfortowego poruszania się po drogach Europy. Zawieszenie pracuje podobnie jak w Passacie czy A6. Zapewnia dobre tłumienie wszelkich wstrząsów na

Opel Vectra Caravan 3.0 CDTI Cosmo automat

- turbodoładowany, sześciocylindrowy diesel 3.0 w tej klasie to wyjątek. Podobny - V6 TDI, ale o pojemności 2,5 l - znajdziesz w Audi A6 i Volkswagenie Passacie. Inni rywale poprzestają na silnikach czterocylindrowych. W odmianie wyposażenia Cosmo dostaniesz prawie wszystko, co można zamówić do Vectry kombi. Z

Acura RL - test

ekstrawagancka jak Citroën C6 ani tak wyzywająca jak Audi A6, i tak zwraca na siebie uwagę. Ze względu na pochodzenie bliżej jej do Lexusa GS 300 niż do BMW 5 czy Mercedesa E, choć te w porównaniu z Acurę są mniejsze i nie tak wyrafinowane.Zobacz Acurę RL w scenerii Kazimierza Dolnego.Acura to luksusowa

Luxus GS

obsługa prosta). Obok przycisk start/stop. Niżej masywny tunel ze schowkiem, podłokietnikiem i przyciskami regulacji zawieszenia (miękko/dość twardo), foteli (podgrzewanie/wentylacja) i Traction Control (on/off). Z przodu trzy głębokie zegary wyglądające, jakby wydrążono je w bloku tytanu. A przed nimi

BMW M5

(system kontroli trakcji).2. Sprawdzić, czy skrzynia jest w trybie sportowym.3. Wybrać najszybszy tryb zmiany biegów.4. Pchnąć lewarek do przodu i trzymać.5. Wcisnąć gaz do dechy i też trzymać. A, i pod żadnym pozorem nie dotykać hamulca!6. Puścić dźwignię.Ryk silnika, pisk opon. Mimo 1830 kg

VW Phaeton W12

lampy metr nad ziemią) limuzyna budzi respekt, o tyle z przodu zanadto przypomina pospolitego Passata (podobny problem ma A8 z A6 odkąd i tej pierwszej zafundowano wlot powietrza á la Nuvolari).* * *Na szczęście mało kto będzie miał okazję oglądać ją w lusterkach - pomyślałem, chwytając za

Wyposażenie

ze stopów lekkich o średnicy 16"radioodtwarzacz CDDopłacisz:sportowe zawieszenie - 2321 złelektryczna regulacja kolumny kierownicy - 2512 złautoalarm - 2575 złczujnik parkowania przód/tył - 4189 złelektrycznie składane lusterka zewnętrzne - 970 złfotochromatyczne lusterko wewnętrzne - 1032

Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie

jest ekonomiczny. Intersowałby mnie też C5 (ale kombi) z uwagi na zawieszenie hydro - doceniam komfort na wyboistych duktach. Bardzo mi się podobało Audi A6 All Road z regulowanym na wysokość zawieszeniem i bardzo ładnie wykończonym wnętrzem no i gdzie tam tej Hondzie do europejskich konkurentów

Re: Volvo S80 D5 XWD - test

"Nawet Audi a6 troche lepiej amortyzuje." Jesteś po prostu śmieszny. Człowieku, jeżdżę codziennie tym autem prawie 3 lata i ostatnie co można mu zarzucić (a ma jednak trochę wad, jak wszystko) to niekomfortowe zawieszenie albo trzeszczenie deski. Akurat A6 to jest twardy samochód, tylko

Re: Pierwsze oficjalne zdjęcia Vitza

wiekszosc komentarzy jest czysto teoretycznych i emocjonalnych. przejechalem kilkaset tysiecy kilometrow passatami i audi A6. wszystko nowki, auta sluzbowe. a moj brat jezdzi toyotami, tez sluzbowymi. porownujac te samochody mozna wiele mowic o ich wygladzie, jakosci wykonczenia i materialach, i

rozglądam się cz.2

do ich centrali, Audi bez gadania podstawia wybrany model pod dom na 24 godziny. To rozumiem. Warunkiem jest mieć skończone 28 lat. Nie musiałem się nawet legitymować, by udowodnić, że spełniam ten warunek. :-) Audi A6 przejdzie test bagażnika spokojnie, a i wnętrze jest wygodne. Z Q5: zobaczymy

Re: Oto Chevrolet Cruze hatchback

rozpada się na ćwiartki, z których została zespawana. Polecam pooglądać filmy z wypadków na youtubie tworzone ku przestrodze. Zobaczycie sobie jak jakimi transformersami się w Polsce jeździ. Jest jedno popularne zdjęcie po czołówce fiata punto z audi A6. Fiat ze zgniecionym przodem ale kabina cała. Audi

Re: Samochód dla syna

Żaden ze mnie ekspert. A4 (modele B5-b7) ma z przodu dokładnie te same wahacze, które były montowane później w passatach piątej generacji (3B2-3B6) oraz audi A6, Skoda Superb i jest tak jak napisałem powyżej. Eksploatuję dwa auta na owym zawieszeniu (Audi A4 i Passat B5), złego słowa nie powiem

Re: co wybrać MB 124 czy Audi A6 albo Toyota Aven

. km przez 6 lat. i nie poleciłbym tego silnik z dużym przebiegiem, chyba że auto ma mały i udokumentowany przebieg, o co w dzisiejszych czasach jest bardzo trudno. Odnośnie zawieszenia w Audi C4 lub A6 do 1997 roku nie chcę się wypowiadać bo to totalny niewypał. Przód jest ok, ale ta belka tylna nie

Re: Audi A6 - zawieszenie????????

poprzedni A4 i poprzedni (w zasadzie jeszcze obecny passat) maja wspolne zawieszenie i jest ono bardzo slabe - wymiana wahaczy co 15 tys km. Poprzednia A6 byla cos niedpracowana zawieszeniowo i mocno krytykowana nawet przez proniemeicki auto swiat. Konstrukcyjnie to podobne rozwiazanie co w

Re: Nowy czy uzywany...

/17/audia6_bmw530x_hondalegend_merce350_volvos80/ Audi A6 z quattro na torsenie jechało najwolniej w slalomie. Nie wiem, czy to wyjaśnić, może innymi czynnikami jak rozkład mas, geometria zawieszeń, opony... A co do uzasadnienia, że Audi powinno być kupowane tylko z quattro (modele powyżej A3), to dlatego

Pierwsze zdjęcia nowego Passata!

mnie strasznie bezpłciowy, do tego paskudny przód, przy którym przód nowego Audi A6 to cud-miód (może o to chodziło? żeby zrobić coś brzydszego, żeby się Audi sprzedawało/ :) ) -- festina lente Forum Automobil Strona prywatna forum - made by Wo_bi :)

Re: proszę o opinie o Volvo c70

3 (twarde zawieszenie, nieco ograniczony komfort i bujanie, precyzyjne kierowanie i ograniczona podsterowność), to można od ręki odrzucić wszystkie inne kompaktowe SUVy z przednim napędem. Rzuciłem okiem na dane o niezawodności i X3 jest lepiej oceniane niż A6, tak pod względem dotychczasowych jak

Re: Vel Satis - czy warto kupic używany

Ceny uzywanych są NISKIE jak na klasę auta i jego walory uzytkowe. Trzeba pamietać że to auto konkuruje (co prawda bez powodzenia) z MB klasy E, BMW 5 czy audi A6. Vel jest wiekszy i bardziej komfortowy od każdego z wymienionych aut niemieckich. Przestrzeń i komfort na poziomie MB klasy S

Re: Koniec kolejnego dziwoląga.

. zdaje sie passat B5 i poprzedni audi a6 > asadniczo zmodyfikowanym wariantem tychże Może kłamią, nie wiem. Płyta 607 ma nie klamia tylko bardzo czesto sie myla. od reki moge podac kilka przykladow np. pezo 407 ma przednie zawieszenie wielowahaczowe a gazeta auto moto (czy jakos tak) pisze ze

zabije was kosztami luksusu.

Kupiłem full wypas (klimatronik poduchy ABS elektryka szyber tempomat) Audi 100/A6 Avant (kombi) z silnikiem 2.6 V6 150KM w idealnym stanie z 1993 roku -z audio i zimówkami. Cos co w tej konfiguracji w dzisiejszym modelu A6 (tylko więcej poduszek) pirazyoko 220.000zł. Za auto z dołożeniem gazu

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

oparciami foteli przednich i tylnych - odległość od siedziska tylnej kanapy do podsufitki - odległość od oparcia przedniego fotela do podpórki na stopę kierowcy, tzw. przegięcie - odległość od siedziska fotela kierowcy do podsufitki I mamy: - Audi A4 1.8 TFSI - 60 do 84 - 93 - 94 do 116 - 100 - Audi A6 3

Re: Napęd na 4. Pytanie laika.

wpływu na stabilizację toru jazdy. I mamy: Model / typ napędu / Wspłcz. śmiertelności w wypadkach / Test zderz. Audi Allroad / torsen AWD / 45 www.euroncap.com/tests/audi_a6_1998/48.aspx Subary Legacy Outback / cent. dyfer z blokadą po wykryciu poślizgu / 53 www

EU wygoda, a glownie prowadzenie wozu!!!!!!

, Infiniti's 2003 G35 and Jaguar's 2002 X-Type. porownanie www.leftlanenews.com/2005/12/17/top-luxury-sport-sedans-compared-a6-on-top/ wygral Audi A6, ale chyba tylko dzieki nizszej cenie “The A6 isn’t as thrillingly sporty as the BMW or Infiniti, but for the money, it still proves to be the

Re: Jak NIE wpaść w poślizg

szlak mnie trafił jak sobie pomyślałem że ja zamiast siedzieć u cioci i obrzerać się plackami siedzę w domu sam i nie mam co robić. Ale zauważyłem żę za to na wieszaku są kluczyki od AUDI ( A6 1,9 TDI 1995). Wziołem kluczyki, zamnknołem dom i otworzyłem garaż. Wsiadłem do auta, włączyłem zapłon i po

Re: Juz widze jak w Mercedesie w pospiechu projek

lepszy od BMW 5, bo również bardzo dobrze jeździ? (o czym nie wszyscy wiedzą, Volvo S80 V8 z zawieszeniem od Mondeo jeździ slalomy i płyty poślizgowe do takich samych prędkości jak ośmiocylindrowe BMW 5 i Audi A6 quattro) Al ma rację. Liczy się prestiż, którego Skoda po prostu nie ma i mieć nie będzie

Re: trudny wybor (Vectra, Mondeo, Accord, Volvo)

duze, z duzym komfortem jazdy > 3. auto powinno trzymac sie drogi (kiedys jezdzilem Audi A4 i tak wlasnie > bylo - to autko przyklejalo sie do drogi, czego niestety nie moge juz > powiedziec o A6 - oba mialy silnik 1,8T) Jest cos takiego jak radosc z jazdy - > i doswiadczylem tego

Re: Nowe Audi A6 | Galeria

@soner3 pewnie moglbym Cie zaskoczyc swoja znajomoscia napedow. szkoda ze nie dajesz mi okazji. :( to teraz porownaj to z wynikami brytyjskimi i francuskimi lol ale tak naprawde jakie wyniki by nie byly co one mi daja jezeli mam samochod w ktorym siadlo zawieszenie z przodu (+3 kolegom

Re: Snobizm w Polsce - specjalnie dla polonusa

do szczegolowych danych statystycznych wszystkich samochodow jezdzacych w USA i Audio to sam dol wraz z Cadillakiem) mam mumpla ktory nie potrafkowal tych danych powaznie zakupil urzywane A6 (po kilku drogich naprawach ) sprzedal i teraz ma Camry i powoli zapomina o problemach... ) Tylko ,ze w

Re: Audi A6 | Skaza na honorze

kupujesz używane A6 C6, licz się z kwotą 25 tyś. zł jeśli chcesz go wyremontować na cacy. Pamiętaj, że koszty robocizny także masz większe niż w innych autach, np. jeśli chcesz wymienić coś przy silniku, to musisz rozebrać pół przodu, taka uroda konstrukcyjna :) Konkluzja jest taka. Kupujesz zgodnie z

Audi A6

Audi A6 ? samochód osobowy klasy średniej-wyższej produkowany przez niemiecką markę Audi od 1994 roku. Od 2011 roku produkowana jest czwarta generacja modelu. Audi A6 C4Audi A6 C4 to tak naprawdę zmodyfikowane w czerwcu 1994 roku Audi 100 C4. Dane techniczne Wersja Silnik: Układ zasilania

A6

Komunikacja Autostrada A6 (Polska) Autostrada A6 (Austria) Autostrada A6 (Chorwacja) Autostrada A6 (Francja) Autostrada A6a (Francja) Autostrada A6b (Francja) Autostrada A6 (Litwa) Autostrada A6 (Luksemburg) Autostrada A6 (Niemcy) Autostrada A6 (Włochy) Motoryzacja i militaria Audi A6 ? model

Audi

– marka Audi oferuje największy wybór spośród wszystkich producentów samochodów segmentu premium.Technika quattro jest dostępna we wszystkich rodzinach modelowych. Audi Q7, Audi R8, Audi A4 allroad, Audi A6 allroad oraz wszystkie modele S i RS, dostępne są wyłącznie z napędem quattro.W roku 1985 Audi

Audi TT

VR6 Quattro 3189 cm? 250KM (184 kW) przy 6300 obr/min 320 Nm przy 2500 obr/min Podwozie Zawieszenie przednie: wahacz poprzeczny, amortyzator teleskopowy, stabilizator poprzeczny Zawieszenie tylne: oś wielowahaczowa, sprężyna śrubowa, stabilizator poprzeczny Hamulce przód/tył: tarczowe wentylowane

Audi 90

przód, tarczowe 245 × 10 mm Rozmiary (D x SZ x W (mm)): 4465 × 1682 x 1376 Masa własna: 1200 kg Przyśpieszenie 0-100km/h: 9,0 s. (z kat. 9,6 s) Prędkość maksymalna: 200km/h (z kat. 189km/h) B3 (Typ 89/8A) Audi 90 B3 zostało zaprezentowane w 1987, krótko po prezentacji nowego Audi 80 i było produkowane

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.