zawieszenie avensis

mjl

Pojedynek używanych | Passat vs Avensis

Pojedynek używanych | Passat vs Avensis

Volkswagen Passat należy do najbardziej poszukiwanych używanych samochodów klasy średniej w naszym kraju. W naszym pojedynku o tytuł mistrza będzie się z nim bić Toyota Avensis - czy da radę Niemcowi?

Salon Frankfurt 2011 | Odmłodzona Toyota Avensis

Podciągnięte zmarszczki, nowe systemy multimedialne i oszczędniejsze silniki to najkrótsze podsumowanie zmian, które dotknęły produkowaną od niespełna 3 lat Toyotę Avensis

Toyota Avensis 2.0 Multidrive S - test | Za kierownicą

W nowej Toyocie nie znajdziemy rewolucyjnych zmian, ale suma drobnych modyfikacji przyniosła naprawdę dobry efekt. Teraz przyczepić się do Avensisa jest naprawdę trudno

Wybrano najlepsze auta do firmy

Wybrano najlepsze auta do firmy

- Renault Clio było blisko wygranej, ale wartość rezydualna oraz serwis zadecydowały o triumfie w segmencie B właśnie Toyoty. Dodajmy - zwycięstwie zasłużonym. Menedżerowie cenią w nim między innymi hamulce i zawieszenie. Toyota Auris - na rynku w obecnej wersji od niedawna i od razu wielki sukces

Pojedynek używanych | Matiz va Panda

Pojedynek używanych | Matiz va Panda

silnik, trzycylindrowy o pojemności 0,8, ale całkiem zgrabnie radził sobie z lekkim Matizem. Co do awaryjności, to sporo problemów trapi osprzęt silnika. Zawieszenie i układ przeniesienia napędu uważane są za trwałe. Produkcję na Żeraniu zakończono w 2008 roku, ale prawowity następca zwie się Spark i

Toyota Avensis 2.0 - test | Za kierownicą

Toyota Avensis 2.0 - test | Za kierownicą

znacznie więcej miejsca. Materiały wykończeniowe i montaż stoją na wysokim poziomie, podobnie jak wyciszenie kabiny. Zawieszenie, świetnie zresztą zestrojone, pracuje niemal bezgłośnie a dwulitrowego benzynowca ledwie słychać. Co ważniejsze - bezstopniowa przekładnia Multidrive też nie narzuca tonu. Takie

Paryż 2010 | Kizashi dla Europy

Paryż 2010 | Kizashi dla Europy

Wszystko o Suzuki Swift - dane techniczne, opinie, cenyPo debiucie w Japonii, USA i Australii przyszedł czas na Stary Kontynent. Kizashi zmierzy się tutaj m.in. z Volkswagenem Passatem, Fordem Mondeo, Citroenem C5, Toyotą Avensis, Hondą Accord i Mazdą 6. Nazwa modelu oznacza z japońskiego "

OCENA i PODSUMOWANIE

Radość z jazdy - 5,0 Ocena końcowa - 5,5 Toyota Avensis Zawieszenie - 6,0 Wykonanie - 5,5

Toyota Avensis II (2002-2008) - opinie Moto.pl

Toyoty klasy średniej wolno tracą na wartości. Ponieważ wejście kolejnej generacji modelu wymusza obniżki cen poprzedników na rynku wtórnym, warto skorzystać z okazji. Tym bardziej że Avensis cieszy się dobrą opinią, głównie ze względu na walory eksploatacyjne i wysoką niezawodność.Samochód

Nowa Toyota Avensis

Nowa Toyota Avensis

... Płyta podłogowa będzie właściwie taka sama, jak w obecnym Avensisie, ale oparta na nowych podzespołach z Aurisa i Rav4. Nie należy się jednak obawiać, że z tyłu pojawi się belka skrętna rodem z tańszych Aurisów - Avensis będzie wyposażony w ten sam niezależny system zawieszenia, który montowany jest w

Toyota Avensis - odrobione zadanie domowe

zawieszenie, układ kierowniczy imateriały. A za całość wystawiono cenę taką jak Ford za swoje Mondeo. Obaj producenci obrali odmienne strategie i czas oraz wyniki sprzedaży pokażą, czy klienci bardziej docenią jakość (a ściślej niezawodność) Toyoty, czy może ilość (a dokładniej gabaryty) Forda Toyota Avensis

Chevrolet Malibu LTZ 2.0D | Pierwsza jazda

Chevrolet Malibu LTZ 2.0D | Pierwsza jazda

w naszych warunkach nie powala na kolana. A przecież Malibu musi konkurować z naszymi rodzimym legendami - VW Passatem, Fordem Mondeo, Toyotą Avensis, Skodą Superb i Oplem Insignią, z którym dzieli płytę podłogową i elementy zawieszenie. Benzynowe Malibu nie grzeszy dynamiką. Rozbieganych

Koniec "kratki", co jeszcze kupimy w salonach?

Koniec "kratki", co jeszcze kupimy w salonach?

homologacją ciężarową. Po zmianach odliczenie wynosić będzie 60% kwoty podatku, jednak nie więcej niż 6 000 zł.Posłowie przegłosowali również pomysł zawieszenia na najbliższe dwa lata możliwości skorzystania z prawa do odliczenia VAT, który zawarty jest w cenie paliwa kupowanego do pojazdów o masie całkowitej

Konfrontacje: Ford Mondeo 2.2 DuraTorq CI Trend X/Toyota Avensis 2.2 D-4D 180 Sol Plus

pomiarów elastyczności Avensis znowu okazał się szybszy. Ale osiągi motoru to nie wszystko. Dobrze byłoby, gdyby zawieszenie oraz układ hamulcowy były dostosowane do jego możliwości. A tu okazało się, że Ford na zatrzymanie się ze 100 km/h potrzebował 37 m - o 2,7 m mniej niż Toyota, a na

Samochody z innej bajki | Scion

Samochody z innej bajki | Scion

, port USB i dobre radio są w każdym modelu). Poza tym firma oferuje mnóstwo dodatków poprawiających humor. Można na przykład zamówić podświetlane progi, spojler z włókna węglowego, sportowe filtry powietrza, obniżone i utwardzone zawieszenie, rasowy wydech, wysokiej klasy sprzęt audio czy subwoofer

Mazda 6 | Pierwsza jazda | Dobre wrażenie

Mazda 6 | Pierwsza jazda | Dobre wrażenie

tyłu), zawieszenie. Układ kierowniczy ma krótkie przełożenie (14,2:1), a wspomagany jest elektrycznie, ale siła, w zależności od prędkości dobierana dynamicznie. Zastosowane silniki benzynowe Skyactiv-G charakteryzują się wyjątkowo wysokim stopniem sprężania (14:1), co podniosło sprawność i pozwoliło

Hyundai i40 1.7 CRDi - test | Za kierownicą

Hyundai i40 1.7 CRDi - test | Za kierownicą

przestronność. Nawet za wysokim kierowcą miejsca z tyłu jest w bród, mimo łukowatej linii dachu wokół głowy zostaje sporo powietrza, a pod tylną klapą czeka jeszcze 553-litrowy kufer ze schowkiem pod podłogą.Czy się to komuś podoba czy nie, Koreańczycy biorą na celownik Toyotę Avensis. Pomóc mają klienci

Honda Accord (1993-2004) - opinie Moto.pl

Honda Accord (1993-2004) - opinie Moto.pl

dzisiaj. Zmienne fazy rozrządu w połączeniu z kolektorem ssącym o zmiennej długości i zaawansowaną elektroniką sterującą wtryskiem paliwa zapewniały bardzo dobrą dynamikę przy stosunkowo niskim zużyciu paliwa. Zawieszenie przednie z podwójnymi wahaczami i wielowahaczowe zawieszenie tylne zapewniały

VW Passat Variant 1.8 TSI - test | Za kierownicą

VW Passat Variant 1.8 TSI - test | Za kierownicą

faceliftingiem. Nowe jest poszycie nadwozia, zestrojenie zawieszenia oraz lista - w większości opcjonalnych - dodatków. Przemeblowano deskę rozdzielczą, a silniki mogą się teraz pochwalić niższym apetytem. Trzon auta pozostał jednak niezmieniony.I dobrze. Mimo krótszego od Superba czy Mondeo rozstawu osi, płyta

Toyota Avensis I (1997-2003) - opinie Moto.pl

jest dość niefortunnie umocowany i może stukać. Podejrzane dźwięki w tylnej części auta nie muszą więc pochodzić od zawieszenia Toyota Avensis historia modelu 1997, jesień premiera modelu, z

Toyota Avensis 2.2 D-4D. Serce z Jelcza

Avensis - opracowana przez położone na południu Francji w Nicei biuro konstrukcyjne European Design and Development (ED2) i produkowana w Anglii - jest pierwszą europejską Toyotą eksportowaną do... Japonii! Na Starym Kontynencie brakowało jej jednak nowoczesnego, mocnego silnika Diesla. W 2003 r

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

271,2 cm 603-1731 l 655 kg Ford Mondeo 285 cm 543-1740 l 532 kg Skoda Superb 276,2 cm 633-1865 l 638 kg Citroen C5 281,5 cm 533-1490 l 589 kg Opel Insignia 273,7 cm 540-1540 l 555 kg Toyota Avensis 270 cm 543-1610 l 600 kg Mazda 6 272,5 cm 519-1751 l 535 kg Czas przymierzyć się do fotela

Dane techniczne: Ford Mondeo 2.2 DuraTorq CI Trend X/Toyota Avensis 2.2 D-4D 180 Sol Plus

WYPOSAŻENIE I KOSZTY . Ford Mondeo 2.2 DuraTorq CI Toyota Avensis 2.2 D-4D 180 cena wersji testowanej 117 720 zł 124 349 zł

Konfrontacje: Ford Mondeo 2.0 Trend X/Nissan Primera 1.8 Acenta/Opel Vectra 1.8 Comfort/Peugeot 407 2.0 SV Executive/Toyota Avensis 2.0 Prestige

;pojemności 2,0 l oraz mocy 136 KM potrzebuje 11,7 s, aby rozpędzić pojazd do 100 km/h. Konkurenci z naszej konfrontacji, pod maskami których pracują mniejsze silniki, osiągają lepsze rezultaty.Innych wrażeń dostarcza jazda Toyotą Avensis. Jej zawieszenie (przód - kolumny MacPhersona, tył

Toyota Camry (1991 - 2001) - opinie Moto.pl

Nowa Toyota Camry - bez rewolucji Toyota klasy średniej wyższej zostałaby w naszym kraju zupełnie zapomniana, gdyby nie rynek wtórny. Samochód, który kiedyś dostępny był o oficjalnej ofercie Toyoty, znikł z polskich salonów, a rolę flagowej limuzyny przejął po nim Avensis. Tymczasem, w latach

Toyota Avensis 2.2 D-4D

znajdzie się w luksusowym samochodzie. To jest Lexusowym. Nim jednak 2,2-litrowy motor z Jelcza-Laskowic trafi do nowego Lexusa IS, pojawi się w Toyocie Avensis. Z obojgiem spotkałem się w Hamburgu.Jeśli nie spojrzysz na oznaczenia, nigdy nie odgadniesz, że w tym Avensisie znajduje się polski diesel

Citroën C5 2.0 HDI 160 - test | Za kierownicą

valium jest nie tylko zawieszenie C-piątki, ale i 6-stopniowy automat. Odczuwalnie hamuje on temperament udanego, 2-litrowego turbodiesla, windując przy okazji zużycie paliwa w rewiry zarezerwowane dla jednostek V6. Poza miastem to 6,5 l ON/100 km, na autostradzie 8,5 l/100 km, ale w korkach już 12 l/100

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

składankę i ruszasz leniwie, a na twarzy zaczyna rysować się subtelny uśmiech. Wiesz, że przez te parę kilometrów zdążysz się odprężyć.W takich chwilach bledną opowieści o ciasnych coupe i ryczących szlifierkach, a twarde jak deska zawieszenie to ostatnia rzecz, której pragniesz. Chyba bez limuzyny się nie

Dane techniczne

. Ford Mondeo 2.0 Trend X Peugeot 407 2.0 SV Executive Toyota Avensis 2.0 Prestige Opel Vectra 1.8 Comfort Nissan Primera 1.8 Acenta segment

Salon Frankfurt 2011 | Przewodnik

wykonane z całkiem niezłych materiałów. To dowód, że Fiat po rozpoczęciu współpracy z Chryslerem nie zapomniał o małych autach. A inne nowości? Toyota pokazała zmodernizowanego Avensisa. Z zewnątrz zmian jest niewiele, ale dzięki nowemu zawieszeniu auto ma się prowadzić znacznie lepiej. Hiluxowi także

Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

Udany startPoprzedni model Avensisa nie wyróżniał się szczególnie na tle pojazdów konkurencji, ale ceniony był za jakość wykonania i niezawodność. Nowy model próbuje ująć nabywcę cechami, które nie były mocną stroną poprzednika. Toyota Avensis Wagon jest koncepcyjnie bliższa np. Renault Lagunie

Pogoń za kratką

. Odpis od kosztów tankowanego do nich paliwa w ogóle nie przysługuje. Rząd chce zarobić na zmianach 4 mld zł. Gabinet Donalda Tuska jeszcze w 2009 r. wystąpił o możliwość zawieszenia pełnego odpisu VAT na auta z kratką. Tłumaczył, że to konieczność w kryzysie. Unia Europejska zielone światło dla

Toyota Avensis 2003

Nowa generacja aut Toyoty jest nie tylko stylizowana z charakterem, ale ma dobrze wykonane wnętrza i sportowe podwozia. Podobnie nowa Toyota Avensis. Samochód projektowany w Europie ma szansę podbić serca europejskich klientów. Nowy model, który w wersjach sedan, liftback i kombi pojawi się w

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

- ryzyko korozji (371 aut)Honda - Jazz - ryzyko uszkodzenia opon podczas ich montażu (110 aut)- Civic i Jazz - brak zawleczki sworznia pedału hamulca (31 egz.)Hyundai - Santa Fe - korozja wahaczy tylnego zawieszenia (177 aut)Jaguar - XF i XK - nieprawidłowe zasilanie układu paliwowego (14 aut)- XJ

DANE TECHNICZNE, POMIARY

wleczony, sprężyny śruboweOpony - 205/55 R16 Przeglądy - co 20 tys. km Gwarancja mech. - 3 lata/100 tys. km przebieguGwarancja perforacyjna - 6 lat Toyota Avensis Wagon 2,4 Prestige

Familijne klimaty

, kamienistej drogi bez szkody dla podwozia. Dla nisko zawieszonych "średniaków" i kompaktów takie ekstrawagancje nie są możliwe. Z terenowymi zastosowaniami SUV-ów nie należy jednak przesadzać. Te samochody na wymagających trasach mogą ugrzęznąć. Nie mogą się równać z klasycznymi terenówkami. SUV to

Opel Insignia 2.0 Turbo - za kierownicą

... 204-konna Vectra Turbo 4x4 z 1992 r. była jeszcze zrywniejsza (6,8 s do setki), choć też o 125 kg lżejsza. Jednak nie prowadziło się jej tak komfortowo i pewnie. Zawieszenie Insignii pracuje wprawdzie dość głośno, co na nierównościach trochę denerwuje, ale zapewnia jazdę jak po sznurku. W zakrętach

Samochody z innej bajki - Toyota na świecie, cz. 1

jako hybryda i był to pierwszy van z takim napędem na rynku.Model Zelas to tak naprawdę Scion tC, czyli Toyota Avensis poprzedniej generacji w zadziornym, młodzieżowym nadwoziem coupé. Pod maską pracuje silnik benzynowy 2,5 l o mocy 180 KM.Kolejna ciekawa Toyota - Crown - nie nosi żadnej korony

Skoda Superb 2.5 V6 TDI Elegance Automat

pojazdami segmentu D. Superb oferuje także dużo więcej przestrzeni niż np. Toyota Avensis i Renault Laguna. W środku umiejętnie połączono przepych i elegancję. Drewniane elementy wykończeniowe doskonale współgrają ze skórą, która pokrywa elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele. Ewentualne

Toyota Verso - test | Pierwsza Jazda

Verso i Avensis Verso. Toyota zastąpiła trzy różnej wielkości minivany jednym - Verso. Klienci nie muszą się teraz zastanawiać, który model wybrać. Według Japończyków nowe Verso jest na tyle wszechstronne, że zachwyci większość właścicieli, którzy do tej pory mieli wielkopojemne Toyoty.Co ma ich

Seat Exeo 1.8T - test | Za kierownicą

Seata.Na drodze Exeo udowadnia, że przez 10 lat trochę się jednak zmieniło. Dzisiaj auta są sztywniejsze i bardziej powściągliwe. W Audi A4, to znaczy w Seacie Exeo, sprężyste zawieszenie nierozerwalnie trzyma koła przy asfalcie, ale pozwala na umiarkowane przechyły nadwozia. Zapewnia przy tym komfortowe

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

przyzwyczajeni do wysokich obrotów będą potrzebowali chwili oswojenia, by docenić zalety turbobenzyny.Dlaczego "średniak"? Mondeo konkuruje w klasie m.in. z Volkswagenem Passatem, Toyotą Avensis i Citroenem C5. Po zaprzestaniu produkcji tylnonapędowego Scorpio jest jednocześnie największym Fordem

Renault Laguna - skok na podium

miejsce. Na drodze do sukcesu stoją jednak groźni konkurenci, m.in: Toyota Avensis, Peugeot 407 i Citroën C5.Zgodnie zobowiązującymi trendami Laguna urosła o 10 cm, ale to i tak za mało, by bezpośrednio konkurować z największym w klasie Mondeo. Długość nadwozia 469 cm i rozstaw osi 275,6 cm plasują

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

Wszystko o Fodzie Mondeo: parametry, osiągi, opinieDojrzałe owoce z drzewa Forda są wyjątkowo smaczne. Niby wyglądają podobnie, ale gdzieś pod skórką kryje się pełniejszy aromat. Wystarczy wspomnieć poprzednie generacje Mondeo. Praktyczne, dobrze zawieszone, z szeroką gamą silników, a jednak

TOYOTA AVENSIS II 2.0 D4D

. Wzmocnione tylne resory poradzą sobie ze zwiększoną masą załadowanego kombi. W pustym samochodzie także komfort i cisza - zawieszenie nie dudni nawet na bruku. W zmodernizowanym modelu Avensis na obu osiach montowane są hamulce tarczowe. Jednak zmiana bębnów na tarcze przy tylnych kołach na niewiele się

Ford Mondeo - nowy lider?

W Polsce najważniejszymi rywalami Mondeo są VW Passat i Toyota Avensis. Nowy Ford, by walczyć o dobrą pozycję na rynku, powinien być niezawodny, w miarę prestiżowy, wygodny i kusić atrakcyjną ceną. Choć w samochodach wybieranych przez firmy mniej liczą się emocje, to jednak nie zaszkodziłaby im

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

powietrza, równy 0,287, co oczywiście pomaga obniżyć apetyt na paliwo. Nowy Yaris zdradza również, jak będą wyglądały w niedalekiej przyszłości kolejne modele Toyoty - jako pierwszy pod nóż chirurga plastycznego idzie Avensis, którego facelifting spodziewany jest jeszcze w tym roku.Karoseria urosła o 10 cm

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - test | Za kierownicą

Pierwsza Mazda 6 wyrwała Japończyków z letargu. Avensis, Accord, Primera i 626 z przełomu wieków były do bólu poprawne... i do bólu nudne. Średnia wieku klientów niebezpiecznie pięła się w górę, nie pociągając za sobą słupków sprzedaży. Dla Japończyków nadszedł czas próby, bo niezawodność to nie

Mercedes R

jeszcze Mazda 5, Mitsubishi Grandis, niemal szersza niż dłuższa, ale dzięki temu sześcioosobowa Honda FR-V i siedmioosobowa Toyota Avensis Verso. Konkurentów sporo, jednak R-klasa ma nad nimi przewagę już w papierach - stały napęd na cztery koła w standardzie. Na pytanie, czy utrzymają ją na drodze

Konfrontacje: Honda Accord 2,4/Toyota Avensis 2,4

Honda Accord Tourer 2,4 Executive 190 KM, 212 km/h, 137 400 złToyota Avensis Wagon 2,4 Prestige163 KM, 220 km/h, 136 900 złEuropa kluczem do sukcesu. Z pewnością takie hasło przyświecało japońskim koncernom, które postanowiły wybudować swoje fabryki na Starym Kontynencie. Idea była prosta

Toyota Prius - test | Za kierownicą

tyle samo, ile dobrze wyposażony Avensis 2010 ze 126-konnym turbo dieslem o pojemności 2 litrów (98 990 zł). Jeden i drugi model odwdzięczy się podobną wygodą użytkowania i apetytem na trasie. Hybryda zyskuje natomiast, gdy weźmiemy pod uwagę zużycie paliwa w mieście i komfort, jaki zapewnia

Toyota Corolla/Auris

, uspokajająco. Kierownica chodzi ze sporym oporem, auta są komfortowe i nie skłaniają do szaleństw na zakrętach, choć trzymają się drogi bez zarzutu. Corolla jest promowana jako samochód "o klasę wyżej". Ma w nim być cicho i komfortowo jak w Toyocie Avensis. Producent nie pożałował materiałów

Za ciosem: Kia cee'd Sporty Wagon 1.6 CRDi

(700/2350 l), ale spójrzmy na rywali niemających w pogardzie estetyki. Z nowym autem Kii przegrywają nie tylko dotychczasowi liderzy wśród kompaktowych kombi - Renault Megane Grandtour (520/1540 l) i Fiat Stilo Multi Wagon (510/1480), ale nawet niektóre auta o klasę wyższe, takie jak: Toyota Avensis

Sedanoraptory - Toyota Corolla vs. Honda Civic Sedan

przyciągnąć klientów, zarówno Toyota Corolla, jak i Honda Civic sedan musiały mocno urosnąć. Na tyle, by niemal dorównać swoim starszym braciom i siostrom - Honda Accord jest od Civica sedana tylko o 11 cm dłuższa i o 1 cm szersza. Avensis natomiast jest o 10 cm dłuższy od Corolli i tak samo szeroki

Wielki mecz Japonia - Niemcy

. Jednostka ta zapewnia autu dobre osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa i względnie niskim poziomie hałasu. Avensis prowadzi się dobrze, choć w szybko pokonywanych ciasnych łukach nadwozie mocno się przechyla, a koła napędzane osiągają granicę przyczepności. Jednocześnie charakterystyka zawieszenia pozwoliła

Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

, że inżynierowie usztywnili konstrukcję podwozia Laguny o blisko 20 proc. z przodu i aż 50 proc. z tyłu. Celem było osiągnięcie tak sportowych i pewnych właściwości jezdnych, jakimi może się pochwalić między innymi nowe Mondeo. Jest jednak jedno ale -Ford ma z tyłu zawieszenie wielowahaczowe, a Laguna

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline

-konnym turbodieslem, w najbogatszej wersji wyposażenia Highline. W porównaniu z najpoważniejszymi na naszym rynku konkurentami Passata napędzanymi motorami o zbliżonych osiągach - Fordem Mondeo w wersji Titanium X 2.2 DuraTorq 155 KM(117 390 zł) i Toyotą Avensis Prestige 2.2 D-4D 150 KM (120 900 zł

Fiat Croma

jakiś wewnętrzny kanibalizm. Fiat z nowym modelem wkracza na terytorium Lancii. Materiały są wykwintniejsze, zawieszenie komfortowo ustawione, a wyposażenie bardzo bogate. Do tego nowy model Fiata jest znacznie lepiej wykończony niż jakikolwiek model Lancii, nie mówiąc o Fiatach. Croma jest produkowana

Mercedes SLS AMG GT - Mistrz toru

obszyciu niektórych elementów wyłożonych skórą i alcantarą. W sprzedaży nowy model SLS'a pojawi się pod koniec roku. ZOBACZ TAKŻE:Mercedes SL Za mniej niż 55 000 złotychFilmowi twardziele i ich samochodyToyota Avensis 2.0 Multidrive S - test

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

namiastka tego co należne jest Avensis, Accord, Insignii, A4 czy Passatowi. Z drugiej strony czego spodziewać się po aucie za 50k w wersji podstawowej, gdzie wyposażenie standardowe woła o pomstę do nieba. Osobiście nie wahałbym się ani chwili by zamiast niej kupić Golfa. Ta sama płyta podłogowa

Fiat Croma 2.4 Multijet

Zbiornik paliwa (l) 62 Poj. bagażnika (l) 500 Zawieszenie przód kolumny MacPherson Zawieszenie tył wielowahaczowe

Ford Mondeo 2.0 TDCI - ewenement

swego bezpośredniego poprzednika, przewyższa gabarytami również wszystkich konkurentów, i to czasem znacznie (np. od Toyoty Avensis jest o 20 cm dłuższy i 13 cm szerszy). Pod tym względem bliżej mu do klasy wyższej -Mercedesa klasy E czy BMW serii 5 (notabene węższego od Mondeo o 4 cm). Jest więc duży

Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

nadwozie i jedna para długich drzwi zapewne wpłyną na lepsze wyważenie proporcji sylwetki.Drogo, ale dużoZa dobry samochód segmentu D z nowoczesnym dieslem trzeba zapłacić blisko 100 tys. zł. Owszem, są tańsze modele, np. Toyota Avensis 2.0 D-4D, która kosztuje 83 700 zł, bądź Opel Vectra 2.0 DTI - 83 600

Cadillac BLS

podłogowa, na której zbudowany będzie samochód. Zawiera skomplikowany i kosztowny w opracowaniu układ zawieszenia. Największy europejski producent wchodzący w skład GM to Opel. Po sprawdzeniu dostępnych rozwiązań wybór padł na przednionapędową platformę Epsilon stosowaną z powodzeniem w Oplu Vectrze i po

VW Passat 2,0 R4

wady. Po pierwsze, zawieszenie - duży komfort okupiony był tendencją do przesadnego bujania na pofałdowanych polskich drogach. Po drugie, brakowało dobrych silników benzynowych. Produkcję najmocniejszego W8 ze względu na niewielką popularność zakończono, a mniejsze benzyniaki pozostawały w cieniu

Volvo V50 2.0 D Momentum

umieszczać go w klasie niższej średniej i za rywali uważać kompaktowe kombi (jak wskazywałyby obiektywne przesłanki), czy też postawić między typowymi samochodami rodzinnymi, jak np. Ford Mondeo i Toyota Avensis? W pierwszym wypadku nowe Volvo okaże się horrendalnie drogie, w drugim - wyraźnie mniejsze. My

Alfa Romeo 156 sportwagon 2.0 JTS

nawierzchni. Na korzyść silnika "156" działa umiarkowane spalanie - średnio około 10,5 l/100 km. Oprócz tego spełnia on normę czystości spalin Euro IV - jest przyjazny dla środowiska naturalnego.Duży atut samochodu to sportowo zestrojone zawieszenie pozwalające na płynne pokonywanie zakrętów bez

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

Robiąc rozeznanie wśród kierowców poprzedniej Octavii, słyszałemw zasadzie tylko o dwóch wadach: przeciętnej jakości tworzywach użytych do wykończenia wnętrza oraz zbyt miękkim zawieszeniu. Poza tym mało kto miał do auta zastrzeżenia. Nowy model zarówno pod względem materiałów wykończeniowych, jak

Ford Mondeo 1.8 SCi Trend X100

. ESP otrzymasz za 2900 zł, kurtyny powietrzne - 2000 zł, reflektory ksenonowe - 3000 zł, a lakier metaliczny - 2100 zł. Przy wyborze opcji warto rozważyć usportowione zawieszenie (1000 zł), które w wersji kombi można wzbogacić funkcją samopoziomowania (3700 zł).Wydaje się, że jubileuszowa wersja Mondeo

Konfrontacje: Alfa Romeo 156 2.5 V6/Honda Accord 2.4 Type S

prezentuje się jak ubogi krewny. Lexusa IS200 napędza słaby silnik 155 KM (137 tys. zł), a Opel Vectra V6 (124 tys. zł) - podobnie zresztą jak Toyota Avensis 2.4 (113 tys. zł) - ma ze sportem niewiele wspólnego. Okazuje się, że porównywane przez nas modele to w klasie średniej jedyni przedstawiciele gatunku

Lexus IS 250/220d

czuje. Cóż, auto nie rozczarowuje. Przynajmniej na gładkich jak stół autostradach i bocznych drogach otaczających Rzym, w wersji z obniżonym zawieszeniem i 18-calowymi kołami, nowy Lexus spisywał się znakomicie. Co więcej, dobre własności jezdne udało się pogodzić z wysokim komfortem. W zawieszeniu

Mercedes SLK 55 AMG

mąci go też nadwozie. Jest tak sztywne, że na słuch trudno rozróżnić, czy jest to roadster czy coupe. Nawet zawieszenie nad wyraz dyskretnie połyka nierówności, z jakimi wcześniej nie miało do czynienia. W ogóle SLK 55 AMG okazuje się bardzo wygodnym pojazdem. Widząc walcowate tylne opony, spodziewałem

Toyota Prius II

Toyota daje gwarancję na cały zespół napędowy. I to na osiem lat lub 160 tys. km. A jak będzie z trwałością zawieszenia na naszych drogach? Na razie nie ma zastrzeżeń, choć praca układu nie jest idealna. Mam wrażenie, jakbym ciągle jechał z dużym obciążeniem. Zawieszenie ma ograniczony skok i czasami

VW Passat

wręcz luksusowa limuzyna, która Renault Lagunę, Forda Mondeo, Toyotę Avensis i Peugeota 407 pozostawia w tyle. Sam kształt środkowej konsoli (pokrytej szlachetnym i prawdziwym drewnem lub aluminium albo doskonałą imitacją włókna węglowego) "rozlewającej się" na całą przestrzeń między kierowcą

Konfrontacje: Opel Zafira 1.8 Elegance/Renault Grand Scenic 2.0 Luxe Privilege/Toyota Corolla Verso 1.8 Sol

zawieszenie Zafiry tworzy kompromis między skrajnymi charakterystykami podwozi rywali. Egzamin zdaje elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy.Silnik Scenica pracuje bez drgań, jest mocny, dobrze wyciszony i bardziej elastyczny niż u rywali. Sześciobiegowa przekładnia pozwala ograniczyć zużycie paliwa

Jaguar X-Type 2.0 D Estate High

Jaguarze nie odczułem żadnego niedosytu z tego powodu. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: zawieszenie X-Type to konstrukcja opracowana przez inżynierów z Forda, którzy w tej materii uchodzą za jednych z najlepszych specjalistów na świecie. Samochód posłusznie reaguje na ruchy kierownicą

Re: Mondeo czy Avensis ( Kombi)

W Previi przez 4 lata moja jedyna ingerencja w zawieszenie i uklad kierowniczy to wymiana tylnych amortyzatorow. W Avensis na razie nic... -- Pozdrawiam, G. hideipvpn.pl - 7 dni darmowego SmartDNS bez ryzyka i zobowiązań - Netflix, Hulu, BBC iPlayer, 4oD, NBC!!!

Komfortowe zawieszenie

Z powowdów zdrowotnych musze kupic samochod z komfortowym zawieszeniem (nowy). Probowalem kilka marek: 1. C5 z hydro - zawieszenie oczywiscie komfortowe, ale niestety w salonie mieli jedynie wersje z felgami 19 o niskim profilu, wiec mimo wszystko bylo czuc wyboje. Do takiego zawieszenia na pewno

Re: Nowe byle co vs uzywane ale znacznie wyzszej

), puga 205, dwie avensis, previe nic sie nie dzialo. Do statystyk nie wiliczam Audi 80 (75), Wartburga (84) i Malucha (78) z powodow oczywistych. Nie musialem remontowac zawieszenia, w jednym escorcie wymienialem sprzeglo, W e wszystkich do czasow aut japonskich) zasze od razu wymienialem rozrzad... I

Re: Mondeo czy Avensis ( Kombi)

A moze Accord? Silniki dosc fajnie, jest ich chyba mniej na rynkum wiec ze specyficznymi czesciami czy zamiennikami moze byc gorzej niz w przypadku Avensis, ale auto jako takie glupie nie jest. Mnie wizualnie srodek Hondy nie odpowiadal, konsola w Ave podoba mi sie bardziej.... ale gdyby nie to to

Re: Avensis T25 +/- 2003 r. - opinie, proszę

Avensis nie jest do końca rodzinnym autem bo ma słabą ładowność i kiepskie hamulce. A czemu nie passat B6? Tańszy, tańsze zawieszenie, większy wybór, można trafić ze skrzynią DSG.

Re: A co ja mam/mialem?

Avensis ma niezależne wielowahaczowe tylne zawieszenie, a z Previą sprawa nie jest taka prosta: www.toyotaclub.hg.pl/modele.htm W wersji GL samochód ma niezależne zawieszenie wszystkich kół, a wersja podstawowa XL posiada sztywną tylną oś. Natomiast wersja 4x4 miała jeszcze inaczej rozwiązane tylne

Re: Avensis T25 +/- 2003 r. - opinie, proszę

Zawieszenie w Polsce to akurat poważna sprawa. Avensis ma wyjątkowo małą ładowność jak na tej wielkości samochód, załadowany mocno siada i kiepsko się prowadzi. Drugi powód równie istotny, Toyota z jakichś sobie tylko wiadomych powodów nie opanowała produkcji skutecznych hamulców.

Rozwazylbym male Vany na Twoim miejscu.

Wydaje mi sie, ze z takiej gamy najsensowniejsze beda dwie pozycje: 1. Avensis Verso (allegro.pl/toyota-avensis-verso-18411) Warto szukac z silnikiem 2.0 benzyna (spokojnie zalozysz do tego LPG) i automatem. Auto sprawdzone, o wysokiej bezawaryjnosci (czego o propozycji wyzej - Phedra

Re: Wybierz najlepszą generację Volkswagena Passa

Mam B5FL od 2008r. Rocznik 2003, silnik TDI AVB 101 km. Do dzisiaj III 2014 ZERO problemów z zawieszeniem. Brat ma B6 silnik TDI BMP 130km - 2 x nie wrócił nim do domu - problem z pompowtryskiwaczami i z napędem pompy oleju (regenerował to gdzieś w Trójmieście). Jeżdżę w pracy nowym Mondeo diesel

A co ja mam/mialem?

Z ciekawosci pytam (nie nie wiem), a ze auta rodzinne to w zasadzie mi to lata :-) Avensis kombi T25 - co ma za zawieszenie? I Previa I - co ma za zawieszenie (dla ulatwienia dodam, ze moja moaja z tylu miekki most, bo sa tez Previe ze sztywnym)? -- Pozdrawiam, G. hideipvpn.pl - by zmienić IP

Re: Klasa D?

ficzerach typu rodzaj zastosowanego zawieszenia czy poziom oferowanego wyposażenia. Co do rozstawu osi - weźmy twarde dane, kilka samochodów z tego samego okresu, np.: - BMW 3 E46 (wg ciebie - kompakt) - rozstaw osi 2725 mm - Mercedes C-klasa W203 (wg ciebie - kompakt) - 2715 mm - Citroen C5 MK1 (auto

Re: Toyota Avensis (1997-2003)

Avensis nie ma belki zawieszenia z tyłu - tam jest wielowachacz. Więc o co chodzi autorowi?? Fakt gumy stabilizatora się wybijają i tłuką niemiłosiernie, ale przednia zawiecha powinna być wzorem dla niemiaszków - 100kkm i nic a w niemcu (Passat B5, A4, A6,..) przy tym przebiegu to już spokojnie

Re: Citroën C5 2.0 HDI 160 | Za kierownicą

Proponuje porownać auta kaly sredniej: - superb (koszmarna stylistyka, obciach marki) - accord (słabe silniki, stare automaty, fotela pasażera nie mozna odsunąć - dla krótkonogich skosniaków) - avensis (słabe silniki, drewniane zawieszenie) - audi (slabe automaty multitronic, za duzo szkody

Re: Klasa D?

przekraczać 300 litrów! Przykładowe porównanie dla kombiaków (bo to je kupuje się głównie dla wielkości bagażnika): - C5 MK1 - 563/1658 - Avensis MK2 - 520/1500 - Mondeo MK3 - 540/1700 - BMW 3 E46 - 435/1345 > każdy tego doświadczył : do jednego samochodu wsiadasz i "wszystko pasuje" > po 5

Re: Samochód sprzedam

kapitan_marchewa napisał: > A co załatwi "jeżdżenie przez kobietę"? > Wymiana skrzyni biegów? Czy od razu silnika i zawieszenia? Sprzęgła ;-) Przynajmniej w przypadku matki mojej bliskiej znajomej. Kobieta - jeżdżąca od wieeeelu lat salonowymi Toyotami klasy D (Carina, Avensis

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

@Pluto Avensis to czołówka klasy średniej PREMIUM w takich autach przyjemnosći z jazdy i komfortu nie brakuje a najlepsze jest to że masz pewność że się nie zepsuje w trakcie jazdy ,zawsze odpali a jak pokonujesz wyboje to masz przepiękne uczucie jak zawieszenie perfekcyjnie pracuje tego ci nie da

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

@fragles102: Po pierwsze Avensis i Premium nijak do siebie nie pasują a Ty tu o jakiejś czołówce. Avensis to jest auto rodzinne, do wożenia dzieci i teściowej, zawieszenie i silniki są tak dobrane by przeciętny tatuś nawet nie próbował szybciej pojechać bo Avensis jest do toczenia się. I Ty uważasz

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

poziomie np.zawieszenie lekkie mniej materiału a 1000x wytrzymalsze ,dlaczego? tego nie da się wytłumaczyć słowami takim burakom(nie wiem może ręcznie by się dało?;-) ) zresztą ta TOYOTA AVENSIS nie jest dla was bo po pierwsze nie stać was po drugie cwaniacy TOYOTAMI nie jeżdżą po trzecie u was premium to

Re: Nowe byle co vs uzywane ale znacznie wyzszej

wysyplao (nawet w niemieck > ich!) a w japonczykach, ktorymi od kilku lat jezdze, remont zawieszenia to byla > dwa razy (w dwoch ronych) wymiana dwoch amortyzatorow). > > Koszt - (tyl) Avensis - Monroe ok 280 zl/szt, do obcenego Kayaba (wiec chyba te > z ok) 330 zl. Mysle, ze roznica do

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

nie rozumiem skad sie w polsce biora tacy fanboje toyoty albo ,,japonczykow" to auto jak kazde inne, sklecone w montowni pod derby z jak najtanszych czesci sprowadzanych z calego swiata - podobnie jak reszta, nic specjalnego a wracajac do avensis - to po prostu toyota - czyli jak zwykle: za

Re: Seat Alhambra (1996-2010)

Kiedys chcialem miec Sharana / Alhambre / Galaxy. Ale trafila mi sie Toyota Avensis Verso 2.0 D4D - podobne rozmiary, podobna koncepcja, ale o niebo mniej awaryjna - choc nie moge napisac, ze w 100% bezawaryjna. Jest o 200 kg lzejsza, ale ma mala tylna klape. Na minus zalicze tez belke skretna w

Re: Nowe byle co vs uzywane ale znacznie wyzszej

zawieszenia. Jeszcze w zadnym aucie nigdy mi sie 1005 elementow na raz nie wysyplao (nawet w niemieckich!) a w japonczykach, ktorymi od kilku lat jezdze, remont zawieszenia to byla dwa razy (w dwoch ronych) wymiana dwoch amortyzatorow). Koszt - (tyl) Avensis - Monroe ok 280 zl/szt, do obcenego Kayaba (wiec

Re: Jaki samochod.

zacyzna sie juz rozpadac... ale nie silnik. Jesli uperiasz sie przy dieslu to za ta kase skupilbym sie na: - Avensis pierwszej generacji - Audi A4/Passat/Octavia, itd... 1.9 TDI 90 - 110 (ze wskazaniem na 90KM). Potem to juz tylko kwestia znalezenia egzemplarza o ktory ktos dbal, czyli robil tarcze

Re: Audi A4 (1994-2004)

Prywatnie jeżdżę A4 B5 2,4 V6 natomiast firmowo 3 letnią Avensis 2.0. I co ciekawe lepsze 11 letnie Audi w tej konfiguracji co moje. Duża V-ka, kultura pracy i moc dostępna od samego dołu. Cichutko w kabinie. W wyposażeniu niczym nie ustępuje Avensis. Koszty utrzymania tez nizsze niż w Toyocie, z

Re: Motodziennik: Następca Hondy NSX

Avensis, Mondeo, Passat myślę że ich awaryjności jest porównywalna może mondeo trochę odstaje ale do nadal nudne rodzinne auta klasy D, choć mondeo ma fajne zawieszenie i całkiem przyjemnie się nim jeździ, jak jest z Toyotą i VW nie wiem nie maiłem okazji tym jeździć

Re: Na moim przykladzie...

kombi? No jak nie prawda???????????? 1. Pisze, ze na moim przykladzie! 2. Pisze ze przesiadka ze 129KM na 223KM. 3. To co CI sie tu nie zgadza? > Ja akurat mialem BMW E39 540 a potem X5 4.4l... sportowe > zawieszenie i kola. Ale czy ja pisze na Twoim czy swoim przykladzie? :-) > A

Re: Audi A4 - zawieszenie w Wałbrzychu

Zastanawiam sie nad kupnem - klasyfikacja: 1. Audi A4 2. Skoda Octawia 3. Toyota Avensis 4. VW Passat B5 Wszystko oprocz toyoty z podobnym zawieszeniem. Ale co bedzie najbatdzieej trwale?

Re: teść chce mniejszego SUVa

Santa Fe po 2007 jest OK. Pod warunkiem diesla z automatem (swietnie dobrane). Duzo miejsca w srodku, jezdzi po kazdej drodze (male bloto, zima, gory itd), po bezdrozach nie probowalem. Ciasno skreca. Bardzo duzo miejsca w srodku. Komfort zawieszenia - z przodu ok, 2-gi rzad tak sobie, 3-ci slabo

Re: Jaki używany samochód dla rodzinki 2+2?

Obawiam sie, ze z tym ciezko. Ja mam Avensis kombi 2004, Ojciec Vectre GTS z 2003 roku. Nie ma zadnego porownania miedzy tymi autami jesli chodzi o komfort i jakos wykonczenia w srodku. W Avensis lubie byc, jedzie sie przyjemnie, nie liczac fajnego wyposazenia wersji SOL (moja jest z salonu PL

Re: TOP 5 | Limuzyna za 20 tys. zł

Zapomniałem dopisac, że mam 10-letnią Avensis-kę i ZERO kosztów; tylko płyny i elementy zawieszenia; komfort, oszczędnośc i pojeżdżę jeszcze z 10 lat bez problemów. I zostawia pod tym względem każde BMW, Audi i Merola. A, że nie wygląda szpanersko? Mam to gdzieś, nie zależy mi na szapnowaniu na wsi

Re: Co wybrac: Toyota Avensis 2.0 Sedan Sol czy..

Komfort - Avensis (Mondeo - trzesie i wg mnie za twardy) Zawieszenie - Avensis, bezpieczne, przewidywalne, komfortowe, takie dobre ze az za nudne. Moc - nie wiem ile ma Mondeo...130? Avensis ma 147KM Przyspieszenie...subiektywnie Avensis jest bardziej dynamiczny.

Re: Mondeo czy Avensis ( Kombi)

... teraz bede kupowal nowe opony zimowe wiec sie zorientuje na ile problem jazdy pdo stroma gore po sniegu (podjazd pod dom) to zawieszenie i naped a na ile opony (stary Escort bez zadnych dodatkow, jechal stawal, znow jechal snieg i lod miel gdzies). Avensis zeszlej zimy ze dwa razy protestowala

Re: Co wybrac: Toyota Avensis 2.0 Sedan Sol czy..

Komfort - Avensis. Moc - taka sama. Zawieszenie/kierowanie - Mondeo. Przyspieszenie/elastycznosc - Mondeo. Mondeo wygrywa jednym punktem.

Re: Mazda 6 (2002-2007)

, Avensis i Mondeo, żaden z nich w przeciągu 3+ lat eksploatacji nie wykazywał nadmiernej usterkowości, tylko rutynowe przeglądy i regularna wymiana płynów eksploatacyjnych. Chciałem teraz spróbować czegoś nowego .. padło na M6, jakież było moje zdziwienie jak firma leasingowa wyliczyła miesięczną ratę o ok

Re: Pojedynek używanych | Citroen C5 vs Renault L

Odgrzeję kotleta, ale co tam... Jeździłem jednym i drugim. Jeśli C5 dla Ciebie jest niewygodne i zawieszenie jest słabe to znaczy, że albo nim nie jeździłeś (co wnioskuję po innym kawałku wypowiedzi, ale o tym zaraz) albo miałeś zawias w stanie tragicznym. Teraz nawias, deska z podobnych materiałów

Re: Wybieramy najlepsze używane auto segmentu D (

Z tego calego zestawienia widze dwa rozsadne auta. Pierwsze to Toyota Avensis a drugie to Saab 9-3. Toyota rozsadna limuzynka w pelni komfortowa nadajaca sie w dlugie podroze, a Saab to juz rasowy Scandinav z mocnymi silnikami turbo. Ale i tak poza programem postawil bym wszystko na Audi A4 All

Re: bezpieczny samochód rodzinny- Jaki?

Ani Cruze ani Sorento za 30k nie kupisz. Co wiecej, przy autach typu SUV licz sie ze spalaniem ok 10-13l/100km lub nie wiele mniejszym ropy. Jesli myslisz o LPG to spokojnie mozesz zalozyc ze duze auto typu SUV pali 15l lpg/100km Nieby nie duzo - tyle, ze moja Avensis przy mocnym deptaniu gazu i

Re: verso? c-max?

plastików a dwa toyota nigdy nie robi żadnych problemów z wymianą. Nic poważnego (silnik, zawieszenie) mi się nigdy nie zepsuło. Co do Corolli Verso to nie znam żadnych typowych awarii tego modelu, poza olejem w 1.8 (później to poprawili), problemami ze skrzynią zautomatyzowaną i problemami z silnikami

Re: Przesiadka z Hondy Civic '98 na większe/nowsz

, ale silnik wypadal gorzej niz w accordzie tez 2.0, Avensis mial miekkie zawieszenie byl wygodny i mial najwiecej miejsca..ale jakis taki emerycki.Accord wyglada najlepiej, od 4 tys obr poprstu zapier....wiesz co wybralem. pozdrawiam

Re: Nissan Primera P12

mam p12 z 2003 do 2 lat, ale nie z dieslem a z 1,8 benzyna+gaz (ja instalowałem gaz) nie narzekam, mi się podoba. wg. znawców miał brać olej na potęgę, ja jeszcze nigdy nie dolewałem. miał dużo palić i dużo pali :-) . miał trochę trzeszczeć i trzeszczy :-) . miało lecieć zawieszenie - na razie

No bo jak nie Ave to co?

Nadal A4 to akt rozpaczy. Avensis juz kilka ogladalem, jak mam kupic malowane "igle" za 30k, ktora ma 9 czy 10 lat... to troche mi sie noz w kieszeni otwiera. Na Previe AC to po prostu bylo wyrzucanie pieniedzy bo auto bylo stare, malopopularne z czesciami nie ma klopotu. Wypadku (tfu

Re: Używane | Citroën C5 2000-2008

autem z początku produkcji, bez liftu od nowości. Komfort, przestronność - duzo lepsze niz w passacie, avensis, accordzie lub vectrze (brane pod uwage). Kiepsko wgląda spawa z usterkami. Wiele razy odwieziny w serwisie. Auto nie zacheca do szybkiej jazdy ale silnik diesla dwa litry jest ok. Ponoc

Bezpieczne modele

. Czyli nie, ze auto się psuje, ale często na raz trzeba robic rozrząd, wymianic butle LPG, zrobić hamulce, zawieszenie, itd... Takiew rzeczy się kumulują i nigdy nie jest to 100 czy 200 zl. Może się udac wydac mniej, ale lepiej zalozyc gorszy scenariusz, nawet jeśli auto jest zadbane. Najwazniejsze to

Re: Jak to jest z tym zawieszeniem A4 i Passata?

corolka to inna klasa passat jest ok, czasem cos wyskakuje w przednim zwłaszcza zawieszeniu, ale nic bardzo poważnego.. avensis stary był jary, nowe są znacznie gorsze... o a4 słyszałem od uzytkowników same dobre opinie.. Pozdr al

Re: Toyota Avensis na 2009

stronie Toyota Owners Club - UK jest opis nowinek konstrukcyjnych nowego modelu (pracownik toyoty uk) - obejmują m.in. sun roof, intylig. zawieszenie, 4 x 4 napęd, zmieniona deska, czujniki parkowania w stand, kamera jak corolla verso etc. Każdy ma swoje tyy i faworytów - ja zostanę przy avensis'ie

Re: Ford C-MAX TDCI 95KM

Pinkolicie Panie coklwiek bez sensu. Z faktu bowiem czy auto zostalo zbudowane na bazie (NIE NA PODLODZE - bo na tym nidgy sie nie konczy) podezpolow popierdulki typu Corsa czy np. Avensis wynika nie tylko rozmiar. Rozmiar oczywiscie rzuca sie w oczy jako pierwszy... ale: - latwiej jest na tej

Re: auto rodzinne - czym jeździcie?

sporo gorsze. No... nie wiem... mialem jednego Peugeota (405), jedzilem Laguna ta poprzednia co sie psuje i roznica miedzy niemi nie wielka... oba auta miekkie do zerzygania. Avensis tez nie jedzie jak auto sportowe ale ma duze lepej zestrojone zawieszenie i przynajmniej czuc droge. > Normalnie

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

Cóż, jestem użytkownikiem Toyoty Avensis rocznik 2009 - wziętej w leasing ;-) Wrażenia? 1. Brak awarii, poza przeglądami okresowymi nie odwiedzam serwisu. Z drugiej strony ktoś może powiedzieć nowy samochód, to każdy się nie psuje. Może z używanymi nie mam doświadczenia... 2. Stylistyka - poprawna

Re: Volkswagen Passat | Galeria

skladajacych sie na samochod bije konkurencje na glowe.Mazda 6 piekna z zewnatrz silniki dynamiczne ale w srodku plastik i zawieszenie moze pozbawic plomb, avensis to sie nadaje jako karawan. insignia zrobila postep w stosunku do vectry ale to dalej g... w ladnym opakowaniu, C5 najbardziej "

Dawca z UK?

Moze opcja jest to co teraz robi znajoma ze swoja Avensis. Jako, ze auto jezdzilo w firmie (tzn. jezdzilo nim niestety bardzo duzo osob) to teraz przy prawie 400 tys. przebiegu auto jest niestety w oplakanym stanie (do tego duzo mniej dynamiczne niz bylo). Jako ze do auta sie przywiazala (nigdy

Re: Hyundai i40 CW od 84 900 zł

milos75 - masz rację. Ale dokładnie to auto już niebawem znajdzie się na rynku USA (a w zasadzie już jest) jako Kia - i jest pozycjonowany dokładnie na przeciwko Camry. Co do Avensis - wiem, ze nie ma jej w stanach. To niestety daleki, ubogi i awaryjny krewny Camry. My myślimy, ze amerykanie są

Re: Wybieramy najlepszego minivana

@iop OK, jezeli da sie zrobic 2 + 3 to wycofuje zastrzezenia. Niemniej jednak w europejskich warunkach (podkreslam ;-) tylne zawieszenie skladajace sie z resorow piorowych i sztywnej osi to anachronizm uchodzacy tylko w dostawczym Fiacie Ducato. Moga byc duze problemy na kretych drogach (wiem, w

Re: PS

musiałoby ulec zawieszenie, ładowność i prawdopodobnie gama silników, zwłaszcza benzynowych (zamiast 1.6 - 2.0, 1.8 jako podstawowy). Inne auto, inna koncepcja, a gdybać to sobie można. 15 cm dłuższe Verso byłoby też droższe o 5-10 tys zł (zwłaszcza po likwidacji podstawowej wersji 1.6) więc w praktyce

Re: Salon Genewa 2011 | Mazda Minagi | Galeria

Powiem szczerze. Myślę, że mogę dobrze wypowiedzieć się o awaryjności róznych marek aut. W mojej licznej rodzinie fanatyków samochodowych, przez ostatnie pięć lat wykorzystywano następujące auta: Mercedes Vito, A, Ml, CLS, E BMW z4, x6 Jeep Grand cherokee v8 Honda Accord, Mazda cx7, Toyota Avensis

Re: Raport BNP Paribas: Młody Polak woli używane

przypadku nowszego auta (mogę to porównać mając w tym samym czasie kilka autek Avensis 2008 (2.0TDI) oraz Corolla 1999 (1.6) , teraz mając Passata 2009 (2.0TDI) oraz Passata z 1995r (2.0/16V). Starsze autka są lepsze, mniej zawodne i tańsze w eksploatacji, co ciekawe nie potrzebują aż tak czystego paliwa i

Re: nowy avensis czy nowy passat

avensis slynie z beznadziejnego ukladu kierowniczego.efekt poglebia zawieszenie. moze i komfortowe ale chybotliwe. nie lubie takich toczydel co nie wiem o co im chodzi i co za chwile mi za numer wywina.

Re: Avensis awaryjny ???!!!???

wszystkim ze względu na komfort użytkowania. Ale musiałem już naprawiać i zawieszenie, i silnik . Obawiam się, że po upływie gwarancji mądrzej będzie go sprzedać. Avensis 2.0 D-4D, 60 000 km Jak się komuś Avensis podoba to niech ją kupi, ale koszt serwisu będzie znacznie wyższy niż pozostałych marek (diesel

Re: Audi A4 - zawieszenie w Wałbrzychu

Gość portalu: maniak A4 napisał(a): > Zastanawiam sie nad kupnem - klasyfikacja: > 1. Audi A4 > 2. Skoda Octawia > 3. Toyota Avensis > 4. VW Passat B5 > Wszystko oprocz toyoty z podobnym zawieszeniem. Ale co bedzie najbatdzieej trw > ale? polecam a4 - choć tu zależy wiele od

Re: auto rodzinne - czym jeździcie?

...k, jakby co) zdecydowalem sie na Avensis 1.8. Na razie jestem bardzo zadowolony. > na marginesie ilość mie > jsca w bagażniku między poprzednim i aktualnym jest ogromna - o ile w poprzedni > m modelu była jedną z większych w klasie to teraz chyba jest na drugim biegunie > , jednak

Re: Vw Passat, Opel Astra, Toyota Avensis? Który

Tylko Fiat Croma. 120 tys. km bezawaryjnej jazdy od 2005, topowe wyposażenie Multijet Emotion 1.9 MJET, piękna skóra Tabacco w środku, zużycie paliwa poniżej 6 l/km, przyspieszenia i moc, komfort, przestrzeń, wyciszenie, klasa i jakość. Dodam, iż poprzednio męczyłem się z Toyotą Avensis i

tylko avensis

Tylko Avensis. Silniki TDI VW dość mocno się psują (turbiny, pompowtryski). Nie wiadomo jak będzie z zawieszeniem passata - poprzedni passat był tragiczny pod tym kątem. Biorąc pod uwagę trwałość i solidność brałbym Toyote. Passat jest ładniejszy to jego podstawowy i w zasadzie jedyny plus w tym

Re: Mazda 6 (2002-2007)

serwisie :-/ - słabe wyciszenie wewnątrz - kolejnych minusów brak :-)). PLUSY: - stylistyka samochodu. Nie jest to Passat, Octavia czy Mondeo, od których już nudno się zrobiło na naszych drogach. - zawieszenie bardzo trwałe i mino że twarde (lekko sportowe) to naprawdę sprawdza się na naszych drogach. Auto

Re: Z ciekawości...

silnik i belkę skrętną w tylnym zawieszeniu. Wogóle tego nie czuć. Silnik 1.8 Valvematic 147KM jest bardzo bardzo cichy, a zawieszenie stabilne, bezpieczne i komfortowe. Kiedyś dla osiągnięcia tego efektu nie mogło obyć się bez V6, skomplikowanego zawieszenia i w efekcie dużo wyższej ceny i kosztów

Re: problem z wyborem

A co w tym towarzystwie robi Meganka II?Jak nie chcesz czekać na Avensis to bierz mondeo.B.dobre zawieszenie i właściwości jezdne.Niedługo facelifting.

Toyota Avensis I (1997-2003) - opinie Moto.pl

jaka belka tylnego zawieszenia?? AVE ma wielodrążkowe zawieszenie ,tobie też radze legnać pod samochód ale z tyłu hehe

Wymiana swiec zaplonowych

Samochod to Toyota Avensis 2004, benzyna 1,8, nadwozie nowsze chyba T25. Przebieg 215000 km. Samochod serwisowany byl w ASO do przebiegu 160000 (co ciekawe kupilem go zaraz po serwisie). Od zakupu serwisowany co max. 8000 km ale tylko "maly serwis" olej + filtr. Teraz zamierzam zrobic

Re: Jaki samochód w tej cenie i przy tych wymagan

626 czy Toyotami Corolla, Carina czy Avensis. To sa synonimy jakosci i bezproblemowego uzytkowania a to cos o czym piszesz moze co najwyzej poudawac komfortowo resorujacego kompakta. Tylko poudawac bo w wieku jakim bedzie to wozidlo z charakterystyki jego zawieszenia pozostalo tylko wspomnienie

Re: jaki samochód- opinie mam kierowców

mmarusiu, może i japończyki (mowa o starszych rocznikach) się nie psują często, ale i tak pewne części trzeba wymieniać okresowo. Dla przykładu: zawieszenie w Toyocie Avensis kosztuje 7 tys, dla porównania w Passacie (oryginalne) - 2 tys. No i jeszcze jedno: obecnie japończyki nowe (do 2 lat

Re: Accord 2.0 czy Avensis 2.0??

Koniecznie przejedż się obydwoma i określ swe preferencje.Stawiając na dynamikę silnika i sportowe zawieszenie - Accord , jeśli wolisz komfortową jazdę - Avensis.Avensis ma 2.0 silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny , co w naszych realiach paliwowych może być przyczyną kłopotów.O awaryjności

Toyota: Postawiliśmy na ilość, nie na jakość, p...

tys km przebytych na polskich drogach. Sam jezdzilem Cadillaciem STS przez wiele lat, on rowniez byl dosc niezawodny. Za to najgorzej sprawowal sie tak wychwalany Avensis poprzedniej generacji (sypiace sie zawieszenie mimo malego przebiegu) oraz Mercedes klasy B o ktorym szkoda nawet gadac. To by

Re: passat czy avensis

Avensis jest bardzo trwaly solidny i dobrze wykonany. Nic nie bedzie trzeszczec nic halasowac, odporny jak czolg. Passat jest zbyt delikatny jak na nasze warunki. Szybko wywalisz zawieszenie, srodek zacznie trzeszczec. Ceny czesci do vw sa bardzo drogie (chodzi o oryginalne) bardzo duzo

Re: co wybrać MB 124 czy Audi A6 albo Toyota Aven

audi. Wrazliwe awaryjne diesle, najgrosza jakosc. Do tego samochod najbardziej prymitywny technicznie. np. Baleron i avensis maja tylnie zawieszenie wielowahaczowe tymczasem audi ma prosta belke. Do tego balerona mozna kupic z pneumatycznym tylnim zawieszniem to pokazuje ze audi jest technicznie

Re: Jak to jest z tym zawieszeniem A4 i Passata?

big-labrador napisał: > Al - inna klasa corollki - czy Twoim zdaniem jest zdecydowanie > gorsza? Nie tyle gorsza, co po prostu o numer mniejsza. > Passat i Avensis (rocznik, jak wspomniałem 2003 lub nowszy) mają > chyba podobne gabaryty To ten sam segment, ale passat jest

Jak to jest z tym zawieszeniem A4 i Passata?

zawieszenia w pasku i A4. Czy jest to wystarczający powód, żeby podać w wątpliwość zakup jednego z nich? Czy Avensis lub Corolca byłaby w tych okolicznościach lepszą opcją? Będę wdzięczny za pomoc

Re: Accord 2003 czy avensis 2003

zdecydowanie accord, bo: * avensis jest po prostu brzydki, wielki, wolasty, ciezki, zadufany w sobie * avensis jezdzi jak auto dla emeryta - mieciutki, cichutki, odmawiajacy kierowcy jakiejkolwiek frajdy z prowadzenia * accord ma lepsze silniki * accord ma lepsze (czyt bardziej bezposrednie

Re: Kia Cee'd (2006 - 2011)

Toyota Avensis), odbyło się to kosztem bagażnika w i30CW chyba 430L jest dość mały. Silnik jak dla mnie w I30 jakiś trochę dziwny. Na niskich i średnich obrotach bardzo cichy (cichszy od Octavii) natomiast na wysokich głośny. Bardzo łatwo wchodzi na obroty. Zawieszenie moim zdaniem bardzo podobne choć

kłopoty z Toyota motor Poland

Witam. Pozwyzsza firma od ponad trzech miesięcy nie ma dla mnie części zamiennych do Avensis z roku 2000. Zamienniki niefirmowane marką nie sa produkowane, pozostają części oryginalne. Chodzi o drązki wzdłuzne zawieszenia tylnego. Samochód w czasie jazdy jest bardzo niestabilny w powodu zuzycia

2010 Ford Mustang

zawieszenie super nowoczesne. Ale już też widziałem ten automatyzm idioty u wielu forumowiczów, którzy pisali dokładnie to samo o zawieszeniu Camaro. "żywotność tragiczna" - pachnie mi tu kompleksem posiadacza Toilet-y Avensis. Reklamy o japońskiej prezycji wykonania tłukły mu do głowy wyższość

Cierpliwość się kończy

Dziś na przeglądzie toyoty avensis, którą zakupiłem 1,5 roku temu do firmy, zakwalifikowano do natychmiastowej wymiany koło dwumasowe. Ponadto, stwierdzono przedwczesne zużycia zawieszenia z tyłu, co przełożyło się na zniszczenie opon. Oczywiscie, samochód ma 110 tys przebiegu, więc juz po

Re: najgorsze? Opel - wszystkie modele

Wysoce krzywdząca ocena , daj mi Boże jeżdzić autkami z takimi zawieszeniami.Uważam , ze vectra C ma aktualnie najlepsze zawieszenie w segmencie C/D , lepsze od Avensis i o 2 nieba lepsze od tak wychwalanego, oczywiscie tylko pod tym wzgledem , Mondeo.No , ale to kwestia indywidualnych

Re: Francuski szajs

> znajoma będąca szczęsliwą (inaczej) posiadaczką Laguny (po kolejnym zawieszeniu > komputera na trasie) wkurzyła się i zmieniła na Toyotę Avensis. Zaminił stryjek siekierkę na kijek... Mit Toyoty widzę wiecznie żywy, szkoda tylko, że ludzie nie zdają sobie sprawy, że od czasu, gdy

Re: Avensis II - JAKA JEST NAPRAWDĘ!?!

Mam avensis d4d 2003r. przejechałem nią 68000 km. więc co nieco mogę napisać Zalety - komfortowy - pojemny - w porównaniu z konkurencją nie drogi - mało pali 6 l. - zawieszenie wytrzymało 68.000 i nadal bez awarii Wady - przepalają ce się żarówki lamp przednich- od momentu zgłoszenia w ASO jest ok

Re: Jaki samochod do 100 tys pln ?

Jeśli z dzieckiem to nie Mondeo - twarde zawieszenie , niewiele majace wspólnego z popularnie rozumianym komfortem, no i nie diesel - spaliny z diesla to uznany czynnik zachorowan , w tym alergii.Pomyśl o Vectrze combi , Lagunie , Avensis.

Re: Avensis czy nowa Octavia - prosba o rade

ok 71 tys, ale 110km i klima , a octavia 63tys 75km i bez klimy), poza tym avensis jest nieporównywalnie lepszy na długie trasy ) zawieszenie i wnetrze), no i to toyota!!! aha..a co to ksiadz nie moze jeździc dobrym samochodem....aech...ta zazdrosć.....

Re: Co kupić ?? A6 1998 czy Avensis 2001

nie zepsuje. Z CHOINKI SIE URWALES CHLOPIE? co jest niskiej jakosci w audi? bazujesz na stereotypach i bzdurach. Zawieszenie w audi jest bardzo dobre-dla twojej wiadomosci wielowahaczowe. o bezpieczenstwie tego auta(avensis) tez mozna dlugo dyskutowac. Nie zastanawiaj sie nawet! bierz audi

Re: Dobry japonczyk tak/nie ?

Mazda 626 przejechane 400 tys.km zero napraw , wszysko działa bez zarzutu.Prawdziwe japońce na Europę się skończyły jak zaczeli sładać w Turcji,Hiszpani,Anglii itd.Mam przykład: kolega kupił Avensis przez dwa lata drugie przednie zawieszenie , drugi układ kierowniczy,drugi silnik 2l benzyna

Re: A mazdę 6 ty widziałeś ??!!!

wszystkie bmw, pasaty golfy etc są o conajmniej klasę gorsze, a jest to samochód z blachą ocynkowana z genialnie wyciszonym zawieszeniem, wyposażenie jest full wypasione łącznie z podgrzewanymi fotelami:) (w niektórych modelach), spalanie tez jest w normie, silnik jest niezniszczalny w zasadzie

Re: AUTO KLASY SREDNIEJ DO 90 TYS

Avensis lub Mondeo - to najciekawsze propozycje w klasie. Passat to porażka - strasznie awaryjny i bardzo przestarzały na tle konkurencji. Ten model dobrze wypada już tylko w testach AutoSzmaty. Laguna jest również bardzo awaryjna, masa problemów z elektroniką, elektryką, zawieszeniem itp, poza

Re: Francuzy w USA

Cóż, różne są upodobania, nie wiem też jakie drogi masz na myśli, mój sąsiad na przykład na ryby jeździ wyłącznie Ładą Nivą, co nie znaczy że nie woli na co dzień poruszać się Insignią. Camry to nie jest poziom Mondeo ani 407 bo ten poziom to Avensis a różnicę chyba widzisz. Co do różnic w

Re: Brytyjski ranking niezawodności

przepływomierza nic Mercedes w211 - 4 latek 2006 rok po lift w CDI, zawieszenie ale to rpzez polskie dziury. Fiat Punto MK I 96 rok - 53 tys przebiegu, nic się nie zepsuło, silniczek wycieraczek sie zepsuł ale nowy org kosztował mnie 15 zł w serwsie. Wczesniej sluzbowe miałem Avensis II 2.2 D-Cat to się psuło na

Re: Jak to jest z tym zawieszeniem A4 i Passata?

Problem z zawieszeniem w Passatach i A4 dotyczyl egzemplarzy do roku modelowego 2001 (czyli faktycznie do ok. pazdziernika 2000) potem gniazda z aluminium zastapiono zeliwnymi i problem przestal istniec. Tak wiec nie wierz bezkrytycznie we wszystkie opinie w necie na temat tych samochodow. Co

Re: Primera -- Carisma -- Avensis? Za i przeciw.

Primera - nie podoba mi się przód, niezbyt duże wnętrze Avensis - niezawodność do znudzenia, niektórzy krytykują zawieszenie Carisma - mały rozstaw osi i wnętrze, silnik GDI za drogi w stosunku do korzyści Chyba Toyota

Re: ..:: Poszukiwany poszukiwana ::..

Focus to auto nizszej klasy niz pozostale wiec jak chcesz ale wydaje mi sie ze fors to nie jest najlepsza marka. Mialem kiedys escorta i straszne problemy z zawieszeniem. Mazda 626 - nie wiem nic o tym aucie ale osobiscie bym nie kupil. Nissan Prmera - Przyjemne autko ale lepsza opcja jak sadze

Re: Pasior - zastepczak

franek-b napisał: > Podobne pieniądze? rozumiem, że chodzi Ci o tą samą walutę czyli zł... bo różni > ca w cenie czyni te auta nieporównywalnymi wg mojego skromnego zdania. ok 125 za a4 quattro kontra 105 za avensis d4d w obliczu finansow firmy to nie jest jakas mega roznica. Ave ma

Re: Czym sie rozni Europa od USA :-)

Jeszcze mam parę rzeczy. Previa została wycofana, ponieważ sprzedaż II gen. w Europie była poniżej oczekiwań, auto sprzedawało się gorzej niż I gen. chociaż teoretycznie lepiej spełniało potrzeby tut. kierowców. Na tej samej zasadzie z powodu słabej sprzedaży Toyota wycofała Avensis Verso

Re: Co wybrać: Avensis czy Vectrę/Signum?

Właśnie dzisiaj miałem okazję przejechać się Signum 2,2 diesel z 2004 r. (chyba już jedno z ostatnich aut z tym silnikiem). Auto idzie całkiem żwawo, wystarczająco do normalnej jazdy. Zawieszenie jest faktycznie dosyć twarde, ale komfort jest całkiem przyzwoity. Dużym plusem jest obniżka w cenie

Re: Agresywna reklama Dacii Logan już w TV !!!

coprawda nie jestem zwolennikiem audi, ale a4 ma jedno z lepszych zawieszen w swojej klasie oczywiscie wszystko jest uzaleznione od modelu i wyposazenia (moja ocena bazuje na przetestowaniu wiekszej liczby samochodow tej klasy, a nie bazgrolach w motoryzacyjnym szmatlawcu) cienkie zawieszenie i

Re: Co wybrać: Avensis czy Vectrę/Signum?

), vectra ma znacznie lepsze hamulce!! standartowe zawieszenie w oplu jest twardsze ale jeszcze w miare komfortowe, avensis buja sie estetyka wnetrza, wyglad to sa juz sprawy gustu wykonaniem sie nie roznia - nafaszerowane tandetnymi plastykami wybralbym signum (szczegolnie jezeli samochod bedzie

Avensis japonska Laguna

Poczytaj sobie watek o recallu, heh :) forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=14633675 Jezdzilem niedawno troche, moze z 200 kilometrow Avensis 2,0 i mam mieszane wrazenia. To nie jest najlepiej dopracowany woz. Owszem komfortowy. No ale zawieszenie jest chyba za miekkie i to rzutuje na

Dla menadżera: Superb, Mondeo czy Volvo S60?

lubię szlifierek), nowa Toyota Avensis (design jak 10 lat temu), Mazda 6 (wolę Mondeo). Każde z tych aut ma swoje wady ale i zalety. Superb np. wielką tylną część nadwozia, Mondeo świetne zawieszenie a Volvo dobry wygląd. Co byście wybrali? Każdym z tych aut jeździłem i każde w moim odczuciu jeździ

Toyota Avensis

Toyota Avensis – samochód osobowy produkowany przez markę Toyota Motor Corporation w Derbyshire w Anglii od 1998 roku jako następca Cariny E. Obecnie produkowana jest trzecia generacja modelu po face liftingu. Toyota Avensis I Toyota Avensis I została zaprezentowana w 1997

Toyota Carina

bardziej w młodszych odbiorców i uzupełniający niszę pomiędzy Corollą a Coroną. Następcą Cariny była Toyota Allion na rynku japońskim w 2001 roku, na rynku europejskim była to Toyota Avensis w 1997 roku. W ofercie były różne samochody, w tym w większości siostrzane modele Corony.Model produkowany był w latach 1970

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.