wysokie obroty silnika golf 3

sprawdź też:

wysokie

Marcin Lewandowski

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

Volkswagen zaprezentował następcę Golfa Plus. Nowa nazwa Sportsvan sporo obiecuje. Czyżby spece z Wolfsburga pozazdrościli wzorowo prowadzących się minivanów Forda i postanowili pójść w tym samym kierunku? My już wiemy

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Zmian prawie nie widać, ale jest ich całkiem sporo. Volkswagen odnawiając model Polo zrobił wszystko, by utrzymać jego wysoką pozycję w segmencie B

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

Ford Focus FL | Pierwsza jazda | Pogoń za doskonałością

oraz 2.0 TDCi o mocy 150 KM i 370 Nm momentu obrotowego. Dwulitrowy Diesel w połączeniu z 6-biegową skrzynią biegów to propozycja dla miłośników wysokiej dynamiki i niskiego spalania. Silnik TDCi w połączeniu czy to z automatyczną, czy ręczną skrzynią biegów, zapewnia dobre osiągi. Pierwsze 100 km/h

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

właściwe smarowanie i mógł się zatrzeć. Zdarzały się też awarie regulatora obrotów biegu jałowego, pęknięcia intercoolera, uszkodzenia zaworu EGR. Okres produkcji: od 2002 roku. Modele w których montowany jest silnik 2.0 CiTD: Mazda: 3, 5, 6, MPV Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

zatkaniem smoka, przez co silnik tracił właściwe smarowanie i mógł się zatrzeć. Zdarzały się też awarie regulatora obrotów biegu jałowego, pęknięcia intercoolera, uszkodzenia zaworu EGR. Okres produkcji: od 2002 roku. Modele w których montowany jest silnik 2.0 CiTD: Mazda: 3, 5, 6, MPV Mazda 6 (2002-2005

Subaru BRZ | Test | Nawrócenie

Subaru BRZ | Test | Nawrócenie

kierowców ma ochotę spróbować swoich sił. Na ich nieszczęście w większych autach potrzeba o wiele więcej mocy, by dotrzymać kroku małemu japończykowi. Moment obrotowy (205 Nm) dostępny jest w wąskim zakresie 6400-6600 obr/min, ale nie trzeba tak wysoko kręcić, bo silnik Subaru charakteryzuje się wspaniałą

Seat Leon Cupra | Pierwsza jazda | Istota hot-hatcha

Seat Leon Cupra | Pierwsza jazda | Istota hot-hatcha

oznaczony symbolem flagi - taki sam znajdziemy na grillu i tylnej klapie. To co można zauważyć od razu, to stosunkowo duża doza komfortu. Na równych drogach można śmiało używać "torowego" trybu bez żadnych kompromisów. Druga cecha to utrzymywanie wysokich obrotów silnika. Skrzynia DSG nawet przy

Honda Civic 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

Honda Civic 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

zmodyfikowano w taki sposób, by idealnie współgrała z nową jednostką. I trudno jej cokolwiek zarzucić. Biegi wchodzą gładko, a przełożenia są krótkie, co podczas pokonywania slalomu, jaki fundują górskie drogi wzdłuż Lazurowego Wybrzeża, bardzo szybko doceniłem. Silnika nie ma sensu wkręcać na wysokie obroty z

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

skorzystać z pomocy warsztatu. Mankamentem Bory, tak jak i Golfa IV, są również korodujące styki elektryczne, szczególnie w komorze silnika. Nierzadko dochodzi do samoczynnego rozładowania akumulatora.Jetta 2005-2010Silniki Jednostki napędowe Volkswagena są oceniane bardzo wysoko za dynamikę i oszczędne

Toyota Corolla 1.6 Premium | Test | Komfort przede wszystkim

Toyota Corolla 1.6 Premium | Test | Komfort przede wszystkim

konstrukcji japońskich, jednostka ta jest małą "wiertarką", lubiącą wysokie obroty. Poniżej 4 tys. obrotów niewiele się dzieje. Nic w tym dziwnego, skoro maksymalna moc osiągana jest dopiero przy 6400 obr./min., a maksymalny moment obrotowy przy 4400 obr./min. Przy dynamicznej jeździe niezbędne

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - test | Pierwsza jazda

;.Golf Variant może pochwalić się też świetnym wyciszeniem. Do uszu pasażerów dociera tylko szmer silnika, skutecznie stłumiony tak jak odgłosy toczenia nawet przy wysokich prędkościach. Układ jezdny z wielowahaczowym zawieszeniem zestrojono sprężyście. Nie należy do miękkich, ale bez trudu i przede

Mazda 3 - test | Pierwsza jazda | Nic na siłę

Mazda 3 - test | Pierwsza jazda | Nic na siłę

szybkich łukach. Kierowcy, którzy nie potrzebują dużej mocy mogą wybrać najsłabszy silnik 1.5 Skyactive. Do spokojnej jazdy w zupełności wystarczy, ale aby wykrzesać z niego pełnię możliwości trzeba skorzystać z górnego rejestru obrotów. Zdecydowanie żwawszy jest 120-konny silnik 2.0. Duża pojemność

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

. Podczas jazdy nie czuć momentu załączenia się turbiny, a obroty rosną równomiernie. W trasie może brakować szóstego biegu, ale zrekompensuje nam to doskonałe wyciszenie wnętrza. Clio jest najcichsze z całej piątki. Czasem to nawet wada, gdyż dopiero rzut oka na obrotomierz uświadamia nam, że silnik

Fiat Punto (1993-1999) - opinie Moto.pl

Fiat Punto (1993-1999) - opinie Moto.pl

obrotach silnika świadczy o niedomaganiu sprzęgła. Sprawdzenia wymaga też skrzynia biegów. Niewielkie problemy przy zmianach przełożeń (mała precyzja działania, haczenie) to sprawa normalna. Mechanizm zmiany biegów działa kiepsko i nie liczmy na komfort z jego strony. Jeśli jednak ruchom dźwigni towarzyszą

Volkswagen Polo - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Polo - test | Pierwsza jazda

w górnych rejestrach obrotów, nie męczy uszu kierowcy i pasażera. To zasługa nie tylko dobrego wyciszenia wnętrza, ale także nowoczesnych silników. Podczas prezentacji wmawiano nam, że Polo to bardzo uniwersalne auto. Nie dość, że z racji nazwy ma być dla ludu, to na dodatek dla każdego z osobna

Mazda 3 MPS - test | Pierwsza jazda

Mazda 3 MPS - test | Pierwsza jazda

obrotomierza powędruje w górne rejestry skali. Silnik ma niezły dół, a w przedziale 3000-6000 obrotów kipi energią na każdym biegu. Nawet nadbieg, czyli szóstka, pozwala równomiernie przyspieszać od 80 do 250 km/h. Przełożenia skrzyni biegów wydłużono w stosunku do poprzedniczki, a drążek pracuje perfekcyjnie

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

Chevroletem. By jechać dynamicznie, trzeba trzymać silnik na wysokich obrotach. A wtedy robi się głośno. Na szczęście dźwignia zmiany biegów, do której trzeba często sięgać, ma krótki skok. Kolejne przełożenia załączają się lekko i precyzyjnie. Nieco lepiej sprawuje się silnik 1.8 o mocy 141 KM, ale do pełni

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

" nie do końca przekładają się na przestronność na tylnej kanapie i przeciętny, 300-litrowy bagażnik (340 l bez systemu audio Bose). Golf i Astra oferują więcej, bo - odpowiednio - 350 i 370 litrów, Megane mieści już 405 l, a Civic zabierze na pokład aż 465 l bagażu. Na dłuższych trasach wysokim

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

sedana w wersji Trend z silnikiem 1.6 (100 KM) startują od 60 400 zł, ale na pokładzie brakuje klimatyzacji.GAZ Elegancka sylwetka, przestronne wnętrze, duży bagażnik, poprawna ergonomia miejsca kierowcy, wysoka jakość wykonania, oszczędne silniki, pewne właściwości jezdne i precyzyjny układ

Volkswagen Touareg V8 - test | Za kierownicą

Volkswagen Touareg V8 - test | Za kierownicą

skrzynia biegów z Tiptronikiem. Podświetlona literka S oznacza, że przekładnia pracuje w trybie sportowym. Obroty silnika na poszczególnych biegach nie spadają po odjęciu gazu jak w trybie D (drive), a samochód gotów jest do natychmiastowego sprintu. Ceną za zrywność jest zwiększone zużycie paliwa

Bezpieczna jazda | Na kursie o tym nie mam mowy

Bezpieczna jazda | Na kursie o tym nie mam mowy

okupione ślamazarnym tempem, muskaniem gazu i jazdą w upale bez klimatyzacji. Jak być lepszym kierowcą? Przeczytaj wywiad z Mariuszem Stuszewskim, instruktorem doskonalenia jazdyPodstawą jest wcześniejsza zmiana biegów. Większość kierowców zmienia bieg na wyższy przy 3-3,5 tys. obrotów. 15 lat temu taki

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

programie sterującym przekładnią, który inżynierowie musieli dostosować do współpracy z nieco leciwym, wolnossącym, benzynowym 1.6 pamiętającym jeszcze czasy Golfa czwartej generacji. Silnikowi wyraźnie brakuje elastyczności, a kręcony przez skrzynię w górne zakresy obrotów potwornie hałasuje. Ten tandem

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

przyzwyczajeni do wysokich obrotów będą potrzebowali chwili oswojenia, by docenić zalety turbobenzyny.Dlaczego "średniak"? Mondeo konkuruje w klasie m.in. z Volkswagenem Passatem, Toyotą Avensis i Citroenem C5. Po zaprzestaniu produkcji tylnonapędowego Scorpio jest jednocześnie największym Fordem

Civic Type R, Leon Cupra i Megane Sport F1 w teście

przejrzystości obrotomierza (pewnie dlatego wspomagają go - jak w wyczynówkach - kontrolki ostrzegające przed zbyt wysokim obrotami). Wolę też analogowe wskaźniki od cyfrowych. Za to jakość wykonania wnętrza jest godna pozazdroszczenia. Choć plastik jest nieprzyjemnie twardy, wnętrze urozmaicone sportowymi

Historia kołem się toczy - Audi

3 Compact, a w USA - Acura Integra. W 1999 r. światło dzienne ujrzał miejski model A2, podobnie jak A8 wykorzystujący technologię aluminiowego nadwozia. W wersji napędzanej 1,2-litrowym silnikiem TDI auto zużywało średnio 3 litry ropy na 100 km. Niespotykane w klasie rozwiązania nie zdołały jednak

Automatyczna skrzynia biegów | jak jeździć automatem

wsteczny lub pozycję P wybieramy jedynie na postoju.Więcej gazu Czy to znaczy, że automatem nie da się jeździć agresywnie? Wręcz przeciwnie, ale ze skrzynią warto się oswoić. To kierowca decyduje o momencie zmiany przełożenia. Wciskając gaz do dechy, nakazuje skrzyni wkręcić silnik na wysokie obroty

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

automatycznym domykaniem elektrycznych szyb w drzwiach pasażerów. Bagażnik mieści przeciętne 344 l - tyle co Mazda 3 i Volkswagen Golf, ale o 60 l mniej od Renault Megane czy Fiata Bravo. Mniej wybrednych pocieszą czytelne zegary, poprawna ergonomia i solidny montaż. Możliwościami zadziwia audio Rockford

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

stłumiony szum. Turbodiesel częstuje przednie koła sporą porcją momentu w szerokim zakresie obrotów (od 1500 do ponad 4000 obr./min) i z lekkością rozpędza ważącego 1580 kg minivana. Wniosek? Większości kierowców w zupełności wystarczy słabszy silnik (105 KM). A co ze spalaniem? Dynamiczna jazda krętymi

AUDI S3/VW GOLF V6 4Motion

trudno w nich znaleźć jakiekolwiek wady. Nie do końca zachwyca jednak ich akustyka. Zamiast agresywnego "wwwrrrruuumm" słyszymy tylko powściągliwe, ciche mruczenie. Pięciozaworowy silnik Audi nie ustępuje w niczym "szóstce" Golfa. W górnych granicach obrotów S3 chętniej i szybciej

Pojedynek gniewnych maluchów: VW Polo GTI vs. Peugeot 207 GT vs. Suzuki Swift Sport

Gonić króliczkaPraszczurem klasy małych samochodów sportowych jest VW Golf, który w wersji GTI pojawił się pod koniec lat 70. Nikt wcześniej nie próbował z auta kompaktowego stworzyć namiastki wyścigówki. GTI wyróżniało się nie tylko silnikiem i osiągami, ale też smakowitymi detalami i lakierem

Renault Clio Sport 2.0 16V - test | Za kierownicą

silnika z większego Megane.Renówek jest kilka. Ich opony ContiSportContact 3 rozgrzane jak po wyścigu. A to dopiero początek. Wsiadam i uruchamiam auto. Bez kluczyków. Te w Clio Sport są niepotrzebne, wystarczy karta tkwiąca w kieszeni. Jeden guzik i dwulitrowy silnik zaczyna donośnie mruczeć. O tym, jak

Škoda Fabia Combi II - Żadnej konkurencji

. Silnik musi pracować na wysokich obrotach, więc we wnętrzu jest głośno, a spalanie podskakuje nawet do 8 litrów. Po co więc Škoda proponuje jeszcze słabszy silnik? Zaskakująco chętnie wybierają go mało temperamentni Czesi.Cena nowej Fabii Combi nie jest jeszcze znana. Nieoficjalnie mówi się, że będzie

Volkswagen Tiguan - Czas osła

kompresor i turbosprężarka. Wierzę, że Tiguan może przyspieszać do setki w 9,3 s. Maksymalnej prędkości (192 km/h) jeszcze nie sprawdziłem. Z tak małej pojemności można wykręcić znacznie więcej. Jeszcze w tym roku do Tiguanów trafi silnik 1.4 o mocy 170 KM - ten sam, który już znaleźć można w Golfie GT!Choć

Abarth 500 - Ukąszenie skorpiona

niewyczuwalna. A przecież pięćsetka ma sprężarkę o stałej geometrii. Może dlatego maksymalny moment obrotowy (206 Nm) w trybie Sport pojawia się dopiero przy 3 tys. obr./min. Przejście na normalny tryb pozwala cieszyć się nim wcześniej (180 Nm przy 2500 obr./min), ale i tak silnik Golfa GTI z bezpośrednim

BMW 123d Coupe - test | Pierwsza jazda

;. Czerwone pole powyżej 4800 obr/min. to i tak dużo jak na diesla, ale pierwszy bieg aż domaga się dłuższego przełożenia.Do 100 km/h dochodzimy pod koniec trzeciego biegu po siedmiu sekundach, czyli minimalnie wolniej niż Golf GTI! 300 Nm dostępne jest już przy 1200 obrotów. Od 2000 do 2250 silnik osiąga

TOYOTA COROLLA/HONDA CIVIC/VW GOLF

porównywanych aut jednostkę o pojemności 1,4 l i mocy 90 KM. Od marca br. w ofercie jest także 110-konna, o pojemności 1,6 l. Tylko silnik zachował sportowy charakter marki. Bez protestu znosi wysokie obroty, a wręcz wymaga ich, jeżeli samochód ma być prowadzony szybko. Nawet "kręcenie" do 6000 obr

Volkswagen Golf GTI

swój dach i ujarzmił. Silnik rozpędza Golfa GTI już od najniższych obrotów. Nic dziwnego, maksymalny moment obrotowy (280 Nm) dostępny jest od 1800 do 5000 obr/min. Ciągnie od samego dołu jak diesel, ale w dużo szerszym zakresie obrotów i do tego z kulturą pracy "klekotom" nieznaną. Żadnej

Seat Ibiza - Pocztówka z Ibizy

jadącym sporą dawkę wibracji. W tej sytuacji najbardziej godna polecenia wydaje się 85-konna, zasilana benzyną czterocylindrówka. Co prawda i ona staje się dobrze słyszalna na wysokich obrotach, jednak barwa i natężenie dźwięku nie każą czynić z tego problemu. Osiągi? Choć konkurencja z pojemności 1.4

Kupujemy używane auto z automatem

około 150 tys. km. Warto zresztą pamiętać, że jazda samochodem ze skrzynią bezstopniową różni się od jazdy klasycznym automatem i najlepiej CVT spisuje się w połączeniu z mocnym i cichym silnikiem. Olej - wymieniać czy nie wymieniać?Każdy producent stosuje inne zalecenia co do wymiany oleju

Seat Altea Freetrack - GTI na każdą okazję

na drugie auto sportowe jeszcze nie odłożyli. Freetrack 2.0 TFSI to coś w sam raz dla nich. Silnik z Golfa GTI plus dołączany napęd tylnej osi (zmodernizowany Haldex) zapowiadają ciekawe doznania.Wsiadam i od razu czuję się swojsko. Deska rozdzielcza ta sama, co w zwykłych Alteach, zaś fotele niemal

Krótki kurs bezpiecznej jazdy

nie jest to okupione ślamazarnym tempem, muskaniem gazu i jazdą w upale bez klimatyzacji.Podstawą jest wcześniejsza zmiana biegów. Większość kierowców zmienia bieg na wyższy przy 3-3,5 tys. obrotów. 15 lat temu taki styl jazdy był polecany, ale dziś silniki lepiej znoszą obciążanie na niskich obrotach

Peugeot 206 XS HDI

rozsądne pieniądze.NASZE POMIARY0-130-0: 21 s0-100: 9,78 s100-0: 47 m60-100 na IV - 6,5 s80-120 na V - 9,1 sV max - 190 km/h* ?Średnie spalanie - 6,2 l/100 km ??Obroty silnika przy 100 km/h na VI biegu - 1900 ??Obroty kierownicy (od oporu do oporu) - 3,2 ?* dane fabrycznePomiary przeprowadzono przy 3 st C

Konfrontacje: Opel Astra 2.2 DTi/Toyota Corolla 2.0 D-4D/VW Golf 1.9 TDI/Fiat Stilo 1.9 JTD/Renault Megane 1.9 dCi

wygodniejsza. Siedzi się zdecydowanie za wysoko, a oparcia przednich foteli są źle wyprofilowane. Golfem i Megane jeździ się bardzo przyjemnie, a ich silniki są dynamiczne. Dostają po 4,5 punktu. Megane ma tylko jedną wadę - przenoszenie drgań kół na kierownicę - ale nie przeszkadza to w codziennej

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

oferowana jest z napędem na cztery koła 4Motion, 6-stopniową dwusprzęgłową skrzynią DSG oraz kilkoma elektronicznymi gadżetami. Kiedy chcemy poczuć się jak w luksusowej limuzynie, wówczas automat delikatnie zmienia biegi, silnik jest ledwo słyszalny, a komfort jazdy naprawdę wysoki. Czasami jednak człowiek

Audi A5/S5 - najpiękniejsze dziecko de'Silvy

Audi rozwija skrzydła. Nie wiem, czy to za sprawą słynnego balkonu i posągu Julii z odsłoniętą piersią, czy może domu Romea, na którego fasadzie widnieje cytat z tragedii Szekspira.Zapędy do jazdy na wysokich obrotach temperuje komputer. Na szczęście nie ingeruje w styl jazdy, jedynie podpowiada, jaki

Ford Focus ST

. [Konkurenci] . Opel Astra OPC VW Golf GTI Toyota Corolla T-Sport Kompressor Alfa Romeo GTA Silnik benzynowy R4, 16 zaw., turbo benzynowy R4

Skoda Octavia RS Combi - test | Za kierownicą

sporo. Parkowanie to żaden kłopot, w razie trudności pomogą czujniki ukryte w zderzakach.A silnik? Obrotomierz wyskalowany do 7 tys. (czerwone pole zaczyna się przy 6500) mówi wszystko; przy czym maksymalny moment 280 Nm mamy do dyspozycji już w zakresie 1800-5000 obrotów. Takie wartości pozwalają na

Skoda Roomster - test | Za kierownicą

nawierzchni koło Parczewa tył w ciasnych zakrętach też ucieka. Podsterowność przechodząca w nadsterowność to cecha aut obdarzonych wysokim nadwoziem, wąskimi oponami i miękkim zawieszeniem. Pomimo znacznego rozstawu osi (261,7 cm, to o 3 cm więcej niż w Octavii II) i wadze 1150 kg auto nawet w wersji Sport do

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

Golfa V bardzo poprawiła zachowanie samochodu w szybko pokonywanych zakrętach. Auto prowadzi się pewnie, choć według mnie musi ono uznać nieznaczną przewagę mistrzów w tej dziedzinie, czyli Fordów. Zarówno Focus, jaki Mondeo wykazują bowiem nieco mniejszą tendencję do podsterowności. Silnik TDI jest

Nissan 350Z - test | Za kierownicą

jak przepełniony odkurzacz i wyglądał na zabiedzonego. W Toyocie Celice nawet nie mogłem wygodnie usiąść. Hondą Civic Type R też się wielu zachwycało. Jej wysoko obrotowy silnik szybciej wywoływał u mnie rozstrój nerwowy niż wybuch adrenaliny. Ale kiedy na żywo zobaczyłem 350Z - lody stopniały. Nissan

Cena perfekcji - Jaguar XF SV8 vs. Lexus GS 460

), wyższy (o 3 cm) i ma większy rozstaw osi (o 5,9 cm). Dziwne, bo siedząc w środku, aż takich różnic nie czuję. Owszem, miejsca w "Jagu" jakby więcej, ale nie aż tak. Kierowca i jednego, i drugiego auta ma do dyspozycji wygodne fotele i sporo miejsca. Inaczej pasażerowie, którzy szczególnie na

Audi A3 2.0 TDI Ambiente

Audi A3 poprzedniej generacji było postrzegane jako ekskluzywna alternatywa dla aut klasy Volkswagena Golfa. Kostruktorzy nowego A3 starali się wydobyć jak najwięcej sportowego ducha z luksusowego samochodu. Pamiętali jednak, że priorytetem dla większości klientów tej marki jest komfort

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

km ++ Obroty silnika przy 100 km/h na VI biegu 1800 ++ Obroty kierownicy (od oporu do oporu) 3 = Rozkład mas przód tył 61/39

Wielki mecz Japonia - Niemcy

: klasa B klasa B silnik: benzynowy 998 cm3, rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy benzynowy 1198 cm3, rzędowy, 3-cylindrowy, 12-zaworowy moc maksymalna: 68 KM (50 kW

Opel Speedster Turbo

), bardzo dobrze wyczuwalny układ kierowniczyHAMULECtylko pięć biegów, niski komfort podróżowania, spartańskie wnętrze, surowy dźwięk silnika, wysoki poziom hałasu, niewielki zbiornik paliwa, utrudnione wsiadanie i wysiadanie, parujące szyby, skory do niespodzianek na śliskiej nawierzchni, w naszej

Chevrolet Corvette C6

Niektóre auta są jak wzorzec metra. Golf, Mercedes, no i Porsche to wciąż najczęstsze obiekty odniesień, czy to się komu podoba, czy nie. O ile jednak dwa pierwsze nie zdołały obronić swej pozycji, o tyle Porsche jest klasą dla siebie. Czy wyobrażacie sobie świat bez 911? No way! Unmöglich! To

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

1.8 16V. Awaryjny i nietrwały sterownik zmiennych faz rozrządu naraża właściciela na poważne wydatki (koszt sterownika to kilkaset złotych). Podczas jazdy próbnej trzeba koniecznie sprawdzić, czy silnik ma odpowiednią dynamikę w całym zakresie obrotów. W pozostałych silnikach benzynowych problemy może

Lexus RX 300

silnikiem, a przy wjeżdżaniu potrafi trzymać go na wysokich obrotach. Połączony z nią aluminiowy silnik (3 litry, V6) ma po modernizacji minimalnie większą moc i moment. Zdaniem producenta RX300 to pierwszy SUV ze zmiennym czasem otwarcia zaworów (VVT-i). Może i dobrze, że nie chce się nim szaleć, bo 204 KM

Rynek motoryzacyjny po wejściu do Unii Europejskiej

25 000 euro, a od maja - 20 000 euro.Ponadto na polskim rynku pojawią się także auta, których do tej pory - z powodu wysokiego cła - nie opłacało się sprowadzać, np. Suzuki Alto bądź Liana.Z zakupem rodowitego japończyka, koreańczyka lub samochodu wyprodukowanego w USA warto więc zaczekać. Cena może

Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio RS Gordini - test porównawczy | Za kierownicą

na trafianiu w poszczególne biegi. Co istotne, równie dobrze spisuje się znany silnik 1.6 THP. Do tego stopnia, że właściwie dopiero po zerknięciu na prędkościomierz uświadamiam sobie, że jadę sporo za szybko. Turbodoładowana, 200-konna jednostka błyskawicznie wchodzi na obroty a przy tym jest na

Opel Vectra B (1995-2002) - opinie Moto.pl

Vectry służą często jako auta służbowe. Licznym zaletom i uniwersalnemu charakterowi auta można jednak przeciwstawić zaskakująco wysoką awaryjność oraz wysokie wymagania serwisowe w niektórych wersjach podnoszące koszty eksploatacji.SilnikZa najmniej awaryjny uchodzi podstawowy silnik Vectry - 1.6 z

Volkswagen Crafter

), trzy warianty dopuszczalnej masy całkowitej (3, 3,5 i 5 t) i kilka dodatkowych wariantów zwiększających tę masę. Crafter jest oferowany w trzech podstawowych wersjach nadwoziowych: od samego podwozia z kabiną, przez furgon do osobowej wersji kombi - wszystkie można modyfikować, na przykład do kabiny z

PEUGEOT 307 1.6 (2.0 XSi)

, 8-zaworowy silnik nie wymaga "kręcenia" do wysokich obrotów, chociaż nawet na takie traktowanie reaguje bardzo dobrze. Jest cichy i dość dynamiczny. To samo można powiedzieć o 2-litrowej, 138-konnej jednostce, oczywiście bardziej dynamicznej i elastyczniejszej. Moim zdaniem, silniki nowego

Re: pomaranczowy z białym dachem Renault Captur?

chodzi o silnik, to d... nie urywa. Ale jeśli jeździsz w miarę spokojnie, to nawet na trasie bez problemu daje radę. Wyprzedzanie przy redukcji i bez włączonego trybu eko bezproblemowe. Jeśli chodzi o spalanie. Jak chcesz jeździć dynamicznie i wkręcać silnik na wysokie obroty kup inne auto;) Jeżdżąc

Tematy na forach motoryzacyjnych

tak z silnikiem? Mazda MX-5 Forum: - Czy właściwie nie jest głupio jeździć babskim autem ? Viper-Forum: - Wessało mi smarta do kolektora wlotowego, jak go wyciągnąć? Seat Marbella Forum: - He he dzisiaj dogoniłem ciężarówkę! Honda-Forum: - Moja Integra przestaje się kręcić na 9000 obrotów, czyżby

nie schodz ponizej segmentu C

bedziesz cisnac tym maluchem z silnikiem 1.0 na najwyzszych obrotach tak, ze spalanie bedziesz miala dosc wysokie - zobaczysz. poza tym moim, zdaniem najladniej wygladaja wlasnie auta z segmentu C w wersji 3drzwiowej (ja mam taki :) ) -- jesli wejdziesz w moja wizytowke, to zostaw po sobie slad w postaci

Re: Spalanie gazu

Hm... Spalanie zależy od techniki jazdy. Dla mnie jest to dużo za dużo. Mam Golfa 1.8 z jednopunktowym wtryskiem i średnie spalanie w mieście nie przekracza 9 litrów gazu. Po przeliczeniu litrów na kilometry wychodzi mi około 8.3 ale nie liczę benzyny na rozgrzanie silnika, więc faktyczne spalanie

Re: W moim samochodzie wkurza mnie...

GOLF IV 1.6 16V z 2002 r. 1.Nie lubię kręcić wysoko silnika a maks moment obrotowy dopiero przy 4500 obr. więc na niskich i średnich obrotach to muł. 2.Trochę twardo działające sprzęgło. Chodzi o moment „brania” sprzęgła bo sam pedał chodzi super leciutko. 3.Nieprecyzyjnie

Re: Gaz wciąż najtańszy? Sprawdziliśmy

samochodu. Ostatnie autko na gaz które miałem to skoda felicja 1.3 MPI. Kupiłem je z założoną instalacją gazową. Po niecałym roku auto przestało odpalać, potem jeździło tylko na gazie, aż do etapu kiedy silnik przestał normalnie pracować na wolnych obrotach i reagować na pedał gazu. Po wyrzuceniu instalacji

Pobrzękujące zawory

Koledzy, problem jest nastepujący. Od czasu do czasu odzywają mi się zawory.VW GOLF benzyniak 1.6 16V. Takie metaliczne brzęczenie. Pojawia sie w sytuacjach nastepujących: 1. Silnik na niskich obrotach np. jazda 15-20km/h na 2 biegu lub 30- 40km/h na 3 biegu (ok. 1500-1600 obr.) i mocne

Re: strajk golfa 4 (1998) benzyna silnik 1,4

wyłączonym silniku (wyłączasz silnik i wszystkie odbiorniki prądu, odłączasz klemę i sprawdzasz amperomierzem jaki prąd płynie w obwodzie - jak więcej niż 0,1-0,2A to nic dziwnego, że zdycha akumulator- szukasz wtedy zwarcia i naprawiasz). Golf 1,4 w dobrym stanie powinien kręcić "na dotyk" a

Cz to normalne, że Golf gaśnie przy zimnym silniku

Witam, od niedwana mam gaz w golfie II 1,3 '89. mój problem polega na tym, że przy jeszcze nierozgrzanym silniku, tuż po wyłączeniu się automatycznego ssania silnik dusi się i często gaśnie. próbowałem podwyższenia obrotów, ale ile to nic nie dało. teraz mam dosyć wysokie obroty biegu jałowego

Re: Jaki typ boi się wyścigów spod świateł?

drwallen napisał: > Tak się zastanawiam jaki typ faceta boi się wyścigów spod świateł? > Moje typy: > 1. młodzi kierowcy bojący się jeździć przy wysokich obrotach > 2. kierowcy z kompleksem, którzy ewentualną przegraną będą rozpamiętywać po > latach - bojący się przegranej w

carfan, czas wreszcie przestać się kompromitować

6,5 l/100km - przyspieszenie Golfa: 10,4 sek do setki, dla Aurisa brak danych testowych, producent mówi o 10 sek do setki Porównywanie wartości maksymalnych momentów obrotowych nie ma sensu, bo silniki mają istotnie inne obroty mocy maksymalnych (5000 obr dla TSI, 6400 obr dla Valvematic

Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

nie ma nawet 3km. Jaki z tego wniosek? Już nie wspominam nawet o kwesti ew. modów silnika, które ludzie nastawieni na szybką jazdę powinni brać pod uwagę :) Silnik n/a... znaczy rzeźba w gó..e. To może uturbić? Tylko że tłoki są z aluminium.... Reasumując price/performace na pewno Honda ma wysoki

Nowy: jak jeździsz łupem, to wstręt jest.

biegach, gdy zależy mi aby auto bez gazu jechało wolniutko – np. w garażu – ono rozpędza się, a gdy hamuję – silnik gaśnie. Podczas jazdy po mieście nieustannie wachluję biegami, bo a to już za wysokie obroty, a to, kilkaset metrów dalej, za niskie." Z ANI JEDNYM SIĘ NIE ZGODZĘ

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

niknejm napisał: > Wtedy wysoka wartość momentu obrotowego silnika 3L w stosunkowo wąskim zakresie > > obrotów zrównoważy niższą wartość momentu obrotowego silnika 2.0L w szerszym > zakresie obrotów. Pirdu, pirdu. 2.0 nawet jak się spręży, to będzie mialo maksymalnie 210 Nm

Lexus IS220d traktor vs 10x cichsza konkurencja

większe niż w porównaniu do wysokich obrotów ciepłego silnika opóźnienie pomiędzy momentem wtryśnięcia paliwa do cylindra a jego zapłonem na skutek wysokiego ciśnienia w tymże. Tym samym paliwo spala się bardziej całą objętością, zamiast płomieniem z dyszy wtryskiwacza, co jest słyszalne jako małe

Re: golf IV 1,4

stoperem. A sprobuj cos wyprzedzic! Wiem o czym pisze - kilka lat ujezdzalem Hyundaia 1.3. Wyprzedzanie TIRa wiazalo sie z redukcja do 3 biegu i katowaniem motoru na bardzo wysokich obrotach. Silnik po raptem 140 tys. wymagal wymiany uszczelniaczy trzonkow zaworow - nie robilem tego wiec nie wiem jak

Parę faktów

Mans, tam zadecydował zasięg diesla który miał prawie dwa razy mniej tankowań. Konia z rzędem temu kto mi poda przykład dużych wygranych samochodów wysokoprężnych w typowych imprezach wyścigowych. Co do momentu proszę spojrzeć jaki moment z silnika 2.0 ma Subaru Impreza STI, Audi S3 2.0 TFSI lub VW Golf

Nie lepiej np Borę???

Piszesz, że to dla 3 osób - kompakt zdecydowanie powienien wystarczyć pod względem miejsca w środku i bagażniku (Golf, A3, Corolla, Bora, Octavia). Auto ma mieć ok 4 lat = 60->100 tys przebiegu, a to oznacza pewne wydatki (zawieszenie i hamulce). I tu wychodzą plusy Golfa, Bory i Octavii

Re: Toyota - marketingowy trick dla bylych maluch

marketingu uwazasz za stosowne. Interesujesz się silnikami benzynowymi? Rozumiesz na czym polega kręcenie silnika do wysokich obrotów po co to sie robi? Dlaczego silniki benzynowe w wwersjach najmocniejszych własnie kręcą się wysoko ? dlaczego te silniki są najdroższe? Dlaczego wymagają najdokłdniejszych

Re: DOBRY "KAWAŁ"

silnikiem? Mazda MX-5 Forum: - Czy właściwie nie jest głupio jeździć babskim autem ? Viper-Forum: - Wessało mi smarta do kolektora wlotowego, jak go wyciągnąć? Seat Marbella Forum: - He he dzisiaj dogoniłem ciężarówkę! Honda-Forum: - Moja Integra przestaje się kręcić na 9000 obrotów, czyżby coś

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

użytkowników fabii i golfów. Powtarzam - silnik nowoczesny to taki, który ma płaski moment w szerokim zakresie obrotów (np. 2500-8000 obr/min) i dzięki temu wysoką moc jednostkową. Aby to uzyskać, zastosowanie klasycznej konstrukcji (np. dwa zawory na cylinder) nie wystarczy. Dlaczego? Ano dlatego, że

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

w górnym zakresie obrotów? Weź silnik 3L z dwoma zaworami na cylinder - na wysokich obrotach niestety kiszka. I wcześniej zmienia sie biegi, które jeszcze dodatkowo są dłuższe. > > > Jakie osiągi? 0-100? A co z np. 120 -160 na dowolnym biegu? > > > > Na optymalnym biegu? Bo

Re: "Jeśli dużo jeździmy, wciąż warto kupować die

konne 2.0 w Passatach. Wysoki moment od dołu - w Golfie 4 dawał ciekawy efekt przy przyspieszaniu ale na 2, 3 biegu czyli przy wyprzedzaniu roweru albo ciągnika, na trasie gdy chciało się tak szarpnąć, by wyprzedzić jadącego 100km/h zaczynało brakować obrotów, w G5 i tak trzeba kręcić do prawie 3

Re: Opel Corsa 1.2

mniej więcej wielkości Golfa III. Silnik trochę za słaby na trasę i do klimy na podjazdach zdychał. Lubi wysokie obroty poniżej 3000 obr. słabiutki do takiej masy. Kręci się ładnie, ale powyżej 4000 już go mocniej słychać. Zużycie paliwa nie takie małe na autostradzie wychodziło 6 l. prędkość 120

Re: Wolna jazda a silnik

Gość portalu: Marek napisał(a): &#62kierowcy ciezarowek ktorzy swoje silniki nie kreca powyzej 2-3 tys. ciezarowki maja diesle o duzych pojemnosciach wiec to juz dosc wysokie obroty jak na trucka.Na przyklad taki TDI w volkswagenie ma redline juz przy 4,5 tys a to tylko 1.9 pojemnosci

Re: Nowe Audi S4 bez V8

prosta linia mocy o bardzo niskiej wartości przez cały czas i jeden pik sięgający trzystu koni gdzieś przy wysokim obrotach. Takiego silnika, nawet naturalnie zasilanego powietrzem, chyba nawet nie da się zbudować, zawsze będzie w najgorszym przypadku pagurek (wykresu mocy) o bardzo stromym zboczu, o

Re: JAZZ-owcy co mozecie mi napisac

/dynamiczniejszy; silnik ogólnie lubi wysokie obroty - wystarczy zredukowac do 4ki lub 3ki - i wtedy ciągnie - i to jedyny minus- samochód raczej miejski, pod względem komfortu, zawieszenia, sprawdza sie na polskich /czyt. dziurawych/ drogach, w trasie i na dłuzszych odcinkach........... nasuwa się jeszcze jedna uwaga

Re: w nieco innej sprawie

dynamicznie. Ale to nie dziwi skoro jego moment obrotowy przypada w okolicy 3,2 tys. obrotów. A hondy - 4,5 tys. Niemiłe wrażenie powstaje przy ruszaniu. Jeśli nie wciśnie się mocno gazu - silnik szarpie. To ma być kultura pracy? A na wspomnianych wysokich obrotach dźwięk jest niezbyt miły. Zachrypnięty

Kia Ceed vs Mazda 3 vs Auris

- zdecydowanie najlepiej mazda 3 - to nie tylko z tej trójki. znacznie lepiej od Focusa i Golfa. Ma zalety i jednego i drugiego. Prowadzenie i ogólnie zawieszenie + układ kierowniczy Focusa, b.dobre spasowanie i wykonanie Golfa, ba materiały nawet lepsze niż Golf (mówię tutaj o wersjach Comfort). Silnik jak na

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

nieprzerywane niczym przyspieszenie. > > Owszem czuć - jak silnik najpierw wchodzi na wysokie obroty, a dopiero potem do > piero auto zaczyna przyśpieszać,a miarę jak CVT dostosowuje przełożenie Każda skrzynia (CVT, automat, ręczna) potrzebuje jakąś niewielką ilość czasu na szybką redukcję. W

DSG versus Multitronic.

czuć, jest tylk > > o liniowe nieprzerywane niczym przyspieszenie. > > Owszem czuć - jak silnik najpierw wchodzi na wysokie obroty, a dopiero potem do > piero auto zaczyna przyśpieszać,a miarę jak CVT dostosowuje przełożenie - dla w > iększości kierowników efekt ten jest trudny do

Re: Za ciosem czyli VW Golf R32 (3,2 l 241 hp)

Zdumiewa mnie uzycie slownictwa w tej notce (wziales ja z dzialu Auto-Moto GW?): - "supersportowa wersja" - co w Golfie moze byc supersportowego? To maly i wysoki samochod a nie jakas supersportowa maszyna. Twardsze zawieszenie + wiekszy silnik tego nie zmienia - "potezna moc 241KM

Re: Stereotypy dotyczące aut

wysokie obroty, wiec dobrze wyja na swiatlach odstraszajac przeciwnika); VW, Audi - na polskich wsiach synonim luksusu to wlasnie golf 3 czy audi 80, w miastach wlasciciele VW twierdza, ze to prawie Audi, a Audi to juz w ogole klasa premium wsrod klasy premium. Ceny z kosmosu (zwlaszcza VW), wiec tylko

Re: Golf VI - najsłynniejszy kompakt świata w now

wprowadzenia DSG jest rzeczywiście istotna. > Natomiast w dziedzinie silników "downsized" zgadzam się, że > przewaga VW - choć jeszcze istnieje - nie ma handlowego znaczenia. No ale na dziś podział rynku wskazuje, że jest odwrotnie. 1/3 Golfów to benzyny - tu TSI daje realną przewagę, bo ani

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

? > A w górnym zakresie obrotów? Nowe 3.0 bez problemu kręcą się 6000 obr. Weź silnik 3L z dwoma zaworami na cylinder - na > wysokich obrotach niestety kiszka. A po co kręcić, jak nie ma po co? I wcześniej zmienia sie biegi, które jeszcze > > dodatkowo są dłuższe. Super! W ten

Re: w nieco innej sprawie

mojej znajomej z silnikiem 1,6 > rozpędza się bardziej dynamicznie. Ale to nie dziwi skoro jego moment obrotowy > przypada w okolicy 3,2 tys. obrotów. A hondy - 4,5 tys. Niemiłe wrażenie > powstaje przy ruszaniu. Jeśli nie wciśnie się mocno gazu - silnik szarpie. To > ma być kultura

Moje wrazenia z jazdy testowej nowym Jetta/Bora

wielkosci auto.Odglos pracy silnika jest fajny.Nie za glosno i nie warczy jak 4 cylindrowe silniki jednak nie ma tez odglosu V6.Odglos silnika jest bardzo przyjemny.Po wlaczeniu skrzyni na opcje S wydaje sie jakby samochod jezdzil szybciej.Silnik latwo wchodzi na obroty jednak nie ma potrzeby windowania

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

moc jednostkową, powinien mieć &#62płaski przebieg momentu obrotowego - inaczej 'słabnie' na wysokich obrotach. Pisałem już, że nalepsza jest "płaska". Zwykłe 16V często miały mniej płaską niż 8V. I też zwykłe wolnossące diesle też miały w miarę płaską. Nie pisz mi o autach i

Re: Może jakieś liczby?

mocy) i to tylko przy wysokich obrotach. Znacząca różnica pojawia się dopiero ok. 70% obrotów mocy max. Zatem aby mieć satysfakcję, że mamy lepsze osiągi od TD należy kręcić silnik powyżej 4 tys. obrotów. Poniżej tej granicy osiągi są porównywalne. Tutaj pokazała się wyższość benzyny (większa moc

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

silnikami o klasycznej konstrukcji (np. 2 zawory na cylinder). > > Weź silnik 3L z dwoma zaworami na cylinder - na > > wysokich obrotach niestety kiszka. > > A po co kręcić, jak nie ma po co? Bo okaże sie wtedy, że auto z silnikiem 2.0L może sie okazać dynamiczniejsze :-) > >

Re: Saabaru ?

. > Są jednak nabywcy, którym > taka charakterystka odpowiada tak bardzo, że gotowi są nawet porównywać > czterocylindrowy silnik 1.8 z 2.5 V6:P Dokładnie tak. Jeśli osiagi, spalanie, koszty zakupu i utrzymania są lepsze, a hałas na wysokich obrotach (których przecież nie używam non

Re: tak dla porownania Impreza 80-120 na III - 3,

benzynę > blisko końca obrotomierza ale spalając przy tym 15l/100km.. Jak jadę na trasie, wrzucam wysoki bieg i mam cicho. W razie potrzeby redukcja na czas wyprzedzania i mam dynamikę znacznie lepszą niż TD o porównywalnej pojemności. Porównaj n. Golfa TDI 1.8 150KM z Civiciem TypeR. Przepaść w

Re: Nik... pytanko ;-)))

pasa ;-))) Czy ja zmieniam maksymalny zakres > obrotów silnikach o zapłonie iskrowym na 15, czy 20 tys. obrotów? Nie poniżej pasa - właśnie ze względu na to, że tam, gdzie benzyna jeszcze ma wysoki moment i jeszcze wykorzystuje przełożenie biegu np. II ('mocne'), diesel już nie ma momentu

Re: Civic 1.4 '99 czy warto????

, Civic zarówno w starej, jak i nowej wersji ma b. duży rozstaw osi jak na swój segment, a co za tym idzie, bardzo dużo miejsca w środku. Więcej niż ma np. VW Golf, czy Fiat Bravo. Jeździłeś tym? > dość słabego, Tja... Weźmy 1.4 3D... Znajdź mi drugie seryjne auto z tego segmentu z silnikiem 1

Re: golf 2 rok 1990

dziekuje postaram sie sprawdzić a nic nie bedzie sie działo z silnikiem jak bede go trzymał 3-4 godziny na wysokich obrotach takich powyrzej 3 4 tysiecy bo to jest skrzynia 4 biegowa i na autostradach 120kil musze jechac na 4tys obrotów

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYaris

..ala wystarczająco, także po raz 2456456-ty powtarzam - Yaris potrzebuje wysokich obrotów do dynamicznej jazdy. Dalsze spostrzeżenia - podczas szybkiego pokonywania zakrętów - można odnieść wrażenie, że auto się pochyla i jeszcze troche to się przewróci, ale z doświadczenia nabytego w czasie jazdy mogę

Re: Czy ktos wie jakie sa koszta transportu z USA

niespełna 60 tys. zł. W Polsce za takie pieniądze można kupić coś w rodzaju Golfa, ale z bardzo słabym wyposażeniem. Tymczasem nowy Dodge Caravan, z silnikiem 2,4 i klimatyzacją, po wprowadzeniu opłaty rejestracyjnej będzie nas kosztował około 78 tys. zł plus koszty transportu do Europy. Porównywalny

Re: Do Niknejma

powiększyli skok tłoka, a to poprawia w większym stopniu > charakterystykę momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów niż moc > maksymalną. Żeby poprawić charakterystykę silnika na wysokich obrotach > należałoby raczej zwiększyć średnicę cylindra. Dlaczego wybrano takie > rozwiązanie - nie

PUNTO II po 25kkm

zbiera do samego słupka, zostawiając 2-3 cm brudu na szybie Poza tym jest wygodnie i sympatycznie. Jak zwykle pochwalę rewelacyjne światła. Teraz równolegle jeżdżę służbowo 1,5 rocznym golfem 4 z silnikiem 1,6 8v i powiem Wam, że bym się nie zamienił. Trzeszczy w nim strasznie, opony (takie same

Corolla/ 307/ Stilo - porownanie

danych producenta zużycie paliwa dla 90-konnego diesla wynosi: w mieście 6,9 litra, a w cyklu pozamiejskim 4,3 litra na 100 kilometrów. Gama benzynowych silników Fiata Stilo rozpoczyna się od jednostki 1.2 l. (80 KM), poprzez 1.6 l. (103 KM), 1.8 l. (133 KM), a dla osób lubiących bardzo dynamiczną

Re: Silnik 2.0 w Lagunie II

postanowiłem > wypróbować vw (trochę pod wpływem prasy motoryzacyjnej i za namową znajomych), > a teraz znowu wracam do renault. Moje wrażenia po przejechaniu 50 tys. km > passatem są takie: > - silnik dynamiczny, chętnie wchodzący na obroty, oszczędny (w miarę) - > niestety jest to

Re: Vw golf III 1.9 TDi 110 kM z 1997 r.-kupić??

Mam Seata Toledo z takim silnikiem (oznaczenie AFN?). Z moich rad - sprawdź klimę, bo może być tak jak pisali poprzednicy. Co do silnika to dynamika dość dobra, spalanie w okolicach 4,3l w trasie i 5,5l w mieście. Jeśli to wersja z komputerem (a powinna być), to licz się z wymianą przełącznika

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

Porównanie Fiata Grande Punto do ?malucha? to niedorzeczność, moim zdaniem powinno się go porównać (ale pod każdym względem także cenowym) do Golfa, Fabi czy Focusa. Stosunkowo wysoka cena? Nie zgodzę się z tym. Kupiłem dwu-letniego Grande Punto z silnikiem 1,2 l przebiegiem 18 tys. km, roczną

Mazda 3

.Byly zastrzezenia do halasu silnika przy bardzo wysokich obrotach oraz szumu w kabinie przy duzej predkosci.No ale rozumiem ze nie ma auta idealnego. Piszesz o wnetrzu-stary to jest bajka...Jak na compacta wprost rewelacja.Bylismy tutaj w angielskim salonie obejrzec i zwyczajnie przycmil wszystkie inne auta

Układ rozrządu silnika spalinowego

przedstawia częściej spotykane rozwiązanie z wałkiem rozrządu w głowicy. Sam wałek rozrządu obraca się z prędkością dwukrotnie mniejszą od wału korbowego, gdyż na jeden pełen cykl silnika czterosuwowego przypadają 2 obroty wału korbowego. Wałek rozrządu napędzany jest przez wał napędowy silnika typowo

Układ zapłonowy silnika spalinowego

zapłonowych (3) przez rozdzielacz zapłonu (4), który jest sterowany przez wał silnika (zwykle wałek rozrządu) tak, by moment zapłonu w poszczególnych cylindrach był zsynchronizowany z cyklami pracy poszczególnych tłoków.Klasyczny układ zapłonowy oparty na przerywaczu zapłonu pomimo prostoty charakteryzuje

Volkswagen Golf III

cm? 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW.Dane techniczne: pojemność silnika: 1999 cm? liczba zaworów

Volkswagen Golf GTI W12-650

tego modelu. Auto miało zaprezentować potencjał marki Volkswagen. Silnik Silnik: W12 Pojemność: 5998 cm? Położenie silnika: centralne Moc: 650 KM @ 6000 RPM Moment obrotowy: 750 Nm @ 1700 RPM Napęd Napęd: tylny Skrzynia biegów: 6-biegowa Rodzaj skrzyni: automatyczna Osiągi Przyspieszenie 0-100 km/h: 3

Suction Diesel Injection

Suction Diesel Injection (SDI)Rozwinięcie skrótu SDI jest konstrukcją wolnossącego silnika ZS o wtrysku bezpośrednim opracowanego i produkowanego przez Volkswagen Group. Jest już nieprodukowaną jednostką napędową dla pewnych samochodów, vanów i łodziSilniki Volswagena pracujące "na wodzie

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.