wymiana oleju seat 1.9 tdi

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Seat Arosa (1997 - 2005) - opinie Moto.pl

Najmniejszy w historii Seat był przed laty zbyt drogi, by zdobyć polski rynek. Teraz jednak stanowi dobrą alternatywę dla innych aut miejskich z rynku wtórnego

SEAT TOLEDO 1.9 TDi - TEST 30 000 km

Auto wykazało się nie tylko niezawodnością, ale i bardzo małym zużyciem paliwa - oleju napędowego.UKŁAD NAPĘDOWYMocna strona Seata to silnik. Wysokoprężna jednostka pochodzi z programu produkcyjnego Audi i jest stosowana także w innych markach koncernu Volkswagen. Diesle VW należą do długowiecznych

Re: 1.9 TDI 105 KM vs 1.5 DCI 105 KM

1.9 TDI to idealny silnik do czołgu. Głośny, drżący ale masz wrażenie, że nic nie jest w stanie go powstrzymać. Miałem taki w Seacie Leonie. 1.5 dci jest 3 razy bardziej cichy, mniej wibruje. Też miałem taki silnik, żeby było śmieszniej, w Lagunie III. Zero problemów, ale trudno żeby były skoro

Re: silnik globalny - VW chyba przesadza

Abstrahując totalnie od jakości 2.0TDI (różne są opinie) - znajomy miał starego seata toledo z 1.9 tdi (jakiś 96r), wersja 110KM. Może się wydać to zabawne - gość produkował karmniki dla ptaków. Nie takie ozdobne, co sobie ludzie na balkonach wieszają :) Jakieś do leśnictwa, tak że materiał na to

Re: Podstawowe prawa rządzące rynkiem...

1.9 TDI i też nic się nie dzieje:) Jest głośny ale mi to nie przeszkadza, przecież to diesel:) Zreszta, sam fakt, że używa go tyle firm też musi o czymś znaczyć:) (VW,audi, seat,skoda,volvo{kiedyś} i pewnie jakieś inne:)) ALE CO JEST NAJWAŻNIEJSZE!! Żeby nic się nie działo to trzeba dobrze

Re: Turbo benzyna czy diesel w Seacie?

olej 5W50 1.9TDI 0W40 oba syntetyki w tej samej cenie i zmiana co 15 tys km), wymiana rozrzadu w obu po 90 tys km i podobna cena w ASO. Wiekszych remontow nigdy nie robilem bo nie dochodzilem do przebiegow wiekszych niz 180 tys km wiec nie wiem co dalej z kosztami (tutaj pomoze Ci pewnie uki

Octavia II

Wydaje mi sie, ze wybrales troche nieporownywalne auta. Skoda to kompakt z pretensjami do bycia "dluzszym", tamte to kompakty z pretensjami do bycia "wyzszymi". Przynajmniej ja tak to postrzegam, bedac kompletnym lajkonikiem. :) Tym niemniej - zrobilem Octavia 1.9 TDI w tym

pytanka-wymiana oleju i filtrow

czy ktos mi pomoze i powie ile wydam pieniazkow na wymiane oleju i 4 filtrow - oleju , klimatyzacji, powietrza i jeszcze jakiegos , ale nie pamietam nazwy , w seacie ibiza 1,9 tdi w nieautoryzowanym salonie tak orientacyjnie chociaz , z gory dziekuje:)

Re: SEAT TOLEDO 1.9 TDi - TEST 30 000 km

Przejechałem w 3,5 roku 140 tys. km Seatem Toledo 1,9TD. Auto jest rzeczywiście bezawaryjne a średnie zużycie paliwa wynosi 5,8 litra oleju napędowego przy jeździe miasto-trasa pół na pół. Prędkości na trasie w granicach 120 km/h. Olej syntetyk, obowiązkowe wymiany płynów, pasków zgodnie z

SEAT Alhambra

oraz wnętrze. SilnikiBenzynowe: 1.8 20V Turbo 150 KM 2.0 115 KM 2.8 VR6 24V 204 KM Diesla: 1.9 TDI 90 KM 1.9 TDI 110 KM 1.9 TDI 115 KM 1.9 TDI 130 KM 1.9 TDI 150 KM 2.0 TDI 140 KM SEAT Alhambra IISEAT Alhambra II zadebiutował podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 rokuTaki będzie nowy VW Sharan

SEAT Ibiza

GTi Silniki benzynowe 1.0 [37 kW] 1.4 [44 kW] 1.4 16v Gt [74 kW] 1.6 [55 kW] 1.6 [74 kW] 2.0 [85 kW] 2.0 16v GTi [110 kW] Silniki Diesla 1.9 SDI [50 kW] 1.9 Gt TDi [66 kW] lub [81 kW] Wersje wyposażenia Base E S SE SXE Sport GTi Cupra GTi Silniki benzynowe 1.0 [37 kW] 1.4 [44 kW] 1.4 16v

SEAT Córdoba

1.9 SDI - 64-68 KM 1.9 TD - 75 KM 1.9 TDI - 90-110 KM Cupra w pierwszej odmianie Cordoby wyposażona była w silnik 2.0 o mocy maksymalnej 150 KM. Kupno używanej Cordoby z silnikiem 1.8 lub 2.0 na polskim rynku wtórnym jest niezwykle trudne, bowiem wersje te nigdy nie znalazły się w polskich

SEAT León

silników Diesla TDI, między innymi 150-konną wersję silnika 1.9 TDI Volkswagena, początkowo montowaną w czteronapędowej wersji Cupra 4 TDi, oferowanej jednak tylko przez rok i tylko w niektórych krajach. Później silnik ten znalazł się pod maską serii Evolution, następnie Top Sport, która w końcu została

SEAT Toledo

.6 101 KM 1.6 16V 105 KM 1.8 20V 125 KM 1.8 20VT 180 KM 2.3 V5 150 i 170 KM 1.9 TDI 90 KM 1.9 TDI 110 KM 1.9 TDI PD 130 KM 1.9 TDI PD 150 KM Wersje wyposażeniowe: Stella Signo Sport Top Sport SEAT Toledo IIISEAT Toledo III został wprowadzony na rynek w 2004 roku. Zaprojektował go Walter de'Silva

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.