wady silnika 2.0 tdci mondeo

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Ford Focus (1998-2004) - opinie Moto.pl

Następca Escorta otworzył w 1998 r. nowy rozdział w historii Forda. Najpierw zaskoczył odważną stylizacją, a potem wysokim poziomem niezawodności

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

2.0 Duratorq TDCi (140) 2.0 Duratorq TDCi (163) Nadwozie kombi, 5-dr., 5-os. Silnik turbodiesel, R4, 1997 cm3 turbodiesel, R4, 1997 cm3 Moc 140 KM przy 3750 obr./min 163 KM przy 3750 obr./min Moment 320 Nm przy 1750-2750 obr./min 340 Nm przy 2000-3250 obr./min Skrzynia 6-ręczna (6

Ford Mondeo (2000-2007) - opinie Moto.pl

się zapychać). Trzeba liczyć się z awariami pomp zasilających, kaprysami elektroniki, pęknięciami głowic i uszkodzeniami turbosprężarek. Trzeba jednak dodać, że jako zupełnie nowe konstrukcje silniki TDCi najbardziej awaryjne były na początku swojej rynkowej kariery (2001-03 r.). Potem wady

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

Mondeo 1998 r.Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - PIERWSZA JAZDAFord Mondeo - ogłoszeniaMałe coupe bazuje na sprawdzonej konstrukcji modelu 323, nie ma więc problemu z naprawami i dostępem do części zamiennych. Pod maskę trafiał benzynowy, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1,6 litra (88/107 KM) lub

Ford Focus I (1998-2004) - opinie Moto.pl

zderzaków do reflektorów2002 - sportowe wersje ST 170 2.0 16V (170 KM) i RS 2.0 16V (215 KM). Silnik 1.8 TDCi (100 KM)2004, jesień - zakończenie produkcji Focusa pierwszej generacjiŁyk technikiWysokoprężny silnik 1.8 TDCi z wysokociśnieniowym układem zasilania typu common-rail pojawił się wiosną 2001 r. i

Ford Mondeo 2.0 TDCI - ewenement

; Fordzie Ford Mondeo 2.0 DuraTorq Ci kompendium Typ silnika turbodiesel, Common Rail Liczba cylindrów/zaworów R4/16

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

TDCi (od 63 900 zł), Peugeot 307 SW 2.0 HDi (od 69 500 zł) czy Renault Megane kombi 1.5 dCi (od 66 900 zł).Właściwie najbardziej zbliżone cechy mają tacy konkurenci, jak Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi (od 83 510 zł), Renault Laguna 1.9 dCi (od 87 200 zł) oraz Toyota Avensis kombi 2.0 D-4D (od 89 700 zł

Re: PILNE!!! Pomóżcie mi, błagam!

wadliwego działania pompy, dawkującej opiłki metalu (była tam jakas wada fabryczna). I własnie takie zużyte, wadliwe wtryski już na pewno były zmienione. Sprzedający Mondeo nic przy wtryskach nie robił. Wnioskuję więc że nie miał problemów z opiłkami, w końcu Mondka klepali od 2000 roku, choć silnik 2.0

Re: Citroën klasy S

Jasne, niemieckie sa solidniejsze od francuskich - w Passatach B6 nie pekaly glowice silnikow 2.0 TDI PD, w Mondeo Mk III 2.0 TDCI nie wysiadaly wtryskiwacze (z reszta to silnik PSA ;-), a w Vectrze 2.0 DTI nie padaly pompy wtryskowe, w 2.2 DTI nie dochodzilo do przegrzania glowicy (Opel ma dobre

Re: Octavia II 140 KM TDI czy Mondeo 130 TDCi

Po pierwsze primo - zgodzę się z przedmówcą, bo Octavię można ewentualnie porównać do Focusa. Odpowiednikiem Mondeo będzie... SuperB. Po drugie primo - Mondeo, ale z silnikiem 136 TDCi (wspólna konstrukcja z PSA). Jeśli nie chcesz czekać weź 2,0 TDCi 115 KM (pozbawiony wad 130 KM).

Mondeo

Za 70 tys. zł to chyba Mondeo z silnikiem 2.0 TDCI o mocy 130 km. Ma 6 biegów, a to istotne jeśli chodzi o spalanie. Przyspieszenie całkiem niezłe. W standardzie przyzwoite wyposażenie (klima, halogeny, radio). Wadą są natomiast zbyt wrażliwe na polskie paliwo wtryskiwacze. Za tą cenę nie

Re: passat-superb-mondeo

jaja, ale za to jest naprawdę przyjemna kierownica obszyta skórą, to chyba opcja ale nie kosztuje majątku. Fotele średnie krzyż nie boli ale szału nie ma, idiotyczna regulacja wysokości taka wajcha do której można sięgnąć tylko przy otwartych drzwiach. Silnik 2,0 tdci, typowy nowoczesny diesel, trzeba

Re: Seat Exeo 2,0 tdi czy Ford Mondeo tdci ?

To zupelnie nowy silnik. Problemy z niektorymi wersjami silnika 2.0TDI dotyczyl okresu 2004-2007 gdzie uzywano jeszcze pompowtryskiwczy Wersja 2.0TDI CR nie ma istotnych wad. Trzeba pilnowac DPF ale to jak w kazdym dzisiejszym dieslu . -- Mężczyzna odkrył kobietę, wynalazł

Re: LAGUNA, C5, AVENSIS CZY MONDEO ?

Gość portalu: Suka napisał(a): > W ostatnim wydaniu"Auto Motor i Sport"(wydanie niemieckie)jest porównanie > Mondeo 2,0TDCI,nowej Vectry 2,2DTI,Passata 1,9TDI(130KM)i Laguny 1,9dci(120KM). > Wygrał Mondeo m.in.za sprawą najelastyczniejszego silnika i najlepszych > własności

Re: Ford w Szczecinie

a ostatini nowym Sharanem, teraz mam Mondeo 2.0 TDCI 131 PS kombi z 2003 i musze powiedziec ze on w kazdej dyscypline bije obecnego Passata, wykonczenie, moc silnika, zawieszenie no i przede wszystkim kultura pracy motoru. VW-jowskie TDI´s chodza jak snopowiazalki a jedyna ich zaleta jest

Re: opinie o roznych samochodach m.in.vanach, min

parkingach itp. Polecam Scenika z silnikiem 2,0 16V 140 KM z używanych lub z najnowszych 2,0T soft turbo 165 KM lub wkrótce 185KM, ewentualnie poczekać na nową Zafirę. Picasso też fajna - świetne diesle choć Sceniki 1,9dCi też fajne (ciche i dynamiczne). O C-max trudno mi się wypowiadać mnie osobiście to

Re: specjalnie dla Ciebie "tekst"

mondeo kombi 2,0 TDCi kosztuje tylko 8 tys. zł więcej. Czy warto go kupić? Czemu nie, mondeo przecież to fajne auto... --

Diesel w klasie średniej....chyba jednak nie

nie należy do najtrwalszych. Czy naprawdę nie ma w ofercie polskich dilerów samochodu klasy średniej wyższej, który miałby 130 KM, był mało awaryjny i kosztował poniżej 100.000 zł???? Są. Ale nie są to diesle. I wydaje mi sie że lepszą alternatywą jest kupienie np Mondeo 2.0 niż 2.0 TDCI. Koszt

Re: przesiadka z diesla na benzyne

w moim 9-letnim TD). Co do osiągów - miałeś przykład : słabszy TD miał proporcjonalnie lepsze przyspieszenie niż B. Sprawdź sobie jeszcze dane A6 1.9 TDi i 2.0 (po 130 HP). Przyspieszenia identyczne - a benzynowa wersja zapewne nieco lżejsza. > silnikiem ktory daje prawdziwa przyjemnosc z jazdy

Re: vectra 1.9 cdti vs. mondeo 2.0

145KM. Jakoś 9,8s do 100. Normalny silnik, bez duzych wad, ani zalet. Ps. Honda robi z 2.0l 240KM! ;-) -- . -Z TDCI NA ST-

Re: Nowe: Laguna 1.9 dci czy Mondeo 2.0 tdci?

nie lubi Frnacuzkiej motoryzacji) - subiektywnie ładniejszy - zachowanie personelu dealera. Jesli ktos mnie olewa gdy chcę kupić auto za ponad 80 tys. koła to co będzie jesli juz je kupię? Po kwartale mogę powiedziec generalnie jestem zadowolony z TDCi. Wady autka słaba widocznośc do tyłu, dziwne

Re: FORD MONDEO TDCI - opinie urzytkowników

nie mam. zalety: -wielki i bagażnik i kabiba, również z tyłu -wygodne siedzenia (nie za miękkie i nie za twarde) -naprawde dynamiczny, praktycznie nie ustępuje 2.0 benzynowcom, a przy tym oszczędny (pali przy dynamicznej jeździe w mieście 9 litrów, a max do 11 przy osterej tzw. popisówie, dane dla

Re: FORD MONDEO WAGON TDCi/RENAULT LAGUNA GRANDTO

od roku jeżdżę laguną(2.0-benzyna-135KM), poprzednio 3 lata mondeo(też benzynowy 2.0-130KM) razem około 100tys przebiegu, w związku z tym że nie przewiązuję się do żadnej marki ani też nie jestem "lokalnym patriotą" wychwalającym auto którym jeżdżę w danej chwili - moich kilka uwag na

Ford Mondeo

226 KM Wysokoprężne: 2.0 TDDI 75 KM 2.0 TDDi 90 KM 2.0 TDDi 115 KM 2.0 TDCi 115 KM 2.0 TDCi 130 KM 2.2 TDCi 155 KM Wersje wyposażeniowe Ambiente, Ambiente X Trend, Trend X Ghia, Ghia X, Ghia Executive, Titanium, Titanium X – wersje wzbogacone o elementy nawiązujące do aut luksusowych

Pompowtryskiwacz

z uruchamianiem silnika; wyższe jest ciśnienie wtrysku, co sprawia wyśmienite warunki do wymieszania się strugi par paliwa z powietrzem i jego szybkiego spalenia (przykład: w silnikach VW 2.0 TDI maksymalne ciśnienie wtrysku to 2050 bar dla pompowtryskiwacza elektromagnetycznego oraz 2200 bar

Common rail

pod nazwą JTD oraz MultiJet.Różni je nie tylko oznaczenie producenta (JTD, HDI, DCI, CDI, TDCI, CRDI, CDTI, CTDI czy TDI w modelach koncernu VW, który również zdecydował się na stosowanie systemu CR, także w jednostkach skonstruowanych jako silniki z pompowtryskiwaczami-np. 2.0TDI), ale także generacja

Ford Kuga

Kinetic Design, podobnie jak Ford S-MAX, Ford Galaxy MK II, Ford Focus II (wersja po face-liftingu), Ford Mondeo MK IV, nowy Ford Fiesta i nowy Ford Ka. Pod koniec 2010 roku auto przeszło facelifting. SilnikiBenzynowe 2.5 Turbo Duratec 200 KM Diesla 2.0 TDCi 136 KM 2.0 TDCi 140 KM 2.0 TDCi 163 KM

Ford S-MAX

-stopniową skrzynią biegów Durashift EST 2.5 Duratec: 162 kW/220 KM - dostępny z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów. Diesle: 1.8 TDCi: 92 kW/125 KM - dostępny z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów. 2.0 TDCi: 82 kW/115 KM - dostępny z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów. 2.0 TDCi: 96 kW/130 KM

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.