vw golf plus tylna klapa

Marcin Lewandowski

Skoda Octavia 2.0 TDI Combi | Test | Dojrzała konstrukcja

Skoda Octavia 2.0 TDI Combi | Test | Dojrzała konstrukcja

Okres dojrzewania bywa trudny i najeżony błędami. Octavia ma go już za sobą. To dopracowana konstrukcja, której można co nieco zarzucić, nie jest to jednak nic poważnego

VW Golf Cabrio - test | Pierwsza jazda

Moda na softtopy wraca. Volkswagen przeprosił się z miękkim składanym dachem i po latach przerwy prezentuje klasycznego Golfa Cabrio. Czy najtańsze auto w klasie okaże się najlepsze?

Podziały klasowe | To nie takie proste

Dostajemy od Was setki tysięcy listów miesięcznie z pytaniem, do jakiego segmentu należy Wasz samochód. Najwyraźniej ta kwestia intryguje całą Polskę, dlatego uznaliśmy, że koniecznie musimy się nią zająć

TOP 10 | Volkswageny TDI do 10 tys. zł

TOP 10 | Volkswageny TDI do 10 tys. zł

(poprzednik był tak toporny, że aż głowa bolała), a wyposażenie spełnia kryteria przyzwoitości (poduszki, ESP, wspomaganie, welurowa tapicerka, elektryka, radio CD, alufelgi). Poza tym te dwie czerwone literki DI w nazwie TDI na tylnej klapie, ach! Kiedyś to był ostateczny symbol silnikowego prestiżu ? im

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

płycie podłogowej poprzednika, z osiami oddalonymi od siebie o 260,8 cm. To o 3 cm więcej od Golfa i spółki, ale o 5 cm mniej od Focusa i podobnie C4 wypada pod względem przestronności. Wygodne przednie fotele z podwójnymi zagłówkami zapewniają wystarczającą swobodę ruchów. Na tylnej klapie może już

Volkswagen Golf Plus

cm i ma o 7,5 cm wyżej zamocowane fotele niż w zwykłym Golfie. Oferuje więcej miejsca nad głowami oraz przestrzeni na tylnych fotelach i za nimi - można zabrać o 45 l więcej bagażu, a po złożeniu foteli o 145 l. Plus jest przyjaźniejszy dla użytkownika, zwłaszcza aktywnego. Tylna kanapa daje się

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

67,9 tys. zł plus 7,9 tys. zł za skrzynię DSG, razem - 75,8 tys. zł. Uzbrojona w kilka dodatków (radio CD/mp3 za 1,6 tys. zł, alufelgi za 2,5 tys. zł) to wydatek blisko 85 tys. zł. Co z konkurencją? Podobnie wyposażony VW Golf Comfortline z identycznym zespołem napędowym kosztuje 76,2 tys. zł

Ford Kuga - Spóźniony atak

. Już tegoroczny debiut VW Tiguana (uterenowione auto na płycie Golfa) wydawał się mocno spóźniony. Na rynku już rozgościły się Toyota RAV4, Honda CR-V, Land Rover Freelander czy Nissan X-Trail. Czym zatem zaskakuje Ford? Po całym dniu testów skłonny jestem przyznać, że Kuga bez kompleksów może walczyć

Toyota Prius - test | Za kierownicą

Toyota Prius - test | Za kierownicą

konkurencyjne modele? Pod tylną klapą Aurisa kryje się bagażnika o pojemności 354 l, VW Golfa - 350 l, Mazdy 3 - 340 l, Opla Astry - 370 l, Renault Megane - 405 l, Peugeota 308 - 348 l, Forda Focusa - 396 l, Fiata Bravo - 400 l, Kii cee'd - 340 l, a Hondy Civic - aż 485 l.Co może dziać się pod maską Priusa

SUPERBryka dla menedżera

sprzedawana jest ze znaczkiem VW jako Passat Lingyu.Test na najwyższym szczebluPan dyrektor pozwoli na tylną kanapę. Całkiem przestronnie i komfortowo, prawda? Stopy można ułożyć na specjalnych podnóżkach, wysokość zagłówka zmienić przyciskiem. Uwaga, ruszamy! 160 koni oznacza niby 8,6 sekundy do setki, ale

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

komputera pokładowego mogłaby być bardziej intuicyjna. I na koniec pewna rzecz, która nie obniża jakości naszego życia, ale świadczy o skąpstwie Niemców: VW przyzwyczaił nas, że maskę i klapę bagażnika unoszą teleskopy. W niektórych modelach są one wypolerowane i przypominają dzieło sztuki użytkowej

VW Phaeton W12

cylindrów. Złożyły się nań dwa silniki VR6 wystarczająco kompaktowe (dzięki 15-stopniowemu kątowi rozwarcia cylindrów), by napędzać najszybsze kompakty grupy VW - Audi A3 3.2 i Golfa R32. Jak łatwo zgadnąć, z połączenia najbardziej zwartych "szóstek" powstała najbardziej zwarta "dwunastka

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

odróżnieniu od poprzedniego modelu nowe kombi nie wygląda już tak banalnie. Mocno pochylona linia tylnej klapy nie tylko korzystnie wpływa na współczynnik oporu powietrza (Cx=0,30), ale i odpowiednio równoważy sylwetkę. Octavia Combi zdecydowanie może się podobać.Koszty i wyposażenie. Kij w mrowiskoModel

BMW X5 4,4i

centymetry wyżej. Do wyładowania ciężkich pakunków może też przykucnąć. Jeden ruch palcem i już wisi o 2 centymetry niżej. W załadunku i wyładunku pomaga też dzielona tylna klapa. Jej górna część odchyla się tradycyjnie do góry. Dolna natomiast otwiera się jak w pikapie. Dzięki temu ciężkie przedmioty możemy

Za co kochamy niemiecką motoryzację | cz. I - BMW

Za co kochamy niemiecką motoryzację | cz. I - BMW

lusterka, tylna klapa, zderzaki, szersze błotniki - wersję eM od razu można rozpoznać. M Roadster okazał się fenomenalnym fun carem. basowy dźwięk, znakomite właściwości jezdne, to fenomenalne auto na lato. We wrześniu 1998 roku BMW zaprezentowało coś w rodzaju kombi na bazie modelu Z3. Ochrzczono go nazwą

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

pierwsza dziesiątka TÜV dla cztero-pięciolatków to: Toyota Prius, Ford Kuga, Porsche Cayenne, VW Golf Plus, VW Passat CC, Audi A4, VW Tiguan, Toyota Auris, Porsche 911 i Ford Fusion. Podczas gdy brytyjski Top Ten tworzą: Ford Fiesta, Mitsubishi Lancer, Opel Agila, Suzuki Alto, Toyota Aygo i Yaris

Re: co lepiej: wykupić AC czy odkładać?

. Jeśli natomiast nic się nie stanie, to w chwili zmiany samochodu będzie > my mieć pewną sumkę, którą będziemy mogli dołożyć do nowego. A jak jest różnica między OC a AC plus OC? W naszym przypadku (Warta, VW golf IV kombi) to jakieś ok. 1000 zł ROCZNIE. Czyli w ciągu 10 lat daje nam 10 000 zł

VW Golf III

Volkswagen Golf III uważam za szrot. Nie widziałem jeszcze żadnego golfa serii III aby nie miał pognitych błotników lub nie miał rdzy na tylnej klapie. Gdyby blachy w golfach były ocynkowane tak jak na przykład w Audi to miałyby one bardzo duży plus. Zobaczcie mam Audi 80 b3 z 1987 r w wersji 1.8 z

Volkswagen Golf III

cm? 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW.Dane techniczne: pojemność silnika: 1999 cm? liczba zaworów

Volkswagen Garbus

były w charakterystyczne obłe nadwozie oraz chłodzony powietrzem silnik montowany za osią tylną. Kolejna seria 44 egzemplarzy (oznaczenie VW38) powstała w 1938 roku, samochody cechowała dzielona tylna szyba. W lipcu 1939 roku powstała następna seria 50 egzemplarzy (VW39).Samochód miał być jak najmniej skomplikowany

Volkswagen

Volkswagen Typ 1 (Garbus) Volkswagen Ghia Volkswagen Golf Plus Volkswagen Iltis Volkswagen Karmann Ghia Volkswagen K70 Volkswagen L80 Volkswagen Logus Volkswagen LT Volkswagen Lupo Volkswagen Parati Volkswagen Rabbit Volkswagen Routan Volkswagen SP2 Volkswagen Quantum Volkswagen Taro Volkswagen TL Volkswagen

Honda Legend

chłodnicy, powiększono przednie reflektory oraz zmieniono zderzak. W tylnej części nadwozia pojawiła się odświeżona klapa bagażnika i lampy. We wnętrzu na konsoli centralnej plastik zastąpiono eleganckim panelem drewnopodobnym. Wzbogacono wyposażenie standardowe, w którym znalazły się takie elementy

International Engine of the Year

Ford Focus 1.0 litrdo1.4 litra Volkswagen 1.2 L TDI 3L Toyota 2NZ-FE 1.3 L VVT-i Volkswagen1.4 L TDI Honda 1.3 L IMACivic Fiat SDE 1.3 L MultiJet Volkswagen 1.4 L TSI TwinchargerVW Polo, Beetle, Golf,Golf Plus,Golf Cabriolet, Scirocco, Eos, Jetta, Tiguan, Sharan, Touran,CrossTouran,CrossTouran CNG

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.