uszczelka pod głowicą

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Pojedynek używanych | Passat vs Avensis

Volkswagen Passat należy do najbardziej poszukiwanych używanych samochodów klasy średniej w naszym kraju. W naszym pojedynku o tytuł mistrza będzie się z nim bić Toyota Avensis - czy da radę Niemcowi?

Bełtowski o sukcesie w Siennej

Bełtowski o sukcesie w Siennej

Słowacji i FIA CEZ Hill Climb Trophy. Marcin Bełtowski:Występ w Siennej był dla nas udany. Sobotni wyścig skończyliśmy na 4 miejscu, a problemy z samochodem udało się rozwiązać. Ekipa walczyła dzielnie przez całą noc, aby usprawnić silnik. Wymienione zostały uszczelki pod głowicami i mnóstwo innych części

Toyota Corolla E 11 (1997-2001) - opinie Moto.pl

Toyota Corolla E 11 (1997-2001) - opinie Moto.pl

opłaca się wymieniać w ASO, inne zaś są dostępne w formie zamienników. Silnik Benzynowe jednostki napędowe są trwałe i niezawodne. Awarie zdarzają się sporadycznie, może to być wypalona uszczelka pod głowicą albo wyciek oleju spod uszczelniacza wału korbowego od strony sprzęgła. Trzeba zajrzeć pod

Gwarancja na używane auta z grupy VW? To możliwe

Gwarancja na używane auta z grupy VW? To możliwe

excellente:1. SILNIK - mechanizm zaworowy, włączając hydrauliczne popychacze, zawory dolotowe i wylotowe (z wyłączeniem spalonych zaworów), sprężyny i prowadnice, głowica silnika (z wyłączeniem pęknięć i odkształceń), uszczelka głowicy (nie dotyczy przedmuchów), popychacze, wałki rozrządu i prowadnice, koła

Silnik | Jak zrozumieć język samochodu

Silnik | Jak zrozumieć język samochodu

nieszczelna uszczelka głowicy lub pęknięta głowicaWęchPamiętajmy, że nietypowe zapachy nie zawsze oznaczają awarię samochodu, mogą przecież dochodzić z zewnątrz. Jeśli jednak niepokojący nas zapach utrzymuje się dłużej, jego źródło może pochodzić z wnętrza komory silnika lub któregoś z układów w pojeździe.Gdy

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

, trzeba liczyć się z osadzaniem głowicy, wypaleniem uszczelki pod głowicą a także koniecznością naprawy pompy wtryskowej czy turbosprężarki. W silnikach TDI warto zwrócić uwagę na stan poduszek olejowych w punktach mocowania silnika oraz zwrócić uwagę na pasek rozrządu. Lepiej wymieniać go wcześniej, niż

Silnik | Czy docierać nowy silnik?

Silnik | Czy docierać nowy silnik?

materiałach były większe, np. blok był żeliwny, a głowica aluminiowa. Nieumiejętne traktowanie podczas docierania, jak i w trakcie użytkowania, niosło za sobą ryzyko tzw. wydmuchania uszczelki pod głowicą. Dlaczego tak się dzieje? Blok żeliwny rozgrzewa się (rozszerza się) wolniej niż aluminiowa głowica

Ford ruszył z "Gwarancją 12"

Ford ruszył z "Gwarancją 12"

prowadnice zaworów, uszczelkę głowicy, pompę olejową, wał korbowy, śruby mocowania głowicy), moduł PCM, moduł TCM, modulator ABS, alternator, rozrusznik, pompa podciśnieniowa, pompa wtryskowa, koło dwumasowe, sprężarka klimatyzacji, inne części silnika, które uległy uszkodzeniu w wyniku awarii jednego z

Lancia Y (1985-2011) - opinie Moto.pl

Lancia Y (1985-2011) - opinie Moto.pl

wycieki oleju spod pokrywy zaworów.Ponieważ sprzedawane egzemplarze zazwyczaj mają duże przebiegi, trzeba spodziewać się konieczności wymiany paska rozrządu. Wytrzymuje ok. 100 tys km, podobnie jak uszczelka pod głowicą. Wypalenie uszczelki po tym przeiegu jest bardzo prawdopodobne. Po przebiegach rzędu

Kupujemy samochód używany | Poradnik

Kupujemy samochód używany | Poradnik

. Warto sprawdzić, czy przy dodawaniu gazu nie następują zmiany napięcia (np. reflektory świecą mocniej),-    lampka ciśnienia oleju powinna gasnąć błyskawicznie po uruchomieniu silnika,-    odkręć korek oleju - biały osad oznacza wypaloną uszczelkę pod głowicą lub

Mercedes Vito (1995-2004) - opinie Moto.pl

Mercedes Vito (1995-2004) - opinie Moto.pl

uszczelki pod głowicą. Często ulega w nim awarii napęd pompy wtryskowej, nierzadko pęka pasek napędzający alternator i pompę cieczy chłodzącej. W każdym z silników wysokoprężnych trzeba się liczyć z niedomaganiami świec żarowych. Same świece nie sprawiają większych kłopotów, zazwyczaj zawodzi włączający je

Ford Ka (1996-2008) - opinie Moto.pl

Ford Ka (1996-2008) - opinie Moto.pl

chłodzącego. Nierzadko dochodzi też do wypalenia uszczelki pod głowicą. Z kolei w nowszych konstrukcjach trzeba liczyć się z koniecznością czyszczenia lub wymiany silnika krokowego odpowiedzialnego za wolne obroty oraz z awariami potencjometru przepustnicy. W starszych egzemplarzach o dużych przebiegach

BMW 3 (1990-1998) E36 - opinie Moto.pl

BMW 3 (1990-1998) E36 - opinie Moto.pl

sześciocylindrowcach nierzadko wypalają się uszczelki pod głowicą, a nawet dochodzi do pęknięć głowicy. Może być to konsekwencją przegrzania silnika na skutek pęknięcia chłodnicy. Nieszczelności tworzą się za zwyczaj postronie zbiornika wyrównawczego i są praktycznie nie do naprawienia. Konieczna jest wymiana

Toyota Land Cruiser 100 (1997-2007) - opinie Moto.pl

Toyota Land Cruiser 100 (1997-2007) - opinie Moto.pl

obsługi.SilnikZarówno ośmiocylindrowy benzynowiec, jak i sześciocylindrowy turbodiesel są mało awaryjne. Silnik V8 nie lubi forsownej eksploatacji i podczas ostrej jazdy może wypalić uszczelkę pod jedną z głowic. Słabymi punktami silnika wysoko prężnego są pompa wtryskowa i wałek rozrządu.Land Cruiser GX | Król jest

Citroën C5 (2000-2008) - opinie Moto.pl

Citroën C5 (2000-2008) - opinie Moto.pl

ze względu na dużą długość. Jednostki napędowe w C5 nie są szczególnie awaryjne, ale mają swoje kaprysy. W silnikach benzynowych trzeba liczyć się z wypaleniem uszczelki pod głowicą oraz wyciekami z układu chłodzenia. Gumowe rurki i okolice chłodnicy warto dokładnie obejrzeć. Silnik V6 nie przepada

BMW M3 | Ostatni zakręt

BMW M3 | Ostatni zakręt

powiększono do 2,5 litrów. Wersja Sport Evolution II osiągała moc 238 KM. Jednostka napędowa posiadała elementy np. głowicę cylindrów pochodzącą z modelu M1.M3 E 30 produkowane było w dwóch wersjach nadwozia: coupé, oraz od czerwca 1988 roku jako kabrio. Dla polepszenia sztywności oraz zmniejszenia

Fiat Doblo (2001 - 2010) - opinie Moto.pl

Fiat Doblo (2001 - 2010) - opinie Moto.pl

Silniki Benzynowe silniki Doblo mają podobne przypadłości jak w innych modelach Fiata. Wersja 1.4 specjalizuje się w wypalaniu uszczelki pod głowicą. Z kolei 1.2 potrafi mieć bardzo duży rozrzut zużycia paliwa w zależności od sposobu jazdy. Najmocniejszy 1.6 ma kapryśny napęd rozrządu, w którym pasek

Opel Corsa A (1983-1993) - opinie Moto.pl

Opel Corsa A (1983-1993) - opinie Moto.pl

skorodowane i wymagają wymianySilnikiPrzede wszystkim zwróćmy uwagę na wycieki oleju spod pokrywy zaworów. Są one powszechne w silnikach Corsy A. Nierzadko do chodzi do wypalenia uszczelki pod głowicą. Czasami szwankuje osprzęt silników. Kłopoty z aparatem zapłonowym utrudniają uruchamianie samochodu

Volvo 740 (1985-1990) - opinie Moto.pl

Volvo 740 (1985-1990) - opinie Moto.pl

zużyciu niektórych elementów. Jeśli długotrwała jazda na LPG spowodowała nadpalenie zaworów i gniazd zaworowych to silnik będzie trudno się uruchamiał (także gdy jest ciepły) i gasł na wolnych obrotach. Wersje turbodoładowane mają skłonności do przegrzewania i wypalają uszczelkę pod głowicą. W osprzęcie

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

kompromisowym GT z bogatym wyposażeniem, m.in. klimatyzacją, regulowanym zawieszeniem oraz 3-kanałowym ABS-em. Zadbany egzemplarz to w Niemczech wydatek około 4 tysięcy euro.Od początku produkcji Suprę trapiły problemy z uszczelkami pod głowicą, spowodowane błędem konstrukcyjnym Toyoty. Ta nigdy nie ogłosiła

TOP 10 | Samochody za 1500 zł

TOP 10 | Samochody za 1500 zł

komfort zapewni samochód z silnikiem benzynowym i instalacją LPG. 56-konny motor Mazdy miewa problemy z uszczelkami pod głowicą i zadowoli tylko spokojnych kierowców, ale w zamian odwdzięcza się średnim zużyciem paliwa na poziomie 5-6 l/100 km. Przy zakupie 323 warto obejrzeć stan podłogi i sprawdzić

Rover 75 (1999-2005) - opinie Moto.pl

przednich kół przez sprężyny przedniego zawieszenia.SilnikiNajgorszą opinię pod względem awaryjności mają benzynowce 1.8 i 1.8 Turbo. Problemy z układem chłodzenia są w nich na porządku dziennym. Dochodzi do przegrzania i wypalenia uszczelki pod głowicą, co prowadzi do kłopotliwych i kosztownych napraw

Seat Alhambra (1996-2010) - opinie Moto.pl

uszczelki pod głowicą. Z kolei słabym punktem turbodiesli TDI jest pasek rozrządu. Jego pęknięcie ma poważne następstwa dla silnika, a w konsekwencji także dla portfela. Warto dowiedzieć się w autoryzowanym serwisie, jakie przebiegi zalecane są dla paska w poszczególnych odmianach turbodiesli. Jednostki

Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. II

. Nawet najstarsze egzemplarze C-Klasse nie poddają się łatwo korozji.Silniki są trwałe i niezawodne. Problemy dotyczą zazwyczaj osprzętu elektrycznego. W pierwszych latach produkcji były problemy z pękającymi paskami klinowymi, uszczelkami pod głowicą i pompami cieczy chłodzącej, ale do dzisiaj z

Fiat Albea (2002 - 2007) - opinie Moto.pl

najsłabszym 1.4 (77 KM) dość często wypala się uszczelka pod głowicą. Z kolei 1.2 16V (80 KM) potrafi mieć bardzo duży rozrzut zużycia paliwa w zależności od sposobu jazdy. Spokojne traktowanie pedału "gazu" pozwala spalić 5-7 l/100 km. Częste i gwałtowne przyspieszanie może się skończyć nawet

Saab 900 (1978 - 1993) - opinie Moto.pl

regeneracji głowicy (ok. 1000 zł) i remontu dołu silnika - szlif wału, uszczelki i uszczelniacze, panewki (koszt z robocizną ok. 1500-2000 zł). Ślady zużycia na tulejach (progi) bądź wypalenie tłoka zdarzają się sporadycznie.UROKKażdy chciałby jeździć autem nie tylko wygodnym i szybkim, ale także dającym masę

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

już po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów. Z kolei w silnikach VR6, które zazwyczaj są eksploatowane bardzo ostro, często wypalają się uszczelki pod głowicą.Przeniesienie napędu Niska jest trwałość przegubów napędowych, zwłaszcza w mocnych wersjach silnikowych. Mogą wymagać wymiany nawet po

Fiat Uno (1983-2002) - opinie Moto.pl

sprawiać w nich jedynie wycieki oleju i osprzęt. Mimo dobrej, ogólnej dostępności części zamiennych można spotkać się z trudnościami przy naprawach silników 1.0, montowanymi w brazylijskich wersjach Uno (wersja Clip). W wersji Turbo trzeba liczyć się z wypalaniem uszczelki pod głowicą i awariami

Coupe za 20 tysięcy złotych

-kanałowym ABS-em. Zadbany egzemplarz to w Niemczech wydatek około 4 tysięcy euro.Od początku produkcji Suprę trapiły problemy z uszczelkami pod głowicą, spowodowane błędem konstrukcyjnym Toyoty. Ta nigdy nie ogłosiła akcji serwisowej, ale dzięki wymianie uszczelki i zmianie momentu dokręcenia śrub głowicy o

Renault Clio (1990-98) - opinie Moto.pl

wypaleniem uszczelki pod głowicą. Często odmawia posłuszeństwa sterownik wtrysku (silnik zamiera), alternator, rozrusznik, silnik wycieraczek, spryskiwacz szyb. Typowym problemem jest także korozja złączy elektrycznych, co prowadzi do braku zasilania. Zanim wymienimy jakikolwiek podzespół elektryczny, trzeba

Używane auto | Co sprawdzić kupując używany samochód

oleju - biały osad oznacza wypaloną uszczelkę pod głowicą lub użytkowanie auta na krótkich dystansach, a czarny i lepki - rzadkie wymiany oleju;- data produkcji opon - w prawie nowym aucie z małym przebiegiem powinny być jeszcze fabryczne "gumy". Opony na jednej osi muszą być jednakowego typu

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

. Zawodzą też poważniejsze podzespoły, takie jak system wspomagania zjazdu HSD. Najczęściej za problemy odpowiedzialne są styki przy skrzyni biegów.SilnikNajbardziej problematyczny jest benzynowy silnik 1.8 16V. Przy dynamicznej jeździe łatwo go przegrzać, co skutkuje wypaleniem uszczelki pod głowicą

Zima - co robić z układem chłodzenia

pęknięcia uszczelki między kadłubem silnika a jego głowicą. W wyniku tego ciecz przedostaje się do oleju i odwrotnie. Zignorowanie sygnału i dalsze użytkowanie auta może trwale uszkodzić jednostkę napędową. Gdy uszczelka jest w porządku, niestety należy się spodziewać najgorszego - pęknięcia ścianki (lub

Toyota Yaris (1998-2005) - opinie Moto.pl

wypełniających przedział pasażerski. Są brzydkie, a przy niskich temperaturach nieprzyjemnie trzeszczą. To wada, którą trzeba wziąć pod uwagę, decydując się na ten model. Nie przeszkodziło to subkompaktowej Toyocie w zdobyciu tytułu Samochodu Roku 2000, a przecież sędziowie w swoim werdykcie z pewnością wzięli

Ford Scorpio (1994-1998) - opinie Moto.pl

remont może być kłopotliwy i drogi (m.in. kluczami torx), a po odkręceniu pokrywy okazuje się, że głowice są... cztery (po jednej na każdy cylinder). A więc cztery razy płacimy za obróbkę mechaniczną i kupujemy cztery uszczelki pod głowicę.Turbo(diesel)Nagle za naszym autem zaczną się pojawiać kłęby

Auto za 5 tys. zł

obejrzeć także podłogę i przygotować się na wymianę elementów metalowo-gumowych zawieszenia. Oryginalne części do Mazdy nie należą do tanich, chociaż z pomocą przychodzi szeroka oferta zamienników. Warto uważać na objawy awarii uszczelki pod głowicą i automatycznej skrzyni biegów.Ford Probe - ogłoszenia

35 lat "eMek" - Moc, siła i doskonałość

BMW 3.0 CSL wynikał nie tylko z jego charakterystycznych barw, lecz również z konkretnych innowacji technicznych: od 1973 roku pod maską montowano pierwszy czterozaworowy silnik sześciocylindrowy marki BMW. Ponadto w roku 1974 układ hamulcowy samochodu wyposażono po raz pierwszy

Świece zapłonowe | Zaiskrzyć musi

 technologiczna nie jest może szczególnie wysoka, ale wymagania co do materiałów i precyzji montażu są kolosalne. W korpusie wykonanym ze stali, obejmującym między innymi gwint do wkręcania w głowicę i sześciokąt pod klucz, montuje się izolator wewnętrzny ze specjalnej, twardej

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

się na wymianę elementów metalowo-gumowych zawieszenia. Oryginalne części do Mazdy nie należą do tanich, chociaż z pomocą przychodzi szeroka oferta zamienników. Warto uważać na objawy awarii uszczelki pod głowicą i automatycznej skrzyni biegów.Szczegóły ogłoszenia i więcej zdjęć: Ford Probe 2.2 1991

Peugeot Partner/Citroen Berlingo - opinie Moto.pl

przynajmniej 250 tys. km, oczywiście pod warunkiem, że samochód regularnie trafia na przegląd. Wolnossący diesel przy tym samym zastrzeżeniu zrobi nawet 700 tys. km bez remontu. W połowie tej drogi (ok. 350 tys. km) możemy spodziewać się remontu głowicy, a przynajmniej wymiany uszczelki. W zależności od

Kia Pride (1997-2001) - opinie Moto.pl

, praktycznie bezawaryjne. Dodatkową zaletą jest bardzo mała szansa, że któregoś dnia auto zostanie skradzione.MetryczkaSilnik benzynowy o pojemności 1300 ccm z ośmiozaworową głowicą (64 KM) pozwala na sprytną i oszczędną jazdę - ok. 13 sekund do "setki" i ok. 7 litrów paliwa na 100 km - możemy także

Mitsubishi Carisma (1995-2004) - opinie Moto.pl

gazoweW silnikach 1.6 może wystąpić przedwczesne (ok. 150 000 km) wypalenie uszczelki pod głowicą. W silnikach GDI instalacji gazowej radzimy nie zakładać - podobno nie radzą sobie z tym nawet Holendrzy.Silnik 1.6 przed modernizacją (2000 r.)miał małe problemy z cewkami zapłonowymi, w dieslu często

Ford Galaxy (1995-2006) - opinie Moto.pl

2.8 VR6, ze względu na skłonności do wypalania uszczelki pod głowicą, oraz do trwałości łańcuchów rozrządu w wersjach 2.0 i 2.3 16V. Ale łańcuch nawet wówczas, gdy oznajmi swoją hałaśliwością konieczność wymiany (podczas oględzin trzeba zwrócić uwagę, czy nie pojawia się charakterystyczne brzęczenie

Lancia Kappa (1994-2001) - opinie Moto.pl

, jesień - nowe silniki 2.0 20V turbo (220 KM) oraz 2.4 JTD (turbodiesel, common-rail, 136 KM);2001, jesień - premiera następcy (model Thesis)SilnikNajczęściej spotykane problemy silnikowe to wypalenia uszczelki pod głowicą, wycieki oleju i nieszczelności układu chłodzenia. Dochodzi też do awarii

Citroën C5 (2000 - 2008)

mocy silnika 1.8 16V (125 KM)SilnikJednostki napędowe w C5 nie są szczególnie awaryjne, ale mają swoje kaprysy. W silnikach benzynowych trzeba liczyć się z wypaleniem uszczelki pod głowicą oraz wyciekami z układu chłodzenia. Gumowe rurki i okolice chłodnicy warto dokładnie obejrzeć. Silnik V6 nie

Mazda 626 (1997-2002) - opinie Moto.pl

2.0 16V w egzemplarzach o wysokim przebiegu. Pojawienie się wycieków na pompie może wkrótce zaowocować wypaleniem uszczelki pod głowicą. Okolice pompy trzeba koniecznie sprawdzić podczas oględzin kupowanego auta. Warto też zapytać o stan paska rozrządu. Jeśli ostatnia wymiana paska nie jest

Auto za 10 tys. zł

2,5-litrowego turbodiesla produkcji VM, a w wersji 2.3 TD przygotować się na defekty uszczelki pod głowicą. Czujności wymaga wszędobylska korozja, a także elementy przeniesienia napędu, układu paliwowego i zawieszenia zużyte w wyniku intensywnej eksploatacji.Co w zamian? Frontera oferuje praktyczne

Nissan Almera - opinie Moto.pl

bez remontu, co najwyżej trzeba będzie w tym czasie wymienić uszczelkę pod głowicą lub zawory.Bolączki:To auto niemal się nie psuje! Potwierdzają to zgodnym chórem mechanicy, właściciele i niemieckie raporty ADAC (wg statystyk tego ostatniego na tysiąc egzemplarzy tylko dziesięć ma usterki). Jednak

Rover 75 - opinie Moto.pl

) punkty sprzedające części używane.SilnikiBędące konstrukcją Rovera (czyli wszystkie benzynowe) są dość wrażliwe na wysoką temperaturę - dlatego warto od czasu do czasu kontrolować stan chłodnicy i przewodów. Prawdopodobnie z tego powodu dość często zdarzają się awarie uszczelki pod głowicą - średnio co

Chrysler Neon (1994-1999) - opinie Moto.pl

podobnych na żadnej stacji benzynowej. Koszt kabli - ok. 250 zł.Uszczelka pod głowicą - pierwsze objawy to wyższa niż zazwyczaj temperatura cieczy chłodzącej silnik. Wymiana nie jest ani szczególnie kłopotliwa, ani droga - poradzi sobie z nią prawie każdy warsztat. Płyn chłodzący powinien być możliwie

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

producenta przebiegu (autoryzowane serwisy zalecają ich wymianę już po kilkudziesięciu tysiącach km). Słabym punktem wysokoprężnych jednostek napędowych TDI jest również przepływomierz powietrza. W silnikach benzynowych początkowo dość często zawodziły pompy paliwa i uszczelki pod głowicą. W późniejszych

BMW 5 (1987-1995) E34 - opinie Moto.pl

(12 zaworów) oraz w dieslu są bardzo wrażliwe na przegrzanie - wystarczy niewielki ubytek płynu, niesprawny termostat bądź niewydajna chłodnica i zaczynają się kłopoty - przy odrobinie szczęścia będzie to tylko uszczelka pod głowicą (koszt naprawy - kilkaset złotych).Klapka wlewu paliwazamocowana jest

Toyota Avensis I (1997-2003) - opinie Moto.pl

pracował chrapliwie i głośno. Amatorzy wysokoprężnych jednostek napędowych powinni rozglądać się raczej za nowocześniejszą konstrukcją z zasilaniem typu common-rail.SilnikPierwsze roczniki Avensisa z silnikami 1.6 16V miały problemy z wypalającymi się uszczelkami pod głowicą. Na poprawki konstrukcyjne

Skoda Fabia (1999-2007) - opinie Moto.pl

modelach S 100, a potem Favorit. Często pojawiają się w nich problemy z układem chłodzenia (wycieki) prowadzące do przegrzewania jednostki, a potem wypalenia uszczelki pod głowicą. Bardzo słabym punktem jest w nich również napęd wałka rozrządu umieszczonego w bloku silnika. Jeśli samochód dużo jeździ w

Honda Civic (1995-2001) - opinie Moto.pl

Civica, tym bardziej skomplikowany. Ale wyższe moce wbrew pozorom wcale nie zmniejszają trwałości jednostek napędowych. Co najwyżej podnoszą zużycia paliwa. Sporadycznie może dochodzić do wypalenia uszczelki pod głowicą. Nie zawsze jednak wytrzymuje osprzęt. W autach o dużych przebiegach trzeba zwrócić

Opel Frontera (1991-2004) - opinie Moto.pl

trwałe. Zwłaszcza te wysokoprężne, których wizerunek psuje nieco wersja 2.3 TD lubiąca wypalać uszczelkę pod głowicą. Dodatkową zaletę turbodiesli stanowi trwały łańcuch w napędzie rozrządu. Wszystkie silniki benzynowe mają w napędzie rozrządu pasek zębaty wymagający szczególnej troski. Jeśli brakuje

Mercedes klasy C (1993-2000) - opinie Moto.pl

będzie problemu. Części zamienne w umiarkowanych cenach są łatwo dostępne, podobnie jak liczne i niedrogie zamienniki.SilnikSą trwałe i niezawodne, problemy dotyczą zazwyczaj osprzętu elektrycznego. W pierwszych latach produkcji były problemy z pękającymi paskami klinowymi, uszczelkami pod głowicą i

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

wentylator chłodnicy) i zacinające się termostaty (przegrzanie silnika). Mogą one prowadzić jednak do poważnych następstw - wypalenia uszczelki pod głowicą albo nawet do zatarcia silnika. Problem stanowią także zacinające się zawory regulacyjne wolnych obrotów (wymagają regularnego czyszczenia). Jazda próbna

Opel Vectra B (1995-2002) - opinie Moto.pl

droższe. Na dodatek V6 potrafi być wyjątkowo paliwożerne. W turbodieslach montowanych od 1997 r. zawodzą pompy wtryskowe i przepływomierze powietrza, mogą wypalać się również uszczelki pod głowicą.Historia modelu1988, lato - premiera Vectry A;1995, lato - premiera Vectry B (wersja hatchback i sedan

Subaru Forester 2,0 X ('04) vs. 2,0 XL ('06)

wprowadzenia bocznych airbagów w przednich oparciach zrezygnowano z osobnych (za cienkich) podłokietników dla kierowcy i pasażera, zastępując jednym szerszym. Jeśli nie chcemy podpórki pod łokieć, możemy ją odchylić do tyłu, eksponując uchwyty na kubki dla pasażerów tylnej kanapy. Sprytne, ale nie do końca

Alfa Romeo 159 3,2V6 Q4

poprzeczkami. To nawiązanie między innymi do historycznej poprzedniczki 159 - Alfetty pierwszej i drugiej serii z lat 70. Dobrze, że nie przykryto ich jednym kloszem, jak nakazują współczesne trendy, tylko pozostawiono bez żadnej osłony. Pod wspólną szybką znalazły się natomiast lampy z tyłu samochodu. W ogóle

Sprawdzenie uszczelki pod głowicą

Witam Interesuje mnie sprawdzenie uszczelki pod głowicą, pod kątem szczelności, dokładniej to nazywa się test obecności CO2 w układzie chłodzenia? Orientuje się ktoś czy można taką usługę wykonać w Częstochowie? Pozdr.

wymiana uszczelki pod głowica Mercedes

czy zna ktoś tani warsztat w Częstochowie, gdzie mozna zrobić wymiane uszczelki pod głowica (Mercedes E 98r)?

Re: wymiana uszczelki pod głowica Mercedes

tak jak napisałam w pytaniu, chodzi o wymiane uszczelki pod głowica. w kilku warsztatach powiedzieli mi prawie 2 tys zł, ale juz znalazlam duzo tansza opcje.

Re: Uszczelka pod głowicą

Cena z kosmosu.Wymieniałem (fakt w zaprzyjaźnionym warsztacie) uszczelkę głowicy w Audi A8!! 4,2 i zapłaciłem 500zł za wymianę + uszczelka.Dla mnie max. w takim Yarisie to 400-500zł u "obcych" + części.

dobre mechanik wymiana uszczelki pod głowica

szukam dobrego mechanika samochodowego wymiana uszczelki pod głowica

uszczelka pod głowicą 1,8 16v 117 km

witam mam problem z kupnem uszczelki pod głowice do fredka 1.8 16v 2001r czy jest ktoś kto wie jaka powinna byc uszczelka ? cczy wielo warstwowa czy pojedyńcza i jakiej firmy najlepsza ? to mój numer tel 721100742 proszę o kontakt

Re: Uszczelka pod głowicą

A tak nawiasem: czy to ..planowanie głowicy to nie chwyt marketingowy żeby kosztów narobić? Pamietąm jak kiedyś w maluchu na smarze się nową uszczelkę sadzało albo na takim uszczelniaczu co luki wypełniał i było. -- Nobody is perfect, nooobody.

Re: Uszczelka pod głowicą

Dwa koła za wymianę uszczelki pod głowicą?! Takie ceny to tylko w Warszawie... Miałem u siebie w Citroenie podobny problem. To znaczy - tak mi się wydawało, że to tylko uszczelka, bo po rozebraniu okazało się, że głowica jest popękana. Cóż, shit happens. I teraz uwaga: całość razem z kupnem

Re: Uszczelka pod głowicą

kosztownej naprawy. Pan zapewniał, że od jeżdżenia z tym na takim etapie głowica nie popęka i żebym tylko normalnie obserwowała co się dzieje. Oby to była prawda, ale muszę przyznać, że spędziłam dziś długie godziny w necie czytając wszystko o uszczelkach, płynach chłodniczych i tym podobnych rzeczach

Uszczelka pod głowicą

A więc byłam z Yariską na wymianie filtra paliwa w Toyocie Żerań i pan przy okazji odkrył nową chorobę nazywającą się uszczelka pod głowicą. Objawy to bulgotanie i lekkie wyrzucanie płynu chłodniczego przy odkręcaniu zbiornika oraz barwienie niebieskiego płynu na zielony przy takim teście, co ponoć

Re: Uszczelka pod głowicą

2yaris napisała: > Gdyby była pewność, że to tylko uszczelka.. Pewność będzie po demontażu głowicy. > Ale jeśli to cały silnik?! To kupisz drugi silnik? > I gdzie > ja znajdę ten warsztat, żeby nie spartolili roboty. Znajomych nie masz? Nikt nie może Tobie nikogo polecić

Re: Uszczelka pod głowicą

płynu na zimnym silniku, zmianę koloru itp. to wtedy koniecznie wymień uszczelkę. Innym sposobem wykrycia uszkodzenia uszczelki pod głowicę jest obserwacja pojawiających się ewentualnie bąbelków gazu w płynie przy otwartym korku wlewu i pracy silnika. W żadnym wypadku nie stosuj "

Re: Ford escort-wymiana uszczelki pod głowicą.

Nie zawsze sie planuje glowice. Jak nie przegrzana i nie pokrzywiona to po co planowac? Nawet Ford wspomina o tej glowicy ze sie jej nie planuje. Jakiego masz tego forda? Bo ja juz to przerabialem w moim dieslu.

Re: Ford escort-wymiana uszczelki pod głowicą.

majdan79 napisał: > Nie zawsze sie planuje glowice. Jak nie przegrzana i nie pokrzywiona to po co p > lanowac? Nawet Ford wspomina o tej glowicy ze sie jej nie planuje. > > Jakiego masz tego forda? Bo ja juz to przerabialem w moim dieslu. Jedź też przerobić zwoje mózgowe, o jakieś 8

Re: Sprawdzenie uszczelki pod głowicą

Jednym z objawów awarii UPG są bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym podczas pracy silnika. Otwórz korek zbiorniczka po włączeniu silnika i zobacz czy bąbelkuje. Jeśli tak to prawdopodobnie jest nieszczelność.

Uszczelka pod głowicą - znowu ??

kopcić parą. Diagnoza - uszczelka pod głowicą. Więc za namową mechanika uszczelka została wymieniona. Po założeniu nowej uszczelki nie zdążyłem powrócić "nowym" autem do domu - a tu to samo. Temperatura wzrasta, wodę wyrzuca przez korek, w chłodnicy bąble. Czy to musi być znowu uszczelka, czy

Re: Sprawdzenie uszczelki pod głowicą

jak wskazał Przedmówca: 1) bąbelki w zbiorniczku wyrównaczym 2) wymieszanie oelu z płynem chłodniczym - zobacz jak wygląda olej na bagnecie 3) siwy dym z rury wydechowej, wybuchy w okolicach tłumnika - płyn chłodniczy miesza się ze spalinami 4) straty mocy kiedy zalewany jest jeden z cylindrów albo

Re: Uszczelka pod głowicą

to proponuje nie wywolywac sztucznych awarii negatywnym mysleniem. -- Główny przedstawiciel Volvo na forum ???????????

Re: Uszczelka pod głowicą

Gdyby była pewność, że to tylko uszczelka.. Ale jeśli to cały silnik?! I gdzie ja znajdę ten warsztat, żeby nie spartolili roboty.

Re: Uszczelka pod głowicą

płyn chłodniczy ma własciwaości czyszczące dlatego nie warto dodawać tych "specyfików do niego - szkoda naszego auta i pieniedzy

Re: Uszczelka pod głowicą

Pewnie, też mam wątpliwości no ale jak będę codziennie kontrolować objawy to chyba raczej zauważę moment pogorszenia

Re: Uszczelka pod głowicą

Dokładnie jak kolega napisał.Wymieniana była jedna uszczelka. Jak, kolega chce wiedzieć to lewa strona,patrząc od przodu na silnik.To tak k woli ścisłości.

Re: Uszczelka pod głowicą

Cena jest mega abstrakcyjna, trafiłaś na jakichś oszustów i naciągaczy. Jeszcze Almera - przecież toto ma proste silniki, które nie powinny sprawiać żadnych trudności przy wymianie uszczelki.

Re: Uszczelka pod głowicą

w pięciu warsztatach podali mi zbliżoną cenę. za samo planowanie głowicy ok 1000. zapomniałam dopisać, że w tej cenie wymieniono mi też wypalone gniazda zaworowe (lpg) i uszczelniacze. -- OLA 16/09/2007

Re: Uszczelka pod głowicą

2 tys za wymiane uszczeki to malo ? To max 3-4 godziny pracy , 150zl uszczelka, plyn, olej, uszczelnienia . Poszukaj warsztatu niezaleznego a koszt bedzie o polowe nizszy

Re: Uszczelka pod głowicą

Nie wzialem poprawki ze to Yaris a jesli glowice trzeba 'robic'? Poza tym te 4 godziny to ile sa warte?

Re: Uszczelka pod głowicą

Ile lat ma autp i jaki przebieg? Objawy raczej na pewno wskazuja ze diagnoza byla trafna. Ceny raczej niskie (jak dla mnie).

Re: wymiana uszczelki pod głowica Mercedes

damn.it napisała: > dziekuje za pomoc prymitywie :) chciales sie pochwalic ze masz Mercedesa bo chu.j wie o co ci ćwoku chodzi! a znajomi gdzie naprawiaja fury czy tez uszczelki wymieniaja cwoku!

Re: wymiana uszczelki pod głowica Mercedes

damn.it napisała: > czy zna ktoś tani warsztat w Częstochowie, gdzie mozna zrobić wymiane uszcze > lki pod głowica (Mercedes E 98r)? zastanów się tanio czy dobrze? ale cóż, taki prymityw nie myśli o podstawowych rzeczach.

Re: Uszczelka pod głowicą

jeśli mamy zaprzyjaźnionego mechanika lub jakiegoś z polecenia to na pewno wyjdzie taniej niż w ASO i nie bedzie z tym problemów po krótkim czasie

Re: Uszczelka pod głowicą

Czyli nie posluchalas dobrych rad (za wyjatkiem tej ostatniej oczywiecie). Uszczelke masz caly czas do zrobienia i zaplacilas za wymiane filtra (co nie ma najmniejszego zwiazku z UPG).

Re: Uszczelka pod głowicą

Znajomy z mazdą 5 polecił warsztat specjalizujący się w Japończykach gdzie ponoć szefuje facet co kiedyś był w aso i nie zdziera. w Ząbkach ale co tam, w poniedziałek tam pewnie pojadę.

Re: Uszczelka pod głowicą

Jeszcze się trochę łudzę że robią mnie w jajo jak to kobietę w warsztacie. Na jakimś forum znalazłam, że zielony to niejednoznaczny wynik, bo jednoznaczny jest żółty. Ech..

Re: Uszczelka pod głowicą

2yaris napisała: Może być jakaś inna przyczyna tego?! W tym przypadku nie. Ten test raczej wyklucza mozliwosc pomylki . Lepiej wykonac naprawe możliwie szybko bo jeśli to tylko uszczelka możesz dodatkowo uszkodzic glowica do tego stopnia ze trzeba bedzie ja wymienić , a to

Re: Uszczelka pod głowicą

Rok temu wymienialam upg w nissanie almera . Z planowaniem głowicy zaplacilam 2tys, w Gdańsku. Pomijam fakt, że spieprzyl robotę i skończyło się na wymianie samochodu na nowy. Tak więc cena nie jest wg mnie abstrakcyjna , jak pytałam w innych warsztatach to wypadło to podobnie. -- OLA 16/09/2007

Re: Uszczelka pod głowicą

pora roku kiedy był dolewany płyn jak i sam płyn raczej nie powinny mieć nic wspólnego z awarią, chyba że był stosowany produkt słabej jakości lub w okresie letnim zamiast płynu jeździło sie na wodzie

Re: Uszczelka pod głowicą

Obserwuję i obserwuję ten poziom płynu chłodniczego tak jak kazali. Na zimnym silniku przeważnie do kreski full tak jak zostawiłam po odessaniu tego nadmiaru, ale niekiedy i lekko poniżej low sie trafia! Tak jak np dziś po 30 h niejeżdżenia. W każdym razie od tygodni płynu chyba można powiedzieć że

Re: Uszczelka pod głowicą

ja uwierzę ;-) mam lanosa - trudno porównywać do yaris..... ale tez miałem podobne podejrzenia = uszczelka - płyn uciekał w tempie 1l/1000 km, zastanawiające jedynie było ze było innych typowych objawów dla uszczelki - w dawnym polmozbycie, podnieśli auto, wycieków nie znaleźli i powiedzieli ze

Re: Uszczelka pod głowicą

I znowu ty z tym uszczelniaczem ;> to już całkiem mam pomieszane w głowie. Ale autko jeździ i ma sprawdzany płyn parę razy dziennie bo stało się to już moją obsesją. Rzecz w tym, że go nie ubywa! Poziom się zmienia w górę w dół, ale nie ma tak, że trzeba dolewać.

Re: Uszczelka pod głowicą

Jak zacznie bardziej ubywac plynu to zrob akcje z uszczelniaczem bo wymyslily to niezle mozgi od chemii. Nie radze sugerowac sie opiniami nieukow z forum poniewaz nie potrafia oni zwyczaj nawet rozrozniac opinii od faktow..A opinie sa jak odbyt..kazdy je ma.. -- Główny przedstawiciel Volvo na forum

Re: Uszczelka pod głowicą

co masz zrobic dzis zrob jutro .... Z malej nieszczelnosci musi sie zrobic wieksza bo to tylko kwestia czasu + dodatkowe ryzyko wiekszych zniszczeń. Ale co tam, najważniejsze że wydatek odroczony. Prawidlowo powinno sie definitywnie wykluczyc wystepowanie nieszczelnosci lub ja niezwł

Re: Uszczelka pod głowicą

kompresja wyrzuci go do płynu a nie zassie w nieszczelność. U mnie w fabii też tak było, ale z czasem wyrzucało coraz więcej płynu, aż zacząłem dolewać wodę, bo płyn za dużo kosztował. ;-) Skończyło się wymianą uszczelki, no i podkładki pod tulejami (silnik z tzw. "pływającymi" tulejami niestety).

Re: Uszczelka pod głowicą

Napisane 2 tys za sama wymiene uszczelki a nie regeneracje glowicy Jesli prosta mechanika, w prostym samochodzie, ktora powinien umieć wykonac uczen po 2 miesiacach praktyki jest wyceniana na 400-500zl/h - to jednak bardzo duzo . Zwykly mechanik o czesto znacznie wiekszym

Re: Uszczelka pod głowicą

Nie przejmując się tą światłą radą poszłam właśnie do autka, które od piątku po południu stało na dworzu. I wiecie co? Płynu było pod sam korek, jak nigdy. Oczywiście wywaliło gdy odkręciłam. Odciągnęłam ile się dało, teraz trochę powyżej max. W strzykawce widać było trochę bąbelki, ale żadnego smr

Re: Uszczelka pod głowicą

Przed chwilą byłam kolejny raz sprawdzić płyny, wszystkie w normie. Po odkręceniu chłodniczego faktycznie psyczy i lekko bulgoce, troche jak puszka coli czy piwa po otwarciu, ale nie 'wybucha'. Ostateczną diagnozę facet postawił robiąc ten test z płynami - że barwi niebieskie na zielono. Może być j

Re: Uszczelka pod głowicą

Większość yarisów 180 tys. na blacie ma po 3 latach jazdy (w twoim przypadku mogło to być w 2006 r.). Poza tym dziwne to wszystko: przecież wszem i wobec wiadomo, że toyota się nie psuje w ogóle (nawet klocki hamulcowe zużywają się wolniej lub wcale).

Re: Uszczelka pod głowicą

roney03 napisał: > 2 tys za wymiane uszczeki to malo ? To max 3-4 godziny pracy , 150zl usz > czelka, plyn, olej, uszczelnienia . Pozwoliles sobie pominac planowanie glowicy. -- MfG C. FABRICATI DIEM, PVNC

Re: Uszczelka pod głowicą

1-ja przejechałam tylko kilkanaście tys, poprzednie km zrobił jakiś nieznany niemiec, oczywiście że w razie potrzeby tyle wydam, to jasne. tyle, że ci w ogóle nie widzieli potrzeby. 2-wyrzucalo jak go sama nalalam za duzo wiec to sie chyba nie liczy. bulgoce lekko po odkrecaniu 3-poza zamarznietym r

Re: Uszczelka pod głowicą

alfik7 napisał: > Większość yarisów 180 tys. na blacie ma po 3 latach jazdy (w twoim przypadku mo > gło to być w 2006 r.). > Poza tym dziwne to wszystko: przecież wszem i wobec wiadomo, że toyota się nie > psuje w ogóle (nawet klocki hamulcowe zużywają się wolniej lub wcale). tak , a

Re: Uszczelka pod głowicą

Nie sądzę,żeby były twarde, mechanicy je obadali i by się zorientowali. Poza tym jest taki kłopot z tym - kiedyś, jeszcze latem gdy zmartwiłam się że spadło poniżej low, kolega sprawdzał i bez kłopotu je uciskał aż chlupał płyn, a ja cóż, wiem że to jest dziwne ale w tej samej chwili nie dałam rady

Re: Uszczelka pod głowicą

zakresie coś się pogarszało. Czyli taka kropla dziegciu - że uszczelka będzie być może kwestią czasu. Facet z ASO chciał mnie skasować na co najmniej 2 koła!! A dodawał że silnik może pożyć 3 miesiące i żebym lepiej kupiła używany za 4 koła! W ogóle polecam wszystkim ten serwis w Ząbkach. W sytuacji, w

Re: Uszczelka pod głowicą

crannmer napisał: > roney03 napisał: > > 2 tys za wymiane uszczeki to malo ? To max 3-4 godziny pracy , 150z > l usz > > czelka, plyn, olej, uszczelnienia . > > Pozwoliles sobie pominac planowanie glowicy. > Bo to czynnosc dodatkowa do wykonania w razie

Re: Uszczelka pod głowicą

jak sie czapke zdejmuje to i sie planuje. Samo planowanie nie przekracza 100 zl tylko ze do planowania trzeba porozpinac zawory zdjac troche rzeczy z glowicy, czesto wyprasowac prowadnice ,dotrzec zawory ,sprawdzic szczelnosc.. czesto po to zeby sie dowiedziec ze cala ta operacja nic nie dala.. bo..

Re: Uszczelka pod głowicą

1) Czegoś tu nie rozumiem: jeśli tak bardzo kochasz ten samochód i przejechałaś nim już 180 tys. km to co to jest 2 tys. zł? Wydasz 2 tys. zł i spokojnie ten silnik wytrzyma kolejne 100 tys. km, to zaledwie 2 gr. na kilometr (o ile nie zepsuje się coś innego). 2) a na zimnym silniku (zaraz po odpal

Re: Uszczelka pod głowicą czy co innego?

Jakby to była uszczelka pod głowicą to woda w z chłodnicy by uciekała. -- http://www.sesja.neostrada.pl/image023.gif Myśli odwrotne

Re: Uszczelka pod głowicą czy co innego?

pyskata.1 napisała: > Jakby to była uszczelka pod głowicą to woda w z chłodnicy by uciekała. Gucio prawda. Mogłoby też, równie dobrze, jej przybywać, w ciemniejszym odcieniu (tak zdechła uszczelka pod głowicą w mojej Astrze kiedyś). -- Jednym z najmilszych doświadczeń w życiu jest być

Uszczelka pod głowicą czy co innego?

:) Moim zdaniem mogą to być objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą ale nie jestem znawcą więc pytam.

Uszczelka pod głowicą?

Zaczął spod głowicy wyciekać olej na kolektor wydechowy, a kompresja wydmuchała miarkę od oleju. Ciekł troche olej spod uszczelki, ale po przecinej stronie kolektora. Ostatnio auto dostało nieźle popalić z powodu jazdy w śniegu. Citroen Xantia 2.0, 1997. -- Pesymista to taki człowiek, który

Re: Uszczelka pod głowicą czy co innego?

na czarno kopcić? Z tym że tak olej zaczęła pić myślałem że to uszczelka pod głowicą. A i jak się zapali i doda gazu to śmierdzi strasznie spalonym olejem.

Re: dobre mechanik wymiana uszczelki pod głowica

Gość portalu: ax341 napisał(a): > 602291487 kolega mechanik nie dzwon bo to numer do agencji towarzyskiej!

Re: dobre mechanik wymiana uszczelki pod głowica

To jeszcze sprecyzuj jaki samochód i silnik bo wymiana w maluchu różni się "delikatnie" od wymiany w silniku np audi v8.

Re: dobre mechanik wymiana uszczelki pod głowica

To się naucz języka polskiego i napisz "po naszemu" czy ci mamy kibicować czy pochwalić, a może bloga tu prowadzisz, bo za bardzo nie wiadomo o co biega.

Re: dobre mechanik wymiana uszczelki pod głowica

nie napinaj się bo Ci żyłka pęknie koleś ma w głowie problem z samochodem a Ty go łajasz o czystość języka bo zrobił literówkę i nie używa polskich znaków diakrytycznych ech...

Warszawa - gdzie rozrząd i uszczelkę na głowicy?

Szukam dobrego warsztatu, który za rozsądne pieniądze wymieni rozrząd oraz uszczelkę na głowicy w renault safrane silnik volvo 2.5 20v. proszę o podanie orientacyjnych cen usługi. najlepiej w południowo-wschodniej części Warszawy jacek.jimmi@wp.pl

Uszczelka pod głowicą renault megane!!!

Witam,dowiedziałem się od mechanika że poszla mi uszczelka pod głowicą Renault Megane 96r,z jakimi kosztami łącznie z robocizna powinienem sie liczyć??? Z góry dzięki za odpowiedź.

Re: C3 1.4 75 KM - uszczelka pod głowicą po 45 k

. Elementy mechaniczne wielu starych samochodów są tak porządnia zrobione że nawet po 20 latach nie wymagają napraw czu wymiany. Jak silnik ma korpus żeliwny i nie jest wysilony to uszkodzenie uszczelki pod głowicą jest niemal niemożliwe. A w wielu nowych uszczelka pada bo wszystko jest na granicy

uszczelka pod głowicą

Hej, czy mógłby ktoś polecić zakład, który wymieniłby mi uszczelkę pod głowicą? Oczywiście z planowaniem. Nie muszę dodawać, że zależy mi na "tanim a dobrym". Samochód to Volvo 850 benzyna

Re: C3 1.4 75 KM - uszczelka pod głowicą po 45 k

> Przecież to tylko uszczelka pod głowicą... to nie turbina, czy dwumasa z Diesla > ... to "pikuś" za kilkaset (może do tysiąca, jak doliczyć "rozrząd przy okazji" > ) złotych. Dwumasa... Mówisz jak handlarzyna autostarzyzną. Pewnie, co tam się przejmować uszczelką

Re: C3 1.4 75 KM - uszczelka pod głowicą po 45 k

frequentflyer napisał: > czujny się załamie jak się dowie - benzyniaki miały się lepiej zachowywać Przecież to tylko uszczelka pod głowicą... to nie turbina, czy dwumasa z Diesla... to "pikuś" za kilkaset (może do tysiąca, jak doliczyć "rozrząd przy okazji") złotych

Uszczelka pod głowicą

Ile może kosztować uszczelka pod głowicą i jej wymiana w fiacie punto I?

Uszczelka pod głowicą

Ile może kosztować uszczelka pod głowicą i jej wymiana w fiacie punto I?

Re: C3 1.4 75 KM - uszczelka pod głowicą po 45 k

analny_wybawca napisał: > > Przecież to tylko uszczelka pod głowicą... to nie turbina, czy dwumasa z > Diesla > > ... to "pikuś" za kilkaset (może do tysiąca, jak doliczyć "rozrząd przy o > kazji" > > ) złotych. > > Pewnie, co tam się

Objawy padniętej uszczelki pod głowicą?

Poza oczywistymi jak olej w chłodnicy, albo płyn chłodzący zmieszany z olejem, to jak upewnić się, że ubytki płynu chłodzącego (żadnych widocznych oznak wycieku), to wynik właśnie padniętej uszczelki pod głowicą? -- Kobieta nie wie czego chce, ale nie spocznie dopóki nie osiągnie celu.

Uszczelka pod głowicą OPEL ASTRA II

Witam. Mam do wymiany uszczelkę pod głowicą opel astra II 1,6 8V .Chciałbym się zorientować który warsztat polecacie w miarę solidny i nie zbyt drogi.Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam .

C3 1.4 75 KM - uszczelka pod głowicą po 45 k km???

uszczelka pod głowicą. Godzinę później auto oglądał inny mechanik i powiedział to samo. Auto wróciło na lawecie do domu (tj. do warsztatu). Pytanie jest takie: jak to możliwe, żeby w tak relatywnie nowym i mało eksploatowanym aucie poszła uszczelka? Jeździmy nim głównie po mieście, nie szalejemy, nie

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą - Shuma'99

olejowej, pod głowicą oraz pod pokrywą rozrządu. Do tego uszczelniacze wału. Po umyciu chociaż jednej strony jeżdzisz przez dzień czy dwa i obserwujesz gdzie leci i ile. Jak nie ma ubytków na bagnecie to może być wyciek spod pokrywy zaworów a taka uszczelka kosztuje parę złotych. Wyciek spod

Re: C3 1.4 75 KM - uszczelka pod głowicą po 45 k

z PSA czy od Renault. W salonowej Megance jeden z członków rodziny wymieniał uszczelkę pod głowicą i połowę tylnego zawieszenia po 3-ch latach (i mniej niż połowie przebiegu, który swoim "starym trupem" zrobiłem przez te 5 lat) > Za > dna szanujaca sie firma nie ma tak starych aut

Re: uszkodzona uszczelka pod głowicą, wyciek

Zależność jest prosta, pęknięty wąż = ubytek cieczy chłodzącej = wzrost temperatury silnika = uszkodzenie uszczelki, dla mnie jest jeszcze jedno równa się - deformacja głowice, ale... oby nie. -- Pozdrawiam janio "Jeden woli ogórki, inny dobrodzieja córki"

Re: petrygo + olej silnikowy

Trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą. W specjalistycznych stacjach diagnostyki można poszukać dwutlenku węgla w płynie chłodniczym. Koszt badania 50 zł. Wymiana uszczelki pod głowicą z planowaniem głowicy, wymianą wszystkich uszczelek silnika i uszczelniaczy zaworów to już zależy od typu silnika...

Czy to może być uszkodzona uszczelka pod głowicą?

Witam wszystkich forumowiczów i proszę poradę.Jeżdzę Skodą Fabią z 2005r.,przebieg 65tys.Około miesiąca temu na korku wlewu oleju zauważyłem nalot koloru kawowego o konsystencji mazii.Czy to może wskazywać na awarie uszczelki głowicy czy może pompy cieczy?Jak to sprawdzić?Będę wdzięczny za wszelkie

Re: Uszczelka pod głowicą renault megane!!!

Dodatkowe koszty to uszczelka pod głowice, kolektory, pod dekiel zaworowy itp około 100 zł Robocizna około 300 zł Czas oczekiwania na samochód to około 2’óch dni --------------------------------------------------------------- www.allegro.pl/item552927384_naprawa

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą - Shuma'99

pod pokrywa klawiatury i miało być ok, niestety nie było dałem sobie z tym spokój i co jakis czas myłem silnik jak juz był mocno brudny. Po ok 5 latach od zakupu i przejechasniu ok 80000km poszła mi uszczelka pod głowicą po jej wymianie zniknął problem wycieku oleju z silnika.

Wymiana uszczelki pod głowicą - Shuma'99

Witam! Wymieniałem dzisiaj płyn hamulcowy w warsztacie i okazało się po podniesieniu samochodu Kia Shuma 99rok 1,5 że olej kapie silnikowy. Po oględzinach okazało się że to raczej uszczelka pod głowicą do wymiany...Wyceniono to jak mi powiedziano poglądowo bo nie wiadomo co trzeba będzie jeszcze

Wymiana uszczelek pod głowica

witam panowie i kto moił ze sie nie da wymiana uszczelek pod głowica bez wyvciagania motora 1.6 boxer w ar145 a o to fotki www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/426e9ffb9f27554f.html www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92882b53b5b722bb.html www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d05a35a6fb4118c.html a dzis skladam

Re: uszkodzona uszczelka pod głowicą, wyciek

Trudno powiedzieć jakie "straty" poniosłaś. Jak dobrze pójdzie, wystarczy wymienić uszczelkę pod głowicą. Aby tego dokonać mechanik musi głowicę zdjąć. Wiąże się to z demontażem paska rozrządu. Prawdą jest, że ponowny montaż wymaga blokad położenia wałków rozrządu. Czasem spotyka się

Głowica silnika

umieszczone są w głowicy komory spalania. Głowice przykręca się do bloku cylindra za pomocą klucza dynamometrycznego, dzięki czemu uzyskujemy równomierny docisk. Zbyt mocne lub zbyt lekkie przykręcenie śrub powoduje uszkodzenie głowicy. Pomiędzy głowicą, a blokiem cylindrowym umieszczona jest uszczelka

Basil van Rooyen

dwudzieste miejsce. Na 23 okrążeniu w Cooperze van Rooyena uszkodzeniu uległa uszczelka pod głowicą i musiał wycofać się z wyścigu.Mając wsparcie STP van Rooyen zakupił od Brabhama model BT24 i w 1968 roku zadebiutował w Południowoafrykańskich Mistrzostwach Formuły 1. Uzyskując w nich dobre wyniki, namówił

Chico Landi

przed metą na skutek uszkodzenia przewodu olejowego. Na początku września Landi rywalizował w Grand Prix Bari. Brazylijczyk wśród światowej czołówki startował z siódmego miejsca, ale ponownie nie ukończył wyścigu, ponieważ po 15 okrążeniach uszkodzeniu uległa uszczelka pod głowicą.Ostatni wyścig sezonu 1951

Champ Car

serię. Zwane potocznie „Offy”, silniki te posiadały istotną charakterystykę, otóż korpus silnika zwany potocznie blokiem, był w formie odlewu zintegrowany z głowicą. Eliminowało to potrzebę na dosyć wrażliwy element jakim zawsze była uszczelka pod głowicą oraz związane z tym problemy

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.