układ stabilizacji toru jazdy dsc

oprac. Filip Trusz

BMW serii 3 | Tak zmieniało się przez 40 lat

BMW serii 3 | Tak zmieniało się przez 40 lat

Pierwsze BMW serii 3 (E21) pojawiło się na drogach równo 40 lat temu. Przypomnijmy sobie, jak zmieniał się ten niezwykle udany model bawarskiego producenta. Przez 40 lat obecności na rynku popularna "trójka" doczekała się sześciu generacji i paru ciekawych modeli

Tajemnicze skrótowce cz. I

Lista wyposażenia współczesnego samochodu może przyprawić o zawrót głowy. ASF, DSG, FAP, TCS czy VSA to tylko czubek góry lodowej. Żeby było trudniej, różne marki te same systemy nazywają zupełnie inaczej. Jak się w tym połapać? Sprawdź, co się kryje za tajemniczymi skrótowcami

BMW X3

Sukces modelu X5 to za mało. BMW kuje żelazo, póki gorące - wprowadziło na rynek jego pomniejszoną kopię. X3 otrzymało wiele cech poprzednika i niższą cenę.

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

podstawowych odmian z "gołym" wolantem, często służyły one jako auta flotowe). Droższe odmiany były także wyposażane w system audio BOSE, ksenonowe reflektory czy skórzaną tapicerkę. Uwaga! Pierwsze egzemplarze mogą być pozbawione układu stabilizacji toru jazdy (u Mazdy DSC); pojawił się on na liście

Konkurenci i ocena końcowa

sześciobiegowy automat, komfortowe fotele z nadzwyczaj szerokim zakresem regulacji, staranne wykonanie, szlachetne materiały, bardzo wygodny w obsłudze wskaźnik HUD (wskaźnik przezierny), odłączalny DSC (układ stabilizacji toru jazdy),HAMULECKontrowersyjna, zrywająca z przeszłością stylizacja- szczególnie

BMW 1 Coupe - skazane na sukces?

Active Steering (w opcji), który został specjalnie opracowany pod kątem pewnego prowadzenia. DSC i DTC (układ stabilizacji toru jazdy i kontrola trakcji) mają zapewnić jeszcze lepsze prowadzenie w zakrętach przy wyższych prędkościach.Głównymi rywalami 1-ki mają być jeszcze nie zaprezentowane Audi A1 czy

Mini Cooper S Clubman - Szybka partia golfa

, system stabilizacji toru jazdy DSC, układ zapobiegania zarzucaniu tyłu podczas hamowania, czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, biksenony, szesnastocalowe obręcze - oto Mini Clubman Cooper S w skrócie. To wszystko ładnie i precyzyjnie oprawione. Jak drobiazg od jubilera. Ale że piękne precjoza

Konfrontacje: BMW 530i/Lexus GS 300/Volvo S80 T-6 Premium

. Masz prawo wymagać, aby przed twoim domem parkowała supermaszyna. Mistrzem prowadzenia jest BMW. Fenomenalna technika zawieszenia w połączeniu ze sztywnymi nastawami zapewnia idealne własności jezdne w każdych warunkach drogowych. Dzięki układowi stabilizacji toru jazdy DSC nie poczujesz, że prowadzisz

BMW X3 3.0i

DSC (stabilizacji toru jazdy). Układ xDrive wyróżnia szybkość reakcji i zdolność prognozowania. Podczas gdy konwencjonalne napędy na cztery koła reagują dopiero po wykryciu poślizgu, xDrive czerpie informacje z położenia pedału gazu, kierownicy oraz czujników przyspieszenia bocznego, dzięki czemu

Wiesmann MF 30, MF 3, GT MF 4 - test | Za kierownicą

pięć lub sześć biegów. Można również zamówić znaną z BMW sterowaną sekwencyjnie sześciostopniową zautomatyzowaną przekładnię SMG II. Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy DSC (odpowiednik ESP) to opcja, ale i tak można go wyłączyć. Osiągi (6 sekund do setki, ponad 230 km/h) są też zasługą

BMW M5

silnika, przestawić dźwignię zmiany biegów z automatycznego trybu pracy na ręczny, zastąpić komfortową charakterystykę tłumienia amortyzatorów przez sportową i wyłączyć całkowicie (lub przestawić na tryb M Dynamic) system stabilizacji toru jazdy DSC (odpowiednik ESP), aby w spokojne na pozór auto wstąpił

Mazda 3 1.6 DI Turbo

klimatyzacją - 980 euro (ponad 4600 zł), kołami ze stopów lekkich - 550 euro (ponad 2600 zł) oraz lakierem metalicznym - 400 euro (około 1900 zł). W droższych wersjach można dokupić układ stabilizacji toru jazdy DSC (odpowiednik ESP) - 520 euro (ponad 2400 zł). (58/80 pkt)Z klasąPod maską Mazdy 3 1.6 DI

Jaguar X-Type 2.0 D Estate High

) współpracujący z 5-biegową skrzynią manualną. Wszystkie wersje mają po sześć poduszek (czołowe, boczne i kurtynowe), układ ABS, systemy kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy DSC (odpowiednik ESP), elektrycznie sterowane szyby i lusterka, radioodtwarzacz oraz ręczną klimatyzację. Wersja

BMW 745i/MERCEDES-BENZ S 430

prosty i łatwy w obsłudze. Wszystkimi funkcjami menu sterujemy poprzez przekręcenie, wciśnięcie lub przesunięcie okrągłego pokrętła. Nie do końca słuszne wydaje mi się wprowadzenie np. możliwości odłączenia elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji DSC. Do dobrych pomysłów w

Re: ABS - do Mirka (i innych zainteresowanych)

" WKiŁ. W książce opisano: układy zapobiegające blokowaniu kół (ABS), układy zapobiegające poślizgowi kół (TRC, ACS+T); układy stabilizacji toru jazdy (DSC, ESP). Miłej lektury :-)) Pzdr