tylne zawieszenie golf 4

Bartosz Sińczuk

Salon Genewa 2013 | Volkswagen Golf kombi

Salon Genewa 2013 | Volkswagen Golf kombi

Od światowej premiery nowego Golfa kombi dzielą nas dosłownie godziny. Jeśli nie możecie się doczekać, mamy dla Was pierwsze oficjalne zdjęcia praktycznego kompaktu

Skoda Octavia | Test długodystansowy cz. IV | Bratobójczy pojedynek z VW Golfem

Tym razem wystawiamy naszą testową Octavię na poważną próbę, sprawdzamy jak wypada na tle Volkswagena Golfa. Czy uczeń przerósł mistrza?

Salon Genewa 2013 | Volkswagen Golf GTI

Volkswagen pochwalił się produkcyjną wersją Golfa GTI, zbudowanego na siódmej generacji kompaktu. Po raz pierwszy w historii będzie on dostępny w dwóch wariantach mocy

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

diesle (130 i 150 KM) zapewniające niemal sportowe osiągi. Zmniejszono również awaryjność auta. Na polskich drogach wadę Golfa stanowi to, co na równych, niemieckich szosach stanowi zaletę - sztywne zestrojenie zawieszeń. Trzeba się również przyzwyczaić do mało przestronnej tylnej części wnętrza

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

diesle (130 i 150 KM) zapewniające niemal sportowe osiągi. Zmniejszono również awaryjność auta. Na polskich drogach wadę Golfa stanowi to, co na równych, niemieckich szosach stanowi zaletę - sztywne zestrojenie zawieszeń. Trzeba się również przyzwyczaić do mało przestronnej tylnej części wnętrza. Pod tym

Nissan Pulsar | Pierwsza jazda | Kompakty wracają do łask

Nissan Pulsar | Pierwsza jazda | Kompakty wracają do łask

Starym Kontynencie? Zacznijmy od wymiarów, które są imponujące w tej klasie. Pulsar jest ponadprzeciętnej długości - mierzy 4 387 mm. Dla porównania VW Golf ma tylko 4 255 mm. Hatchback Nissana ma również najdłuższy w klasie rozstaw osi - aż 2 700 mm, Golf tylko 2 637 mm, nawet "wyrośnięta"

Z "GTI" w nazwie - cz. 1

Z "GTI" w nazwie - cz. 1

. Volkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIW sierpniu 1997 roku pojawia się nowy Golf GTI - 4 generacji, który po raz pierwszy w historii wyposażony jest w silnik z turbodoładowanie. Pojemność znowu spada do 1.8, ale moc wzrasta do 180 KM. Silnik dodatkowo był wyposażony w 5 zaworów na cylinder. Do setki

Audi S3 Sportback | Test | RS-R=S?

Audi S3 Sportback | Test | RS-R=S?

przeprojektowany przedni zderzak z bocznymi wlotami powietrza oraz 18-calowe felgi ze szlifowanymi rantami. S3 uzbrojono w 4-cylindrową jednostkę o pojemności dwóch litrów, która generuje 300 KM i 380 Nm momentu obrotowego. Na grillu oraz tylnej klapie można dostrzec symbole wersji S3. Nową generację tego modelu

Rolls-Royce Ghost | Test | Royal Baby

Rolls-Royce Ghost | Test | Royal Baby

Nadwozie limuzyna, 4-drz., 4-os. Silnik benzynowy V12, 6592 cm3 Moc 570 KM przy 5250 obr./min Moment obrotowy 780 Nm przy 1500 obr./min Skrzynia biegów automatyczna, ośmiobiegowa Napęd na tylne koła Wymiary 557,0 x 195,0 x 155,0 cm Rozstaw osi 329,5 cm Zawieszenie przód pneumatyczne

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 2001 - 2011

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 2001 - 2011

Frankfurcie w 2003 roku. Nowy Golf wyróżniał się od poprzednika głównie bardziej zaawansowaną konstrukcją tylnej osi. Model produkowany był do 31 grudnia 2008 roku. Piąta generacja sprzedawała się gorzej od poprzednika. Z taśmy zjechało 786 554 samochody.VW Golf - ponad 600 ofertVW Golf VVW Golf V R32VW Golf

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

Nową wersję Beetla zaprezentowano w październiku 1997 roku. Sprzedaż ruszyła w marcu 1998 roku i tym samym rozpoczęła się era samochodów o retro stylizacji. Volkswagen sprzedawał wspomnienia i wygląd, który połączył ze sprawdzonymi komponentami. Płyta podłogowa, zawieszenie, silniki i cały układ

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. X | Koszty

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. X | Koszty

miękki dach, elektrycznie sterowane szyby i lusterka boczne (także podgrzewane), reflektory przeciwmgielne, światła do jazdy dziennej, tylne lampy w technologii LED, obręcze kół ze stopu metali lekkich w rozmiarze aż 18-cali, obniżone zawieszenie, automatyczną dwustrefową klimatyzację, sportowe fotele

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

jak poprzednik. Wprowadzając jego następcę Francuzi chcą się odgryźć i przeprowadzić atak na zdecydowanego lidera tej klasy, jakim jest Volkswagen Golf. Zadanie to nie będzie łatwe, ale przyjrzyjmy się czym nowa odsłona 308 przekonała jurorów COTY i co ma do zaoferowania wybrednym klientom tej

Skoda Rapid Elegance 1.6 TDI | Test | Do bólu poprawny

Skoda Rapid Elegance 1.6 TDI | Test | Do bólu poprawny

Stylistycznie Rapid przypomina Octavię. Na początku miałem problemy żeby odróżnić od siebie  te dwa modele. Kompakt z Czech charakteryzuje się prostotą formy - mocno zaakcentowane linie, wyraźne przetłoczenia, charakterystyczny grill, wąskie lampy przednie i tylne w kształcie litery "C

Subaru BRZ | Test | Nawrócenie

Subaru BRZ | Test | Nawrócenie

samochód z myślą o własnych potrzebach. A Subaru BRZ potrafi je zaspokoić. Gaz Sportowe zawieszenie, bardzo precyzyjny układ kierowniczy, doskonałe prowadzenie, oszczędny silnik Hamulec Zbyt uproszczony zestaw audio wyglądający jak z lat 80. Subaru BRZ Sport | Kompendium Nadwozie coupe, 2d, 4-os

Frankfurt 2009 | Golf R z napędem na cztery koła

Frankfurt 2009 | Golf R z napędem na cztery koła

się też dwusprzęgłowa przekładnia DSG. Mimo spekulacji na temat wersji przednionapędowej Volkswagen zdecydował się na montaż napędu na 4 koła, takiego jak w Audi S3 (Haldex). Na tylne koła może trafić do 100 proc. momentu obrotowego. Napęd zwiększa wagę Golfa R o 80 kg, ale nadal jest on o 35 kg

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

zbudowano na płycie podłogowej Golfa V, ale wyraźnie wydłużono w tylnej części. W stosunku do Octavii I długość wzrosła o 7 cm, a rozstaw osi o ponad 6 cm. Zyskano w ten sposób więcej przestrzeni za przednimi fotelami i wygospodarowano ogromną przestrzeń bagażową (hatchback 560 l, kombi 580 l). Przestronny

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

nadwozia na skręcanie wzrosła o 15 %, a na zginanie aż o 35 %. Po raz pierwszy w Golfie zastosowano drzwi o budowie modułowej, pozwalającej wymieniać oddzielnie samo poszycie zewnętrzne (obniżenie kosztów napraw). Dla poprawy własności jezdnych zastosowano z tyłu wielowahaczowe zawieszenie (przednie

Siedem gorących hatchbacków

Siedem gorących hatchbacków

najmocniejszym autem z przednim napędem. Wszystko przez ten zaprzęg 305 koni produkowanych przez 2,5-litrowy silnik z Volvo. Setka to kwestia 5,9 s, a prędkość maksymalna to aż nieprzyzwoite 263 km/h. Oprócz koloru dającego po oczach, za 96,9 tys. zł dostajemy doskonałe wyposażenie, tylny dyfuzor i świadomość

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

, oferuje więcej miejsca w środku, ale pozbawiony jest "ekstrawagancji" w postaci niezależnego tylnego zawieszenia. Mimo to, Elantra prowadzi się pewnie. Wersje nadwoziowe (wymiary, poj. bagażnika): sedan 4-drz. (4,55 x 1,78 x 1,44 m; 485 l) Silniki benzynowe: 1.6 MPI (135 KM), M6, A6 Wersje

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

też wielkich różnic eksploatacyjnych. Rozwiązania techniczne Golfa, Jetty, Bory i Vento mało się różnią.Istotny jest tylko fakt, że Bora ma wielowahaczowe zawieszenie, podczas gdy Golf czwartej generacji dysponował przy tylnej osi belką skrętną. W innych przypadkach nawet podwozie ma te same

Seat Leon Cupra | Pierwsza jazda | Istota hot-hatcha

Seat Leon Cupra | Pierwsza jazda | Istota hot-hatcha

delikatnym operowaniu pedałem gazu decyduje się na kolejny bieg dopiero przy ok. 4 tys. obr./min. To czyni auto w każdej chwili gotowe na wykonanie rozkazów wydawanych pedałem gazu. Miałem jednak wrażenie, że przy dużych prędkościach zawieszenie jest nieco za miękkie nawet w najtwardszym trybie Cupra. Seat

Top 10 - auta za średnią krajową

Top 10 - auta za średnią krajową

sprawić auto marzeń. O, choćby takie jak ten egzemplarz Golfa III z 1998 roku. Przebieg? 300 tys. km. Silnik? 1,9 l TDI 75 KM. Wyposażenie? Poduszki, elektryka, wspomaganie, centralny zamek i radio CD. Auto marzeń?Volkswagen Golf - ogłoszenieGolf może i jest ulubieńcem Polaków, ale jest toporny i brakuje

Nowy Volkswagen CC od 103 490 zł

tapicerkę z podgrzewanymi siedzeniami (6 600 zł), trzymiejscową kanapę tylną (1 030 zł), ozdobne (drewno lub szczotkowane aluminium) wykończenie kabiny (1 910 zł) czy wielofunkcyjną kierownicę (920 zł).Bartosz SińczukZOBACZ TAKŻE:Volkswagen Golf GTI 35 Edition już w PolsceSuzuki pozwało Volkswagena

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

długość wzrosła o 33 mm). We wnętrzu samochodu miejsca mamy pod dostatkiem, również na tylnej kanapie. Narzekać mogą tylko pasażerowie o wzroście powyżej 180 cm, którym w sedanie będzie brakować miejsca na głowę. W Variancie ta niedogodność nie występuje. W nowym Passacie urósł także bagażnik, w sedanie o

Koniec Volkswagena Golfa

kompakt. Zaprojektowane przez Giugiaro nadwozie kryło niezależne zawieszenie przednich kół i belkę skrętną z tyłu oraz nowoczesny układ napędu. Moc z umieszczonych poprzecznie, chłodzonych cieczą silników płynęła do kół przedniej osi. Rozwiązanie okazało się strzałem w dziesiątkę. Golf zdobył 2. miejsce w

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

centymetrów więcej niż hatchback. Dodatkowe połacie blachy pozwoliły wygospodarować całkiem przestronny bagażnik. Standardowo oferuje on pojemność 530 litrów (Ford Focus - 490 l, Chevrolet Cruze - 500 l, Opel Astra - 500 l, Hyundai i30 - 528 l, Volkswagen Golf - 610 l). Po złożeniu oparć tylnej kanapy

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - test | Pierwsza jazda

Z przodu Variant nie różni się od Golfa VI. Wystarczy jednak rzut oka na tył nadwozia, by przekonać się, że niewiele dzieli go od "piątki" kombi. Zmieniono jedynie klosze tylnych lamp i zderzak. Skąd pomysł na taki mix? Jeśli wierzyć plotkom, rynkową obecność VI generacji Golfa

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

(wcześniej w kufrze po lewej stronie, zbiornik paliwa pod tylną kanapą (wcześniej za oparciem tylnej kanapy), składane oparcie tylnej kanapy, przekonstruowane zawieszenie tylne (belka skrętna w miejsce belki sztywnej), silniki benzynowe 2.0 (90 KM), 2.0 (115 KM), 2.3 (133 KM), 2.8 V6 (174 KM), turbodiesle

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

je wypełniać. Nic tak nie cieszy jak możliwość stwierdzenia, że ich samochód NIE MA konkurencji. Skoda Rapid Coupe w przyszłym roku? Skoda Octavia od początku swojego odrodzenia w 1996 roku nie mieściła się w pojęciu typowego segmentu C. Bazując na platformie Golfa długością i pojemnością

TOP 5 | Kabriolety na wiosnę

Zaprezentowany w 1955 roku Mercedes 190 SL to konstrukcja wiekowa, ale o nieprzemijającym uroku. 1,9-litrowy silnik o mocy 105 koni napędza tylne koła za pośrednictwem ręcznej skrzyni o 4 przełożeniach. Tu nie liczy się jednak ani moc, ani technologiczne fajerwerki. Tu liczy się obcowanie z

Salon Genewa 2013 | Premiery tuningowe

 ABT zaprezentuje m.in drugą wersję szosowego auta wyścigowego ABT R8 GTR o mocy 620 KMNiepozorny ale...ABT S6 R ma moc o 180 KM większą niż seryjny model. W sumie 600 KMkolejna premiera to siódma generacja Golfa zmodernizowana przez niemiecką firmę ABT Moc wzrośnie w modelu 640d z 313 KM

Top 10 | Największe mydlenie oczu

Fabii, a czarnym koniem jest...Bycie Golfem zobowiązuje do trzymania pewnego wysokiego standardu. Bycie Golfem numer 6 zobowiązuje natomiast, by być wyraźnie lepszym od Golfa numer 5. Tak właśnie myśleliśmy, ale VW zmusił nas do zmiany poglądów. Dlaczego? Golf VI to nie jest nowy model, tylko poprzednik

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

płycie podłogowej poprzednika, z osiami oddalonymi od siebie o 260,8 cm. To o 3 cm więcej od Golfa i spółki, ale o 5 cm mniej od Focusa i podobnie C4 wypada pod względem przestronności. Wygodne przednie fotele z podwójnymi zagłówkami zapewniają wystarczającą swobodę ruchów. Na tylnej klapie może już

Mercedes W124 | Auto dekady

, oprócz tego był także jednym z najbardziej komfortowych. Skomplikowane tylne zawieszenie (wielowahaczowe, opracowane w 1983 roku dla modelu W201, było jednak tak dobre że zaadoptowano je do większego modelu W124, a potem do modelu W210) nastawione było raczej miękko co skutecznie tłumiło wszelkie

Toyota GT86 vs. Yamaha MT09 | Konfrontacja | Zaszalej na wiosnę

Tylnonapędowe samochody sportowe o niskim zawieszeniu zazwyczaj spędzają zimę w cieplutkich i przytulnych garażach. Trzeba bowiem nie mieć serca, by wyciągać je na mróz i narażać na sól drogową, dziury ukryte pod kałużami, nie mówiąc o ryzyku stłuczki na oblodzonej nawierzchni. To samo dotyczy

Peugeot Polska Rally Team 2010

Zawieszenie tylne Pseudo Mc Pherson, amortyzatory Peugeot HAMULCE / UKŁAD KIEROWNICZY Hamulce przednie zaciski Brembo, czterotłoczkowe, średnica 300 (szutry) / 355 (asfalt) Hamulce tylne zaciski Brembo, czterotłoczkowe, średnica 300 (szutry i asfalt) Układ kierowniczy bezpośredni ze wspomaganiem

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

rozwiązanie. No może z małymi wyjątkami, do których należy m.in. Ford Focus, VW Golf i Set Leon (z wyjątkami). Nowa czy używana? Sprawdź tysiące ogłoszeń Skoro Auris ma konkurować z niemal trzydziestoma innymi hatchbackami, to takie zawieszenie jest z pewności jego mocną stroną. Nie za twarde, komfortowe i

Która odmiana Poloneza podoba Ci się najbardziej?

, lakierowanych zderzaków i listew bocznych oraz tylnej blendy; silniki benzynowe otrzymały jednopunktowy wtrysk Bosch, a wersja 1.6 GSi - wielopunkowy wtrysk Delphi; w zawieszeniu tylnym zastosowano ukośne amortyzatory, co pozwoliło zwiększyć pojemność bagażnikaW ciągu 24-letniej kariery w FSO powstały m.in

Za kierownicą: Volkswagen Scirocco 2.0 FSI

można zmieniać twardość "zawiasów" (Comfort, Normal i Sport), a przy okazji szybkość reakcji na gaz i pracę jednego z lepszych elektrycznych układów wspomagania kierownicy.W sumie, choć bazuje na Golfie, Scirocco prowadzi się lepiej. Jest 5 cm szersze (181 cm), 10 cm niższe (140,4 cm) i 4 cm

40 lat Volkswagena Passata

chłodzony powietrzem i napęd na tylne koła, co może rzucało na kolana po drugiej wojnie światowej, ale u progu lat 70. było bardzo passé. »> Volkswageny Passaty w cenie od 2 000 do 10 000 zł «< Nie lepiej było z drugim poprzednikiem Passata. To Type 4, czyli większy, szybszy, lepiej

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

ten sposób z modelem CC, który nie nazywa się już Passat, a BMW zaczęło oznaczać swoje coupe i cabrio cyframi parzystymi (nowe serie 2 i 4). Nie da się jednak ukryć, że Cascada ma wiele wspólnego z Astrą. Świadczą o tym przednia część samochodu oraz jego środek, ale to norma u wszystkich producentów

TOP 10 | Największe kroki wstecz

najlepiej w historii motoryzacjiPierwsze Twingo, produkowane od 1992 do 2007 roku, to jeden z najciekawszych maluchów w historii. Jest jednobryłowy, więc przestrzeni dla pasażerów oferuje więcej niż modele dwubryłowe. Ma przesuwaną tylną kanapę, półkę bagażnika podnoszoną razem z klapą, centralnie

Toyota Corolla 1.6 Premium | Test | Komfort przede wszystkim

Najpopularniejszy samochód świata to... Od czasu wprowadzenia Aurisa nazwa Corolla odnosi się tylko do wersji sedan. Wyraźny podział oferty w segmencie C stosuje wielu producentów, np. Volkswagen ma Golfa i Jettę, a Renault Megane'a i Fluence'a. Jeden model skierowany jest do młodszych klientów (u

Duża frajda i zysk

, Pontiak Trans-Am, czy Lotus Esprite. O wyjątkowym statusie niektórych samochodów decyduje m.in. niewielka, często limitowana liczba wyprodukowanych egzemplarzy (Focus RS, Ferrari F40, BMW M3 CSL), czasem specjalna wersja modelu (Clio RS, VW Golf GTI, Subaru Impreza STi). W zdobyciu miana auta kultowego

TOP 10 | Pierwszy samochód

kompaktu, ale Golf nie do końca trafia w jego gusta? Na pewno można rozważyć kupno Corolli.To nie przypadek, że właśnie ósma generacja tego modelu pobiła światowy rekord produkcji. Benzynowe silniki pracują cicho i oszczędne, wielowahaczowe zawieszenie tylne zapewnia wysoki komfort jazdy, stosunkowo

TOP 10 | Auto dla studenta

zawieszenia, usterki aparatów zapłonowych i wycieki oleju z silnika. Warto również kontrolować łożyska belki głównej tylnego zawieszenia. Dla tych, którzy skuszą się na 3-drzwiową wersję VTS, nie bez znaczenia będą sukcesy Xsary na rajdowych szlakach.Przykładowa oferta: Citroen Xsara 1.6 2000 r.Lanos nigdy

Hyundai i30 - test | Pierwsza jazda

, niż te na które pozwala, średni w klasie bagażnik. Przestrzeń ładunkową można powiększyć z 378 l do 1316 l. Po złożeniu tylnych siedzeń uzyskamy zupełnie płaską powierzchnię. Czy coś zmieniło się w stylu prowadzenia auta? Przeprojektowano nieco zawieszenie. Jest nadal komfortowe, ale co najważniejsze

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

208. Nadwozie narysowano ze smakiem i trudno nie przyznać, że wygląda o niebo lepiej niż 207-ka. Specjalne przetłoczenia (np. maski), czy smaczki stylistyczne w postaci tylnych lamp sprawiają, że Peugeot może się podobać. Zwłaszcza młodym. To samo wrażenie można odnieść siedząc we wnętrzu auta

Dla każdego coś, czyli jakie wybrać nadwozie?

Hyundai zachowuje się jak klasyczny hatchback - przy współczesnym poziomie dopracowania układów zawieszenia nie jest odczuwalna ani wyższa masa auta, ani też fakt, że większa jej część znajduje się z przodu. Nawet po przyjęciu na pokład sporego ciężaru, i30 połyka drogę jak zwyczajny kompakt, najwyżej

30 lat Peugeota 205

Peugeot pokonał w tej rywalizacji Volkswagena Golfa, a to naprawdę duży sukces.Mały lew właściwie z miejsca został najpopularniejszym autem we Francji, parkując na sprzedażowym podium w 1984, 1985 i 1990 roku. Ba, właścicielem Peugeota 205 była nawet Bernadette Chirac, żona 22. prezydenta Francji.Model

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

do czeskiego JM Racing. Dokładnie tym egzemplarzem Kajetan Kajtanowicz zwyciężył w ostatniej edycji Rajdu Polski, a Maciej Steinhof wystartował nim w Rajdzie Barbórka, zajmując bardzo dobre 4 miejsce.Następnego dnia rano, kiedy emocje po wieczornych zmaganiach na Karowej dopiero opadły, ja stałem już

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

pozbawiono nowoczesnych silników, niezależnego tylnego zawieszenia (belka skrętna zamiast konstrukcji wielowahaczowej) i co lepszych tworzyw kabiny, a zamiast tarcz za tylnymi kołami tańszych odmian kryją się bębny (co akurat nie musi negatywnie wpływać ani na skuteczność hamowania, ani na koszty

Fiat Punto (1993-1999) - opinie Moto.pl

bagażnika.PodwozieTrwałość elementów przedniego zawieszenia w Punto nie odbiega od przeciętności. Przyśpieszonego zużycia można spodziewać się ze strony metalowo-gumowych tulei przy belce tylnego zawieszenia. Naprawy podwozia są jednak proste i tanie.SilnikiJednostki napędowe mają opinie trwałych i mało awaryjnych. Jeśli

Top 10 | Cacuszka na gaz

Tylko spójrzcie na tego Dodge'a ! Wielkie koła, opony mogące stawić czoła wszelkiej maści wertepom, dalekosiężne reflektory, podniesione zawieszenie i nieporównywalna z niczym prezencja typowego, amerykańskiego pikapa - takie auto kupuje się przede wszystkim dlatego, że się go pragnie! Ten

Mazda 3 FL - test | Pierwsza jazda

koła Zawieszenie przednie kolumny MacPhersona kolumny MacPhersona kolumny MacPhersona Zawieszenie tylne wielowahaczowe wielowahaczowe wielowahaczowe Wymiary 446 x 175,5 x 147 cm 446 x 175,5 x 147 cm 450,5 x 177 x 146 cm Rozstaw osi 264 cm 264 cm 264 cm Opony 195/65 R15 (Comfort) 205/55 R16

Volkswagen Golf III (1991-1999) - opinie Moto.pl

. Typowym niedomaganiem jest również nierównomierna siła hamowania na kołach tylnej osi. Podczas jazdy próbnej trzeba sprawdzić, czy hamowanie nie wyprowadza auta z założonego toru jazdy.Przeniesienie napęduTrwałość przegubów napędowych to z pewnością słaba strona Golfa. Zwłaszcza w mocnych wersjach

35 lat Forda Fiesty | Galeria

Amigo, Bambi, Bebe, Bravo, Bolero, Cherie, Tempo, Chico, Fiesta, Forito, Metro, Pony lub Sierra - tak mógł nazywać się mały Ford. I chociaż nazwa "Bravo" zebrała najwięcej głosów, Henry Ford II osobiście zainterweniował i kazał tylną klapę ozdobić emblematem "Fiesta".Pierwsza

Volkswagen Scirocco - powiało emocjami

z napędem na przednie koła. Choć Scirocco bazuje na Golfie, prowadzi się wyraźnie lepiej. Jest 5 cm szerszy (181 cm), 10 cm niższy (140,4 cm) i 4 cm (425,6 cm) dłuższy. Poza tym przednie koła rozstawiono o 3,6 cm (156,9 cm), a tylne aż o 6,2 cm (157,5 cm) szerzej. Dzięki temu nie tylko sylwetka

Ford Focus 2.0 TDCi - test | Pierwsza jazda

na dużo dla nas ważniejszym aspekcie nowego Focusa - układzie jezdnym. W tym celu wyjechaliśmy na wijące się niczym spaghetti drogi w okolicach Jerez de la Frontera.Pierwsza generacja Focusa z fantastycznym na owe czasy, niezależnym tylnym zawieszeniem podnosiła poprzeczkę w segmencie kompaktów

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

wyprofilowanych przednich foteli pozwala zająć wygodną pozycję niezależnie od wzrostu. Gorzej jest na tylnej kanapie. Jak na auto o długości 4,6 m i rozstaw osi 2,7 m miejsca na nogi zostaje niewiele. Zdecydowanie wygodniej jest we Fiacie Bravo, Fordzie Focusie czy VW Golfie. Na dodatek wyżsi pasażerowie będą

Wybierz najlepszą generację Toyoty Camry

Celica Camry (1980) Toyota Camry (1983)Po raz pierwszy nazwa Camry pojawiła się na klapie Toyoty nie w marcu 1982 roku, ale 2 lata wcześniej. Do sprzedaży na rynku japońskim trafił wtedy 4-drzwiowy sedan Celica Camry z napędem na tylną oś, spokrewniony z Cariną.Oryginalna Toyota Camry (w Japonii Vista

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

, rekompensowały brak podnoszonej tylnej klapy z szybą jednocześnie. Ostatnimi laty nasze gusta doganiają jednak te z zachodniej Europy. Mimo niewielkiej różnicy w cenie, na ulicy znacznie łatwiej spotkać dzisiaj Golfa niż Jettę, "kosmicznego" Civika w wersji hatchback niż stonowanego sedana. Zwycięża

Za co kochamy niemiecką motoryzację | cz. I - BMW

Design). Pod maską 4,4 metrowej karoserii zabudowany jest silnik z modelu M5. Pięciolitrowy V8 o mocy 400 KM. Moc przenoszona była an koła tylne wyłącznie przez ręczną, 6 biegową przekładnię. Rama karoserii zbudowana jest z aluminium. Do niej mocowane są zewnętrzne elementy poszycia nadwozia. Pozwoliło

60. Międzynarodowy Salon we Frankfurcie - korespondencja

Golfsburg Nadwozie Golfa V zyskało na dynamice, a auto na wyposażeniu. Ma m.in. ESP i Dual Brake Assist, a także nowe zawieszenie, elektromechaniczny układ kierowniczy oraz silniki z zaawansowaną techniką wtrysku paliwa FSI i TDI. Wszystkie jednostki napędowe 1.4 75 KM, 1.6 FSI 115 KM, 1.9 TDI 105

TOP 15 | Motoryzacyjne dinozaury

1,7-litrowy silnik benzynowy o mocy 83 koni, samonośne nadwozie oraz niezależne zawieszenie przednich kół i sztywny tylny most z drążkiem Panharda.W Polsce dostępna jest wersja trzydrzwiowa, wyposażona w rzeczy pierwszej potrzeby: ogrzewaną tylną szybę, regulację wycieraczek i otwieranie bagażnika z

Statystyka w służbie klientów

natychmiastowej naprawy. Weryfikacja obejmuje siedem podzespołów wpływających na bezpieczeństwo jazdy i środowisko naturalne. Bierze się pod uwagę zaawansowanie korozji elementów nośnych pojazdu, stan przedniego i tylnego zawieszenia, luzy w układzie kierowniczym, stan instalacji elektrycznej, kondycję hamulców

Mazda 3 MPS - test | Pierwsza jazda

przekazuje kierowcy, co dzieje się z przednimi kołami.Zawieszenie jest sztywne. I tyle. Nie piśnie, gdy nie można oderwać głowy od zagłówka. Tylko od biedy pozwala wybrać się na rodzinną wycieczkę bez obawy o sen bobasa na tylnej kanapie. Czy takie paradoksy istnieją? Owszem. Mazda nie różni się pod tym

Skoda Yeti - test | Pierwsza jazda

. Już wiem, że właśnie ta wersja daje najwięcej przyjemności z jazdy. A tutejsze drogi gwarantują sporo emocji, pozytywnych i negatywnych. Te pierwsze są podobno jeszcze przed nami dlatego skupmy się na dziurach w jezdni. Z nimi Yeti radzi sobie bardzo dzielnie. Zwiększony prześwit i skok zawieszenia

Auto za 5 tys. zł

bardziej przejmował się dobrym wrażeniem niż bieżącą eksploatacją. Na szczęście większość mechaników poradzi sobie z jego naprawą. Podczas oględzin warto zwrócić uwagę na wycieki z silnika i skrzyni biegów, szum z okolic tylnego mostu, zużyte elementy zawieszenia i przeguby oraz działanie pokładowej

Auto za 10 tys. zł

korozją progów czy podłogi. Do tego zawodzi elektryka i zapiekają się zaciski hamulcowe. Twarde zawieszenie w połączeniu z wysokimi przebiegami na polskich drogach sprzyja trzaskom w kabinie, a tylna kanapa sprawdza się tylko jako dodatkowe miejsce na bagaż. Na pocieszenie, w ostatnim czasie do kraju

Ecobrandy - moda czy biznes?

wymaga dopłaty Ford: ECOnetic - zmienione oprogramowanie sterujące pracą silnika,- obniżone zawieszenie (Fiesta, Focus),- pakiet aerodynamiczny czyli m.in. spoliery tylny i progowe (Focus), - aerodynamiczne kołpaki kół, deflektory opływu powietrza przy kołach (Focus),- opony o niskich oporach toczenia

Fiat Grande Punto 1.6 - test | Za kierownicą

Po nieudanym zamachu na króla kompaktów - Golfa, styliści Fiata przypomnieli sobie, że włoski samochód musi wyglądać. Grande Punto wyjechało spod kreski Giorgetto Giugiaro i mimo 4 lat od premiery nadal przyciąga wzrok. Przedni pas z dzielonym grillem i subtelnymi reflektorami zdradza nam, jak

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

, ale w polskich warunkach szybkiemu zużyciu ulegają sworznie wahaczy oraz elementy mocujące stabilizator. Przy zakupie warto sprawdzić również odboje tylnego zawieszenia, nie są bowiem zbyt trwałeAwaryjnośćW rankingach niezawodności A3 wypada całkiem nieźle. Co prawda zestawienie DEKRA stawia je na 46

Porsche Targa 4S - test | Za kierownicą

sportowym autem, ale dla stylu nie zrezygnują z wygody. To najbardziej kompromisowa 911, jaka do tej pory powstała. Targa ma bogatsze wyposażenie standardowe, miękkie zawieszenie i - dzięki tylnej unoszonej szybie - wygodny dostęp do bagaży. Po złożeniu foteli w Tardze w sumie w dwóch bagażnikach (drugi jak

Czy warto czekać

kompromis pomiędzy tymi kierunkami. Spoglądając na nowego Volkswagena, łatwo rozpoznać charakterystyczne cechy Golfa - muskularną sylwetkę i szeroki tylny słupek. Ważna zmiana to większa karoseria zbudowana na nowej płycie podłogowej znanej już z modeli Audi A3 i VW Touran. Golf V jest dłuższy (4204+57 mm

Toyota Prius - test | Za kierownicą

konkurencyjne modele? Pod tylną klapą Aurisa kryje się bagażnika o pojemności 354 l, VW Golfa - 350 l, Mazdy 3 - 340 l, Opla Astry - 370 l, Renault Megane - 405 l, Peugeota 308 - 348 l, Forda Focusa - 396 l, Fiata Bravo - 400 l, Kii cee'd - 340 l, a Hondy Civic - aż 485 l.Co może dziać się pod maską Priusa

TOYOTA COROLLA/HONDA CIVIC/VW GOLF

przednią i tylną oś (EBD), 4 poduszki powietrzne, dzielone oparcie tylnej kanapy, automatyczną klimatyzację, elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka oraz 15-calowe koła. Dziwnym zrządzeniem losu w żadnej wersji nie przewidziano teleskopowej regulacji kierownicy.VW Golf w podstawowej wersji Basic

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

Wszystko o Fodzie Mondeo: parametry, osiągi, opinieDojrzałe owoce z drzewa Forda są wyjątkowo smaczne. Niby wyglądają podobnie, ale gdzieś pod skórką kryje się pełniejszy aromat. Wystarczy wspomnieć poprzednie generacje Mondeo. Praktyczne, dobrze zawieszone, z szeroką gamą silników, a jednak

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

autostradą i wiejskimi drogami. Szeroko i szybko lub wąsko i kręto. W drugiej generacji zmieniono tylne zawieszenie - teraz jest półzależne. To rozwiązanie oszczędza przestrzeń bagażnika, zwiększa bezpieczeństwo aktywne, sprzyja dynamice i zwrotności auta, a pasażerownie nie

Szalone lata 80. Część druga

-1989) Ścierka miała napęd przenoszony na tylną oś. Dopiero modele od 1990 roku posiadały napęd na cztery koła.Dopiero od 3,5 tysiąca obrotów turbosprężarka pracowała na pełnych obrotach zapewniając silnikowi Coswortha pełną moc. Od 0 do 100 km/h Sierra rozpędzała się w 6,8 sekundy. W latach 80 tych za

Peugeot 306 (1993-2001) - opinie Moto.pl

samochodów, jednak wyciekom płynu hamulcowego przy tylnej osi trzeba było zaradzić już w prawie 1,6 tys. egzemplarzy modelu "306" (okres produkcji 9 - 23 lipiec 1998 r.), a poważne wady przedniego zawieszenia poprawiano w ponad 25 600 egzemplarzach (okres produkcji 4.11.1997 - 8.04.1998). Nieco

Toyota Hilux

resorów ma z tyłu niezależne zawieszenie, a na nim większe i bardziej luksusowe nadwozie.Takich niespodzianek widać tu więcej. Czy ktoś w Europie widział Yarisa sedana? Nazywa się Spirit i wygląda... nieźle. Albo VW Golfa jedynkę z tego roku i z wnętrzem Fabii? W RPA nie dość, że to bardzo popularne auto

Seat Toledo 2.0 TDI DSG Stylance

kierownicyDopłaciszpakiet "sport" (obręcze 17", sportowe zawieszenie, fotele i wykończenie wnętrza) 3990 zł dach szklany otwierany elektrycznie 2990 zł boks wielofunkcyjny umieszczany na tylnej kanapie 950 zł ESP + EBA 2290 zł czujnik parkowania 1290 zł alarm 1290 zł radioodtwarzacz CD z systemem Bluetooth

Škoda Octavia II Kombi 1.6 FSI

;zbudowano na nowej płycie podłogowej koncernu Volkswagena (otrzymał ją m.in. Golf V) i dzięki temu rozstaw osi jest większy o 66 mm niż w pierwszej generacji Octavii. Zyskali na tym zwłaszcza pasażerowie tylnej kanapy - mają teraz dużo miejsca, nawet gdy przednie fotele maksymalnie

Lancia Delta - Extravaganza

-stylizacja; komfortowe zawieszenie idealne na miejskie bulwary, przesuwana tylna kanapaHAMULECOspała wersja wysokoprężna 1.6, kokpit rodem z Bravo, znaczna masaSUMMA SUMMARUMWłoska cena zaczynająca się od 21 500 euro nie wróży nic dobrego, zatem na Deltę trzeba będzie szukać napalonego amatora (amatorki). To

Volkswagen Polo 2005 1.4 16V/75 KM. Nowy duch

Z zewnątrz zmodernizowane auto wyróżnia się przede wszystkim kształtem przedniej części nadwozia: zostało wydłużone o 1,9?cm i przypomina rozwiązanie zastosowane w aktualnych modelach Golfa GTI czy Passata. To nie tylko kwestia estetyki - pod zmienionym poszyciem kryją się

Konfrontacje: Opel Astra 2.2 DTi/Toyota Corolla 2.0 D-4D/VW Golf 1.9 TDI/Fiat Stilo 1.9 JTD/Renault Megane 1.9 dCi

najlepsze wyniki testu zderzeniowego. Astra i Golf - po 4, a Corolla 3,5.CZEŃ bezpieczeństwo WERDYKTMegane wygrywa. To bardzo dobry samochód - bezpieczny i wygodny. Choć jeśli ktoś spodziewał się rewolucji, może poczuć się nieco rozczarowany. Pomijając awangardową stylistykę tylnej części nadwozia, Megane

Nissan Tiida - test | Pierwsza jazda

sedanie, kabina Tiidy oferuje sporo miejsca. Widać to dobrze zwłaszcza z perspektywy tylnych siedzeń: wysoko poprowadzona linia dachu nie burzy fryzury, a i kolana nie muszą wbijać się w oparcia przednich foteli. Przy dość znacznym, bo 260-centymetrowym rozstawie osi (VW Golf - 258, Peugeot 307 - 261, a

Camper? A co to takiego

, ile tak naprawdę znaczą typowe samochodowe fotele. Oprócz zawieszenia i opon to one w dużej mierze decydują o komforcie podróżowania. I właśnie dlatego wielogodzinna jazda na tylnych kanapach (sklejka obita grubą gąbką) do najwygodniejszych nie należy. Trzeba to zaakceptować, tym bardziej że spanie

Skoda Roomster Scout - test | Niedzielna terenówka

4, ale też choćby subtelnym podwyższeniu zawieszenia. Jedyne różnice to wspomniane plastikowe nakładki, większe felgi, szersze opony i bogatsze wyposażenie.Nieco wytrącony z równowagi teraz próbuję tego z Roomsterem. Coraz szybciej atakuje zakręty. Tylne koła (o 6 cm szerzej rozstawione od przednich

Pojedynek gniewnych maluchów: VW Polo GTI vs. Peugeot 207 GT vs. Suzuki Swift Sport

Gonić króliczkaPraszczurem klasy małych samochodów sportowych jest VW Golf, który w wersji GTI pojawił się pod koniec lat 70. Nikt wcześniej nie próbował z auta kompaktowego stworzyć namiastki wyścigówki. GTI wyróżniało się nie tylko silnikiem i osiągami, ale też smakowitymi detalami i lakierem

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

Pierwsza generacja Toledo, z nadwoziem typu hatchback, powstała na płycie podłogowej Golfa III. Siedem lat później sięgnięto po platformę Golfa IV, budując drugą generację kompakta. Tym razem jednak zdecydowano się na sedana, co utrudniło dostęp do obszernego bagażnika (500 l). Pokrywa otwiera się

Z notatnika użytkownika: Dodge Ram 1500 Hemi Laramie

wszedł w konflikt z belką zawieszoną ponoć na wysokości dwóch metrów. Po niezliczonej ilości ćwiczeń na wyobraźnię przestrzenną, a towarzyszących tak banalnym - zdawałoby się - czynnościom jak cofanie, parkowanie czy zawracanie dochodzisz do wniosku, że mimo wszystko kamera na tylnej klapie uczyniłaby

Swojskie auto z dziwną nazwą - Kia Cee'd w pojedynku z Fordem Focusem

pracujący silnik, duży bagażnik, łatwość odsprzedaży, nienaganne wykończenie wnętrza. Dobrze spisujące się w Polsce zawieszenie, atrakcyjne warunki gwarancyjne, zachęcająca cena, poprawna pozycja za kierownicą, dużo miejsca na tylnych fotelach, proporcjonalna sylwetka

Dodge Ram 1500 4x4 Quad Cab Hemi Laramie - ciężki przypadek

zakupu skandalicznie drogich (4 tys. dol. za sam przód!) ośmiotłoczkowych hamulców Brembo. Tym, co wciąż nieco mąci radość z jazdy, jest za to zawieszenie. Najwyraźniej zestrojone pod jazdę z ładunkiem, na pusto potrafi zatrząść i zakołysać. Na szczególnie dużych nierównościach można wręcz pomyśleć, że

4x4 | Królestwo Toyoty

pracował benzynowy, sześciocylindrowy silnik o pojemności 3.4 l (82 KM) rodem z czterotonowej ciężarówki. Z niej zapożyczono także zawieszenie. Okazało się na tyle miękkie i komfortowe, że autem podróżowało się bardzo wygodnie. To spodobało się nie tylko w wojsku.Zapraszamy do galeriiW połowie lat '50 BJ

BMW 123d Coupe - test | Pierwsza jazda

: silnik rzędowy, czterocylindrowy 1995 cm3, wysokoprężny z common rail, 2 turbosprężarki, intercooler max. moc 204 KM przy 4400 obr./min max. moment obrotowy 400 Nm przy 2000-2250 obr./min przeniesienie napędu na tylne koła, 6-biegowa ręczna skrzynia biegów zawieszenie przód wahacze

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

Z technicznego punktu widzenia Volkswageny to porządne samochody i trudno im cokolwiek zarzucić. Niestety, za rozwojem technologii nie nadąża design. Kiedy patrzę na Foksa, Polo, Golfa, Passata czy Sharana, zawsze mam wrażenie, że ktoś po prostu zapomniał je zaprojektować. Możliwe też, że w czasie

Seat Altea Freetrack - GTI na każdą okazję

na drugie auto sportowe jeszcze nie odłożyli. Freetrack 2.0 TFSI to coś w sam raz dla nich. Silnik z Golfa GTI plus dołączany napęd tylnej osi (zmodernizowany Haldex) zapowiadają ciekawe doznania.Wsiadam i od razu czuję się swojsko. Deska rozdzielcza ta sama, co w zwykłych Alteach, zaś fotele niemal

Re: zakup nowego rodzinnego samochodu

bez większych emocji. Na plus miejsce w środku plus duży > bagażnik i dosyć niskie koszty eksploatacji. Jeśli już Octavia i tyle chcesz na to wydać to zdecydowanie 1.8 lub 2.0TDI. W tych wersjach tylne zawieszenie jest wielowahaczowe , zupełnie inna jazda . Ale tam dobrze ktoś radził

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

@marrcel - dla uściślenia - w 4 generacji golfa/bory tylne zawieszenie nie zależało od wersji nadwoziowej, tylko napędu - wszystkie przednionapędowe golfy 4 / bory / leony 1 / toledo 2 / audi a3 / octavie1 miały z tyłu belkę skrętną, wielowahacz był tylko w czteronapędówkach. A co do Hondy

Tematy na forach motoryzacyjnych

.... TDI Forum - Pomocy, sportowy wydech nie daje odpowiedniego dźwieku! Bora Forum - Kto ma numery części od Passata, co pasuje? Golf Forum - Pasuje W8 Motor do 1,6? Polo Forum - Wreszcie skróciłem sprężyny zawieszenia, ale mikrofon w McDrive teraz za wysoko! Audi A6 TDI-Forum - Gdzie jest wlew paliwa

Re: Jakimi autami jeździcie ? - pytanie do PH

charakterystycznego wyrywania kierownicy z rąk przy napędzie na oś przednią 3. bardzo tanie koszty użytkowania i utrzymania takowego zawieszenia 4. zawieszenie tylne w eksploatacji to jedynie wymiana gumowych podkładek, które wycierały się po ok. 50 tys km. Koszt.... 50 zł ;-) 5. zawieszenie tylne w Golfie IV miało

Opel Astra - pierwsza jazda

sprzedaz bedzie wysoka ale Golfa raczej z tronu nie straci Ciekawe jak zawieszenie - prostej belce tylnej bedzie trudno dogonic konstrukcje wielowahaczowe

Re: Seat Altea XL vs Seat Alhambra

bagażnik jest obszerny i bardzo ustawny. Zaletą jest również podwozie analogiczne do golfa 5. Niezłe zawieszenie a przy tym bardzo trwałe. Zauważyłem, że nawet maksymalnie załadowany samochód obniża się bardzo nieznacznie, a auto pozostaje w dalszym ciągu bardzo stabilne i pewne w prowadzeniu. Plastiki

Re: MINI Roadster w całej okazałości | Galeria

ktore w mini sa na przyzwoitym poziomie. A do takiego m3 nie stac by was bylo na opony /zwlaszcza tylne sie szybko zuzywaja a wiem co mowie/ czy na profesjonalny servis do evo co 4 tys km

Re: Motodziennik: Auto za 5 tys. zł

1. vw golf- każdy w tym wieku ma przegniłą podłogę i może służyć jako pojazd Flinstonów 2. 206- jak padnie tylna belka, albo elektryka to brrrr, tylko dla studentów- dealerów stuffu plus- nie rdzewieje, ale za 5000 to raczej ciężko 3. meganka- rdza, rdza, psucie, psucie, zawieszenie, układ

Re: Przestrzegam przed motoricus Warszawa Światow

Przyjechałem z usterką- stuki z prawej strony - okolice zawieszenia. Wcześniej wymieniłem amortyzatory i drążki. Więc to było sprawne. W warsztacie należącym do sieci MOTORICUS - warsztat Pimado sp. zoo na ul. Światowida 75- wymieniono mi wahacze przód- w cenach dziwnych, ale ok. Nie szukałem za

Re: Golf5 czy honda civic5D

niknejm napisał: ale 1.4 > Civica 90KM ma jednak lepszą dynamikę niż 1.4 75KM Golfa. civic jest lzejszy od Golfa wiec odczunia moga byc lepsze w civicu jednak ciezszy golf z nowym tylnym zawieszeniem wydaje sie byc lepszym wyborem nie ma co ukrywac ze w polsce cena jest najwazniejsza

Re: Bedzie nowy golF V

G5 otrzyma niezależne zawieszenie tylnych kół- dzięki temu mniej odczuwalne będzie tłuczenie się po nierównościach. W Golfie4 wszystko mi odpowiada z wyjątkiem spieprzonego twardego zawieszenia. Pozdro.

Re: bezawaryjne auto

Kup sobie Audi A4 B6 1.9 TDI 130 KM powyżej 2001 Zalety: - szybkie - mało pali od 5,5 do 7 l (zależy jak cieżką masz nogę) - dobrze wyposażone, alu, navi, klima, el szyby, esp, abs itd... - nie psuje się. - zawieszenie jest poprawione i mimo wielowahaczowego zawieszenia rzadko kiedy coś przy nim

Re: Nowy Caddy Maxi Life - ktoś poleca?

mocy przy wyprzedzaniu (przydałby sie jakis chip) ale nadrabia to spalaniem (w tym roku na 4500 km 3 osoby i full bagazu z włączoną klimą wyszło koło 6 l), bardzo duża przestrzen w srodku, zwłaszcza na tylnej płaskiej kanapie. Bagaznik to poezja :) zawieszenie było zaskoczeniem bo mimo resorów z tyłu

Re: mazda 3, astra IV lub giulietta

alusy, lakier, skóra na kierę, spokojnie dobije do 80 tys. zł. (silnik 1.4 T-Jet 120 KM). To jest nowe podwozie z elementami aluminiowymi w przednim i tylnym zawieszeniu (tył wielowahacz). Za poórownywalne pieniądze można mieć Golfa VI Highline 1.4 TSI 122 KM, z alcantarą na siedzeniach, alusami, klimą

Re: Nie ta sama plyta podlogowa Laguny i Vel Sati

greenblack napisał: > Przednionapędowy Golf IV miał z tyłu belkę skrętną a 4Motion podwójne waHacze > Czy to znaczy, że miał inną płytę podłogową? tak tylko zawieszenie Golfa bylo lekko zmodernizowane koniecznoscia dodatnia tylniego napedu a w przypadku Vel Satisa sa zupelnie inne miejsca

Re: Audi 80

. 160-konny, łomoczący traktor z kiepską, ręczną skrzynią i zawieszeniem od inżynierów-elektroników. Do tego przestał działać. Miałem ochoty się napić, nie chciało mi się czekać, więc kupiłem od kumpla czarnego Golfa II 3d 1.3 Memphis '88 za 5 stów, żeby se do domu wrócić. Wsiadłem w auto, do którego

Re: co sadzicie o zakupie VW golf plus 1,4

Jeździłem pare razy golfem plus 1.4. Zalety: -Wysoka pozycja za kierwonica - dobra widoczność (choć ja nie przepadam za tym) -Przestronne wnętrze -Nieźle spasowane wnętrze. -Mimo wysokości dobrze się prowadzi -Mozliwość przesuwanie tylnych foteli -Sporo schowków -Dobre zawieszenie - choć to nie

Re: Doradźcie jakie auto

autach zawieszonych na tej samej wysokości i zbudowanych na tej samej platformie. Oto dane dla golfa varianta i tourana, z niemieckiej strony VW, touran w drugiej kolumnie: długość: 453 cm - 440 cm szerokość: 178 cm - 179 cm wysokość: 150 cm - 168 cm poj. bagażnika: 505 l - 695 l Pomimo długości

Nie kompromituj się

Ciebie > Laguna czy takie starocie jak Citroen ZX. Wszystkie te samochody mają belki skrętne - ruch jednego koła wymusza ruch przeciwległego. > nowa Astra (szok prawda) W Astrze jest to samo, co w powyższych. Golf IV, oprócz 4Motion, ma tylne zawieszenie zależne. Golf V ma niezależne

Re: Warto kupić Citroena?

Nie wiem skąd ta opinia o fotelach xsary - ja xsarą ojczulka (rocznik 2002, podstawowa wersja 1.4) objechałem pół europy - od grecji po koło podbiegunowe i nie narzekam. Prawda jest taka, jak to już ktoś napisał - wyznacznikiem jakości w polsce jest golf, i już (choć golf IV mojego brata sypie

Re: Octavia TDI130, Leon TDI150, Vectra 3.0CDTI

Hehehe slyszalas ze jest cieki? slyszalas? No wlasnie slyszalas!! ciekawe kto w Polsce jezdzil juz nowym Golfem ( nie liczac kolesia z alegro ) Ja sam mam Leona 1.6 i twierdze z tego co wiem to Golf w potownaniu z Leonem 1.9 TDI byl by znacznie lepszy - tylne zawieszenie 4 wachaczowe, a nie

Re: C4: tanie bajery i mydlenie oczu

W kwestii zawieszenia zgadzam sie ze auto jest wrecz prymitywne (takie samo zawieszenie jak golf IV czy Astra III). Jednak przeprowadzone przez producentow badania dowodza ze stosunkowo niewielki odsetek ludzi odczuje roznice miedzy prosta osia zespolona a zawieszeniem wielowahaczowym. Jestem

Re: Jakie auto? C-4, Peugeot 307, Honda City.

Witam! w 307 peugeot zrezygnował z kontynuacji tylnego zawieszenia opartego na koncepcji drazków skretnych (306,106,206) :z uwagi na koszty i koniecznosc ,czesto drogiego serwisu tegio ustrojstwa. w 307 (podobnie jak w 207) jest juz belka skretna . dobijanie zawieszenia w 307 to fakt. z małymi

Re: Golf4 TDI, Focus TDCI, Peugeot206 HDI

ford, peugeot po środku, najtaniej golf (mówię o częściach ze sklepu a nie z giełdy:)) Niestety golf ma najdroższe AC ze względu na duży popyt u złodzieji. Jeśli mieszkasz w spokojnej okolicy bierz golfa:). Jest najgłośniejszy ale niedużo pali i w miarę wygodny. W fordzie w 2 egzemplarzach 3-4

Re: ja tam bym szat nie rozdzieral

I tutaj popieram sarkazm kolegi, mimo sentymentu do Subaru. Fuji coś sie noga podwinęła i stworzyła Amerykański Wózek Sklepowy z napedem 4x4. Tylne zawieszenie zostało przekonstruowane dlatego.... żeby powiekszyc bagaznik, nie w celu poprawy właściwości jezdnych, aby walczyć na oesach z Nkami i S

troche obiektywizmu

Zgadzam sie, ze VW Passat to awaryjny samochód ale silniki zamarzały tylko w Polo, Lupo i Golfie(1,0 i 1,4). Odnośnie konstrukcji zawieszenia zwłaszcza tylnego, podobnie jak w Lagunie np. to jest ono w Passacie po prostu prymitywne jak w przyczepce towarowej(co innego w Golfie V). A odnośnie

Re: Ford Escort

i awaryjny. Zimą problemy z rozruchem. Co do silnika Zetec - nie mama żadnych zastrzeżeń. Dynamiczny i oszczędny (przy spokojnej jeździe średnie zużycie benzyny 6.5 litra). Przy wyprzedzaniu za Golfami 1.4 i Octaviami 1.6 trzeba hamować, bo nie nadążają. Rdza atakuje z reguły tylko tylne nadkola, a

Co mnie ciągnie do nowego Passata .

tyłu i z przodu - dobre prowadzenie i przy tym komfortowe zawieszenie - dużo opcji dodatkowych - rozbudowany komputer Minusy : - zegary podświetlane na niebiesko - według mnie na siłę wciśnieta ze Skody lub Golfa konsola klimatyzacji ,wogóle do Passata nie pasuje ,wolałbym rozwiązanie Audi A4

Re: Skoda Oktawia czy Golf 4

Jeżdżę Octavią 1,9TDI rocznik 2000 i nie narzekam. Awaryjność niezbyt wielka. I Golf i Octavia są bardzo nisko zawieszone, co robi się problemem choćby przy parkowaniu przy wysokich chodnikach - łatwo uszkodzić osłonę podwozia. Jeśli kupisz z napędem na 4 koła to jest wystarczająco wyższa

Re: Ktoś tu mówił, że Audi spadło?

W USA sprzedaz Audi wzrosla o kilkanascie procent w czerwcu (w przeciwienstwie do VW, ktory spadl o ponad 20%). Audi oferuje bardzo korzystne lease'y ($924 down, $249 na miesiac przez 39 miesiecy na A4 1.8L Quattro). Sam sie zaczalem zastanawiac. Co do A3 i Golfa V, to w ostatnim Car and Driver

Re: Ja bym poczekał pół roku.

(jak na zawieszenie mechaniczne) - wolę takie od zawieszenia Golfa, czy Corolli. Tylna belka skrętna pomaga przy krętych drogach. Przyznam jednak, że zdecydowanie więcej sentymentu mam do siostrzanego rozwiązania PSA, czyli Xsary I, które dla mnie było bardziej "cywilizowane".

Dwusilnikowy Golf V :PPP

wielopłytkowe jest w stanie przekazywać od 0 do 100 procent momentu obrotowego na tylną oś, w zależności od zapotrzebowania. Początkowo Golf 4MOTION będzie dostępny z silnikami diesla o mocy 105 i 140 KM. Jesienią w sprzedaży znajdzie się również wersja z dwulitrowym silnikiem benzynowym. Jednostki

Re: TUNING w CCH

A-grupa? heh mówić można bo kto to sprawdzi przelot + chrom końcówka -zawieszenie pesudo gwint, to troche niebezpieczne jeździć na takich sprężynkach. -system otwierania klamek lub jego brak. Golf IV 2.3 V5 (Profil) -był po konkretnym dzwonie -jezdzi na gaz -badlook :/ -zwykły czarny golf nie wiem

kup. Audi A3 jest pozbawione jakiegokolwiek sensu

zachowawczo auta wystylizować i uczynic niedostrzegalnym na ulicy się już chyba nie da. Golf to naprawdę żadna awangarda, ale przynajmniej ma jakiś ciekawszy kształt świateł czy atrapy czy tylnych słupków. Zupełnie już bez dopłaty A3 ma gorszy wynik testu zderzeniowego niż Golf (choć są szanse, że było to

Re: jednak Astra II

Focus słynie właśnie z lekko sportowego i twardego zawieszeni > a > więc wrażenia są porównywalne, zwłaszcza na tylnym siedzeniu. Moze i sa ale jazda Astra II jest tragiczna pod wzgledem komfortu - w firmie w ktorej pracuje jezdzi (miedzy innymi) Kia Picanto i w miescie pod tym wzgledem jest

Re: pare rad:)

punkt zawieszenia to tuleje tylnych wahaczy , raz już wymieniałem i niebawem znowu muszę wymienić . Reszta , o dziwo poza amortyzatorami trzynma sie nieżle. Popychacze zaworów klepią , ale tylko przy rozruchu zimnego silnika,Elektryka niestety zawodzi , to słaby punkt auta, da się z tym żyć choć nieco

Re: Citroen zx

Witaj jak w kazdym aucie ktore jest dosc wiekowe warto ocenic jego stan. ZX ma duzo plusow ma tez duzo minusow ktore beda potegowane przez wiek auta. Jakie sa plusy: - nie koroduje jesli nie byl bity - swietne prowadzenie jesli ma sprawne zawieszenie (wspolkierujaca tylni os - kola tylnie pasywnie

Re: prosze o rade!!!

eksploatacji ,stad widełki . jak ktos jezdzi duzo na trasie to przejedzie dłuzej . wjezdzajac w kazda wyrwe w drodze zawieszenie bedziemy musieli robic czesciej. czesci nie sa drogie i moim zdaniem trwałoscia nie odbiegaja od sredniej klasowej( w golfie silentbloki wahacza przedniego nie wytrzymuja wiecej

Re: Volkswagen Golf IV

Ocena ogólna 4. Wady: twarde zawieszenie - czuć każdą dziurę na drodze, brak niezależnego zawieszenia tylnych kół, droga klima, śmieciowe opony goodyear'a - piszczą jak u wieśniaka na każdym zakręcie, brak lampki włączonych świateł. Zalety: łądne nadwozie, solidna budowa, dobre wyciszenie w

Re: Nowy Civic

franek-b napisał: > zwawy? to malo powiedziane, mega full power rakieta z silnikiem pamietajacym > krola Cwieczka, 12,5 s do 100 he he albo golf 1.4 75KM cale 14,7s do stowy he > he he cena 59k za bieda wersja 3D kolor bialy, dobrze,ze za kola nie kaza > doplacac No jak widzisz

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie TdCi??

Pewnie że warto. Lepszy od obecnego Golfa, Leona, Pozerskiego Peżo 307, czy katastrofalnie przegiętej nowej Meganki. Zawieszenie wyśmienite na nasze drogi, duży baganik (mam kombi), CISZA w kabinie, świetne osiągo Diesla (ale dopiero po dotarciu, po ok. 10-13 tys km), bdb ergonomia. Do tego

Re: Panda Samochodem Roku!!!

; > Lepsze tylne niezależne zawieszenie niż chora stylistyka i gadżety w stylu > zapłon na kartę. Święte słowa! zapłon na kartę jest fajerwerkiem, który kusi statystyczne buractwo, bo "sąsiad musi mieć kluczyk, a ja se kartą zapalam." Niezależne tylne zawieszenie to potwierdzenie

Re: Lanos czy Xsara?

słaba widoczność przez tylną szybę (wysoki bagażnik) i mocne parowanie szyb w deszczu przy braku klimatyzacji. Co do zawieszenia jego elementy (np. poduszki tylnej osi skrętnej) wymieniane są z reguły co 80-90 tys. km i nie wydaje mi się, że odbiega to od ogólnej średniej dla aut jeźdżących po naszych

Re: Siena czy Brava

użytkuje palio z 2001r 1.2. Autko bliżniacze do sieny, ale uważam że lepsze. Jest w nim więcej miejsca na tylnej kanapie, i ma bardziej funkcjonalny bagażnik. Poza tym ma troche inne zawieszenie (minimalnie twardsze - komfort jazdy jast dobry, wiekszość dziur sie nie czuje, ale niestety usłyszy

Re: zamiana Golfa?

VW ma z tym sporo problemów w ostatnim 10 leciu-stad sarkastyczny ton mojej wypowiedzi ) nie jest juz tak przewidywalne.otóz na naszych drogach nie ma pojazdów ze sporymi przebiegami .nie wiadomo jak jest z trwałoscia nowego, skomplikowanego zawieszenia tylnego.w ciemno mozna jednak powiedziec

Re: Golf5 czy honda civic5D

zdecydowanie nie) ale Civic sedan, to już jest całkiem inny Civic. Inne zawieszenie, inaczej się tym jeździ. Wybierzesz co bardziej Ci będzie odpowiadać. Ale raczej przejedź się jednym i drugim, choć trochę. Ja bym wybrał Golfa, bo oferowane aktualnie Civic'i mi nie odpowiadają. Jeśli nie Golfa, to

Re: jakie auto kupić?

zagazowaną Leganzą dojeżdżam do Kołobrzegu za 75 zł! Oczywiście zależy ile kto jezdzi. Ja robie dziennie ponad 130 km i to wiekszość po Wrocławiu. W tym mieście są takie drogi, że żaden producent nie przewidział odpowiedniego zawieszenia na te warunki. W GOLFIE który był jak spod igły z przebiegeiem 48

Re: JAZZ-owcy co mozecie mi napisac

posiadam JAZZ'a 1.2 PLUSY - bardzo pojemny/wiecej miejsca niz w moim starym golfie, "magiczne fotele tylne" są praktyczne i kilka razy juz sie przydały- sprawdzają sie - ekonomiczny spalanie na poziomie średnio 6.l/100km - w miescie; zimą 6,5 -miasto- to wiecej niz podaje katalog ale i

Re: specjalnie dla Ciebie "tekst"

poprzednich generacji mogli jedynie pomarzyć - komfortowe zawieszenie. Tak, dobrze widzicie. KOMFORTOWE! * "Golfem jeździ wioska" (*) Zestrojenie podwozia niemiecka prasa zawsze określała mianem dobrego kompromisu pomiędzy prowadzeniem i komfortem... Prowadzenie było OK, ale słowa komfort

"Profesjonalni" tjuningowcy

dolnej części wnętrza, sportowa gałka zmiany biegów podświetlana neonem, fotele lotnicze. Silnik: Sportowy wydech TUNING SYSTEM MICHAEL. Audio: Coś tam sobie brzęczy. 3. Wygląd: Komplet spojlerów, przyciemnione szyby i tylne lampy, progi od Golfa, szachownica na masce i błotniku. Wnętrze

Nowy Passat - techniczny krok wstecz

) obecny w opracu o Golfa. Poza haslami ktore juz wskazuja ze auto jest prostsze sa tez namacalne dowody: - poprzedni silnik wzdluznie obecny w poprzek efekt: poprzedni mogl miec prawdziwy naped 4x4 i silnik 8 cylindowy a takze rozbudowane przednie zawieszenie nowy bedzie mial tylko haldex o silniku W8

Re: Totalna porażka, Hondzie odbiło

> konkurencji, ale nawet poprzednika (zawieszenie)? > > W polskich warunkach drogowych wróżę gehennę użytkownikom w związku z brakiem > tylnej wycieraczki, w hatchbacku to po prostu karygodna głupota. Nie wiem jak > taki samochód mógł uwyskać homologację, przecież brak tylnej

Totalna porażka, Hondzie odbiło

"usportowienie" Civika. Co ma wspólnego z ze sportowym samochodem dwuzaworowy silnik 1,4 i przyspieszenie 14s ? Jak można za kompakta żądać 68 tys PLN i jednocześnie uwstecznić go w stosunku nie tylko do konkurencji, ale nawet poprzednika (zawieszenie)? W polskich warunkach drogowych

Re: zawieszenie nie na polskie drogi

waskes29 napisał: > Ale ty jakies regeneracje tu wypisujesz do tego licz koszt awarji ukladu > hydraulicznego {moze sie przydazyc},wymiana plynow. > Ja nie wiem jak jest zbudowane zawieszenie w BX za to podalem wszystko co > mozliwe do golfa lacznie z odbojami amortyzatorow

Re: taki sam szajs jak Clio II

przygazowałem na ile miejskie warunki pozwalały. Słabe przyspieszenie przypisałem zimnemu silnikowi. Cóż, człowiek uczy się na błędach. Wcześńiej sporo jeździłem służbowymi: lanosem, golfem 4 a teraz xarą. Lanos bardzo niezawodny (160 tys. km bez napraw), paliwożerny i niewygodny. Golf super wygodny, super

Re: renault 19 CHamade

przyzwyczaić do miększego, francuskiego prowadzenia. Poza tym wygodne duże auto, fotel kierowcy z regulacją wysokości i regulacją lędźwiową, dzielona tylna kanapa, regulacja kierownicy i dobrej jakości tworzywa (oraz kilka innych użytecznych dupereli) za te pieniądze kupisz dobitego golfa II, a nie warto

Nowy CIVIC - jazda testowa.

: - GŁOŚNO w środku - zwłaszcza powyżej 4 000 rpm. - słabo się zbiera 'z dołu' ale to typowy objaw w 'wiertarkach' - zawieszenie twarde ( 17 calowe felgi ) ale pewne. - BARDZO czuły pedał gazu ( prawdopodobnie 'fly by wire' - lekkie muśniecie i obrotomierz sie zamykał) - plastikowe brzmienie audio

C4: tanie bajery i mydlenie oczu

;supernowoczesny supersamochód" posiada najbardziej prozaiczne zawieszenie typu McPherson z przodu i prymitywną już dziś belkę skrętną z tyłu..., podczas gdy konkurenci (gdzież im tam do "nowoczesności" C4 !) dłużej obecni na rynku, np. Golf V czy Focus II, zostali wyposażeni w o wiele bardziej zaawansowane

Na podbój Japonii! - VW POLO GTI

. W stylizacji nadwozia wpływ Golfa jest duży. Już sam przód auta z atrapą chłodnicy w kształcie litery "V", może łatwo wprowadzić w błąd obserwatora. Zawieszenie jest o 15 milimetrów niższe od "cywilnej" wersji Polo, a dla zwiększenia bezpieczeństwa w czasie jazdy zostało

Re: No to może od innej strony Notmyselfie

uki145 napisał: > not ,prosze Cie .nowe tt i jesgo zawieszenie nie ma nic współnego z > poprtzednia ttetka. to płyta golfa V wiec tym bardziej te auta sa > poównywalne. to ze tt jest oska jeszcze bardziej uzasadnia ens przykłądu Oczywiście - i dalej to tt ma wysuwany idtiotyczny spoiler

Re: a kolega znowu swoje

,juz nikt nie pamieta ,ze w latach 80 takie koncepcje z powodzeniem stosowało Alfa romeo,ale oczywiscie to nie był jeszcze ten czas .podobnie było w przypadku boomu z konca lat 90 tych na zawieszenia wielowhaczowe w kompactach : reklamówki niby rewolucyjnego focusa,teraz golfa z 4 wahaczowa osia

Re: Punto Grande - opinie

komórki. Co do punto: bardzo wygodne i oszczędne auto. Dokładnie wykonane. Mimo prostoty zawieszenia (bliźniaczego zresztą z golfem 4ką): świetne prowadzenie na kołach 16kach i fabrycznych oponach bridg turanza 300er. Bardzo skuteczne hamulce, dokładny i bezpośredni układ kierowniczy. Wygodne fotele

Re: Renault megane 97-98 proszę o opinię

będzie niezawodne i ekonomiczne w eksploatacji. Ogólnie zalety: 1. Niskie spalanie jak na tą klasę. 2. Ładna stylistyka zewnętrzna i wewnętrzna. 3. Komfortowe i trwałe zawieszenie 4. Niskie koszty części zamiennych i serwisu (z wyjątkiem ASO) 5. Świetne prowadzenie w jeździe na wprost i niezłe trzymanie

Re: Parę danych :

) - taki jak auta wielkości Civica czy Golfa. Miedzy innymi dzieku umiejscowieniu baku pod przednimi siedzeniami, konstrukcji tylnego zawieszenia i paru innym rzeczom. Jeśli chodzi o silniki - porównywanie pod tym wzgledem Jazza do Fabii to mocne nieporozumienie. Jazz ma dwa silniki do wyboru 1.2 lub 1.4

Re: A4 3.0, 330i czy ST220

wersje byly raczej umiarkowane, jezeli chodzi o ta "usluge". musisz sie jednak zastanowic - jak czesto potrzebujesz 4x4 - na suchym lepiej prowadzi sie tylni naped... i dodatkowy komentarz - jezeli samochod ma dsc to historie o wyprzedzaniu przodu przez tyl i inne opwiesci o problemach z

Re: Citroen Xsara- 1.4 75km- nowy- czy warto kupić

wymiary zewnętrzne. Hamulce tarczowe przód i tył, droga hamowania 38,5 mniej ma tylko almera. Zawieszenie dość sztywne i opony 195/55 R15 zmniejszyły komfort jazdy. Spalanie 6,5-7,4. Awarie: czujnik temp. zewnętrznej i regulacja zamka bagażnika. Wady: uszczelka tylnych drzwi przy nadkolu zbierająca

Re: Pytanie do zorientowanych PILNE!!!

nie bite to warto kupić. > Ta wersja ma 140 KM/5750obr/min, zmienne fazy rozrządu 191 Nm/3750 obr. > przyspiesza w 10s do setki, ma wygodne fotele, klimę pełną elektrykę komputer > pokładowy otwieraną szybę tylną, skórzaną kierownicę, białe tarcze zegarów, > ABS,4 poduszki (młodsze 6

Golf 1.9 TDI 105 KM vs. Stilo 1.9 JTD 115 KM pełne

przednie siedzenia; spryskiwacze przedniej szyby i spryskiwacze reflektorów) 5500 PLN skórzana kierownica z 11 przyciskami 800 PLN system CONNECT NAV+ z wyświetlaczem kolorowym 7'' 8000 PLN tylne poduszki boczne 1500 PLN Volkswagen Golf V 1.9 TDI Comfortline Klasa samochodu

Re: F.FOCUS lyse opony w tyle - WADA KONSTRUKCYJNA??

okazało się, że poza kilkoma innymi drobiazgami, wystąpił ten problem. W tej sprawie rozmawiano w rubryce obok z jakimś przedstawicielem Forda z Niemiec, który powiedział że istotnie jest to wada konstrukcji tylnego zawieszenia( które różni się w przypadku kombi i sedana od wersji hatchback) ale w tej

Re: TOYOTA COROLLA/HONDA CIVIC/VW GOLF

Gość portalu: ktoś napisał(a): > Uważam, że dużm nieporozumieniem jest porównywanie modeli > starych - Golf, z konstrukcjami nowymi - Corolla i Civic. > Już lepszym pomysłm jest zastąpienie w teście Golfa Alemerą, na > której temat już pojawiła się opinia. > Dodatkowo za

Re: MITSUBISHI Carisma 1800 GLS Exclusiv

. Niektorzy wlasciciele zakladali jakies gumki dystansujace cos tam i podobno zawieszenie przestawalo wydawac dziwne odglosy. Ostatnio (10 tys km temu) zalozylem gaz. Gaz nie zaden bajerowski z bezposrednim wtryskiem czy cos za 4 tys PLN, tylko taki zwykly z emulatorem za 1900PLN. Samochodzik jak sie

Re: Volkswagen - wiesz co masz !

Jezdzilem Polowka - 1.4L, 3 drzwi, przez prawie 4 lata (kupilem nowke)). Zrobilem nia prawie 70tys. To co mi sie podobalo: - jakosc materialow w srodku, fotele i zegary, pozycja podczas jazdy (lubie nisko), - elastycznosc silnika, - zawieszenie. To co mi sie nie podobalo (nie pisze o wadach

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie TdCi??

( np focus > TDci i Octavia, czy golf TDi, albo P307 itp) o podanie swoich wrażeń. Wtedy > może uzyskamy bardziej miarodajny obraz sytuacji w kompaktowych dieslach. Bo > zazwyczaj każda liszka swój ogonek chwali ( z moim wyjątkiem:)). > A jeszcze wielbicielom TDCi poddaję pod rozwagę

Re: TOYOTA COROLLA/HONDA CIVIC/VW GOLF

ze > > w hondzie mozna pobiegac a w toyocie problem z wejsciem na tylna kanape. > Porownanie silnikow 1,6 z 1,4 w hondzie tez zakrawa na szwindel choc ten silnik > > wypada calkiem niezle. Z wypsazeniem dodatkowym to nie jest tak zle w hondzie > jak pisze. > Pisze to bo

Re: Vectra vs. 9-3

?Nie wiem) - podejżewam, ze tylko z automatem.9-3SS ma inne tylne zawieszenie (wielowahaczowe, koła tylne mogą wykonać niewielki skręt), argument o nieporównywalnie lepszym wyglądzi Saaba oczywiście na ciebie nie zadziała.Podobne, subtelne różnice występują np pomiędzy autam VW a Audi, Mondeo a X

narty, narty i po nartach

leciala na szybe a polowa nasączala ten fartuch na pokrywie silnika ;( Najwyrazniej podczas ostatnich mrozow zamarzl mi plyn w przewodach a ze (jak rowniez odkrylem przy okazji) spryskiwacze sa podgrzewane to tego zamarzania nie bylem swiadom. Drugi, powazniejszy problem to zawieszenie tylne. Z tylu

Re: Mercedes 123 tzw beczka czy Lanos ?

wycieraczek, płytę podłogową poniżej linii zbiegu tylnej szyby i pokrywy bagażnika). Na polskich drogach najczęściej szwankują elementy, które najmocniej obrywają przy jeździe po dziurach. Wskazana ekstra kontrola tulei gumowo-metalowych w zawieszeniu, luzów w układzie kierowniczym i stanu przewodów

Re: Karoseria Focusa. Ach te gusta...

miał jedne z najlepszych reflektorów(obok wspomnianej tu Astry)- lepsze od Golfa. Co do tylnych świateł to moja praktyka pokazuje, że są wystarczająco dobrze widoczne(właśnie m.in. prez to że są wysoko zawieszone i mają taki a nie inny format oraz kształt). Focu ) s ) na sile, wlasnie poprzez ta

Re: Humor w nauce: historia samochodu , post 1400

Tucker Torpedo z niezależnym zawieszeniem wszystkich kół, automatyczną skrzynią biegów, reflektorem skręcanym wraz z kołami, bezpieczną przednią szybą, ogrzewaniem tylnej szyby i silnikiem od helikoptera. Wyprodukowano 51 sztuk. * 1949 - rozpoczęto produkcję Citroëna 2CV, który zmotoryzował

Re: Czy mamy prawo narzekać na biura podróży ?

porównujmy więc proszę. "Zajeździłem" już ładnych kilka modeli aut. Co powiesz na sytuację kiedy w rocznym nowym modelu Mondeo wysypało się tylne zawieszenie? Ktoś powie: Ford gówno wort. Tak samo z biurami podróży. Myślisz że "zachodnie" nie mają wpadek? Mają. Wierz mi że mają. Cudze

Re: Honda Civic 1.4 LS 3d

twardszym, choc mniej komfortowym zawieszeniem. Poza tym powtórzę - od czego są jazdy próbne? Zresztą porównaj sobie dynamikę Civica 1.4 z np. Focusem 1.4 czy Golfem 1.4 z 2001r. to i tak stwierdzisz, że Civic jest znacznie bardziej 'sportowy' :-) > Drażni mnie też > regulacja kierownicy. Przy

Re: alfa 156, peżo 406, czy octavia

geograficznego. Wiesz co to jest analogia? wlasnie odpowiednikiem > fabii w niemczech jest 3ka, golfa kupuja ci co dbaja o portwel a 3ke ci co chca > > sedana rodzinnego. Nie - nikt nie kupuje Fabii jako rodzinnego sedana (mimo kretynskich reklam) i nikt nie kupuje SC bo dba o portfel. 90% ludzi

Re: Jakie auto? C-4, Peugeot 307, Honda City.

simr1979 napisał: > Mylisz wszystko - 307 ma zawieszenie po 306-ce: belka skrętna ułożyskowana 307 ma zupelnie inne zawieszenie duzo prostsze niz 306. nie ma ulozyskowanych wahaczy. > samosterownie (co w swoim czasie było mała rewelacją techniczną w cZX i właśni > p306). Tylne

Re: TOYOTA COROLLA/HONDA CIVIC/VW GOLF

zawarzylo na wyborze. W Hondzie obiekcje mialem w zasadzie tylko do opon (zbyt wysoki profil 70) oraz fatalnie wykonanego pokretla tylnych szyb - taka tandete i zeby to w takiej marce zrobic! Nawet za doplata w wersji 1.4 nie mozna zrobic elektrycznych tylnych szyb. Poza tym wiecej nie ma do czego sie

Re: 1,4 16V w Octavii

, ze w Octavii i tak zrezygnowano z przesadnego komfortu nastawiając tak zawieszenie,ze jest najtwardsze sposród trójki: Octavia,Golf,Toledo ! To z kolei prowokuje do aktywnej jazdy :-) Stilo natomiast zupełnie nie ! miekkie zawiezenie,wychyły na zakretach, nie dające czucia wspomaganie. to auto

Volkswagen Golf III

Volkswagen Golf III ? trzecia generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana w różnych wersjach przez koncern Volkswagen AG od 1991 do 2003 roku. Produkcja Golfa III zakończyła się oficjalnie w 1997 roku. W okresie 6 lat wyprodukowano 4 805 900 sztuk tego modelu

Golf

Golf – sport uprawiany na otwartych trawiastych terenach, polegający na wrzucaniu małej piłki do otworów w ziemi (mających kształt cylindra o średnicy 108 mm) za pomocą uderzeń specjalnymi kijami. Celem gracza jest wrzucenie piłeczki do dołka w jak najmniejszej liczbie uderzeń. Golf

Zawieszenie postępowania

Zawieszenie postępowania (w postępowaniu administracyjnym) – wstrzymanie biegu postępowania, z możliwością jego podjęcia, bez potrzeby powtarzania dokonanych czynności procesowych. Zawieszenie postępowania admin. może być obligatoryjne (obowiązkowe) bądź fakultatywne (dobrowolne

Volkswagen Golf Plus

został w światła tylne wykonane przy wykorzystaniu diod LED.14 grudnia 2008 roku na targach w Bolonii zadebiutował zmodernizowany pod względem stylistycznym Golf Plus. Przeprowadzone zmiany upodobniły stylistykę tego modelu do Golfa VI. Zmieniono m.in. pas przedni pojazdu oraz reflektory i nowe wnętrze. Sprzedaż

Volkswagen Golf VII

o wersję kombi ma zmodyfikowane zawieszenie, zwiększony o 20 mm prześwit i napęd 4x4 4MOTION. Auto trafić ma do sprzedaży wiosną 2015 roku. Volkswagen e-Golf http://www.samochodyelektryczne.org/volkswagen_e-golf.htmNa bazie Golfa VII zaprojektowano całkowicie elektryczną wersję e-Golf, która ma wejść

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.