testy spalania

Marcin Lewandowski

Salon Genewa 2015 | Kia Picanto FL | Good Morning

Salon Genewa 2015 | Kia Picanto FL | Good Morning

Wiemy już jak wygląda Kia Pacanto po faceliftingu. Tak jak przypuszczaliśmy jest identyczna z wersją koreańską, sprzedawaną w swojej ojczyźnie pod nazwą Morning. Debiut w Genewie

BMW X5 xDrive40e | Hybryda do walki z Audi Q7 e-tron

BMW zaprezentowało seryjną wersję X5 xDrive40e. To pierwsza hybryda typu plug-in bawarskiej marki, nie licząc specjalnej podmarki BMW i, pod którą dostępny jest model i8

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. II | W trasie

Nasz długodystansowy Mercedes klasyB jest już z nami od jakiegoś czasu. W tym okresie pokonaliśmy nim kilka dłuższych tras, za równo w Polsce jak i za granicą. Jak Klasa B sprawdziła się w drodze?

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. V | Na stacji paliw

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. V | Na stacji paliw

Samochód: Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance Aktualny przebieg : 12 480 km Problemy: brak Powód testu: chcemy sprawdzić co potrafi najnowszy model Suzuki Wiosna stwarza często idealne warunki do testowania samochodów. Temperatura nieznacznie przekracza 20 st. C, co odpowiada warunkom

Salon Genewa 2015 | Toyota Avensis | Europejski Japończyk

Salon Genewa 2015 | Toyota Avensis | Europejski Japończyk

Toyota Auris Hybrid Touring Sports | Test długodystansowy | Hybrydowy świat Zmodernizowany model Avensisa debiutuje na salonie w Genewie. Premiera odbędzie się 03.03. o godzinie 12:15. Nowy Avensis został zaprojektowany we francuskim studiu projektowym Toyoty ED2, był rozwijany w belgijskim centrum

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. V | Układ napędowy

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. V | Układ napędowy

od 93 577 zł *spalanie w trakcie kilkuset kilometrów testu ZOBACZ TAKŻE: Mercedes GLA 180 | Nowy silnik , nowa cena

Rajd Monte-Carlo Energies Nouvelles | Debiut Toyoty

Rajd Monte-Carlo Energies Nouvelles | Debiut Toyoty

na uzyskanie jak najniższego spalania w jeździe hybrydą - tutaj naprawdę przepustnica otwiera się na oścież. Aby uzyskać niskie spalanie w jeździe przez góry, samochód musi być bardzo wydajny. Dlatego napęd hybrydowy wydaje się optymalnym rozwiązaniem. ZOBACZ TAKŻE: Toyota GT86 | Test | Historia

Trzy cylindry w Volvo

Trzy cylindry w Volvo

. Ale w tym szaleństwie jest metoda. Istnieje bowiem coś takiego, jak optymalna pojemność pojedynczego cylindra, która została określona na ok. 500 cm3. Doświadczenia pokazują, że przy tej pojemności zachodzą najbardziej optymalne procesy spalania. Dlatego m.in. BMW opracowało silnik R3 o pojemności 1,5

Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. II | Wyjazd w góry

Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. II | Wyjazd w góry

Zobacz wszystkie części testu długodystansowego Forda Tourneo Courier Kombivany uznawane są za auta uniwersalne, do przewozu niewielkich towarów oraz do użytku rodzinnego. Na początku sprawdzamy, jak Ford Tourneo Connect spisze się w długiej trasie z dużą ilością bagażu. Ford - ogłoszenia aut

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. II | Oszczędnie i daleko

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. II | Oszczędnie i daleko

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. I Samochód: Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance Aktualny przebieg : 4620 km Problemy: brak Powód testu: chcemy sprawdzić co potrafi najnowszy model Suzuki Nasze długodystansowe Suzuki dzielnie przemierza kolejne

Suzuki Celerio vs. Mitsubishi Space Star | Konfrontacja | Wcale nie takie drogie

Suzuki Celerio vs. Mitsubishi Space Star | Konfrontacja | Wcale nie takie drogie

wyposażenie Invite. Testowy egzemplarzy napędzany jest właśnie większą jednostką 1.2 (80 KM) oferującą pewną poprawę osiągów, jednak przy niezmiennej kulturze pracy i większym o ok. 0,3 l/100 km spalaniu (dane producenta). Średnie zużycie w teście na identycznej trasie, co Suzuki, to 5,2 l/100 km, choć

Salon Genewa 2015 | Volvo V60 D5 Twin Engine | Nowa hybryda

Salon Genewa 2015 | Volvo V60 D5 Twin Engine | Nowa hybryda

Volvo zauważy rowerzystów, ale wybranych Od 2012 roku klienci zdecydowani na zakup Volvo V60 mogą wybrać wersję hybrydową. Nazywa się V60 D6 Twin Engine ( zobacz test ) i oferuje łączną moc 283 KM, napęd obu osi oraz średnie spalanie na poziomie 1,8 l/100 km. Volvo postanowiło pójść o krok

Opel Meriva z 95-konnym silnikiem 1.6 CDTI

Opel Meriva z 95-konnym silnikiem 1.6 CDTI

emitując mniej CO2. Według danych producenta, jednostka 1.6 CDTI/90 KM spala średnio 4 litry oleju napędowego na 100 kilometrów w cyklu mieszanym. Sprawdź oferty specjalne na nowe Ople Nowoczesny motor 1.6 CDTI od teraz jest dostępny w wariantach mocy: 136 KM, 110 KM i 95 KM. Podstawowa jednostka uzupełnia

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. V | Dwa Sprzęgła Górą

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. V | Dwa Sprzęgła Górą

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy | Wszystkie części DSG to skrót od niemieckiej nazwy Direkt Schalt Getriebe i oznacza, że mamy do czynienia z przekładnią dwusprzęgłową. DSG zadebiutowało już wiele lat temu w Golfie R32 czwartej generacji oraz Audi TT. Od tego czasu przeszło

Toyota Auris Hybrid Touring Sports | Test długodystansowy cz. I | Hybrydowy świat

Toyota Auris Hybrid Touring Sports | Test długodystansowy cz. I | Hybrydowy świat

Toyota rozpoczyna wyprzedaż rocznika 2014 Wszystkie nowe auta są fajne. Nawet hybrydy. Są czyste, świeże, pachnące i niemal na pewno nic się w nich nie popsuje. Chcieliśmy spróbować testu w nieco innych warunkach. Poprosiliśmy Toyotę o hybrydę, która jest w ich parku i ma największy przebieg. Tak

Salon Detroit 2015 | Mercedes C 350 Plug-In Hybrid | Z wtyczką

Volvo V60 Plug-in Hybrid | Test | Diesel z wtyczką Nowa, już druga po C 300 BlueTEC Hybrid, hybrydowa odmiana Klasy C wyposażona w napęd z możliwością zewnętrznego ładowania. To drugi po flagowym S 500 Plug-In Hybrid model tego typu w gamie Mercedesa. Mercedes Klasy C - ogłoszenia

Poznaj swoją oponę

Poznaj swoją oponę

decyduje jego konstrukcja i poziom wyciszenia. Opory toczenia świadczą o efektywności energetycznej opony. Im wyższy opór toczenia, tym wyższe spalanie i poziom emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Różnica auta wyposażonego w opony klasy "A" (najlepsza) i opony klasy "G" (najgorsza) to

Producenci znacznie zaniżają spalanie. Kto najbardziej?

Producenci znacznie zaniżają spalanie. Kto najbardziej?

Producenci znacznie zaniżają spalanieKto najbardziej?Według raportu ICCT Audi zaniża rzeczywiste spalanie o 28 proc.,Opel o 27 proc., Mercedes o 26 proc., Fiat i Ford o 24 proc., a Volkswagen o 23 proc.Jeszcze 10 lat temu producenci zaniżali wyniki rzeczywistego zużycia paliwa średnio o 10 proc

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VII | W mieście

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VII | W mieście

bez tego S-Cross radzi sobie znakomicie z oszczędnością paliwa. W naszym teście w ruchu miejskim Suzuki pali średnio 5.5 l/100 km. To wynik, który przebija dane fabryczne! Według nich w cyklu miejskim Suzuki powinno spalać 5,7 l/100 km. Oszczędność japońskiego SUV-a to jedna z jego największych zalet

Szkoła Auto | Zimowy eco driving

Szkoła Auto | Zimowy eco driving

paliwa wzrośnie od kliku do kilkunastu procent. Dodatkowe odbiorniki prądu to również obciążenie dla akumulatora. Przy uruchamianiu samochodu wyłączmy wszystkie dodatkowe odbiorniki - ułatwi to rozruch. Dodatkowy bagaż: przed zimą zróbmy porządek w bagażniku. Odciążając samochód będziemy spalać mniej

Audi A3 Limousine 1.8 TFSI | Test | Mocny sedan

Audi A3 Limousine 1.8 TFSI | Test | Mocny sedan

nadwozie. Tylna część jest bardzo muskularna, co pasuje do wizerunku marki. Bardzo dobrze na wygląd wpływa zamontowanie dużych kół. Najdroższe (4750 zł) 18-calowe wieloramienne obręcze wypełniają nadkola dodając autu masywnego wyglądu. Ale nawet to nie pozbawia go elegancji. Mercedes CLA 200 - Test

Citroen C4 1.2 THP Selection | Test | Niedoceniony

Citroen C4 1.2 THP Selection | Test | Niedoceniony

zaoferować tak praktycznego wnętrza, jak C4. Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł? Kabina C4 rozpieszcza podróżnych przestronnością. Patrząc na wartość rozstawu osi, wynoszącego niewiele ponad 2,6 m, trudno uwierzyć, że w środku miejsca nie zabraknie w żadnym kierunku. Z

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VI | Pod maską

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VI | Pod maską

Samochód: Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance Aktualny przebieg : 13 250 km Problemy: brak Powód testu: chcemy sprawdzić co potrafi najnowszy model Suzuki Suzuki SX4 S - Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy Suzuki SX4 S-Cross może być napędzany jedynie silnikiem

Producenci aut oszukują klientów! Manipulacje podczas testów

Producenci samochodów mają cel, by sukcesywnie obniżać spalanie. Zamiast posługiwać się nowymi technologiami, wykorzystują luki w prawie. Daje to producentom aut korzyść ok. 600 euro na samochodzie, a więc jedną trzecią wydatków jaką producenci powinni ponieść, aby spełnić limity narzucone w 2020

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. II | W trasie

Samochód: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance Aktualny przebieg : 7250 km Problemy: brak Powód testu: Damy wycisk hitowi sprzedaży Wybraliśmy się Skodą do Stuttgartu. 1170 km z Warszawy. Trasa długa, ale dzięki autostradom i braku ograniczenia prędkości w Niemczech do pokonania w sensownym

100 000 zamówień na Opla Insignię po liftingu

Opel Meriva FL 1.6 CDTI | Test Przez pierwsze cztery miesiące bieżącego roku był to najpopularniejszy model w swoim segmencie w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Holandii. Na wielu innych rynkach, w tym w Belgii, we Włoszech, w Austrii, Szwajcarii i Norwegii, odświeżony Opel umocnił swoją pozycję

Skoda Fabia Elegance Plus | Test | Skromna elegantka

tandetne wrażenie. Jedyne zastrzeżenie można mieć do świateł do jazdy dziennej, które nie są połączone z podświetleniem deski rozdzielczej. Średnie zużycie katalogowe to 6,8 l/100 km. Nasz test potwierdza, że są to wartości realne, średnie spalanie podczas testu wyniosło 7 l/100km Skoda Roomster

Miej ciśnienie pod kontrolą

powierzchni styku opony z nawierzchnią. Ponadto, gdy w oponie jest niewystarczająca ilość powietrza, rosną również opory toczenia, przez co spalamy więcej paliwa. Dla typowego samochodu średniej wielkości zwiększenie zużycia paliwa wynosi ok. 0,3 l/100 km. Jak się do tego zabrać? Ciśnienie w oponach powinno

Salon Tokio 2013 | Mazda na gaz ziemny i hybryda

gaz ziemny.W pojeździe zastosowano podwójny układ paliwa umożliwiający korzystanie zarówno z benzyny, jak i gazu CNG. Ponieważ silniki napędzane gazem CNG spalają paliwo pod wyższym ciśnieniem, a jednostka benzynowa SKYACTIV-G standardowo uzyskuje wysoki wskaźnik kompresji, można ją łatwo zmodyfikować

Mała moc, ale wrażenia znacznie większe | Silniki zaburtowe Suzuki

montowanych w samochodach, świat silników zaburtowych również nie oparł się szukaniu rozwiązań, które ograniczają spalanie i emisję trujących związków chemicznych. W tym przypadku ma to jednak głębszy sens bo pamiętajmy, że większość spalin trafia do wody, w której później pływamy lub, z której pochodzą ryby

Audi RS3 Sportback | Grizli w owczej skórze

do 250 km/h, ale zamawiając pakiet Dynamic, możemy zwiększyć ją o kolejne 30 km/h. Według producenta średnie spalanie ma wynosić 8,3 litra na 100 km, ale chyba wszyscy zdajemy sobie sprawę, że będzie to wynik raczej nieosiągalny. Audi S3 Sportback | Test | RS-R=S? Oczywiście modyfikacji uległo

Skoda Octavia | Test długodystansowy cz. IV | Bratobójczy pojedynek z VW Golfem

spalanie w Golfie podczas testu wyniosło 7,5 l. Przejechaliśmy nim prawie tysiąckilometrowy dystans, w znacznej mierze była to trasa z odcinkami drogi szybkiego ruchu, ale również trochę jazdy po mieście w korkach. Spalanie naszej długodystansowej Octavii jest bardzo zbliżone. Auto zużywa średnio 7,5-8

Mercedes B 200 CDI |Test długodystansowy cz. IV | Tajemnica ukryta w skale

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy Nasza długodystansowa B klasa znakomicie nadaje się na długie podróże. Po pierwsze można do niej dużo zapakować, po drugie 1,8 litrowy diesel jest oszczędny, po trzecie ma wygodne fotele. Wybraliśmy się nią w chyba najbardziej tajemniczy rejon

Salon Detroit 2015 | Nowe Audi Q7 | Drugie wcielenie

Q7 sprint do setki w czasie 6 sekund. W warunkach testów fabrycznych spalanie hybrydowego układu wyniosło zaledwie 1,7-litra na 100 km. Przy wykorzystaniu wyłącznie napędu elektrycznego auto jest w stanie przejechać 56 km. Zupełnie nowe Audi Q7 trafi do sprzedaży na początku przyszłego roku. W

Ile pali? | Jak mierzą to producenci

USA. Tam test miejski to UDDS i pozamiejski HWFET. Własne normy i testy mają Japonia, Australia i Nowa ZelandiaInżynier techniczny Hondy nazwał żądania finansowe Peters wygórowanymi, nie odniósł się jednak do większego faktycznego spalania. Przepisy amerykańskiego prawa zezwalają, bowiem na

Citroen C4 Aircross | Test | Chateau Japonaise, Vin de Pruneaux

elektryczne sterowanie fotela kierowcy). Średnie spalanie w teście wyniosło 6,5 l/100 km. To dość sporo jak na tę jednostkę napędową i jej możliwości. Francuski aromat dodawany do Aircrossa znajdziemy pod maską. To specialite de la maison , czyli silnik 1.6 HDI znany ze swojej powściągliwości w

Palący problem | różnice w zużyciu paliwa

maksymalną prędkością 50 km/h. Prędkość maksymalna podczas testu wynosi 120 km/h, a auto jedzie z nią zaledwie przez 10 sekund. Według normy NEDC, średnia prędkość jazdy podczas testu wynosi jedynie 33,6 km/h. Teoretycznie jest to prędkość niewiele większa niż ta, z jaką jeździsz w zatłoczonym mieście. Czy

Fiat Doblo | Pierwsza jazda | Wciąż najlepszy?

Dacia Dokker Van 1.5 dCi Confort | Test | Tania siła robocza Pierwsza generacja Doblo zadebiutowała w 2000 roku, a po pięciu latach przeszła modyfikację. Druga generacja wystartowała w 2010 roku, a teraz, także po pięciu latach, Fiat zapewnił jej nowy wygląd oraz szereg

Fiat 500L Beats Edition | Galeria

km/h. Średnie spalanie dla tej jednostki podawane przez producenta to 4,6 l/100 km. ZOBACZ TAKŻE: Citroen DS3 Cabrio i Fiat 500C | Test | Miejski styl

Dwulitrowy silnik Volvo o mocy 450 KM!

kompresor, który przekazuje sprężone powietrze nie do komór spalania, lecz do dwóch pracujących równolegle sprężarek. Duże ciśnienie doładowania wymagało zastosowania wydajnej, podwójnej pompy paliwowej. Paliwo jest tłoczone pod ciśnieniem 250 barów - duża wartość, jak na jednostkę benzynową. Stałe

Salon Genewa 2015 | Skoda Superb | O klasę wyżej

Skoda Octavia 2.0 TDI Combi | Test | Dojrzała konstrukcja Oprawa była niezła. Duża, odpowiednio wystrojona hala, dużo zaproszonych gości z całego świata i sporo znanych twarzy. Była m.in Adriana Karembeu i Karel Gott (dla tych młodszych to on wykonywał w oryginale tytułową piosenkę "Pszczółki

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. IV | Z wiatrem we włosach

Samochód: Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo Aktualny przebieg: 25 350 km Problemy: przebita opona Powód testu: chcemy spędzić lato z "polskim" kabrioletem Zobacz wszystkie części testu długodystansowego Opla Cascady Ruszamy bez dachu, wykorzystując ciepły, wakacyjny poranek

Salon Paryż 2014 | BMW serii 2 Cabrio | Pierwsza w historii

sekund. W palecie będą dostępne także jednostki 4-cylindrowe o pojemności dwóch litrów i mocy 184 KM lub 245 KM. Dla miłośników niskiego spalania BMW przygotowało wersję 220d z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 190 KM. W porównaniu do BMW serii 1 Cabrio, które "dwójka" właśnie zastępuje

Salon Paryż 2014 | Nowe Audi A6 | Facelifting technologii

technologi LED lub martix LED. Znacznie więcej zmieniło się pod maską. Teraz wszystkie trzy silniki TFSI i pięć TDI spełniają normy emisji spalin Euro 6. Najmniejsza jednostka 1.8 TFSI ultra dołącza do palety silnikowej i pozwoli "a-szóstce" zapewnić średnie spalanie na poziomie 5,7 litra na 100 km

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. III | Stylistyka

Jesienią 2011 roku Mercedes oficjalnie pokazał Klasę B po raz drugi. Pierwsze wrażenie sugerujące, że mamy do czynienia z dobrym znajomym, w którym dokonano drobnych poprawek z czasem ustąpiło przeświadczeniu, że Mercedes podszedł do drugiej generacji nieco inaczej. Mercedes B 200 CDI | Test

Salon Los Angeles 2014 | Audi A7 Sportback h-tron quattro | Koncept na wodór

węglowym (CRP). Baki mogą pomieścić ok. pięć kilogramów wodoru pod ciśnieniem 700 barów - wystarczająco dużo, by zagwarantować zasięg ponad 500 km. Według testów spalania paliwa NEDC, Samochód zużywa zaledwie ok. jednego kilograma wodoru na 100 km - ekwiwalent 3,7 litra benzyny. W określonych, lokalnych

Renault Clio - obszerna fotogaleria

zarysowany przód karoserii, światła LED umieszczone w nietypowym miejscu - Clio przestanie wyglądać jak szarak.Podstawową jednostką napędowa będzie zupełnie nowo opracowany silnik benzynowy, turbodoładowany o pojemności 0,9 litra i mocy 90 KM. Dzięki niemu średnie spalanie Clio ma wynieść 4,5 l/100 km a w

Mercedes B 200 CDI | Test długodystansowy cz. I | Klasa rodzinna

czekać z zakupem na zbliżająca się wersję po lekkim faceliftingu, sprawdzimy w trakcie naszego długodystansowego testu. Samochód: Mercedes B 200 CDI Aktualny przebieg: 200 km Problemy: brak Powód testu: Czy warto czekać z zakupem na wersje po liftingu Przedstawiona Klasa B trafiła do redakcji

Salon Frankfurt 2013 | Mocny Diesel w Panamerze

. Porsche Panamera Plug-in Hybrid - test | Klonowanie WalteraNowa jednostka ma sporo części zaprojektowanych z myślą o większej mocy, jak wałki rozrządu, czy układ tłokowo-korbowy. Turbosprężarka generuje teraz większe ciśnienie (3 bary zamiast 2,5). Moc 300 KM uzyskiwana jest przy 4000 obr/min, a

Mercedes S 65 AMG Coupé | Witamy w klubie

konstrukcji podając średnie spalanie na poziomie 11,9 l/100 km. To o 2,4 litra mniej od poprzednika. Za przeniesienie mocy na tylne koła odpowiedzialny jest 7-stopniowy automat AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC, z trzema programami jazdy - C (komfort), S (sport) i M (manualna zmiana) Komfort gwarantować ma

Dakar 2014 | Ford Ranger

Ford Ranger - test | Chuck Norris approvedStart Forda w Dakarze to projekt globalny, jak na globalnego producenta przystało. W ten sposób firma będzie mogła promować swojego pickupa na rynkach zdominowanych przez japońską konkurencję. Co więcej, rajdowe Rangery (dwie sztuki) noszą dumnie na

BMW X4 oraz X3 | Pierwsza jazda | SAV i SAC

Steptronic. Pozostałe wersje silnikowe współpracują wyłącznie ze Steptronikiem. Audi SQ5 | Test | Nie tylko dla pań Tak jak X6 różni się od X5, tak X4 też ma inaczej zestrojone podwozie, niż X3. Nowy model lepiej się prowadzi dzięki standardowo oferowanemu układowi kierowniczemu o zmiennym przełożeniu

Wybrano najlepsze auta do firmy

Škoda Citigo, Toyota Yaris, Toyota Auris, Volvo 40 i Dacia Dokker zostały uznane przez Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych jako najlepsze auta do firm w Profesjonalnym Teście Flotowym. To najbardziej obiektywne porównanie samochodów na rynku, którego współorganizatorem była redakcja

Hyundai i10 1.0 Premium | Test | Skośnooki Europejczyk

może w mieście przekroczyć 10 l/100 km! Oczekując od i10 dynamiki musimy mocno kręcić silnikiem. Cisza panująca w środku zachęca do tego, ale wystarczy przełączyć komputer w tryb średniego spalania, by szaleństwa szybko nam się odechciało. Zapotrzebowanie na paliwo tej pozbawionej doładowania jednostki

Opel Astra GTC z nowym mocniejszym silnikiem

Opel Astra OPC - test | Pierwsza jazda Silnik ten, zapewniający lepsze osiągi i wyższy moment obrotowy przy mniejszej pojemności skokowej, zastępuje starszą jednostkę napędową 1.7 CDTI. Astra GTC z nowym silnikiem będzie dostępna w sprzedaży w cenie od 85 750 zł (sugerowana cena detaliczna z

Renault Fluence | Długi dystans - 15 000 km

81 100 zł  Renault Fluence | Test długodystansowyAktualny przebieg: 15 100 kmŚrednie spalanie: 10,2 l/100 kmUsterki: brakKoszty: brak dodatkowychSzczepan MroczekZOBACZ TAKŻE: Renault Fluence 1.5 dCi - TESTRenault Fluence w Polsce - CENY Renault - ogłoszenia

Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo | Test długodystansowy cz. XI | Podsumowanie

Samochód: Opel Cascada 1.6 Turbo A/T Cosmo Aktualny przebieg: 35 100 km Problemy: brak Powód testu: chcemy spędzić lato z "polskim" kabrioletem Zobacz wszystkie części testu długodystansowego Opla Cascady Jak ten czas leci... Lato już dawno za nami, zima za pasem. Kabriolet

Ford Tourneo Courier 1.6 TDCi Titanium | Test długodystansowy cz. VI | To już jest koniec

Tourneo Courier 1.6 TDCi Titanium Aktualny przebieg: 10 830 km Problemy: brak Powód testu: sprawdzamy czy rodzinny kombivan musi być nudny Najmniejszym kombivanem Forda dobrze jeździ się po mieście. Auto jest pojemne, ale niezbyt duże pod względem wymiarów zewnętrznych, więc manewrowanie po

Auto Motor i Sport nr 10/2013

spali 62 Kulturyści w akcji Sprawdzamy kwartet aut sportowych - które z nich ma mięśnie? 70 Pakowne kompakty Pojedynek kombiaków - najnowsza Skoda Octavia kontra Opel Astra i Ford Fokus 78 Kia Cee'd Po50 000 km Podczas testu samochód potrzebował tylko jednego przeglądu 83 Graj i wygrywaj Po raz

Infiniti Q50 2.0T | Pierwsza jazda | Efekt współpracy

pracy układu napędowego i kierowniczego. Możemy wybierać pomiędzy pięcioma rodzajami - Snow, Eco, Standard, Sport i Customize, który sami możemy skonfigurować. Więcej o systemie Steer-by-wire | Infiniti Q50 - Test W trakcie podróżowania w okolicach Zurychu, Q50 2.0T potrzebowało średnio około 9

Subaru XV 2.0i Exclusive | Test | Z dużym prześwitem

wysokie spalanie rzędu 10-12 l/100 km. Spokojniejsze obchodzenie się z pedałem gazu od razu przekłada się na niższe wskazania komputera pokładowego. W oszczędzaniu paliwa pomaga płynnie działający układ Start/Stop, informujący nas o oszczędnościach. Średnie spalanie w teście wahało się w granicach 8-9 l

Skoda Fabia Combi | Pierwsza jazda | Nie tylko dla Kowalskiego?

obrotowego, które od 1400 obrotów bardzo sprawnie rozpędzają rodzinną Fabię. Jednostka połączona jest z pięciostopniową ręczną skrzynią biegów. Do jej pracy, podobnie jak do silnika, nie można mieć zastrzeżeń. 90-konna jednostka zadowoliła się podczas jazdy spalaniem na poziomie 6,5 litra. Trzeba jednak

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. I | Nowy rozdział

Suzuki Jimny | Test | Gatunek na wymarciu Samochód: Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance Aktualny przebieg : 1220 km Problemy: brak Powód testu: chcemy sprawdzić co potrafi najnowszy model Suzuki S-CROSS jest modelem typu crossover stanowiącym połączenie samochodu kompaktowego z

Holendrzy nie potrafią jeździć hybrydami?

Chevrolet Volt, Cruze, Aveo i Camaro - test | Pierwsza jazdaFirma Arval, zajmująca się leasingowaniem samochodów podaje, że odnotowane średnie zużycie paliwa w samochodach z napędem hybrydowym (np. Toyota Prius PHV), czy elektrycznym (jak traktuje się Volta, czy Amperę) było ostatnio o 80% większe

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

Volkswagen Golf Variant - test Volkswagen Golf Plus wyglądał jak nadmuchany Golf. Trochę taka klusia, grubszy braciszek klasycznego hachbacka. Być może to spowodowało, że w Polsce nie odniósł sukcesu i to do tego stopnia, że przestano go oferować w salonach. Mimo braku wyrazistości Plus miał

Skoda Octavia 2.0 TDI Combi | Test | Dojrzała konstrukcja

Skoda Rapid Spaceback Style Plus | Test | Stylowa Skoda Pod koniec 2014 roku współczesna Octavia skończy 18 lat. Jak prezentuje się ten niemal pełnoletni samochód, który od końca 2012 roku oferowany jest w zupełnie nowej, trzeciej już odsłonie? Cóż, nadal mamy do czynienia z jednym z

Salon Genewa 2014 | Opel Astra 1.6 CDTI - tylko 3,7 l/100 km

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl Według danych producenta silnik ten zużywa średnio 3,7 litra oleju napędowego na 100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 97 g/km zgodnie z procedurą testu NEDC (New European Driving Cycle), spełniając już normę Euro 6. Silnik 1.6 CDTI w wariancie

Koncepcyjne BMW X5 eDrive stanie się xDrive40e

eco bez użycia silnika spalinowego z prędkością 120 km/h. Zasięg napędu elektrycznego prawdopodobnie wyniesie tylko 30 km, ale w trybie hybrydowym BMW X5 40e będzie mogło osiągnąć wynik spalania na poziomie 3,8 litra na 100 przejechanych kilometrów. Jeżeli realnie będzie on możliwy do osiągnięcie, to

Audi A1 FL | Pierwsza jazda | Techniczny lifting

system stabilizacji toru jazdy ESC z selektywnym rozkładem siły napędu zmniejsza podsterowność i pozwala pokonywać szybko ostre zakręty. W takich warunkach wyraźnie widać, że A1 potrafi dać swojemu kierowcy wiele radości. Wszystko przy średnim zużyciu wynoszącym w czasie testu ok. 7 l/100 km. Jeśli

Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD | Test | Cena wygody

wręcz przytłaczać. To zasługa potężnych błotników, wysoko poprowadzonych reflektorów, oraz masywnemu słupkowi D z unoszącą się ku górze linią boczną okien. W rzeczywistości auto jest spore (4,69 m dł.), ale do największych SUV-ów sporo mu brakuje. Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort | Test

Poznaniacy jeszcze bardziej oszczędni

. Polegał on na wspólnej jeździe z instruktorem, który był jedynie obserwatorem, notującym ewentualne błędy. Podczas tego testu średnie spalanie wyniosło 7,2 l/100 km. Po zakończeniu kursu przeprowadzono test korzyści - przejazd odbył się dokładnie tą samą trasą, co w pierwszym teście. Tym razem instruktor

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

"asystent" zmiany biegu wtrącający się swoim komunikatem w zakresie 1800-2000 obr/min. Stosując się do zaleceń komputera pokładowego średnie spalanie w mieście wyniosło w teście ok. 7 litrów. Pomaga w tym seryjnie montowany system start-stop. Silnik ma jednak turbinę i 150 KM do wykorzystania

Toyota Aygo X-Clusiv | Test | X-Rayed

spore, choć przy uwzględnieniu, że jest to samochód zbudowany niskim kosztem. Hyundai i10 1.0 Premium | Test | Skośnooki Europejczyk Nowe podejście widać już na pierwszy rzut oka. Nadwozie jest zmienione w stosunku do francuskich bliźniaków, i to znacznie bardziej, niż poprzednio. Tyle, że tym razem

BMW X1 Facelifting | Galeria

KM) i pięcioma dieslami. Topową jednostką wysokoprężną będzie nowy w programie 218 konny X1 25d. Z tym silnikiem BMW osiągać będzie prędkość maksymalną 230 km/h i wg. Danych producenta spalać średnio 5,5 l/100 km. Zmodernizowane BMW X1 po raz pierwszy trafi również na rynek amerykański.  Martin

Hyundai i10 - test | Pierwsza jazda | Dobrze się zapowiada

Fiat Panda vs. Kia Picanto vs. VW Up | Test porównawczyZaprojektowany w niemieckim Russelsheim, produkowany razem z większym i20 w tureckiej fabryce w Izmirze - według Hyundaia, nowy i10 ma czuć się na europejskich rynkach jak ryba w wodzie. Z zaciekawieniem rozpoczynamy więc nasz pierwszy test

Volkswagen Beetle 2.0 TSI | Test | Retro sportowiec

trasie, szczególnie na autostradzie, brakuje nieco siódmego biegu, który wpłynąłby na obniżenie spalania poniżej 10 litrów na 100 km oraz nieco zredukował poziom hałasu. W mieście spalanie przekracza wspomnianą wartość. Na szczęście w parze z mocnym silnikiem idzie też w miarę precyzyjny układ

Audi S3 Sportback | Test | RS-R=S?

brakuje nawet wewnątrz grupy Volkswagena. Za jeden z ulubionych w tej klasie uchodzi Golf R, a jednym z najmocniejszych była poprzednia generacja Audi RS3. Właśnie dlatego w tytule tego testu śmiało postawiłem równanie RS (3), minus R (Golf), równa się S (3). Sprawdźmy, czy rozwiązanie okaże się prawdziwe

Renault Twingo 1.0 Intens | Test | Zwinny maluch

Toyota Aygo X-Clusiv | Test | X-Rayed Renault w latach 50. i 60. było przywiązane do silników z tyłu pojazdu, z czego wynikało wiele zalet, ale ta formuła z czasem się wyczerpała. Względy bezpieczeństwa, rozkład mas i ich wpływ na prowadzenie, czy niewiele miejsca na bagażnik nad przednią

Mercedes Vito | Pierwsza Jazda | Uniwersalny pracownik

. Jazdy testowe odbywały się w połowie załadowanymi samochodami z dwuosobowymi załogami. Najsłabsze Vito radziło sobie całkiem dobrze zarówno w ruchu miejskim, jak i na autostradzie oferując zadowalającą dynamikę. Gorzej było ze spalaniem. Przy spokojnej jeździe zamiast deklarowanego 6,2-6,4 l/100 km

Hyundai Elantra 1.6 MPI Style | Test | Na odwrót

, a nam dziennikarzom możliwość sprawdzenia, jak globalny sedan wypada na tle konkurencji. Toyota Corolla 1.6 Premium | Test | Komfort przede wszystkim Elantra w obecnej postaci zadebiutowała w 2010 roku, w następnym trafiając nad Wisłę. Naszą uwagę zwróciło wówczas dopracowane podwozie

Skoda uruchamia nowe centrum testowe silników

kontrolnych silników. Poza testowaniem nowych generacji silników przygotowywanych do produkcji seryjnej, możliwe są również dynamiczne testy na potężnych stanowiskach o mocy 400 kW, które są niezbędne w działaniach sportów motorowych Skody.     Pozostałe 6 stanowisk kontrolnych służy do oceny

Citroen C1 vs. Fiat 500C | Test | Namiastki kabrioletów

Test długodystansowy Opla Cascady To oczywiście nie jedyna okazja do przeprowadzenia takiego testu. Drugim powodem jest debiut rynkowy nowego Citroena C1, który w najbogatszej wersji oferowany jest właśnie z materiałowym dachem Airscape, a kolejnym lifting Fiata 500, w tym jego otwartej odmiany

Autobus jak trolejbus. Na trasę wyjedzie w czwartek [ZDJĘCIA]

paliwa. - Volvo 9900 Hybrid spala tylko 26 do 30 litrów paliwa na 100 km - nawet o 40 proc. mniej niż zwykłe spalinowe pojazdy. Zakup zwraca się już po ośmiu latach - przekonuje Małgorzata Durda z Volvo Polska. Co najważniejsze - jest cichszy i emituje mniej spalin. - Wiele miast w Europie wprowadza w

Wojciech Halarewicz | Wywiad | Nie frustrujemy klientów

normy bez uciekania się do małych silników. Nasza technologia Skyactive pozwala na obniżenie spalania i w rezultacie 2-litrowy silnik Mazdy spala tyle, co litrowy konkurencji. Mówię o zużyciu paliwa w realnych warunkach, a nie w stosowanym w Europie teście, który znacznie zaniża spalanie. Wiemy od

Chevrolet Spark 1.2 LTZ - Test | Miejski styl

Citroen C1 - test | Za kierownicąChevrolet Spark został zaprojektowany z myślą o młodych kierowcach. Tu rządzi styl. Ostre linie znajdziemy na każdym kroku, od przedniego zderzaka po tylną klapę, klamki tylnych drzwi schowano w linii okien, a kierowca jest informowany o podstawowych parametrach

Nowe Subaru Outback | Pierwsza jazda | SUV po japońsku

Subaru XV 2.0i Exclusive | Test | Z dużym prześwitem Ogólna bryła Outbacka pozostała bez większych zmian (obecny model jest nieco dłuższy i szerszy), jednak nadwozie zdecydowanie zyskało na atrakcyjności. Pojawiły się trapezoidalna atrapa chłodnicy oraz nowe przednie i tylne reflektory. Terenowy

Terrafugia Transition - latający samochód coraz bliżej

Oto prawdziwa przyszłość motoryzacji Pierwszą z pięciu zaplanowanych prób przeprowadzono w Plattsburg, w stanie Nowy Jork. Testy dotyczyły m.in. zachowania maszyny w locie przy pracującym oraz wyłączonym silniku, oceny stabilności w powietrzu i skuteczności systemu chłodzenia silnika. Wszystko

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

. Krótsza odmiana nosząca w wersji osobowej nazwę Tourneo Connect mierzy 4,42 m długości i może pomieścić pięcioro pasażerów, dłuższa Grand Tourneo Connect mierzy 4,82 m i oferowana jest zarówno w wersji pięcio-, jak i siedmioosobowej. Ford Tourneo Custom - Test | Najlepszy wśród najlepszychZ punktu

Salon Moskwa 2012 | Jaguar XFR

Speed Pack polepszono o 11% przy jednoczesnym ograniczeniu średniego spalania o 8%. ZOBACZ TAKŻE:Jaguar AWD  Jaguar XF - test | Pierwsza jazdaJaguar XJ Plug-in-Hybrid - Moc dwóch serc

Nowe Volvo XC90 | Szwedzkie nadzieje

oznaczeniu T8. Będzie to hybryda typu plug-in, czyli z możliwością ładowania z gniazdka, o rewelacyjnych osiągach i wyjątkowo niskim spalaniu - jak zapewnia Volvo. Będą w nim współpracować dwa silniki. Za napęd przedniej osi będzie odpowiedzialny silnik Drive-E znany z modelu T6, tylną oś w ruch będzie

Volvo pracuje nad systemem KERS

, co można zobaczyć na filmie: Volvo KERS  Oszczędności mogą być spore, Volvo obiecuje nawet do 20% niższe spalanie. Ale asystowanie podczas ruszania w celu obniżenia spalania to nie jedyne zastosowanie systemu KERS. Koło zamachowe kręci się z prędkością do 60 000 obr./min. i może

Toyota Prius | Osiemnaste urodziny

w Polsce W 2000 roku Prius przeszedł lekką modernizacje. NWH11 otrzymał mocniejszy silnik benzynowy, który dysponował mocą 72 KM. Elektryczna jednostka również została wzmocniona o dodatkowe 4 KM. Mogła się ona pochwalić spalaniem na poziomie 5 litrów paliwa na 100 przejechanych kilometrów. W takiej

Mercedes klasy E - w przyszłym roku zostanie odmłodzony

być liderem w spalaniu i minimalnym wydzielaniu substancji szkodliwych (mniej niż 100 gram CO2).ZOBACZ TAKŻE:Używany Mercedes idealny na taksówkę...Mercedes S 250 CDI - test | Nauka o samym sobieCarlsson CGL 45 Royal Last Edition

VW Touareg FL | Pierwsza jazda | Powściągliwe zmiany

4Motion (Torsen), chociaż w opcji można zamówić prawdziwie terenowe (już bez cudzysłowu) podwozie. Inżynierowie skupili się zatem na poprawie istotnych z punktu widzenia kierowcy elementów. Jeep Grand Cherokee SRT8 | Test | American Muscle Delikatny retusz Tak to już bywa, że nawet jeśli samochód nie

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

popularnej klasy aut. Perłowo-biały egzemplarz nowej "308-ki", który otrzymałem do testu, idealnie nadaje się do tej próby, bowiem specyfikacja najbogatszej wersji Allure to pokaz możliwości marki. Patrząc na listę wyposażenia mamy przed oczami wszędzie literki S (od standard) i dosłownie kilka

Ciężarówka przyszłości firmy MAN

wyprofilowany, że zamyka lukę pomiędzy naczepą, tylne koła są zasłonięte, zbiorniki paliwa wbudowane w boczne obudowy - wszystko po to, żeby opływające powietrze przepływało bez większych zakłóceń i oporów. Osiągnięty wynik Cx 0,30 mówi sam za siebie. Dzięki poprawie aerodynamiki ciężarówka MAN Concept S spala

50 lat projektu Skoda 992 Junior

. Minimalna masa kompletnego pojazdu nie mogła być niższa od 400 kg. Pierwszy z pojazdów Skoda S992 Junior/F3 został ukończony w Mladá Boleslav jeszcze w styczniu 1964 roku i przekazany do testów dwa miesiące później. Jego kręgosłup stanowiła rurowa, przestrzenna, stalowa rama niosąca niezależne

Citroen C1 - test | Za kierownicą

dochodzący do wnętrza. Malutki Citroen ochoczo się rozpędza i nie traci wigoru nawet osiągając prędkości tolerowane jedynie na autostradzie. To imponujące w autku, którego możliwości kończą się przy 157 km h. Skoda Citigo - test | Pierwsza jazdaSilnik, chociaż znany od początku produkcji tego modelu, nieco

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB LPG | Test | Alfa daje w gaz!

elastyczna. Oczywiście spalanie "autogazu" jest zdecydowanie wyższe niż benzyny. Według danych producenta średnie zużycie benzyny wynosi 6,4 l/100 km, a LPG 8,3 l/100 km. W realnych warunkach spalanie jest wyższe, odpowiednio ok. 8 i 10 l/100 km. Niezmienna jest jednak dwulitrowa różnica między

Hyundai Genesis | Pierwsza jazda | Demonstracja możliwości

rozpędza się maksymalnie do 240 km/h. Do uszu kierowcy dociera w tym czasie bardzo przyjemny pomruk "V-szóstki". Wady? Na pewno wynik średniego spalania. W trakcie bardzo spokojnej jazdy Genesis pali średnio nawet 11 litrów. To o około 2-3 litry więcej od swoich potencjalnych konkurentów. Klasowy

producenci wkładają te małe gówna do aut

wyłącznie pod kątem pseudotestów spalania i emisji co2 PRAWDZIWE testy spalania (nawet robione przez przekupywane za wiadro kartofli czasopisma) pokazują, że fabryczne dane są NIE do osiągnięcia nawet przez misiaczka i jego tatę... jeep -- YCDSOYA

Re: Downsizing to nie dodanie turbo czy wtrysku!

> Juz wiemy ze spalanie przy normalnej jezdzie nie jest az tak male. Zawsze bawią mnie testy samochodów w prasie motoryzacyjnej np. w "Motorze", gdzie w tabelce podają najpierw spalanie wg danych producenta, a poniżej realne spalanie podczas jazd testowych. Dla turbominiaturowych benzyniaków

Panu Bogu dorzucić grosza

Dzieki niemu mamy ocieplenie i wystarczy modlitwa a będzie ochlodzenie. Tylko nie wiem czy jak sie Mu da więcej kasy to będzie ocieplenie czy ochlodzenie. Może sprawi, ze węgiel nie będzie palny? Bo co to dla Niego?Albo, ze kazde spalanie zamiast wydzielać gazy będzie je absorbować. To prosty

Re: Byla jakas rewolucja, czy znow ktos kit wcisk

No wlasnie Mitsu ma siakies dziwne te silniki bo juz czesto gesto sie zdarzalo, ze rzeczywiste spalanie w tescie nie odstawalo zbytnio od danych fabrycznych... Widzialem takie testy dla: Lancer 1.6 117KM ASX 1.6 117KM ASX 4WD 1.8 DID Gdzie dzienikarzynom udawalo sie zejsc do spalania podanego przez

Kusi...

www.caranddriver.com/reviews/2015-dodge-charger-srt-hellcat-test-review Kilkunastoletnia konstrukcja zawieszenia ze starych mercedesow, silnik od ciężarówki z dmuchawą, technologicznie 10 lat za konkurencją. Ale jednocześnie 707 KM! Moment obrotowy na kołach jak w ciągniku siodłowym czy lokomotywie

Wyposażony w system Start/Stop

Start/Stop ? A w ogóle to ten silnik w tym Suzuki ze zmiennymi fazami to jest coś wart do średniej-spokojnej jazdy podmiejskiej i miejskiej? Coś mało spala w testach wiec się zastanawiam czy to test "na zamówienie" czy wiarygodny?

Re: cena nowych samchodów benzyna vs diesel

wakacje jezdzę. Gdyby nadal były diesle bez DPF to nie miałbym dylematu. Za akceptowalną ceną miałbym niższe zużycie paliwa. A testy benzyniaków na "mojej" trasie pokazują ealne spalanie miedzy 7.8 a 9 (zawsze jakiś litr więcej niż w katalogu).

Re: Test długodystansowy - spalanie oleju.

Witam, jak chelej za duzo oleju to pora wymienic uszczelniacze zaworow. Po znacznym przebiegu przyjdzie pewnie i na nich pora. A najlepiej rozpoznasz sytuacje przy nagarze na zaworach wydechowych.

Re: teza jest fałszywa

Silnik TCE montowany w nowych Renault i Daciach spala tyle samo co stare wolnossące 1.4. Już nie pamiętam w której gazecie motoryzacyjnej był właśnie test Dacii z tym silnikiem, producent deklarował spalanie miasto 7l, trasa 5,5 l. To jest takie samo spalanie deklarowane przez producenta jak u

Re: Test długodystansowy - spalanie oleju.

Aha, może jeszcze ktoś i powie jak to jest z tym spalaniem oleju. Czy spalanie w granicach 1l na 1000km oznacza koniecznosć ramontu? I czy mogę dać wiarę, sprzedającemu który twierdzi, że przy przebiegu 75tys (załóżmy ze oryginalnym jego Honda spaliła 0,3l oleju na cały sezon? dla mnie to trochę

Para w ruch

Czy to ma sens? http://opole.gazeta.pl/opole/1,35114,17388012,Opolski_wynalazek_zrewolucjonizuje_motoryzacje__Wykorzystuje.html#Prze Pomysł na SmogKillera jest tyle prosty, co genialny. Sprowadza się do wykorzystania wody w procesie spalania. Jak podkreślają twórcy tego urządzenia, pierwsze takie

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

mar_j_a_n napisał: > Zwracam uwagę, że średnie spalanie wg producenta u Fiata sporo niższe: kobieta faktycznie różnicy nie poczuje jeszcze będzie chwalić, że silnik słychać - sam powyżej piszesz, że to spalanie wg producenta, które ma się nijak do rzeczywistego w TSI dodajesz jakiś litr

Re: Benzyniak 2.0 kontra 1.0 turbo-downsizing do

przypuszczam ze test byl robiony przy jezdzie z wyzsza predkoscia gdzie spalanie eco sreko bedzie wieksze niz 2 litry mazdziochy przy stanu w korku i pierdzeniu 30-50 to chyba jednak to male pierdzidelko bedzie oszczedniejsze

Re: Byla jakas rewolucja, czy znow ktos kit wcisk

gzesiolek napisał: > No wlasnie Mitsu ma siakies dziwne te silniki bo juz czesto gesto sie zdarzalo, > ze rzeczywiste spalanie w tescie nie odstawalo zbytnio od danych fabrycznych.. > . > Widzialem takie testy dla: > Lancer 1.6 117KM > ASX 1.6 117KM > ASX 4WD 1.8 DID >

Aprilia SL 750 Shiver - Dreszcz emocji

Jestem użytkownikiem Aprilii Shiver i zgadzam się z powyższym opisem oprócz spalania. W teście jest mocno przesadzone, nie wiem jak autor zdołał takie osiągnąć. Przy normalnej jeździe, miasto/trasa spala mi 5,6l i tyle samo w trasie gdzie na liczniku dwójka z przodu pojawiała się dość często

Re: krzywa cukrowa- jestem przerażna badaniem.POM

Dziwnego masz lekarza, wybacz, ale badanie ,które zrobiłaś jest bez sensu. Każde przemieszczanie się powoduje spalanie glukozy więc wynik jest nieadekwatny. Zbadanie glukozy na czczo jest również konieczne do prawidłowej interpretacji testu.

Re: Mały samochód,

Hilux mojej kolezanki pali 7.2 l na trasie. Aygo palilo 4.3-4.5 na trasie, Clio pali 4.8-5.0 na trasie ale .... Hilux mojej kolezanki pali 11-12 po miescie, Aygo palilo 5.2-5.5 po miescie, podobnie Clio. Srednie spalanie nie mowi wszystkiego. Oczywiscie w testach te auta pala jeszcze mniej ale

Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza jazda

średnie spalanie wg producenta: 6,7 spalanie w teście: miasto - 9,0, trasa - 7,0 czyli jak zwykle

Re: zaopiekuj się mna...

2 i pol godziny pozniej.... Minelo w tym cxasie 10 godzjn :-D A ja? A ja sobie spalam ^^ jednak dosc czujnie. Pamietam jak zeeknelam godzine temu na lapka sprawdzic czy "kombajn" sprawny. Dopiero teraz byla pisrwsza proba odpalenia.. Nie do konca wyszlo.l. Ech. Rano sprawdze. haslo

Re: Downsizing to nie dodanie turbo czy wtrysku!

> Ej, nie jeżdżę tymi wszystkimi samochodami, ale w testach magazynów motoryzacyj > nych to spalanie ZAWSZE jest w przypadku małych turbodoładowanych silników o 20 > -30% wyższe niż wg danych katalogowych Są. Ale i tak palą mniej niż ich wolnossące odpowiedniki. Jeżdżę takim, a mój i

Re: fantastyczny 1.2 TSI

od trzech lat użytkuję 1.2 TSI, max spalanie miejskie przy niskich temp i krótkich odcinkach to 7.5 litra - oleju poza wymianami nie dolewałem bo nie było takiej potrzeby na autostradzie przepisowa jazda to około 7l co do wyników testu to zupełnie mnie nie dziwią, bo pewnie tam się spalaniem nikt

Re: witam sie w Maju

od maja do sierpnia-czas grilla widzialem wielokrotnie na niemieckich kanalach testy i porady dotyczace grilowania,bardzo niezdrowe gdy zrodlo ciepla jest na dole-topiacy sie tluszcz kapie na gorace wegle i spala sie dym idzie w góre na sztuke grilowanego miesa jezeli tylko sporadycznie i tylko

Re: czy pickupy dużo palą?

Pewnie przesiadł się z benzyniaka na diesla. Pickupy, mimo, że to duże auta to mają niezłe osiągnięcia w spalaniu. Dwa które według mnie są godne uwagi to D-Max od ISUZU, wcześniej wspominany i Ford Ranger. To są maszyny nie do zajechania, i o niskim koszcie eksploatacji. Czekam na kolejne testy w

Re: Mercedes CLS 350 AMG | Test

Test słaby. Niewiele napisane - spalanie, duzy bagażnik i mało miejsca na tylej kanapie. Postarajcie się bardziej na tych testach a nie przepisujcie ulotki

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Testy rządzą się innymi prawami niż codzienna eksploatacja. Dokładnie tak. Przy takim zuzyciu paliwa, oleju i okładzin mozna wywnioskowac ze wskazowka obrotomierza kumplowała sie z czerwoneym polem baaardzo czesto. Tym bardziej ze taki motorek do takiego samochodu to raczej nienajszczesliwsze

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

buraque napisał: > mar_j_a_n napisał: > > > Zwracam uwagę, że średnie spalanie wg producenta u Fiata sporo niższe: > > kobieta faktycznie różnicy nie poczuje jeszcze będzie chwalić, że silnik słycha > ć - sam powyżej piszesz, że to spalanie wg producenta, które ma

Re: niemieccy producenci liderami w ..... oszukiw

Dokladnie, kierowcy testowi tez najpewniej sa pozbawieni "ulanskiej fantazji" w czasie testow i jada tak aby spalanie bylo optymalne. A dodatkowo mozna przeciez testowac najlzejsza wersje danego pojazdu a nie tak z maksymalna iloscia dodatkow, czyli najciezsza...

Re: Spalanie tsi - film

Dobry przykład. Są równi i równiejsi. Co do lobbingu, to uważam, że stroną lobbującą są europejskie koncerny samochodowe, które produkują silniki downsizingowe. Używając tych silników w pseudo-testach na spalanie można najwięcej oszukać i w ten sposób odpowiednio ustawiając normy, wykosić

Re: Peugeot 208 czy Citroen C3?

W jakiejś gazetce typu Motor czy Auto Świat robiono test 10 aut europejskich. Brali pod uwagę cenę, spalanie, widoczność, bagażnik, wyposażenie, bezpieczeństwo, różne kwestie (tak z 10 parametrów) - o dziwo z tych 10 aut "208" był pierwszy, a c3 - ostatni... Nie pamiętam jednak, czemu

Re: Troszkę czarnego PR dot. Kia/Hyundai

W USA tez maja problemy. Sfalszowali testy spalania i teraz placa uzytkownikom roznice: www.detroitnews.com/article/20131223/AUTO0104/312230091/1148/auto01/Hyundai-Kia-reach-395-million-deal-resolve-mpg-lawsuits -- "Interior lightening can for sure compete with Christmas tree, and in some

Re: Zabrakło argumentów?

Nie spinaj się, zwracam ci po prostu uwagę że nie należy się upodabniać do tego stwora. Spalanie wg komputera i w realu różniło się o niecałe 0.2 l w testach dziennikarskich i nie jest to dla nikogo zaskoczeniem. Pytanie co oszukuje - komputer czy dystrybutor.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

widze ze moze tak zostac na dluzej... fantazja - martitulka ma racje, USG to jest ogromne przezycie za kazdym razem. Stres testu ciazowego to przy tym maly pikus. No ale i emocje pozytywne sa niesamowite. Mi za kazdym razem lezka poleciala:) ja tez mialam bete 3 razy, ale ostatnia tuz przed USG (na

Re: Najlepsze auta do miasta

plastiku. Wręcz przeciwnie ? skonstruowano ją z wytrzymałych materiałów ( samochód otrzymał 5 gwiazdek (max. Ocena) w teście bezpieczeństwa Euro NCAP. Do tego mało spala, bo średnio 5 litrów na 100km. I ja się pytam, GDZIE jest Mazda w tym durnym rankingu?? Więcej info tutaj www.mazda.pl/showroom/mazda2

Re: jakie objawy po transferze?

patrze a tam blada kreseczka... myśle sobie ahaaa juz masz dekiel zryty ale wolam meza i tez to widział. Pol nocy nie spalam z nadzieją ze to jednak ciąża. .. wiec ochotnie rano powtórzylam test i jedna krecha :( -- masywne zrosty ,niedrożne jajowody .. 1 podejście IVF czerwiec 2012 podane 2 zarodki

Re: Renault Fluence I Długi dystans - 15 000 km

"Średnie spalanie: 10,2 l/100 km" w teście długodystansowym. Dwulitrowy diesel w aucie o masie 1260kg i takie spalanie? Czy warunki testu były tak ekstremalne czy to auto jest aż tak nieudane?

Re: Zabrakło argumentów?

> To, że komputer oszukuje, jest powszechnie wiadomo, zostało wielokrotnie w prak > tyce sprawdzone i nie ulega wątpliwości. Nie znam przypadku, by ktoś kiedykolwi > ek stwierdził, że w jego aucie komputer zawyża spalanie. Zgadza się - komputer nie zawyża spalania. Natomiast

Re: Downsizing ...

125KM. Widzialem test w tv samochodu z tym silnikiem i dziennikarz powiedzial ze silnik ten wymaga specjalnego oleju. Jak bedzie z osprzetem typu poduszki pod silnikiem? Okazuje sie ze spalanie troche odbiega od deklarowanego. Przy silnilach vw( osiagajacych mniej koni z litra) tez byly zachwyty. Dla

Re: Downsizing to nie dodanie turbo czy wtrysku!

Ej, nie jeżdżę tymi wszystkimi samochodami, ale w testach magazynów motoryzacyjnych to spalanie ZAWSZE jest w przypadku małych turbodoładowanych silników o 20-30% wyższe niż wg danych katalogowych i bardzo rzadko palą w realnej jeździe w zauważalny sposób mniej niż ich klasyczne odpowiedniki

Re: fantastyczny 1.2 TSI

będzie ze spalania zadowolony. Więc test, w którym dziennikarz wyciska ile się da i robi przebiegi jak przedstawiciel handlowy jest bez sensu. Inna sprawa, jest taka że te same bloki napędowe (czyli silnik+sprzęgło+skrzynia biegów) montują w różnych samochodach. Znajomy mechanik, miłośnik niemieckiej

Motodziennik: Hyundai z górnej półki

Opel Amprea spala przy rozładowanych akumulatorach ponad 6 litrów. Co dziwne, nawet w pełni naładowanych akumulatorach Opel Ampera spala paliwo. Na potwierdzenie polecam program Moto-ON. Ostatnio był test tego samochodu. Z Toyota Prius nie ma najmniejszych szans.

Re: Co sądzicie o KIA Venga?

trochę nie w temacie: zarówno w przypadku octavii i roomstera należy się spodziewać spalania w okolicach 8 litrów/100 km nie mam zmiłuj -- test sygnaturki

Re: Byla jakas rewolucja, czy znow ktos kit wcisk

. > > -na niefabrycznych, łysych(!) oponach > > Zrodlo rewelacji? Czytalem o tyms w ktorejs z gazet moto. Testy spalania nie precyzują wielu rzeczy w tym opon. A jak dasz lysa i mocna napompowana, to opory toczenia się zmniejszają. Takie kolo ma raptem przejechać 5-6km a nie 1000, wiec

Re: Spalanie tsi - film

adrian_ktostam napisał: > Dobry przykład. Są równi i równiejsi. Co do lobbingu, to uważam, że stroną lobb > ującą są europejskie koncerny samochodowe, które produkują silniki downsizingow > e. Używając tych silników w pseudo-testach na spalanie można najwięcej oszukać > i w ten

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

średnie spalanie w teście nissan micra 4,8l focus 1.0 ecoboost 5,6l, biorąc pod uwagę masę i osiągi to ford wypada lepiej, zaczekaj jak włożą ten silnik do fiesty i ka to spalanie będzie podobne ale osiągi lepsze, nissan 1.2 98KM, ford 1.0 125KM i najbardziej zaawansowany technologicznie silnik

nie kupujcie elevation

zamiast chodzenia na silownie: nie ma czasu to po pierwsze, po drugie ja mialem uraz kregoslupa i orbitrek to wlasciwie jedne z niewielu przyrzadow na ktorym moge ciwczyc, po trzecie zonie sluzy do spalania i tonowania, a mi do budowania muskulatury. Stosuje trening taki sam jaki zalecany jest na

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Widzę, że czytamy ta samą prasę na kiblu ;) Co do spalania, trzeba wziąć pod uwagę to, że tego auta podczas testowania nikt nie żałował, tylko wyciskał ostatnie poty. Przez co też oleju z silnika ubyło zaskakująco dużo i zużyto komplet klocków hamulcowych. A silniki TSI palą mało jak jeździ się

Re: koszty ogrzewania mieszkan w ZSM - podajcie k

jest roznica miedzy piecem gazowym z otwartą komorą spalania (starszy model) i zamkniętą komorą spalania (nowszy model) róznica może byc do 40% mniej za gaz przy tym piecu dwu-funkcyjnym z zamkniętą komorą spalania możesz poczytac www.viessmann

Re: Kamyczek do ogródka downsizingu

Test z priusem i M3 zrobił top gear. A test z automaniaka było to porównanie spalania fabii i BMW 1M. A czy różnica w spalaniu na poziomie 6 litrów nie jest kolosalna? Należy pamiętać że oszczędne samochody jechały na maksimum możliwości natomiast bmw miały tylko za nimi się utrzymać.

A ktoś to testował? sprawdzał ile pali?

Bo niektóre testy samochodów wskazują na to, że nie ma zbyt dużej różnicy w spalaniu, przy włączonej klimie i wyłączonej... na pewno mniej spala z zamkniętymi oknami bo i opór mniejszy. Gwoli ścisłości - Oleju napędowego, oleju zwanego dalej potocznie ROPĄ!!!

Re: Ford Fiesta ECOnetic: 3,3 l/100 km

Wprawdzie dwa lata po Volkswagenie Polo Bluemotion ale zawsze to coś ;-) Polo 1,2 TDI spala średnio 3,3 litra ON i emituje 82 g CO2/1 km. W testach oszczędnościowych rokordowe spalanie Polo Bluemotion to 2,2 litra na 100 km

Re: Mercedes C 180 BlueEfficiency

ooo! niemozliwe - to auto spala wiecej niz podaje fabryka!! ;) chetnie obejrzalbym test ktoregos z 'super-oszczednych' pojazdow od VW!

Re: Salon Frankfurt 2011 | Nowy Mercedes ML | Gal

spalanie to faktycznie przestali by sie osmieszac. ale co chcesz, kretynskie przepisy zaowocowaly ustawianiem i auta i kierowcow pod okreslony test. denne i tyle

Re: MINImalne zniany

Pamietajmy ze testy spalania wykonuje sie przy jak najmniejszych oporach dla silnika...

Re: Co sądzicie o KIA Venga?

W testach różnych gazetek motoryzacyjnych podobno spalały ok. 6,5 literka. Wiem, że niektórzy będą się śmiali, że patrzę na spalanie, ale nie będę udawał milionera. Mam trójkę dzieciaków i zależy mi na autku dość pojemnym. Obecnie mam octavię w TDI i naprawdę mało mi pali. Nowych ropniaków raczej

Re: Ford Focus z nowym silnikiem

Pieknie to wszystko wyglada na papierze, ale rzeczywistosc najczęsciej jest brutalna - ogromne spalanie i slabe osiągi. Przykład - dwycylindrowiec Fiata TwinAir. Rzeczywiście jeździ fajnie, ale wtedy spala 10l/100 km. =============== Pierwszy test Avensisa 2012 - tylko na Fanklubie Toyoty tiny

Re: Skoda Fabia RS I Długi Dystans - 5100 km

80 koła za skodę fabię - ubawiłem się , 11,5 litra spalanie w tym małym g... to jest oszczędne ? co to za test , pismak skończył liceum czy co ?

Re: Co za rzetelny test!!!

O to mi wlasnie chodzi. Kazdym autem mozna jak sie chce spalic 15l i wiecej wydurniajac sie po miescie. Kazdym rowniez mozna zejsc do wartosci niemal kropelkowych. Tak wiec ciezko w ogole mowic o drogowych testach spalania. -- Derwisz

Re: fantastyczny 1.2 TSI

trypel napisał: > własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. > 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie pa > liwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. > I dopisek ze to nieźle . Dziennikarze po dorwaniu się do auta

Re: dni płodne

My staralismy sie ponad dwa lata. Przez 3-4 miesiace stosowalismy testy owulacyjne. Dzieki temu moja zona jest w ciazy. Zastosuj testy kiedy podejrzewasz dni plodne. My srednio stosowalismy 5-6 testow na cykl. W cyklu kiedy zaszla w ciaze bylo tak: Gdy test pokazal ze jest owulacja bylo przytulanie

Re: komu potrzeba wiecej niz 200000 km?

Czy to ja przeprowadzałem długodystansowy test? Czy gdziekolwiek napisałem ile pali VW czy Skoda? Kto tu więc teoretyzuje? Ciekawi mnie w co uwierzą forumowicze. Czy znajomym oraz setkom ludzi w necie narzekającym na wysokie spalanie i autorowi testu czy też twoim rewelacyjnym wynikom... -- "

Re: Nowy Volkswagen Passat BlueMotion

Wracając do tematu.. :) b.rzadko się zdarza by wyniki w testach pokrywały się z realiami, taka już polityka koncernów. Chyba znikome przypadki są by było odwrotnie, komputer zawyżył spalanie? Zdarzyło się komuś, że komputer zawyża spalanie ?

Re: jak pozbyć się dymu

z tydzień temu znalazłem tą stronę. brzmiało logicznie, ale było zbyt nieprawdopodobne, bo małego dziecka miałem stycznosc z piecem i zawsze było palone ŹLE. Teraz węglowego pieca nie mam, ale rodzice na wsi zroibli test tego przepisu - i wiecie co ? Tato już nie chce słyszeć o innym sposobie

Re: Oszczędny samochód dla kobiety- rady.

Moja rada, to znajdź na www.autocentrum.pl/testy-opinie/ samochody które Cię interesują i porównaj wg tamtejszych ocen -- jest tam ok. 176 tysięcy opinii kierowców o samochodach i ponad 160 tysięcy raportów spalania. Np. Yaris ma 1222 opinii. Przy takiej liczbie głosów można już coś ustalić i

Re: Zabrakło argumentów?

To, że komputer oszukuje, jest powszechnie wiadomo, zostało wielokrotnie w praktyce sprawdzone i nie ulega wątpliwości. Nie znam przypadku, by ktoś kiedykolwiek stwierdził, że w jego aucie komputer zawyża spalanie. Co do wyników testów dziennikarzy polskojęzycznej prasy motoryzacyjnej spod

Re: Obudowa kominka - jaki materiał?

obudowa najtańsza to płyta G-K (ognioodporna) + wełna z folia aluminiową wykończyć można tynkiem szlachetnym np. trawertyn,stiuk, kawałek kamienia przydaje się w miejscu wymiatania popiołu, kominek to miejsce spalania drewna ,więc zawsze się trochę "ubrudzi" osobom lubiącym sterylność

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

kupiłem Priusa II i tak jak w teście opisany jest ten samochód,tyle pali paliwa - tylko teraz zimą spalanie wzrosło do około 6,5l/100. Poprzednio miałem różne samochody prawie same ropniaki - a teraz rewelacja konfort który potrafi zaskoczyć.

Re: Salon Frankfurt 2011 | Przypudrowany Prius

pudrowanie trupa rzadko pomaga ;-) auto w PL kosztuje 106 tys zł i spala (wg testów) ok. 6,5 litra benzyny na 100 km. A taki VW Golf VI 1,6 TDI 105 KM spala 4,5 litra i kosztuje ok. 75 tys zł (pakiet Optuimum)

Re: Tatuś o swoich dzieciach hehehe

kai_30 napisała: > Po prostu spala bardzo dużo, nie dość że jeszcze rośnie (aaa!), to do tego uprawia intensywn > e treningi. I nie, mnie to nie dziwi, ale przyznaję, że się tego nie spodziewał > am, nie przyszło mi do głowy zwyczajnie, że nastolatek może pochłaniać takie il > ości

Re: Nissan Qashqai z nowym turbodieslem

>znów "geniusze" na temat spalania się odezwali! Producenci podają spalanie według >testów prowadzonych według określonych warunków po to, by były one powtarzalne i >porównywalne! DOKLADNIE. Jak jezdisz delikatnie to i moze palic 30% mniej niz podaje producent

Re: Nissan Qashqai z nowym turbodieslem

Jak tak dalej bedzie to za niedlugo beda samochody produkowaly paliwo,nierzetelne i nierealne testy spalania maja sciagnac klientow.70% ludzi to idioci i na nich robi sie kasę

Re: I niech ktoś powie że samochody są oszczędnie

jezdziłem kiedyś derby - średnie spalanie koło 6/100, jezdziłem R4 -srednie spalanie 5,5-6/100 teraz jezdziłem bmw - srednio 6,3, saab srednio 8 wszystko fajnie tylko prędkosci w trasie jakimi poruszałem sie R4 (80-90) czy derby (90-100) nijak sie mają do czasów dzisiejszych. Jakbym tak samo

Re: BMW X3 | Pierwsza jazda

3.0 benzyna spalnie 8.8l/100km. BMW troche zabardzo naciaga ludzi. Jak robicie test to mozna podac sr. spalanie podczas testu, a tak artykul zajezdza reklama

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Testy - testami. Rzeczywistość - rzeczywistością. 3 rok "katuję" dostawczego VW caddy z 1.2 TSI (wersia 104KM). Co prawda już o tym wspominałem, ale wspomnę raz jeszcze - mimo dostawczego charakteru samochodu - silnik wybrałem w pełni świadomie. Po pierwsze z racji tego, że wydawał mi

Za ciosem: Kia cee'd Sporty Wagon 1.6 CRDi

Co do spalania ,to pewnie redaktorzy zapomnieli skasowć srednie spalanie po fabrycznych testach :)

Re: Starań ciąg dalszy....

19 dzien cyklu.jeszcze kilka dni i zrobie test ciazowy.w ciagu dnia sporo mysle o tym.tak jak pisalam wczesniej kolejny miesiac pelen nadzieji i marzen...czasem miewam tego dosc.ile mozna marzyc,starac sie...a przeciez nie trwa to tak dramatycznie dlugo jak u innych par...czuje sie jeszcze gorzej

w trosce o poziom oświecenia publicznego..

. jak chcecie sie powoływać na "testy" to bierzcie pod uwagę tylko takie , które są (a włąściwie dopiero będą ) rzeczywiście robione z punktu widzenia ekonomji ..czyli wykresy spalania/zużycia prądu przy prędkości stałej w zakresie od prawie zera..a nie wyniki wyścigowych zabaw

Mercedes C 200 CGI | Za kierownicą

A w innym teście skrzynia jest opisana jako zamulająca i dla taksówkarza, zaś spalanie o dobre 3 litry wyższe. Widać autor się nie napracował przepisując slogany z gotowca z działu marketingu Mercedesa. Fe!

Re: Nissan Qashqai z nowym turbodieslem

I znów "geniusze" na temat spalania się odezwali! Producenci podają spalanie według testów prowadzonych według określonych warunków po to, by były one powtarzalne i porównywalne! Jak ktoś ma ciężką nogę, to owe +30% będzie za mało, jak ktoś jeździ jak emeryt, to i -10% wyciągnie. Poza tym

Re: Eko-Gordini z dieslem

Widzę że Renault próbuje mocno schodzić ze spalaniem ciekawe jak będzie w kolejnym modelu, VW też pracuje nad nowymi rozwiązaniami ale i na czele jeżeli chodzi o spalanie dalej jest Polo który np przy silniku 1,6 TDI BMT spala wg producenta 3,2l/100km ale przy testach wyszło trochę lepiej emisja

Re: Touareg z hybrydowym pazurem

Obecnie produkowany Touareg Hybrid ma 280 KM i średnie spalanie na poziomie 8,2 litra ropy na 100 km przy masie ok. 2,5 tony. To niezły wynik i jak pokazują testy dziennikarskie spalanie jest realne

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 | Za kierownicą

12,7 L / 100 km średnie na wyświetlaczu - redakcjo i Panie Balkan ! Wytłumaczcie może wreszcie nam - czytelnikom o co chodzi.Kolejny tubodiesel który ma na desce dosyć kosmiczne spalanie mimo, że w teście jest mniej a producent to już w ogóle bajki obiecuje. Miasto 8-8,5, trasa 5,5 (tekst o teście

Re: BMW serii 6 | Galeria

Kto wierzy w te wartosci spalania???????????????5.5l/100km!!!! We wczorajszym Motorze jest test Audi A6 tdi tez z 313km i wyszlo im w tescie 9l i to poza miastem!!!

Re: Mój pierwszy raz był wczoraj!!! Masakra jakaś

To co, gdybyś w sam raz spalał 7, to wypijałbyś 7, prawda? akmed.wordpress.com/2006/06/07/testy-ulatwiajace-rozpoznanie-uzaleznienia-od-alkoholu-2/ pierwszy lepszy z brzegu test, machnij sobie. 16%VOL 22%VAT

Re: NuBE

Lithium z tych wszystkich zapachów jest najbardziej ciepłym. Gdy wąchałam go po raz pierwszy był dla mnie bardzo chemiczny, metaliczny i ostry. Po takim teście powiem szczerze miałam opory by go przetestować na skórze ale jednak się przełamałam. I dobrze że to zrobiłam bo w połączeniu ze mną

Re: Astra, która zużywa 3,7 l/100 km

Ile oni będą eksploatowali tego trupa? Ten oplowsko japoński silnik zawsze był strasznie paliwożerny i po prostu słaby. Nie wierzę w obietnicę spalania. W teście jak byk ten silnik spalał po 8 litrów oleju! 1.6 HDI albo nowy 1.6 TDI zjedzą ten silnik na śniadanie. Dali by sobie siana i większe

Re: Fiat: MultiAir podbija świat

W przypadku Fiata jedynym wartym uwagi parametrem jest spalanie, także poczekajmy na testy tego silnika. Aktualne silniki Fiata nie zachwycają.

Re: nie przejmuj sie

przyklad tej kobity z Samoobrotny - podala nazwiska >7 mezczyzn z ktorymi spala i z kazdym z nich byl przeprowadzany test na ojcostwo.

Re: Rekordowe spalanie Priusa PHV

No to mamy wtopę Toyoty ;-)) średnie spalanie 2,49 l to dużo jak na hybrydę. Ekologiczna wersja Skody Fabii II Greenline (z napędem z VW Polo Bluemotion) 1,2 TDI 75 KM w teście długodystansowym na odległości 2006 km spaliła średnio 2,18 litra ropki i kosztuje połowę ceny Priusa ;-))

Re: Znamy ceny hybrydowej Toyoty Yaris

kosztowało powyżej 70 000 i bedzie miec tylko 2 lata gwarancji co w przypadku silników VW jest sporym ryzykiem. Poniżej linki do testów spalania Priusa i Polo: www.autogaleria.pl/auto_test/volkswagen-polo-1.2-tdi-bluemotion,488.html www.autogaleria.pl/auto_test/toyota-prius-1.8-hsd-prestige,475.html

Focus RS z "klekotem"

Same zalety: klekot zamiast sportowego dźwięku, problemy z odpalaniem na mrozie, spalanie minimalnie mniejsze, ale zrównoważone przez droższe naprawy. No i koniec z mówieniem o aucie sportowym. Co do spalania to w ogóle śmiech na sali, w mieście ok 15l wg realnych testów, więc przy aucie o tej mocy

Re: Kia Sportage - wrażenia

Ostatnio producenci coraz bardziej przeginają z podawaniem średniego spalania. Przegięciem jest hybrydowe Volvo (czy jak to teraz się po chińsku nazywa), które wg producenta pali 1,9l na setkę, a w teście Koszernej spalił 5,2l przy podobno lekkiej nodze (2.4 turbodiesel hybryda). Kiedyś było to

Re: Opel Ampera Samochodem Roku 2012

Podobny bezsens co z zakupem Priusa za 105 tys zł. Auto spala średnio w testach ok. 6,6 litra benzyny na 100 km, a pierwszy lepszy Golf VI 1,6 TDI zjada mniej niż 5,5 litra i kosztuje od ok. 60 tys zł. Warto kupować hybrydę dla oszczędności? Tylko o jakiej oszczędności wtedy mowa ...

Re: Rekordowo oszczędny Ford Focus

Myslę że takie spalanie jest mozliwe, czego potwierdzeniem moga być ubiegłoroczne dwa testy Passata z dwulitrowym silnikiem BMT jeden w Polsce drugi na zachodzie gdzie wyniki były prawie takie same nawet lepiej wypadł w polsce gdzie przy danych producenta miał spalać 3,8l u nas okazało się że przy

Re: Skoda Fabia RS I Długi dystans - 7500 km

poważnie. Test ten ujawnił również pewną prawidłowość związaną ze spalaniem. Mitem jest to, że malutki doładowany silnik jest oszczędny. Testowe spalanie 9,4 l na 100 km przewyższyło o ponad 3 litry dane producenta. Jedną wielką niewiadomą jest również trwałość takich silniczków. Swoją drogą

Re: Audi A3 bliżej Polo

Hmm, tkie spalanie jest możliwe.Zobaczcie sobie test Volvo V50 drive, Jacek balkan uzyskał w trasie..3 litry.

Re: Test na narkotyki

Jakie to symptomy konkretnie? Mnie w czasach nastoletnich moj wujek podejrzewal o narkotyki, caly czas podjudzal moich rodzicow by zrobili mi testy - bo spalam non-stop w ciagu dnia i sie ogolnie snulam nieprzytomna. Rodzice na szczescie mieli do mnie pewne zaufanie i go wysmiali. Ale takie

Re: Kto robił test alerg. na kota?

objawy mialam wlasciwie identyczne, czyli przez kilka miesiecy spalam na siedzaco, bo w innej pozycji nie bylam w stanie oddychac. kazdy wiekszy wysilek konczyl sie dusznosciami i duszacym kaszlem itp. testy mialam z krwi i wlasnie takie skorne na przedramieniu. przyczyna moich dusznosci byly

Re: Nowy Volkswagen Passat BlueMotion

Nie wiem kto przeprowadza te testy, moze jakis emeryt ktory jezdzi w niedziele do kosciola.Nigdy przy kupnie samochodu, nie kierowalem sie spalaniem,bo to jest bajer producetow i trzeba wziasc poprawke o 2-4 litrow moze wiecej paliwa, jak ktos w to nie wierzy to jest naiwniakiem. Kazdy kierowca ma

Silnik spalania mieszanki jednorodnej

Silnik spalania mieszanki jednorodnej (ang. Homogeneous Charge Compression Ignition – HCCI) – rodzaj silnika spalinowego tłokowego, w którym w początkowym etapie po uruchomieniu, gdy silnik jest jeszcze zimny, zapłon odbywa się za pomocą układu iskrowego, jak w zwykłym silniku

Mojeauto.pl

telewizja motoryzacyjna testy, raporty, opinie – oceny samochodów, raporty spalania, raport awaryjności DEKRA, testy zderzeniowe Euro NCAP, testy samochodów, rankingi popularności forum – forum kierowców sklep – motoryzacyjny sklep internetowy z częściami, oponami, felgami i innymi

Blue Steel

Blue Steel – brytyjski strategiczny lotniczy pocisk rakietowy powietrze-ziemia średniego zasięgu, z głowicą nuklearną.Pocisk Blue Steel rozwijany był od 1954 w zakładach Avro. W 1958 prowadzono testy aerodynamiczne, zrzucając makiety pocisków, a w 1959 prowadzono próby pocisków z tymczasowym

R-36M

silniki, z jedną komorą spalania w każdym. Drugi stopień napędowy tworzył silnik podtrzymujący z jedną komora spalania oraz jeden silnik sterujący z czterema komorami. Silnik ten umieszczony był w toroidalnym zagłębieniu zbiornika paliwa. Pocisk wyposażony był w zawierający komputer pokładowy autonomiczny

2K1 Mars

2P2. Testowanie rakiet rozpoczęto w marcu 1957 r. na poligonie Kapustin Jar, gdzie wystrzelono 30 rakiet. Testy dały wynik pozytywny. Od czerwca do sierpnia 1957 r na poligonie przeprowadzono testy rakiet wraz z wyrzutniami. W tym czasie rozpoczęto seryjną produkcję innego taktycznego zestawu

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.