tablica wskaźników w mercedesie

oprac. Krzysztof Słomski

Mercedes-Benz 240 D 3.0 | Najmocniejszy i najszybszy diesel swoich czasów

Mercedes-Benz 240 D 3.0 | Najmocniejszy i najszybszy diesel swoich czasów

Oto pierwsze seryjne auto osobowe z pięciocylindrowym silnikiem Diesla. W swoim czasie był to też najszybszy samochód osobowy z jednostką wysokoprężną na świecie. W dodatku ponadprzeciętne osiągi łączyły się z niewygórowanym zużyciem paliwa. Taki był Mercedes 240 D 3.0

TOP 15 | Najfajniejsze zegary

Czytelne i z charakterem - są producenci, którzy z kilku tarcz ze wskazówkami potrafią stworzyć prawdziwe dzieło sztuki

Konfrontacje: BMW 530d automatic/Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde automatic

Nowe BMW 5 z supernowoczesnym układem kierowniczym wyznacza standard prowadzenia aut tej klasy, a Mercedes E kusi nowinkami zwiększającymi komfort.,

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

pięcioletnia gwarancja zachęcają do zakupu. Nie każdemu jednak przypadnie do gustu niebieskofioletowe podświetlenie wskaźników oraz nowoczesny design deski rozdzielczej. Polecamy: Dla oszczędnych proponujemy podstawowy silnik 1.4 MPI z fabryczną instalacją LPG. Kosztuje ona 4 600 zł ekstra. W poszukiwaniu

Bezpieczeństwo czynne w samochodzie

, wprowadzone w połowie lat 90., zarezerwowane były dla najdroższych aut. Teraz, m.in. dzięki Mercedesowi (marka zaczęła instalować je seryjnie w swoich samochodach klasy A po tym, jak okazało się, że samochody wywracały się przy gwałtownych manewrach), zaczęły trafiać także do tańszych pojazdów. Niemiecka

Opel Meriva 1.6 NJoy

podstaw. Nowy minivan bowiem ma wiele zalet, a ceną konkuruje z popularnymi autami kompaktowymi. Nowy samochód Opla nie mieści się w żadnej klasie, sytuując się pomiędzy segmentem B i C. Szerokością nadwozia plasuje się między autami miejskimi a równie nietypowym Mercedesem-Benzem klasy A czy Mitsubishi

Re: Kłopoty Mercedesa

fotela do przodu (el. sterowany) najpierw fotel pojechał do tylu, potem zaczął się otwierać dach, a na tablicy wskaźników zaczęła się "dyskoteka" kontrolek :) PS. I jeszcze jedno - też z TG: przy ocenie MAserati panowie stwierdzili, że w Mercedesie wygląda się jak taksówkarz, w BMW jak handlarz

Januszu, do rzeczy proszę!

> mam nadzieje, ze wrocimy do zeczowej dyskusji opartej na argumentach.. To ja miałem nadzieję. Bo np. miałem nadzieję że wyjaśnisz, o czym pisałeś i za co mnie mentorskim tonem zbeształeś, iż Mercedes W126 (lub 140) miał karoserię zgrzewaną a LS400 spawaną. Zasłanianie się tajemnicą jest po

Re: Lexsus-do Mirka i do Boga (sic!)

chętnie dowiem się od specjalisty jakie są konkretne liczby w obu samochodach. Pierwszy (o ile pamiętam) cyfrową tablicę wskaźników wprowadził ze 20 lat temu Aston Martin, więc może przestań gloryfikować Lexusa. Przynajmniej tam gdzie na to nie zasługuje. Ponieważ wśród dyskutantów w tym wątku nie

Re: Januszu, do rzeczy proszę!- a wiec do rzeczy..

Gość portalu: Mirek napisał(a): > > mam nadzieje, ze wrocimy do zeczowej dyskusji opartej na argumentach.. > To ja miałem nadzieję. Bo np. miałem nadzieję że wyjaśnisz, o czym pisałeś i za > > co mnie mentorskim tonem zbeształeś, iż Mercedes W126 (lub 140) miał karoserię >

Re: do Mirka raaz jeszcze..

chyba ze sa podawane do publicznej wiadomosci np. w prasie fachowej (jak w pow. przykladzie) a wiec mozesz mi wierzyc lub nie i uwazac mnie dalej za zarozumialego glupka.. ********************************************* > Pierwszy (o ile pamiętam) cyfrową tablicę wskaźników wprowadził ze 20 lat temu