suzuki kłady 50

Marcin Lewandowski

Suzuki SX4 1.6 4WD - test | Za kierownicą

Suzuki SX4 1.6 4WD - test | Za kierownicą

Włoski styl, niezłe własności terenowe i metka "made in Hungary" to główne cechy Suzuki SX4. Ale ma on już swoje lata. Sprawdziliśmy czy wiąż nadąża za konkurencją

Suzuki SX4 2.0 DDiS - test | Za kierownicą

Po czterech latach produkcji Suzuki SX4 przeszedł niewielki lifting, ale o wiele ciekawszy wydaje się mocny silnik diesla ze stajni Fiata

Kawasaki Ninja ZX-10R - W pogoni za cieniem | Za kierownicą

Deklarowana przez Kawasaki moc sięga w tym modelu 200 KM. To w sumie żadne novum. W swojej historii najmocniejsze Kawasaki miały już podobne osiągi

Mitsubishi Colt 1.3 Invite

? Sprawdzamy to w teście.Styl. Atrakcyjna liniaOdnoszę wrażenie, że po kilku latach względnej stagnacji Japończycy zaczynają coraz bardziej przykładać się do wyglądu swoich aut. Stylizację całkowicie zmieniły takie firmy jak Nissan, Toyota i Suzuki, a teraz także Mitsubishi. Nowy Colt kusi

spotkanie z Suzuki GSF 1200 S

Węgier , więc musiał lecieć szybciej, wg. mnie miał 75km minimum) Chodzi mi o konkretną drogę hamowania motoru Suzuki GSF 1200 (rok produkcji 2006 czy ma ABS?,ja nie wiem) przy normalnej spokojnej szybkości 50 km. Oczywiście mamy czas zauważenia przeszkody + reakcja + zadziałanie hamulców i faktyczne

droga hamowania Suzuki GSF 1200 S rok prod.2006

Węgier , więc musiał lecieć szybciej, wg. mnie miał 75km minimum) Chodzi mi o konkretną drogę hamowania motoru Suzuki GSF 1200 (rok produkcji 2006 czy ma ABS?,ja nie wiem) przy normalnej spokojnej szybkości 50 km. Oczywiście mamy czas zauważenia przeszkody + reakcja + zadziałanie hamulców i faktyczne

spotkanie z Suzuki GSF 1200 S Bandit-rok prod.2006

, ewentualnie poradę gdzie można ją otrzymać. Chodzi mi o konkretną drogę hamowania motoru Suzuki GSF 1200 rok produkcji 2006( czy ma ABS nie wiem) przy normalnej spokojnej szybkości 50 km. Oczywiście mamy czas zauważenia przeszkody + reakcja + faktyczne hamowanie. Jechał sprawca niby spokojnie (tak twierdzi