skrzynia biegów dsg ustawienie lewarka

Krzysztof Słomski

Seat Leon ST Cupra | Pierwsza jazda | Dla Ciebie, dla rodziny

Seat Leon ST Cupra | Pierwsza jazda | Dla Ciebie, dla rodziny

Do tej pory miałeś hot-hatcha, ale rodzina się powiększyła i jest on po prostu za mały. Z różnych przyczyn nie chcesz mieć dwóch samochodów lub po prostu nie masz na nie miejsca w garażu, więc jesteś skazany na jedno auto rodzinne... Czy jest to rzeczywiście sytuacja bez wyjścia?

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

Mazda stworzyła zupełnie nowy samochód zgodnie z technologią Skyactive. Nowe jest nie tylko auto, ale też szereg systemów, które w CX-5 mają swój markowy debiut

Volkswagen Golf Plus

Przed premierą zastanawiałem się, jak bardzo Plus różni się od typowego Golfa? Ze zdjęć wynikało, że minimalnie. Czy zatem silna konkurencja i moda na minivany zmusiły VW do wprowadzenia nowego modelu?

Škoda Superb 4 x 4 - za kierownicą

wykrzesać 260 koni mocy. Wsiadam za kółko. Wokół elegancko. Beżowa skóra, wygodne fotele, masywna deska rozdzielcza i lewarek skrzyni biegów z oznaczeniem DSG. Zapowiada się nieźle. Spora moc silnika gwarantuje, że nawet jak spóźnię kontrę, wyciągnę auto, dodając gazu. Ale nie za mocno, by nie przesadzić

Mitsubishi Lancer Evo X - Kryzys czterdziestolatka

brutalnie. Nie uświadczysz tu strzału ze sprzęgła, jaki towarzyszy ruszaniu BMW M6 z przekładnią SMG. Trudno też nadwerężyć sprzęgło przy zmianie biegów, bo automat niczym zbroja chroni tarcze. Skrzynia TC-SST podobnie jak DSG w WV używa dwóch naprzemiennie pracujących sprzęgieł. Dzięki temu zmiana biegów

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

obr./min, a strzałka obrotomierza bez oporów dobija do 5000 obr./min. Dzięki harmonijnie zestopniowanej, 6-biegowej skrzyni kierowca nie woła o automat nawet podczas jazdy po mieście. Lewarek ma krótki skok, a kolejne biegi wchodzą gładko. Co z apetytem? W codziennych korkach najmocniejszy wariant

Volkswagen Scirocco - powiało emocjami

trzymania dłoni na kolanie pasażerki. A zatem sześciobiegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG, której przełożenia możemy wybierać lewarkiem lub manetkami przy kierownicy. Do tego jeszcze adaptacyjne podwozie (DCC) o trzech trybach pracy: Comfort, Normal i Sport. Wraz z ustawieniem zawieszenia zmienia się siła