skrzynia biegów dsg ustawienie lewarka

Krzysztof Słomski

Seat Leon ST Cupra | Pierwsza jazda | Dla Ciebie, dla rodziny

Seat Leon ST Cupra | Pierwsza jazda | Dla Ciebie, dla rodziny

Do tej pory miałeś hot-hatcha, ale rodzina się powiększyła i jest on po prostu za mały. Z różnych przyczyn nie chcesz mieć dwóch samochodów lub po prostu nie masz na nie miejsca w garażu, więc jesteś skazany na jedno auto rodzinne... Czy jest to rzeczywiście sytuacja bez wyjścia?

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

Mazda stworzyła zupełnie nowy samochód zgodnie z technologią Skyactive. Nowe jest nie tylko auto, ale też szereg systemów, które w CX-5 mają swój markowy debiut

Volkswagen Golf Plus

Przed premierą zastanawiałem się, jak bardzo Plus różni się od typowego Golfa? Ze zdjęć wynikało, że minimalnie. Czy zatem silna konkurencja i moda na minivany zmusiły VW do wprowadzenia nowego modelu?

Škoda Superb 4 x 4 - za kierownicą

wykrzesać 260 koni mocy. Wsiadam za kółko. Wokół elegancko. Beżowa skóra, wygodne fotele, masywna deska rozdzielcza i lewarek skrzyni biegów z oznaczeniem DSG. Zapowiada się nieźle. Spora moc silnika gwarantuje, że nawet jak spóźnię kontrę, wyciągnę auto, dodając gazu. Ale nie za mocno, by nie przesadzić

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

obr./min, a strzałka obrotomierza bez oporów dobija do 5000 obr./min. Dzięki harmonijnie zestopniowanej, 6-biegowej skrzyni kierowca nie woła o automat nawet podczas jazdy po mieście. Lewarek ma krótki skok, a kolejne biegi wchodzą gładko. Co z apetytem? W codziennych korkach najmocniejszy wariant

Mitsubishi Lancer Evo X - Kryzys czterdziestolatka

brutalnie. Nie uświadczysz tu strzału ze sprzęgła, jaki towarzyszy ruszaniu BMW M6 z przekładnią SMG. Trudno też nadwerężyć sprzęgło przy zmianie biegów, bo automat niczym zbroja chroni tarcze. Skrzynia TC-SST podobnie jak DSG w WV używa dwóch naprzemiennie pracujących sprzęgieł. Dzięki temu zmiana biegów

Volkswagen Scirocco - powiało emocjami

trzymania dłoni na kolanie pasażerki. A zatem sześciobiegowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG, której przełożenia możemy wybierać lewarkiem lub manetkami przy kierownicy. Do tego jeszcze adaptacyjne podwozie (DCC) o trzech trybach pracy: Comfort, Normal i Sport. Wraz z ustawieniem zawieszenia zmienia się siła