silniki vw common rail opinie

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Passat szóstej generacji zaczął swoją przygodę z rynkiem wtórnym. Ze względu na korzystniejszą cenę i liczne zalety cieszy się dużym powodzeniem

Moto Idea 2011 - dokąd zmierza branża

Moto Idea 2011 - dokąd zmierza branża

."   Volkswagen Motor Polska Sp. z o.o. - fabryka produkująca silniki Common Rail w ciągu ostatnich lat wyznaczyła nowe standardy i przeszła znaczące zmiany, w tym m.in.: uruchomiono w październiku 2010 roku centrum treningowe dla szkoleń fachowych pracowników montażu i

Która generacja małego Peugeota podoba Ci się najbardziej?

Która generacja małego Peugeota podoba Ci się najbardziej?

koniec lat 90. to powód strategii firmy, zgodnie z którą w palecie modeli wystarczyła mniejsza 106-ka i większa 306-ka. Z czasem jednak dostrzeżono rosnącą popularność aut klasy VW Polo.206-ka występowała jako 3- i 5-drzwiowy hatchback, kombi, sedan oraz uroczy coupe-cabriolet. Na czele palety silników

Raport specjalny: Superdiesle

: common rail II generacji common rail II generacji common rail II generacji filtr cząstek stałych: brak brak brak opinia auto+Wszystkie silniki tej serii

VW POLO 1.4 TDi

jeden z nowszych silników VW, 3-cylindrowy wysokoprężny motor, o pojemności zaledwie 1422 cm3, zasilany poprzez pompowtryskiwacze i wspomagany turbosprężarką. Co ciekawe, koncern VW wzbrania się przed wprowadzeniem bezpośredniego wtrysku paliwa typu common rail, który jest stosowany przez całą

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - test | Za kierownicą

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - test | Za kierownicą

bezpośredni i 16-zaworową głowicę, w 2002 common rail, a w 2005 roku filtr DPF. W najnowszym wydaniu, rozwiercony do pojemności 2184 ccm, osiąga 185 koni i 400 Nm. W szranki staje m.in. z podobnym motorem 2.2 TDCi/HDI o mocy 175 koni stosowanym w Fordach i Citroenach, 177-konnym D-Catem Toyoty oraz 2-litrowym

Mazda 2 1.6 Core+

) oraz diesel produkowany wspólnie przez PSA i Forda - z zasilaniem common rail, o pojemności 1,4 l i mocy 68 KM. Testowaliśmy Mazdę z najmocniejszym silnikiem - 1.6 100 KM, którego na razie nie ma w polskiej ofercie. Trafiła do nas środkowa z trzech wersji wyposażenia, czyli Core+ (podstawowa to Core

Elegancja pret-a-porter - Mazda 2 1.6 Core+

Elegancja pret-a-porter - Mazda 2 1.6 Core+

produkowany wspólnie przez PSA i Forda - z zasilaniem common rail, o pojemności 1,4 l i mocy 68 KM.Testowaliśmy Mazdę z najmocniejszym silnikiem - 1.6 100 KM, którego na razie nie ma w polskiej ofercie. Trafiła do nas środkowa z trzech wersji wyposażenia, czyli Core+ (podstawowa to Core, najbogatsza - Sport

Wielki mecz Japonia - Niemcy

. Podróżującym nie brak przestrzeni ani z przodu, ani z tyłu, a miejsce pracy kierowcy zaprojektowano bez zarzutu pod względem ergonomii i funkcjonalności. Bagażnik ma więcej niż wystarczającą objętość.Turbodoładowany silnik wysokoprężny D-4D jest zasilany systemem bezpośredniego wtrysku paliwa typu common rail

Peugeot 306 (1993-2001) - opinie Moto.pl

gorzej mają zwolennicy nowoczesnych silników wysokoprężnych. Silnik HDI, z wtryskiem typu common rail trafił do Peugeota 306 pod sam koniec produkcji.SilnikUkłady korbowe i rozrządy silników "trzystaszóstki" należą do trwałych, gorzej z osprzętem. Awarie pomp paliwa, alternatorów, sterowników

Re: Serwisowanie silnika JTDm - kogo polecacie

Śmieszne są opinie np.takiego Piotra a nie znając tematu wystarczy poczytać w np. Wikipedia-cyt."Silniki common rail PO RAZ PIERWSZY zastosowane zostały w aucie osobowym przez FIATa w modelach Alfa Romeo w silnikach JTD drugiej generacji, to jest od 1997 roku (spełniających normę EURO 3, a

opinia o silniku 330D

interesuje mnie E46 proszę o opinie o silniku 330D, chodzi mi o model z okolic 2000-2002r czy to jednostka awaryjna czy raczej dobra konstrukcja? czy to jest technologia dostarczania paliwa common rail tak jak np. TDCI w Fordzie? Jeśli tak to czy wtryskiwacze są równie podatne na awarie? i

Re: Podstawowe prawa rządzące rynkiem...

aldzazara napisał: > koledzy tak broniący silników TDCI zapraszam na forum forda > poczytajcie proszę jakietoświetne silniki i jakie niezawodne.:(( > > I zaprzaszam na forum VW lub Audi poczytajcie opinie na temat 1,9 > TDI. > > tam piszą uzytkownicy a nie teoretycy A czy

Re: VW wycofuje się z pompowtryskiwaczy

są wyjątkowo głosne. Też pozwolę sie nie zgodzić, te silniki są (były) rewelacyjne. Miałam T-4 i Octawię 110KM w TDi i silniki pracowały jak benzinka. VW nie wchodziło przez lata w Common-rail, bo po co zmieniać coć co świetnie się sprawdza, ale widać opinia publiczna ma wiekszą siłę przebicia, o

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi > z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w > silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike CR wlasnie tez czytalem ze przechodzi na common rail w wiekszych silnikach TDI

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

praswoych (bo tylko na tym mozemy sie opierac bo > przeicez nie pracujemy nad ta technologia) wynika ze vw w nowych autach TDI np. > > audi a6 3.0 TDI zaczyna stosowac common rail. Prasa podaje ze wynika to z > ograniczen rozwojowych pompowtryskiwaczy. Jak rozwina sie te obie techniki nikt

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

mniejszych. Mysle ze tu dochodza > wzgledy ambicjonalne zobacz ze VW bardzo niechetnie ujawnia ze nowe duze > silniki TDI maja common rail. VW bardzo dobrze i slusznie podkreslal roznice ze > > jego disele sa inne teraz ciezko mu sie upodobnic wiec robi rozne zaslony dymne Wiec przeczytaj

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

często kończy się to wizytą w serwisie. Pół biedy jeśli jest gwarancja (2-lata), ale co po ? Koszt wymiany DPF to kwota paru tysięcy zł (4-7 tys.). Poza VW produkuje teraz silniki w technologi common-rail, która jest bardzo wrażliwa na jakość "naszego" oleju napędowego, czytaj : przyszłe

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

To tylko moja opinia. To jest najnowocześniejszy silnik w sojej klasie (CommonRail poniżej 2 litrów stosowany w kompaktach i mikrovanach). 4000obr i 240Nm przy 1750 obr zapowiada bardzo elastyczną jazdę. Jak to u francuskich dieslów. Do tego dochodzi funkcja overboost, która daje w krytycznych

Re: Porównanie HDI a TDI

Skoro chcesz rady to Zarówno HDI PSA TDI VW jak i dCi Renault są udanymi dieslami. Każdy ma swoje zalety i wady bo porównywać je można pod względem mocy momentu obrotów maks. i kultury pracy. Pojeździj sobie każdym z nich to sobie wyrobisz wstępną opinię. No a teraz o kłopotach. Turbo diesel z

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

elvispresley napisał: > To tylko moja opinia. To jest najnowocześniejszy silnik w sojej klasie Czym mierzysz nowoczesność? > (CommonRail poniżej 2 litrów stosowany w kompaktach i mikrovanach). 4000obr i > 240Nm przy 1750 obr zapowiada bardzo elastyczną jazdę. Tak, 107 koni w

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

elvispresley napisał: > To tylko moja opinia. To jest najnowocześniejszy silnik w sojej klasie > (CommonRail poniżej 2 litrów stosowany w kompaktach i mikrovanach). Fakt. Jak na taki mialy silnik ma niezla moc. 4000obr i > 240Nm przy 1750 obr zapowiada bardzo elastyczną jazdę. Jak

2,0 HDi - moja opinia

mowiles, ze z checia wysluchasz opinii o innych dieslach z common rail'em, to sluze. Sam turlam sie 2,0 HDi (110 KM, 250 Nm/1750 obr., intercooler) i jestem mozliwosciami tego silnika zauroczony. "Miekki", elastyczny i "ciagnie" Cie juz od 1750 obr. mocno do przodu. Dzieki

Re: jaka różnica CDTI a TDI

filtr cząstek stałych zastosowano najpierw w silniku VAG nie oznacza, że volkswagenowska technologia jest i teraz w awangardzie ekologii. Z opinią, że "tradycyjne" TDI ma problemy z uzyskaniem odpowiednio niskiego poziomu zanieczyszczeń (rzekomo osiagnięcie zanieczyszczeń na poziomie

Re: co byscie kupili nowego za okolo 120 tys PLN

Jeżeli chodzi Ci o ciche wnętrze to naprawdę diesle common rail są ciche. Też wolę benzynowe jednak siedziałem w Peugeocie 206 HDI 1,4 i było cichutko a to przecież małe autko. trzeba wziąć też pod uwagę, że jadąc z wyższymi prędkościami diesel pracuje na niższych obrotach a wiadomo większe

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

następnie do współpracy zaproszono potentata - firmę Bosch. Jej to właśnie zawdzięcza się nazwę Common Rail (CR), gdzie w przeciwieństwie do pompowtryskiwacza zastosowano układ podobny do systemu znanego z silników benzynowych jako GDI (Gazoline Direct Injection - bezpośredni wtrysk benzyny). Tu z kolei

Re: I jest to bardzo ciekawy i prawdziwy komentarz..

niektorzy na > forum... generalnie zostaje przy benzynie. Powiedzmy sobie, ze jak ktos jezdzil benzyna i w pamieci ma „XIX-to wieczne klekoty”, to ciezko mu zaakceptowac silniki diesla. Ja akurat mam porownanie miedzy silnikiem wolnossacym diesla a zasilanym common rail’em, wiec

Common rail

. CharakterystykaSilniki z układem zasilania typu Common Rail charakteryzują się (w porównaniu z układami zasilania wcześniejszych typów) : równiejszą pracą, lepszym spalaniem paliwa, wysoką sprawnością termodynamiczną, mniejszym wydzielaniem ciepła, mniejszym hałasem, mniejszą emisją spalin łatwością uzyskania wysokich

PSA DW10

Silnik DW10 2.0 to pierwszy silnik koncernu PSA z wtryskiem common rail – nazwa handlowa HDi. Cylinder ma średnicę 85 mm (3,3 cala) i skok 88 mm (3,5 cala), całkowita pojemność skokowa wynosi 1997 cm?. Silnik ten zastąpił jednostkę XUD9 w 1999 roku. Początkowo charakteryzował się mocą 90 KM

PSA EW/DW

) common rail turbo-Diesel katalizator DW12 TED4 128-133km (94-98kW) 16v common rail turbo-Diesel katalizator Inne silniki PSATU, TUD, XU, XUD, X, EV, PRV, ES, Prince

BMW M67

BMW M67 – wysokoprężny silnik V8 produkcji BMW. Był stosowany w BMW serii 7(E38) oraz BMW serii 7(E65) w latach 1998-2009. Silnik jest turbodoładowany, stosuje system common rail, posiada 32 zawory i podwójny wałek rozrządu w głowicy. Kąt rozwarcia między cylindrami wynosi 90 stopni. Blok

BMW N57

BMW N57 - 6-cylindrowy silnik wysokoprężny produkowany przez BMW. Jest wyposażony w całkowicie nowa głowicę z aluminium, pionowo umieszczone zawory, ceramiczne świece żarowe, turbinę o zmiennej geometrii oraz nowy układ Common Rail 3. Występuje w dwóch wersjach o różnym ciśnieniu wtrysku: 1800 bar

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.