silnik tsi 150 km

Krzysztof Słomski

Volkswagen Golf Variant | Dwa miliony sztuk

Volkswagen Golf Variant | Dwa miliony sztuk

11 sierpnia z taśmy produkcyjnej zakładu Volkswagen Sachsen GmbH w Zwickau zjechał dwumilionowy Golf. Jubileuszowe auto to Golf Variant Highline w kolorze białym, z silnikiem 1.4 TSI o mocy 150 KM i pakietem R-Line Exterieur

Nowy Seat Alhambra od 91 690 zł

Seat ogłosił cenniki Alhambry w Polsce. Najtańsza wersja Reference z benzynowym silnikiem 1.4 TSI (150 KM) kosztuje 91 690 zł, o ponad 10 tys. zł mniej niż porównywalny, "bliźniaczy" Volkswagen Sharan

Volkswagen Scirocco FL | Ceny w Polsce

Rozpoczęła się sprzedaż odnowionego Volkswagena Scirocco w Polsce. Ceny w promocji zaczynają się od 82 690 zł

Motor Show Poznań 2015 | Nowy Volkswagen Caddy | Premiera w domu

Motor Show Poznań 2015 | Nowy Volkswagen Caddy | Premiera w domu

VW Caddy - ogłoszenia Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów. Jest on dostępny w wersjach o różnej mocy - od 55 kW/75 KM, aż do topowej, uzyskującej 110 kW/150 KM. W ofercie znajdą się także trzy silniki benzynowe: czterocylindrowy 1.2

Skoda Superb Combi | Ceny w Polsce | Szafa w dobrej cenie

Skoda Superb Combi | Ceny w Polsce | Szafa w dobrej cenie

poziomie 3,7 l/100 km. Oprócz tego dostępne są dwa dwulitrowe TDI o mocy 150 KM i 340 Nm oraz 190 KM i 400 Nm. Paleta silników benzynowych rozpoczyna się od 1,4 TSI o mocy 150 KM i 250 Nm poprzez 1,8 TSI 180 KM (320 Nm) i dwa dwulitrowe TSI - 220 KM, 350 Nm oraz topowy silnik o mocy 280 KM i 350 Nm

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

Wyprzedaż rocznika 2014 u Volkswagena Nowa odsłona popularnego "Garbusa" będzie dostępna z trzema nowymi silnikami benzynowymi (105 KM, 150 KM i 220 KM) i dwoma wysokoprężnymi (110 KM i 150 KM). Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę emisji spalin Euro 6, są też bardziej

Seat Alhambra FL | Hiszpańska kosmetyka

Seat Alhambra FL | Hiszpańska kosmetyka

lamp wykonywanych teraz w technologii LED. Nowy jest też grill z poziomym użebrowaniem i wyraźniejszym znaczkiem firmowym. Tak jak w Sharanie silnik 2.0 TDI będzie teraz dostępny z mocą 150 KM oraz 184 KM, ale Seat ma jeszcze w ofercie słabszą i co za tym idzie tańszą odmianę oferującą 115 KM. Zużycie

Volkswagen Caddy FL | Ceny w Polsce | Bezpieczniejszy

Volkswagen Caddy FL | Ceny w Polsce | Bezpieczniejszy

początku do wyboru są dwa silniki benzynowe. Pierwszy to 1.2 TSI osiągający 84 KM, większy 1.4 TSI jest wyraźnie mocniejszy oferując 125 KM (także z DSG). W późniejszym terminie do oferty dołączy trzycylindrowy 1.0 TSI o mocy 102 KM. Ceny wersji furgon z podstawowym silnikiem zaczynają się od 66 174 zł

International Engine of the Year 2015 | Wybrano najlepsze silniki

International Engine of the Year 2015 | Wybrano najlepsze silniki

- silnik: Volkswagena 1.4 l TSI Samochody: Volkswagen Eos, CC, Tiguan (160 KM); Seat Ibiza, Alhambra (150 KM), Ibiza Cupra (180 KM) Fot. Michał Dek fot. Michał Dek 3. miejsce - układ hybrydowy Volkswagena (silnik elektryczny + 1.4 TSI) Samochody: Volkswagen Golf GTE, Audi A3 e-tron (204 KM) fot. Volkswagen

Seat Alhambra FL | W stronę oszczędności | Galeria

Seat Alhambra FL | W stronę oszczędności | Galeria

jednostki wysokoprężnej wynosi zaledwie 4,9 l/100 km. To doskonały wynik biorąc pod uwagę, że auto mierzy 4,85 m długości i waży prawie 1,8 tony. W ofercie pozostaną też benzynowe jednostki 1.4 TSI oraz 2.0 TSI oferujące odpowiednio 150 KM i 220 KM mocy. Poza najsłabszym Dieslem wszystkie silniki mogą

Skoda Superb Combi | Luksus Skody w wersji rodzinnej

Skoda Superb Combi | Luksus Skody w wersji rodzinnej

obrotowego. Występuje ona w wersji Green Line, która obiecuje spalanie na poziomie 3,7 l/100 km. Oprócz tego dostępne są dwa dwulitrowe TDI o mocy 150 KM i 340 Nm oraz 190 KM i 400 Nm. Paleta silników benzynowych rozpoczyna się od 1,4 TSI o mocy 150 KM i 250 Nm poprzez 1,8 TSI 180 KM (320 Nm) i dwa

Salon Genewa 2015 | Volkswagen Sharan | Rodzinne poprawki

Salon Genewa 2015 | Volkswagen Sharan | Rodzinne poprawki

184 KM, co daje wzrost mocy odpowiednio o 10 i 7 KM. Słabszy Diesel będzie na życzenie oferowany z napędem obu osi 4Motion. Silnik benzynowy 1.4 TSI pozostaje bez zmian (150 KM), ale większa jednostka 2.0 TSI zyska 20 KM, dzięki czemu kierowca będzie miał do dyspozycji moc 220 KM. ZOBACZ TAKŻE

Volkswagen T6 | Ceny w Polsce | Szeroka gama modeli

Volkswagen T6 | Ceny w Polsce | Szeroka gama modeli

trzy wysokości nadwozia. Model California jest oferowany w wersjach: Beach, Coast i Ocean. Do napędu modelu T6 posłużą wyłącznie dwulitrowe silniki TDI i TSI. Diesle mają moc: 83, 102, 150 i 204 KM, a benzyniaki - 150 KM i 204 KM. W zależności od mocy napęd przenoszony będzie za pośrednictwem pięcio

Volkswagen Golf Variant | Ceny w Polsce | Alltrack, GTD i R wycenione

Volkswagen Golf Variant | Ceny w Polsce | Alltrack, GTD i R wycenione

silników, w tym trzy to Diesle. Są to 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM i 184 KM). Nowością w ofercie jest benzynowa jednostka 1.8 TSI (184 KM). Ceny Golfa Alltrack: 1.6 TDI (110 KM) M5 - od 107 190 zł 2.0 TDI (150 KM) M5 - od 116 590 zł 2.0 TDI (184 KM) DSG6 - od 128 690 zł 1.8 TSI (184 KM) DSG6 - od

Salon Genewa 2015 | Volkswagen Caddy Maxi | Wersja długa

Salon Genewa 2015 | Volkswagen Caddy Maxi | Wersja długa

- to o 848 litrów więcej niż w krótszym modelu. Ładowność Caddy Maxi Furgon z kierowcą wynosi 1 005 kg. Samochód może być napędzany jednym z pięciu silników. Bazę trzech odmian wysokoprężnych TDI stanowi czterocylindrowa jednostka o pojemności dwóch litrów o mocy od 102 KM do 150 KM. Wśród

Ford S-MAX | Ceny w Polsce | Promocja na początek

Ford S-MAX | Ceny w Polsce | Promocja na początek

). Używany Ford S-MAX - ogłoszenia Do wyboru są dwa silniki benzynowe EcoBoost (1.5/160 KM i 2.0/240 KM) oraz cztery silniki Diesla 2.0 TDCi o mocy: 120, 150, 180 lub 210 KM (ostatni Bi-Turbo). W modelu debiutuje napęd na 4 koła, dostępny w przypadku 150- lub 180-konnej jednostki wysokoprężnej. Dla wybranych

Ford Galaxy | Ceny w Polsce | Ceni rodzinę

Ford Galaxy | Ceny w Polsce | Ceni rodzinę

. Zmodernizowany silnik wysokoprężny 2.0 TDCi oferowany jest w trzech wariantach mocy (120, 150 lub 180 KM) Pod maskę trafił także motor 2.0 TDCi z dwiema turbosprężarkami, generujący 210 KM. Silniki o mocy 150 i 180 KM można zamówić z napędem 4x4 (za dodatkowe 10 000 zł). Dopłata do automatycznej skrzyni wynosi

VW Polo BlueGT | Szybki i oszczędny

VW Polo BlueGT | Szybki i oszczędny

VW Polo BlueGT Szybki i oszczędny VW Polo BlueGT z nowym silnikiem 1.4 TSI o mocy 150 KM osiąga prędkości maksymalną 220 km/h przy średnim spalaniu 4,7l/100 km z dwusprzęgłowym GSG Czy jeden samochód z konwencjonalnym napędem może być jednocześnie szybki i oszczędny? Zdaniem Volkswagena jak

Scout | Skoda Octavia jedzie na obóz

Scout | Skoda Octavia jedzie na obóz

mocy 180 KM współpracujące z 6-biegową skrzynią DSG. Większym zainteresowaniem powinien cieszyć się silnik wysokoprężny 2.0 TDI oferowany w dwóch wariantach mocy: 150 KM i 184 KM. Pierwszy będzie dostępny wyłącznie z sześciobiegową skrzynią ręczną, drugi wyłącznie z sześciobiegowym DSG. Napęd na obie

Salon Genewa 2015 | Skoda Superb | O klasę wyżej

Salon Genewa 2015 | Skoda Superb | O klasę wyżej

KM (400 Nm). Paleta silników benzynowych rozpoczyna się od 1,4 TSI o mocy 150 KM (250 Nm) poprzez 1,8 TSI 180 KM (320 Nm) i dwa dwulitrowe TSI  -   220 KM, 350 Nm oraz topowy silnik o mocy 280 KM (350 Nm). Ofiarą ekologii padła oferowana do tej pory sześciocylindrowa jednostka

Skoda Octavia III | Gama silników

Skoda Octavia III | Gama silników

(150 KM, 320 Nm) - 6M/DSG.Skoda stawia na zielone. Większość silników, poza podstawowymi i wersją GreenLine oznaczone będą jako Green tec. W przypadku silników benzynowych ma to sens. 105-konna wersja 1.2 TSI zużywa mniej paliwa, niż najsłabsza, 85-konna (odpowiednio: 4,9 i 5,2 l/100 km). 1.4 TSI i 1.8

Volkswagen Golf Sportsvan | Polskie ceny

Volkswagen Golf Sportsvan | Polskie ceny

dowiedzieliśmy się jedynie, że bazowa wersja Trendline 1.2 TSI (85 KM) kosztuje 67 690 zł. Teraz znamy już cały cennik i wygląda on następująco: Wersja wyposażenia Silnik (moc) Skrzynia Cena Trendline 1.2 TSI (85 KM) M5 67 690 zł Trendline 1.2 TSI (110 KM) M6 72 790 zł

Nowy Volkswagen Passat | Odsłona ósma

Nowy Volkswagen Passat | Odsłona ósma

rekuperacji. Dla każdego silnika dostępna jest opcjonalnie, a dla najmocniejszych jednostek - seryjnie, dwusprzęgłowa przekładnia DSG. Oferta silnikowa: - 1.4 TSI o mocy 125 lub 150 KM (z funkcją aktywnego odłączania cylindrów), - 1.8 TSI/180 KM, - 2.0 TSI o mocy 220 lub 280 KM, - 1.6 TDI/120 KM, - 2.0 TDI o

Motor Show Poznań 2015 | Volkswagen Golf GTE i Passat GTE | Czas na hybrydy

jest napędzany 1,4-litrowym silnikiem benzynowym z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa o moy 150 KM oraz silnikiem elektrycznym o mocy 102 KM. W skład zespołu napędowego wchodzi również, specjalnie przygotowana dla modeli hybrydowych, 6-biegowa dwusprzęgłowa przekładnia DSG. Łączna moc

Salon Genewa 2015 | Volkswagen Passat Alltrack | Naturalna kolej rzeczy

wyposażenia seryjnego należy ponadto specjalny box na telefon komórkowy, umożliwiający łączenie się smartfona z zewnętrzną anteną Gama jednostek napędowych skłąda się z pięciu turbodołądowanych silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa: dwóch benzynowych (1.4 TSI/150 KM i 2.0 TSI/220 KM) oraz trzech

VW Scirocco | Nowy wygląd, nowe silniki

VW Scirocco. Nowy wygląd, nowe silniki Już niedługo w salonach Volkswagena pojawi się odnowiony Scirocco Już niedługo pojawi się odnowiony VW Scirocco. Podstawowa jednostka to 1.4 TSI o mocy 125 KM. . Do wyboru są także dwie odmiany 2.0 TDI o mocach 150 KM i 184 KM Już niedługo w salonach

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

ergonomii również nie można mieć zastrzeżeń. Wszystko jest na swoim miejscu. Tylko silniki czterocylindrowe Superb został pozbawiony topowej jednostki benzynowej 3.6 V6. Jego miejsce zajął silnik 2.0 TSI o mocy 280 KM. Można się było tego spodziewać, takie czasy, downsizing. Większość klientów i tak

Nowy Volkswagen Caddy | Lubiana furgonetka z polskiej fabryki

poprzednik, zużywając przy tym do 28% mniej paliwa. Te parametry służą wszystkim, zarówno środowisku naturalnemu, jak i portfelowi właściciela". W ofercie znajdą się także trzy silniki benzynowe, od czterocylindrowego 1.2 TSI o mocy 62 kW/84 KM, poprzez trzycylindrowego 1.0 TSI uzyskującego 75 kW/102 KM

Salon Genewa 2015 | Skoda Octavia RS 230 | Najszybsza

Skoda Citigo Elegance | Test | Mały, ale... Jak już sama nazwa wskazuje topowa wersja będzie miała 230 KM mocy. To 10 KM więcej od normalnego RS'a. Nowa Octavia napędzana jest dwulitrowym silnikiem TSI. Co daje taki niewielki przyrost mocy? Nieznaczną poprawę osiągów. Sprint od 0 do 100 km/h trwa

Volkswagen Sharan FL | Pierwsza jazda | Dla bezpieczeństwa rodziny

Sharana znalazł się Post Collision Braking System pomagający zatrzymać auto, gdy już dojdzie do wypadku. Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT Sharan może być napędzany jedną z pięciu jednostek. Podstawowym silnikiem benzynowym jest 1.4 TSI o mocy 150 KM, większy 2.0

Salon Genewa 2014 | VW Scirocco po zmianach

chronometr. Ile kosztuje używane Scirocco? Zupełnie nowa jest paleta silników. Podstawowa jednostka to 1.4 TSI o mocy 125 KM, czyli o 5 KM mocniejsza, niż dotychczas. Zrezygnowano z problematycznej odmiany 160-konnej tego silnika zastępując go jednostką 2.0 TSI o mocy 180 KM. Jest ona dostępna także w

Przedsprzedaż Volkswagena Passata | Polskie ceny

zatrzymujący samochód w przypadku zaśnięcia bądź zasłabnięcia kierowcy), Trailer Assist (ułatwiający manewrowanie z przyczepą) oraz asystent jazdy w korkach. Nowy Passat oferowany będzie początkowo z jednym silnikiem TSI i czterema silnikami TDI. Silnik 1.4 TSI dysponuje mocą 125 KM. Za przeniesienie mocy

Salon Barcelona 2015 | Seat Ibiza FL | Aktualizacja

wykończenie obramowania atrapy chłodnicy, obudów lusterek bocznych, a wewnątrz - obwódek wylotów powietrza, kierownicy i szwów ozdobnych. Przy okazji pod maskę trafią nowe i zmodernizowane silniki, spełniające normę Euro 6. W ofercie dostępne będą: trzycylindrowy 1.0/75 KM, 1.0 TSI o mocy 95 lub 110 KM, 1.4

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

jednostek napędowych u Volkswagena tradycyjnie jest bogaty. Na starcie można wybierać spośród czterech silników benzynowych: 1.2 TSI (85 KM), 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (125 KM) oraz 1.4 TSI (150 KM); lub dwóch wysokoprężnych: 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Do wyboru są skrzynie ręczne i DSG (oprócz

Nowa Skoda Superb od 78 550 zł

-biegową, dwusprzęgłową przekładnię DSG oraz napęd 4x4.Póki co, nie wiemy, co znajdzie się na liście wyposażenia najtańszej wersji Superba. Jak tylko dotrzemy do tych informacji, uzupełnimy tekst. Skoda Superb Active Ambition Elegance Platinum 1.4 TSI (125 KM) start-stop 78 550 zł 91 150 zł 100

Skoda Octavia | Test długodystansowy cz. IV | Bratobójczy pojedynek z VW Golfem

tłumi nierówności nawierzchni. Oba modele oferowane są z dwoma rodzajami tylnego zawieszenia - standardowo z belką skrętną. Zawieszenie wielowahaczowe montowane jest dopiero z mocniejszymi silnikami - w Skodzie od mocy 150 KM, a w VW od 120 KM. Przy codziennym, normalnym użytkowaniu, bez wizyty na torze

Volkswagen Jetta | Pierwsza jazda | Nieznany bestseller

benzyniaki mają 125 i 150 KM mocy. Dwulitrowe diesle 110 i 150 KM. W USA i na niektórych rynkach europejskich Jetta oferowana jest również w wersji hybrydowej. My jeździliśmy najmocniejszą wersją benzynową. Nie wiemy jak inne, ale ta wersja dobrze pasuje do tego auta. 150 konny silnik TSI ma niezłe osiągi (0

Seat Leon już za 51 tys. zł

). Skoda Octavia Ambition 1.2 TSI (86 KM) to koszt 59 500 zł, a VW Golf Trendline z tym samym motorem 61 790 zł.Marka największe nadzieje wiąże z wersją Style. Dopiero w tej specyfikacji klient może zdecydować się na silnik 1.4 TSI (122 lub 140 KM), czy odznaczający się znakomitą dynamiką 2.0 TDI (150 KM

Nowy Seat Leon ST | ceny w Polsce

. Dostępny z najmocniejszymi silnikami SEAT Drive Profile pozwala na wybranie jednego z trzech trybów jazdy (ECO, normalny i sportowy). Każdy z nich modyfikuje charakterystykę pracy silnika, czułość układu sterowania oraz zmienia oświetlenie wnętrza. Leon ST z silnikami 1.8 TSI/180 KM i 2.0 TDI/184 KM

Volkswagen T6 | Wszystko trochę lepiej

. Zegary pozostały w klasycznym stylu. W sumie wszystko tu odrobinę poprawiono, nie psując nic ze znakomitych cech poprzednika, takich świetna widoczność czy praktyczność (kabina jest wyposażona w mnóstwo schowków i półek). Do napędu modelu T6 posłużą wyłącznie dwulitrowe silniki TDI i TSI. Diesle mają moc

Motor Show Poznań 2015 | Seat Leon | Sportowo lub terenowo

również czarne relingi dachowe oraz 10-ramienne felgi aluminiowe w rozmiarze 17 lub 18 cali. Największą różnicę stanowi napęd obu osi modelu X-Perience realizowany za pomocą sprzęgła typu Haldex piątej generacji. Dostępne silniki znane są z palety tego modelu, czyli: benzynowe 1.8 TSI o mocy 180 KM i

Volkswagen Jetta po liftingu | Znamy ceny

. srebrny pakiet przeglądów o wartości 3 100 zł (na 36 miesięcy lub do przebiegu 90.000 km). Volkswagen Jetta - sprawdź oferty sprzedaży aut używanych Jetta dostępna jest z pięcioma silnikami do wyboru - trzema benzynowymi (1.2 TSI - 105 KM, 1.4 TSI - 125 KM lub 150 KM) i dwoma wysokoprężnymi 2.0 TDI o mocy

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

praktyczniejszego liftbacka. Gama jednostek napędowych będzie składać się z aż ośmiu silników. Zwolennicy benzyniaków będą mogli wybierać spośród następujących motorów: 1.4 TSI/150 KM, 1.8 TSI/180 KM i 2.0 TSI o mocy 220 lub nawet 280 KM. Z oferty wycofano silnik sześciocylindrowy. Dla oszczędnych przygotowano trzy

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

kupić nową? Test Skody Octavii Combi Historia modelu 2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4

Seat Leon ST "X-Perience" | Konkurencja dla "Skautów"

znane już z palety tego modelu, czyli: benzynowe 1.8 TSI o mocy 180 KM i 280 Nm oraz dwa Diesle - 1.6 TDI o mocy 110 KM i 2.0 TDI o mocy 150 lub 184 KM. Samochód oficjalnie zostanie zaprezentowany na salonie samochodowym w Paryżu. Seat Leon Cupra | Top model Największą różnicę w wersji "X

Skoda Octavia Scout | Ceny w Polsce

. Cennik otwiera kwota 112 550 zł. Tyle trzeba zapłacić za samochód z silnikiem 2.0 TDI o mocy 150 KM i ręczną skrzynią biegów. Napęd 4x4 jest seryjny. Dalej w cenniku znajduje się wariant benzynowy, a mianowicie 180-konny silnik 1.8 TSI z przekładnią DSG w cenie 113 600 zł. Najdroższa wersja z jednostką

Co oferuje rynek w segmencie C?

(180 KM), M6, A7 2.0 TSI (265 KM), M6, A6 [Cupra] 2.0 TSI (280 KM), M6, A6 [Cupra 280] Silniki wysokoprężne: 1.6 TDI (90 KM), M5 1.6 TDI (105 KM), M5, A7 2.0 TDI (150 KM), M6, A6 2.0 TDI (184 KM), M6, A6 Wersje wyposażenia: Entry Reference Style FR Cupra Euro NCAP: 2012: 5 gwiazdek (94%, 92%, 70%, 71

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

): kombi 5-drz. (4,34 x 1,80 x 1,63 m; 416/1193 l) Silniki benzynowe: 1.6 (117 KM), M5 Silniki wysokoprężne: 1.6 e-HDI (114 KM), M6 1.8 e-HDI (150 KM), M6 1.8 e-HDI (150 KM), M6 [4x4] Wersje wyposażenia: Seduction Exclusive Euro NCAP: 2011: 5 gw. (86%, 78%, 60%, 71%) - wyniki dla Mitsubishi ASX Ceny: 82

Skoda Octavia 4x4 | Teraz także liftback

przekazywany jest na przednią oś. Dopiero utrata trakcji powoduje dołączenie napędu tylnych kół. Oferta silnikowa obejmie cztery jednostki napędowe. Będą to silniki wysokoprężne: 1.6 TDI (105 KM), 2.0 TDI (150 i 184 KM) oraz benzynowy 1.8 TSI (180 KM). Ten ostatni będzie łączony wyłącznie ze skrzynią

Skoda Octavia z napędem na obie osie

silnikami do wyboru, jednym benzynowym i dwoma turbodieslami. 180-konne TSI jest najmocniejszą jednostką w gamie, 150 koni mechanicznych rozwija 2-litrowy silnik wysokoprężny, a 1.6 TDI oferuje kierowcy moc 105 KM. Współpracując z sześciostopniową skrzynią ręczną, diesle mogą pochwalić się średnim zużyciem

VW Golf GTE | Ten trzeci

Volkswagen Golf BlueMotion TwinDrive. Volkswagen Golf GTE ma być hybrydą typu plug-in, czyli z możliwością ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła. Układ napędowy będzie identyczny, jak w Audi A3 e-Tron. To oznacza silnik spalinowy 1.4 TSI o mocy 150 KM współpracujący poprzez dwusprzęgłową skrzynię DSG

Najsilniejsza oferta modeli 4x4 w historii Skody

odmianie Combi z trzema silnikami: 1.8 TSI/180 KM, 1.6 TDI/105 KM i 2.0 TDI o mocy 150 KM. W Skodzie Octavia Scout dodatkowym silnikiem będzie 2.0 TDI/184 KM. Flagowe Skody, modele Superb i Superb Combi, są dostępne w wersji 4x4 odpowiednio od 2008 i 2009 roku. W połowie 2013 roku oba samochody zostały

Skoda Octavia Combi teraz z napędem 4x4

, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, manualna klimatyzacja oraz system audio z radioodtwarzaczem CD/MP3 i czterema głośnikami.Oprócz wspomnianego już 105-konnego 1.6, klienci mają do wyboru diesla o pojemności 2 litrów i mocy 150 KM oraz 180-konne, benzynowe 1.8. Ostatni z wymienionych silników

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Po przybyciu do hotelu zabrałem kluczyki do Golfa z silnikiem 1.4 TSI o mocy 122 KM i manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Silniki TSI charakteryzuje spora dynamika, ale wodząc wzrokiem po ladzie z kluczykami, świadomie omijam ten podpisany 1.2 TSI 105 KM. To silnik świetnie spisujący

Hybrydowa przyszłość hot hatchy?

linii R.S. miałby nie być hybrydami?". Mocny Seat Leon ogłoszenia Volkswagen już zaczął testować reakcje klientów na podobną wizję wspieranych elektrycznością hot-hatchy. Na rynku pojawi się właśnie Golf GTE, który jest niejako przyszłością GTI. Wyposażono go w silnik spalinowy 1.4 TSI o mocy 150

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

(z silnikami do 150 KM). W najmocniejszych wersjach z tyłu stosowane jest zawieszenie wielowahaczowe, poprawiające prowadzenie. Trzeba przyznać, że nawet w podstawowej wersji auto prowadzi się bardzo przyzwoicie. Inżynierowie mocno popracowali też nad uzyskaniem niewygórowanej masy samochodu. W

Seat Leon - test | Pierwsza jazda

silników nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem. W cenniku znajdziemy trzy silniki benzynowe w pięciu wersjach mocy: 1.2 TSI (86 i 105 KM), 1.4 TSI (122 i 140 KM), 1.8 TSI (180 KM) oraz dwa wysokoprężne w łącznie czterech wariantach mocy: 1.6 TDI (90 i 105 KM) i 2.0 TDI (150 i 184 KM). W opcji można

Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny

56 855 zł 59 335 zł FR 1.4 TSI 150 KM aut. - 7-DSG 65 250 zł 66 650 zł - FR 1.6 TDI 105 KM- 5-ręczna 68 955 zł 67 055 zł 69 555 zł FR 2.0 TDI 143 KM - 6-ręczna 72 945 zł 71 045 zł - ZOBACZ TAKŻE:Seat Ibiza Cupra po faceliftinguSeat Ibiza SC - test | Za kierownicąSeat Ibiza - ogłoszenia

Wörthersee 2015 | Parę ciekawych Golfów

silnika. Po zabawach z przeprogramowaniem mapy ECU i zamontowaniu nowego intercoolera z jednostki 2.0 TSI tunerzy wyciągnęli niemal 400 KM (dokładnie 395 KM) i 487 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Podrasowanego Golfa GTI Performance wyposażono w nowe barwy wojenne - mieszanka dwóch charakterystycznych

Bestseller polskiego rynku wyceniony

większą i zbudowaną na nowej płycie MQB Octavię trzeba zapłacić 59 500 zł. Auto w tej cenie ma klimatyzację Climatic, radio z czterema głośnikami i silnik 1.2 TSI o mocy 85 KM. Mało? Jeździliśmy taką wersją i silnik potrafi pozytywnie zaskoczyć. Pracuje cicho, mimo niewielkiej mocy sprawia wrażenie

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

, klimatyzację manualną, zestaw audio, 4 głośniki, centralny zamek, dwa gniazdka 12V oraz centralny podłokietnik ze schowkiem dla pasażerów pierwszego rzędu siedzeń. Silniki: W ofercie znajduje się jeden silnik benzynowy 1.6/117 KM z napędem na przednie koła oraz jednostka wysokoprężna 1.8 DID o mocy 150 KM i

Volkswagen Golf Variant od 65 490 zł

mocy. Jednostki benzynowe to 1.2 TSI (85 KM, 105 KM) i 1.4 TSI (122 KM, 140 KM). Silniki wysokoprężne reprezentują natomiast 1.6 TDI (90 KM, 105 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Najsłabsze jednostki występują w tandemie wyłącznie ze skrzynią ręczną o pięciu przełożeniach. W pozostałych przypadkach klienci

Skoda Octavia Scout | Pierwsza jazda | Na rodzinne wyprawy

i napędem na cztery koła. Słabszy Diesel o pojemności 2 litrów i mocy 150 KM dostępny będzie tylko z ręczną skrzynią biegów. Silniki benzynowe reprezentuje w tej wersji jednostka 1.8 TSI o mocy 180 KM. Dzięki mocnym silnikom i zwiększonemu kątowi natarcia Octavia Scout może ciągnąć przyczepy o masie

Salon Frankfurt 2013 | Skoda Yeti

środku znajdziemy nową kierownicę i wzory tapicerki. Nie są jeszcze znane oficjalne dane dotyczące zmian w palecie silników, ale można spodziewać się kilku znaczących zmian. Wysokoprężny 2.0 TDI o mocy 150 KM powinien zastąpić o 10 KM słabszego poprzednika, a benzynowy 1.4 TSI pojawić się w wersji 160

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

charakterystyki tłumienia amortyzatorów. Niestety w ofercie Leona tego nie znajdziemy. Ta opcja ma być dostępna w kombi, którego sprzedaż rozpocznie się w lutym 2014 roku.Cztery tryby jazdy wpływają na zmianę reakcji silnika na gaz, jego brzmienie (tylko w 1.8 TSI i 2.0 TDI 184 KM), wspomaganie układu

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

pozostałych turbodiesli 1.6/120 KM i 2.0 TDI/150 lub 190 KM, które są już w ofercie, dołączą silniki 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI o mocy 220 KM i 280 KM. W przyszłym roku wszystkie silniki będzie można połączyć ze skrzynią DSG (6- lub 7-stopniową). W tym samym czasie w sprzedaży pojawi się również wariant GTE

Nowe kompaktowe coupe VW

napędem - szybkie, a mimo to oszczędne.Podobno, właśnie pokazany w Detroit, New Compact Coupe spala 4,2 l benzyny, przyspiesza do setki w 8,6 sekundy i rozpędza się do 227 km/h. Taki rezultat dało połączenie motoru TSI (150 KM), silnika elektrycznego (27 KM) i 7-biegowej przekładni dwusprzęgłowej DSG. Ten

Skoda Superb vs. Volkswagen Passat | Konfrontacja | Wojna domowa

Toyota Avensis FL | Pierwsza jazda | Trzecia twarz Oba auta, biorące udział w porównaniu, wyposażono w silniki 2.0 TDI o mocy 150 KM. Nie trzeba być jasnowidzem, żeby przypuszczać, że właśnie ta jednostka napędowa będzie o ile nie najczęstszym, to bardzo popularnym źródłem napędu tych samochodów

Czas na elektryczne Volkswageny

spada do poziomu 0. W hybrydowym Golfie współpracują dwa silniki. Główna jednostka to silnik benzynowy (1.4 TSI) z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem o mocy 150 KM. Benzyniaka wspiera 102-konny silnik elektryczny. Kiedy obydwa połączą siły, to całkowita moc układu wzrasta do 206 KM i 350 Nm

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

PD (105 KM) 2008 - wersja kombi 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105 KM), sportowa wersja RS z silnikiem 1.4 TSI (180 KM), rekreacyjna wersja Scout, niewielka modernizacja nadwozia (zmiana stylizacji przedniego pasa) Awaryjność

Skoda Yeti po liftingu - test | Pierwsza jazda | Kosmetyka

wyboru są benzynowe silniki: 1.2 TSI/105 KM, 1.4 TSI/122 KM i 1.8 TSI/160 KM, a także wysokoprężne: 1.6 TDI/105 KM i 2.0 TDI w trzech wariantach mocy - 110, 140 lub 170 KM. Dla oszczędnych nadal oferowane są pakiety GreenTec, dostępne dla jednostek 1.4 TSI i najsłabszych diesli, na które składają się

Salon Genewa 2014 | Nowe wersje Skody

napędzana jest jednym z trzech silników: benzynowym 1.8 TSI 180 KM lub wysokoprężnym 2.0 TDI o dwóch poziomach mocy: 150 KM lub 184 KM. Na targach w Genewie stoisko ŠKODY nabierze sportowego charakteru przez jednoczesną premierę aż trzech modeli w wersjach Monte Carlo: Citigo, Yeti i Rapid Spaceback

Skoda Octavia kombi | Galeria

złożeniu oparć tylnej kanapy przestrzeń ładunkowa powiększa się do 1 740 litrów.Skoda Rapid - test | Pierwsza jazdaGamę silników rozpoczyna mały 1.2 TSI o mocy 86 KM. Pozostałe jednostki to:Silniki benzynowe 1.2 TSI (86 KM, 160 Nm) - 5M1.2 TSI Green tec (105 KM, 175 Nm) - 6M/DSG1.4 TSI Green tec (140 KM

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

benzynowych koncernu Volkswagena. I tak się rzeczywiście stało. Zastosowanie znalazł w autach segmentu B, C i D. Niestety inżynierowie nie poradzili sobie z kilkoma problemami, które położyły się cieniem na jego wizerunku i mogą wydrenować kieszeń nieświadomego właściciela. Silnik 1.4 TSI Twincharger (160 KM

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105), 2.0 TDI (140 KM) i 2.0 TDI (170 KM).2007 - zasilanie common-rail w turbodieslu 2.0 TDI-CR (140 KM), silniki benzynowe 1.4 TSI (121 KM) i

Salon Los Angeles 2012 | Volkswagen Jetta Hybrid

Hybrid - hybrydę. Tym razem elektryczno-spalinowy napęd trafił do Jetty. Jego osiągi są obiecujące.Zespół hybrydowy nowej Jetty składa się z silnika 1.4 TSI o mocy 150 KM oraz jednostki elektrycznej o mocy około 30 KM. Benzyniak żwawo zabiera się za rozpędzanie auta już od najniższych obrotów. Maksymalny

Skoda Monte Carlo i Laurin & Klement | Pierwsza jazda | W stronę sportu i elegancji

kilkanaście lat uczyniła bardzo duży skok jakościowy i pomiędzy standardowym a topowym wariantem nie ma już takiej przepaści. Flagowa Octavia oferowana jest z mocnymi silnikami. Pod maską może pracować benzynowy 1.8 TSI o mocy 180 KM lub wysokoprężny 2.0 TDI w wersji 150- lub 184-konnej. Obie jednostki

Skoda Yeti 1.6 TDI 4x2 Ambition | Test | W miejski teren

dodatkiem do silnika 1.6 TDI. Wysokoprężna jednostka umożliwia ekonomiczne podróżowanie (zużycie paliwa w trybie mieszanym nie przekracza 7 l/100 km). Z drugiej strony nie możemy liczyć na zbyt wysokie osiągi (ponad 12 sekund od 0 do 100 km/h) i musimy przyzwyczaić się do nieco głośniejszej pracy motoru

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

silnik 1.6 EcoBoost o mocy 150 KM i momencie 240 Nm dostępnych w nieco węższym zakresie 1600-4000 obr/min. W obydwu modelach jest ona łaczona jedynie z sześciobiegową skrzynią automatyczną. Oferuje on najlepsze osiągi, okupione niestety najwyższym średnim spalaniem na poziomie 8 l/100 km.Ford Tourneo

Nowy Seat Alhambra

) możemy szybko powiększyć do 2297 litrów chowając fotele drugiego rzędu w podłodze (system Easy-fold).Do napędu posłużą jednostki TSI i TDI z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem. Silniki benzynowe rozwijają moc 150 KM (1.4 TSI) lub 200 KM (2.0 TSI), natomiast dwa dwulitrowe diesle TDI

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Mineralny Pojemność Pojemność 4 L Sprawdź cenę tego produktu ? dane dostarcza: W 2006 roku koncern PSA wspólnie z BMW pokazali wspólną konstrukcję. To benzynowy silnik 1.6 THP (150-200 KM), który od tego czasu zdobył sporo nagród z tytułem "Silnika Roku"

Nadjeżdża VW Golf VII

mocy (85 i 105 koni). Mocniejszy wariant 1.4 TSI wygeneruje 125 lub 150 KM, a z oferty wypadnie odmiana Twincharger. Do napędu Golfa GTI posłuży z kolei 2-litrowy silnik TSI o mocy 220 koni. Jeszcze więcej emocji? Niemcy wypuszczą również 300-konną "erkę" z napędem na cztery koła (Haldex).Dla

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

piątej generacji (Jetta), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM)2006 - silniki benzynowe 1.4 TSI (140 KM), 1.4 TSI (170 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM)2007 - silnik benzynowy 1.4 TSI (122

Fabryczni tunerzy - Seat FR/Cupra/Cupra R

Ibiza Vaillante z silnikiem 1,8 l Turbo o mocy 240 KM. Pal licho, jakie ma osiągi, co mu poprawili w zawieszeniu i jak brzmi jego wydech. Liczy się to, że wygląda rewelacyjnie. Kurcze, chcemy takich aut!Obecna Ibiza miała wersję FR (1,4 l TSI 150 KM) i Cupra (ten sam silnik, ale o mocy 180 KM). To

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (100 KM), 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (136 KM). 2004 - turbodiesle 1.9 TDI (90 KM) i 2.0 TDI (140 KM). 2006 - silnik benzynowy 1.4 TSI (140 KM), silnik 2.0 EcoFuel (109 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM). 2007 - niewielka modernizacja (nowy pas przedni i

Od lat na rynku | Najstarsze nowe auta w sprzedaży

-Link, do oferty wprowadzono także dwusprzęgłową skrzynię biegów EDC. Renault Laguna - sprawdź ogłoszenia aut używanych Od kliku lat oferta Laguny jest dosyć ograniczona, przynajmniej na polskim rynku. Do wyboru jest wolnossący silnik benzynowy o pojemności 2 litrów i mocy 140 KM lub turbodiesel 2.0 dCi

VW California | Pierwsza jazda | Crosscamper

bez dostępu do źródła prądu. Trzeba tylko uważać na plastikową pokrywkę gniazdka, jest dość delikatna i łatwo ją uszkodzić. Dla każdego coś innego Volkswagen nie byłby sobą, gdyby nie dawał klientowi ogromnego wyboru wersji. Beach czy Comfortline? 2.0 TSI (150, 204 KM), czy 2.0 TDI (84, 102, 114, 140

Mazda CX-5 od 91 900 zł

) kosztuje w polskich salonach 77 100 zł, a za Tiguana (1.4 TSI 160 KM) trzeba zapłacić 95 190 zł. Honda CR-V dostępna jest wyłącznie z napędem na cztery koła i kosztuje (2.0 150 KM) 107 200 zł. Za Nissana i Volkswagena w wersji 4x4 trzeba zapłacić odpowiednio 90 900 zł i 102 390 zł.Więcej o Mazdzie CX-5

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

dzisiaj możemy jednak zdradzić, że wszystkie silniki benzynowe wykorzystywane w aucie pracują w technologii TSI (z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem). Wszystkie, jak na razie, są czterocylindrowe z czterema zaworami na cylinder i mają moc 85 KM i 140 KM. Najmocniejszy, wyposażony będzie w

Salon Genewa 2013 | Volkswagen Golf kombi [wideo]

benzynowe, generujące moc od 85 do 140 koni mechanicznych. Najbardziej oszczędny z nich (1.4 TSI) może pochwalić się średnim zużyciem paliwa na poziomie 5 l/100 km. Dla preferujących jednostki wysokoprężne, Volkswagen przygotował trzy turbodiesle, oferujące kierowcy od 105 do 150 koni mechanicznych mocy

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

sześciobiegowa skrzynia. Osiągi są przeciętne, a średnie spalanie dość wysokie.Największym atutem Skody jest silnik 1.2 TSI. Osiąga 85 KM, ale nie dajmy się zwieść. Przyspieszenie 0-100 km/h Skoda zalicza w tym samym czasie 11,7 s, co najmocniejszy w porównaniu Yaris. Działanie turbiny jest w TSI wyraźne, ale

Downsizingu ciąg dalszy

Zafira.Volkswagen już od jakiegoś czasu oferuje Passata z benzynowym silnikiem 1,4 TSI o mocy 122 KM, więc jest niemal pewne, że nowy silnik GM trafi również pod maskę nowej Vectry.Drugą nowością jest motor o pojemności 1,6 litra zasilany naturalnym gazem (CNG). Dzięki doładowaniu osiąga moc 150 KM i momet o

VW Jetta Hybrid - test | Dobrze, czyli drogo

cm3 Moc 150 KM przy 5000 obr./min Moment obr. 250 Nm przy 1600-3500 obr./min Silnik elektryczny 220V Moc 27 KM przy 2500 obr./min Moment obr. 150 Nm Moc (łącznie) 170 KM Skrzynia biegów dwusprzęgłowa-7 Napęd na koła przednie Wymiary 4644 x 1778 x 1482 mm Rozstaw osi 2651 mm

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

. Ceny Q3 z tym samym co w Tiguanie silnikiem, ale o mocy 211 koni, startują od 147,9 tys. zł. Sporo, a i tak nie obejdzie się bez kilku niezbędnych opcji, które wywindują cenę auta o kilka lub kilkanaście tysięcy.Zobacz galerię zdjęć Volkswagena Tiguana 2.0 TSI (180 KM) DSGGAZ Komfortowe zawieszenie

Ile do setki, czyli sprawdź auto sąsiada

312. Mercedes-Benz B 2,0T - 193 KM 7,6 s 313. Mini Countryman 1,6 - 184 KM 7,6 s 314. Scion tC 2,5 - 192 KM 7,6 s 315. Seat Ibiza FR 1,4 TSI - 150 KM 7,6 s 316. Volvo C70 2,5 T - 230 KM 7,6 s 317. BMW 1 Coupe / Cabriolet 2,0

Czterdziestolatek | Urodziny Volkswagena Polo

modeli GTI (150 KM i 180 KM w Cup Edition) Za to z silników Diesla można było wybrać: - trzy trzycylindrowe turbodiesle TDI o mocy 70, 75 albo 80 KM - 1,9 l SDI 64 Km - dwa znacznie większe 1,9-litrowe TDi o mocy 101 i 131 KM fot. VW | Volkswagen Polo IV fot. VW | Volkswagen Polo IV fot. VW | Volkswagen

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 16V TDI (140 KM) 2004 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM), wolnossący silnik diesla 2.0 SDI, zautomatyzowana skrzynia biegów DSG, wersja Golf Plus z nadwoziem jednobryłowym, wersja z napędem 4x4 (4Motion), wersja sportowa GTI z silnikiem

Volkswagen jednak zrobi hybrydy

składającym się z silnika spalinowego 1.4 TSI o mocy 150 KM i elektrycznego osiągającego 27 KM. Jak widać Volkswagen postawi na tzw. lekkie hybrydy wykorzystujące silniki benzynowe, a nie jak Peugeot i Citroen wysokoprężne. Dlaczego? Zapewne chodzi o rynek zbytu. Volkswagen liczy na spore zainteresowanie w

Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda

przedniej osi (dostępna w modelach z silnikami TDI 170 KM i TSI 210 KM). To patent znany z inny modeli koncernu zbudowany w oparciu o czujniki ABS, zapobiegający wypychaniu przodu auta.Nie ma nic przyjemniejszego niż jazda po śniegu. Wszystko, co dobre, szybko się jednak kończy. Powrót zwyczajną autostradą

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

krewny, identyczny technicznie Hyundai ix35 kosztuje 77 100 zł. Reszta jest już droższa. VW Tiguan 1.4 TSI Trend&Fun (160 KM) został wyceniony na 95 190, a Toyota Rav4 2.0 Luna (158 KM) na 96 100 zł. Najdroższa jest Honda CR-V 2.0 Comfort (150 KM), którą w promocji można kupić za 105 200 zł (katalogowo

Re: TDI vs TSI

trypel napisał: > 2.0 TDI jest średnio udanym silńikiem? > Od kiedy? > Do 150 tys każdy będzie chodził jak zegarek, u mńie minął 155 tys i pomiędzy pr > zeglądami ( niestety co 30 tys) dalej nie dolewam oleju > HA, HA, HA. Nie wiem czy silnik 1.4 TSI 140 KM z końca 2012 roku

Re: Skrzynia DSG i powolna jazda w korku

antwren napisała: > Skrzynia dsg jest idealna do jazdy w korkach. Awarii ulega po 400 tys. km.Są ta > m 2 sprzęgła, a zatem wymiana droższa....ale warto ją mieć!! ... niby co ? po 400 tys. ??? wolne żarty. 100 tys, max. 150 tkm to granica ew. problemów. Poza tym. Dziejsze silniki TSI

Re: Padł rozrząd - opis.

; sobie duże kombi. Dostałem (nie tę, która aktualnie wchodzi do sprzedaży, tylko poprzedni model) toyotę avensis z wolnossącą benzyną 1.8. Moc bodajże ~150KM. Cieszyłem się, bo sporo dobrego nasłuchałem się o tym samochodzie. A tu klops… Niby avensis to auto klasy D, niby silnik 1.8, niby 150KM

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

- 150 k km. W gazecie LPG wyczytałem, że Włosi pracują nad tanią instalacją gazową do TSI bo podobno 2-3 właściciel przy przebiegu 200 k km będzie chętnie taką instalację zakładał a takich samochodów z TSI sprzedaje się rocznie kilkaset tysięcy. Maja w planach również TCe i inne turbobenzyny. Misiu z

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

doładowane np. Primera 2,0 t. W wielu wypadkach przyczyna jest niewłaściwa eksploatacja: wysokie obroty na zimnym silniku, gaszenie po dynamicznej jeździe, oszczędzanie na oleju. Podobnie było z autami z kompresorem. Ja jeżdżę TSI, kupiłem go z premedytacją i jest zaplanowany na 250 -300 k km. Następne auto

Jak eksploatować TSI?

Pytanie jak w temacie. Silnik 1,4 150 KM, z kompresorem i turbiną, z 2011 r.; przy 38 tys. km zaliczył wymianę korbowodów (poprzedni właściciel przestrzegał zaleceń komputera sugerujących zmianę biegu) oraz jak to jest w zwyczaju łańcucha rozrządu. Jak użytkować auto z silnikiem TSI? To żeby unikać

Spalanie TSI

Jakie osiągacie spalanie w Waszych samochodach z silnikami TSI? Chodzi o: - miasto - trasa - autostrada 150 km/h Piszcie swoje pomiary :)

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

> niedługo lifting ;) pewnie w 2016. Te auta też maja przejechane po 100 - 150 k > km. > W gazecie LPG wyczytałem, że Włosi pracują nad tanią instalacją gazową do TSI b > o podobno 2-3 właściciel przy przebiegu 200 k km będzie chętnie taką instalację > zakładał a takich samochodów

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > Klemensie, wydaje mi się, że silnik nie może wiedzieć, że jest downsizingowany ;-) > (...) > VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM Otóż to. Gdyby wcześniej nie było 1.6, tylko zwykły 1.2, to nie trzeba by się bać downsizingu !!! Jeszcze

Re: Turbodiesle oszukujo kierowcuf!

odczucia przyspieszenia będą większe niż w tej 200-konnej turbobenzynie. Jechałem też Golfem VII 1.4 TSI 140 KM i przyznam, że zbierał się lepiej. Papier też to potwierdza - 8,4s zamiast 8,7s Mondeo i Paska.

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

gazowanie TSI z przebiegami 150-250 k km przez drugich właścicieli. Ma byc wkrótce wprowadzona na rynek

Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie

nfplakto napisała: > Patrzysz na czlowieka z gory, niestety z perspektywy malpy siedzacej na drzewie > . > > A co do norm emisji spalin, to one sa znane od lat i nie pojawily sie z nienadz > ka. Pierwszy silnik TSI wyszedl w 2005 roku, to juz 9 lat temu. Europejscy prod >

Dobry przykład

> > Czy 1.8T (150 KM) i 1.8 (125 KM) to właśnie nie jest taki przypadek w ben > zyniak > > ach? I jakoś nikt nie panikował. > > A zmienila sie pojenosc tego silnika? Poprawka: nie wiem. Ale 1.8 tsi 160 KM ma większą pojemność od 1.8 T 150 KM. Niewiele, ale większą

Re: kolejny trol opłacany tym razem przez Skodę

o 1,4 TSI jak o nowości to brak podstawowych informacji. Silnik 1,4 TSI jest dostępny np. w Golfie V od 2005 roku więc już 9 lat jest na rynku i są egzemplarze z przebiegami grubo ponad 250 k km. Porównanie osiągów: HONDA CIVIC 2012 1,4 100 KM 0-100 km/h 14,6 s, v-max 170 km/h, śr. zużycie 5,9 l

Re: To za slaby silnik.

ciagnie niz Lancer 1.5/1.6 Ale nie az tak zeby 4litery urywalo... ot przy obrotach 1,5-2,5k rpm ma moment jaki w silnikach wolnossacych nawet 2.0 jest ciezko osiagalny (moze poza nowymi Mazdy)... Powyzej 4k to 1.2 sie konczy i niestety do predkosci pow. 150km/h sie srednio nadaje... Tzn. moj slabowity

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbiną (przykład: Octavia III, Golf VII). W Octavii III producent nie oferuje żadnego silnika wolnossącego, lecz 1.2 TSI 85 KM, !.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 140 KM, 1.8 TSI 180 KM (wszystkie wtrysk bezpośredni i turbina). Jako klient chciałbym mieć wybór w gamie silników

Re: Wracamy do tematu ????

skody pod reka , dlatego podaje osiagi tych nowych silnikow w oparciu o katalog golfa . Te nowe silniki osiagaja Euro - 6 I tak : Silnik 1,4 Tsi ma obecnie 125 ps , a nie 122 ps, max moc 92 kW / 125 ps przy 5000-6000 obr. na minute Moment obrotowy - 200Nm przy 1400-4000 Max szybkosc - 204 km

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

co się czepiam. O to, że 'downsizing' używa się w kontekście zastępowania pojemności większych mniejszymi, a nie pisze się prawidłowo o wyciskaniu większej mocy z litra pojemności. W ten sposób, jeżeli 2.0 150 KM zastąpi się 2.0 280 KM, to nie ma downsizingu i - teoretycznie - nie ma problemu. A

Dlaczego skoda jest liderem sprzedazy?

octavia to minimum. Stanowczo odmowilem zakupu diesla, ale wyrazilem watpliwosci co do TSI, jako awaryjnych. Dosc kompetentnie zostalem poinformowany, ze z awaryjnym nowy silnik dzieli tylko nazwe i blok silnika. Przeszlismy do rzeczy i ustalilsmy co nastepuje: 1,4 tsi 150 KM, 7 biegowa DSG, porzadne

Re: mam złoma

pierdół 4slesza czy jakmutam > > jeep "Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z przebiegami 130-150 k km" "Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km" Piszesz gościu bzdury i przekręcasz to co piszę lub tego nie ogarniasz. Widać jest

Re: Spalanie TSI

bywalec.hoteli napisał: > Jakie osiągacie spalanie w Waszych samochodach z silnikami TSI? > Chodzi o: > - miasto > - trasa > - autostrada 150 km/h > Piszcie swoje pomiary :) Po tym co się naczytałem na forum nigdy nie kupię nowego auta a tym bardziej TSI ;-) Cóż że pali litr

Re: Skoda Octavia Combi 1.8 TSI DSG Elegance - wa

Nigdzie nie wspominalem o wyprzedzaniu TIRa, a jedynie staralem sie oddac to co prawdopodobnie mial na mysli imc jezdze_300KM_autkiem_loyezoo... No i nawet w moim hipotecznym przykladzie... 0-100 jest 7 vs 8... a 100-150 jest 5 vs 11... Czyli czym bedzie znacznie sprawniej wyprzedzic TIRa jadacego

Re: czas na nowszy

> Cały ten downsizing w swej prostej istocie ma spowodować to że auto wytrzyma 10 > 0-150-200 tysiecy i coś tak pierdzielnie To nie jest downsizing, tylko dołożenie turbiny - coś, co wykonuje się od dziesięcioleci. Downsizing to by był, gdyby wolnossaki wyciskały 200 KM z 1.4. Samo

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

> Jako klient chciałbym mieć wybór w gamie silników benzynowych taki jak u Forda. > Silniki turbodoładowane EcoBoost 1.0 100 KM, 1.0 125 KM, 1.6 150 KM lub wolnos > sące Duratec 1.6 105 KM, 1.6 125 KM. To nalezysz do mniejszosci. Nie rozumiem tego plakania nad wolnossacymi slinikami 1

Re: Ale o co właściwie chodzi?

Owszem nie zero / 1 i dlaetgo nie znajdziesz postu gdzie ktos sie czepia silnika 1.4 czy 1.6... Wszystko w granicach rozsadku... 3 cylindry, 1.0 i prawie 150 KM do Mondeo nie brzmia rozsadnie, co wiecej naiwnoscia jest myslec, ze to wszystko z troski o nas.... (nie mowie, ze tak myslisz!!!). Mnie

Re: Passat B6 1.9 TDI czy Octavia II 1,9 TDI

Widzę ze rady są bardzo różne , najbardziej jednak mam obawy co do silników benzynowych TSI . bo kto wie jak taki silnik sie sprawuje po przejechaniu 150 tyś km i więcej .moze po prostu jest do wymiany. Będę obstawał przy dieslu tylko takim który ma jak naj mniej nowoczesnych wynalazków (filtr

Re: Przydałaby sie lista nie awaryjnych silników

przyzwyczajony do jazdy wolnossaca benzyna nie ma problemu z korzystania mocy i sprawnego wyprzedzania... Ale oczywiscie zgadzam sie, ze wczesniej juz od 2500rpm masz w dieselku juz blisko maks mocy, a od 1500-2000rpm zwykle juz masz 250-300Nm momentu... Mowiac o silniku ok 140-150KM W benzynie przy obrotach

Re: trafieni, zatopieni :-)

dalo jezdzic bo dla niego 130km/h to byl maks rozsadnej jazdy... i wtedy sie dosc komfortowo jechalo... pow. sie juz meczyl... i kierowce nieco tez... W aktualnym moim Lancerze 1.5 109KM przy 140-150km/h jest ciszej niz przy 130km/h ;) Bo silnik jest glosniejszy przy 3400 rpm niz przy 4200 rpm... ten

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

4slash napisał: > > Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km. u mnie auta są na 150 tys same diesle (bo lepiej wypadają w wynajmie) i widać VW jest durnowatą firmą bo bez sensu produkuje coś takiego jak diesel 1.6 bo u mnie w nowych octaviach 1.6 90 KM (skrzynia

Re: Turbobenzyna w praktyce

silnikiem 1.8 TSI 160 KM - są bardzo dobre. W Fordzie 1.6 EcoBoost 150 KM - podobnie. Opel Meriva 1.4 Turbo 122 KM - również dobrze.

Re: czas na nowszy

, gdyby wolnossaki wyciskały 200 KM z 1.4. > Samo dołożenie turbiny to nic nadzwyczajnego czy wysilającego silnik. A przynaj > mniej auto jedzie jak mu się wciśnie, bez potrzeby redukowania o 3 biegi w dół > (vivat honda). > > W którymś AŚ robili test długodystansowy 2.0 tsi (passat albo

Re: Spalanie tsi - film

, lać dobry olej i pamiętać o właściwym użytkowaniu silnika i nic > nie powinno się stać, w każdym razie nic przed 150-200 tys, w razie czego na a > legroszu kompletny silnik kosztuje około 2,5 tys ŁO MATKO! Ale macie problemy chłopaki...ja mam w moim Polo sprawdzony niezawodny silnik 1,4 16V a

Silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim

Witam Jak oceniacie te wszystkie silniki z wtryskiem bezpośrednim? TSI, FSI, TFSI, EcoBoost, 1.6 z Nowej Kia Sportage. Dużo opinii czytam na ich temat negatywnych: że palą znacznie więcej niż podaje producent. Czy te silniki nie będą mniej trwałe niż stare sprawdzone konstrukcje? Czy wyciągniecie

Re: Spalanie TSI

1.4 TSI 122KM Golf VI tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac silnik: - cykl mieszany - 7,6, zima 8 - miasto - 8,5 - 9 - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 - autostrada( 150-160 predkosc zegarowa) - 9,5 - 10 a dla wiadomosci misiaczka : kupilem sobie auto z

Re: trafieni, zatopieni :-)

przezywaja auta w ktorych sa zamo > ntowane... a do TSI pod wzgledem dlugowiecznosci nawet nie bede porownywac... n > aprawde nie ma sensu... To zacne - jak honda zacznie robić zajebiście trwałe turbobenzyny, to pomyślę o tej marce. Póki co hondowskie silniki się dla mnie nie nadają - nie jeżdżę

Re: Małe (i oszczędne) jest piękne

"Na uwagę zasługuje fakt, że ta sama jednostka ma 120 lub 150 KM" Na uwagę to zasługuje 1.4TSI Twincharger, który oferuje od 122KM do 180KM. Ta ostatnia wersja została uznana za Silnik Roku 2010.

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

Jako stary kierowca Hondy, pamiętam jak fani VW i starych diesli narzekali - ze silniki Hondy wysilone, że padną po 100tys.km. To były czasy silników 1.6 160KM w Hondzie i diesli 2.0 60KM w VW. Jakoś nie padały. Teraz role się odwróciły. VW pieje jak to silniki 1.4TSI są nowoczesne i mocne i

Re: Downsizing ...

klemens1 napisał: > Czy 1.8T (150 KM) i 1.8 (125 KM) to właśnie nie jest taki przypadek w benzyniak > ach? I jakoś nikt nie panikował. A zmienila sie pojenosc tego silnika? A tu sie okazuje, ze 1.4 TFSI potrafi miec od 90 do 177KM mocy (

1.8tsi 160KM i 150KM.Czym się różnią?

Pytanie stąd,że pojawiła się jakiś czas temu Octavia z silnikiem 1.8tsi 150KM w specyfikacji family plus. Pozostawiono również wersję 160-konną. Czy ktoś jezdził obiema wersjami,da się odczuć różnicę? Family Plus 150-konne wygląde ciekawie cenowo i wyposażeniowo, czy warto żałować tych dziesięciu

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Powiem wam tak mam Tiguana z 2008r z silnikiem 1.4 tsi 150km. i jak na razie zrobiłem nim 105tyś. km. do tej pory jedynie co mi zaczęło szwankować to cewki, nie jest to duży koszt bo w servisie VW 200zł za sztukę. Spalanie w dużym za korkowanym mieście niestety 10-11L/100km więc nie jest tanio acz

Re: maja jeszcze takie w salonach?

nowoczesnych samochodach pasek rozrzadu wytrzymuje 150-200tys km , a koszt jego wymiany to w zasadzie smieszne grosze w stosunku do tego ile wydasz na inne sprawy eksploatacyjne. Samo mycie samochodu drozej wyniesie Wiec w ogole na ten parametr nie zwracaj uwagi bo jest smieszny. Skoncentruj

Re: Turbobenzyna w praktyce

starał. Zobacz np. na opinie o Octavi z silnikiem 1.8 TSI 160 KM - są b > ardzo dobre. W Fordzie 1.6 EcoBoost 150 KM - podobnie. Opel Meriva 1.4 Turbo 12 > 2 KM - również dobrze. Pewnie że do 150 tys.km silnika nie zajedzie...Ale jaką ma taki silniczek żywotność? 200 tys.km??? i za ile go po 5

Re: Co sądzicie o KIA Venga?

Witam. Ja też miałem podobny problem (vide - kilka postów wstecz). Wybrałem octavię z kilka przyczyn. Nie wiem do czego potrzebne będzie Ci auto i to głównie jest wyznacznikiem jakie kupisz. Ale jak dla mnie 1,2 TSI zniszczy się po 150-200 tyś km. Zawsze turbina robi swoje i wyciąganie z 1,2 tylu

Ale nudny temat.

on nawet 150 000 km przebiegu? 122 KM z 1.4 to jest nic. Wszystko zależy od tego jak ta moc została uzyskana, co producent miał w założeniach, jaką jakość prezentuje ogólnie sam silnik, jakie procesy zachodzą podczas różnorakich warunków jazdy...

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

jacek>>>>>>>>>To co piszesz to prawda!!!!Szczegolnie dotyczy to silnikow mini typu 1.2 tsi ktore wcale nie sa oszczedniejsze niz 1.4 wolnossace Hondy czy Toyoty.Za to niech ktos takim tsi popedzi 150km na autostradzie-wciagnie mu i 10litrow-to juz pisze z wlasnej praktyki

Re: VW Sharan czy Mazda 5

Czesc, Ford Galaxy raczej odpada.. Mialem kiedys mondeo i troche sie zrazilem.. Wyzej cenie VW od Forda. I cenowo tez nie jest zbytnio atrakcyjny... Zawezilem swoj wybor do Mazdy i VW. Jesli to bedzie Mazda to z silnikiem benzynowym 2.0 150km a jesli Sharan to rowniez benzyna 1,4 TSI 150km z DSG

Re: Motodziennik: Piekielnie drogi Civic

drogo? przesadzili z wersją executive....ale inne już mniej, tanio nie jest, ale tak dla porównania (najtansze są vW ze szrotowym silnikiem i rdzewiecjące fordy)" golf 1.4 TSI 160 KM (118 kW), 6 biegowy higline- - 81 320 astra 1.4 Turbo Ecotec 120 KM sport - 78 950 1.6 EcoBoost 150 KM

Re: Nissan Qashqai+2 czy Skoda Octavia Scout ?

Octavią Scout 1.8 TSI. Szkoda kupować w ciemno, więc może zrezygnuję z wyższego zawieszenia i zdecyduję się na Forda C-MAX 1.6 150 KM.

Re: 1.8tsi 160KM i 150KM.Czym się różnią?

bitrix napisał: > Pytanie stąd,że pojawiła się jakiś czas temu Octavia z silnikiem > 1.8tsi 150KM w specyfikacji family plus. > Pozostawiono również wersję 160-konną. > Czy ktoś jezdził obiema wersjami,da się odczuć różnicę? > Family Plus 150-konne wygląde ciekawie cenowo i

Re: Czas na ekologiczne ściganie

Tylko dlaczego w Polsce nie można nadal kupić świetnego i oszczędnego Passata EcoFuel zasilanego gazem CNG z silnikiem TSI 150 KM? skoro w Niemczech jest już od roku w ofercie???

Re: Ford Focus z nowym silnikiem

Lubię nową Fokę, ale takie silniki to nie jest dobra droga, mam nadzieję że nie będzie jednak aż tak źle. @Gość - "już VW się przejechał z 1.2 TFSI, Ford jest nastepny..." "konieczność remontu silnika po 40-60tys km" Owszem VW się przejechał na 1.2TSI, na 1,4TSI i na 2,0TDI

To bliźniak Hyundai i40

sam się nad nim zastanawiam. I też mało info można znaleźć. Ostatnio sprawdzałem, to Hyundai daje lepsze warunki, ale nie namawiam, bo sam myślę. Benzyniaki mają normalne 2l silniki bez tych pop...TSI, gd gdzie jest 150 KM z 1,4. Można dywagować tylko ale. Deawoo jeżdżą do dzisiaj i jest ich

Re: Nowy Ford Kuga

bubel! Silnik 1.6 EcoBoost Forda już jeździ w Focusach od prawie 2uch lat i nie ma z nimi problemów (czy to w wersji 150KM czy 183KM). Tak samo jest z 1.4 turbo Opla, które też jest od kilku lat na rynku i nie ma ponad przeciętnej awaryjności.

Re: TSI na sterydach

Cóż legendarny silnik volkswagena 1,8 turbo też występował od 150 do 225 KM w różnych wariantach i róznych modelach koncernu, były jego wersje 150, 163, 180, 210 i 225 KM. Taka tradycja ;-) TSI też jest jako 122, 125, 140, 160, 170 i 180 KM (mówię o wersjach fabrycznych)

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

105 Koni z silniczka 1,2 to nie jest wysilony silnik? do niedawna 105 KM miały silniki 1,6....ciekawe ile taki malutki silniczek 1,2 TSI wytrzyma? 150 tys.km? 200 tys.km? czyli 10 lat :) Starsze silniki mają po 300 tys.km i jeszcze długo pociągną bo nie musiały się tak wysilać wysoką mocą 100 KM

Re: Volkswagen Passat Alltrack od 111 690 zł

to, żeby napisać "cena od..." Czekamy na Golfa GTI z silnikiem 75KM i kombi bez dostępu do bagażnika w standardzie. Jak się porówna z cenami Superba w wersji 4x4 z dołożonym pakietem na bezdroża (podobny prześwit jak ten Alltrack), to za 100 tysięcy da się kupić wersję 1.8TSI/160KM, za 110

Re: Kia Ceed | Co za 49 990 zł?

: silnik 150 KM benzyna turbo, reflektory biksenon , a nie słabsze ksenony jak daje Kia, czujniki parkowania przód i tył , a nie tylko tył jak Kia, ciemne szyby, alufelgi 17, 9 głośników, radio/CD Sony, asystent parkowania, elektrycznie skłądane lusterka, klima dwustrefowa automat, system zapobiegania

Re: Więcej zdjęć nowej Kii Cee'd

. A nawet takie sprzęgło... Myślę, że to znacznie mniejszy problem niż kapitalny remont silnika TSI po przejechaniu czasem tylko 30tyś km. Chodzi o, na wielką skalę, zakrojony problem z bezobsługowym(!) łańcuchem rozrządu. Gdzie VW bezczelnie wykręca się i każe płacić klientom za swoje błędy i bubel

1.4 TSI w Leonie??

1.4 TSI w Leonie?? Hmm, chcecie go sprowadzić z zagranicy? Pytam bo w Polsce taki silnik w Leonie nie jet dostępny (przynajmniej tak jest na stronie Seata). Z silników benzynowych są (nie licząc wersji CUPRA): 1.4 85km, 1.6 102km, 1.8 TSI i 2.0 FSI (oba powyżej 150 km). Silnik 1.4 TSI to nie

Re: zaraz żyłka ci pęknie

wybraliśmy Polo (tak!) TD > I zamiast benzyniaka pomimo małych przebiegów, rzędu 10000 rocznie: bo DSG było > wówczas dostępne tylko z dieslem albo w topowej wersji wyposażeniowej 1,2 TSI, > która była na dzień dobry droższa o €8000 w zakupie od środkowej wersji > TDI 90 KM, droższa

Re: Pierwszy taki silnik roku

- Silnik 1,8 TSI z cala pewnoscia nie ma dodatkowej sprezarki mechanicznej, wiec nie jest Twinchargerem. - Sprzedawca jest jak redaktor i nie mozna brac na serio tego co mowi, fakt ze zycie bez nich byloby smutniejsze. - Passaty sprzedawane sa tez w opcji z Twinchargerem - silnik 1,4TSI 150KM

Re: VW rezygnuje z Silnika Roku?

silnik. Ludzie mają na nich po 150 tys KM i nic sie nie dzieje. Pojedyńcze przypadki mają probelm z wtryskiem ale jako całość są solidne. Zanim napiszecie coś to zapytajcie. Właśnie tak działają typowe POLACZKI. Nie mając nawet wartburga napiszą opinię o silniku TSI... Ja znam ludzi z serwisu bardzo

Re: Pierwszy taki silnik roku

(Twincharged Stratified Injection). Istnieja tylko 4 wersje tego silnika - 140, 150, 160 i 170KM. Zdjecie u gory przedstawia zupelnie inny silnik, to nie jest ten podwojnie doładowany! Ehh, dziennikarze GW bezmyslnie kopiuja i publikuja zdjecia bez uprzedniego sprawdzenia.

Specyfikacja samochodu Pana Prezesa -

bip.halaludowa.wroc.pl/zalaczniki_przetargi/64/ZALACZNIK_Nr_1.1_do_SIWZ_-_WYKAZ_PARAMETROW_TECHNICZNYCH_I_WYMAGANEGO_WYPOSAZENIA.pdf Umowa na 2 lata....Cwane lisy Szybkie wnioski ze specyfikacji: silnik benzynowy, między 1.8 a 2.0 - VW oferuje w tej kategorii tylko najwyższy silnik 2,0 TSI 210 KM

Tiguan z pazurem

Jedno jest pewne biały Tiguan to jest bardzo ładne auto i po BMW serii X3 najładniejsze w swojej klasie. Do tego całkiem znośne cenowo np. w Polsce cena modelu z silnikiem 1,4 TSI 150 KM rozpoczyna się od 87 tys zł, a diesla 2,0 TDI 150 KM od 102 tys.

Re: Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

Jest to wersja TSI EcoFuel na CNG i ma 150KM. Zawory, pierścienie i tłoki zostały utwardzone lub wzmocnione. Zmodyfikowana turbosprężarka, a w rurę dolotową wbudowano specjalne wtryskiwacze gazu. Dzięki swojej konstrukcji silnik wykorzystuje wyższą odporność gazu ziemnego na spalanie stukowe.

Re: dzięki za rady

dwóch silnikach o TEJ SAMEJ POJEMNOŚCI, z których jeden zostaje wyposażony w turbo. Ten silnik będzie miał znacznie większą moc (150 KM, ale może też być dużo więcej), podczas gdy silnik 1,8 wolnossący Volkswagena miał 125 KM (w wersji 20-zaworowej, najbliższej 1,8T, bo były też słabsze). I tutaj cudów

Re: Pierwszy taki silnik roku

1.8 tsi to inna konstrukcja, nie ma kompresora. Kupilem niedawno passata 1,4 tsi. ma on 150km i jest to ten silnik co w golfie tylko z inna moca. Zastanawialem sie nad tym 1,8, duzo jezdzilem na jazdach probnych i wszystko fajnie ale po krakowie wychodzilo 12-13l, wiec tyle co silniki sprzed dekady

Re: Najoszczędniejsza wg ADAC

dwa razy większe, albo i lepiej) 5,02kg. Do tego mamy do dyspozycji 150KM z silnika TSI. No cóż...

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

lupus76 napisał: > PSA i BMW 1,6 turbo (150 i 170 KM). Właśnie miałem wspomnieć o tym, ten silnik jest wkładany do Peugeota 308 między innymi. Ma ciekawy wykres momentu obrotowego. Tyle, że to silnik, który bardzie ma jeździć, niż oszczędzać. To 1.4 TSI 122 KM jest bardziej silnikiem

Re: Outlander 2.0 MIVEC od 82 990 zł

kosztuje z nim 113000zł.... Konkurencją byłaby raczej wersja 2WD 1.4TSI 150KM (9,3 do 100km/h - nieźle), choć cena nadal wysoka - 92000zł.

Re: VW Golf TSI - test wideo

Przede wszystkim należy się skupić na temacie - więc jak usterki to niech dotyczą silnika 1,4 TSI a nie wszystkich innych silników VW !!! Ja się nie spotkałem z opiniami o problematycznej eksploatacji tych jednostek a posty typu "zobaczymy co będzie za 150 tys km" to juz dziecinada! Już w

Re: Te samochody najczęściej kupują Polacy

Ja właśnie zamówiłem Forda Focusa III, odbiór w sierpniu - wersja HB, benzynka turbo, 150 KM, najwyższa półka wyposażenia Titatnium, ciemne szybki, topowy lakier Candy Red, 17 alu z katalogu Ford Indywidual + dużo bajerów i elektroniki wspomagajacej kierowcę i podnoszące bezpieczeństwo jazdy, do

Re: Toyota Prius PHV | Pierwsza jazda

niektórzy próbują udowadniać - np. Passat TSI EcoFuel. Podwójnie doładowany silnik, 150KM. Elektryczne mają przyszłość, ale mini trochę czasu nim zostaną dopracowane do takiego poziomu, że będą przyjazne w użytkowaniu.

de 125 - celna uwaga!

Silnik 1.4 TSI to nie byłby głupi pomysł. 1.6 jest trochę za słaby i zbyt paliwożerny a mocnieszy trochę zbyt drogi. Coś pośredniego by się przydało. ----------- fakt honda civic 1,8 140 KM silnik w sam raz nie za duży nie za mały osiągi ok pali niedużo 6 biegów do 150km/h cicho esp

Re: tiguan czy rav?

mnie nie urzekła (przyspieszeniem również). Stylistycznie też nic ciekawego. O wiele lepiej wygląda wg mnie tiguan, wnętrze też ma solidniejsze. Jak jeździ? Jak juz wspominałem - nie mam pojęcia. Tak sobie czytam Wasze komentarze i wygląda na to, że podstawowy silnik to 1.4 TSI 122KM. I tu mogę

Re: TDI vs TSI

rozumiem rozgoryczenie uzytkownika (pewnie sam bym kipiał wsciekłoscią) ale jednostkowy przypadek to tylko... jednostkowy przypadek. Jakbyc miał 10 aut z takim silnikiem i wszystkie (no chocby 20%) padałyby przed 150 tys km to OK. Ale tak wybacz ale kupa mogła sie zdarzyc. Mamy w tej chwili ok 23

Re: DżejBiEl wytłumacz co ma paliwo do turbiny???

jbl25 napisał: > No tak bo widzę, że mówimy o silniczkach typu 1.4 które mają 150 koni, a nie np > 250 km/h. > To w takim razie przepraszam, lejcie sobie tam 95 jak chcecie. > Szkoda tylko, że potem takie samochody będą zalegać na rynku wtórnym. Nowsze modele tsi od BJ2008, maja

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

silnik VW 1,8 TSI produkowany jest w Chinach ??? Mieliśmy Passata do testowania (auto strasznie trzeszczy zwłaszcza deska ) Proponuję też zobaczyć budowę tego silnika ( jak coś pierdnie po gwarancji to powodzenia np nasze kijowe paliwo a tam są wtryski 6-cio otworowe i 150 bar ciśnienie ? ) Teraz

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 16 tys. km

VW :) i masz 80 tyś zł. Za te pieniądze masz Seata Exeo na promocji z silnikiem 1.8 tsi 160 KM (wcześniej dawali sprawdzone 1.8T 150KM), Mazdę 6 2.0 benz. podstawowa wersja na promocji, Subaru Imprezę 2.0 RA 150 KM beznz., jak kto woli hatchbacki z grupy VW to czekasz i kupujesz Golfa VII

Re: Hyundai ix20 | Pierwsza jazda

ciągnie już od 2000obr/min i cały czas czuć przyrost mocy aż do czerwonego pola. Sam odgłos jednostki napędowej nawet na wysokich obrotach nie jest dokuczliwy.Po prostu jest to dzwięk silnika i tyle.Przy prędkościach autostradowych rzędu 140/150km/h na 6 biegu w tym aucie jest dalej cisza.Czego wymagać

Japończycy zrezygnowali z TSI 25 lat temu

1982 1 litr pojemności 100 KM mocy 150 Nm momentu obrotowego auto to honda city 1989 0,9 litra pojemności 110 KM mocy 130 Nm moment obrotowy prawie 120 KM i 140 Nm z litra pojemności, jak mocne twincharger w golfie podwójne doładowanie: turbosprężarka i kompresor auto to nissan micra Silniki 1

Re: Walka z drożyzną, czyli jak jeździć oszczędni

ale pomijając te VW 1.4 TSI o mocach 150-160KM rozsądny człowiek kupi model bazowy o mocy 122KM, który ma parametry odpowiadające wolnossącej V6. Mniejszy silnik przy takiej samej jeździe zużyje połowę tego co V6 i przynajmniej przez 150 tysięcy km nie powinno być problemów a co później - gdy będę

Bo co tu o silniku duzo gadac...

Normal ny silnik dla normalnego kierowy do normalnego auta powinien miec miedzy 2.5 a 3.0 pojemnosci, szesc cylindrow i miedzy 150 a 200KM. Takie zalozenia bez zadnych szalenst i ekstrawagancji gwarantuja bezproblemowe tysiace kilometrow, w miare sensowne zuzycie paliwa (i oleju na przestrzeni

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

przy 150 tyś km to wg danych katalogowych np vw oszczędność pomiędzy 2,0 disllem a 1,8 tsi to przeszło 3 litry Proste liczenie : 150 tys km to oszczędność na dislu 20,7 tys zł Starczy na koło i wtryski . Tak na marginesie dodam że do TSI są montowane specjalne wtryski a nasza benzyna nie

Re: ceny....

Wersja Silnik Cena (zł) REFERENCE 1.6 MPi (102 KM) - skrzynia manualna, 6-biegowa 76 990 REFERENCE 1.8 Turbo 20V (150 KM) - skrzynia manualna, 6-biegowa 83 900 REFERENCE 2.0 TDI CR (140 KM DPF) - skrzynia manualna, 6-biegowa 86 900 STYLE 1.6 MPi (102 KM) - skrzynia manualna, 6-biegowa 80 990

Re: octavia tdi - 1,9 czy 1,6

moment w zakresie 270-300Nm w zależności od egzemplarza. Po zmianie oprogramowania ECU można bezproblemowo osiągnąć ok 140-150KM i moment 320Nm przy podobnym spalaniu co fabryczne bez zmian w mechanice. I nie jest to jego ostatnie słowo. Silnik 1,6TDi CR oficjalnie posiada taka sama moc, jednak

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

daria.1 napisała: > przy 150 tyś km to wg danych katalogowych np vw oszczędność > pomiędzy 2,0 disllem a 1,8 tsi to przeszło 3 litry > Proste liczenie : > 150 tys km to oszczędność na dislu 20,7 tys zł > > Starczy na koło i wtryski . > Tak na marginesie dodam że do

Re: Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback | Za kierowni

dorównuje focusowi moim zdaniem. Golf tez sieświetnie prowadzi. Jeszcze kia cee'd naprawde świetne wrażenie ale z dieslem 1.6 115km. (tez ma wielowahaczowe z tyłu) to naprawde czuć. Co do trwałości to przejechałem 50 tys moim TSI i spokój. Pewnie nie jest to silnik na 400 tys km ale co mnie to obchodzi

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

przy założeniach benzyna 5,20zł/litr, gaz 2,60zł/litr, średnie zużycie benzyny 7l/100km, miasto/trasa pół na pół, instalacja do 1.4 TSI zwróciłaby się dopiero po wyjeżdżeniu ok. 150 tysięcy kilometrów i to bez uwzględnienia kosztów stałych. Żeby tyle wyjeździć, trzeba wydać na paliwo 53 tysiące złotych

Re: Alfa Romeo 159 w Policji

przyzwoita a nie jak alfa 132tyś to ja bym z niemczech sprowadził bmw 335i za 150 tyś 306km>220 alfy wiec nieciekawie to wyglada a co do niezawodności to nie przesadzajcie teraz silniki są porownywalnie dobre co tsi=T-jet wiec sa teraz całkiem dobre ale cena to przesada ....

Re: Hybrid, czyli pułapki jednostronności.

bzyku_bzyku napisał: > v-6 napisał: > > > ja jeździłem audi turbo 160 KM i avensisem valve matic ok. 150 KM > > ......i mam zupełną jasność, który silnik jest bardziej elastyczny > > i daje większą frajdę kierowcy. > > jezeli elastycznosc silnika ma dawac

Re: Seat Exeo już od 69 900 zł

Składają go z popłuczyn po Audi np. silnik 1.8T - Skoda i Seat już dawno tej wersji 150 KM nie montuje , jeszcze w garbusach są i Leonach ver. I i Skodach Octviach ver. I .Moze jeszcze gdzieś ale to już muzeum. Ten Exeo taka seatowska Dacia. Cena 1.6 benzyna mogłaby zaczynać się od 50.000 PLN - to

Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zastanawiam się nad kupnem nowego Tiguana. Na pewno interesują mnie dwa silniki: 2,0 TDI 140KM oraz 1,4 TSI 150 KM. Napęd na przednią oś (nie będę tym jeździł w terenie, a mam pewne powody wiążące się z ładownością i rozmiarem samochodu). Nie ukrywam, że względy ekonomiczne również mnie interesują

Re: LoL

ligand17 napisał: > A jeździłeś tym Passatem, że się śmiejesz? 1.4 TSI to baaaardzo fajny silnik; > taki Passat jest co prawda krowiasty (w końcu waży ponad 1,5t), ale jak chcesz, > to jest też nowy 1.8 TSI, który jest już znacznie lepszy od 2.0FSI A jeździłeś tym Peugeotem?? 150 KM i

Re: Instalacja CNG

; specyfikacji 1.4TSI 150KM jest tylko > wersja EcoFuel na CNG. Nie patrz na papiery. Patrz na dotychczasowe osiagi. A dotychczysowe osiagi niedoladowanych gazowcow CNG sa zalosne. Sa takie, bo ze wzgledu na objetosc paliwa w fazie gazowej napelnienie cylindra jest znacznie nizsze, niz przy zasilaniu ciekla

Porównywałeś TSI 122 KM i TDI 140 KM?

zakupu tych dwóch silników to prawie 15 tysięcy, a parametry napędowe bardzo porównywalne (Golf TSI 140 KM jest wg specyfikacji szybszy od TDI 140 KM, pewnie przez różnicę masy i skrzynię). > Wniosek : ponieważ jeździmy autami więcej niż 150 tys km, > pozostaniemy przy TDI. A ty decyduj sam

Re: Takim cudem

tiges_wiz napisał: > do frajdy z jazdy jest RWD i silnik, ktory ma maksymalny moment obrotowy przy > 2500 a moc przy 5500 obr. Cos co pozwala na trzecim biegu pojechac 140 km/h, a > na piatym nie protestowac przy 50 km/h. Chwilowe przyzpieszenia to nie frajda z > jazdy. Jazda bokiem

Re: Dwa zastrzeżenia

autem (testowym?) z fajniejszym silnikiem jeździłeś tak jak średnio przez trzy lata, prawda? Ja mam 1.8 TSI i potrafię w niesprzyjających warunkach (albo sprzyjających) osiągnąć ponad 15 l/100. A z 6000 km mam średnią 8,3. I może to jest nawet lepsze porównanie twoje 3 lata i 150 tys km - 6,9 litra

Re: Doprawdy?

> przyspieszenie dla VW Tourana 60-100km/h na 4 biegu wynosiło > odpowiednio: 7,2 s dla diesla i 9,6 s. dla benzyniaka. No tak, ale zapominasz, że w benzyniaku można zrobić to na trójce, albo na dwójce. I będzie szybciej. :) Wydaje mi się, że porównywać można 1.9 TDI 105 koni, z 1.4 TSI