silnik renault 2.0 16v opinie

Renault Fluence | Długi dystans - 10 312 km

Renault Fluence | Długi dystans - 10 312 km

Ledwie trafił do naszej redakcji, a na liczniku stuknęło mu już ponad 10 tys. kilometrów. A wyjechaliśmy tylko niedaleko, tuż za naszą zachodnią granicę w poszukiwaniu tajemniczej miejscowości "Ausfahrt". Ostatecznie dotarliśmy do Szparki na Mazurach

Renault Laguna II (2001-2007) - opinie Moto.pl

Druga generacja Laguny wyznaczyła nowe standardy w stylizacji, silnikach i bezpieczeństwie. Nie wyzbyła się jednak przypadłości obniżających niezawodność auta.

Renault Scenic I (1996-2003) - opinie Moto.pl

Moda na minivany wywołana przez Chryslera Voyagera w 1983 r. w Stanach Zjednoczonych promieniowała na inne kontynenty niezwykle szybko. W Europie pierwszym producentem, który powielił pomysł Amerykanów, był koncern Renault

Volvo S40/V40 (1995-2004) - opinie Moto.pl

. Historia modelu . 1995, wrzesień premiera modelu z nadwoziem sedan, silniki 1.8 16V (116 KM), 2.0 (137 KM), 1.9 TD (turbodiesel, komora wstępna, 90 KM); 1995, grudzień wersja kombi

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

pasażerów, a w wersji kombi posłuży również do przeprowadzki. Całkiem nowoczesne silniki benzynowe mają dużą żywotność (1.6i 16V 105 KM i 2.0i 16V 133 KM), a większość aut dawno wyposażono w instalację gazową. Cieszy szeroka gama zamienników.Wady? Przeciętne fotele i wyciszenie. Warto skrócić interwał

Auto za 10 tys. zł | Część II

Auto za 10 tys. zł | Część II

dla włoskich aut. Benzynowe silniki pięciocylindrowe oraz V6 (145-220 KM) brzmią przyjemnie dla ucha i zapewniają ponadprzeciętne osiągi, nie sprawiając przesadnych kłopotów. W ofercie był również czterocylindrowy motor 2.0 16V z turbodoładowaniem (205 KM) i 124-konny turbodiesel. W ostatniej fazie

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

V6/167 KM, diesel 2.2/84 KM)1995 - wersja kombi, silnik 2.0 16V/139 KM1996 - turbosprężarka w silniku diesla 2.2/113 KM1997 - silnik 2.9 V6 24V/190 KM1998 - face lifting nadwozia, nowe silniki 1.6 16V/107 KM, 1.8 16V/120 KM, diesel 1.9 dTi/98 KM1999 - nowy diesel common rail 1.9 dCi/110

Auto za 5 tys. zł

Auto za 5 tys. zł

napędowych otwiera 8-zaworowy silnik o pojemności 2 litrów i mocy 115 koni, dobrze współpracujący z instalacją LPG. Dla fanów silnych wrażeń przewidziano jednostki 2.5 V6 (170 KM) i 2.0 16V Turbo (204 KM), ale rozsądnym kompromisem będzie 2-litrowy motor o 16 zaworach i mocy 136 lub 150 koni. Zakup Calibry

Suzuki Grand Vitara. Zmiana warty

zł w wersji 5-drzwiowej 2.0 16V. Ceny wersji z silnikami wysokoprężnymi nie są na razie znane. opinia auto+Dobrze znany i ceniony model nareszcie doczekał się następcy DANE TECHNICZNE Suzuki Grand Vitara 1.6 VVT

Raport specjalny: Superdiesle

dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu ciśnienia wtrysku. Taki silnik będzie produkowany przez Toyotę w fabryce, która powstała w Polsce (2.0 D-4D Clean Power 180 KM).PompowtryskiwaczeRozwiązanie rozwijane w autach osobowych przez koncern Volkswagena. Tu każdy cylinder ma swój

Renault Scenic II (2003-2010) - opinie Moto.pl

Renault Scenic II (2003-2010) - opinie Moto.pl

przyznać, że nowoczesna deska rozdzielcza dostarcza na bieżąco wielu ważnych informacji. Mocnym atutem Scenica II jest bogata gama silników, obejmująca cztery silniki benzynowe i sześć turbodiesli. Jest zatem w czym wybierać.Historia modelu2003 - premiera modelu, silniki 1.4 (98 KM), 1.6 16V (113 KM), 2.0

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

- wersja kombi, silnik 2.0 16V/139 KM 1996 - turbosprężarka w silniku Diesla 2.2/113 KM 1997 - silnik 2.9 V6 24V/190 KM 1998 - face lifting nadwozia, nowe silniki 1.6 16V/107 KM, 1.8 16V/120 KM, diesel 1.9 dTi/98 KM 1999 - nowy diesel common rail 1.9 dCi/110 KMAwaryjnośćTo słaby punkt Laguny. Dziurawe

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

), 1.8 16V (110 lub 115 KM), 2.0 (109 KM), 2.0 HDI (turbodiesel, common-rail, 90 KM); 2000, wiosna - silnik 1.6 (95 KM); 2002, grudzień - niewielka modernizacja (lepsze wyposażenie, poprawione hamulce przy tylnej osi); 2003, styczeń - silnik 2.0 16V (136 KM); 2004, wiosna - niewielka modernizacja (drobne

Renault Megane II (2002-2008) - opinie Moto.pl

Renault Megane II (2002-2008) - opinie Moto.pl

;dwójki" na rynku wtórnym. Historia modelu2002, jesień - premiera modelu, hatchback 3d i 5d, silniki 1.4 16V (95 KM), 1.6 16V (116 KM), 2.0 16V (140 KM), 1.5 dCi (turbodiesel, common-rail, 82 KM), 1.9 dCi (turbodiesel, common-rail, 120 KM); 2002, jesień - wersja sedan 4d i kombi 5d, nowe silniki 1.4

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

pracy elektrycznych sterowników szyb albo spryskiwacza. Podczas zakupu trzeba sprawdzać działanie wszystkich możliwych elementów zasilanych elektrycznie i sterowanych elektronicznie. Silnik Najmniej zastrzeżeń jest do benzynowych jednostek 1.8 16V i 2.0, ale i one mają swoje przypadłości. Niedomaga w

Opel Zafira A (1999-2005) - opinie Moto.pl

wersji produkcyjnej. Silniki 1.6 16V (101 KM), 1.8 16V (116 KM),2.0 16V TD (wtrysk bezpośredni, 82 KM)2000 - wyższa moc silnika 1.8 16 V (125 KM)2001 - sportowa wersja OPC 2.0 16V (192 KM). Silnik 2.2 16V (147 KM). Wyższa moc silnika 2.0 16V TD (101 KM)2003, styczeń - niewielka modernizacja. Nowe

Renault Clio (1990-98) - opinie Moto.pl

płaci się w zakrętach. Samochód przechyla się nieprzyjemnie, a przy większych prędkościach dotyka jezdni tylko trzema kołami. Trzeba uważać albo jeździć spokojnie. Sportowe wersje 1.8 16V i Williams 2.0 16V nie sprawiają takich problemów. Mają sztywniejsze podwozia i są mniej komfortowe, ale prowadzą

Renault Espace (1991-2002) - opinie Moto.pl

Renault Espace (1991-2002) - opinie Moto.pl

Espace, silniki 2.0 (114 KM), 2.9 V6 (167 KM), 2.2 12V DT (turbodiesel, 113 KM); 1997, jesień - przedłużana wersja Grand; 1999, wiosna - nowe silniki 2.0 16V (140 KM) i 3.0 V6 24V (190 KM); 2000, wiosna - nowy silnik 1.9 dt (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 98 KM), bogatsze wyposażenie; 2000, jesień

Renault Mégane I (1995-2002) - opinie Moto.pl

samochodów Renault z konkretnymi informacjami i poradamiLPG (Jerzy Maliński, Koalicja na rzecz Autogazu)Na rynku wtórnym bez trudu można kupić Mégane z instalacją gazową. Dostępne są wszystkie odmiany silników benzynowych, od 1.4 po 2.0, jest zatem w czym wybierać. Użytkownicy tego modelu dość

Re: R. Laguna prod. 2000 silniki :1.6 1.8

Znajomi mechanicy mają wyrobioną opinię na temat silników Renaulta. Podobno dobre są starsze 1,8 i 2,0 8-zaworowe. Nalezy unikać 1,6 16V (podobno awaryjny). Co do większych 16-zaworowych nie słyszałem żadnych konkretnych opinii.

Re: Renault niezawodne - to mówią Niemcy

,2 100 KM co dasz do prównania? A np co mi dasz z PSA w zamian za moją 2,0 16V 140 KM któa spala 6,5- 11 benzyny oraz 7,5 -12 lpg i to nie w kompakcie tylko w minivanie? A wiesz ile kosztuje w HDI wymiana filtra cząstek stałych? BTW - przyspieszenie nie decyduje o "lepszości"silnika w różnych

1,8i 16V czy zwykły 1,8i? Mondeo czy Laguna

silniki 1,8i i 2,0i bez 16V. I tak w Mondeo z mojego 1,8 16V mam 115 KM a Laguna z 1,8 ma tylko 90 KM. Moc 115 KM Laguna osiąga dopiero z 2000 cm3. Czy to znaczy że silniki Laguny są gorsze? Mają większą usterkowość? Niższą kulturę pracy? Są mniej ekonomiczne? Zawsze wydawało mi się że silniki

Re: Silnik 2.0 w Lagunie II

KM,200 Nm obowiązuje dalej w ofercie Renault. Ja miałem stara Lagunę, w ktorej był montowany motor 2.0 138 KM,16V 182 Nm.Może jakis stary prospekt zaplątał się u dilera?

Re: Jak z Alfą Romeo

IV (lepsze wyposażenie i silnik za te same pieniądze), a nawet A3 (to samo możesz mieć taniej). W ogóle w Golfach silniki benzynowe są godne pożałowania : 1.4 16V - 75KM ?!?! , to przecież w tak na tym forum krytykowanym Renault z 1.4 16V jest 98KM. A z 2.0 16V 115 KM i to przy jakim spalaniu

Używane Renault Laguna II

-IX.2003) też miałem Renault, tylko że dwa Megane i było podobnie. Aktualnie oczekuję na nową Lagunę, którą odbiorę z salonu pod koniec maja. Będzie to 2,0 dCi 150 KM w wersji Image. Kupuję kolejną nową Lagunę, bo jest to: 1) "totalna porażka" - dla mnie zero problemów z eksploatacją, 2

Re: Nowe clio czy uzywany mercedesA

benzynówki z których polecam 2,0 16V RXI 140 KM (pomimo tej mocy bardzo oszczędny silniczek) lub diesla 1,9 dCi 120 KM o dość wysokiej jak na diesla kulturze pracy. Zapłacisz mniej zostaną ci pieniądze na wymiany pasków płynów hamulców itp. które warto zrobić od razu po zakupie u dobrego mechanika i jazda

Re: Ford Escort

miałem jeszcze pół baku przy tej samej trasie i warunkach jazdy. Przyczyny były dwie 1-sza meganka miała większy bak:) ale jednak ten Escort sporo palił przy około 100 km/h spokojnej jazdy po autostradzie miał problem zmieścić się w 7l/100km. Uważam że to sporo skoro obecny Scenic 2,0 16V 140 KM

Re: renault megane 1996r. co sądzicie o takim auc

kolejnym autkiem też jest Renault ale Scenic 2,0 16V 140 KM 6 lat bez problemów wymieniłem tylko tarcze 1x klocki 2x oraz komplet wymienny rozrządu po 120 tys km. świece 2x gumę stabilizatora i sworzeń zwrotnicy oraz 3 żarówki. Tłumiki wciąż oryginalne. Generalnie mogę więc powiedziećże Scenic jest dużo

Re: Renault Megane 1.9 dci - czy wejść w taki zak

niech głupki kupują i się brandzlują znaczkiem. Scenic służył mi 13 lat nigdy nie sprawił problemu i w momencie sprzedaży śmiało mógł konkurować z 4-5 latkami pod względem stanu technicznego. Miałem benzynowy silnik 2,0 16V. Kolega ma Scenica 1,9 dCi większych problemów nie doświadczył ale miał tam

Re: Sam. francuskie-jakie modele najmniej awaryjn

; odpowiedników. Jak ktoś się na autach nie zna to jest jego problem niech płaci za T lub VW lub coś lepszego. Co do wyposażenia to fakt ja kupiłem Scenica w wersji RXI 2,0 16V 140 KM za cenę Golfa IV 1,6 100KM który z tyłu szyby miał na korbkę na fotelach ordynarna szmatę a nie welur stalowe felgi a nie alu i

Re: Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

Miałem taką z silnikiem 2.0 16V do Volvo, 95 rok, zagazowaną, przejechałem 80 tys. w 4 lata. Wzór niezawodności , wyposarzenie jak na rok 1995 biło na głowę inne auta : ABS, klimatronik , gadaczka (moja gadała po włosku ;), elektryka szyb, lusterek. Najwygodniejsze fotele - 2400 km w 26 godzin do

Re: MEGANE.2 Wrażenia z jazdy

; wykonczenie, ale nigdy więcej, to jest Fiat. > Co do Renault... nie mam jescze opinii. Jeździłam fajnym Clio kiedyś z > silnikiem Megany 1,6 trochę poprzednią Laguną 2,0. Co do Megane II jestem > ostrożna, obawiam się kolejnego bubla w pięknym opakowaniu. > Przekonałam się już co do solidnośći

Re: Renault Laguna (nie najnowsza) 1.6 110 KM

obecnej pracy lub w przyszlym roku, to kupilbym w marcu przyszlego roku 99-00 2.0 16V, najlepiej granat lub bordo w cenie do powiedzmy 35/40 tysiecy z przebiegiem do 60 tysiakow. Strata na nowym wynosi okolo 10 lub ponad rocznie przez pierwsze 3 lata, a potem juz okolo 5 rocznie. Zalozywszy, ze

Re: Cała prawda o Skodzie

; > aktu desperacji kupując np. Fabię 1.9 TDI albo 2.0 > Ja bym kupił. Jakby moje zarobki były średnie i relacja jakość/cena miałaby > duże znaczenie. A ja nie do czego się przyznaje bo auto dla mnie to coś więcej niż dotarcie z punktu A do B > No, ale ja nie jestem widocznie fanem

Re: Renault Megane

16V 137KM bardzo sprawnie śmiga po drodze,przy tym wcale nie pali dużo,bo silnik jest efektywny i elastyczny,a przełożenia skrzyni są super dobrane.Najmniejsze możliwe spalanie w tym silniku to ok. 6.5L.Realnie wychodzi ok. 7,7L.No i jest jeszcze 2.0T 165KM-wsio super,tylko,ze prawie nie

Re: Co myślicie o Renault Scenic II - opinie użyt

> Nie wiem, jak ten silnik będzie ciągnął cięższego Scenika (cieższego niż hatch) Na pewno gorzej, przydałoby się 1.8 16V, ale się z niego Renault wycofało. Zrobiła się "dziura" w ofercie, bo następny silnik to 2.0 16V. Jako ciekawostkę w salonie widziałem Scenica z silnikiem 1

Re: Renault Laguna 2.0T 16V Dynamique/ VW Passat

to co napisaliście prawie się zgadza ale tu nie chodzi o podkręcane siłniki ale produkowane seryjnie w tej klasie samochodów i podobnej cenie a jeśli chodzi o przyspieszenie to jak się porównuje to też trzeba brać pod uwagę masę , bo jak taki silnik włożyć do odkurzacza to wyciągnie 5,2 , ale

Re: Renault Laguna (nie najnowsza) 1.6 110 KM

; opinie użytkowników. > > Pozdrowienia, krzychu Mój ojciec jezdzi równolatkiem tyle,że z silnikiem 2.0 16V(tez 60 tys przebiegu).Auto całkowicie bezawaryjne(zepsuł się tylko termometr),b.wygodne,dobrze się prowadzi.Wady to jakość plastików(choć sam montaz nie jest taki zły-na razie nic nie

Re: Kto jezdzi zagazowanym renault scenic

zdecydowałem. Uznałem, że do tej masy musi byc odpowiedni silnik i wybrałem 140 konny 2,0 16v ze względu na jego nowoczesną konstrukcje. Parametry 140 KM przy 5750 obr/min. 191 Nm przy 3750 obr/min doś płaska charakterystyka jak na brak turbo i zmienne fazy rozrządu daje znakomita dynamikę i jak na tego

Formuła Renault 2.0

Formuła Renault 2.0 – klasa wyścigów samochodowych. We współczesnej formie od 1968, założona przez FFSA jako Francuska Formuła. Składa się z kilku serii krajowych i międzynarodowych. Początki Formuły Renault 2.0W 1968 przy wsparciu FFSA powstała seria Francuskiej Formuły. Silnik o pojemności

16V

16V – w motoryzacji oznaczenie silnika spalinowego 4-cylindrowego, posiadającego po 4 zawory na cylinder. Ogólniejszym pojęciem jest angielskie Multi-valve, mówiące, że silnik posiada więcej niż 2 zawory na cylinder.Konwencjonalne rozwiązanie to 2 zawory na cylinder – ssący (dolotowy

Brazylijska Formuła Renault 2.0

Brazylijska Formuła Renault Kategoria Wyścigi samochodowe Region Brazylia Pierwszy sezon 2002 Ostatni sezon 2006 Silnik Renault Ostatni mistrzkierowców Felipe Lapenna Ostatni mistrzzespołów Full Time Racing Brazylijska Formuła Renault – seria wyścigowa samochodów jednomiejscowych

Szwedzka Formuła Renault 2.0

Szwedzka Formuła Renault Kategoria Wyścigi samochodowe Region Skandynawia Pierwszy sezon 2002 Ostatni sezon 2010 Nadwozie Tatuus Silnik Renault Ostatni mistrzkierowców Daniel Roos Ostatni mistrzzespołów BS Motorsport Szwedzka Formuła Renault 2.0 (dawniej: Nordycka Formuła Renault 2.0

Zachodnioeuropejski Puchar Formuły Renault 2.0

Zachodnioeuropejski Puchar Formuły Renault 2.0 Kategoria Wyścigi samochodowe Region Zachodnia Europa Menadżer serii Patrick Sinault Pierwszy sezon 1971 Ostatni sezon 2009 Liczba kierowców 22 (2009) Liczba zespołów 9 (2009) Nadwozie Tatuus Silnik Renault Ostatni mistrzkierowców Albert

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.