schemat rozrządu silnika sw 400

SW-400

rozrządu OHV, i ten sam system wtrysku (pompa sekcyjna). To ostatnie rozwiązanie poważnie zaciążyło nad sprzedażą nowych jednostek napędowych, z uwagi na spełnienie normy czystości spalin EURO-II.Silnik SW-400 był produkowany dość krótko. Zastąpiły go rozliczne odmiany rozwojowe. Silnik SW400 jako silnik

Układ rozrządu silnika spalinowego

na umiejscowienie wałka rozrządu w silniku górnozaworowym (zawory wyłącznie w głowicy): OHV - wałek rozrządu znajduje się w bloku silnika SOHC (inaczej: OHC) - silnik z jednym wałkiem rozrządu, znajdującym się w głowicy DOHC - silnik z dwoma wałkami rozrządu, znajdującymi się w głowicy Schemat

SW 680

SW 680 – produkowana od 1966 przez WSK Mielec rodzina silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim, licencyjna, polska wersja silników typu 0.680 plus firmy British Leyland. HistoriaPróby skonstruowania silnika wysokoprężnego dla ciężkiego transportu drogowego sięgały roku 1952

PZL SW-4

oficjalnie zatwierdzona przez komisję. Komisja sformułowała także kilka uwag do konstruktorów. Uznano, że śmigłowiec jest ciasny i za ciężki jak na tę klasę. Ponadto stwierdzono, że zaproponowany przez konstruktorów napęd w postaci silnika GTD-350 o mocy 400 KM stosowany dotąd w śmigłowcach Mi-2

Silnik dolnozaworowy

Side valves engine top.jpg|thumb|250px Zijklepmotor AJS 1920 D 7.jpg|thumb|250px Schemat silnika dolnozaworowego Silnik dolnozaworowy – (w skrócie SV - ang. side valve), nazywany także bocznozaworowym, silnik tłokowy, w którym wałek rozrządu umieszczony jest poniżej bloku silnika

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.