schemat rozrządu nubira

Daewoo Nubira

Daewoo Nubira ? samochód osobowy klasy średniej, a od 2003 roku klasy kompaktowej produkowany przez koncern GM Daewoo, a następnie przez FSO. Nazwa „Nubira” pochodzi od koreańskiego słowa, oznaczającego pewnego rodzaju swobodę, a mianowicie „możliwość pójścia wszędzie

Układ rozrządu silnika spalinowego

na umiejscowienie wałka rozrządu w silniku górnozaworowym (zawory wyłącznie w głowicy): OHV - wałek rozrządu znajduje się w bloku silnika SOHC (inaczej: OHC) - silnik z jednym wałkiem rozrządu, znajdującym się w głowicy DOHC - silnik z dwoma wałkami rozrządu, znajdującymi się w głowicy Schemat

Silnik dolnozaworowy

Side valves engine top.jpg|thumb|250px Zijklepmotor AJS 1920 D 7.jpg|thumb|250px Schemat silnika dolnozaworowego Silnik dolnozaworowy – (w skrócie SV - ang. side valve), nazywany także bocznozaworowym, silnik tłokowy, w którym wałek rozrządu umieszczony jest poniżej bloku silnika

Daewoo Tacuma

w skład koncernu pod nazwą Daewoo Tacuma. Jednobryłowe nadwozie osadzone na płycie podłogowej samochodu Daewoo Nubira zaprojektowanie zostało przy współpracy z włoskim studiem stylistycznym Pininfarina, natomiast wnętrze stworzone zostało przez Ital Design. Elementy zawieszenia Tacumy zostały

Pd4

S3 – "wzmocniony S3". Układ jezdny i ogólnie konstrukcję lokomotywy przejęto z serii S3, natomiast główną zmianą był powiększony kocioł. Z serii S3 przejęto także wypróbowany już schemat napędu – dwucylindrowy silnik sprzężony na parę nasyconą, w odróżnieniu od istniejących już lokomotyw

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.