saab za wysokie wolne obroty

sprawdź też:

wysokie

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Dwa tysiące sto pięćdziesiąt siedem - Saab 9-3

Tyle zmian Saab wprowadził do modelu 9-3. Najważniejsze z nich to nowy wygląd inspirowany prototypowym Aero X, mocniejsze silniki, ciekawy napęd na cztery koła i bogatsze

Motorekordy Guinnessa

Simpkins zaczęła parkować równolegle swojego Vauxhalla Nova (u nas jako Opel Corsa ) o godzinie 11.15 i skończyła - uwaga! - o 19.40. Ponad 8 godzin! Ta kobieta zasługuje na wzmiankę w "Wysokich Obrotach", tym bardziej że miała do dyspozycji trzy wolne miejsca parkingowe i pomimo ogromnej

Motorekordy Guinnessa

Elizabeth Simpkins zaczęła parkować równolegle swojego Vauxhalla Nova (u nas jako Opel Corsa ) o godzinie 11.15 i skończyła - uwaga! - o 19.40. Ponad 8 godzin! Ta kobieta zasługuje na wzmiankę w "Wysokich Obrotach", tym bardziej że miała do dyspozycji trzy wolne miejsca parkingowe i pomimo

Motorekordy Guinnessa

Elizabeth Simpkins zaczęła parkować równolegle swojego Vauxhalla Nova (u nas jako Opel Corsa ) o godzinie 11.15 i skończyła - uwaga! - o 19.40. Ponad 8 godzin! Ta kobieta zasługuje na wzmiankę w "Wysokich Obrotach", tym bardziej że miała do dyspozycji trzy wolne miejsca parkingowe i pomimo

Saab 9-3 Cabrio Aero - test | Za kierownicą

wyższych obrotach tak, aby sprężarka zawsze pracowała. Dynamika samochodu jest wtedy nienaganna. KomfortPo odpaleniu zimnego silnika tylna część nadwozia wpada w lekkie drgania. To zjawisko nie pojawia się za każdym razem. Przy silniku z przodu i przednim napędzie jest to dość osobliwe. Poza tym w kabinie

Re: co wybrać?

turbo o mocy 175 KM. Poradźcie! Moją opinię znasz. Jak Cię stać to bierz automat. Nie wiem czy wiesz, ale w turbodoładowanych silnikach turbina przed ruszeniem i przed zatrzymaniem samochodu musi trochę popracować na wolnych obrotach. Olej musi dostać się do turbiny, a to trochę trwa, zwłaszcza w

Re: O Saabie 9000 T - do Kosiarza lub innych spec

ktorej motor bedzie tylko szumial.Mozesz wyprowadzic kable do kabiny i ustawic sobie pozycje wolne obroty lub srednie lub wysokie i recznie dostrajac rezystancje do potrzeb kompa.Osobiscie duzo eksperymentowalem,ale mialem kontrole nad tym poprzez wiele urzadzen pomiarowych i kompa z wlasciwym

Saab 900

Saab 900 ? samochód osobowy klasy średniej produkowany przez szwedzką markę Saab w latach 1978 - 1998. Saab 900 ISaab 900 I produkowany był w latach 1978 - 1993. Konstrukcyjnie bazował na modelu 90. Łącznie wyprodukowano 908 817 egzemplarzy różnych wersji nadwoziowych. Do auta przylgnęło hasło

System kontroli trakcji

z popularniejszych określeń jest ASR (od ang. Acceleration Slip Regulation). Nazwa ASR jest wykorzystywana w pojazdach produkowanych m.in przez koncern Mercedes-Benz, Volkswagen, Fiat lub Rover. Koncerny Ford, Saab, Mazda oraz Chevrolet (Daewoo) stosują nazwę TCS (od ang. Traction control system). Firma BMW stosuje

Artur Włodarski

. Od 2003 r. był redaktorem naczelnym dodatku motoryzacyjnego "Wysokie Obroty". Obecnie pracuje w Dziale Gospodarczym GW.Dwukrotny laureat nagrody Grand Press: w 2001 r. (za dwuczęściowy wywiad "Sekrety Ewolucji Kochania i Swawolenia" [1]) oraz w 2010 r. (za tekst „Polak, który uratował 100 tys. osób

Silnik krótkoskokowy

Silnik krótkoskokowySilnikiem krótkoskokowym nazywamy silnik spalinowy w którym skok tłoka jest mniejszy niż 0,9 średnicy cylindra. (S/D<0,9) Silniki krótkoskokowe są najczęściej silnikami o zapłonie iskrowym, najczęściej mają wysokie obroty pracy. Mają następujące zalety: większa średnica

S-21 (silnik)

Obroty mocy maks. 3600 rpm 3600 rpm 4000 rpm 4200 rpm Maks.moment obrotowy 122 Nm 122 Nm 150 Nm 145 Nm Obroty maks. momentu 2200 rpm 2200 rpm 2500 rpm 2500 rpm Zasilanie gaźnik gaźnik gaźnik pompa wtryskowa Rodzaj rozrządu SV SV OHV OHC Kolejność zapłonu/wtrysku 1-2-4-3 1-2-4-3 1-2-4-3 1-3-4-2 Masa

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.