saab za wysokie wolne obroty

sprawdź też:

wysokie

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Zestawienie najbardziej awaryjnych silników było najczęściej czytanym materiałem w roku 2014

Dwa tysiące sto pięćdziesiąt siedem - Saab 9-3

Tyle zmian Saab wprowadził do modelu 9-3. Najważniejsze z nich to nowy wygląd inspirowany prototypowym Aero X, mocniejsze silniki, ciekawy napęd na cztery koła i bogatsze

Motorekordy Guinnessa

Simpkins zaczęła parkować równolegle swojego Vauxhalla Nova (u nas jako Opel Corsa ) o godzinie 11.15 i skończyła - uwaga! - o 19.40. Ponad 8 godzin! Ta kobieta zasługuje na wzmiankę w "Wysokich Obrotach", tym bardziej że miała do dyspozycji trzy wolne miejsca parkingowe i pomimo ogromnej

Motorekordy Guinnessa

Elizabeth Simpkins zaczęła parkować równolegle swojego Vauxhalla Nova (u nas jako Opel Corsa ) o godzinie 11.15 i skończyła - uwaga! - o 19.40. Ponad 8 godzin! Ta kobieta zasługuje na wzmiankę w "Wysokich Obrotach", tym bardziej że miała do dyspozycji trzy wolne miejsca parkingowe i pomimo

Motorekordy Guinnessa

Elizabeth Simpkins zaczęła parkować równolegle swojego Vauxhalla Nova (u nas jako Opel Corsa ) o godzinie 11.15 i skończyła - uwaga! - o 19.40. Ponad 8 godzin! Ta kobieta zasługuje na wzmiankę w "Wysokich Obrotach", tym bardziej że miała do dyspozycji trzy wolne miejsca parkingowe i pomimo

Saab 9-3 Cabrio Aero - test | Za kierownicą

wyższych obrotach tak, aby sprężarka zawsze pracowała. Dynamika samochodu jest wtedy nienaganna. KomfortPo odpaleniu zimnego silnika tylna część nadwozia wpada w lekkie drgania. To zjawisko nie pojawia się za każdym razem. Przy silniku z przodu i przednim napędzie jest to dość osobliwe. Poza tym w kabinie

Re: co wybrać?

turbo o mocy 175 KM. Poradźcie! Moją opinię znasz. Jak Cię stać to bierz automat. Nie wiem czy wiesz, ale w turbodoładowanych silnikach turbina przed ruszeniem i przed zatrzymaniem samochodu musi trochę popracować na wolnych obrotach. Olej musi dostać się do turbiny, a to trochę trwa, zwłaszcza w

Re: O Saabie 9000 T - do Kosiarza lub innych spec

ktorej motor bedzie tylko szumial.Mozesz wyprowadzic kable do kabiny i ustawic sobie pozycje wolne obroty lub srednie lub wysokie i recznie dostrajac rezystancje do potrzeb kompa.Osobiscie duzo eksperymentowalem,ale mialem kontrole nad tym poprzez wiele urzadzen pomiarowych i kompa z wlasciwym