rozstaw kół przednich w laguna

Krzysztof Słomski

Renault Laguna Coupe 2.0 dCi 180 GT | Test | Forever young?

Renault Laguna Coupe 2.0 dCi 180 GT | Test | Forever young?

Siódmy rok na rynku - sprawdzamy jak w walce z czasem wypada Renault Laguna Coupe

Mercedes-AMG GT S | Pierwsza jazda | Sport ma we krwi

Łącznie po 12 godzinach lotu i pokonaniu 9 stref czasowych, jestem na miejscu. To była propozycja nie do odrzucenia. Taki wyjazd służbowy to przyjemność, zarówno kierunek jak i jego powód są szczególne

Hyundai i40 - test | Pierwsza jazda

Po siedmiu latach Hyundai przedstawił wreszcie następcę Sonaty. Inżynierowie kazali długo czekać na nowe auto klasy średniej. Czy i40 nie zawiedzie pokładanych w nim oczekiwań?

Za kierownicą - Renault Laguna GT 2.0 dCi

Rozstaw osi 275,6 cm Zawieszenie przód MacPherson Tył belka skrętna, system kierowania kół Active Drive Opony 225/45 R18

Spragniona zakrętów - Laguna GT

czterech skrętnych kół Active Drive. Jak to działa? Wchodząc w zakręt z prędkością poniżej 60 km/h, tylne koła skręcają się w kierunku przeciwnym do przednich (maksymalnie o 3,5 stopnia), co zapewnia autu większą zwrotność. To niesamowite, ale średnica skrętu Laguny GT i Clio jest identyczna (10,8 m

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

kanapę składa się za jednym pociągnięciem uchwytu, uzyskując zupełnie płaską podłogę. Nie ma potrzeby rozkładania siedziska, demontowania zagłówków czy przesuwania foteli. Tak powinno być w każdym kombi! -Marka i model -Rozstaw osi- -Poj. bagażnika    -Ładowność- Volkswagen Passat

Zjawisko - Laguna Coupé

?Laguna Coupé dostępna będzie w dwóch wersjach - GT oraz Initiale. Pierwsza oferowana jest ze 180-konnym turbodieslem lub 205-konnym silnikiem benzynowym. W standardzie mamy m.in. system czterech skrętnych kół, manualną skrzynię biegów i czarno-czerwoną skórzaną tapicerkę. GT to propozycja dla tych

Seat Exeo 1.8T - test | Za kierownicą

Seat Exeo 1.8T - test | Za kierownicą

po Audi. Old schoolowa prostota, bez telewizora Rubin wpasowanego w konsolę środkową, nie wymaga za to od kierowcy wertowania encyklopedii.Także wymiary wnętrza ustępują dzisiejszym konstrukcjom. Wzdłużnie umieszczony silnik i 264-centymetrowy rozstaw osi pozwoliły wygospodarować przyzwoitą ilość

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

. Silnik benzynowy R4, 1997 ccm Moc 140 KM przy 6 000 obr./min Moment 195 Nm przy 3 750 obr./min Skrzynia 6-biegowa, manualna Napęd na przednie koła Wymiary 461,8 x 180,9 x 147,9 cm Rozstaw osi 270,2 cm Opony 205/55 R17 Masa własna 1260 kg Poj. bagażnika 530 l Przysp. 0-100 km/h 9,9 s

Renault Laguna GT - test | Za kierownicą

Renault Laguna GT - test | Za kierownicą

parkingu Laguna zamienia się w tak zwrotne auto, że ogólna hipoteza "małym autem łatwiej się parkuje" - staje się nieprawdziwa. Co się dzieje gdy przekroczymy 60 km/h? Tylne koła skręcają się w tę samą stronę, co przednie. Mimo że wydawało mi się, że skręt tylnych kół będzie zbyt odczuwalny i

OCENA i DANE TECHNICZNE

Przyspieszenie 0-100 km/h: ok. 10,8 s Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Napęd: na koła przednie Wymiary: 4680x1780x1435 mm

Renault Laguna - skok na podium

miejsce. Na drodze do sukcesu stoją jednak groźni konkurenci, m.in: Toyota Avensis, Peugeot 407 i Citroën C5.Zgodnie zobowiązującymi trendami Laguna urosła o 10 cm, ale to i tak za mało, by bezpośrednio konkurować z największym w klasie Mondeo. Długość nadwozia 469 cm i rozstaw osi 275,6 cm plasują

Renault Laguna FL

Czy to GT? Najnowsza usportowiona wersja francuskiego samochodu? Najdynamiczniejsza i najszybsza?Odpowiedź znajdziesz w lusterku wstecznym odbijającym niewielki tylny spoiler.Albo patrząc na 17-calowe koła, względnie przyglądając się wzorowi tapicerki lub schylając się do przedniego wlotu

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

-litrowego diesla o mocy 175 koni.Kompendium - Ford Mondeo EcoBoost PowerShift Titanium S Nadwozie 5-drz., 5-os. Silnik benz. R4, 1999 cm3, turbodoładowany Moc 203 KM przy 6000 obr/min. Moment 300 Nm przy 1750-4000 obr/min. Napęd na przednie koła Skrzynia 6-dwusprzęgłowa Wymiary 478x189x150 cm

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

wersji hatchback, rozstaw osi urósł tu o 6 cm i mierzy aż 270 cm, a to już połowa drogi do większej Laguny (276 cm). Jak na kompaktowe standardy, w obydwu rzędach na podróżnych czeka sporo przestrzeni. Z tyłu miejsca na nogi i nad głową nie zabraknie nawet osobom mierzącym powyżej 1,80 m. Najpierw trzeba

Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio RS Gordini - test porównawczy | Za kierownicą

Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio RS Gordini - test porównawczy | Za kierownicą

koła przednie na koła przednie Wymiary 395 x 172 x 146 cm 429 x 185 x 136 cm 402 x 177 x 148 cm Rozstaw osi 246 cm 261 cm 259 cm Zawieszenie przód kolumny MacPhersona kolumny MacPhersona kolumny MacPhersona Zawieszenie tył belka skrętna belka skrętna belka skrętna Opony 205/45 R17 235/40 R19

Opel Antara 2.0 CDTi - test | Za kierownicą

Opel Antara 2.0 CDTi - test | Za kierownicą

Napęd na cztery koła (sprzęgło lepkościowe) Zawieszenie przednie niezależne, McPherson, stabilizator Zawieszenie tylne niezależne, wielowahaczowe, stabilizator Hamulce przód/tył tarczowe wentylowane/tarczowe Długość 4 575 mm Szerokość 1 850 mm Wysokość 1 704 mm Rozstaw osi

Dane techniczne

] Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm przy 4200 obr./min [280 Nm przy 2000-2200 obr./min] Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Napęd: na koła przednie

RENAULT LAGUNA II

Nissana. Laguna II jest pierwszym modelem wykorzystującym P5. Kolejne auta to następca Safrana (nazwany Vel Satis) oraz Espace i Grand Espace. Dla tych samochodów zostanie przedłużony rozstaw osi oraz poszerzony rozstaw kół. Espace i Grand Espace po raz pierwszy w historii będą robione całkowicie ze stali

Golf VI - najsłynniejszy kompakt świata w nowej odsłonie

Golf VI - najsłynniejszy kompakt świata w nowej odsłonie

Rozstaw osi 257,8 cm 257,8 cm Napęd Na koła przednie Na koła przednie Zawieszenie przód MacPherson MacPherson

Renault Grand Scenic - pierwsza jazda

Renault Grand Scenic - pierwsza jazda

wahacze. To ona izoluje nadwozie od niepożądanych wibracji oraz precyzyjniej prowadzi koła. Nawet po najechaniu na nierówność w samochodzie jest cicho. A przy tym Scenic, w porównaniu z najbliższym konkurentem - Citroenem C4 Picasso, dokładniej wykonuje polecenia kierowcy. Hałas nie przeszkadza przy

Megane zmienną jest - pierwsza jazda

Rozmiary 429,5/203,7/147,1 cm 429,9/203,3/142,3 cm Rozstaw osi 264,1 cm 264,0 cm Napęd Na koła przednie Na koła przednie

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

trafia na tylne koła, a dopiero jeśli zajdzie potrzeba z pomocą przychodzi przednia oś. Panamera jeździ tak dobrze, że szybko się zapominasz o czterech osobach na pokładzie. W Panamerze wrażenia zza kierownicy są tak wyrafinowane, że przeważają nad komfortem.Po Turbo przyszła kolej na słabsze wersje. Na

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

;, cisnę gaz i jazda! No, sprint nie jest jego mocną stroną. Slalom również. Miałem wręcz wrażenie, że z przednich opon uszło powietrze - tak ciężko chodzi tu kierownica. Prawda, w Alfie GTA też nie było lekko, ale tam przynajmniej wiedziałem, co się dzieje z kołami. Tu raczej domyślam się, niż czuję

FORD MONDEO WAGON TDCi/RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 2.2 dCi

sedana, ale wiele osób kupuje ją tylko dlatego, że bardziej im się podoba.Wprawdzie nie przyznajemy punktów za wygląd, ale mnie bardziej podoba się Laguna.WNĘTRZEPrawie jednakowy rozstaw osi decyduje o podobnej ilości miejsca w obu autach. W jednym i drugim jest go naprawdę dużo, zarówno z przodu, jak i

RENAULT MEGANE II

prawdopodobnie będzie otwierany szklany dach - to rozwiązanie z AvantimeŘa - składający się z dwóch szklanych tafli o łącznej powierzchni 1,32 m2, z których tylko przednia jest ruchoma.Megane II ma zdobyć uznanie klientów komfortem i zapewnić pasażerom wygodę nie spotykaną w tej klasie aut. Rozstaw osi wynoszący

Fiat 500 - megatest

./min Skrzynia biegów 6, ręczna Napęd na koła przednie Zawieszenie przód MacPherson Zawieszenie

Samochody z innej bajki | Z dalekiej Korei

, poza tym pełno drewna, dodatkowe monitory, zasłony na oknach, grube dywaniki, osobna klimatyzacja).Drugi model nazywa się Luxgen7 SUV i jest, no tak, to żadne zaskoczenie, SUV-em. Ma ten sam silnik co van (choć o 5 KM mocniejszy), w ofercie są wersje z napędem na przednie lub wszystkie koła, a do tego

FORD MONDEO/RENAULT LAGUNA

podgrzewane lusterka, centralny zamek oraz 4 poduszki (2 przednie + 2 boczne).W Fordzie tradycyjnie już dopłaty wymagają obręcze kół ze stopów lekkich i dodatkowe poduszki powietrzne (boczne kurtynki). Cena samochodu wyposażonego w te dodatki oraz w ksenonowe reflektory przednie wzrośnie do 107 200 zł.Cena

Opel Vectra Caravan 3.0 CDTI Cosmo automat

O Vectrze Caravan tak naprawdę powinniśmy mówić Signum kombi. Dlaczego? Bo rozstaw osi nowego Opla jest taki sam jak w Signum - większy niż w Vectrze sedan czy 5-drzwiowym hatchbacku. Również część pasażerska oferuje podobną ilość miejsca. Jednak Signum, zwany zastępcą Omegi, aspiruje do klasy

VW Passat 2,0 R4

. Ich zasadniczą zaletą jest nieskomplikowana budowa, dlatego wielu producentów mniejszych samochodów od dawna je stosuje - choć część kierowców nie lubi wrażenia odizolowania kierownicy od przednich kół. Klucz do sukcesu Passata tkwi w oprogramowaniu urządzenia. Passat nie tylko zmienia siłę

Za ciosem: Kia cee'd Sporty Wagon 1.6 CRDi

hatchbacka, razem tworzą ciekawą całość.Poważne różnice między obiema wersjami zaczynają się dopiero od słupka B. Przy niezmienionym rozstawie osi (265 cm) wydłużono nadwozie o niebagatelne 23,5 cm. W efekcie, o ile wersję hatchback trzeba uznać za klasyczny kompakt (423,5 cm), o tyle kombi bliższe jest

Saleen S7 Twin Turbo

niego.Umieszczony za fotelem kierowcy silnik w wozie Stańcy miał aluminiową głowicę, tłoki i korbowody kute z tytanu, a cylindry i gniazda zaworów wykonane ze stopu magnezu i aluminium.Sekwencyjna skrzynia biegów S7 ma sześć przełożeń i przekazuje moment obrotowy na tylne koła poprzez podwójne sprzęgło stalowo

RENAULT VEL SATIS

Do budowy Vel Satisa zaadaptowano płytę podłogową z Laguny II, zwiększono tylko rozstaw osi. Obydwa modele powstają na jednej linii produkcyjnej w fabryce w Sandouville. Wykorzystanie wspólnych elementów pozwoliło zmniejszyć koszty opracowania i wdrożenia nowego modelu do produkcji (całkowity koszt

Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

silnika Prowadzenie Avensisa Wagon sprawia przyjemność. Zawieszenie zapewnia komfort, bardzo skutecznie tłumi nierówności nawierzchni i nie hałasuje. Jednocześnie jest sztywne i samochodem można bez obaw jechać szybko krętymi drogami, co nieczęsto się zdarza w autach typu kombi. Rozłożenie nacisku na koła

MERCEDES-BENZ E 320/RENAULT VEL SATIS 3.5

Satis ma o 1,5 cm krótszy rozstaw osi od Klasy E. Kusy tył Renault nie pozostawia zbyt wiele miejsca na bagażnik, który ma o 80 l mniejszą pojemność niż ten w konkurencyjnym aucie. Praktycznym elementem wyposażenia francuskiego auta jest elektrycznie dociągana klapa bagażnika - przy jej zamykaniu nie

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

napęd : na przednie koła zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - oś wielowahaczowa hamulce: tarczowe, przód - wentylowane ogumienie: 205/55 R

Ford Mondeo 1.8 SCi Trend X100

koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - wielowahaczowe hamulce: tarczowe, przednie - wentylowane ogumienie

Honda Accord 2.4 Executive

stabilnie. Układ jezdny sprawuje się poprawnie nawet przy dużej prędkości i to zarówno na prostej, jak na zakrętach. Co prawda, wspomaganie nie jest tak precyzyjne jak w Maździe 6 czy BMW serii 3, jednak działa na tyle dobrze, że pozwala dokładnie wyczuć, co się dzieje z przednimi kołami. A przednia

Re: duże rodzinne auto, bezawaryjne i niewiele pa

mówią, że dość znacznie (rozstaw osi 2.7 vs. 2.83). Wielkich vanów w Polsce dość popularna jest Kia Carnival. Z miniwanów odpowiednikami Zafiry są Renault Scenic, Citroneny Xsara Picasso i C4 Picasso, Toyota Corolla Verso, Mazda 5 lub VW Touran. Z bardziej egzotycznych mamy Kia Carens, Hyundai Matrix

Re: MEGANE II, czyli jak wcisnąć kit za 70 tys. :

Megane II wygrało ,ma wg pomiarów niemal najwieksze wnętrze ( np. na tylnych fotelach ) . Tylko Civicowi ustępował ,z tego co pamiętam . Golf IV przy nim to jak kuszetka przy sypialni w apartamencie . Rozstaw osi 2625 mm przy 2511 Golfa i Octavii . -Mniam ,mniam -myślę sobie – nie dośc ,ze duzo