renault laguna 1 konstrukcja zawieszenia

Marcin Lewandowski

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Są marki, które swoimi modelami zapisały się w naszych sercach złotymi literami. Renault jest jedną z nich. Za co kochamy tę francuską firmę?

Historia kołem sie toczy - Renault

Mija 110 lat, odkąd Louis Renault własnoręcznie zbudowanym pojazdem pokonał wzniesienie na paryskim Montmartrze. Czym byłaby motoryzacja bez samochodów z rombem na masce?

Spragniona zakrętów - Laguna GT

Przez ten ogromny wlot powietrza w przednim zderzaku Laguna GT wygląda tak, jakby mogła pożreć wszystko, co stanie jej na drodze. Ale najlepiej smakują jej zakręty

Auto za 10 tys. zł | Część II

Auto za 10 tys. zł | Część II

pozbawiony legendarnego, hydropneumatycznego zawieszenia, ale dzięki miłej dla oka linii, przytulnej kabinie i sprawdzonej konstrukcji nie ma się czego wstydzić przed konkurencją. Zaprezentowany w 1997 roku, wystartował z bogatą ofertą silników. Tuż przed modernizacją (2000 rok) dołączył do nich 2-litrowy

FORD MONDEO/RENAULT LAGUNA

Porównaliśmy Forda Mondeo V6 Ghia i Renault Lagunę V6 Privilege w wersjach hatchback, żeby sprawdzić, która z tych dwóch najnowszych konstrukcji lepiej łączy te funkcje.WYGLĄDRenault Laguny nie produkuje się w wersji sedan, najczęściej kojarzonej z klasą średnią. Dlatego do porównania musieliśmy

Dacia/Renault Logan

;.Dacia Logan to nowoczesne auto - solidnie zbudowane, z przestronnym wnętrzem. Konstrukcję opracowali specjaliści z ośrodka Technocentre Renault w Guyancourt pod Paryżem - program X90. Prezes Renault Louis Schweitzer odsłania jego tajniki: - Logan ma wiele wspólnego z przedstawionym w Madrycie

Renault Kangoo (1998-2003) - opinie Moto.pl

funkcjonalność. Zwłaszcza w wersji z bocznymi drzwiami przesuwnymi po obu stronach nadwozia. Przy zakupie warto się zastanowić, jakie drzwi chcemy mieć z tyłu. Dwuskrzydłowa konstrukcja nie dla każdego będzie wygodna, może lepiej wybrać podnoszoną do góry, pojedynczą pokrywę.Wielofunkcyjne Renault zyskało w

Re: renault scenic - wady

prowadzi i jest przestronny. Pojeździłem też laguną III, no fajnie sie jedzie nie powiem ale auto jest sporo dłuższe a wewnątrz przestrzeni więcej nie czuć. W garażu trudniej upchać itd. Minivan to jest to, żeby jeszcze miał 4x4 i ciut wyższe zawieszenie na te nasze wertepy polskie to byłoby jak w erze

Renault podało ceny modelu Fluence

spodziewc bedzie - bo tak Tak sie sklada ze Octavia oprocz rzeczywiscie dosc wiekowego juz silnika 1.6 (notabene nieustepujemu az tak bardzo przecietnym 16 zaworowym konstrukcjom ) posiada rozniez dosc nowoczesne silniki z rodziny TSI 1.4 i 1.8 .Te juz wyraznie goruja nad silnikami w tym renault

Re: Vectra B, Laguna czy Omega?

w Lagunie. 2.2 d jest dobry dla taksówkarza.Nie przeszkadza mu dość głośna praca i osiągi dobre na zatłoczone miasto,a przy tym okazuje się dość idiotoodporny (pamiątajmy jednak,że to dalej Renault:)). Jest też bardzo trwały,ale dla mnie to nic nie znaczy,bo 1.9 dCi też może sporo się nahulać

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

.No i ma ładnie wykonane wnętrze w-jak to wiele osób podkreśla-prawdziwie skandynawskim stylu. Co do Renault Laguny... To byłby mój typ,bo: -to Renówka,:) -jest także ładnie i dobrze zrobiona, -ma ładne i wygodne wnętrze w fajnymi fotelami, -hamulce są mocne i mało podatne na zmeczenie, -ma udane

Re: Cała prawda o Skodzie

tego gnoju pobiegłem na piwo.Gdy sprzedawałem Octavię było mi po prostu żal. A tak na marginesie: Skoda oferuje w standardzie dwuletnią gwarancję,a Renault jako jedna z nielicznych marek na rok. I jeszcze to wspaniałe zawieszenie w Lagunie: konstrukcja jak w Thalii. W tej klasie to chyba tylko Nubira

Re: FORD MONDEO WAGON TDCi/RENAULT LAGUNA GRANDTO

dawna nie.Wierzysz we wszystko co piszą w gazetach? > > Przecież Laguna jako jedyne auto - biorąc pod uwagę nowe konstrukcje - w t > ej > > klasie nie ma zawieszenia wielowahaczowego. > > Pisząc dosadniej:Laguna ma najbardziej prymitywne konstrukcyjnie zawieszen > ie > >

Re: Doradźcie w kwestii marki smaochodu :)

podpowiem z doświadczenia. renault - owszem, wygodny, komfortowy, ładna stylistyka przyjemne wnetrze. jesli megane to ok raczej bezproblemowy, Laguna - bez przerwy psujace się upierdliwe drobiazgi. Espace - bomba z opóźnionym zapłonem. pawia mam ochote puscic jak słuccham o "delikatnym słabym

Re: Matiz - Czy warto kupić?

Matiza uważa się za wyraźnie trwalszą konstrukcję,niż fiatowskie 0.9). Poza tym segment A to nie tylko Matiz i Seicento/600.Są jeszcze przecież:Citroen C1 i C2,Peugeot 106 i 107,Daihatsu Cuore,Fiat Panda (2. gen. może trochę przerośnięta,ale wiele cech jest typowych dla tego segmentu),Ford Ka

Re: Laguna II czy auto niemieckie?

dobre wyniki w crash-testach to znaczy, ze jego konstrukcja musi byc solidna, a to jest baza dla pozostalych podzespolow samochodu (silnik, zawieszenie, itd). Jezdze Laguna od lipca i z kazdym dniem coraz bardziej lubie ten samochod i wiem, ze dokonalem najlepszego wyboru. Gdybym mial wybierac jeszcze

Re: Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

co za bzdury tutaj piszą. Ten co pisał ten artykuł chyba nigdy w lagunie nie siedział. Laguna 1 po lifcie to bardzo niezawodny sprzęt (te po 99) Co do napraw zawieszenia - są kosztowne? Co za bzdura! To jest na maxa prosta konstrukcja i części zawieszenia są tanie jak barszcz (jak do opla) i

Re: Volvo kontra Renault

anders76 napisał: > To bardzo dobrze , ze Renault sie stara, dla mnie jednak to ciagle nie ta klasa > bezpiecznstwa. Nieprawda. Porównaj choćby: www.euroncap.com/tests/renault_laguna_2003/158.aspx www.euroncap.com/tests/volvo_s60_2001/103.aspx www.euroncap.com/tests/volvo_s40

Re: Sam. francuskie-jakie modele najmniej awaryjn

w P307 tak jest to już we francuskich ? O odmiennej konstrukcji możesz mówić w przypadku Citroena a Renault jest bardzo podobnie zbudowane do aut niemieckich. Niemniej mnie by się marzyło mieć zawieszenie hydro i może kiedyś sobie sprawię cytrynę :) Często nawet lepiej ale trzeba się potrudzić i

Re: W Renault ceny nie spadną a jeleni nie zabrak

, ktore to lubia sie pier...lic - ale 105 to silnik nie do zarzniecia wczesniej jezdzilem 150 konnym 1.8t - i oba te silniczki moge z czystym sumieniem polecic - proste i niezawodne konstrukcje, ceny czesci zamiennych (szczegolnie dosc skomplikowane zawieszenie) tez ostatnio na tyle spadly ze nie ma

Re: Renault Laguna

topowych wersji ( czujnik cisnienia powietrza w kołach i karta zastepujaca kluczyk:te usterki wiekszosc usytkowników usuneła juz na gwarancji). sa 2 niepolecane silniki z uwagi na pewne wady konstrukcyjne ( 2.0 IDE z uwagi na spore problemy z elektronika i układem bezposredniego wtrysku) . silniki 1

Re: Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

kubalonek napisał: > Miałem 2 renówki- trzeciej nie będzie! I nie dlatego ,że są niewygodnie > . Są świetne!! robisz 1200 km i wychodzisz z bryki niepołamany i po 5 > minutach zapominasz o jeździe. O zgadzam się ale nie każdy model ma dobry fotel np Megane 1 w uboższych wersjach miał

Renault

. Samochód Renault 20 miał to samo nadwoziem co Renault 30 lecz mniejszy, 4-cylindrowym silnik o pojemności 1,6 litra. Silnik nie był nową konstrukcją, była o zmodernizowana konstrukcja oparta na bazie silnika z Renault 16.W marcu 1976 oficjalna prezentacja Renault 18 (jego konstrukcja została opracowana

Renault Laguna

/2000 R4 DOHC/16 8,7 220 8,6/5,4/6,5 2.0 dCi GT 1995 178 (131)/3750 400/2000 R4 DOHC/16 8,5 223 8,6/5,5/6,5 3.0 dCI 235Aut. 2993 235 (173)/3750 450/1500 V6 DOHC/24 7,3 242 10,1/5,7/7,2 Renault Laguna IVSamochód trafi do sprzedaży w 2015 rokuTygodnik Auto Świat nr 21/2014.

Renault Scénic

pod podłogą bagażnika, ale z racji rozbudowanego tylnego zawieszenia wraz z układem napędowym, nie ma już w RX4 na nie tam miejsca. Auto to, nie jest jednak samochodem terenowym (brak blokady mostów oraz ramy), a należy do klasy Crossoverów. Renault Scénic II Renault Scenic II to minivan zbudowany na płycie

Renault Espace

(2068 cm?), SOHC turbodiesel 86,00 mm × 89,00 mm 21,5:1 88 KM (65 kW) przy 4250 obr/min 181 N?m przy 2000 obr/min 13,3 s 165 km/h Wersje wyposażeniowe TSE - wersja wyposażona w obrotowe fotele Quadra - 4x4 Renault Espace IIRenault Espace II zadebiutowało w marcu 1991 roku podczas targów

Renault 5

/h 8,5 l Alpine Turbo R4 1,4 l (1397 cm?), OHV, turbo gaźnik 110 KM (81 kW) przy 6000 obr/min 147 N?m przy 4000 obr/min 8,4 s 185 km/h 8 l Druga generacjaDruga generacja Renault 5, nazywana często Supercinq lub Superfive, pojawiła się na rynku w 1984 roku (wersja RHD w 1985). Konstrukcja podwozia

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.