ranking świec zapłonowych

Dariusz Dobosz

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

Następca modelu 155 okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Alfa Romeo zaproponowała ciekawą limuzynę z niezwykle atrakcyjnym nadwoziem i nowoczesnymi silnikami

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfy Romeo są jak piękne kobiety - pociągające, ale kapryśne. Model 147 nie odbiega od tej reguły

Mercedes klasy A (1997-2004) - opinie Moto.pl

Nie wiadomo, czy to A-klasa bardziej rozsławiła test łosia, czy odwrotnie. W każdym razie łoś położył się cieniem na jej debiucie. Zachwiał autem, ale jak się okazało, nie jego rynkową karierą. Udana koncepcja konstrukcyjna w połączeniu z prestiżową marką zapewniły najmniejszemu Mercedesowi spore powodzenie

Mercedes A (1998-2004)

Mercedes A (1998-2004)

wymaga zdjęcia kolektora ssącego znajdującego się za silnikiem. Kłopotliwą operacją jest również pozornie prosta wymiana świec zapłonowych. Należy również pamiętać, że Mercedesy A mają sterowniki z niezwykle agresywną autoadaptacją. Źle wyregulowana instalacja gazowa może doprowadzić do przestawienia

BMW 5 (2003-2010) E60 - opinie Moto.pl

BMW 5 (2003-2010) E60 - opinie Moto.pl

wydechowy. Żywotność świec zapłonowych i filtra powietrza określono na 100 000 km. W bogatej gamie silników każdy znajdzie coś dla siebie. Nie ma tu maruderów, nawet w najsłabszej wersji "piątka" przyśpiesza do "setki" w niewiele ponad 10 sekund. Jednostki napędowe przystosowano do paliw

Mercdes klasy A (1997-2004)

Mercdes klasy A (1997-2004)

silnikiem. Kłopotliwą operacją jest również pozornie prosta wymiana świec zapłonowych. Należy również pamiętać, że Mercedesy A mają sterowniki z niezwykle agresywną autoadaptacją. Źle wyregulowana instalacja gazowa może doprowadzić do przestawienia sterownika wtrysku benzyny w stopniu uniemożliwiającym

Przygotuj auto na zimę | Poradnik

Przygotuj auto na zimę | Poradnik

destylowaną.Co z instalacją elektryczną? Najtańszy miernik pozwoli nam sprawdzić, czy ładowanie akumulatora przy uruchomionym silniku jest prawidłowe. Jeśli wynosi 14-14,5 V, możemy być spokojni. W innym wypadku warto przyjrzeć się kondycji kabli zapłonowych, świec i alternatora. Nie ignorujmy zaleceń producenta

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

także przepływomierze, cewki zapłonowe oraz regulatory zmiennych faz rozrządu, którymi silnik ten różni się od swojego europejskiego odpowiednika z Forda Mondeo. W efekcie rozciągają się łańcuchy rozrządu. Wersje sprzed faceliftingu borykają się również z awariami katalizatorów, w wyniku których może

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

układowi zapłonowemu. Ze względu na montowanie silnika V6 w układzie poprzecznym dostęp do tylnych świec zapłonowych jest utrudniony. Mechanicy często nie wykonują kontroli lub wymiany świec zbyt starannie, co w konsekwencji doprowadza do problemów z eksploatacją samochodu. Zwłaszcza na autogazie. Koszt

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

zmienną długość kolektora ssącego w silnikach z pięcioma zaworami na cylinder. Istotne są również świece zapłonowe, które muszą mieć po trzy elektrody (tak jak fabrycznie).Znaki identyfikacyjneTabliczkę znamionową umieszczono w komorze silnika przy prawym mocowaniu kolumny zawieszenia. Numer VIN można

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

przeprowadzić samemu lub skorzystać z pomocy kolegów.A co z paliwem? Tu w szranki stają benzyniaki zasilane autogazem lub poczciwe diesle. Instalacje LPG zwiększają koszty eksploatacji (konieczność regulacji, częstszej wymiany świec i kabli), diesle natomiast są często wyeksploatowane i nie grzeszą dynamiką

Seat Toledo II/Leon l - 1999-2006

długość kolektora ssącego w silnikach z pięcioma zaworami na cylinder. Istotne są również świece zapłonowe, które muszą mieć po trzy elektrody (tak jak fabrycznie).Znaki identyfikacyjneTabliczkę znamionową umieszczono w komorze silnika przy prawym mocowaniu kolumny zawieszenia. Numer VIN można odczytać w

Mercedes klasy E (1995-2003) - opinie Moto.pl

jednak dodać, że w grę wchodzi tutaj tylko sekwencyjny wtrysk LPG za 2800-3500 zł. Zdarzają się uszkodzenia cewek zapłonowych, zwłaszcza przy systemach z dwoma świecami zapłonowymi na cylinder (silniki V6 18V i V8 24V).Znaki identyfikacyjneTabliczkę znamionową umieszczono na lewym, centralnym słupku

Zima poradnik | Auto na zimę

Zima poradnik | Auto na zimę

kabli zapłonowych, świec i alternatora. Nie ignorujmy zaleceń producenta co do wymiany paska klinowego. Przy okazji wizyty w warsztacie mechanik powinien sprawdzić jego naciąg. Zima to okres, gdy producenci często zapraszają na darmowe przeglądy, z których warto skorzystać.Układ paliwowy Gdy temperatury

Wielki mecz Japonia - Niemcy

sprawnie, niepokoi natomiast długa droga hamowania.W jednostce napędowej na każdy z cylindrów przypadają wprawdzie tylko po dwa zawory, ale za to (ewenement!) po dwie świece zapłonowe. Jazz występuje u nas obecnie w dwóch wersjach silnikowych (1.2 i 1.4), różniących się nieznacznie parametrami i osiągami

NGK

NGK Spark Plug Co. Ltd – japońskie przedsiębiorstwo założone w 1936 roku, z siedzibą w Nagoji. Największy na świecie producent świec zapłonowych. Od 1949 roku firma wytwarza również inne podzespoły dla przemysłu motoryzacyjnego, takie jak sondy lambda. NGK posiada wiele fabryk w różnych

Iskra Zakłady Precyzyjne

ISKRA Zakłady Precyzyjne Sp. z o.o. – polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kielcach, jedyny krajowy producent świec zapłonowych.Głównymi produktami firmy są świece zapłonowe do silników zasilanych benzyną oraz LPG/CNG. ISKRA ZP produkuje również świece żarowe

Iskra (ujednoznacznienie)

" (w służbie od 1982) – barkentyna gaflowo-bermudzka projektu B79/II. inne Iskra Zakłady Precyzyjne Sp. Z o.o. w Kielcach – wytwórca popularnych zwłaszcza w okresie PRL świec zapłonowych oznaczanych marką "iskra" Iskra – wieś w Polsce, w woj. kujawsko-pomorskim, w pow. mogileńskim

Aparat zapłonowy

. Nawet dla wielocylindrowego układu świec może być użyta jedna cewka zapłonowa z jednym przerywaczem, kolejno podłączana do poszczególnych cylindrów. Wypieranie przerywaczy mechanicznych przez układy elektroniczne i postęp w technologii cewek zapłonowych spowodował, że aparaty zapłonowe są często zastępowane zespołami cewek

Układ zapłonowy silnika spalinowego

z akumulatora (1). Napięcie na stykach akumulatora (zwykle 12 V) podnoszone jest do kilku tysięcy woltów w cewce wysokiego napięcia (2). Pomiędzy akumulatorem i cewką zamontowany jest przerywacz obwodu niskiego napięcia. Wysokie napięcie w silniku wielocylindrowym rozdzielane jest do poszczególnych świec

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.