podłokietnik mercedes a 180

sprawdź też:

mercedes-benz

Marcin Lewandowski

Fiat Ducato, Peugeot Boxer i Citroen Jumper po zmianach

Fiat Ducato, Peugeot Boxer i Citroen Jumper po zmianach

Francusko-włoskie bliźniaki przeszły kurację odmładzającą. Skupiono sie na poprawie wyglądu i komfortu kierowcy

Mercedes Citan - test | Pierwsza jazda

Mercedes sam przyznaje, że już od dawna powinien mieć w portfolio małego dostawczaka. Lojalni klienci, którzy w swoich garażach mieli już Sprintery czy Vito, na próżno szukali w salonach niemieckiego producenta zwinnego auta, potrafiącego przewieźć mniejsze ładunki. Taki samochód właśnie się narodził. Tylko czy to rzeczywiście jest Mercedes?

Mercedes Citan Kombi - test | Za kierownicą

Mimo wysokiej ceny, Citan sprzedaje się w Polsce całkiem przyzwoicie. Czym przekonał do siebie klientów?

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

pasażerów, a przesuwana w zakresie 180 mm tylna kanapa (od wersji Trendline) pozwala dodatkowo regulować wielkość bagażnika mieszczącego standardowo pokaźne 500 l (maksymalnie 590 l - przy kanapie odsuniętej maksymalnie do przodu). Podłoga przestrzeni bagażowej może być regulowana w zakresie 130 mm

Mercedes klasy B

Prawie dziesięć lat temu Mercedes postanowił zjeść kawałek tortu z napisem: "Niewielkie samochody miejskie droższe niż u konkurencji, ale dobrze wykończone i bezpieczne". Klasa A mimo fatalnego startu (test łosia) była strzałem w dziesiątkę. Na jej wydłużonym podwoziu zbudowano auto

Dodge Nitro - Wybuchowy SUV

przeszkadza podłokietnik) oraz warkotu wysokoprężnego silnika. Wielka szkoda, że to nie 6-cylindrowe CDI od Mercedesa. Silnik ma niewątpliwie sporą moc, dzięki czemu przyspieszanie tym 1,9-tonowym autem nie stanowi problemu. Nominalnie sporo słabsza (ale i dużo lżejsza) Honda CR-V może jednak okazać się

Toyota Land Cruiser - test | Za kierownicą

chleba. Z tym wszystkim radzi sobie standardowy Land Cruiser V8. A konkurencja? Toyota stawia go nie tylko obok Mercedesa, ale też VW Tuarega i Range Rovera Sport. Z ceną od 315 tys. zł. może w tym segmencie nieźle zamieszać, tym bardziej że oszczędniejsza wersja z dieslem jest tylko o tysiąc złotych

Acura RL - test

Idealna? Nie przesadzajmy. Ale przyznajmy uczciwie: właśnie tak powinno się budować samochody. Gusta na bok! Tu chodzi o technologię, ergonomię, świetne prowadzenie i o to, co najważniejsze - przyjemność z jazdy. A tę Acura gwarantuje na najwyższym poziomie. Luksusowa limuzyna, choć nie tak

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

A 180 CDI, A 200 CDI i A 200 Turbo jako standard. Może przenosić do 300 Nm. Do modeli A 150, A 170, A 200, A 160 CDI standardowo otrzymasz znaną z poprzedniego modelu - 5-biegową. Po jazdach możemy powiedzieć, że nowa skrzynia biegów jest komfortowa

Mercedes C Sport Coupe 180 Kompresor

dowolnym serwisie Mercedesa. 180 Kompresor. Bogate wyposażenie. Skórzana tapicerka (czarno-szara), nawigacja, podgrzewane fotele, komputer pokładowy, felgi 17'', tempomat, kolor auta czarny. Podgrzewane lusterka, podłokietnik, lodówka w podłokietniku, 6-biegowa skrzynia biegów (manualna

klasa B standart

naprężenia, z regulacją wysokości . Podłoga przestrzeni bagażowej z regulacją wysokości (2 poziomy) . Podłokietnik z przodu ze schowkiem . Podnośnik, zestaw TIREFIT z pompą elektryczną . Progi z aluminiowymi wkładkami, z przodu z napisem "Mercedes-Benz" . Reflektory projekcyjne i reflektory

Re: Mercedes B

Od ok. półtora miesiąca jeżdżę B 200 CDI i muszę przyznać, że jestem bardzo z niej zadowolony. To ten sam 2-litrowy silnik co w 180 CDI, ale z inną turbosprężarką, dającą dodatkowo 30 koni więcej. Przyśpiesza bardzo dobrze, jeździ się komfortowo mimo sztywnego zawieszenia, w środku jest dużo