peugeot 407 problemy tylne zawieszenie

sprawdź też:

peugeot

Marek Sworowski

Peugeot 5008 1.6 THP - test | Za kierownicą

Peugeot 5008 1.6 THP - test | Za kierownicą

Rodzinnie i ładnie? Praktycznie i ciekawie? Kompaktowy van i brak nudy? Francuski producent postanowił połączyć te, wydawałoby się, wykluczające się cechy. Efekt to 5008

Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

O ile 10 lat temu niemieckie auta były zdecydowanie lepsze od francuskich, o tyle teraz nie mam wątpliwości - Francuzi dotrzymują kroku Niemcom. Peugeot 407 to samochód pod wieloma względami bardziej dopracowany niż konkurenci.

Citroen C5 - Bez kompleksów

Człowiek jak wino - dojrzewa z wiekiem. Francuzi wyciągnęli z tego wnioski i po ośmiu latach od debiutu C5 stworzyli nowy, dojrzały i pełen charakteru samochód. A gdyby tak jeszcze trochę poleżakowało?

Peugeot 308 - Bliżej ideału

. Taki jest Peugeot 308 z mocniejszą odmianą turbodiesla 1.6 HDI. Córka zajmuje miejsce na tylnej kanapie. Po chwili zachwyca się przestronnością i znakomitą widocznością z miejsca, na którym zazwyczaj czuje się jak w jaskini. Żona wsiada na prawy przedni fotel. Zdumiewa ją estetyka deski rozdzielczej

Konfrontacje: Ford Mondeo 2.0 Trend X/Nissan Primera 1.8 Acenta/Opel Vectra 1.8 Comfort/Peugeot 407 2.0 SV Executive/Toyota Avensis 2.0 Prestige

, choć w pierwszej chwili przeszkadzała mi zbyt powolna reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu. Z przodu i z tyłu Peugeota zastosowano zawieszenie wielowahaczowe. Efekt? Auto płynnie pokonuje większość nierówności. Modelowi 407 brakuje jednak dynamiki. Jednostka napędowa o 

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

2.2 16V (158 KM) i 2.2 16V HDI (Common Rail, 133 KM) 2001, jesień nowy silnik 2.0 16V (140 KM) z bezpośrednim wtryskiem benzyny 2004, wiosna premiera następcy (Peugeot 407

Peugeot 1007 1,4 HDi

elektryczne hokus-pokus. Na trzech szynach przy akompaniamencie elektrycznych silniczków 92 cm blachy przesuwa się do tyłu. Kiedy zatrzymują się, są na tyle daleko, by nikt nie miał najmniejszych problemów z zajęciem miejsca. I na tyle blisko, by nie wystawać poza tylny obrys nadwozia.Teraz wystarczy tylko

Tata Xenon - test | Za kierownicą

wszystkich kierunkach jest dobra. Duże lusterka boczne pomagają podczas manewrów. Pierwsza zaleta Taty - samochód jest bardzo zwrotny, mimo długości wynoszącej ponad 5,1 m łatwiej jest nim manewrować, niż wieloma autami klasy średniej (np. Peugeot 407, Saab 9-3). To sprawia, że nie czuje się tak gabarytów

Re: Pgt.407 2,2lt

Jedze od wrzesnia ub. roku 407 lecz z silnikiem 1,8 wiec tego nie bede poruszał. Przejechalem 16.000 km - to niewiele, ale mozna wyrobic sobie juz jakies zdanie o tym modelu. Do zakupu podchodzilem ostroznie i z wahaniem do samego konca czerpiac swoja wiedze o Peugeotach w duzej czesci z netu

Re: Czy mogli coś podmienić w ASO Peugeot ????

Mam model benzynowy 1,8. Na razie po przejechaniu 8,500 km w czasie pol roku nic sie nie dzieje - zreszta co mialoby sie dziac? Problemem 407 jest zbyt dobre wyciszenie wnetrza wskutek czego najmniejsze nawet poskrzypywanie slychac, u mnie cos takiego slychac w plastikach tylnych prawych drzwi

Re: peugeot 407 czy hodna civic

napisałem, nieco dziwny, ale > to jego/jej sprawa. Poza tym (jak również napisałem) wnętrze 407 jest dość > ciasne jak na tę klasę aut Wybór jest o wiele większy a jeśli dla kogoś argumentem koronnym jest miejsce z tyłu powinien pomyśleć o vanie bo kompakty i segment D w większości pasażerów tylnej

Re: peugeot 407 czy hodna civic

. Po kilku latach zaczyna to wyglądać nieciekawie w porónaniu z czołówką. > Co do "sypania" znamy przypadki rdzy w Hondach już w okresie gwarancji Owszem. Klapy. Przednia i tylna. Najpierw malowali na gwarancji, zazwyczaj za drugim razem wymieniali klapę. I było już OK. > ciekawe

Re: peugeot 407 czy hodna civic

407 jest > > dość ciasne jak na tę klasę aut > Wybór jest o wiele większy a jeśli dla kogoś argumentem koronnym jest miejsce > z > tyłu powinien pomyśleć o vanie bo kompakty i segment D w większości pasażerów > tylnej kanapy nie rozpieszczają to miejsce przeważnie dla dzieci

Peugeot 407

Peugeot 407 – samochód osobowy klasy średniej produkowany przez koncern PSA pod marką Peugeot w latach 2004 - 2010. W 2008 roku samochód przeszedł bardzo delikatny facelifting. Model ten od razu odniósł olbrzymi sukces handlowy, stając się najbardziej popularnym samochodem tej klasy

Peugeot 508

Peugeot 508 – samochód osobowy klasy średniej produkowany przez francuski koncern Peugeot od 2010 roku zbudowany na płycie podłogowej Citroëna C5. Oficjalny debiut miał miejsce podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu 30 września 2010 roku. Jest następcą Peugeota 407

Peugeot 605

został zatem zastąpiony przez dwa różne modele: rodzinnego 405 i większego od niego 605.Wysoki poziom wyposażenia, luksusowe wnętrze, doskonałe prowadzenie i kierowalność były mocnymi punktami 605. Ale Peugeot miał zawsze problemy z konkurowaniem w tej klasie pojazdów i w przypadku 605 nie było wyjątku

Moskwicz 407

, Moskwa, 1957, s.120-122, Silnik: M-407 - gaźnikowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy rzędowy, górnozaworowy OHC, chłodzony cieczą, umieszczony z przodu, napędzający koła tylne Pojemność skokowa: 1358 cm? Średnica cylindra x skok tłoka: 76x75 mm Moc maksymalna: 45 KM (33 kW) przy 4580 obr/min Stopień sprężania

Peugeot Speedfight

Przeniesienie napędu Przekładnia bezstopniowa, pasek klinowy, sprzęgło odśrodkowe Rama podwójna z rur stalowych Zawieszenie przednie: pojedynczy wahacz pchany o skoku 65 mm Zawieszenie tylne: wahacz jednoramienny Hamulce: przedni i tylny tarczowy o średnicy 180 mm Ogumienie: przód 120/70/12, tył 130/70/12

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.