peugeot 407 problemy tylne zawieszenie

sprawdź też:

peugeot

Marek Sworowski

Peugeot 5008 1.6 THP - test | Za kierownicą

Peugeot 5008 1.6 THP - test | Za kierownicą

Rodzinnie i ładnie? Praktycznie i ciekawie? Kompaktowy van i brak nudy? Francuski producent postanowił połączyć te, wydawałoby się, wykluczające się cechy. Efekt to 5008

Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

O ile 10 lat temu niemieckie auta były zdecydowanie lepsze od francuskich, o tyle teraz nie mam wątpliwości - Francuzi dotrzymują kroku Niemcom. Peugeot 407 to samochód pod wieloma względami bardziej dopracowany niż konkurenci.

Citroen C5 - Bez kompleksów

Człowiek jak wino - dojrzewa z wiekiem. Francuzi wyciągnęli z tego wnioski i po ośmiu latach od debiutu C5 stworzyli nowy, dojrzały i pełen charakteru samochód. A gdyby tak jeszcze trochę poleżakowało?

Peugeot 308 - Bliżej ideału

. Taki jest Peugeot 308 z mocniejszą odmianą turbodiesla 1.6 HDI. Córka zajmuje miejsce na tylnej kanapie. Po chwili zachwyca się przestronnością i znakomitą widocznością z miejsca, na którym zazwyczaj czuje się jak w jaskini. Żona wsiada na prawy przedni fotel. Zdumiewa ją estetyka deski rozdzielczej

Konfrontacje: Ford Mondeo 2.0 Trend X/Nissan Primera 1.8 Acenta/Opel Vectra 1.8 Comfort/Peugeot 407 2.0 SV Executive/Toyota Avensis 2.0 Prestige

, choć w pierwszej chwili przeszkadzała mi zbyt powolna reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu. Z przodu i z tyłu Peugeota zastosowano zawieszenie wielowahaczowe. Efekt? Auto płynnie pokonuje większość nierówności. Modelowi 407 brakuje jednak dynamiki. Jednostka napędowa o 

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

premiera następcy (Peugeot 407) Silnik W popularnych wersjach 1.8 16V trzeba zadbać o pasek rozrządu. Producent zaleca wymianę co 120 tys. km, autoryzowane warsztaty nawet co 90 tys. km. Po zakupie auta, jeśli nie mamy dokumentacji serwisowej, pasek lepiej od razu wymienić

Peugeot 1007 1,4 HDi

elektryczne hokus-pokus. Na trzech szynach przy akompaniamencie elektrycznych silniczków 92 cm blachy przesuwa się do tyłu. Kiedy zatrzymują się, są na tyle daleko, by nikt nie miał najmniejszych problemów z zajęciem miejsca. I na tyle blisko, by nie wystawać poza tylny obrys nadwozia.Teraz wystarczy tylko

Tata Xenon - test | Za kierownicą

wszystkich kierunkach jest dobra. Duże lusterka boczne pomagają podczas manewrów. Pierwsza zaleta Taty - samochód jest bardzo zwrotny, mimo długości wynoszącej ponad 5,1 m łatwiej jest nim manewrować, niż wieloma autami klasy średniej (np. Peugeot 407, Saab 9-3). To sprawia, że nie czuje się tak gabarytów

Re: Pgt.407 2,2lt

Jedze od wrzesnia ub. roku 407 lecz z silnikiem 1,8 wiec tego nie bede poruszał. Przejechalem 16.000 km - to niewiele, ale mozna wyrobic sobie juz jakies zdanie o tym modelu. Do zakupu podchodzilem ostroznie i z wahaniem do samego konca czerpiac swoja wiedze o Peugeotach w duzej czesci z netu

Re: Czy mogli coś podmienić w ASO Peugeot ????

Mam model benzynowy 1,8. Na razie po przejechaniu 8,500 km w czasie pol roku nic sie nie dzieje - zreszta co mialoby sie dziac? Problemem 407 jest zbyt dobre wyciszenie wnetrza wskutek czego najmniejsze nawet poskrzypywanie slychac, u mnie cos takiego slychac w plastikach tylnych prawych drzwi

Re: peugeot 407 czy hodna civic

napisałem, nieco dziwny, ale > to jego/jej sprawa. Poza tym (jak również napisałem) wnętrze 407 jest dość > ciasne jak na tę klasę aut Wybór jest o wiele większy a jeśli dla kogoś argumentem koronnym jest miejsce z tyłu powinien pomyśleć o vanie bo kompakty i segment D w większości pasażerów tylnej

Re: peugeot 407 czy hodna civic

. Po kilku latach zaczyna to wyglądać nieciekawie w porónaniu z czołówką. > Co do "sypania" znamy przypadki rdzy w Hondach już w okresie gwarancji Owszem. Klapy. Przednia i tylna. Najpierw malowali na gwarancji, zazwyczaj za drugim razem wymieniali klapę. I było już OK. > ciekawe

Re: peugeot 407 czy hodna civic

407 jest > > dość ciasne jak na tę klasę aut > Wybór jest o wiele większy a jeśli dla kogoś argumentem koronnym jest miejsce > z > tyłu powinien pomyśleć o vanie bo kompakty i segment D w większości pasażerów > tylnej kanapy nie rozpieszczają to miejsce przeważnie dla dzieci