pedał gazu ford focus

Filip Otto

Siedem gorących hatchbacków

Siedem gorących hatchbacków

Naszą wyobraźnią zawładnął ostatnio Mercedes A45 AMG, bo ma 350 KM, setkę zalicza w 4,6 s, wewnątrz kusi kratkami nawiewów z SLS-a i wygląda absolutnie rewelacyjnie. By jeszcze dłużej pozostać w tym stanie podekscytowania, znaleźliśmy w serwisie Autotrader.pl kilka innych szybkich kompaktów

Ford Focus ST - test | Pierwsza jazda | Trudno się oprzeć pokusie

Oferowany niemal na wszystkich rynkach świata, Focus III ST, nie ma już w sobie tyle zadziorności, co poprzednik. Choć mocniejszy o 25 KM i nadal w wersji przednionapędowej, idealnie sprawdza się w codziennej eksploatacji. Czy nowe ST to auto dla emeryta?

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Focus drugiej generacji, chociaż mniej interesujący z wyglądu od poprzednika, to absolutna czołówka klasy kompakt

Ford Focus ECOnetic - Pierwsza jazda

Ford Focus ECOnetic - Pierwsza jazda

silnik nie pracuje.Tu dotykamy rozwiązania, które w Focusie ECOnetic oferowane jest opcjonalnie. System Auto-Start-Stop wyłącza silnik np. podczas oczekiwania na światłach, a następnie uruchamia kiedy kierowca dotknie pedał sprzęgła lub gazu. Oczywiście rozrusznik został wzmocniony (m.in. poprawiony

Ford Focus RS - test | Za kierownicą

masce i gigantyczny spoiler nad tylną szybą (choć skromniejszy od tego z Sierry Cosworth), zatopić się w kubełkowym fotelu Recaro, uruchomić silnik i posłuchać gardłowego bulgotu dwóch wydechów. Radio? Po co? Jeśli mocno wciśniesz pedał gazu, zaraz je wyłączysz. Pełnia szczęścia gwarantowana. Jak to

Ford Focus - Test długodystansowy

wciśniemy pedał gazu, lepiej spojrzeć na wskazówkę temperatury silnika, czy już dotarła do połowy skali.Niektórych dolegliwości nie da się uniknąć. Ford Focus w naszych rękach przejechał już 30 tys., a do końca testu pozostało mu jeszcze 10 tys. km. Ani razu nie odmówił nam posłuszeństwa - nie trzeba było

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

pożaru z powodu stykania się przewodu powrotnego paliwa z elementami silnika (243 egz.)- C1 - ryzyko zablokowania pedału przyspieszenia (około 100 aut)Dodge - Caliber - wadliwy mechanizm pedału gazu (12 aut)- Nitro - ryzyko awarii mechanizmu wycieraczek (59 aut)Fiat - Doblo - niewłaściwa obróbka drążka

Tour de Pologne - Ford Focus pod lupą

wyższą moc. Naszym Focusem przejechaliśmy już 10 tys. km. Na razie nie zauważyliśmy żadnych usterek. W planach mamy dłuższe wyjazdy, a na te Ford nadaje się znakomicie. Fotele są wygodne, pozycja za kierownicą bardzo dobra. I nie ma znaczenia, czy za kółkiem siada najmniejszy z testerów o lekkiej nóżce

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

osi- Chevrolet Cruze 450 l 268,5 cm Ford Focus 475 l 264,8 cm Honda Civic 375 l 270 cm Mazda 3 430 l 264 cm Mitsubishi Lancer-- 400 l 263,5 cm Renault Fluence 530 l 270,2 cm Toyota Corolla 450 l 260 cm VW Jetta 510 l 265,1 cm Takich wpadek Fluence nie zalicza jednak zbyt wiele

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

centymetrów więcej niż hatchback. Dodatkowe połacie blachy pozwoliły wygospodarować całkiem przestronny bagażnik. Standardowo oferuje on pojemność 530 litrów (Ford Focus - 490 l, Chevrolet Cruze - 500 l, Opel Astra - 500 l, Hyundai i30 - 528 l, Volkswagen Golf - 610 l). Po złożeniu oparć tylnej kanapy

Ford Kuga - test | Za kierownicą

Ford Kuga - test | Za kierownicą

gratis? Jakość prowadzenia, bo to Ford daje do wszystkich swoich modeli (gratis), także do Kugi. Teoretycznie, podwyższone zawieszenie powinno negatywnie wpływać na zachowanie się samochodu na drodze, ale w tym przypadku prawie się tego nie odczuwa. Nie jest co prawda tak idealnie, jak w Focusie, ale

Opel Astra OPC - królowa GTI

wytaczam się z parkingu na ulicę. Na szczęście jest sucho i mogę mocniej wcisnąć pedał gazu. Natychmiast zostaję wciśnięty w fotel. Auto wyrywa do przodu, ale zaskakująco ostro reaguje na dawkowanie gazu.Jazda po mieście takim samochodem to wyzwanie. Trzeba naprawdę silnej woli, by nie ulec pokusie

Ford Focus sedan i kombi

skorygowania krótkimi ruchami kierownicy i prawego pedału. Silnik 1,6 TDCi nie jest na tyle mocny, by jak wysokoprężny 2,0 przy depnięciu gazu zrywał przyczepność kół. Właściwie zapominam, że prowadzę kombi, choć jego wymiary akurat nie należą do największych w klasie. Pojemność bagażnika o płaskich ściankach

Ford Focus ST

takiego założenia. Widać, że konstruktorzy z Ford TeamRS, podkręcając parametry, ani na chwilę nie zapomnieli o komforcie. Jazda na co dzień Focusem ST nie zagraża plombom, natomiast mocniejsze wciśnięcie pedału gazu wystawia błędnik na ciężką próbę.Na koniec sprawdzam Focusa w wersji dla leniwych

Ford Focus TDCi 100 KM X100

. Turbosprężarka zaczyna ładować ciśnienie do cylindrów już od około 1600 obr/min i utrzymuje swoją wydajność do 4000 obr/min. Reakcja na wciśnięcie pedału gazu jest zdecydowana, aczkolwiek nie tak spontaniczna jak w motorze benzynowym. Po uruchomieniu silnika jego cicha i równa praca robi wrażenie. Wydaje mi się

Mazda 3 1.6 DI Turbo

jeździe miejskiej. Na krętych górskich drogach samochód radzi sobie równie dobrze jak wersja napędzana benzyniakiem o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Konstruktorzy włożyli dużo wysiłku w wyciszenie silnika i wytłumienie drgań. Przy rozsądnym dawkowaniu nacisku na pedał gazu w kabinie jest tak cicho, że

Opel Astra III 1.6 Twinport Enjoy

obiecujące. Ale czy nowa Astra podoła rynkowym konkurentom? Kiedy w 1991 r. pojawiła się jej pierwsza generacja jako następca Kadetta, wiadomo było, że narodził się rywal VW Golfa. A dzisiaj? Sytuacja na rynku europejskim się skomplikowała - świetnie sprzedają się Ford Focus, Renault Megane i Peugeot 307

Volvo V50 2.0 D Momentum

Nowe modele szwedzkiej marki mają niektóre elementy wspólne z pojazdami koncernu Forda. I tak, do konstrukcji V50 wykorzystano płytę podłogową opracowaną do Forda Focusa drugiej generacji. Taka sama znajduje się już w Focusie C-Max i Maździe 3. Czy rozwiązania zaprojektowane do kompaktów nie

Skoda Octavia RS Combi - test | Za kierownicą

-zielone zegary ze srebrnymi obwódkami i skalą w tym samym kolorze. Co my tu jeszcze mamy? Skórzaną osłonę dźwigni zmiany biegów z logo RS, trójramienną kierownicę, czarną podsufitkę, dywaniki ze srebrną lamówką i potężny pedał gazu mocowany do podłogi, tak, że można oprzeć na nim całą stopę. Całkiem

Konfrontacje: Chevrolet Lacetti 1.8 16V CDX/Kia Cerato 2.0 CRDI EX

wprowadził modele Aveo, Evanda i Rezzo, natomiast Kia wśród nowości obok Cerato ma w ofercie małe Picanto. Lacetti i Cerato należą do segmentu C (klasa niższa średnia), gdzie nie jest łatwo się przebić. Oba samochody muszą się zmierzyć z Toyotą Corollą, Fordem Focusem, Oplem Astrą II i III

Porównanie hamulców

drogowych podjęcie decyzji o hamowaniu zajmuje od 0,4 do 1,5 sekundy.Przy jeździe z prędkością 100 km/h w tym czasie pokonuje się od 11 do 41 m. Do tego należy doliczyć przełożenie nogi z pedału gazu na pedał hamulca. Trwa to kolejne 0,15-0,3 sekundy. Czas mechanicznej reakcji układu hamulcowego to następne

Renault Megane II 1.6 16V Luxe Privilege

dziedzinie podwozi jak Ford Focus lub Peugeot 307 ma jeszcze daleko. Nie prowadzi się tak stabilnie jak wymienieni konkurenci i wykazuje lekką tendencję do nadsterowności. Skłonność do myszkowania po drodze jest dodatkowo potęgowana przez szerokie opony, które przenoszą na kierownicę wszelkie nierówności

Konfrontacje: Subaru Impreza/Volvo V50

poślizgami, z czego słynie Impreza. Zdrowym kompromisem byłby całkowicie dezaktywowany układ ESP, czyli rozwiązanie, na które zdecydowało się już Subaru w Legacy.Na rozgrzewkęObydwa auta mają ok. 4,5 m długości, czyli mniej więcej tyle co Ford Focus kombi, ale są sporo droższe. Impreza to wydatek 136 tys. zł

Opel Astra OPC

GTC. Owszem, 200-konne auto robi wrażenie, ale chyba nie aż takie, by było droższe od świetnie jeżdżącego Golfa GTI o całe 15 tys. zł. A nie zapominajmy o nowym Fordzie Focusie ST; pięciocylindrowe 225-konne auto trafi do salonów pod koniec lutego w interesującej cenie 105 700 zł (za tydzień wrażenia

Re: Kontrolki bez tajemnic | Poradnik

swiecąca sie kontrolka swiec żarowych może także oznaczać problem z potecjometrem pedału gazu albo problem w wtryskami (w modelach z common rail diesel) a migoczącycy ABS i ładowanie w ford focus TDI często oznaczał że alternator padł

W autach Forda problemy z pedałami - takie, jak...

Ford ma problemy nie tylko z pedałami gazu. W moim Focusie 1999 1.4 HB nie byli w stanie w serwisie usunąć falowania obrotów i gaśnięcia na biegu jałowym. Trzymali auto prawie dwa tygodnie, ale komputer nie pokazywał żadnego błędu. Absolutna i niepodważalna porażka serwisu firmowego. Odradzam

Re: Kolejny milion Toyot do serwisu

silników, przegrzewający się pierwszy cylinder - zero akcji serwisowych, Focus - ten sam problem z pedałem gazu co w Toyocie, brak reakcji na dodawanie gazu, wada fabryczna i zero akcji serwisowych. Na gwarancji naprawiali a potem olewali.

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

: wyjęcia silnika lub skrzyni biegów, rozkręcenia układu wtryskowego, wymiany hydraulicznych popychaczy, a czasem również koła zębatego trwale połączonego z wałem korbowym. Koszt tej operacji sięga 15 tys. zł. By wymienić filtr kabinowy w Fordzie Focusie II trzeba zdemontować pedał gazu i odkręcić osłonę

Re: Nissan Sunny N14 (1991-1996)

starym samochodzie prawie wszystko było mechaniczne i nowe części w tej chwili są naprawdę bardzo tanie. porównanie: w Fordzie Focusie MK1 99r naprawa pedału gazu to jest zakup całego pedału z czujnikiem położenia - 406zł + wymiana i kasowanie błędu = 550zł w nieautoryzowanym warsztacie w nissanie to

Re: Czy pamięta ktoś prototyp Forda z lat 70tych?

Sorry, zupełnie zapomniałem o wcześniejszych modelach Escorta. Miałem na myśli pierwszego przednionapędowego z 1980r. Prototyp o którym mówię był z roku 1978, ale nie dałbym sobie głowy uciąć. Na 100% miał ASR, na 90 ABS. Pedał gazu nie był połączony ani na sztywno ani na cięgna z przepustnicą. O

Re: jaki diesel do 25k

Po kolei(biąrąc Twoje typy pod uwagę): Alfa Romeo 156 Alfa Romeo 147 Ford Focus Audi A3 Skoda Octavia 156 jest na pierwszym,bo 147 jest kompaktem:) 156 ma większy bagaznik,troche bardziej komfortowe zawieszenie,niż to w 147,niektóre elementy wykonczenia w środku są lepsze,silnik 1.9JTD

Nie wiecie z kim zadzieracie!

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/10/02/article-1217771-045B3C100000044D-582_233x372.jpg Bazylika św. Piotra, gdzie o. Burgazzi jest mistrzem ceremonii Ojciec Cesare Burgazzi - 51-letni duchowny, mistrz ceremonii w watykańskiej Bazylice Św. Piotra - przejeżdżał swoim Fordem Focusem przez

Re: Czy pchać się w automat ?

rusza jakby z dwójki i nie piszczy oponami, ale > biegi zmienia szybciej i zawsze w optymalnym momencie. Kto spróbował, ten wie. He, he święte słowa. Jeżdziłem kilkoma automatami (subaru forester, jeep, fordy: taurus, focus, dodge caravan lincoln towncar v8 i mercury villager w stanach)i w koncu

Re: Rekordowo oszczędny Ford Focus

@gostek czyli, że na wyższym biegu nawet przez muśnięcie gazu jest znacznie większe spalanie? Bo mi się wydawało, że to pedałem reguluje się dawkę mieszanki paliwa z powietrzem, i działa to wg mnie tak, że im więcej dasz gazu tym większa dawka, a nie muśniesz sobie gaz i ci spalanie wzrośnie

miła odmiana...

sobie te tansza szkole. jezdze fordem focusem, instruktor jest miły i kompetentny. nie denerwuje sie na mnie, nawet jak zrobie jakas głupotke i zaraz mi tłumaczy, co i dlaczego było nie tak. pierwszego dnia zabrał mnie i na autostrade i po miescie. Ma po swojej stronie wszystkie pedały (a nie jak w

Re: Ford Focus RS Le Mans Classic

materiałowej, odpwiedniego oprogramowania i stylu jazdy. nigdy "nie pałuję" od dołu. Zabójstwem dla dwumasy jest pedał gazu w podłogę od niskich obrotów.

Re: Problem Ford Mondeo TDCI!!! ?????????????????

No to pewnie i tak czeka cię wizyta w aso. Ale skoro lampka świec gaśnie to może coś dzieje się np. z pedałem gazu. Nie wiem jak w mondeo, ale w focusach tdci przy awarii pedału gazu auto szarpie/gaśnie i właśnie świeci się ta kontrolka. Gdyby ci padły wtryski to raczej po ponownym zapaleniu teź

Re: Zepsuty silnik - Ford focus

Napęd rozrządu należy do tych układów silnika, które mało są obciążane kątowymi przyśpieszeniami silnika a pasek nie jest wymiarowany TYMI obciążeniami. A tak przy okazji: maksymalne przyśpieszenia kątowe silnika mogą wystąpić w dwóch przypadkach: - gwałtownie "pedał gazu dno" na

Re: Ford Focus

Tylko fakty: jezdżę takim samym, choć nieco starszym (kombi, wersja Trend, 2001, klima, cztery poduchy, ABS, wzmocnione zawieszenie) od lipca 2004. Kupiłem z przebiegiem 67 tys.km. Do tej pory kolejno robiłem: złamane cięgno sprzęgła przy pedale (siłowniku hydraulicznym - robiłem sam, musiałem

Pedał

rozłącza połączenie między silnikiem i skrzynią biegów (samochody z automatyczną skrzynią biegów nie posiadają pedału sprzęgła) pedał hamulca, którego wciśnięcie powoduje dociśnięcie szczęk hamulcowych do bębna lub klocków do tarczy pedał przyspieszenia (zw. pedałem gazu), którego wciśnięcie powoduje

Ford Focus

Ford Focus – samochód osobowy produkowany przez koncern Ford Motor Company i sprzedawany na większości rynków motoryzacyjnych świata. Auto produkowane jest od 1998 roku jako następca Escorta. W 1999 roku uzyskało tytuł Car of the Year, a w 2000 roku North American Car of the Year. Nazwa Focus

Ford Focus WRC

Ford Focus RS WRC – oficjalny samochód rajdowy teamu BP-Ford Abu Dhabi World Rally Team. Produkowany na bazie seryjnego Forda Focusa. W Rajdowych Mistrzostwach Świata zadebiutował z początkiem sezonu 1999, w Rajdzie Monte Carlo. Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu

Ford Focus ST

Ford Focus ST – samochód osobowy firmy Ford. Jest wersją Forda Focusa z mocniejszym silnikiem podkręconym do 225 KM. OpisPowstał na bazie Forda Focusa. Właściwie to cały czas ten sam samochód. Różni się od niego silnikiem, felgami i wydechem. Źródłem mocy jest 2,5-litrowy silnik Duratec

Ford Focus RS

Ford Focus RS- samochód osobowy produkowany przez firmę Ford. Jego silnik osiąga moc 305 KM. Najmocniejsza wersja (Focus RS500) osiąga 350 KM. Dane techniczne Silnik Silnik: R5 (silnik) turbo Pojemność: 2522 cm? Moc: 305 KM @ 6500 RPM Moment obrotowy: 440 Nm @ 2300-4500 RPM Osiągi

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.