płyta do nawigacji mazda 6

Marcin Sobolewski

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Za młodu gromiła europejską konkurencję, dziś jest atrakcyjnym kąskiem wśród używanych "średniaków". Urodziwa, funkcjonalna i wyrazista na tle swoich poprzedniczek. Tylko czy tak jak i one, Mazda 6 ma niezawodność wpisaną w metrykę?

Mazda 3 - test | Pierwsza jazda

Skośnooka siostra Focusa, czyli nowa Mazda 3 została na tyle poprawiona, że teraz może z góry spoglądać zarówno na niego, jak i Hondę Civic.

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Misja - rodzinne oszczędzanie. Mazda 5 nie zdążyła jeszcze zagrzać miejsca na rynku, a już wzbogaca się o nowy silnik. Jak 115-konny turbodiesel radzi sobie z nielekkim przecież minivanem?

Chevrolet Malibu LTZ 2.0D | Pierwsza jazda

Chevrolet Malibu LTZ 2.0D | Pierwsza jazda

amerykańskim apetytem". Bo komfortu i przestronności Malibu odmówić nie można. Miejsca jest naprawdę po dodstatkiem. Fotele są duże i wygodne. Do tego sporo schowków (łącznie z tym, w panelu środkowych, za ekranem nawigacji - to pomysł Chevroleta stosowany w Cruze i Orlando), a całość wykończona, typowym

Volkswagen Passat | Karta wozu

Volkswagen Passat | Karta wozu

1.6 (135 KM) - 79 900 zł - Citroen C5 1.6 (120 KM) - 79 900 zł - Ford Mondeo 1.6 (120 KM) - 80 800 zł - Kia Optima 2.0 (170 KM) - 82 900 zł - Toyota Avensis 1.6 (132 KM) - 82 900 zł - Opel Insignia 1.6 (115 KM) - 85 900 zł - Mazda 6 2.0 (155 KM) - 88 300 zł - Seat Exeo 1.8 (160 KM) - 90 990 zł

Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. II

Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. II

znalazło się wiele akcesoriów, które wówczas były dość nowatorskie. Wśród nich można znaleźć zmieniarkę CD na sześć płyt, nawigację satelitarną opracowaną przez firmy Bosch i Blaupunkt, czujniki cofania i reflektory ksenonowe.Pod maską Kappy Coupe można znaleźć jeden z trzech silników w przedziale mocy od

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

wersji hatchback, rozstaw osi urósł tu o 6 cm i mierzy aż 270 cm, a to już połowa drogi do większej Laguny (276 cm). Jak na kompaktowe standardy, w obydwu rzędach na podróżnych czeka sporo przestrzeni. Z tyłu miejsca na nogi i nad głową nie zabraknie nawet osobom mierzącym powyżej 1,80 m. Najpierw trzeba

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

wybrać 6-biegowy manual. Dzięki temu samochód będzie znacznie cichszy i bardziej oszczędny. Mimo płyty z Avensisa, w tylnym zawieszeniu Verso zamontowano belkę skrętną. Czy to powód do narzekań? Rodzinna Toyota prowadzi się poprawnie i nie przechyla nadmiernie mimo wysoko położonego środka ciężkości. W

Re: bez jaj - A3 to kompakt na płycie golfa

Mazda 6 2.0 SkyMotion - miałem ofertę za 97tys z wliczonym lakierem i nawigacja... oczywiscie w tej cenie tylko benzyna...