płyta do nawigacji golf v

Marcin Lewandowski

VW Golf Cabrio - test | Pierwsza jazda

VW Golf Cabrio - test | Pierwsza jazda

Moda na softtopy wraca. Volkswagen przeprosił się z miękkim składanym dachem i po latach przerwy prezentuje klasycznego Golfa Cabrio. Czy najtańsze auto w klasie okaże się najlepsze?

Skoda Octavia 2.0 TDI Combi | Test | Dojrzała konstrukcja

Okres dojrzewania bywa trudny i najeżony błędami. Octavia ma go już za sobą. To dopracowana konstrukcja, której można co nieco zarzucić, nie jest to jednak nic poważnego

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

Toyota definitywnie zerwała z wizerunkiem ciepłego "klopsa" i wreszcie z jedynego swojego hatchbacka zrobiła zadziornego drania. Nowy Auris, choć zbudowany na tej samej płycie, co poprzednik, nie ma z nim wiele wspólnego

Za kierownicą: Volkswagen Scirocco 2.0 FSI

Historia lubi się powtarzać. Tak jak przodek sprzed 35 lat, tak i nowy Scirocco ma bardzo wiele z Golfa. A ściślej z Golfa GTI. I choć w 1974 roku* nie byłem jeszcze nawet w planach, śmiem twierdzić, że różnice w prowadzeniu obu aut były wtedy tak samo wyraźne jak dziś. Teraz, wsiadając do

Za co kochamy niemiecką motoryzację | cz. I - BMW

Za co kochamy niemiecką motoryzację | cz. I - BMW

to uzyskać stosunkowo niską masę własną i sztywną konstrukcję karoserii. Zderzaki wykonane są z poliuretanu. W nich schowano antenę do radia, nawigacji i telefonu. W BMW Z8 nie istniała lista opcji. Wszystko montowane było seryjnie. Zaczynając od skórzanej tapicerki, poprzez elektrycznie otwierany

Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. II

Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. II

znalazło się wiele akcesoriów, które wówczas były dość nowatorskie. Wśród nich można znaleźć zmieniarkę CD na sześć płyt, nawigację satelitarną opracowaną przez firmy Bosch i Blaupunkt, czujniki cofania i reflektory ksenonowe.Pod maską Kappy Coupe można znaleźć jeden z trzech silników w przedziale mocy od

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

można przewieźć dzięki składanej kanapie. Niestety, w bagażniku ostatnie słowo najwyraźniej należało do księgowych. Ogromne zawiasy ograniczają jego użyteczność, w klapie nie ma uchwytu do zamykania, a blaszany zamek pozbawiono plastikowej osłony ochronnej.Renault Fluence korzysta z płyty podłogowej

Nowy Seat Toledo 2.0 FSI

koncernu Volkswagena, m.in. w Golfie V, Škodzie Octavii i Seacie Altei. I to właśnie z Alteą nowe Toledo jest najmocniej związane. Studium 5-drzwiowego... sedana nie wyprze się podobieństwa z tym hatchbackiem. Zachowano wszystkie najważniejsze elementy stylu Altei - dynamiczny przód, mocne przetłoczenia

Seat Toledo

resztę wskaźników. Na środkowej konsoli dominuje ekran radioodtwarzacza (za dopłatą - nawigacji). Powyżej umieszczono sterowniki klimatyzacji. Mimo ciemnych kolorów i twardych tworzyw wnętrze Toledo/Altei podoba mi się bardziej, niż jakiekolwiek inne powstałe na podwoziu Golfa V. I jeszcze te fenomenalne

Dodge Caliber

czasem ujmuje prostotą (pomijając żmudną procedurę wydobywania płyt z odtwarzacza). Oczywiście najlepiej prezentuje się w wersji z kolorowym ekranem nawigacji, ta jednak nie działa ani w Polsce, ani na Ibizie. Przejrzyste są również trzy tulejkowe liczniki z białymi cyferblatami. Fotele też niczego sobie

Mercedes klasy B

bezpiecznego". Zbudowano je na wydłużonym podwoziu nowej klasy A.Déja-vuKluczyki do testówek dostajemy od razu po wyjściu z samolotu. Chwilę później oglądamy kilka nowiutkich Mercedesów B. Wystarcza rzut oka na zegary (jak w A klasie), radio z wyświetlaczem LCD i nawigacją satelitarną (jak w E

Muflon obłaskawiony: Dodge Avenger

silniki do wyboru. Brzmi interesująco? A teraz zimny prysznic. Największy to V6 o pojemności 2,7 litra i umiarkowanej mocy 188 koni. Najbardziej ekonomiczny to 2-litrowy turbodiesel Volkswagena (140 KM) znany z dziesiątek innych aut, z nowym Mitsubishi Outlanderem włącznie. Do tego jeszcze przedni napęd

Lexus RX 300

300 wygląda z boku jak sprinter oczekujący w blokach na sygnał startera. Brawo za odwagę! Bo nie dość, że ma teraz więcej adrenaliny, to jeszcze stał się bardziej rozpoznawalny na tle stateczniejszych, nobliwych i klockowatych konkurentów (szkoda, że tym tropem nie poszli też styliści Golfa V...). No

kup. Audi A3 jest pozbawione jakiegokolwiek sensu

ariadna6 napisała: > Zastanawiamy sie nad zakupem jednego z tych aut. Najpierw może co nieco o Audi A3, o czym może niekoniecznie wiesz. Audi A3 i weźmy taki np. Golf to w zasadzie IDENTYCZNE technologicznie auta. Te same silniki, skrzynie biegów, płyty podwoziowe, identyczne rozstawy osi

Golf 1.9 TDI 105 KM vs. Stilo 1.9 JTD 115 KM pełne

przednie siedzenia; spryskiwacze przedniej szyby i spryskiwacze reflektorów) 5500 PLN skórzana kierownica z 11 przyciskami 800 PLN system CONNECT NAV+ z wyświetlaczem kolorowym 7'' 8000 PLN tylne poduszki boczne 1500 PLN Volkswagen Golf V 1.9 TDI Comfortline Klasa samochodu