opinie o silnikach 1.2 tsi

Marcin Lewandowski

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Wciąż produkowana Skoda Yeti nie cieszy się w Polsce dużą popularnością na rynku nowych samochodów, lecz jako używaną pozycję warto ją rozważyć

Skoda Fabia III | Czeska ewolucja

Odrobinę mniejsza, minimalnie szersza i pozbawiona szans na sportową wersję vRS - taka będzie nowa Fabia

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

Szukasz dla siebie SUV-a albo crossovera, ale nie chcesz wydać kosmicznych pieniędzy i nie interesują Cię samochody z drugiej ręki? Przygotowaliśmy dzisiaj zestawienie najtańszych aut z tego popularnego segmentu

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Po przybyciu do hotelu zabrałem kluczyki do Golfa z silnikiem 1.4 TSI o mocy 122 KM i manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Silniki TSI charakteryzuje spora dynamika, ale wodząc wzrokiem po ladzie z kluczykami, świadomie omijam ten podpisany 1.2 TSI 105 KM. To silnik świetnie spisujący

Nowa Jetta dla Europy

Nowa Jetta dla Europy

1.2 TSI, 1.4 TSI dostępne w wariantach 122- i 160-konnym oraz 200-konne TSI o pojemności 2 l. Zwolennicy silników wysokoprężnych będą mogli wybrać 105-konne 1.6 lub 2-litrową jednostkę o mocy 140 KM. Wszystkie silniki - oprócz benzynowego 1.2 - dostępne będą w połączeniu z dwusprzęgłową skrzynią DSG

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

charakterystycznych okrągłych reflektorów, pas przedni zyskał wygląd typowy dla samochodów Grupy VW. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): kombi 5-drz. (4,22 x 1,79 x 1,67 m; 416/1760 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6, DSG7 1.4 TSI (122 KM), M6, DSG7 1.8 TSI (160 KM), M6 [4x4] 1.8 TSI (152 KM), DSG6

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Oto lista najbardziej awaryjnych aut ostatnich 15 lat Przeglądając internetowe fora motoryzacyjne można z łatwością trafić na dyskusje o wyższości jednych wersji silnikowych nad innymi. Opinii jest niemal tyle samo co wypowiadających się i poza sztandarowym gloryfikowaniem silnika Volkswagena

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Zafiry wersja Titanium 2.0 TDCi o mocy 163 KM kosztuje od 107 900 zł. Tylko siedmioosobowy Volkswagen Touran 2.0 TDI/177 KM Highline kosztuje podobnie, co Zafira - od 122 840 zł, choć podstawowa odmiana jest też znacznie tańsza - 1.2 TSI Trendline kosztuje od 78 540 zł. Zaznaczamy, że wszystkie podane

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

PD (105 KM) 2008 - wersja kombi 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105 KM), sportowa wersja RS z silnikiem 1.4 TSI (180 KM), rekreacyjna wersja Scout, niewielka modernizacja nadwozia (zmiana stylizacji przedniego pasa) Awaryjność

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera

Peugeot 208 czy nowa Skoda Fabia?

Czy lepiej kupić Peugeota 208 z trzycylindrowym wolnossącym benzynowym silnikiem 1.2 Vti 82 KM (maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 2700 obrotów/min) czy też może Skodę Fabię z czterocylindowym turbodoładowanym benzymiakiem 1.2 TSI 90 KM (maks. moment obr. 160 Nm przy 1400 obr./min). Proszę o

Re: A czemu nie Octavia za mniej niz 55k?

Octavię oczywiście też brałem pod uwagę, ale patrząc na bardziej preferowany przedział cenowy wychodziła mi Active z silnikiem 1.2 TSI 85km. O ile z wyposażeniem Active można żyć bo ma klimę i inne duperele, które są najbardziej istotne a faktycznie jest auto rozmiarowo ok, o tyle obawiam się mocno

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

No, pytanie zadałeś mocno teoretycznie (jak i część tego wątku), ale być może trafia w sedno problemu. > 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6

Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś inneg

jeżeli będzie się do tego nadawać pozostawić je w rodzinie jako drugie auto (kiedyś). Pod względem ilości miejsca (można schować cały wózek) zawiesiłem oko na Skodzie Rapid 1.2 TSI Liftback (105 km, 6M0 oraz na Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 km, 6M) tylko nie mam pojęcia jak wygląda trwałość tych

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Jeździłem, ale stosunkowo krotko (1.2 TSI jakieś 1000km, 1.4 TSI jakieś 250-300km i 1.8 TSI jakieś 50km)... 1.2 TSI przy moim stylu jazdy palił minimalnie więcej niż wolnossące 1.5 od Mitsu/Daimlera... Ale teoria mówi (i się z tym zgadzam), ze TSI przy normalnej powinien palić nieco mniej niż

Re: A czemu nie Octavia za mniej niz 55k?

. Jezeli chodzi o rapida i focusa, to jeździłem rapidem 1.2 tsi 105 km oraz 85km. Na moje warunki oba silniki wydawały sie ok na jeździe próbnej ale rzeczywistość a jazda próbna to dwie roZne rzeczy. JeZdzilem tez focusem ecoboost 1.0 125km i silnik tez był ok, aczkolwiek niestety w mojej opinii rapid miał

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Octavia 1,2 TSI 85 KM ma dużo lepsze osiągi (nawet do 20%) niż : Auris/Corolla 1,3 99 KM Civic 1,4 100 KM Astra 1,4 100 KM Fokus 1,6 85/100 KM i30/Ceed 1,4 100 KM i przy okazji pali ok 1 l mniej na 100 km Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

opinie 3. Ogólne rozważania Tak sobie myślę, że zakup samochodu z silnikiem o małej pojemności i turbiną - powinien być po prostu dobrze przemyślany, bo najwięcej zależy przede wszystkim od stylu jazdy oraz przeznaczenia samochodu. Mój wybór padł na silnik 1.2 TSI z tego względu, że nie przepadam za

Re: Spalanie tsi - film

ok_vip napisał: Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja > z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania jak d > o tej pory. Mam szczerą

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Z perspektywy czasu sam zastanawiam się czy silniki o małej pojemności, a za sprawą turbiny - o dużej mocy to dobre rozwiązanie. Sam użytkuję 1.2 tsi (105KM) i przyznam szczerze - silnik jest świetny. Bardzo dynamiczny w mieście, można jeździć na dwa sposoby - albo normalnie i spokojnie (wtedy

Re: Spalanie tsi - film

misiaczek1281 napisał: > ok_vip napisał: > > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania > jak d > > o tej pory. Mam szczerą nadzieję, że za kilka lat rozpocznę tutaj wątek " > mój ca > > ddy 1.2 TSI totalnie bezawaryjny po 300kkm

Fabia II HTP 1.2 70 KM (wersja Fresh) -czy warto ?

Witam, przymierzam się do zakupu pierwszego własnego auta w segmencie B. Kierując się rozsądkiem postanowiłem zakupić Skodę Fabię II (w salonie). Ostatnio jeździłem Fabią 1.2 TSI o mocy 85 KM i to autko fajnie się prowadziło, ładnie przyśpieszało, ale słyszałem o kosztach naprawy turbiny, więc

Re: Spalanie tsi - film

koszty - za to w konkretnym czasie. Nigdy nie szczędzę na ich porządnym serwisie, ale ich użytkowanie to osobny punkt. Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. Sądzę, że silnik ten nie

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

cloclo80 napisał: > Jeśli Octavia to 1.6+gaz albo 1.8TSI. Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi > do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) i 1.4TSI (pali jak smok jeśli t > ylko mocniej depnąć na pedał gazu). Renault w motorach Pb prezentuje nędzę z bi > dą: albo stare 1

Silniki TSI

Zastanawiam się nad kupnem Volksvagena z silnikiem TSI 1,2 raczej 1,4 z turbo i sprężarką. Czytałem wiele pochlebnych opinii szczególnie o dużym momencie ,małym zużuciu paliwa, przspieszeniu i frajdzie z jazdy z tym silnikiem. Wiem, że jest to nowy produkt i nie ma za wiele doświadczeń, ale

Re: Skoda bije rekordy i chce więcej

ostatnio jeździłem roomsterem 1.2 TSI, samochód był wart w tej konfiguracji ok. 90 tys zł, cena z kosmosu jak za ciut większą fabię. Silnik ok, natomiast materiały wewnątrz tandetne, co więcej przy podnoszeniu klapy bagażnika wypinały się kabelki od ogrzewania szyby. Co do elektryki, to z miejsca

Re: Dzieki!

Brać bez namysłu! Silnik 1,2 tsi dopiero wchodzi na rynek, ale na razie ma świetną opinię i jest bardzo poszukiwany. Polo i seat z tym silnikiem (105 KM) są jeszcze szybsze, poniżej 10 sek do setki. Też byśmy go kupili, ale w zeszłym roku ibizy z tym silnikiem nie bylo w ogóle, a polo było

Re: fajny damski samochód

faktycznie jest 1.2 tsi w golfie, ale pewnie da gorsze osiągi niż w polo i więcej spali. I ja prezentuję jedynie swoją opinię, co zaznaczyłem jasno, nie wiem po co te uwagi że 'nie każdy musi mieć tak jak ty', przecież to chyba jasne;) -- D`oh!

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: przejedź się a nie pytaj., n/t

Cieszę się, że udało mi się wywołać poważną dyskusję. W odniesieniu do Fabii 1,2 rozumiem,to"świetne" autko dla komiwojażerów,lisingobiorców i do firmy.Ale do użytku domowego.JAKO ŚWIADOMY WYBÓR, no niewiem.Zanim ta "baśka" ruszy furman zdąży strzelić z bata,smarknąć przy

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Nowy problem a dotyczy auta 1,8 z 2009 roku. takie artykuły znajdziesz na wszystkie marki. Zawsze znajdzie się problem i niezadowolony klient. W wielu przypadkach wystarczyła zmiana lepkości oleju. O opinii o turbo przyczyniły się pierwsze Outlandery 2,0 T i Nissan stosujący nieudane silniki

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Na japonczyki nie patrzyłem do tej pory. Z tego co czytam z Waszych opinii, to silnik z turbo moze w moim przypadku nie nyc trafionym wyborem. Co do budżetu - idealnie to ok.55-56 tys, z dużym bólem i wyrzeczeniami powyżej 60tysiecy nie więcej niz 65tys. Civica zobaczę. A co myślicie o zakupie w

Re: Auto dostawcze

to wynika bezpośrednio z cen... > 1.2 TSI spełnia normę euro5. Wszystkie silniki w dostępnych obecnie Daćkach oczywiście też - inaczej się przecież nie da, E5 jest obowiązkowa. > Tylko, że to inna klasa pojazdu. Jak widziałeś, olewałem pojazdy których nie > mogłem wyposażyć powyżej

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Złą opinię o turbobenzynach wyrobiły produkty grupy VAG. Najpierw słynne rozciągające się łańcuchy rozrządu. Poprawiono, wszystko niby ma być ok. I niedawno pojawił się nowy, jeszcze większy problem:

Re: BMW Gina

odpowiednio 6% więcej dla Passata Comfortline, nie sprawdzałem dokładnie wyposażenia, ale Golfa VI Trendline nie było z 1.4 TSI, więc pewnie Scirocco z tym silnikiem jest podobnie wyposażony. CC pewnie też coś dorzuca co sprawia, że wyposażenie jest podobnej wartości. Prawie na pewno Scirocco lepiej jeździ

Bardzo dobre pytanie!

wybór silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

Bzdury kolego opowiadasz że VAG przekłamuje 1 l. więcej niż komp wskazuje. Akurat ja mam 1,2 tsi i na trasie pali (bez temp.) mi 5,5l. Po przebytej trasie zalałem ponownie zbiornik do pełna i wyszło jakieś 0,2-0,3 więcej. Skoro czegoś się nie użytkuje to nie ma sensu na ten temat sie wypowiadać

Re: Auto dostawcze

wnętrze caddy'ego wywarło na mnie najbardziej pozytywne wrażenie. Najbardziej pozytywnie zaskoczyły mnie jednak silniki. Nie wiedzialem bowiem, że w nowym modelu są dostępne silniki benzynowe 1.2 TSI. Do tej pory nawet nie rozważałem takiej możliwości w aucie dostawczym, ale gdy tylko przeczytałem

Re: Problem z wyborem auta dostawczego(berlingo,d

w inny, bardziej dochodowy sposób.". A co do ceny interesujących mnie, konkretnych modeli to wygląda to tak: 1. VW caddy 1.2 tsi (104KM) - 60000 zł netto. Do tego gwarancja przedłużone do 5 lat - 3140zł. 2. Fiat doblo 1.6 multijet (105KM) - około 54000 netto (z tym, że tą cene da sie zbić

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Przypomnialo mi sie, ze niedawno w jednej z AutoSwiecie (czyli niemieckiej gazetce motoryzacyjnej) czytalem o silnikach 1.4tsi. Opinie o ich niezawodnosci byly niezbyt pochelbne- padaly szczegolnie lancuchy rozdzadu, ktore mialy byc takie trwale, koszt naprawy kilka tys zl. Moze to byc oznaka

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Za 85 tys można wyrwać samochód klasy średniej. To jest nieporozumienie. Zresztą autor, gdyby siedział w w temacie, wiedziałbym, że na dzień dobry 8% cena leci w dół. A to nie wszystko. Tak czy siak drogo. Ja kupiłem nowego Toura kombi z silnikiem 1.4 80KM, podłokietnikiem, pakietem optimum