opinie o silnikach 1.2 tsi

Marcin Lewandowski

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Wciąż produkowana Skoda Yeti nie cieszy się w Polsce dużą popularnością na rynku nowych samochodów, lecz jako używaną pozycję warto ją rozważyć

Skoda Fabia III | Czeska ewolucja

Odrobinę mniejsza, minimalnie szersza i pozbawiona szans na sportową wersję vRS - taka będzie nowa Fabia

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

Szukasz dla siebie SUV-a albo crossovera, ale nie chcesz wydać kosmicznych pieniędzy i nie interesują Cię samochody z drugiej ręki? Przygotowaliśmy dzisiaj zestawienie najtańszych aut z tego popularnego segmentu

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Po przybyciu do hotelu zabrałem kluczyki do Golfa z silnikiem 1.4 TSI o mocy 122 KM i manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Silniki TSI charakteryzuje spora dynamika, ale wodząc wzrokiem po ladzie z kluczykami, świadomie omijam ten podpisany 1.2 TSI 105 KM. To silnik świetnie spisujący

Nowa Jetta dla Europy

Nowa Jetta dla Europy

) posiada otrzyma belkę skrętną, europejska wyposażona zostanie w konstrukcję wielowahaczową. Standardem będzie też elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego.Volkswagen skomponował także dla Europy nową gamę silników. Jeśli chodzi o jednostki benzynowe, na liście znajdują się 105-konne 1.2 TSI

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

charakterystycznych okrągłych reflektorów, pas przedni zyskał wygląd typowy dla samochodów Grupy VW. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): kombi 5-drz. (4,22 x 1,79 x 1,67 m; 416/1760 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6, DSG7 1.4 TSI (122 KM), M6, DSG7 1.8 TSI (160 KM), M6 [4x4] 1.8 TSI (152 KM), DSG6

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Oto lista najbardziej awaryjnych aut ostatnich 15 lat Przeglądając internetowe fora motoryzacyjne można z łatwością trafić na dyskusje o wyższości jednych wersji silnikowych nad innymi. Opinii jest niemal tyle samo co wypowiadających się i poza sztandarowym gloryfikowaniem silnika Volkswagena

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Zafiry wersja Titanium 2.0 TDCi o mocy 163 KM kosztuje od 107 900 zł. Tylko siedmioosobowy Volkswagen Touran 2.0 TDI/177 KM Highline kosztuje podobnie, co Zafira - od 122 840 zł, choć podstawowa odmiana jest też znacznie tańsza - 1.2 TSI Trendline kosztuje od 78 540 zł. Zaznaczamy, że wszystkie podane

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

PD (105 KM) 2008 - wersja kombi 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105 KM), sportowa wersja RS z silnikiem 1.4 TSI (180 KM), rekreacyjna wersja Scout, niewielka modernizacja nadwozia (zmiana stylizacji przedniego pasa) Awaryjność

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera

Peugeot 208 czy nowa Skoda Fabia?

Czy lepiej kupić Peugeota 208 z trzycylindrowym wolnossącym benzynowym silnikiem 1.2 Vti 82 KM (maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 2700 obrotów/min) czy też może Skodę Fabię z czterocylindowym turbodoładowanym benzymiakiem 1.2 TSI 90 KM (maks. moment obr. 160 Nm przy 1400 obr./min). Proszę o

Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem

No, pytanie zadałeś mocno teoretycznie (jak i część tego wątku), ale być może trafia w sedno problemu. > 1. Czy kupilbys nowy samochod sredniej klasy/wielkości z silniikiem TSI/TFSI, > itp. o pojmenosci 1.0-1.2 i moca ok. 180KM zamiast podobnego auta z silnikiem > np. 3.0, 6

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Jeździłem, ale stosunkowo krotko (1.2 TSI jakieś 1000km, 1.4 TSI jakieś 250-300km i 1.8 TSI jakieś 50km)... 1.2 TSI przy moim stylu jazdy palił minimalnie więcej niż wolnossące 1.5 od Mitsu/Daimlera... Ale teoria mówi (i się z tym zgadzam), ze TSI przy normalnej powinien palić nieco mniej niż

Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

opinie 3. Ogólne rozważania Tak sobie myślę, że zakup samochodu z silnikiem o małej pojemności i turbiną - powinien być po prostu dobrze przemyślany, bo najwięcej zależy przede wszystkim od stylu jazdy oraz przeznaczenia samochodu. Mój wybór padł na silnik 1.2 TSI z tego względu, że nie przepadam za

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

Octavia 1,2 TSI 85 KM ma dużo lepsze osiągi (nawet do 20%) niż : Auris/Corolla 1,3 99 KM Civic 1,4 100 KM Astra 1,4 100 KM Fokus 1,6 85/100 KM i30/Ceed 1,4 100 KM i przy okazji pali ok 1 l mniej na 100 km Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Z perspektywy czasu sam zastanawiam się czy silniki o małej pojemności, a za sprawą turbiny - o dużej mocy to dobre rozwiązanie. Sam użytkuję 1.2 tsi (105KM) i przyznam szczerze - silnik jest świetny. Bardzo dynamiczny w mieście, można jeździć na dwa sposoby - albo normalnie i spokojnie (wtedy

Re: Spalanie tsi - film

ok_vip napisał: Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja > z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania jak d > o tej pory. Mam szczerą

Re: Spalanie tsi - film

misiaczek1281 napisał: > ok_vip napisał: > > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania > jak d > > o tej pory. Mam szczerą nadzieję, że za kilka lat rozpocznę tutaj wątek " > mój ca > > ddy 1.2 TSI totalnie bezawaryjny po 300kkm

Fabia II HTP 1.2 70 KM (wersja Fresh) -czy warto ?

Witam, przymierzam się do zakupu pierwszego własnego auta w segmencie B. Kierując się rozsądkiem postanowiłem zakupić Skodę Fabię II (w salonie). Ostatnio jeździłem Fabią 1.2 TSI o mocy 85 KM i to autko fajnie się prowadziło, ładnie przyśpieszało, ale słyszałem o kosztach naprawy turbiny, więc

Re: Spalanie tsi - film

koszty - za to w konkretnym czasie. Nigdy nie szczędzę na ich porządnym serwisie, ale ich użytkowanie to osobny punkt. Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. Sądzę, że silnik ten nie

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

cloclo80 napisał: > Jeśli Octavia to 1.6+gaz albo 1.8TSI. Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi > do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) i 1.4TSI (pali jak smok jeśli t > ylko mocniej depnąć na pedał gazu). Renault w motorach Pb prezentuje nędzę z bi > dą: albo stare 1

Silniki TSI

Zastanawiam się nad kupnem Volksvagena z silnikiem TSI 1,2 raczej 1,4 z turbo i sprężarką. Czytałem wiele pochlebnych opinii szczególnie o dużym momencie ,małym zużuciu paliwa, przspieszeniu i frajdzie z jazdy z tym silnikiem. Wiem, że jest to nowy produkt i nie ma za wiele doświadczeń, ale

Re: Skoda bije rekordy i chce więcej

ostatnio jeździłem roomsterem 1.2 TSI, samochód był wart w tej konfiguracji ok. 90 tys zł, cena z kosmosu jak za ciut większą fabię. Silnik ok, natomiast materiały wewnątrz tandetne, co więcej przy podnoszeniu klapy bagażnika wypinały się kabelki od ogrzewania szyby. Co do elektryki, to z miejsca

Re: Dzieki!

Brać bez namysłu! Silnik 1,2 tsi dopiero wchodzi na rynek, ale na razie ma świetną opinię i jest bardzo poszukiwany. Polo i seat z tym silnikiem (105 KM) są jeszcze szybsze, poniżej 10 sek do setki. Też byśmy go kupili, ale w zeszłym roku ibizy z tym silnikiem nie bylo w ogóle, a polo było

Re: fajny damski samochód

faktycznie jest 1.2 tsi w golfie, ale pewnie da gorsze osiągi niż w polo i więcej spali. I ja prezentuję jedynie swoją opinię, co zaznaczyłem jasno, nie wiem po co te uwagi że 'nie każdy musi mieć tak jak ty', przecież to chyba jasne;) -- D`oh!

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: przejedź się a nie pytaj., n/t

Cieszę się, że udało mi się wywołać poważną dyskusję. W odniesieniu do Fabii 1,2 rozumiem,to"świetne" autko dla komiwojażerów,lisingobiorców i do firmy.Ale do użytku domowego.JAKO ŚWIADOMY WYBÓR, no niewiem.Zanim ta "baśka" ruszy furman zdąży strzelić z bata,smarknąć przy

Re: Auto dostawcze

to wynika bezpośrednio z cen... > 1.2 TSI spełnia normę euro5. Wszystkie silniki w dostępnych obecnie Daćkach oczywiście też - inaczej się przecież nie da, E5 jest obowiązkowa. > Tylko, że to inna klasa pojazdu. Jak widziałeś, olewałem pojazdy których nie > mogłem wyposażyć powyżej

Re: BMW Gina

odpowiednio 6% więcej dla Passata Comfortline, nie sprawdzałem dokładnie wyposażenia, ale Golfa VI Trendline nie było z 1.4 TSI, więc pewnie Scirocco z tym silnikiem jest podobnie wyposażony. CC pewnie też coś dorzuca co sprawia, że wyposażenie jest podobnej wartości. Prawie na pewno Scirocco lepiej jeździ

Bardzo dobre pytanie!

wybór silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

Bzdury kolego opowiadasz że VAG przekłamuje 1 l. więcej niż komp wskazuje. Akurat ja mam 1,2 tsi i na trasie pali (bez temp.) mi 5,5l. Po przebytej trasie zalałem ponownie zbiornik do pełna i wyszło jakieś 0,2-0,3 więcej. Skoro czegoś się nie użytkuje to nie ma sensu na ten temat sie wypowiadać

Re: Auto dostawcze

wnętrze caddy'ego wywarło na mnie najbardziej pozytywne wrażenie. Najbardziej pozytywnie zaskoczyły mnie jednak silniki. Nie wiedzialem bowiem, że w nowym modelu są dostępne silniki benzynowe 1.2 TSI. Do tej pory nawet nie rozważałem takiej możliwości w aucie dostawczym, ale gdy tylko przeczytałem

Re: Problem z wyborem auta dostawczego(berlingo,d

w inny, bardziej dochodowy sposób.". A co do ceny interesujących mnie, konkretnych modeli to wygląda to tak: 1. VW caddy 1.2 tsi (104KM) - 60000 zł netto. Do tego gwarancja przedłużone do 5 lat - 3140zł. 2. Fiat doblo 1.6 multijet (105KM) - około 54000 netto (z tym, że tą cene da sie zbić

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Przypomnialo mi sie, ze niedawno w jednej z AutoSwiecie (czyli niemieckiej gazetce motoryzacyjnej) czytalem o silnikach 1.4tsi. Opinie o ich niezawodnosci byly niezbyt pochelbne- padaly szczegolnie lancuchy rozdzadu, ktore mialy byc takie trwale, koszt naprawy kilka tys zl. Moze to byc oznaka

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Za 85 tys można wyrwać samochód klasy średniej. To jest nieporozumienie. Zresztą autor, gdyby siedział w w temacie, wiedziałbym, że na dzień dobry 8% cena leci w dół. A to nie wszystko. Tak czy siak drogo. Ja kupiłem nowego Toura kombi z silnikiem 1.4 80KM, podłokietnikiem, pakietem optimum