oświetlenie kabiny samochodu golf 4

sprawdź też:

samochód

Redakcja Moto.pl

Zabezpieczenie auta przed kradzieżą. Czy i jak to robić?

Zabezpieczenie auta przed kradzieżą. Czy i jak to robić?

W Skandynawii widok samochodu z drzwiami otwartymi na oścież i kluczykiem w stacyjce to nic szczególnego. W Polsce, niestety, wciąż jest wielu amatorów cudzej własności. Czy warto płacić za dodatkowe rozwiązania mające zapobiec kradzieży ukochanego auta? A jeśli tak, które wybrać?

Toyota Prius - test | Za kierownicą

Większa, dojrzalsza i oszczędniejsza - po 13 latach od rynkowego debiutu na drogi wyjeżdża trzecia odsłona Toyoty Prius. Dla jednych to symbol motoryzacyjnego przełomu, dla innych pozbawione emocji toczydło. Czy zakup hybrydy ma w Polsce sens?

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

Zielonkawe banany są twarde i świeże, ale w smaku bywają cierpkie. To zupełnie jak niektóre samochody. Ford Mondeo po face-liftingu wreszcie nabrał właściwego aromatu. I to nie tylko z powodu 200-konnego turbodiesla oraz 240-konnej turbobenzyny

Konfrontacje: Opel Astra 2.2 DTi/Toyota Corolla 2.0 D-4D/VW Golf 1.9 TDI/Fiat Stilo 1.9 JTD/Renault Megane 1.9 dCi

- za najlepszą relację ceny i wartości dostają po 4,5 punktu. Megane - 4, a Golf i Astra - po 3. Volkswagen jest wprawdzie tańszy od Astry, ale ma najuboższe wyposażenie seryjne.JAZDA Golf - wygodny, choć głośny Na to, czy samochodem podróżuje się komfortowo, ma wpływ kilka czynników. Warto zwrócić

Skoda Octavia II 1.6 Ambiente - test | Za kierownicą

tak 5000 zł mniej niż za VW Golfa V spełniającego podobne oczekiwania.Ambiente to średni poziom wyposażenia. W porównaniu z obecnie obowiązującym wzbogacono go bocznymi poduszkami powietrznymi. W standardzie może znaleźć się półautomatyczna klimatyzacja Climatic oraz oddzielne oświetlenie tylnej

Cena perfekcji - Jaguar XF SV8 vs. Lexus GS 460

przejdzie. Co prawda w konsoli środkowej znaleźć można przycisk sport, jednak zamiast dyscyplin sprinterskich, Japończycy wybierają chyba golfa. Tu jednak dodatkowo można usztywnić zawieszenie osobnym przyciskiem.Z nutką nostalgiiNa koniec jeszcze słówko o kabinach obu samochodów. O ile bryły nadwozia są

BMW 120i i 120d

, radia i wielu dodatków wpływających na wygodę i estetykę), węższa niż u konkurentów kabina, zbyt mało miejsca na nogi pasażerów tylnych foteli, utrudniony dostęp do tylnych miejsc, tandetna podsufitka, a zwłaszcza panele oświetlenia wnętrza, ledwie przeciętna pojemność bagażnika, mała liczba schowków

Muflon obłaskawiony: Dodge Avenger

którego wykonano górną cześć kokpitu twardością i fakturą przypomina te, które znamy z aut miejskich. Golf IV ma lepiej wykonaną deskę rozdzielczą, a to przecież i klasa niżej, i lata wcześniej. Niedomagania te styliści dość skutecznie zatuszowali kolorystyką wnętrza. Dwa odcienie szarości plus srebrny w

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

kompozycji nie można odmówić "inności", ale czy nie lepiej sięgnąć po sprawdzone wzorce? Wystarczy zajrzeć do bliźniaczego Peugeota 308. I ta kierownica. Guziki są duże, ale ich zagęszczenie przypomina pad konsoli PlayStation. Jest nawet przycisk służący do... włączania oświetlenia w kabinie

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

pięciodrzwiowego nadwozia. Gdyby nieco przedłużyć zwis za tylnym kołem, mielibyśmy sylwetkę kombi. Jedyna ekstrawagancja to wkomponowanie nowej osłony chłodnicy między reflektory. BMW to coś zupełnie innego. Długa, płaska maska i cofnięta kabina wpisują się w konwencję samochodu sportowego (pamiętacie BMW Z3 Coupe