nubira i tylne zawieszenie

msob

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

Metr mieszkania w dużym mieście czy leciwe, ale wciąż sprawne i pakowne cztery kółka? Wśród kombiaków za około 7 tysięcy złotych wybór jest szeroki - od Toyoty Corolli przez Volkswagena Passata aż po Mercedesa W124

Chevrolet Lacetti (2003-2008) - opinie Moto.pl

Lacetti, auto z koreańskim rodowodem sprzedawane pod szyldem amerykańskiej marki to samochód przystępny cenowo i zupełnie niezły jakościowo

Daewoo Nubira (1996-2002) - opinie Moto.pl

Nawet bardzo tani samochód może mieć zalety, Nubira jest tego przykładem. Ale niska cena zwiastuje również problemy

Auto za 10 tys. zł | Część II

Auto za 10 tys. zł | Część II

również kontrolować łożyska belki głównej tylnego zawieszenia. Dla tych, którzy skuszą się na 3-drzwiową wersję VTS, nie bez znaczenia będą sukcesy Xsary na rajdowych szlakach.Citroen Xsara - ogłoszenia sprzedażyRenault Laguna I Phase IIFrancuskie auto to propozycja dla spragnionych komfortu, któremu

Krok naprzód - Daewoo Nubira

Krok naprzód - Daewoo Nubira

Sportowe cechy Nubiry ujawniają się przede wszystkim w układzie jezdnym. Auto ma niezależne zawieszenie przedniej i tylnej osi oparte na kolumnach McPhersona, zestrojone z myślą o gustach europejskich klientów. I dlatego Nubira oferowana w Europie otrzymała - w porównaniu z koreańską wersją

Chevrolet Lacetti 1.6 CDX

widać nie tylko w reflektorach o migdałowych kształtach i szerokiej kratce wlotu powietrza z chromowaną listwą, na której umieszczono logo nowej marki, ale także w dynamicznej tylnej części karoserii ze światłami zachodzącymi na boki i mocno zarysowaną linią szyby piątych drzwi.Koreański kompakt powstał

Chevrolet HHR - retrowóz

najgroźniejszego konkurenta Chryslera PT Cruisera, od którego jest prawie o 20 cm dłuższy i 5 cm szerszy. Choć wygląda na dużo większego, HHR ma w istocie podobne wymiary jak Ford Focus kombi. Zaskakujące? W pierwszej chwili sam w to nie wierzyłem. Tak samo jak w to, że Chevrolet Nubira station wagon, czyli kombi

Konfrontacje: Chevrolet Lacetti 1.8 16V CDX/Kia Cerato 2.0 CRDI EX

trzech pasażerów siedzących z tyłu. To już coś. Mankamentem jest ostro opadający tylny słupek, który utrudnia wsiadanie do auta i wysiadanie z niego.Wykończenie wnętrza Kii nie nadąża za elegancką linią i dobrymi własnościami jezdnymi. Oprócz skóry na drążku zmiany biegów i 

Chevrolet Lacetti 1.6 SX sedan

Gdyby historia potoczyła się inaczej, bramy FSO opuszczałaby dziś nowa Nubira w trzech wersjach nadwoziowych, a na jej masce widniałoby logo Daewoo. Ale po przejęciu w 2002 r. przez General Motors większościowego pakietu udziałów w bankrutującym Daewoo Motor i powołaniu nowej spółki GM DAT

Re: wszyscy odradzają Hondę?

:daewoo nubira ,teraz chewrollet lacetti ,auta nadsterowne o bardzo kiepskiej charakterystyce i prowadzeniu zawieszenia tylnej osi(nubira miekka ,lacetti twarde ).Kazdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie ,dlatego uwazam ,ze nie mozna powiedziec z góry co bedzie lepsze. Jedyna zaleta wilowahacza bedzie dzis

Re: a kolega znowu swoje

nastawy ,dobranie amortyzatorów itd powoduja ze auto prowadzi sie o niebo lepiej niz deawoo nubira z tylnym zawieszeniem wielowahaczowym ? uwazam ,ze zawiecha GTI z tamtych lat była na prawde dobra i nie ma zadnego znaczenia prostota konstrukcji .Pozdrawiam

Re: espero/nubira co wybrac ??

Espero - będzie: - tańsze - lepsze zawieszenie (trwalsze, proste) - może być lepiej wyposażone Dość ograniczony wybór silników - 1.5 ciut za słaby, 2.0 w dobrym stanie trudno znaleźć, wszystkie silniki łatwo się gazują. Nubira będzie młodsza, nie będzie miała problemów z korozją (niestety, blacha

Re: kawetia bezpieczenstwa czynnego

Nubira II CDX 2L 133KM, full wypas. Autko bardzo miłe do momentu gdy nie musisz korzystać z serwisu. Trzyletnia gwarancja to pic. Po 15000 km musiałem na własny koszt wymieniać wahacze przednie, tuleje gumowo-metalowe dršżków geometrii tylnego zawieszenia, łożyska amortyzatorów przednich (bo

Re: kawetia bezpieczenstwa czynnego

. wyciek oleju z wspomgania kierownicy po 100tys. tylny tlumik orginalny - mniej niz zero, krajowe lepsze. Moze byc za te pieniadze, szybkie po?cigowe auto, zawieszenie konstrukcyjnie bardzo dobre, tylko elemnty gumowe w wahaczach przednich to typowa niska kultura wykonania, brak kleju sprzęgajšcego

Re: Jaki samochód polecacie na 3 foteliki

Napisałem wyżej Nubira II, bo II ma z tyłu środkowy pas 3punktowy a I jeszcze zwykły 2 punktowy. Ma jeszcze w ogóle kilka innych ulepszeń w stosunku do I, choćby lepsze fotele, światła, tylne zawieszwenie oraz II jest już mnóstwo z klimą (nawet automatyczną) a I mało na rynku z klimą , na

Re: Nubira 1

. 80 tys. był wymieniany jakiś element w tylnym zawieszeniu. Reszta to elementy zużywające się w normalnej eksploatacji: klocki, świece, paski itp. Tarcze hamulcowe przednie i tylne do końca były oryginalne. Byłem nią w Hiszpanii, kilka razy w Wlk. Brytanii, kilka razy w Austrii- nigdy żadnej

Re: Nubira czy Astra-co byście wybrali?

, hamulce te okazały się zbyt mało odporne na fading - po rozgrzaniu ich przez dziesięciokrotne hamowanie, przy ostatniej próbie Nubira z prędkości 100 km/h zatrzymała się dopiero po przebyciu dystansu 50,9 m" "Bagażnik Nubiry jest wyjątkowo skromny jak na auto klasy średniej, mające ambicję

Re: Honda Legend 3.5 98' czy nową Octavie 1.4 MPI

gls1 napisał: > NO WIESZ KOLES... BMW 735i Z 1998 ROKU TEZ ZLOPIE NA POTEGE LEDWO SIE PRZY TYM > TOCZAC I MA MNOSTWO GADZETOW Z KTORYCH SIE NIE KORZYSTA I CZESCI ZAMIENNE SA > KOSMICZNIE DROGIE, NO ALE DAEWOO NUBIRA PROSTO Z SALONU TO JUZ JEST COS!! > PROPONUJE NUBIRE 2.0 BO 1

Re: Czy kupić Nubire?

Prywatnie turlam się Xantią, ale Nubirę mogę porównać do Xsary, ewentualnie Lanosa. 1. Ta sama uwaga co u poprzedników - zawieszenie. Jest bardzo miękkie, co w połączeniu z jazdą po koleinach oznacza, że auto staje się nieprzewidywalne (to samo co w Lanosie). Do czegoś zupełnie innego

Re: Nubira, Leganza

qqbek napisał: > Za to w granicach 8-9 powinieneś kupić znośne E36 z około 1995 roku. Tak, tak, kup w Polsce e36 z '95 w 'znosnym' stanie - za znosny stan uznajemy przebieg skrecony do 200k km, 'oRGinalne' zawieszenie obnizone tylko o 50mm, felgi 18'' i obowiazkowy pakiet agrotuningu

Re: Nubira II równie udana jak poprzedniczka?

Minusy: zbyt miekkie zawieszenie - sugeruje wymiane amortyzatorow na sztywniejsze wspomanianie kierownicy - dobre przy manewrach na parkingu ale IMHO niebezpieczne przy wiekszych predkosciach hamulce - niby tarcze niby bo z tylu sa tarcze z matiza silniki - korzenie siegaja oplowskich /gm

Daewoo Nubira

Daewoo Nubira ? samochód osobowy klasy średniej, a od 2003 roku klasy kompaktowej produkowany przez koncern GM Daewoo, a następnie przez FSO. Nazwa „Nubira” pochodzi od koreańskiego słowa, oznaczającego pewnego rodzaju swobodę, a mianowicie „możliwość pójścia wszędzie

Lech (motocykl)

, z amortyzatorem skoku Zawieszenie tylne - sztywne Hamulce mechaniczne - ręczny i nożny na tylne koło (taśmowy i szczękowy) Prędkość maksymalna - około 75 km/h

Honda NX 650 Dominator

Maks. moc: 45 KM / 6000 obr/min Maks. moment obrotowy: 56 Nm / 5000 obr/min Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring Pojemność zbiornika paliwa: 13 litrów Koło przednie: 21 cali, szprychowane Koło tylne: 17 cali, szprychowane Opona przednia: 90/90 R21 Opona tylna: 120/90 R17 Zawieszenie przednie: 41

Perkun 98

? Stopień sprężania: 5:1. Moc maksymalna: 3 KM przy 3000 obr. / min. Sprzęgło: mokre, jednotarczowe. Skrzynia biegów: o trzech przełożeniach, sterowana ręcznie. Rama: rurowa, pojedyncza, zamknięta. Zawieszenie przednie: widelec trapezowy. Zawieszenie tylne: sztywne. Hamulce: szczękowe mechaniczne

Daewoo Leganza

wielopunktowy 86,00 mm × 94,60 mm 9,6:1 136 KM (99,8 kW) przy 5200 obr/min 201 N?m przy 2800 obr/min 10,6 s 207 12 l podwozie Zawieszenie przednie: wahacz poprzeczny, amortyzator teleskopowy, stabilizator poprzeczny Zawieszenie tylne: oś wielowahaczowa, sprężyna śrubowa, stabilizator poprzeczny Hamulce

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.