nowy nissan qashqai wymiary

Krzysztof Słomski

Taki jest nowy Nissan Qashqai

Taki jest nowy Nissan Qashqai

Po wielodniowym podgrzewaniu atmosfery, Nissan oficjalnie ujawnił model Qashqai drugiej generacji. Wielka premiera crossovera odbyła się w Londynie

Nowy Nissan Qashqai już w tym roku

Ulubiony Nissan Polaków niebawem doczeka się następcy. O nowym Qashqaiu wiemy coraz więcej

Nissan napędzi Twoją firmę w rytmie 4x4

Niezależnie od tego, jaki charakter ma Twoja firma, Nissan ma samochód dostosowany do Twoich potrzeb

Nissan Qashqai | Test | Pierwsza jazda | Fenomen 2.0

Nissan Qashqai | Test | Pierwsza jazda | Fenomen 2.0

Nissan Qashqai 1.6 dCi - testJuż od pierwszego spojrzenia widać, że nowy Qashqai chce być modny. Nadwozie obfituje w zdecydowane przetłoczenia, potęgujące wrażenie, że samochód to bryła a nie kartka papieru.  "Efekt 3D" podkreślają detale - reflektory i tylne światła też mają wyraźną

Nowy Nissan Qashqai | Prezentacja modelu

Nowy Nissan Qashqai | Prezentacja modelu

się współczynnikiem oporu aerodynamicznego Cx=0,32. Qashqai drugiej generacji to nowy model pod każdym względem, a nie tylko unowocześniona wersja dotychczasowego modelu. Nowy crossover jest pierwszym autem zbudowanym na nowej platformie CMF (Common Module Family) sojuszu Renault-Nissan. Samochód

Nissan Pulsar | Pierwsza jazda | Kompakty wracają do łask

Nissan Pulsar | Pierwsza jazda | Kompakty wracają do łask

Nowy Nissan Juke | Polskie wersje i ceny Nissan w końcu zauważył lukę w swojej ofercie oraz to, że nie wszyscy klienci chcą mieć mniejszego lub większego crossovera. Na europejskich rynkach debiutuje właśnie nowy kompaktowy hatchback tej marki. Nazywa się Pulsar i został stworzony specjalnie na

Nissan X-Trail | Pierwsza jazda | Większy Qashqai

Nissan X-Trail | Pierwsza jazda | Większy Qashqai

platformie sojuszu Renault-Nissan. Nowy X-Trail jest o 17 mm dłuższy (4 643 mm), 30 mm szerszy i 5 mm niższy od swojego poprzednika. Prześwit pozostał taki sam - 210 mm. O 90 kg zmalała masa własna pojazdu, m.in poprzez zastosowanie w budowie materiałów kompozytowych. Nowa generacja ma o 76 mm

Nissan Qashqai 1.6 dCi - test | Pierwsza jazda

Nissan Qashqai 1.6 dCi - test | Pierwsza jazda

trafia właśnie nowy Diesel o pojemności 1,6 l., zastępując jednostkę dwulitrową.Premiera nr 1: 1.6 dCi PURE DRIVETest: Nissan Qashqai +2 2.0 dCiNowy silnik wysokoprężny 1.6 dCi to konstrukcja Renault. Wykorzystywana będzie przez obie strony aliansu Nissan-Renault. Pierwszym autem do którego trafił nowy

Salon Genewa 2012 | Nissan Invitation Concept

Salon Genewa 2012 | Nissan Invitation Concept

Stylistyka nadwozia jest bardzo dynamiczna i spójna. Każda linia karoserii jest przemyślana, ma swą logiczną kontynuację np. w przetłoczeniach tylnych lamp. Nowy japoński koncept wygląda sportowo i zarazem elegancko. Invitation jest zapowiedzią stylu przyszłych modeli Nissana. Jak dużo wspólnego z

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

drogi, warto go jednak rozważyć, bo oferuje niższe spalanie i znacznie lepsze osiągi. Mitsubishi Outlander Mitsubishi Outlander Mitsubishi Outlander Nissan Qashqai drugiej generacji (2013) ma niełatwe zadanie. Musi podtrzymać zainteresowanie klientów pomimo wzrostu cen. Ale nowy Qashqai to też nowa

Nowe zdjęcia Suzuki SX4

Nowe zdjęcia Suzuki SX4

powiększyć bagażnik. Pierwsza generacja SX4 mieściła w kufrze jedynie 270 litrów, nowa połknie 430 l. Nowe SX4 mierzy 157 cm wysokości, centymetr mniej od poprzednika i 3 cm mniej, niż Nissan Qashqai. Cieszy nowe wnętrze, znacznie ładniejsze i lepiej wykonane niż w pierwszym SX4.Pod maską niewiele się

Salon Genewa 2013 | Suzuki SX4

Salon Genewa 2013 | Suzuki SX4

wpłynęło na ilość miejsca w środku, ale i pozwoliło znacząco powiększyć bagażnik. Pierwsza generacja SX4 mieściła w kufrze jedynie 270 litrów, nowa połknie 430 l. Nowe SX4 mierzy 157 cm wysokości, centymetr mniej od poprzednika i 3 cm mniej niż Nissan Qashqai. Cieszy nowe wnętrze, znacznie ładniejsze i

Nissan Qashqai - w poszukiwaniu sensu istnienia

Największym atutem małego terenowego Nissana ma być - marketingowo nośna - wszechstronność. Kompaktowe wymiary, dużo miejsca w środku, podwyższone nadwozie, cztery silniki do wyboru. No i napęd na cztery koła. Podobne zalety miała też Honda HR-V, ale nie odniosła większego sukcesu. Dotąd auta

Skoda Yeti od 63 000 zł

Skoda Yeti od 63 000 zł

konkurenci? Nissan Qashqai - rozstaw 2,63 m, długość 4,32 m. Kia Sportage odpowiednio 2,63 m i 4,35 m. Żeby określić dokładnie czy Skoda Yeti ma szansę w bezpośrednim porównaniu, musimy poczekać na opublikowanie cen wszystkich dostępnych wersji. Czekamy też na udostępnienie samochodu do testów

Suzuki SX4 S-Cross | Pierwsza jazda | Test | Nowe podejście

Suzuki SX4 S-Cross | Pierwsza jazda | Test | Nowe podejście

. Keijidosha, czyli japoński sposób na tanią motoryzację Już na pierwszy rzut oka widać, że jest sporym autem, które właśnie rozmiarem oraz stylistyką zbliżyło się do swojego nowego rynkowego rywala - Nissana Qashqaia. To właśnie z nim muszą zmierzyć się wszyscy nowi przedstawiciele podwyższonego segmentu C bo

Nissan Qashqai 2,0 - Gra pozorów

Nissan zaskoczył klientów. Zamiast wprowadzić następcę nijakiej już Almery, zaproponował kompakt "suwopodobny". SUV-y są szalenie popularne, ale do najtańszych nie należą. Tymczasem Qashqai w podstawowej wersji 1.6 kosztuje niespełna 70 tys. zł. Co z tego, że ma napęd na przednie koła i

Nissan Tiida - test | Pierwsza jazda

Cel? Jak zwykle ambitny: utrzymać dotychczasowych klientów i zdobyć nowych. Tych pierwszych ma być ponad 60 proc. w całej liczbie potencjalnych nabywców Tiidy, czyli osób szukających czegoś pomiędzy Nissanami Note i Qashqai. Główne atuty? Funkcjonalność oraz komfort dzięki nadwoziu większemu niż

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

ix35 465/1436 l 525 kg Mitsubishi ASX 442/1219 l 540 kg Nissan Qashqai 410/1510 l 415 kg Skoda Yeti 405/1760 l 620 kg Toyota RAV4 450-586/1752 l 595 kg Volkswagen Tiguan 430-505/1510 l 656 kg  Przycisk Off-road na konsoli środkowej zmienia kalibrację systemów ESP i ABS oraz

Nissan X-Trail - pozornie identyczny

Nissan twierdzi, że pierwsza generacja auta (debiut w 2001 roku) tak bardzo przypadła klientom do gustu, iż nie było potrzeby zmieniania czegoś na siłę. Jeśli dla kogoś X-Trail jest zbyt konserwatywny, to w ofercie japońskiej firmy jest jeszcze awangardowy Qashqai, z którym zresztą X-Trail dzieli

Nissan X-Trail - ostatni samuraj

Kiedy z rynku znikały Almera i Terrano, leciwy Patrol przechodził zaledwie face lifting. Sprzedaż zamarła, a koncern przeżywał naprawdę trudne chwile. Wydawało się, że wszystko już stracone, ale wtedy pojawiły się Murano i Note. Wkrótce po nich -Pathfinder, Navara, a teraz - Qashqai i Tida. Nissan

Hyundai ix35 - test | Za kierownicą

Hyundai ix35 - test | Za kierownicą

jest niewiele droższa, niż w bestsellerze polskiego rynku, Nissanie Qashqai (2.0 140KM - od 76 400zł), ale wersja wysokoprężna zbliża się poziomem ceny do sporo droższego Renault Koleos. Pozostaje mieć nadzieję, że jak w przypadku i30, Hyundai z czasem obniży ceny ix35 - bez tego pokonanie Qashqaia

Chevrolet Captiva 2.0D LT - test | Za kierownicą

Chevrolet Captiva 2.0D LT - test | Za kierownicą

490 zł. Hyundai w tej klasie proponuje model Santa Fe, ale jedynie z mocniejszym 193-konnym silnikiem diesla, za którego trzeba zapłacić 50 tys. zł więcej. Kolejną alternatywą jest nieco tańszy Nissan Qashqai +2, jednak wyrasta on z klasy kompaktowych SUV-ów i przegrywa z Captivą ilością miejsca i