nierówna praca silnika vw 1.6

redakcja Moto.pl

Piłka to nie wszystko! Brazylia żyje też motoryzacją

Piłka to nie wszystko! Brazylia żyje też motoryzacją

Pierwszy gwizdek na stadionie w Sao Paulo już zabrzmiał. W Brazylii, kraju, który kocha piłkę nożna jak żaden inny, rozpoczęły się Mistrzostwa Świata. My pokażemy Wam to, co spotka każdego fana poza stadionami

Salon Frankfurt 2013 | Honda Civic Tourer

Kto ma największy bagażnik w segmencie kompaktowych kombi? Nie, już nie Skoda Octavia. Nowym mistrzem przestrzeni jest Honda Civic Tourer

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV Alfa Romeo 155, fot. Alfa Romeo   Dodatek do benzyny LIQUI

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105), 2.0 TDI (140 KM) i 2.0 TDI (170 KM).2007 - zasilanie common-rail w turbodieslu 2.0 TDI-CR (140 KM), silniki benzynowe 1.4 TSI (121 KM) i

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

Fluence ze 110-konnym silnikiem o pojemności 1,6 litra. Pomijając rabaty, ceny modelu wahają się od 57 300 zł za odmianę Expression do 64 300 zł za Privilege. Niewiele droższy jest Chevrolet Cruze 1.6 (113 KM). Wersja LS kosztuje 59 400 zł. W salonach Forda kupimy jeszcze "starego" Focusa. Ceny

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Fabia.Pod maską rajdowej Fiesty, która odniosła już zwycięstwo np. w Rajdzie Finlandii (WRC2) znajdziemy dokładnie taką samą turbinę czy kolektor dolotowy jak w drogowych Fordach.Nasza Fiesta otrzymała opracowany od podstaw do sportu silnik 1.6 Turbo, który jednak bazuje na jednostce montowanej w drogowej

Seat Ibiza SportCoupe - Ani to, ani to

. Najwyraźniej Ibiza SC trafia w gust młodych. Marketingowcy chcieli też, by nie ustępowała Mini. Stąd tak bogata paleta dodatków pozwalających dopasować auto do swojej równie bogatej osobowości, m.in. rozmaite naklejki nadwozia i kolorowe elementy wykończeniowe. Kto lubi takie ekstrasy, na pewno się ucieszy

Toyota Corolla Verso

wyświetlany jest obraz z podwójnej kamery zamontowanej pośrodku osłony chłodnicy. Kierowcom ułatwi to przejazd przez wąską bramę i włączenie się do ruchu przy ograniczonej widoczności.Pod maską Verso mogą pracować silniki: benzynowy 1.6 VVT-i oraz 1.8 VVT-i, a także wysokoprężny 2.0 D-4D. Z samochodem

Volkswagen Passat B5 (1996-2005) - opinie Moto.pl

to największych hit złodziejskiego rynku samochodowego w naszym kraju. Prawdopodobieństwo natknięcia się na kradziony egzemplarz albo kradzione części zamienne jest zatem bardzo duże.Ceny modelu sprawdzisz tutaj.Historia modelu1996, sierpień - premiera Passata B5. Silniki 1.6 (101 KM), 1.8 20V (125

Audi A4

w normalnych warunkach moment obrotowy rozdzielany jest pomiędzy osie w proporcjach 50/50, a np. podczas jazdy w zakrętach więcej trafia koła tylne.Rękawica została rzuconaPowróćmy jednak do silnika 3.2 FSI. To nie ta sama V6-tka co w A3-ce czy kiedyś VW Golfie R32. W A4 silniki ułożone są wzdłużnie

Renault Grand Scenic 2.0 dCi

benzynowymi, jest też przygotowana do pracy z napędem 4x4. Może Scenic znów doczeka się takiej wersji?Oprócz najmocniejszego diesla - w przypadku pięcio- i siedmiomiejscowego Grand Scenica - klienci mogą wybrać także silniki wysokoprężne Common Rail: 1.9 dCi 130 KM, 1.5 dCi o mocach 105 i 85 KM oraz cztery 16

Wielki mecz Japonia - Niemcy

charakterystycznych drgawek podczas pracy. Co ciekawe, trzycylindrowe silniki ukochał też niemiecki Opel do Corsy. Za to zmiana biegów w Škodzie to przyjemność - odbywa się z prawdziwie volkswagenowską precyzją.Auto jest tanie, ale gołe. Brak ABS-u w standardzie. Wyjściowa wersja Classic stanowi jednak podstawę

Konfrontacje: Audi A3 Sportback 3.2/Volkswagen Golf R32

atuty szybko bledną tam, gdzie nierówny asfalt niknie pod dywanikiem śniegu. A wtedy? Na nic wielka moc. Migająca bez przerwy żółta kontrolka układu antypoślizgowego jest jak biała flaga. Kierowca ognistego hatchbacka z pokorą daje się wyprzedzać dużo słabszym autom z wąskimi oponami. Jeśli ma pecha

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

pracy - łatwiejsza w obsłudze i szybsza przy zmianie biegów, a także bardziej precyzyjna od poprzedniczki. A dostępny w opcji bezstopniowy Autotronic? Na pomorskich trasach wykazał, że sprzyja niskiemu zużyciu paliwa i pracy silnika w optymalnym

Opel Astra OPC

? Niemożliwa - usłyszałem w salonie. Mimo to zamówiłem. Po sześciu tygodniach przyjechała z Niemiec. Zawoskowana, zafoliowana, wyglądała jak bombonierka. Wystarczyło umyć, rozpakować i degustować. A więc jadę. Silnik (z Vectry) jest jednak wyraźnie cichszy niż w Focusie 2.0 Trend (co innego wersje 1.6 - tu

Re: 407 czy octavia? a może coś innego?

ale czy musi być aż tak rozsądnie? :) poza tym nie wiem czy stereotypy dot. solidoności skody/vw są aktualne. o trwałość silnika na pewno nie ma się co bać, była w rodzinie octavia jedynka 1.9tdi 90km i przez prawie trzysta tysięcy nie działo sie nic. Tylko kultura pracy była równie pancerna, teraz

V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

sprawę iż w tej kategorii Volvo jest na przegranej pozycji ale najistotnijszą dla mnie cechą jest mimo wszystko komfort jazdy i spalanie a dokładnie cisza przy prędkościach autostradowych ok 130km/h. Zastanawiam się nad nowym Golfem Variant 1.6 TDI. Jako że najbardziej cenie sobie spokój i ciszę

Re: Honda Civic Sport 140km

- dziura ktora eliminuje sie teraz po przez dodanie sprezarki .I takie wlasnie silniki jak 1.4TSI maja przyszlosc a nie wysokoobrotowe . Z pojemnosci 1.6 mozna uzyskac bez zadnego naciagania 220 koni przy osiagach zuzyciu paliwa znacznie lepszych niz najlepszy nawet silnik

Re: Wankel

Ostatnio trafiłem na wczesną RX-7 w serwisie. Pędzę (dzika radość, że zobaczę i posłucham jak gada Wankel), zaglądam pod maskę. A tam ;-( Volkswagen Passat 1,6! (P.S. K70 był oddzielnym projektem NSU, jedynie mocno wzorowanym na Ro80, bo to był świetny wzór. Był o 50 cm krótszy!) Po przejęciu

Józek's journey 1 :P

;scyzorykiem” spod Kielc. :P Potrafi pojechać Tatrą o 20 km/h szybciej. Mimo wszystko jestem zadowolony, że przez większą część 500- kilometrowej trasy prowadzę serwisówkę z paniami weta na tylnej kanapie –> VW Golf II 1.6 TD z przyczepką na haku. To prawie rówieśnik Tatry, wiekowo i przebiegowo, na

Moje samochody

TUV ze względu na rdzę - ale na siebie zarobił 6. Opel Kadett 1.6i (2000) rp 1987 - auto jeździło rewelacyjnie, ale rdzewiało równie rewelacyjnie; kupione na dojazdy do pracy sezonowej, sprzedane Ukraińcom w ciągu 1 minuty od wjazdu na giełdę w Gliwicach 7. Toyota Corolla XLi 1.3 Liftback (2000

Układ chłodzenia silnika spalinowego

użebrowane, co ma za zadanie zwiększenie powierzchni wymiany ciepła z otoczeniem (lepsze jego odprowadzanie). Zaletą chłodzenia bezpośredniego jest duża niezawodność systemu i brak konieczności dozoru układu. Wadą jest stosunkowo głośna praca silnika i trudności w utrzymaniu stałej temperatury silnika

Common rail

w silniku 3.0 TDI – silnik ten jako drugi z grupy VW, ponieważ pierwszym jest 3.3TDI, nie wykorzystuje pompowtryskiwaczy ze względu na twardą pracę i wysoki poziom hałasu oraz niższą kulturę pracy, Renault 2.0dCi 175KM, a także 1.9 dCi 102KM, silnik koncernu PSA 1.6 (HDI, TDCI czy D

Pompowtryskiwacz

z uruchamianiem silnika; wyższe jest ciśnienie wtrysku, co sprawia wyśmienite warunki do wymieszania się strugi par paliwa z powietrzem i jego szybkiego spalenia (przykład: w silnikach VW 2.0 TDI maksymalne ciśnienie wtrysku to 2050 bar dla pompowtryskiwacza elektromagnetycznego oraz 2200 bar

Silnik o zapłonie samoczynnym

do cylindra, później przeniesionych do silników benzynowych. W początkowym okresie rozwoju największe problemy wynikały z niedokładności wykonania wtryskiwaczy. 1897 – Prace rozwojowe silnika doprowadziły do uzyskania silnika o stosunkowo dobrych właściwościach eksploatacyjnych, 1902-1910 – Firma

Silnik o zapłonie samoczynnym

producenta silnika, silnik wysokoprężny jest bardziej niezawodny od silnika iskrowego. Przykładowy silnik benzynowy wytrzymuje 400 tys. km a Diesla ponad 600 tys. km i więcej, jak silniki produkcji Mercedesa czy Grupy Audi-VW. Możliwość pracy w ciężkich warunkach, gdzie wilgoć mogłaby unieruchomić silniki

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.