najmniej spalające samochody

sprawdź też:

samochód

Dariusz Dobosz

Gaz wciąż najtańszy?

Gaz wciąż najtańszy?

Polacy masowo montują instalacje LPG, bo od lat powszechnie mówi się o opłacalności takiego rozwiązania. Czy autogaz wciąż jest tak korzystny pod względem kosztów?

Gaz wciąż najtańszy?

Polacy masowo montują instalacje LPG, bo od lat powszechnie mówi się o opłacalności takiego rozwiązania. Czy autogaz wciąż jest tak korzystny pod względem kosztów?

Amerykańska motoryzacja znów rozkwita

W kwietniu Amerykanie kupili 1,16 mln nowych aut, o 18 proc. więcej niż przed rokiem. Wkrótce będą królować na rodzimym rynku, bo rywale z Japonii ograniczyli produkcję po tsunami.

Polacy sprowadzili ponad 1 mln używanych aut

Rumunii przy zakupie nowego auta dla kierowców złomujących co najmniej 12-letni samochód. Od przyszłego tygodnia rząd w Bukareszcie trzykrotnie podnosi też podatki przy rejestracji używanych aut z importu, skarżąc się na ich "inwazję". Do Rosji nie można teraz sprowadzać aut, które mają ponad

Ostatnia szansa na narty. Za ile ta przyjemność?

LPG (lub GPL) jest pod dostatkiem zarówno w krajach tranzytowych (Słowacja, Czechy), jak i docelowych - w Austrii, Włoszech czy Francji.Załóżmy, że jedziemy we włoskie Dolomity średniej wielkości autem spalającym na trasie 8-9 litrów na 100 km (pamiętajmy o dużym obciążeniu i o tym, że będziemy jechać

Najoszczędniejsze maluchy

Najoszczędniejsze maluchy

Najlepszy program motoryzacyjny w PolscePrzy obecnych cenach paliw i niekorzystnych prognozach coraz większą wagę przywiązujemy do spalania w samochodach. Dlatego sprawdziliśmy, które z oferowanych w Polsce modeli są najoszczędniejsze. Okazało się, że wg danych z hamowni maluchy potrzebują niewiele

Luxus GS

trzeba będzie dać 320 tys. zł. Co najmniej. W zamian dostaniemy auto spalające w mieście 9 l (uwierzymy, jak sprawdzimy), a poza nim niecałe 8. I to mimo zwiększonej o 135 kg masy (tyle waży ekologia w hybrydzie tej wielkości). - Nie będzie diesla, nie będzie też - Tomomatsu uprzedza pytania - ani kombi

Pełna zgoda!!!

, asfalt ponownie wylany to jeszcze czekano na oficjalne otwarcie kładki. Przynajmniej kilka dni. Tymczasem każda godzina zamknięcia ulicy to setki samochodów jadących objazdami, zwiększających niebezpieczeństwo na uliczkach Kazimierz, spalających niepotrzebnie benzynę, emitujących spaliny i marnujących

Diesle są lepsze od hybryd, ale...

Diesle od kilku lat WYGRYWAJĄ w konkurencji na najmniej spalający seryjny samochód osobowy. Prius o ile pamiętam zamyka pierwszą czy drugą dziesiątkę. Tyle że na hybrydy nastała moda. Pojawiły się w dobrym czasie i kojarzyły się z ekologią. Choć rzeczywiście - są cięższe, droższe, bardziej

tramwaj i kolej są bezużyteczne w pracy

cenie litra benzyny a biletów trzeba co najmniej dwa. więc w przypadku samochodu spalającego 6 l / 100km jest to równoważne z przejechaniem 32 kilometrów tymczasem odległość od Konduktorskiej do Parku Kościuszki wynosi razem z objazdem 5 km.

wprowadzić trzeba wysokie podatki od dużych aut

Po Poznaniu jeździ czarnym Hummerem niewielka rozmiarami blondynka. Pojazd ten waży chyba z 2 tony i pali odpowiednio dużo paliwa. Dla małej blondynki wystarczyłby Mercedes A-klasa lub nawet Smart, auta spalające co najmniej 3 razy mniej paliwa. Można też zaapelować do sumień bogaczy, dla których

Re: 7500 na miesiąc to zawyżony koszt?

, jakie mają samochody - może dwie terenówki spalające > po kilkanaście litrów na 100 km. ;) Kurcze mogłam lepiej tego nie liczyc,bo wyszlo mi ,ze 1600 to najmniej:((nigdy tego tak dokladnie nie przeliczalam,tylko na oko,bo maz placi za swoje paliwo kartą roznie 950-1200/m-ac,a ja jezdze troche

Re: dlaczego nikt nie podaje ile spalin zostało

ta sama ilość ropy, która po przetworzeniu na paliwo wystarczy na przejechanie 1 km, przetworzona w elektrowni na energię elektryczną wystarczy na przejechanie co najmniej 3 km samochodem elektrycznym. bierze się to stąd, że sprawność energetyczna spalinowego silnika tłokowego wynosi maksimum

Re: dlaczego nikt nie podaje ile spalin zostało

ta sama ilość ropy, która po przetworzeniu na paliwo wystarczy na przejechanie 1 km, przetworzona w elektrowni na energię elektryczną wystarczy na przejechanie co najmniej 3 km samochodem elektrycznym. bierze się to stąd, że sprawność energetyczna spalinowego silnika tłokowego wynosi maksimum

Re: dlaczego nikt nie podaje ile spalin zostało

ta sama ilość ropy, która po przetworzeniu na paliwo wystarczy na przejechanie 1 km, przetworzona w elektrowni na energię elektryczną wystarczy na przejechanie co najmniej 3 km samochodem elektrycznym. bierze się to stąd, że sprawność energetyczna spalinowego silnika tłokowego wynosi maksimum

Dlaczego kochamy i nienawidzimy Edwarda Gierka?

nawet ponad miesiąc; sprzęt ten był dostępny na talony wyłącznie dla nomenklatury partyjnej. "Książeczka mieszkaniowa". Kolejny absurd PRL. Co najmniej 10- 15 lat na otrzymanie mieszkania, na które wpłacałeś i które nie było twoje. Nomenklatura otrzymywała je w bez porównania szybciej. W PRL

Ni, Hg. Pb czy inne podobne atomy

"Ni" to "ekologowie" nie protestują. Każdy zwykły samochód ma akumulator ołowiowy, a ołów jest podobną trucizną jak rtęć. Więc trzeba przeprowadzić wnikliwą analizę jaki typ transportu jest najmniej szkodliwy dla środowiska. CO2 powoduje ocieplanie klimatu. Gdy Polska ociepli się to

Kto to wyliczył?

Mamy w Polsce 15.000.000 samochodów. Zgoda, może i prawda, ale można też założyć, że średnio każdy nie przejeżdża więcej niż 5.000 km spalając średnio 10 litrów paliwa na 100 km. Przy cenie paliwa około 4 zł/litr da to 30 miliardów zeta łącznych wydatków na paliwo poniesionych w Polsce. Skoro

CUD GOSPODARCZY ZABIJA

nie zostały nigdy udostępnione opinii publicznej. Autorzy raportu piszą, że zanieczyszczenia te spowodowane są głównie przez elektrownie spalające węgiel, szkodliwe dla środowiska fabryki oraz wzrastającą w wykładniczym tempie liczbę samochodów, a także spalanie węgla w kotłowniach osiedlowych i

Re: Obama gra w zielone

absorbuje znacznie więcej ciepła niż biały lód). Tak czy inaczej o CO2 wiemy na pewno tyle że jego ilość w atmosferze szybko rośnie, a tym samym czasie klimat się ociepla. I w sumie niewiele więcej. > Po drugie: gdyby usa czy Europa nie chcialy byc uzaleznione od dostawcow ropy, > to... samochody by

Re: Do Niknejma

każdy chce mieć usportowione, o dobrych osiągach, ale w miarę przystępne cenowo i praktyczne w codziennej eksploatacji autko. Jedni chcą mieć miejskie auto 'na codzień', spalające jak najmniej, inni samochód oferujący więcej komfortu i powiedzmy elegantszy, innych stać na to, żeby zapłacić cenę kilku

Re: Czarnobyl największy blef XX wieku (3)

. Być może są to ludzie manipulowani... Ludzie, którzy mienią się ekologami, nie mogą być głusi na wszelkie racjonalne argumenty. Energetyka jądrowa jest bowiem najmniej uciążliwa dla środowiska naturalnego, w przeciwieństwie do energetyki opartej na spalaniu. Strach przed promieniowaniem wynika

Re: Audi TT z kratka - wasze odczucia

;> samochody rozróżniać przymule. Nie mów tak do mnie, naucz się trochę kultury. > Compakt to jest np. Golf.> I moja Octavia to też jest kompakt, tyle że z "kufrem"/ Tak się składa, że sam mam firmę handlową

Re: Do Niknejma

osiągach, ale w miarę przystępne cenowo > > i praktyczne w codziennej eksploatacji autko. Jedni chcą mieć miejskie auto 'na > > codzień', spalające jak najmniej, inni samochód oferujący więcej komfortu i > powiedzmy elegantszy, innych stać na to, żeby zapłacić cenę kilku Civiców Type

Re: Do Niknejma

osiągach, ale w miarę przystępne cenowo > > i praktyczne w codziennej eksploatacji autko. Jedni chcą mieć miejskie auto 'na > > codzień', spalające jak najmniej, inni samochód oferujący więcej komfortu i > powiedzmy elegantszy, innych stać na to, żeby zapłacić cenę kilku Civiców Type

Samochody Formuły 1

Samochody Formuły 1 (potocznie nazywane bolidami) – jednomiejscowe samochody wyścigowe o otwartym nadwoziu i kołach wystających poza profil kokpitu, budowane ściśle według regulacji Formuły 1 FIA – w związku z czym ich budowa jest zbliżona. Ich specyfikacje zmieniały

Renault Fluence Z.E.

poszukać nowego dostawcy, ale przy niezadowalających wynikach sprzedaży jest to nieopłacalne i najmniej kosztownym rozwiązaniem jest zakończenie produkcji modelu, który miał konkurować z hybrydowymi i elektrycznymi propozycjami Japończyków i koncernu GM. SilnikSamochód napędzany jest przez silnik

Iveco Eurocargo

, produkowane w zakładzie w Barcelonie-Mataro, jako odmiany podwozi Eurocargo były dostosowane do DMC 8-10 oraz 15 i 17 ton. Ładowność podwozia wynosiła od 3100 kg do 12800 kg.Modele Eurocargo były montowane/produkowane w Argentynie co najmniej od 1996 roku. Od października 1994 roku były również montowane

Ferrari 375 America

Ferrari 375 America – pierwsze auto Ferrari. Wysokie osiągi zapewniał silnik V12 o pojemności 4,5 l i mocy 300 KM. Najbardziej dyskutowanym parametrem samochodu była jego prędkość maksymalna wynosząca według różnych źródeł co najmniej 145 mph. Przyspieszenie wynosiło niewiele ponad 7 sekund

Lamborghini 350 GTS

bolidów, a nie kabrioletów. Do firmy Lamborghini wpływały zamówienia na przerobienie już istniejących 350 GT oraz 400 GT na kabriolety. W ten sposób powstało co najmniej kilka takich pojazdów. Dane techniczne Lamborghini 350 GTS Marka i model Lamborghini 350 GTS Okres produkcji 1965 Długość 4500 mm

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.