najbardziej awaryjne silniki opel

Marcin Lewandowski

Najbardziej i najmniej awaryjne silniki

Najbardziej i najmniej awaryjne silniki

Silniki się psują, jedne rzadziej, inne częściej. Jesteście ciekawi jednostki jakich firm sprawiają największe problemy, a jakie niosą ze sobą najmniejsze ryzyko awarii?

Przegląd używanych kompaktów do 10 tys zł

Mając ograniczony budżet wcale nie jesteśmy skazani na stare wysłużone auta. Macie do wydania 10 tys. zł? Oto modele segmentu C kosztujące tyle, że jeszcze zostanie na konieczne naprawy i serwis

Najmniej i najbardziej awaryjne silniki

Firma ubezpieczeniowa Autotrust Europe BV przygotowała ranking najbardziej i najmniej awaryjnych silników. Wyniki są naprawdę zaskakujące

Ranking DEKRA 2015 | Zwycięzcy

Ranking DEKRA 2015 | Zwycięzcy

| Volkswagen Amarok Canyon fot. VW | Volkswagen Amarok fot. VW | Volkswagen Amarok fot. VW | Volkswagen Amarok Praktyczny Volkswagen już od... Marka i model: Opel Movano Wynik: 81,6% Wśród rasowych, dużych dostawczaków najmniej awaryjnym samochodem jest Opel Movano. Przynajmniej jeżeli wierzymy raportom

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

. Testujemy wersję wysokoprężną, która poza zapewnieniem dobrych osiągów, powinna być też oszczędna w eksploatacji. Opel określa Zafirę Tourer BiTurbo jako najszybszego siedmiomiejscowego minivana z silnikiem Diesla. Granice 200 KM jeszcze nie tak dawno były zarezerwowane dla Zafiry pierwszej generacji w

Rajdówki za 10 000 zł | Bądź jak Robert Kubica

Rajdówki za 10 000 zł | Bądź jak Robert Kubica

wielowahaczowemu zawieszeniu dobrze się prowadzi. W trakcie zawodów najczęściej można natrafić na IV, V i VI generacje Civiców. Oczywiście najbardziej poszukiwane są wersje z silnikami 1.6 DOHC, których moc wynosi około 160 KM. Niestety są one znacznie droższe i często ich cena przekracza 10 tys. zł. Od około 6

Szalone lata 90. Część pierwsza

Szalone lata 90. Część pierwsza

, ciemnozielonym kolorze. Niestety Lotus Omega do dosyć awaryjne auto. Główne usterki dotyczą układu elektrycznego, sprzęgła, skrzyni biegów i silnika. Problemy wynagradzane były niezłym wyglądem i osiągami. Lotus Omega radził sobie nie tylko z takimi rywalami jak BMW M5 czy Mercedes 500E ale i z sportowymi

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

Tydzień temu prezentowaliśmy na Moto.pl propozycje używanych aut za 3,5 tys. złotych . Czas na podwojenie stawki. Tym razem skupiliśmy się na funkcjonalnych i pakownych wersjach kombi. Wybór jest szeroki, ale wciąż lepiej pozostać przy modelach napędzanych silnikami benzynowymi. W przypadku

DEKRA 2010 | Które najmniej awaryjne?

DEKRA 2010 | Które najmniej awaryjne?

Najmniej awaryjne autaPrius, Klasa B i Octavia uzyskały najlepsze noty za najmniejszą liczbę usterekNajmniej awaryjne auta w podsumowaniu raportu DEKRA to; Toyota Prius, Mercedes-Benz, Opel Corsa, Audi A4 oraz BMW. "Najlepsze ze wszystkich klas" jest Audi A6Większość usterek zaobserwowali

Gwarancja na używane auta z grupy VW? To możliwe

Gwarancja na używane auta z grupy VW? To możliwe

włącznikiem elektromagnetycznym, wraz z mechanizmem załączania i napędem sprzęgającym, alternator / zestaw diod, cewka zapłonowa, przekaźnik świateł awaryjnych, silnik wycieraczek szyby przedniej i tylnej,  silniki spryskiwaczy szyb i reflektorów. Juliusz Szalek ZOBACZ TAKŻE: Ford ruszył z "

VW Passat Variant 1.8 TSI - test | Za kierownicą

VW Passat Variant 1.8 TSI - test | Za kierownicą

został najlepiej sprzedającym się Passatem w historii. Takiego zawodnika nie zdejmuje się pochopnie z boiska i nie zastępuje byle kim. Którą generację Passata uważasz za najbardziej udaną?Po sześciu latach produkcji profil B-szóstki wciąż prezentuje się świeżo - szczególnie na tle następcy, który z

Opel Omega (1986-2003) - opinie Moto.pl

stronie jest obszerne forum użytkowników Opla Omegi z konkretnymi poradami eksploatacyjnymiSŁABE PUNKTYSilnikPierwsze lata Omegi B na rynku to szereg problemów z silnikami. Widlaste sześciocylindrowce miały awaryjny układ rozrządu i częste wycieki z układu chłodzenia. Z kolei w dwulitrowych jednostkach

TOP 10 | Pierwszy samochód

TOP 10 | Pierwszy samochód

mało awaryjny. Nie trapiły go jej też problemy akcji nawrotowych. Najlepiej wybrać model wyprodukowany po 1999 roku. CR-V przeszedł wtedy lifting. Oprócz kilku kosmetycznych zmian w nadwoziu otrzymał zmodyfikowany, 2-litrowy silnik (lepsze osiągi i niższe zużycie paliwa).   Najbardziej niezawodne

Citroën C5 2.0 HDI 160 - test | Za kierownicą

Citroën C5 2.0 HDI 160 - test | Za kierownicą

silnikiem w wersji Active kosztuje 114,2 tys. zł. 160-konny Opel Insignia 2.0 CDTi Cosmo to wydatek 118,1 tys. zł, Ford Mondeo 2.0 TDCi (163 KM) Titanium LXS - 140 600 zł, a Honda Accord 2.2 i-DTEC (150 KM) Executive - 135 900 zł. Za porządnie wyposażoną Toyotę Avensis 2.2 D-Cat (150 KM) w specjalnej

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

nie okupuje czołówek rankingów niezawodności, jej prosta budowa i tanie części zamienne pozwolą przełknąć ewentualne awarie. Podstawowy silnik o pojemności 2 litrów i mocy 115 koni, znany z wielu innych Opli, dobrze współpracuje nawet z najtańszymi instalacjami gazowymi. Lepiej wystrzegać się za to

Gwiazdy i gwiazdeczki - 62 IAA we Frankfurcie

jego głównymi rywalami będą Opel Antara czy całą koalicją SUV-ów rodem z Japonii. Pod maską Tiguana, oprócz dobrze znanych silników 2,0 TDI (170 i 200 KM) oraz 1,4 TFSI (150 KM), znajdziemy po raz pierwszy w historii Volkswagena silnik Diesla oparty na technologii common-rail. VW jest ostatnim z

Wybierz najlepszą generację Opla Corsy

Wybierz najlepszą generację Opla Corsy

60 KM oraz 1.2 16V 65 KM, ale pojawiła się również usportowiona wersja GSI z silnikiem o mocy 109 KM. Podobnie jak poprzedniczka jest mało awaryjnym samochodem, ale karoserię w starszych egzemplarzach trawiła rdza.ZOBACZ TAKŻE:Opel Corsa po faceliftingu320 KM w CorsieOpel Corsa

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

i zatarcia silnika. Producent nie znalazł metody naprawczej zalecając wymianę całego silnika. Poszczególne firmy korzystające z jednostki Isuzu same rozwiązały problemy. W 2005 roku Saab przerzucił się na 1.9 JTD Fiata, Opel wprowadził zmodyfikowaną jednostkę (Z30DT) 184 KM, a Renault (P9X715) o

Konfrontacja: Audi A6 3.0 TDI, BMW 530d, Mercedes E320 CDI

odwiedza galerię sztuki niż boisko piłkarskie. Na ostatniej modernizacji E-klasa chyba minimalnie straciła. Nowy zderzak auta przypomina linię znaną z Opli. Przyjrzyjcie się - zderzak Astry wygląda tak samo. A mało kto wie, że w ostatnich latach spora część kadry kierowniczej przeniosła się z Russelsheim

BMW 530d

skutecznie maskuje silnik. Najgorzej - podczas ruszania, kiedy słychać go najbardziej. Lecz nawet wtedy nie drażni. A wibracje? Myślę, że pasażerowie w ogóle ich nie zauważą. Co innego kierowca. Na kierownicy, pedale hamulca i dźwigni zmiany biegów wyczuje miarowe pulsowanie. Dość wyraźne, by co światła

Top 10 | Motoryzacyjne bliźniaki

Top 10 | Motoryzacyjne bliźniaki

Transplantacje nie są wcale wymysłem nowoczesnego, zglobalizowanego kapitalizmu. Na początku lat 80. Japończycy dogadali się z Włochami, czego efektem była Alfa Romeo Arna i Nissan Cherry. Płytę podłogową i nadwozie robili Azjaci, a silniki, skrzynie i zawieszenie dostarczali Europejczycy. Oba

Re: I tu ciekawe porownanie by bylo

chwila...) jest najbardziej awaryjnym samochodem jaki kiedykolwiek posiadałem ja, bądź ktokolwiek z mojej rodziny. Problemy z silnikiem w scenicu to tylko początek góry lodowej. Poduszki pod silnikiem wymieniane co parę tysięcy kilometrów (to generuje ogromne koszty wbrew pozorom), po kilku latach

Re: Najmniej awaryjne auta 2012 r.

To Renault w tym zestawieniu to jakiś żart, podobnie Ople przecież one mają silniki z Fiata i części z Chevroleta czyli obok francuzów najbardziej awaryjnych marek, ciekawe jakim cudem całość ma być bezawaryjna? tutaj nawet składanie w Niemczech nie pomoże.

Najbardziej awaryjne silniki

Coś mi się tak skojarzyło i okazało się słusznie. Podobieństwo widać, he he he Najbardziej awaryjne marki silników: 1. MG Rover (7,88%) 2. Audi (3,71%) 3. Mini (2,51%) 4. Saab (2,49%) 5. Vauxhall/Opel (2,46%) 6. Peugeot/Citroen (2,26%) 7. BMW (2,20%) 8. Renault (2,13%) 9. Volkswagen (1,91%) 10

3 używki do wyboru-co wybrac?

może niezbyt pasujące do siebie, ale trudno. jazda mieszana, nie musi byc duzy (bo juz jeden w rodzinie jest), jak najmniej awaryjny, ekonomiczny. Wybór taki: Ford Focus z 2008 (silnik 1.6, 100KM, przebieg 119 tys!! - i to mnie martwi, wyposażenie full, najbardziej full z pozostalych propozycji

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

usportowionych aut - wyższe o połowę (Ford Focus ST), dwie trzecie (Golf GTI) lub nawet dwukrotnie (Audi S4, BMW M3). . Strzeż się tych aut Ale nawet wśród tańszych aut łatwo wdepnąć na minę i wybrać wersję kosztowną w naprawie lub wybitnie awaryjną. Np. Audi A4 B6 2.0 TDI PD Multitronic (beznadziejny silnik

Re: co polecacie za 23 tys,prowadzenie i bezawary

-cloclo80 napisał: > Opel Astra II. > Zawieszenie ma opinie najlepszego w grupie samochodów bez niezależnego > zawieszenia z tyłu. czyja to opinia ? Proszę podać źródło. Za to w grupie 16V benzyna ma opinię najbardziej awaryjnego silnika

Czy kupno nowej Skody Octavii to dobry pomysł

, nieskomplikowany silnik 8 zaworowy, który spokojnie bez awaryjnie powinien służyć przez 5, 6 lat użytkowania auta. Do tego bardzo dobrze znosi LPG. Wyposażenie wybrałem jak najwyższe, ponieważ uważam, że wnętrze musi być miłe dla oka. Ale proszę o radę czy warto kupić ten model za 70 000zł. Z tego, co mi

Re: co wybrac z tej trojki (czworki)?

daria.1 napisała: A ty sie znasz / > 1 .BMW Najmniejszy przy omawianych wrecz malutki i chociaz ma wiele zalet to zdecydowanie najbardziej awaryjny w/g statystyk nie sasiadow.Jak na Polskie drogi zawieszenie bedzie kosztowne. > 2.MONDEO -dobry silnik i zawieszenie

diesel czy benzyna + gaz

was informację, który silnik jest najbardziej wytrzymały (najmniej awaryjny) oraz nabardziej ekonomiczny (ilość litrów na 100 km). Zależy mi na jaknajtańszej eksploatacji "nowego" auta. O dieslu niestety nie wiem NIC. Sprawa jest dość pilna, gdyż mam na oku fajnego mondziaka z 1995 roku

benzyna + gaz, czy diesel?

was informację, który silnik jest najbardziej wytrzymały (najmniej awaryjny) oraz nabardziej ekonomiczny (ilość litrów na 100 km). Zależy mi na jaknajtańszej eksploatacji "nowego" auta. O dieslu niestety nie wiem NIC. Sprawa jest dość pilna, gdyż mam na oku fajnego mondziaka z 1995 roku

Re: Tak, sądząc po tym, co piszesz.

temu, corsą c. Nie jest głośna i nie podnosi zużycia paliwa, na tym w zasadzie kończą się jej zalety. Spowalnia auto, ale Opel daje teraz do niej specjalnie mocniejszy silnik niż do wersji z manualem, co powinno niwelować różnicę, przynajmniej częściowo. Największą jej wadą jest "wahanie się

Re: Temat samochodowy... poniekąd

legendy przejdzie własnie jako samochód z najbardziej awaryjnym układem przeniesienia napędu. Miałem przypadek ze w nówce sztuce trzykrotnie wymieniano skrzynie biegów. Za czwartym chcieli wymienic skrzynie z silnikiem ale skończyło sie na zwrocie kasy za auto. Co do Toyoty. Bezawaryjna aczkolwiek

Re: Volkswagen Passat czy Opel Vectra???

Ja do opla nic nie mam ale poprostu pośród innych marek ta królowała w awariach. W większości to były w miare świeże auta - DTL i DTI głównie w takich chodzą. Co do isuzu i silników TD/D to jak najbardziej tak, ale te zwykłe z pompą rotacyjną to dobre silniki. Ale późniejsze modyfikacje w strone

Re: ej

, Seat najtwardszy. Oznacza to, ze Skoda najbardziej komfortowo wybiera nierówności, a Seat najlepiej się prowadzi. VW to kompromis między tymi autami. Najciekawszy wydaje się silnik 1,4 16V oferowany w 3 wersjach mocy : 75, 80 i 85 KM. Każda jest ok. Te auta nie psuja się jakoś szczególnie, a jak juz im

Re: Citroen C5, czy jak reszta - VW, Audi, lub Op

No o ile z oplem czym fordem citroena porównać jeszcze można, to z VW już mniej a z Audi to już w żadnym przypadku. Citroen nie sprawia problemów przez pierwsze 3-4 lata eksploatacji. Potem zaczyna się sypać. Francuzkie auta są dość awaryjne, elektryka nie znosi wilgotnego klimatu. Citroeny są dość

Re: Najbardziej awaryjne auto jakim jeździliście

Gość portalu: NEMO napisał(a): > Napiszcie jakie auto Waszym zdaniem jest najbardziej awaryjne. > Zobaczymy jaka marka będzie się powtarzać najczęściej. 1. Fiat Punto I. W ciągu dwóch lat niezbyt intensywnej esploatacji szlag trafił sprzęgło i tylne zawieszenie - z grubszych rzeczy. 2

Opel Omega 3.2 Executive - Czy ktoś miał styczność

Opli i wiem że mój model był jednym z najbardziej awaryjnych Opli w historii tego producenta . Ale na automatyczną skrzynię nie narzekam i silnik też w porządku ,tylko co do karoserii i paru innych szczegółów można się przyczepić . Tak więc co myślicie o Omedze 3.2 Executive .Proszę tylko o

Czerwony glikol vs czerwony glikol

Hmm.... Może lexus będzie wiedział. Tak sobie dumam, czy mogę sobie zmiksować czerwony płyn chłodzący Opel z czerwonym płynem chłodzącym K2? Czy potem czekać mnie będzie wymiana powtórna płynu? * * * Mam sytuację awaryjną ze Swiftem, chociaż bidulek nic tu nie zawinił. Po prostu pechowo pojazd

Dlaczego wlasciwie Polak kupuje Skody?

Nie widze zadnego racjonalnego wytlumaczenia. Wezmy dla przykladu Fabie. 1. Nie jest wcale najtansza w swojej klasie, jest posrodku. 2. Nie jest najmniej awaryjna, tez jest posrodku, zreszta w tych statystykach 1% nic nie znaczy. 3. Jest brzydsza od wszystkich konkurentow, nawet od Opla Agili 4

Re: Audi A4 1.9TDi vs Peugeot 407 1.6 HDi

Model 407 Peugeota jest w tej chwili chyba najbardziej bezawaryjnym modelem tej marki. Wszystkie liczace się rankingi wskazują, że 407 jest w ścisłej czołówce aut nie sprawiajacych problemów: tinyurl.com/6nvnsh W ostatnim wydaniu tygodnika "MOTOR" ( 21.04.2008 )znalazło sie omówienie

Re: Cała prawda o niezawodności?

.Moze byc taka sytuacja ze w 9 letnim samochodzie A 20 razy zepsul sie element ktorego naprawa to koszt 10zl a w rocznym samochodzie B tylko raz padl silnik -koszt 10tys zl .To ktory w/g tego rankingu jest mniej awaryjny?

Re: Samochod za ok 5-6 tys. Jaki?

zachodu . To co moge ci najbardziej polecic z czystym sumieniem to rogladanie sie za czyms taki aukcja.onet.pl/show_item.php?item=95883520 silnik oczywiscie dowolny ,to bardzo trwaly nieawaryjny samochod ,ma bardzo dobra opinie i zapewniam ciebie ze czesci do niego kosztuja nie wiecej

Re: Jakie auto za takie pieniądze? - help

doswiadczen odradzalbym samochody francuzkie sa najbardziej awaryjne,skupilbym sie na samochodach niemieckich lub japonskich z tym ze te ostatnie choc bezproblemowe troszke drozsze w czesciach.z ekonomicznego punktu widzenia polecilbym zakup auta 2-3 letniego kupionego w salonie z niewielkim przebiegiem

Re: Dlaczego wlasciwie Polak kupuje Skody?

. Nie jest najmniej awaryjna, tez jest posrodku, zreszta w tych statystykach > 1% nic nie znaczy. To znaczy, że pod względem awaryjności nie mozna jej nic zarzucić. > 3. Jest brzydsza od wszystkich konkurentow, nawet od Opla Agili Kwestia gustu > 4. Wcale nie jest najlepiej wyposazona, a

Opel Astra II

; samochody francuzkie sa najbardziej awaryjne,skupilbym sie na samochodach > niemieckich lub japonskich trochę w tym racji jest, jako Polka wybierz samochód produkowany w naszym kraju, daj zarobić polakom. Czy zależy Ci aby nasz kraj był bogaty i nie miał bezrobocia? Tak? To obowiązkowo polski samochód

Fiaty...

Gość portalu: Piotr napisał(a): > Byl na forum watek o najbardziej awaryjnych samochodach. Probujac na jego > podstawie wysnuc jakies generalne wnioski dochodzi sie do tego iz najbardziej > awaryjne sa: > 1. Fiaty (te starsze i to nie jest zaskoczenie), to juz zalezy ktore

Re: Bitwa o Alfę

Opla, Saaba, GM, Holdena i czego tam jeszcze... Auto może będzie bezpieczniejsze, lepiej wyposażone, mniej awaryjne ale spokojnie można znaleź głosy, szczególnie wśród tych , którzy mieli nie jedną Alfę, że to już nie to co drzewiej... Niedługo tylko znaczek (i karoseria) będzie ją wyróżniał od

Re: Sam. francuskie-jakie modele najmniej awaryjn

zadniem > modele sa najbardziej klopotliwe w naprawie dla naszych panów Wiesiów-złotych > rączek? Czy narzekania tego typu mechanikóe na upierdliwośc napraw samochodów > francuskich wynika z ich odmiennej konstrukcji od róznych golfów,opli, fordów > których masa u nas jeżdzi i z nimi maja

Re: &#62Rodzice z małym dzieckiem czym jeździcie

i nie mogłem wyjść z podziwu - to najbardziej > funkcjonalne auto jakie widziałem. Przy mnie facet jak obejrzał to od razu > zmienił rezerwację z RAV 4 na Avensis Verso. Picnic to poprzednik Avensisa > Verso produkowany do 2001 roku z silnikami 2.0 benzyna i 2.0 t.diesel. Niewiele >

Re: &#62Rodzice z małym dzieckiem czym jeździcie

i nie mogłem wyjść z podziwu - to najbardziej > funkcjonalne auto jakie widziałem. Przy mnie facet jak obejrzał to od razu > zmienił rezerwację z RAV 4 na Avensis Verso. Picnic to poprzednik Avensisa > Verso produkowany do 2001 roku z silnikami 2.0 benzyna i 2.0 t.diesel. Niewiele >

Re: &#62Rodzice z małym dzieckiem czym jeździcie

Gość portalu: robert napisał(a): > Dzięki za sugestię, choć francuców szczerze mówiąc nie brałem pod uwagę, sporo > słyszałem o awaryjności tej nacji... Dobrze słyszałeś, dochodzą też do tego kłopoty z odsprzedażą za w miarę rozsądną cenę. To samo dotyczy też Opli i Fordów - dużo

Re: Dlaczego wlasciwie Polak kupuje Skody?

> sprzedających się aut w Polsce. > Rowniez Corsa i Getz. Tansze i lepsze. Wiec czemu ich nie kupujecie? Bo macie kompleks Skody? > > 2. Nie jest najmniej awaryjna, tez jest posrodku, zreszta w tych statysty > kach > > 1% nic nie znaczy. > To znaczy, że pod względem

Re: renault megane 1996r. co sądzicie o takim auc

. No i kupiłem bo miał 10 KM więcej od Opla i Forda iładnie wyglądał :) W owym czasie zakup ten budził zachwyt sąsiadów ale ten najbardziej zazdrosny wypatrzył znaczek Renault i pukał sięw czoło mówiąc aleś Ty idiota kupiłeś najgorsze z zachodnich aut:) Cóż teraz to autko jest w rodzinie i dzielnie

11 ad. na głupia prowokację

Nie widze zadnego racjonalnego wytlumaczenia. Wezmy dla przykladu Fabie. 1. Nie jest wcale najtansza w swojej klasie, jest posrodku. 2. Nie jest najmniej awaryjna, tez jest posrodku, zreszta w tych statystykach 1% nic nie znaczy. 3. Jest brzydsza od wszystkich konkurentow, nawet od Opla Agili 4

Re: Clio2, P206, Ibiza, Corsa czy Punto2 ???

> CO to znaczy ze cena nie jest adekwatna do samochodu???? To znaczy tyle ze: wyposazenie + silnik + wielkosc = cena, ktora jest sporo wyzsza od konkurencji. > Wybrales strasznie tendencyjnie. 206 to najbardziej awaryjne auto ze wszystkich > > wymienianych. Poza tym jest moim

polonez i ergonomia???!!!

między naprawą główną silnika a np. wymianą wyłącznika świateł awaryjnych. Osobiście wiem, że np z palio jest masa problemów, to fakt, ale np vectra 1,6 16V nie miala na dystansie 250kkm zadnych nieplanowanych napraw (poza wymiana wydechu,co jest nie do unikniecia przy jazdach w miescie). > Bardzo

Ups! post gigant - troche sie rozpisalem...

; - male spalanie (silnik 1,2), rzadkie i tanie przeglady. Szczerze mowiac to kazdy z wymienionych samochodow ma jakies zalety i wady. Sprobuje Ci przyblizyc moje spostrzezenia: # Opel Corsa - Tandetne plastiki, czeste przeglady, drogie gadzety...jesli 16V to nie powinna telepac. Gorzej jest z wersja z

Re: polonez i ergonomia???!!!

naprawa > > wolskwagen 6 > > ford 4 > > opel astra 4 > > alfa romeo więcej niż 10 > > > > wszystkie auta kupione jako nowe > Jeżeli porównujemy, to powiedzmy, jakie to były naprawy - bo jest różnica > między naprawą główną silnika a np. wymianą wyłącznika

Re: silnikii diesla isuzu w oplach

.. Ponoc w Omegach ten sam trzylitrowy silnik od Isuzu świetnie sobie radził ale ze względu na jego rozmiary na potrzeby saaba musili zmniejszyć miske olejową i stworzyli w ten sposób najbardziej awaryjny silnik diesla :-) I wtedy właśnie sie tych głupot (jak sie okazuje) o zmianie dostawcy silników

Re: Opel Vectra

w zasadzie w calej rozciaglosci nie zgadzam sie z opinia autora. jezdze takim samochodem i musze powiedziec ze jest to zdecydowanie najbardziej awaryjne auto w moim zyciu! permanentne problemy z silnikiem, makabrycznie wysokie zuzycie paliwa, etc. jak na samochod, ktory ma 2 lata, jest to

Re: Najbardziej nieudane silniki ostatnich 20 lat

opisze to, z czym sam mialem kontakt: skoda: 1,3 w favorit dwoch sasiadow mialo takie i obu pekl blok silnika przy +/- 50 000 km. przypadek? opel: 1,4 nz w astrze. 60 km w papierach, osiagi jakby bylo 45 km, a spalanie jakby bylo ich 160. jezdzilem przez jakis czas taka sluzbowa. rozpacz. ford

Re: Najbardziej nieudane silniki ostatnich 20 lat

uszkodzenie uszczelki pod glowica. Natomiast pekniecie bloku silnika swiadczy wylacznie o niechlujstwie serwisujacych-pekalo mocowanie alternatora- jesli ktos po wymianie paska klinowego (albo lancucha rozrzadu) nie dakrecil srub mocujacych, blok silnika pekal wlasnie w tym miejscu. > opel: 1,4 nz w

Re: 10 najbardziej zawodnych samochodów - Top Gea

auta? ;-) Mi Maluch też się za bardzo nie psuł. W > każdym razie mniej niż np. Ople. :-) Nie mam na myśli tylko własnych aut ale i znajomych,którzy codziennie rano dojeżdżają do pracy tymi awaryjnymi pojazdami od lat i z którymi wymieniam doświadczenia więc nie opieram swoich doświadczeń na 2

Re: 10 najbardziej zawodnych samochodów - Top Gea

np. Ople. :-) > Zastrzeżenie mam do ogólnikowości tego "raportu" Dla mnie bardziej istotne > by > było gdyby to był konkretny model auta z konkretnym silnikiem, bo np fakt > awarii auta X z silnikiem diesla nie oznacza że auto X z silnikiem benzynowym > też sie psuje i

Re: 10 najbardziej zawodnych samochodów - Top Gea

; każdym razie mniej niż np. Ople. :-) > Nie mam na myśli tylko własnych aut ale i znajomych,którzy codziennie rano > dojeżdżają do pracy tymi awaryjnymi pojazdami od lat i z którymi wymieniam > doświadczenia więc nie opieram swoich doświadczeń na 2 samochodach. OK, ale masz np. 100000