mazda 3 komputer pokładowy

Filip Trusz

Co znajdziemy w salonie Mazdy?

Co znajdziemy w salonie Mazdy?

Mazda to jeden z najciekawszych producentów na rynku. Samochody z Kraju Kwitnącej Wiśni wyróżniają się na drodze nie tylko elegancką stylistyką, ale też silnikami. Mazda zdaje się też opierać modzie na downsizing

Mazda CX-3 | Ceny w Polsce | Dobrze wyposażona

Mazda CX-3 zadebiutuje w polskich salonach już na początku wakacji. Bazowa cena wydaje się dość wysoka, ale za to odwdzięcza się całkiem bogatym wyposażeniem

Mazda MX-5 | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjna

Mazda zdradziła polski cennik i dane techniczne swojego roadstera w najnowszej odsłonie

Nowa Mazda 3 sedan w cenie hatchbacka

Nowa Mazda 3 sedan w cenie hatchbacka

Nowa Mazda 3 sedan w cenie hatchbackaCeny zaczynają się od 67 900 złCeny nowej Mazdy 3 sedan zaczynają się od 67 900 złTak jak w przypadku większej "szóstki", nowa Mazda3 będzie oferowana we dwóch typach nadwozia w tej samej cenie, tyle tylko, że mała limuzyna będzie dostępna od drugiej

Mazda 3 od 62 900 zł

Mazda 3 od 62 900 zł

Mazda 3 od 62 900 zł W polskich salonach Mazdy można już zamawiać nową generację "trójki" W polskich salonach Mazdy można już zamawiać nową generację "trójki". Za najtańszą odmianę japońskiego kompaktu w wersji hatchback trzeba zapłacić 62 900 zł Za najtańszą odmianę Mazdy 3 w

Mazda 3 | Pierwsza jazda | Nic na siłę

Mazda 3 | Pierwsza jazda | Nic na siłę

nawet po coraz większych szczelinach nadwozia (tańsza technologia wykonania). Oglądając nową 3-kę od razu rzuca się w oczy, że Mazda uznaje takie cięcia za ślepą uliczkę, z której ciężko będzie zawrócić i nie zamierza się w nią pakować. Inne podejście do budowy samochodów widać już po samych proporcjach

Mazda2 od 47 700 zł

Mazda2 od 47 700 zł

lusterka, centralny zamek, radio CD/mp3 i wspomaganie kierownicy. Wersja Exclusive to dodatkowo m.in.: elektrycznie składane i podgrzewane lusterka, podgrzewane przednie fotele, sterowanie audio na kierownicy i komputer pokładowy. Na pokładzie wersji Exclusive Plus znajdziemy jeszcze reflektory

Opel Corsa 1.0 Cosmo | Test | Udało się

Opel Corsa 1.0 Cosmo | Test | Udało się

komputer pokładowy, czy dzielone oparcie tylnej kanapy nadal trzeba dopłacić ekstra. Dobrze wyposażona Corsa nie jest tania, ale w tej klasie trudno znaleźć konkurenta oferującego równie bogatą listę opcji Testowa Corsa Cosmo (najwyższa specyfikacja) oferuje standardowo m.in. reflektory biksenonowe ze

Nowy Ford Mondeo | Pierwsza jazda | Nareszcie!

Nowy Ford Mondeo | Pierwsza jazda | Nareszcie!

nadal stoi ono na wysokim poziomie. Kręte, górskie drogi w okolicach Malagi nie były w tym aucie męczące. Ponarzekaliśmy już na deskę rozdzielcza, ale musimy do niej wrócić. Regulacja adaptacyjnego zawieszenia CCD jest ukryta w menu komputera pokładowego. Przez to dopiero po jazdach dowiedzieliśmy się

Mazda 3 FL - test | Pierwsza jazda

Mazda 3 FL - test | Pierwsza jazda

dopiero na mokrej nawierzchni. I to mimo zastosowania mechanicznej szpery oraz systemu ograniczającego moment obrotowy na pierwszych trzech biegach. Po kilku chwilach wiem już, że najmocniejsza Mazda 3 nadal jest potulną dziewczynką. Dłuższa podróż obejdzie się bez nauszników, a i sztywne zawieszenie

Mazda 3 MPS - test | Za kierownicą

Mazda 3 MPS - test | Za kierownicą

muzyki wylewającej się przez otwarte okno kierowcy z dziesięciogłośnikowego systemu audio firmy Bose.Tylko spokojnie Używana Mazda 3 (2003-2009)Cały ten nastrój nieco tonuje wystrój wnętrza. Co jak co, ale po wiele obiecującym wyglądzie zewnętrznym można by oczekiwać kosmosu co najmniej na miarę środka z

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

kreatywnej księgowości. Prawą stronę deski rozdzielczej "szóstki" wykonano z miękkiego, lewą zaś - z twardego tworzywa.Kokpit Mazdy 6 wypada teraz odrobinę szlachetniej i... bardziej logiczne, a to za sprawą uproszczonego sterowania komputerem pokładowym. Z poziomu kierownicy nie można już co

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

komputer wskazywał spalanie na poziomie ok. 7 l/100 km). Motor wykorzystuje dwie turbosprężarki połączone szeregowo. Pierwsza, wysokociśnieniowa o zmiennej geometrii łopatek (VGT) pracuje przy niskich prędkościach obrotowych silnika, zapewniając szybszą reakcję na gaz. W średnim zakresie dołącza do niej

Mazda 3 - test | Za kierownicą

do częstej redukcji biegów. Z tym nie ma problemu, bo drążek skrzyni biegów ma precyzyjne i krótkie drogi prowadzenia. Długą "piątkę" zestrojono zdecydowanie do oszczędnej jazdy ze stałą prędkością. Dlaczego nie ma szóstki? Nie wiadomo. Obserwując wskazania pokładowego komputera

TOP 10 | Najmniej przydatne patenty

TOP 10 | Najmniej przydatne patenty

cyfrową tablicą rozdzielczą rodem z filmu science fiction, spotykaną w autach z lat 80. (zobacz nasz ranking najfajniejszych zegarów ). Mazda 3 2.0 i-stop - TEST Mazda 3 - ogłoszenia Producenci mają na to wiele sposobów - guziki na kierownicy, pierścień na dźwigni kierunkowskazów (Opel) albo guzik na

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

oparcia i uzyskać płaską podłogę, wystarczy chwycić za klamkę wbudowaną w ściankę bagażnika. W wersji sedan zastosowano funkcjonalne, chowane w rynnach zawiasy tylnej klapy.Oto nowa Mazda 3 sedan w całej okazałości"Szóstka" nie grzeszy zbyt dużym rozstawem osi, ale pod względem przestronności

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

znalazła się u progu lat 90. "Trójka" otarła się nawet o zwycięstwo w europejskim plebiscycie COTY 2004.Mazda 3 powstała na Fordowskiej platformie C1, zastosowanej także w Fordzie Focusie i Volvo S40. Na rynek trafiła w dwóch wersjach nadwoziowych - jako 5-drzwiowy hatchback i 4-drzwiowy sedan

Mercedes-AMG GT S | Pierwsza jazda | Sport ma we krwi

Mercedes-AMG GT S | Pierwsza jazda | Sport ma we krwi

zawitał system start/stop. Ale kto przejmowałby się zużyciem paliwa, zwłaszcza w USA i gdy komputer pokładowy wskazuje spalanie w milach na galon? Jedziemy dalej. Już od niskich obrotów silnik ochoczo zabiera się do pracy, liniowo dostarczając siłę napędową. Pierwszą "setkę" zobaczymy już po 3,8

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

winduje ten wynik do 10 litrów. Codzienne przedzieranie się przez miejskie korki zaowocuje wynikiem 9-10 litrów.Na drodze Mazda 3 okazuje się zwinnym, dopracowanym kompaktem. Jędrne zawieszenie zapewnia przyzwoity komfort jazdy i za nic ma kręte odcinki. Dopiero w ciasnym łuku auto potrafi zarzucić tyłem

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Citroen C4 433/179/149 cm 260,8 cm 408 l Mazda 3 446/175,5/147 cm 264 cm 340 l Kia cee'd 425/179/145 cm 265 cm 340 l Fiat Bravo 433,6/179,2/149,8 cm 260 cm 400 l Honda Civic 424,8/176,5/146 cm 263,5 cm 485 l Więcej i prościej niż inni - zdaje się, że tędy właśnie wiedzie

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

wrażenie. Znany i ceniony turbodiesel o pojemności 1,6 litra pracuje z aksamitną kulturą. Na biegu jałowym trudno zidentyfikować, jakim paliwem się żywi, chyba że spojrzymy na ekran komputera pokładowego (do wersji Seduction włącznie monochromatyczny). Poza miastem podaje on wartość około 4,5 l/100 km, ale

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

płaski tunel środkowy i ustawny, 505-litrowy bagażnik, ukryty pod elektrycznie podnoszoną tylną klapą. I tu jednak Citroen musi uznać wyższość konkurencji. O ile Renault Laguna (508 l), Ford Mondeo (494 l) czy Mazda 6 (519 l) dysponują zbliżoną pojemnością, o tyle Toyota Avensis (543 l), VW Passat (603 l

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

) sprzedaż firmy spadła z ponad miliona egzemplarzy do poziomu 400 tys. sztuk rocznie. Aurora próbowała przekonać nabywców luksusowym wyposażeniem - okładzina z drewna orzechowego, 2-strefowa klimatyzacja, komputer pokładowy, fotel kierowcy z pamięcią ustawień. Premierę poprzedziły zaawansowane badania

Hyundai i40 - test | Pierwsza jazda

ma m.in.: 6 poduszek powietrznych, system stabilizacji toru jazdy (można go odłączyć), elektryczny hamulec ręczny, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, manualną klimatyzację, obszytą skórą kierownicę, częściowo podgrzewaną przednią szybę, komputer pokładowy oraz radio CD/mp3 z wejściem AUX/USB

Kompakt kompaktowi nierówny

kolumnę kierownicy, ABS, ESP, TCS, EBA, ręczną regulację wysokości fotela kierowcy, centralny zamek, komputer pokładowy, elektrycznie otwierane szyby w przednich drzwiach, reperaturkę do naprawy koła (za koło dojazdowe trzeba zapłacić 100 zł, za pełnowymiarowe 200 zł). To niezbyt bogata oferta, a niestety

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

podstawowego Yarisa Terra obejmuje: 4 poduszki pow., radio CD/mp3, sterowanie z kierownicy i gniazdo USB, komputer pokładowy, dwupłaszczyznową regulację kierownicy i elektrycznie sterowane szyby przednie oraz lusterka.Wersja Luna to dodatkowo 15-calowe koła, zdalnie sterowany centralny zamek, lakierowane

Deszcz rabatów

, reflektory ksenonowe, radio Concert, alufelgi 16", Audi Parking System) w cenie promocyjnej 6 810 - 8 630 zł, zależnie od wersji (oszczędność 6 830 - 8 660 zł)A4: - pakiet promocyjny Comfort (m.in. klimatyzacja automatyczna, reflektory ksenonowe, autoalarm, komputer pokładowy Audi Parking System) w

Nieudane ataki na klasę premium

pokładzie ABS. Bogate wyposażenie: komputer pokładowy, podgrzewana przednia szyba, samopoziomujące się zawieszenie, elektryczne fotele z pamięcią ustawień, a nawet napęd 4x4 i duża ilość miejsca w kabinie nie przysporzyły Scorpio popularności w latach 90. ze względu na wpadki jakościowe i korozję nadwozia

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

zwrócone w stronę kierowcy. Na szczęście mają analogowe wskazówki i łagodne, bursztynowe podświetlenie. Obok obrotomierza i prędkościomierza znalazł się ekran komputera pokładowego i gadżet przydatny dla miłośników jazdy eco. Obserwacja nijako wyskalowanego paska to jednak zajęcie dla wytrawnych

Czy warto czekać

pewno bez zmian pozostaną wersje wyposażenia. Najprawdopodobniej producent przemianuje Astrę II na Astrę Classic. Opinia auto+ Jeśli szukasz wersji podstawowych, kup obecną generację Astry. A jeśli pragniesz czegoś więcej, poczekaj na Astrę III MAZDA 3 PRZYRODNIE RODZEŃSTWO We Frankfurcie zostanie

Skoda Superb 1.8 T Elegance

, a cena wyszukanej Lancii Thesis nie schodzi poniżej 166 000 zł. W wyposażeniu standardowym obu wersji Superb - podstawowej i testowanej - znajdują się cztery poduszki powietrzne, ABS i ESP, elektronicznie sterowana klimatyzacja, komputer pokładowy, reflektory ksenonowe, radio Symphony, a także

żaden Fenomen VW

przekonał (i miał rację) że to żaden luksus, to norma. W standardzie Japończyków, nawet w tanich modelach jest np. elektryka szyb przednich, komputer pokładowy (w obecnym modelu colta np. podpowiada kiedy zmieniać biegi żeby było dobrze), manualna klimatyzacja (powiadają półautomatyczna, bo ma automatyczną