mazda 3 2005 zawieszenie tylne

Marcin Sobolewski

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Za młodu gromiła europejską konkurencję, dziś jest atrakcyjnym kąskiem wśród używanych "średniaków". Urodziwa, funkcjonalna i wyrazista na tle swoich poprzedniczek. Tylko czy tak jak i one, Mazda 6 ma niezawodność wpisaną w metrykę?

Mazda CX-7 - test | Za kierownicą

Na postoju Mazda CX-7 pręży terenowe muskuły, ale na drodze porusza się z lekkością auta sportowego. I choć do salonów wjeżdża właśnie odświeżony model, to wciąż możemy kupić przecenioną wersję sprzed liftingu. Warto?

CR: Auta używane godne polecenia

Consumer Reports ogłosił listę najlepszych ich zdaniem samochodów używanych z rynku USA. Czego szukać w amerykańskim komisie, by cieszyć się solidnym, bezpiecznym i niezawodnym autem?

Która generacja Mazdy 626/6 podoba Ci się najbardziej?

Która generacja Mazdy 626/6 podoba Ci się najbardziej?

Mazda 626 (GA) 1978-1982Mazda 626 (w Japonii zwana Capellą, typoszereg GA) po raz pierwszy pojawiła się na rynku w 1978 roku jako następczyni modelu 616. Pierwsza generacja miała tylny napęd, a do jej napędu służyły benzynowe silniki o pojemności 1,6 i 2 litrów.=> galeria zdjęćMazda 626 (GC

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

odsłonie w 2005 roku i po tylu latach aż się prosi o następcę. Oferta jest już ograniczona jedynie do silników benzynowych, ale wciąż w ofercie znajdują się dwie wersje nadwoziowe, krótka i długa. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): hatchback 3-drz. (4,06 x 1,81 x 1,70 m; 184/964 l) kombi 5-drz

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - test | Za kierownicą

Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - test | Za kierownicą

, dobre prowadzenieHAMULEC Mało porywająca deska rozdzielcza, twarde zawieszenie, jedna wersja wyposażenia, brak opcjiKompendium - Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport Nadwozie 5-dr., 5-os. Silnik turbodiesel, R4, 2183 cm3 Moc 185 KM przy 3500 obr./min Moment 400 Nm przy 1600 obr./min Napęd na koła

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

prowadzenia wybierze raczej coś z katalogu Renault Sport. Lecz Renault podkreśla, że ten samochód prowadzi się rewelacyjnie. Wszystko przez skrętną oś tylną. Renault Laguna - Ołoszenia Tylną oś skrętną oferowali japońscy producenci. Można je było spotkać w niektórych Mazdach, czy Hondach. Z czasem

Wybierz najlepszą generację Toyoty Camry

Wybierz najlepszą generację Toyoty Camry

2,4 litra (158 KM), a miejsce V-szóstki o pojemności 3 litrów zajęła w 2004 roku jednostka o pojemności 3,3 litra (od 2005 roku z nowym, 5-biegowym automatem).Camry VX30 znacznie urosła w stosunku do poprzedniczki (rozstaw osi zwiększył się o 5 cm). Mimo stonowanej stylizacji, współczynnik oporu

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

, chociaż w przeciwieństwie do nich jest sedanem, a nie - odpowiednio - fastbackiem i liftbackiem. C6 zaprezentowano w 2005 roku, a do jego napędu służyły diesle o mocy 170, 204 i 240 koni oraz 3-litrowa V-szóstka o mocy 211 koni. Legendarny komfort zapewnia hydropneumatyczne zawieszenie, ale w wyposażeniu

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

. z Hondą CR-V i Toyotą RAV4. Niegdyś w Europie występował pod nazwą Maverick. Bliźniacze auta to Mazda Tribute i Mercury Mariner. Do napędu Escape służy 4-cylindrowy silnik 2.3 o mocy 156 koni lub 3-litrowy, 200-konny silnik V6. Mniejsza jednostka występuje również w połączeniu z małym silnikiem

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

;.Citroen C6  Awangardowy styl tego modelu kontynuuje tradycję modeli CX i XM, chociaż w przeciwieństwie do nich jest sedanem, a nie - odpowiednio - fastbackiem i liftbackiem. C6 zaprezentowano w 2005 roku, a do jego napędu służą diesle o mocy 170, 204 i 240 koni oraz 3-litrowa V-szóstka o mocy 211

Ford Fiesta (1995-2001) - opinie Moto.pl

w codziennej eksploatacji. Zawieszenie, które pewnie i precyzyjnie prowadzi Fiestę, niestety nie grzeszy trwałością.Sporo problemów wiąże się też z silnikami. Na pocieszenie pozostaje to, że większość awarii nie prowadzi do unieruchomienia auta, co potwierdzają raporty ADAC. Na uwagę zasługuje dość

Tour de Pologne - Ford Focus pod lupą

wóz na świecie. To po części wyjaśnia, dlaczego zamiast wyznaczać nowe ścieżki, Focus II podąża szlakiem poprzednika".Minęły dwa lata i Focus wciąż trzyma fason, choć ambitnych konkurentów mu nie brakuje (Opel Astra III, Peugeot 307, VW Golf, Seat Leon, Skoda Octavia, Citroën C4, Mazda 3

Re: Volkswagen pragnie Alfy Romeo

A okim uzytkownika wygląda to tak. Niestety nie miałem przyjemności jeżdzęnia Alfą, za to VW i japończykami tak. W skrócie, porównuję: 1. Honda Civic 1.4 benzyna, 90KM, 2002 (4 lata jak zacząłem jeździć, 44k stan licznika, dorzucone około 30k) 2. Mazda 3, 1.6 benzyna, 105KM, 2005 (3 lata jak

Mercedes standard!

kopii zleceń serwisowych. Z poważniejszych uszkodzeń wspomnę wymianę wahaczy tylnego zawieszenia,wymianę wszystkich opon,regularną(co 15tys)wymianę elementów zawieszenia(tak zwany łącznik stabilizatora),dwukrotną wymianę poszycia sufitu zalanego przez płyn do spryskiwacza szyby tylnej

Re: tylko japońce

usterek z jakimi spotkałem się przez prawie 120 tys.km,które przejechałem do tej pory Vaneo.W sumie problemów naprawionych lub nie było do tej pory ok.100.Musiałbym kiedyś to zliczyć korzystając z kopii zleceń serwisowych. Z poważniejszych uszkodzeń wspomnę wymianę wahaczy tylnego zawieszenia