lampki kontrolne

Krystian Wrocławski, mechanik samochodowy

Kontrolka oleju

Kontrolka oleju

Wielu kierowców uważa, że lampka kontrolna wskazuje poziom oleju i świeci tylko wtedy, gdy jest go za mało. To nie do końca prawdą.

Volkswageny i Skody do serwisów

Niektóre egzemplarze modeli up! i Citigo, wyprodukowane w okresie pomiędzy 14 stycznia a 19 marca 2013 r. w Niemczech, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników - stwierdził Volkswagen Group Polska w komunikacie przesłanym prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Volkswagen Golf Sportsvan | Polskie ceny

Volkswagen ujawnił pełen cennik najnowszego minivana segmentu C zwanego Golf Sportsvan. Najtańsza wersja kosztuje 67 690 zł

Volkswageny do serwisów!

Volkswageny do serwisów!

Passata B6 z silnikiem 2.0 TDI. Wykryto w nich wadę czujnika ciśnienia, zamontowanego przy filtrze cząstek stałych (DPF). Może powodować on nieuzasadnione zapalenie się lampki kontrolnej filtra na desce rozdzielczej. Akcja naprawcza dotyczy egzemplarzy, które zjeżdżały z taśmy między marcem 2008 a marcem

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

. By uniknąć długiego przestoju i kosztownych napraw, trzeba korzystać z usług renomowanych stacji benzynowych.Citroen C5 Tourer | Za kierownicą ElektronikaPicasso to samochód pełen elektronicznych niespodzianek. W sposób nieuzasadniony mogą zapalać się lampki kontrolne, mogą pojawić się też kłopoty

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

nieszczelności szyberdachu, czasami zacina się zamek pokrywy bagażnika. We wnętrzu warto sprawdzić stan przednich foteli. Ich siedziska łatwo się wygniatają, a stelaże zaczynają trzeszczeć. Elektronika Picasso to samochód pełen elektronicznych niespodzianek. W sposób nieuzasadniony mogą zapalać się lampki

Igła! Lepszej okazji nie znajdziecie

Igła! Lepszej okazji nie znajdziecie

zadbanych egzemplarzy znaleźć można na stronach szwajcarskich autokomisów, np. tutaj . Wiele mówi się o omijaniu okazji, ale gdy już się taką napotka, nagle gaśnie w głowie pomarańczowa lampka. Wolimy samochód "niebity" niż niegroźnie uszkodzony i z potwierdzoną historią napraw. Oto nasze

Akumulator

okresowej kontroli i regulacji. Obecnie zazwyczaj stosuje się elektroniczne - bezobsługowe i niewrażliwe na zmienne warunki atmosferyczne. Są jednak nienaprawialne. W razie uszkodzenia trzeba je wymienić.O wielu uszkodzeniach w obwodzie ładowania informuje lampka kontrolna w zestawie wskaźników. Nie należy

Suzuki SX4 DDiS Outdoor Line

prawie wyczynową jazdę. Po kilkudziesięciu kilometrach gładkiego asfaltu dróg Szampanii zjechałem na łąkę. I zaczęły się schody. Dłuższe przytrzymanie przełącznika (potwierdzone lampką kontrolną) uruchamia tryb Lock. Napęd zostaje wówczas zblokowany, co po deszczu - z ABS-em, EBD i ESP włącznie - wcale

BMW M6

nie zatrzymywać się przed każdym śpiącym policjantem. Trzy kilometry dalej spotykam już całkiem rozbudzonych policjantów. Dobrze, że silnik wciąż zimny, inaczej miałbym kłopoty. Nie pomógłby nawet przycisk "SOS" nad głową (wzywa BMW Assist). Wraz z tą na obrotomierzu gaśnie lampka kontrolna

lampka kontrolna silnika

Dziś jak odpaliłam auto nie zgasła żółta lampka kontrolna silnika. Czy ktoś z was miał taki przypadek i co to może być?

Re: lampka kontrolna silnika

> Nie spotkałem "lampki kontrolnej silnika" www.motofakty.pl/g2/art/6/3/49d46ee272fb5_d.jpeg

Re: lampka kontrolna silnika

Zanim zadzwonisz, ustal z instrukcją w ręku, która to lampka bo Twój opis nie jest precyzyjny. Nie spotkałem "lampki kontrolnej silnika" a ponadto lamoki "groźne" są nie żółte a czerwone jak np lampka ciśnienia oleju (bardzo ważna), lampka temperatury silnika (zaraz po

lampka kontrolna zmywarki AMICA ZWM

Nie wiem, czy mam powód do niepokoju i wzywania fachmana od zmywarek. Może ktoś z Was miał taki problem: zmywarkę mam Amicę ZWM, 45cm, uzywana jest średnio raz dziennie, miała ok. 2 m-cy przestoju, gdy nie była używana. I po tym czasie zaczęła świecić mi się lampka kontrolna wskzująca na zbyt małą

lampki kontrolne w skodzie fabii

Dzień dobry, jestem początkującym kierowca fabii. Niepokoi mnie następujący fakt: włączam zasilanie, zapalają się wszystkie lampki...., po czym część gaśnie, ale do czasu uruchomienia silnika palą się na czerwono trzy: alternator, EPC i jeszcze jedna, w tej chwili nie pamiętam. Po uruchomieniu

Re: lampki kontrolne w skodzie fabii

One informuja o prawidłowości działania podzespołów. Gasna wtedy gdy mierzony parametr osiaga właściwą wartość. Np: napiecie alternatoran osiągnie 14v lub czujnik ciśnienia oleju potwierdzi jego wartość.

Lampka kontrolna

prosze o pomoc Czemu w Golfie 1.9 TDI pali sie lampka kontrolna wsteonego podgrzewania silnika gdy chce przyspieszyc do 90 km/h,dzieje sie tak gdy silnik ma juz wlasciwa temp./swiece wymienilem na nowe/dziekuje za pomoc

Re: lampki kontrolne w skodzie fabii

>> jestem początkującym kierowca fabii. << Masło maślane. Wystarczy napisać "kierowcą fabii" >>włączam zasilanie, zapalają się wszystkie lampki...., po czym część gaśnie, ale > do czasu uruchomienia silnika palą się na czerwono trzy: alternator, EPC i je > szcze

Re: lampka kontrolna silnika

Wszystko jest ok, nie zauwazyłam żeby coś się działo. Znalazłam, że diagnostyka komputerowa jest w Pruszkowie na Białej, może warto podjechać...

Re: lampka kontrolna silnika

Dzięki. Czy trzeba jechać do ASO czy można w Pruszkowie u jakiegoś mechanika wykonać taką diagnozę komputerową?

Re: lampka kontrolna silnika

dokładnie to się nazywa lampka ostrzegawcza silnika.To jest chyba to co na zdjeciu, tyle że u mnie wyświetla się sam symbol bez żadnej nazwy. A mieszkam w okolichach Dragona.

Re: Pociąg lego City - problem z bateriami?

Dziękuję za odpowiedzi. tylko, że u nas w ogóle nie swieci się lampka kontrolna w box-ie (akumulatorze)

Re: lampka kontrolna silnika

justy3 napisała: > A jak rozpoznać tryb awaryjny? np. ograniczone obroty do 2500. -- Niektóre sprawy trzeba widzieć z przymrużeniem oka, jednak to drugie warto wtedy mieć szeroko otwarte. www.16dz.pow.mil.pl/wojsko/jednostki/16bsap.html

Re: lampka kontrolna silnika

justy3 napisała: > Fiesta'05 Jeżeli silnik nie pracuje w trybie awaryjnym to jest szansa że to nic groźnego, czy ostatnio samochód był tankowany? Może gorsze paliwo? -- Niektóre sprawy trzeba widzieć z przymrużeniem oka, jednak to drugie warto wtedy mieć szeroko otwarte. www.16dz.pow.mil.pl/

Re: lampka kontrolna silnika

Jaki to samochód? Czasami nie opłaca się jechać do "zwykłego" warsztatu lepiej od razu do serwisu bo i tak zapłacisz ponownie za badanie. -- Niektóre sprawy trzeba widzieć z przymrużeniem oka, jednak to drugie warto wtedy mieć szeroko otwarte. www.16dz.pow.mil.pl/wojsko/jednostki/16bsap.h

Re: lampka kontrolna silnika

justy3 napisała: > Wszystko jest ok, nie zauwazyłam żeby coś się działo. Znalazłam, że > diagnostyka komputerowa jest w Pruszkowie na Białej, może warto > podjechać... ale zadzwoń do nich i potwierdz czy maja mozliwośc podpiecia sie do Twojego samochodu.

Re: lampka kontrolna silnika

Ale tak jak pisałem, to może być po prostu błąd komputera, albo jakaś głupia awaria czujnika, która nie zniszczy ci silnika, więc do serwisu dojedziesz - choć nie napisałaś jakie są objawy - silnik nie muli? Równo pracuje? Obroty jak zawsze? Zgadzam sie z Leo - najgroźniejsze są te od oleju i od ukł

Re: lampka kontrolna silnika

Eee, to Wy jeździcie skomputeryzowanymi potworami, gdzie bez komputera nie da się nic zdiagnozować i nawet trudno podjąć decyzję, czy jazda do serwisu jest możliwa o własnych siłach. Tamte okolice to niestety nie mój rewir. Może ktoś stamtąd poda koleżance namiar na pana magika od auta ? -- Sprawy

Re: lampka kontrolna silnika

Zależy od samochodu. Na przykład w moim starym fordzie błędy sczytywało się podłączając diodę w odpowiednie miejsce. Wszystko odbywało sie bez komputera. We współczesnych samochodach z reguły nie jest tak łatwo. Musisz podzwonić po warsztatach.

Re: lampka kontrolna silnika

To może być wiele rzeczy. Coś jest nie tak z silnikiem, albo po prostu elektronika złapała błąd. Trzeba sczytać kod usterki i jak to po prostu błąd to go zresetować. No, ale to już zależy od auta. Pewnie bez wizyty w serwisie się nie obejdzie. To tak po mojemu.

Re: lampki kontrolne

Nie o lampki kontrolne tutaj chodzi. Sternick w jednym ze swoich postów napisał,że nowa - stara kobieta wywołała w nim bardzo gwałtowne uczucia. Ale też bardzo zależy mu na tej z którą był "bez uniesień". Jezeli podsumować całość tego co tu powiedziano, to wychodzi na to,że niestety

Re: a mi włącza się lampka kontrolna...

... gdy ktoś określa się jako "prawdziwy". Co to znaczy prawdziwy? Im bardziej innych nacji nienawidzi, tym prawdziwszy? A może tym prawdziwszy, im bardziej odmawia innym prawa do przynależności do jego narodu? Jura

Re: lampki kontrolne

fruwajka1 napisała: > Nie o lampki kontrolne tutaj chodzi. Sternick w jednym ze swoich postów > napisał,że nowa - stara kobieta wywołała w nim bardzo gwałtowne uczucia. i zapewne mogla, ufam ze ze wzwodem wlacznie. Nie wiemy co pod pojeciem (lozkiem?) "bez uniesień" siedzi, jednak

Re: Co Wam się zepsuło na gwarancji?

No to powiem że sporo. Ojcu w Polonezie na gwarancji naprawiali tylko niedziałającą lampkę kontrolną tylnego przeciwmgielnego. Mnie w Thalii naprawiali tylko przetarty kabel od centralnego zamka w kapie bagażnika. Poza tym na gwarancji nic więcej na było naprawiane.

Kontrolka ręcznego

Co może oznaczać gdy w trakcie jazdy zaczyna się na kilka sekund świecić lampka kontrolna od ręcznego (przede wszystkim przy skręcaniu)? Podobno poziom wszystkich płynów jest ok.

Re: Brak lampki kontrolnej świateł mijania w Op

oczywiście chodzi mi o brak lampki kontrolnej świateł mijania w fabrycznych autach. Może ktos wie jak zamontować taka kontrolkę?

lampka kontrolna swiateł zewnetrznych

Witam! Mam następujący problem - w Poldku Atu swieci się nonstop czerwona lampka kontrolna swiatel zewnetrznych - wszystkie swiatla dzialaja - czy to moze byc chip sterujacy - byl wymieniany w tej samj sytuacji 3 miesiace temu - do tego czasu wszystko było ok. gdy lampka swiecila ostatnim razem

Re: lampka kontrolna zmywarki AMICA ZWM

a ile wsypujesz tej soli? zazwyczaj trzeba wsypać pół pudełka conajmniej, aż zgaśnie lampka, wtedy powinno być ok

Re: lampka kontrolna zmywarki AMICA ZWM

tak, właśnie ok. pół pudełka wsypuję soli, potem uzupełniam, tak że dozownik (jego pojemność to 1.2kg) jest niemal pełny;

lampki kontrolne

fruwajka1 napisała: > "Odszedłem. Po wielu tygodniach przemyśleń "za", "przeciw"." > Miłość nie jest taka wyrachowana. Rozumiem ze Ty np masz na czole takie dwie lampki. O poranku sprawdzasz w swoim magicznym lusterku: zielona -> zostaje czerwona -> biore

Re: Czy powinnam dokarmić mm? Alarmujący (?) przy

jesli lekarz twierdzi, ze niemowle "cos powinno", od razu zapala mi sie lampka kontrolna. Sprawdz na siatkach centylowych czy dziecko trzyma sie swojego kanalu. Z wiekiem przyrosty sila rzeczy przyrosty zwalniaja, trudno oczekiwac, zeby dziecko nieustannie przybieralo po 1- 1.5 lub wiecej kg

Re: Jak stać się TAKĄ grubą?

Nie, pomóc jej kilkaset kilo wcześniej. O przyczynach wiadomo tyle, że coś się wydarzyło w dzieciństwie - nie nagła choroba, nie genetyka. Nikomu nie zapaliła się lampka kontrolna, gdy dziewczyna przekraczała pierwszą, drugą, trzecią setkę?

Być i zawsze czujnym (ą)

do Taurona i dowiedziałam się,że nikt nie wysyła przedstawicieli po domach i tu zaświeciła się w mojej głowie "lampka kontrolna". O umówionej porze para przyszła,ale na moje pytania odpowiedzieli tylko tak:"przecież Tauron nie produkuje prądu i gdzieś go kupuje i sprzedaje". Właśnie w ten sposób nie

A tak jest w przypadku VW.

Fragment z jednego z podrecznikow: Zapalenie się lampki kontrolnej oznacza, że z powodu częstego użytkowania samochodu na krótkich odcinkach trasy filtr cząstek stałych został zatkany sadzą. W celu wyczyszczenia filtra cząstek stałych należy, o ile pozwalają na to warunki drogowe, przez co

Re: Idę z synem na basen

nie rob jaj... jesli 10-latka nie potrafi sie sama ubrac, to rodzicom dawno powinna sie zapalic lampka kontrolna, dlaczego do tego stopnia uposledzili w samoobsludze swoje dziecko. Chyb, z chodzi o dziecko niepelnosprawne.

Re: Żenada niemieckiego lotnictwa???

Masz rację. To takie pseudodziennikarskie sensacyjki. Gdyby przeanalizowano zdatność do lotu to niemieckie EF wypadłyby nieźle. To, że w w warunkach pokojowych odstawia się na bok maszynę kosztującą 100 mln Euro bo zapaliła się jedna lampka kontrolna jest normą.

Re: Wysypka

idz do lekarza, zamiast gdybac. Gdy slysze o wysypce na posladkach i udach, od razu zapala mi sie lampka kontrolna pt. plamica Schönleina-Henocha, ale jest sporo innych ewentualnosci. Najlepiej idz do lekarza.

Re: Była klima - nie ma nagle. :-(

Ja w sumie nawet nie wiem, czy taki czujnik ma. Żadnej lampki kontrolnej która by mogła na to wskazywać nie kojarzę... Może być tak, że taki czujnik jest, tylko nie ma od niego lampki kontrolnej na desce rozdzielczej, a na przykład sprawdza się to jak się podłączy komputer w serwisie? Bo w sumie

Re: Sytuacja sprzed godziny

Zapaliłaby mi się lampka kontrolna, ponieważ to nie jest normalne żeby koleżanka, która nie jest przyjaciółką ani współpracownicą dzwoniła do obcego faceta o 21 w niedzielę. Szczególnie jeśli mąż pracuje od pn-czw to bardzo by mi się nie podobało, gdyby ktoś zakłócał nam wspólny czas. Rozumiem

vw polo czerwona kontrolka oleju i piszczenie

Witam. Odpaliłam auto przejechałam może 10m i zaświeciła czerwona lampka kontrolna oleju po czym zaczeła piszczeć. Następnie silnik zgasł i tyle. Próbowałam kilka krotnie go odpalić ale wszystko na próżno. Sprawdziłam olej jest. Co może być przyczyną?

Re: telewizor samsunga

ja niestety mam ten sam problem telewizor samsung w okresie gwarancji już raz był naprawiany lecz po 3 miesiącach po gwarancji znowu się zepsuł. Firme samsund to nie obchodzi koszt naprawy 400-900 zł to jest wartość nowego telewizora. Tą samą usterkę ( tj. lampka kontrolna miga i dpoiero po 40 min

Re: Awaria - tylko czego? :>

Sprawdź jak wyglądają szczotki w szczotkotrzymaczu alternatora. Może są już zużyte - za krótkie i nie stykają się z pierścieniami wirnika. Albo uszkodzony regulator napięcia i nie ładuje. Lampki kontrolne zapaliły się bo było za niskie napięcie w instalacji.

Re: jazda na hamulcu ręcznym - przyznać się :)

Tak to jest jak się kretynkom daje prawo jazdy. Przecież nawet w najstarszym samochodzie lampka kontrolna się świeci, ślepa jesteś czy jak?

Re: lampka kontrolna swiateł zewnetrznych

Mi ostatnio nie paliło prawe mijania. Dopiero po mocniejszym hamowaniu się zapalało - na parkingu musiałem zawsze depnąć po hamulcach na dzieńdobry. Później okazało się, że nie zwiera któryś z przewodów przy reflektorze. I jest OK

Re: lampka kontrolna swiateł zewnetrznych

Sprawdzałem działają obie - ale już doszedłem co jest grane - nie stykała nóżka w żarówce świateł pozycyjnych (prawe przednie)raz świeciła, a raz nie i nie mogłem sie połapac o co chodzi ;)) Lama ze mnie ;)) na wertepach musiala sie poluzować - już jest OK - Dzięki

Re: Mam chcice!

a w myślach to i ja pogrzeszę,a w słowach to już lampka kontrolna się włącza :) -- Szanujmy Wspomnienia- nasze najpiękniejsze chwile

Znam Niemcow nie gorzej, niz Rosjan.

Nauczylem sie od nich mase rzeczy, ale mimo to, a moze dlatego, lampka kontrolna sie pali. Mala, skromna, ale nie wylacze. -- Być jak Steiner ...

Re: mleczko

, to wtedy powinna Ci się lampka kontrolna zapalić, bo to jednak nie jest naturalne. -- BadVista

Re: Histeria pokąpielowa

i poczucie winy, ze nie potrafi odpowiednio pokierowac i ulozyc swojego dziecka.. W obserwowaniu wlasnego dziecka nie ma niczego zlego, ale gdy slysze haslo, ze niemowle "cos powinno", zapala mi sie lampka kontrolna.

Re: Sytuacja sprzed godziny

Zapaliłaby mi się lampka kontrolna, ponieważ to nie jest normalne żeby koleżanka, która nie jest przyjaciółką ani współpracownicą dzwoniła do obcego faceta o 21 w niedzielę. Szczególnie jeśli mąż pracuje od pn-czw to bardzo by mi się nie podobało, gdyby ktoś zakłócał nam wspólny czas. Rozumiem

Re: Lampko ..

e tam, nie chodzi, żeby siebie krytykować, tylko czy samej nei zachowujesz się nieznośnie w jakiejś kwestii - znaczy tak, jak Ty byś nie chciała, żeby wobec Ciebie postępowano (niezależnie od zasadności) i już mi też się zapala lampka przy opisie sprawdzania w ogóle bilingów, co dopiero zadawania

Re: Podejrzenie autyzmu u 9 ms córeczki

drop.s18, zapalila mi sie lampka kontrolna: robiliscie badania genetyczne? Moje dziecko, urodzone w zamartwicy , z obnizonym naieciem miesniowym, asymetria, wada serca ( VSD,ASD,PDA),, stopniowo wyszla na jaw duza wada wzroku i padaczka. Gdy do tego okazalo sie, ze dziecku brakuje zawiazkow paru

Naprawa

Popsuł mi się parowy mop H2O, lampka kontrolna się pali, woda w pojemniku jest nalana a mop nie dziala. Gdzie moge go naprawic, w Łodzi ?

Re: A alkoholiczki?

kontrolne to pielęgniarki dowcipnie pytaja "a to pani piiiijeee?" , bo wszystkim się wydaje, że jak problem z trzustką to znaczy że pijak. nieuki. A ja pijam max jedno piwo lub lampkę wina na miesiąc... A trzustkę sobie rozwaliłam prawdopodobnie fatalną dietą przez całe życie, jedzeniem tłusto

Re: wyłamię się ze zgodnego chóru

, uwazam, ze z tej maki chleba nie bedzie i ze rownie dobrze moze sobie odpuscic i przejsc na karmienie sztuczne. Bo dopoki smoczek jest w uzyciu, szanse na poprawe sa mizerne. Jesli konsultantka laktacyjna komentuje "tlustosc" pokarmu, od razu zapala mi sie lampka kontrolna, a moje zaufanie d

Elektryczne pytanie.

, że to nie tak, przysłał zaoparzeniowaca, popatrzył i stwierdził, że się nie zna. Więc niektóre siąładują i lampki kontrolne gasną, niektóre się nie naładują, bo lampki kontrolne nie gasną, a w niektórych gasną a akumulatorki nadal są ciepłe. Dodam ze do jednej ładowarki zakładamy ten sam typ

Re: pytanie techniczne

Ja sypię soli do pełna (wchodzi prawie całe opakowanie chyba 1 kg), dosypuję gdy się zapali lampka kontrolna, wodą nie zalewam (tam zawsze jest woda).

Re: początek bycia grubą

Mam jakąś tam wagę optymalną plus 2 kg tolerancji. Jeżeli okazuje się, że ważę +3 w stosunku do wagi optymalnej, to włącza mi się lampka kontrolna. +4 to już intensywne zwiększenie ruchu + ograniczenie łasuchowania. Póki co wystarcza. No i jeszcze ubrania. Jeśli coś było luźne, a staje się ciasne

5 latek i zeby mleczne/stale

Mlody 2 tygodnie temu skonczyl 5 lat. Dzis myjac mu żeby postanowiłam przy mocnej lampce poogladac mu te żeby dokładnie. I doznałam lekkiego szoku :> Okazalo się ze przebila się mu doln jedynka stala ! Przebila się zaraz za jedynka mleczakiem, z tylu. Ma jakiś 1 mm. I co teraz ?? Miał ktoś

Re: Elektryczne pytanie.

zapisywac > . dane? :> > Przyszedł szef logistyki orzekł, hahaha że to nie tak, przysłał zaoparzeniowaca, popat > rzył i stwierdził, że się nie zna. Więc niektóre siąładują i lampki kontrolne g > asną, niektóre się nie naładują, bo lampki kontrolne nie gasną, a w niektórych > gasną

Re: CO ROBIĆ??

jaki skutek by to odniosło. Z drugiej strony gdyby mnie obca osoba mówiła coś niepokojącego o moim dziecku to zapaliłyby mi się wszystkie możliwe lampki kontrolne. No nie wiem. Póki co nm obiecał spróbować jak wrócą z wakacji. Będę go do tego codziennie namawiać. -- http://www.suwaczki.com/tickers/km5

Re: Turcja OK, ale za to podróż - koszmar :(

z gdańska spokojnie ale zanlazl sie jeden rodzynek ktoremu sie zachcialo palić w wc :) oczywiscie zapalila sie lampka kontrolna i stuardesy sie dobijały a na lotnisku juz czekala Policja

Re: Pierwsze Dni wczesniaczka i Jego Mamy - 31 t.

to termin zbliżony do daty porodu, czasem nieco wcześniej. Najtrudniej dzieciom idzie dobicie do 1,5kg, później jest już z górki. oczywiście, że obawiałam się bardzo zabierając dziecko po tych 12 tyg. Ale zaopatrzyłam się w monitor oddechu a to, ze zawsze pracował (mruga lampka gdy dziecko oddycha

Philips czy Braun?

podłączam się do tematu:) czy ktoś ma może któreś z tych żelazek? Wstępnie wybrałam 3, ale nie mogę się zdecydować: www.neo24.pl/index.php?target=product_features&mode=compare&action=show_all . czy jest możliwe, żeby żelazko nie miało lampki kontrolnej? (np. philips, raz piszą, że jest, a raz że

Re: PTS SA Wrocław pozew zbiorowy ?

zapaliła mi się lampka kontrolne. Zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że pakiet PREMIUM 25 zł obowiązuje tylko na 3 miesiące a później abonament wzrasta do kwoty 50,00 zł (teraz płacę mniej) konsultantka (zapisałam jej nazwisko) w rozmowie potwierdziła, że przysługuje mi 10 dni na odstąpienie od umowy

Re: udajesz durnia, czy jednak nie ?

jakie wolne piny? Sygnały wideo, audio, synchronizacji i sygnały kontrolne CTL 0-3 są przesyłane w postaci szeregowej przez trzy pary przewodów oznaczone jako kanały 0-2. Słowo to zawiera 8 bitów obrazu i 2 bity kontrolne lub 4 bity sygnału dodatkowego (np. sygnału audio) i 2 bity kontrolne. to sa

Re: Powtarzam!

Pytanie bylo skad uklad kontrolny bedzie wiedzial, ze w miejsce zarowki jest wozny LED i odniosłem wrazenie, ze pytanie nie ograniczalo sie li tylko do swiatel dziennych, ale do wszystkich miejsc w samochodzie, w ktorych mozna probowac zastapic zarówkę LEDem. Przecież bez problemu można kupic

Re: 2,5 latek a chodzenie do kościoła

raz moglo sie zdarzyc. kazdemu. Mozna zwalic na karb przesadnej nadwrazliwosci ksiedza. Ale przy drugim razie (i to w innym, niz poprzednio miejscu) powinna zapalic ci sie lampka kontrolna, czy aby na pewno cos nie jest na rzeczy, a twoje dziecko bardziej, niz inne, uciazliwe dla otoczenia. Twoj

Re: Uderzyłam 3,5 letnią córkę w twarz

Ja tez jakoś w to nie wierzę. Mi by się lampka kontrolna zapaliła od razu. Takie problemy same z siebie nie przechodzą. -- JoShiMa Na świecie nie ma innych zjawisk, poza zjawiskami fizycznymi.

Re: Odwrócenie uwagi 4 latka który wymusza - słus

Moim zdaniem takie zachowanie u dwulatka to nie jest coś normalnego. Lampka kontrolna powinna się zaświecić. -- JoShiMa Na świecie nie ma innych zjawisk, poza zjawiskami fizycznymi.

Re: Przyklej...

Ważne, gdzie jest bezpiecznik. Na wszelki wypadek ten główny. Pożądany jest diwajs typu "próbnik" - - śrubokręt z lampką kontrolną, która pozwala sprawdzić, czy końcówka przewodu jest na pewno bezpieczna. Wiertło widiowe, o tej samej średnicy, co wkręty.

Oszuści naciągają przedsiębiorców "na wpis".

Swoja drogą, czy to "pismo" przyszło poleconym? Już to powinno zapalić lampkę kontrolną.... --- http://www.sesjebankowe.pl sesje bankowe, http://www.rakietoplany.pl rakietoplany, http://www.mojeprzeloty.pl/ryanair Ryanair, http://www.parking.wroclaw.pl parking na lotnisku Wrocław Strachowice

Re: Może ten fragment filmu ułatwi zrozumienie

Nie chcesz się zastanowić nad Mateuszowym przesłaniem. A szkoda bo naprawdę warto. Bo skąd byli ci magowie? Za czym podążali? I kim oni w ogóle byli magami, mędrcami, czy królami? Ze Wschodu i za gwiazdą. Nie włączają Ci się tutaj kontrolne lampki. Jak to możliwe żeby mędrcy ze Wschodu za gwiazdą

Re: ilu przyjaciół powinien mieć mężczyzna/kobiet

Wystarczy jeden. Można mówić o szczęściu, jeśli jest ich kilku. Jeśli ktoś twierdzi, że ma ich np 33-ech, to od razu zapala mi się lampka kontrolna i zaczynam podejrzewać go o kłamstwo, albo o to, że dla niego słowo "przyjaciel" oznacza zupełnie co innego niż dla mnie.

Re: a ciuszki ??

ja też, a na słowo pieniądz od razu zapala mi się lampka kontrolna w głowie... -- nie rób scen :)

Re: Żelazko - porada

- Miejsce na nawinięcie przewodu sieciowego - Przewód obracający się o 360 stopni 360° - Uchwyt Soft-Touch - Blue Light, lampka kontrolna pracy - Moc 2.400 W i nigdzie nie jest napisane że się samo wyłączy. Ale bardzo mi się podoba.

Re: ilość partnerów i partnerek a malzenstwo

wartości i pozycji w związku przeszłość seksualna partnerki nie robi aż takiej. Co nie znaczy, na informację o dużym przebiegu (mówię o dużym, 3-4 to jest NIC) nie zapaliłaby mi się lampka kontrolna. Ale to z innego względu, a mianowicie "najlepszą wskazówką co do przyszłego zachowania jest przeszłe

Re: malzenstwo po zdradzie

oczywiscie jest wiecej rozmów zamiast cichych,naburmuszonych dni szybciej zapala się lampka kontrolna lepsza i wnikliwsza reakcja na emocje i uczucia drugiej połowy a nie olewanie.... co będzie za kolejne kilka lat tego nie wie nikt,tak jak w każdym związku, tym najlepszym również narazie jest

Re: Tramwaj do Łomianek

lampka kontrolna. Że to będzie jakieś ostrzeżenie , że to miejsce, któremu chcesz zafundować kolejną standardową trasę jest miejscem trudnym i wyjątkowym. Miejscem wymagającym szczególnego szacunku i przede wszystkim wyczucia i myślenia Projektanta przez duże P. Ale nie. Zawiodłem się. Znowu

Re: do meritum !

> - taki mały bezpiecznik, tak bardzo zaważył, nie było jego sprawdzania w proced > urach pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401 w tym przypadku przepaliła się "jedynie" lampka kontrolna, a zginęło ponad 100 osób, czasem drobny problem uruchamia reakcję

Lampka "wtrysk paliwa"

Co może być nie tak, że po zapaleniu moto, lampka kontrolna wtryskiwaczy nie gaśnie?

Re: Bardzo mocne uderzenie alergii

kaskax25 napisała: > Milosz w zasadzie nigdy nie wykazywal objawow alergi i nagle bach z wielkiej ru > ry non stop obsypany przez mega pokrzywkę No dokładnie jak u nas. Na początku myślałam nawet, że to katar infekcyjny ale potem pojawiły się placki na skórze i zapaliła mi się lampka

Re: é š á ř ä

U mnie działa (na Firefoksie/Explorerze). A naciskasz cyfry z tej numeracji po prawej stronie klawiatury? (Powyższe kody z klawiatury numerycznej działają tylko przy włączonej klawiaturze numerycznej, a więc powinna się świecić lampka kontrolna z napisem „NumLock”, „Num” lub

Re: jak sprawdzic rozumienie 3 latka...

narzeczu, takoz swietnie rozumialy, co sie do nich mowi. To zupelnie inna historia. Ale jesli brakowi mowy towarzyszy brak rozwoju komunikacji, plus ewentualnie inne nieprawidlowosci w rozwoju, to zdecydowanie powinna zapalic sie lampka kontrolna. Takoz nie wierze, ze otoczenie niedopuszczajace do glosu

gdzie w hondzie 600 F1 rezerwa?

i czy w ogóle jest jakaś lampka kontrolna? -- b2.lilypie.com/NPTap2.png bąble

Re: Czy auto może podrapać się po d*? ;-)

Teraz serio. Co to za kierowca, który nie wie, że ma włączoną wycieraczkę tylnej szyby? (...) Taki sam, który nie wie, że ma włączone światła przeciwmgielne, co to jest regulator wysokości reflektorów, czerwona lampka kontrolna z symbolem olejarki, etc.

Re: Pomocyyyyy!!Moj nowy komputer nie dziala!!

slychac ze dziala,wentylatory lampki kontrolne,ale monitor pozostaje czarny.jest tylko jedno wejscie,wiec raczej dobrze podlaczony..

Re: ale dziecinada

mruwa9 napisała: > . Przy pierwszej zmianie prochnicowej powinna sie zapalic lampka kontrolna i po > winniscie starannie przeanalizowac oraz zmienic to, co da sie zmienic( likwidac > ja butli w nocy, bez wzgledu na to, czy dziecku sie to spodoba, czy nie, zadnyc > h soczkow czy