korektor siły hamowania megane

Marcin Klonowski

Renault Megane II 1.6 16V Luxe Privilege

Renault Megane II 1.6 16V Luxe Privilege

Projektanci Renault sprawdzają, jak daleko można się posunąć w stylistycznym i technicznym nowatorstwie. Megane II przesuwa granice designerskiej fantazji.

Opel Astra III 1.6 Twinport Enjoy

Astra III budzi ogromne zainteresowanie. Sprawdzamy, czy wraz ze zmianą modelu, a przede wszystkim poziomu cen, Opel rzeczywiście zaproponował nową jakość.

RENAULT MEGANE II

Avantime dla każdego - nowe Renault Megane II ma zdobyć klientów stylistyką podobną do luksusowego modelu Avantime.

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

Cena wersji testowanej Škoda Octavia 1.9 TDI Elegance 85 000 zł poduszki czołowe kierowcy i pasażera, boczne, kurtynoweABS z korektorem rozkładu siły hamowania EBDszyby i lusterka sterowane elektryczniezamek centralny/immobilizerprzedni i tylny czujnik

Konfrontacje: Opel Astra 1.7 CDTI 100 KM Enjoy/VW Golf 1.9 TDI 105 KM Trendline

Enjoy będzie kosztować około 67 000 zł. Na rynku niemieckim samochód seryjnie jest wyposażony w pakiet IDS, który ma m. in. ESP, układ kontroli trakcji TC oraz korektor hamowania CBC. Należy przypuszczać, że nad Wisłą podstawowe wersje Astry III będzie można zamówić bez ESP po to, by obniżyć cenę

ABS+EBD pytam _Mądrych_ i znających się na rzeczy.

szczęście moja megane jeszcze nie) ma korektor hamowania (czyli zawór zapobiegający hamowaniu najpierw kół przednich) rozwiązany elektronicznie w tymże komputerze. Czyli gdybym miał taką sytuację, że komputer od ABS wyłącza się bo wykrywa awarię, to korekta hamowania też jest bezużyteczna? Oznacza to

Re: bezpieczeństwo w mcv - 3*

bębnowych z tyłu. Wersje wyposażone w ABS posiadają najnowszej generacji system Bosch 8.0 z elektronicznym korektorem siły hamowania EBV, oferowanym również w Megane II. System ten pozwala w pełni wykorzystać potencjał hamowania tylnej osi. W kwestiach bezpieczeństwa biernego, Logan MCV jest zgodny z