komputer pokładowy mazda 3

Marcin Lewandowski

Mazda CX-3 | Ceny w Polsce | Dobrze wyposażona

Mazda CX-3 | Ceny w Polsce | Dobrze wyposażona

Mazda CX-3 zadebiutuje w polskich salonach już na początku wakacji. Bazowa cena wydaje się dość wysoka, ale za to odwdzięcza się całkiem bogatym wyposażeniem

Nowa Mazda 3 sedan w cenie hatchbacka

Tak jak w przypadku większej "szóstki", nowa Mazda3 będzie oferowana w dwóch typach nadwozia w tej samej cenie, tyle tylko, że mała limuzyna będzie dostępna od drugiej wersji wyposażenia. Ceny zaczynają się od 67 900 zł

Mazda 3 od 62 900 zł

W polskich salonach Mazdy można już zamawiać nową generację "trójki". Za najtańszą odmianę japońskiego kompaktu w wersji hatchback trzeba zapłacić 62 900 zł

Mazda 3 | Pierwsza jazda | Nic na siłę

Mazda 3 | Pierwsza jazda | Nic na siłę

nawet po coraz większych szczelinach nadwozia (tańsza technologia wykonania). Oglądając nową 3-kę od razu rzuca się w oczy, że Mazda uznaje takie cięcia za ślepą uliczkę, z której ciężko będzie zawrócić i nie zamierza się w nią pakować. Inne podejście do budowy samochodów widać już po samych proporcjach

Mazda2 od 47 700 zł

Mazda2 od 47 700 zł

lusterka, centralny zamek, radio CD/mp3 i wspomaganie kierownicy. Wersja Exclusive to dodatkowo m.in.: elektrycznie składane i podgrzewane lusterka, podgrzewane przednie fotele, sterowanie audio na kierownicy i komputer pokładowy. Na pokładzie wersji Exclusive Plus znajdziemy jeszcze reflektory

Opel Corsa 1.0 Cosmo | Test | Udało się

Opel Corsa 1.0 Cosmo | Test | Udało się

komputer pokładowy, czy dzielone oparcie tylnej kanapy nadal trzeba dopłacić ekstra. Dobrze wyposażona Corsa nie jest tania, ale w tej klasie trudno znaleźć konkurenta oferującego równie bogatą listę opcji Testowa Corsa Cosmo (najwyższa specyfikacja) oferuje standardowo m.in. reflektory biksenonowe ze

Nowy Ford Mondeo | Pierwsza jazda | Nareszcie!

Nowy Ford Mondeo | Pierwsza jazda | Nareszcie!

nadal stoi ono na wysokim poziomie. Kręte, górskie drogi w okolicach Malagi nie były w tym aucie męczące. Ponarzekaliśmy już na deskę rozdzielcza, ale musimy do niej wrócić. Regulacja adaptacyjnego zawieszenia CCD jest ukryta w menu komputera pokładowego. Przez to dopiero po jazdach dowiedzieliśmy się

Mazda 3 FL - test | Pierwsza jazda

Mazda 3 FL - test | Pierwsza jazda

dopiero na mokrej nawierzchni. I to mimo zastosowania mechanicznej szpery oraz systemu ograniczającego moment obrotowy na pierwszych trzech biegach. Po kilku chwilach wiem już, że najmocniejsza Mazda 3 nadal jest potulną dziewczynką. Dłuższa podróż obejdzie się bez nauszników, a i sztywne zawieszenie

Mazda 3 MPS - test | Za kierownicą

Mazda 3 MPS - test | Za kierownicą

muzyki wylewającej się przez otwarte okno kierowcy z dziesięciogłośnikowego systemu audio firmy Bose.Tylko spokojnie Używana Mazda 3 (2003-2009)Cały ten nastrój nieco tonuje wystrój wnętrza. Co jak co, ale po wiele obiecującym wyglądzie zewnętrznym można by oczekiwać kosmosu co najmniej na miarę środka z

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

kreatywnej księgowości. Prawą stronę deski rozdzielczej "szóstki" wykonano z miękkiego, lewą zaś - z twardego tworzywa.Kokpit Mazdy 6 wypada teraz odrobinę szlachetniej i... bardziej logiczne, a to za sprawą uproszczonego sterowania komputerem pokładowym. Z poziomu kierownicy nie można już co

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany

komputer wskazywał spalanie na poziomie ok. 7 l/100 km). Motor wykorzystuje dwie turbosprężarki połączone szeregowo. Pierwsza, wysokociśnieniowa o zmiennej geometrii łopatek (VGT) pracuje przy niskich prędkościach obrotowych silnika, zapewniając szybszą reakcję na gaz. W średnim zakresie dołącza do niej

Mazda 3 - test | Za kierownicą

do częstej redukcji biegów. Z tym nie ma problemu, bo drążek skrzyni biegów ma precyzyjne i krótkie drogi prowadzenia. Długą "piątkę" zestrojono zdecydowanie do oszczędnej jazdy ze stałą prędkością. Dlaczego nie ma szóstki? Nie wiadomo. Obserwując wskazania pokładowego komputera

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

oparcia i uzyskać płaską podłogę, wystarczy chwycić za klamkę wbudowaną w ściankę bagażnika. W wersji sedan zastosowano funkcjonalne, chowane w rynnach zawiasy tylnej klapy.Oto nowa Mazda 3 sedan w całej okazałości"Szóstka" nie grzeszy zbyt dużym rozstawem osi, ale pod względem przestronności

Mercedes-AMG GT S | Pierwsza jazda | Sport ma we krwi

Mercedes-AMG GT S | Pierwsza jazda | Sport ma we krwi

zawitał system start/stop. Ale kto przejmowałby się zużyciem paliwa, zwłaszcza w USA i gdy komputer pokładowy wskazuje spalanie w milach na galon? Jedziemy dalej. Już od niskich obrotów silnik ochoczo zabiera się do pracy, liniowo dostarczając siłę napędową. Pierwszą "setkę" zobaczymy już po 3,8

TOP 10 | Najmniej przydatne patenty

TOP 10 | Najmniej przydatne patenty

cyfrową tablicą rozdzielczą rodem z filmu science fiction, spotykaną w autach z lat 80. (zobacz nasz ranking najfajniejszych zegarów).Mazda 3 2.0 i-stop - TESTMazda 3 - ogłoszenia Producenci mają na to wiele sposobów - guziki na kierownicy, pierścień na dźwigni kierunkowskazów (Opel) albo guzik na desce

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

znalazła się u progu lat 90. "Trójka" otarła się nawet o zwycięstwo w europejskim plebiscycie COTY 2004.Mazda 3 powstała na Fordowskiej platformie C1, zastosowanej także w Fordzie Focusie i Volvo S40. Na rynek trafiła w dwóch wersjach nadwoziowych - jako 5-drzwiowy hatchback i 4-drzwiowy sedan

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

winduje ten wynik do 10 litrów. Codzienne przedzieranie się przez miejskie korki zaowocuje wynikiem 9-10 litrów.Na drodze Mazda 3 okazuje się zwinnym, dopracowanym kompaktem. Jędrne zawieszenie zapewnia przyzwoity komfort jazdy i za nic ma kręte odcinki. Dopiero w ciasnym łuku auto potrafi zarzucić tyłem

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Citroen C4 433/179/149 cm 260,8 cm 408 l Mazda 3 446/175,5/147 cm 264 cm 340 l Kia cee'd 425/179/145 cm 265 cm 340 l Fiat Bravo 433,6/179,2/149,8 cm 260 cm 400 l Honda Civic 424,8/176,5/146 cm 263,5 cm 485 l Więcej i prościej niż inni - zdaje się, że tędy właśnie wiedzie

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

wrażenie. Znany i ceniony turbodiesel o pojemności 1,6 litra pracuje z aksamitną kulturą. Na biegu jałowym trudno zidentyfikować, jakim paliwem się żywi, chyba że spojrzymy na ekran komputera pokładowego (do wersji Seduction włącznie monochromatyczny). Poza miastem podaje on wartość około 4,5 l/100 km, ale

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

płaski tunel środkowy i ustawny, 505-litrowy bagażnik, ukryty pod elektrycznie podnoszoną tylną klapą. I tu jednak Citroen musi uznać wyższość konkurencji. O ile Renault Laguna (508 l), Ford Mondeo (494 l) czy Mazda 6 (519 l) dysponują zbliżoną pojemnością, o tyle Toyota Avensis (543 l), VW Passat (603 l

Hyundai i40 - test | Pierwsza jazda

Hyundai i40 - test | Pierwsza jazda

ma m.in.: 6 poduszek powietrznych, system stabilizacji toru jazdy (można go odłączyć), elektryczny hamulec ręczny, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, manualną klimatyzację, obszytą skórą kierownicę, częściowo podgrzewaną przednią szybę, komputer pokładowy oraz radio CD/mp3 z wejściem AUX/USB

Kompakt kompaktowi nierówny

Kompakt kompaktowi nierówny

kolumnę kierownicy, ABS, ESP, TCS, EBA, ręczną regulację wysokości fotela kierowcy, centralny zamek, komputer pokładowy, elektrycznie otwierane szyby w przednich drzwiach, reperaturkę do naprawy koła (za koło dojazdowe trzeba zapłacić 100 zł, za pełnowymiarowe 200 zł). To niezbyt bogata oferta, a niestety

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

podstawowego Yarisa Terra obejmuje: 4 poduszki pow., radio CD/mp3, sterowanie z kierownicy i gniazdo USB, komputer pokładowy, dwupłaszczyznową regulację kierownicy i elektrycznie sterowane szyby przednie oraz lusterka.Wersja Luna to dodatkowo 15-calowe koła, zdalnie sterowany centralny zamek, lakierowane

Deszcz rabatów

, reflektory ksenonowe, radio Concert, alufelgi 16", Audi Parking System) w cenie promocyjnej 6 810 - 8 630 zł, zależnie od wersji (oszczędność 6 830 - 8 660 zł)A4: - pakiet promocyjny Comfort (m.in. klimatyzacja automatyczna, reflektory ksenonowe, autoalarm, komputer pokładowy Audi Parking System) w

Nieudane ataki na klasę premium

pokładzie ABS. Bogate wyposażenie: komputer pokładowy, podgrzewana przednia szyba, samopoziomujące się zawieszenie, elektryczne fotele z pamięcią ustawień, a nawet napęd 4x4 i duża ilość miejsca w kabinie nie przysporzyły Scorpio popularności w latach 90. ze względu na wpadki jakościowe i korozję nadwozia

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

zwrócone w stronę kierowcy. Na szczęście mają analogowe wskazówki i łagodne, bursztynowe podświetlenie. Obok obrotomierza i prędkościomierza znalazł się ekran komputera pokładowego i gadżet przydatny dla miłośników jazdy eco. Obserwacja nijako wyskalowanego paska to jednak zajęcie dla wytrawnych

Nieudane ataki na klasę premium

rocznie. Aurora próbowała przekonać nabywców luksusowym wyposażeniem - okładzina z drewna orzechowego, 2-strefowa klimatyzacja, komputer pokładowy, fotel kierowcy z pamięcią ustawień. Premierę poprzedziły zaawansowane badania marketingowe, a sprzedaż wspierały specjalne szkolenia dealerów i serwisów

Czy warto czekać

interesująca rodzina kompaktów - Ford Focus II i związana z nim płytą podłogową, technologią i kapitałem Mazda 3.Zgodnie z modą Mazda 3 łączy cechy typowego auta kompaktowego i minivana. Japońska marka korzysta ze związków z Fordem i Volvo - "trójka" bazuje na płycie podłogowej wykorzystywanej przy

Skoda Superb 1.8 T Elegance

cena wyszukanej Lancii Thesis nie schodzi poniżej 166 000 zł.W wyposażeniu standardowym obu wersji Superb - podstawowej i testowanej - znajdują się cztery poduszki powietrzne, ABS i ESP, elektronicznie sterowana klimatyzacja, komputer pokładowy, reflektory ksenonowe, radio Symphony, a także

żaden Fenomen VW

przekonał (i miał rację) że to żaden luksus, to norma. W standardzie Japończyków, nawet w tanich modelach jest np. elektryka szyb przednich, komputer pokładowy (w obecnym modelu colta np. podpowiada kiedy zmieniać biegi żeby było dobrze), manualna klimatyzacja (powiadają półautomatyczna, bo ma automatyczną