klasy emisji spalin euro

Materiały Partnera

Dynamiczne silniki w ekonomicznym wydaniu

Dynamiczne silniki w ekonomicznym wydaniu

Sercem modelu MiTo są silniki, które łączą w sobie dynamikę z wysoką sprawnością i niskimi kosztami eksploatacji.

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

Pod koniec roku Volkswagen wprowadzi do oferty Beetle'a zmodyfikowane silniki, spełniające normę emisji Euro 6, oraz więcej systemów multimedialnych i układów ułatwiających prowadzenie samochodu

Nowy Fiat 500 | Z dużej chmury mały deszcz

Fiat zapowiadał huczną premierę zupełnie nowej "pięćsetki". W rezultacie, jak można było przypuszczać, okazało się, że to wersja po kolejnym liftingu. Sprawdźmy czym się wyróżnia na tle dotychczasowej

Nowy Mercedes Klasy C | Mała "eska"

Nowy Mercedes Klasy C | Mała "eska"

pojazdu.Używany Mercedes klasy C już od...W chwili debiutu rynkowego samochód jest oferowany z trzema silnikami do wyboru: dwoma benzynowymi i jednym dieslem. Wszystkie są standardowo wyposażone w system start-stop i spełniają normę emisji spalin Euro 6. Najsłabszy, turbodoładowany benzyniak (C 180) ma pojemność

Audi Q3 po faceliftingu | Powiew świeżości w ważnej klasie

Audi Q3 po faceliftingu | Powiew świeżości w ważnej klasie

jednostki zostały wyposażone w turbodoładowanie, bezpośredni wtrysk paliwa i spełniają nową normę emisji spalin Euro 6. Dzięki wysokiej wydajności, dwie jednostki (1.4 TFSI oraz 2.0 TDI) otrzymały dopisek "ultra". W przestylizowanym nadwoziu najbardziej widoczną zmianą jest przedni trapezowaty

Opel Astra GTC z nowym mocniejszym silnikiem

Opel Astra GTC z nowym mocniejszym silnikiem

pierwszą jednostką napędową w rodzinie Astry, która już teraz spełnia wymogi przyszłej normy emisji spalin Euro 6, co czyni z niego najbardziej przyjazny dla środowiska silnik spośród wszystkich zbudowanych dotychczas przez Opla. Jest także najlepszy w swojej klasie pod względem poziomu emisji hałasu i

S-klasa, która zużywa 6,2 l/100 km

S-klasa, która zużywa 6,2 l/100 km

177 g/km.Pod maską S350 BlueTEC pracuje 3-litrowy turbodiesel V6 o mocy 258 KM przy 3600 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 620 Nm, dostępnym w przedziale 1600-2400 obr./min. Dzięki zastosowaniu katalizatora SCR spełnia on normę emisji spalin Euro 6, która wejdzie w życie w 2014 roku. Siła

Odświeżony Mercedes Klasy E - nowe zdjęcia

Odświeżony Mercedes Klasy E - nowe zdjęcia

podwójnym turbodoładowaniem. 6-cylindrowy turbodiesel dostępny jest w wersji BlueTEC, uzbrojonej w układ selektywnej redukcji katalitycznej SCR i spełniającej normę emisji spalin Euro VI. Mercedes-Benz oferuje dla Klasy E Coupé i Cabriolet dwa rodzaje przekładni: 6-biegową skrzynię manualną o

Mercedes Klasa E - Coupe i Cabriolet

Mercedes Klasa E - Coupe i Cabriolet

podwójnym turbodoładowaniem. 6-cylindrowy turbodiesel dostępny jest w wersji BlueTEC, uzbrojonej w układ selektywnej redukcji katalitycznej SCR i spełniającej normę emisji spalin Euro VI. Mercedes-Benz zaoferuje dla Klasy E Coupé i Cabriolet dwa rodzaje przekładni: 6-biegową skrzynię manualną o

Lexus CT 200h z bliska

Lexus CT 200h z bliska

na przemieszczanie się bez emisji spalin z prędkością do 45 km/h na dystansie 2 km, spełniając normę emisji spalin Euro VI. Efekt to najniższa w klasie emisja dwutlenku węgla na kilometr i 10-krotnie niższa emisja tlenków azotu w porównaniu do turbodiesli o podobnej mocy.Kierowca CT 200h będzie mógł

Toyota Auris FL | Pierwsza jazda | Akcja modernizacja

Toyota Auris FL | Pierwsza jazda | Akcja modernizacja

zamówić bezstopniową skrzynię Multidrive S, z którą otrzymujemy system start/stop. Nowy benzyniak jeszcze nie zastępuje wolnossącego 1.6/132 KM, który pozostanie w ofercie, zapewne do czasu wejścia w życie następnej normy emisji spalin. Toyota Auris FL | Ceny w Polsce | Już w salonach 1.2 Turbo to

Jeszcze więcej Mercedesów

Jeszcze więcej Mercedesów

Jesienią do sprzedaży w Europie trafią trzy modele Mercedesa z silnikami diesla wyposażonymi w technologię BlueTEC. Dzięki jej zastosowaniu, spaliny opuszczające układ wydechowy będą zawierały dużo mniej niż zwykle tlenków azotu a samochody już teraz będą spełniały normy emisji spalin Euro6, które

Nowa Lancia Ypsilon - wszystko, co chcielibyście o niej wiedzieć

Nowa Lancia Ypsilon - wszystko, co chcielibyście o niej wiedzieć

miejskich wprowadziła trzecia generacja Lancii Y z roku 2003.Dzisiaj pałeczkę w sztafecie przejmuje nowa Lancia Ypsilon, której efektowne nadwozie kryje awangardowe rozwiązania napędu, które dzięki technologiom TwinAir, MultiJet II i Start&Stop obniżają zużycie paliwa i emisję spalin lecz także unikalne w

Nowy Mercedes ML | Galeria

Nowy Mercedes ML | Galeria

uzbrojone w napęd na cztery koła 4MATIC i 7-biegowy automat. Co pod maską? Dwa turbodiesle - obydwa spełniające normę emisji spalin Euro VI - i benzynowa V-szóstka z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Najbardziej oszczędny, 4-cylindrowy ML 250 BlueTEC osiąga moc 204 KM i maksymalny moment 500 Nm. Od 0 do 100 km

Salon Frankfurt 2011 | Nowy Mercedes ML | Galeria

Salon Frankfurt 2011 | Nowy Mercedes ML | Galeria

ruchu). Ta ostatnia zawiera mapy Google, prognozę pogody oraz umożliwia korzystanie z Facebooka (od listopada 2011 r.).Wszystkie wersje Klasy M zostaną uzbrojone w napęd na cztery koła 4MATIC i 7-biegowy automat.Co pod maską? Dwa turbodiesle - obydwa spełniające normę emisji spalin Euro VI - i

Samochód Roku 2014 Moto.pl | Wyniki | Już wszystko jasne

Samochód Roku 2014 Moto.pl | Wyniki | Już wszystko jasne

6x6 - monstrum o wartości 455 000 euro, które wysokie własności terenowe (46 cm prześwitu i 1 m głębokość brodzenia) łączy z wysokim komfortem oraz osiągami 5,5-litrowego silnika V8 biturbo o mocy 544 KM. O ile wysoki popyt na to auto w skali globalnej może nie jest zaskoczeniem, o tyle informacja

Nowy Mercedes ML z bliska

Nowy Mercedes ML z bliska

powietrza, równym 0,32.Wszystkie wersje Klasy M zostaną uzbrojone w napęd na cztery koła 4MATIC i 7-biegowy automat.Co pod maską? Dwa turbodiesle - obydwa spełniające normę emisji spalin Euro VI - i benzynowa V-szóstka z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Najbardziej oszczędny, 4-cylindrowy ML 250 BlueTEC

Salon Frankfurt 2011 | Mazda CX-5 | Galeria

Salon Frankfurt 2011 | Mazda CX-5 | Galeria

azotu, spełnia już normę emisji spalin Euro VI.Mazda CX-5 z 2-litrowym benzyniakiem w wersji przednionapędowej generuje moc 165 koni przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 4000 obr./min (4x4: 160 KM i 208 Nm). W połączeniu ze skrzynią mechaniczną i systemem i-stop (Mazdowski układ

Lancia Delta w Genewie - coś z klasą i coś czarnego

Lancia Delta w Genewie - coś z klasą i coś czarnego

połączeniu systemu wtrysku bezpośredniego, zmiennych faz rozrządu oraz wspomnianego turbodoładowania otrzymano jednostkę oferującą moc 200 KM, zadowalającą się jednocześnie "umiarkowanymi" ilościami paliwa oraz spełniającą nowe, bardziej restrykcyjne normy emisji spalin - Euro 5. Silnik

Piłka to nie wszystko! Brazylia żyje też motoryzacją

Piłka to nie wszystko! Brazylia żyje też motoryzacją

, ale konstrukcja podwozia liczy już sobie 63 lata (VW Type 2). O ile normy emisji spalin są w Brazylii jeszcze dość łaskawe, to te dotyczące bezpieczeństwa okazały się bezlitosne. Volkswagen stwierdził, że dostosowanie do nich konstrukcji samochodu byłoby zbyt kosztowne, stąd decyzja o końcu

Top 10 | Samochody na ferie

Top 10 | Samochody na ferie

jeszcze przemawia za tym, można powiedzieć, niezdecydowaniem klasy R? Niektóre silniki są tak czyste, że spełniają normy czystości spalin, o których jeszcze nie słyszeliśmy, więc można tym autem spokojnie jechać na ferie, nie przejmując się, że jego spaliny zniszczą lodowce i za kilka lat nie będzie gdzie

Volvo V60 Plug-in Hybrid - Test | Za kierownicą

Volvo V60 Plug-in Hybrid - Test | Za kierownicą

Owszem, Toyota była pierwsza. Prius jest jednak hybrydą z silnikiem benzynowy. W wersji ładowanej z gniazdka jeździ tylko na prąd no i jest poza klasą premium Czysto elektryczne samochody jak Mitsubishi i-MIEV czy Citroen C-zero? Te startują w innej kategorii i przechodzą jak na razie bolączki

FORD MONDEO TDDi

mniejszym Focusie. Na razie musimy się zadowolić tą, mimo wszystko dość nowoczesną jednostką napędową.Silnik spełnia normy emisji spalin Euro III i ma dość ciekawą funkcję - "overboost". Dzięki zwiększeniu dawki paliwa i ciśnienia doładowania (przy pełnym wciśnięciu pedału przyspieszenia) moment

Subaru Impreza WRX STI x 3 | Test | 20 lat ikony

generacji ma mniej mocy niż jej poprzednik. Stało się tak za sprawą ograniczeń wynikających z norm emisji spalin, które są różne w Europie i w Japonii. Nie ma jednak większego problemu, aby moc silnika szybko podnieść. Wymiana układu wydechowego na jeden z dostępnych u renomowanych tunerów oraz nowe

Dieslem przez Stany

- odwrotnie. Przynajmniej jeśli chodzi o emisję spalin. Na szczęście układ wydechowy redukujący o 90 proc. ilość tlenków azotu w spalinach silników 3.0 TDI z nawiązką spełnia restrykcyjne kalifornijskie normy (LEV II BIN 5). A także Euro 6, które w Europie zacznie obowiązywać od 2014 r. Nasz konwój złożony z

Silnikowy zawrót głowy

początku, czyli od aut najmniejszych.SEGMENT A W klasie, w której liczy się każde euro (lub dolar) trudno spodziewać się szczególnej silnikowej obfitości. Ile bowiem małych, wydajnych jednostek zaoferować można klientowi poszukującemu ekonomicznego mikrusa? W większości przypadków wybór ogranicza się do

VOLVO S60 D5

W segmencie samochodów klasy wyższej diesel jest bardzo popularny - na wielu rynkach ok. 70% pojazdów tej klasy wyposażono w diesle. Nie było zatem wyjścia - przed nastaniem norm czystości spalin Euro 3 w 2002 roku Volvo musiało przygotować własny silnik o zapłonie samoczynnym, bo kupowany w

BMW X6 - coupé czy SUV?

do zredukowania spadków ciśnienia zarówno po stronie ssania, jak i wydechu. Pojemność skokowa wynosi 4,4 l., a moc:407 KM. Silnik ten uzyskuje wartości poniżej norm emisji spalin ULEV II i Euro 5.Dla oszczędnych przewidziano dobrze znanego diesla o pojemności 3,0 l. w dwóch wariantach mocy: 235 lub

Chevrolet Spark

-cylindrowy silnik 0.8 o mocy 52 KM oraz 4-cylindrowy 1.0 rozwijający moc 66 KM. Obydwie jednostki były już stosowane w modelach oferowanych w Europie, ale przy okazji modernizacji auta dostosowano je do rygorystycznych norm emisji spalin Euro IV.Auta testowałem w górzystych okolicach Asyżu, na północ od

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

sprawdzić numer VIN (np. tutaj) - jeśli raport podaje normę emisji spalin Euro 3, auto nie posiada filtra. Dla silnika 1.6 MZ-CD producenta zaleca olej 5W30. Mocne strony jednostki to niezła kultura pracy, dobra dostępność części i wyjątkowa wstrzemięźliwość - użytkownicy bez trudu uzyskują średnie zużycie

Dacia/Renault Logan

europejskie normy emisji spalin (Euro IV) i bezpieczeństwa. Do napędu wybrano sprawdzone benzynowe jednostki Renault: 1.4 75 KM i 1.6 90 KM. W 2005 roku dołączy diesel 1.5 dCi 65 KM i benzynowiec 1.6 16V 107 KM, a w 2007 r. pojawi się kombi i furgon. Benzynowe, 8-zaworowe silniki - nadal stosowane w Clio II i

Salon Frankfurt 2013 | Nowe Audi A8

, wszystkie motory spełniają normę emisji spalin Euro 6. Nowe Audi A8 dostępne będzie z dwoma silnikami benzynowymi i dwoma silnikami diesla. Są to: ładowana sprężarką jednostka 3.0 TFSI o mocy 310 KM, 4.0 TFSI V8 biturbo o mocy 435 KM,  3.0 TDI o mocy 258 KM i 4.2 TDI o mocy 385 KM i momencie obrotowym

Toyota Yaris po face liftingu

usportowiona Yaris T-Sport z silnikiem 1.5 VVT-i (patrz ramka). Znane dotychczas jednostki benzynowe 1.0 oraz 1.3 przeszły kurację odmładzającą, w wyniku której udało się spełnić najsurowsze normy emisji spalin (Euro 4). Mniejszą jednostkę kosztowało to utratę 3 KM, ale już moc większej wzrosła w wyniku

Opel Meriva 1.7 CDTi

emisji spalin Euro 4. W wyposażeniu standardowym aut z silnikami 1.8 ECOTEC oraz 1.7 CDTi znajdzie się system kontroli poślizgu kół podczas ruszania (TC Plus). Układ stabilizacji toru jazdy (ESP) będzie można zamówić do wersji z silnikami benzynowymi oraz z mocniejszym dieslem. Do wyboru są dwie 5

Lexus RX 400h

. Auto z łatwością nabiera prędkości, do setki rozpędza się poniżej 8 s i choć dieslem nie jest to, jeśli wierzyć komputerowi, w centrum Aten spala tylko 11,5 l/100, a poza nim nawet 7 litrów. Rewelacyjnie jak na niemal 300-konny SUV. Całość z nawiązką spełnia Euro IV - wyśrubowane normy czystości spalin

2008 - rok nietrafionych prognoz

auta wodorowego - Hondy FCX Clarity, potem wysypały się niczym z rękawa prezentacje samochodów hybrydowych (Chevrolet Volt, Honda Insight) i ekologicznych o obniżonej emisji spalin (VW pokazał Jettę Bluemotion, Mercedes linię Bluetec, a Škoda Greenline). Rok skończył się prezentacją seryjnej wersji

"Parszywa trzynastka", czyli najmocniejsze auta w polskich salonach

200 392 euro (według obecnego kursu to niecałe 830 tys. zł).   ZOBACZ TAKŻE: Ile kosztuje używana Panamera? Sprawdzisz tutaj Panamera Turbo S na żywo | Wideo A może SUV? one są przecież ostatnio takie popularne. Zapraszamy do salonu BMW. Czeka tam X6 przygotowane przez speców z M GmbH. Za 512 900

Re: i tak nie bedziecie mieli gdzie posunąć

wyprzedzić pojazdy płynnie i spokoj > nie poruszające się , a za emisje będziecie karani X5 które obejrzałem wczoraj miało klasę emisji spalin Euro 5. Twoje Punto ma "2". Kto w pierwszej kolejności zostanie ukarany? > ( o ile wogóle gdzieś wpu > szczeni ) No właśnie? Euro 5 czy Euro 2? >

E-myto dalej z problemami. Lepiej za rok

rozgraniczenia na klasy emisji spalin itp. Ktoś kto ma ciągnik z normą EURO5 na A1 płaci dwa raz tyle ile w rozporządzeniu. To jest normalne? Poza tym jak wprowadzą opłaty na "91" to będą one niższe niż na drogach ekspresowych i autostradach bo zgodnie z cennikiem w rozporządzeniu.

Re: składajmy się ,ale tylko na potrzeby podstawo

emisje spalin, 280 dla spełniającej wyższą klasę normy Euro niż wymagana w danej chwili. Czyli za wielkiego tira spełniającego normę Euro 5 płacisz nieco ponad dwa razy to, co ja płacę za roczne autko ważące 940 kg z silnikiem 1.3 i nieco mniej niż dwa razy tyle ile kosztowało mnie opodatkowanie nissana

Re: Jaki olej syntetyczny? castrol/elf/mobil/tota

W sumie to żadna tajemnica (MOBIL 1), ale i rekomendacja też marna, bo jestem obcy i anonimowy ;) Problem z obecnie zalewanymi fabrycznie olejami jest taki, że są dobierane pod kątem zawartości związków siarki i foforu, żeby silnik mógł spełniać normę emisji spalin EURO4. Tyle, że pod względem

Czy ktoś już jeżdźił Hondą Accord 2,2 TD ???

Podobno ten silnik ma najniższe zużycie w swojej klasie i emisja spalin poniżej normy EURO-IV.Czy ktoś coś wie na ten temat(pytam z czystej ciekawości) Pozdrawiam

Re: jazda po Polsce na niemieckich blachach

jureek napisał: > klasy spalin - ja płacę ponad 700 euro rocznie), Jakbys kupil benzynowca z sensowna klasa emisji, to placilbys jedna czwarta tego. > ubezpieczenie OC jest średnio > 4 > razy droższe niż w Polsce, w moim przypadku 250 euro na kwartał - Poszukaj tanszego

Re: Dyskryminacja Polaków w Niemczech-opłata "ek

o ile wiem: polski DR nie przewiduje informacji o klasie emisji i zgodnosci z norma Euro, niemiecki DR ma taka informacje i na jej podstawie mozesz bezproblemowo uzyskac nalepke. Mysle ze w przypadku samochodow wyprodukowanych po 1995 roku wystarczy klasa emisji przypisana przez producenta do

Re: obniżenie opłat = więcej samochodów a to ...

płatniczą albo gotówką. Poza tym nie ma tam rozgraniczenia i płaci się jedną stawkę niezależnie od klasy emisji spalin. Czyli czy ma się nowy sprzęt czy zabytki EURO2 płaci się tyle samo. Jaki jest więc sens jazdy jak się z tego nic nie ma. Płacąc za ViaToll robi się albo prepaida jak w komórkach albo

Jak zwykle zwarci i gotowi witamy Was w Polsce!

do Ewidencji Działalności Gospodarczej, NIP, numer i seria dokumentu tożsamości osoby reprezentującej firmę, dowód osobisty lub paszport, dowód rejestracyjny pojazdu , przedstawić kopię dokumentu potwierdzającego klasę emisji EURO, pełnomocnictwo do podpisania umowy, jeśli samochód nie należy do

Ekoterroryzm UE - normy emisji spalin!

spalin. Takie silniki będą już wyeksploatowane z racji swojej przekombinowanej konstrukcji. Czy wysilony do granic możliwości silnik 1.4 o mocy 125 KM długo pociągnie? Jest to bardzo duże obciążenie dla tłoków i innych elementów. Obecnie, aby spełnić Euro 5 wytwarza się właśnie takie auta, np. benzyniak

Re: Spaliny diesla są zabójcze - skarbonka zabija

poprzez wprowadzenie w życie normy emisji spalin Euro 4 . Skutek jest taki, iż jeździ cała masa "wypasionych" Mercedesów klasy S poprzedniej generacji (W220), z dieslem, które przy depnięciu kopcą niewiele mniej niż 40-letnie Jelcze w dobrym stanie. Przykład? Proszę bardzo: www

Re: 5 euro - to jest oficjalny koszt

AU to badanie techniczne na emisje spalin, wazne jest czasowo i przeprowadzane podczas podobnych do naszych badan technicznych. Jest obowiazkowe dla kazdego pojazdu zarejestrowanego w Niemczech. A co do briefu - podczas importu pojazdu ktory byl zarejestrowany w Niemczech (czyli pojazdu uzywanego

Re: "ekonaklejka" w Berlinie - ktoś coś wie?

będzie łatwo zdobyć. Plakietki dostaniesz w kazdym warsztacie uprawnionym do przeprowadzenia badania czystosci spalin. Tamze kosztuje jakies 5..10 euro. MfG C. And a bit of augmentation is a serious temptation

Re: Fiskus liczy na 1 mld zł z nowego podatku od

przyznac ze jest cwany i nie da sie go obejsc dlatego tak bardzo denerwuje wiele osob, osobna kwestia jest wysokosc stawek za poszczegolne normy euro jak tez uwzglednianie rzeczywistego poziomu emisji spalin a nie kierowaniem sie rokiem rejestracji samochodu gdyz wiadomo ze starsze samochody wyzszej klasy

Re: polityka w całej EU jest do bani

poniżej, już tekstem o znacznie niższym kontraście, aby się zbytnio w oczy nie rzucał, czytamy już coś zgoła innego. Ups. Zdaje się, że auto, w którego nazwie użyto słowa "czysty" aż dwa razy, nie jest w stanie spełnić norm emisji spalin nie jednego stanu z jakimś ekooszołomem na czele, ale

Re: czystosc spalin w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych -

prawie połowę będą musiały ulec zmniejszeniu emisje HC i NOx. Jeżeli w roku 2005 wejdzie w życie norma Euro IV, innowacje techniczne stosowane w silnikach nie będą już wystarczać. Dotyczy to zwłaszcza samochodów najwyższej klasy. Nieodzowne stanie się skuteczne oczyszczanie spalin, dzięki filtrom

Re: bezprawne, ukryte cło

poszkodowany. Teraz opłaci się sprowadzać nowsze i nowocześniejsze auta, podatek z poj. np.1.8 to będzie 1800 PLN a nie 10000 PLN starej akcyzy od wartości takiego auta. Norma emisji spalin Euro4 była spełniona już przez większość silników z 1999 r. Pomyślcie trochę, a nie wylewajcie pomyje. Mnie też nie

Re: Berlin -zielona strefa. Gdzie zakupic plakiet

spalin, krótko: euro2 - czerwona plakietka, euro3 - żółta, euro4 i wyższe - zielona. Zupełnie inną sprawą jest czy jesteś w stanie wytłumaczyć to wschodnioniemieckim policjantom, jeśli wlepią ci mandat albo nawet odholują pojazd. Jeśli dobrze znasz język niemiecki to się wybronisz, w razie czego

"Narazie" bardzo szybko przemija

W krótkim i średnim horyzoncie czasowym dominującym źródłem napędu pojazdów pozostanie silnik spalinowy. W jego rozwoju głównym celem jest zmniejszenie emisji szkodliwych składników spalin oraz zużycia energii (a zatem i emisji CO2). Do środków technicznych należy tu m.in. silnik z zapłonem

Troche faktow o biopaliwach

dodatku do paliw świadczy fakt, iż dotychczas nie udało się określić wspólnych wymagań europejskich na ten produkt." "Jako główną zaletę stosowania FAME podaje się ograniczenie emisji składników toksycznych spalin. Efekty te w dużej mierze są uzależnione od konstrukcji silnika, aczkolwiek

Re: RENAULT SCENIC II 2.0 16 V 2003

normę emisji spalin Euro 4 a auto jest cięższe więc osiągi będzie miał gorsze. -2-wyświetlacz cyfrowy zamiast białych zegarów. -3-linia nadwozia ale to kwestia gustu. -4- rozmieszczenie pedałów zbyt blisko siebie. -5-mniej miejsca nad głową kierowcy i pasażerów. +1-Większe koła - lepsze hamowanie i

Pierwszy diesel Hondy w Accordzie jesienią

sprężania: 16.7 : 1, ciśnienie wtrysku: 1600 barów moc max: nie mniejsza niż 140 KM max. moment obrotowy: nie mniejszy niż 340 Nm poziom emisji spalin – odpowiadający normom Euro IV6 Greenblack: Pierwsze koty za płoty. Moc trochę mała. Pozdrawiam

Alternatywa dla S5

„przez miasto” jest także emisja spalin. Żadne ekrany nie spowodują zmniejszenia tej emisji. A tłumaczenie, że jadące płynnie samochody mniej zanieczyszczają powietrze jest w tym przypadku niepoważne, bo jak wspomniałem ruch tranzytowy to 15% całego ruchu, a więc 85% samochodów dalej

Re: Honda Accord 2,2 i-CTDi

: 85 x 97.1 mm stopień sprężania: 16.7 : 1, ciśnienie wtrysku: 1600 barów moc max: nie mniejsza niż 140 KM max. moment obrotowy: nie mniejszy niż 340 Nm poziom emisji spalin – odpowiadający normom Euro IV6" Źródło: moto.wp.pl/wiadomosc.html? wid=1054683&

Jaguar - nadchodzi nowe... z PSA i Ford'a

emisji spalin. Wykorzystano w nim najnowsze technologie takie jak ostatniej generacji wysoko ciśnieniowy system wtrysku bezpośredniego, zainstalowano kompaktowy, lekki blok cylindrów z żeliwa szarego ( CGI). Produkcja seryjna takiego bloku jest premierą w tym sektorze. Żeliwo CGI pozwoli uzyskać

1,4 HDi koncernu PSA = 1,4 Duratorq TDCi

mieszanine. Spalanie dzieki temu jest dokladniejsze, zapewniajac nizszy poziom emisji niespalonych czastek. SIlnik spelnia wymogi normy czystosci spalin EURO 3 i moze zostac bezposrednio przystosowany, z filtrem FAP lub bez, do normy EURO 4. Sprawne, male silniki Diesla, zastepujace stopniowo silniki

Odwieczny spór - diesel, czy benzyna?

przyjazne dla środowiska, między innymi poprzez wyeliminowanie cząstek stałych w spalinach i zastosowanie układu recyrkulacji spalin. Przykładowo najnowsza konstrukcja Fiata, silnik 1,3 dm3 JTD Multijet już teraz spełnia normę emisji spalin Euro 4, która będzie obowiązywała od 2005 roku. W latach

Ciekawy artykuł

, tudzież coraz ostrzejsze normy emisji spalin, skłaniają producentów do odwracania się od wyścigu mocy, który zabrnął w ślepy zaułek i przychylnego spojrzenia na samochody z silnikami o bardzo małej pojemności. moto.onet.pl/1352741,2217,1,artykul.html Gośc ma sporo racji. Wyścig mocy osiągnął absurdalne

C6 w nowym wydaniu !!!!

pojemność 2.7 litra i moc 208 KM przy 4000 obr/min. Moment obrotowy wynosi 440 Nm przy 1900 obr/min. Oba silniki spełniają normy czystości emisji spalin Euro 4. Z silniami będzie współpracować automatyczna skrzynia biegów o 6 przełożeniach. " Tutaj fotki: www.motoflesz.pl/publicystyka.php?kat=3

Re: 5 euro - to jest oficjalny koszt

wpisanej do dokumentow - w Polskich dowodach rejestracyjnych czy karcie pojazdu nie ma takiego oznaczenia na podstawie ktorego mozna latwo identyfikowac klase czystosci spalin wiec instytucja wydajaca umweltzone ma prawo kontroli klasy emisji. To ze przyjmuje sie norme producenta na emisje to insza inszosc

Komuchy pracuja dla rydzyka.europa ci dala wolnosc

rona środowiska Polska już zamknęła, będzie > go musiała znów otworzyć. Wszystko z powodu nowej unijnej dyrektywy, > zaostrzającej wymogi w zakresie emisji spalin i pyłów, które dotkną w > praktyce sektor energetyczny. Zdaniem głównego negocjatora, Polska potrzebuje > tu długiego

Ile nas będą jeszczekostowały komuchy z Bruxeli..?

Strefach Ekonomicznych oraz tzw. restrukturyzacja sektora hutniczego. Mimo że rozdział negocjacyjny Och rona środowiska Polska już zamknęła, będzie go musiała znów otworzyć. Wszystko z powodu nowej unijnej dyrektywy, zaostrzającej wymogi w zakresie emisji spalin i pyłów, które dotkną w praktyce sektor