klasy emisji spalin euro

Materiały Partnera

Dynamiczne silniki w ekonomicznym wydaniu

Dynamiczne silniki w ekonomicznym wydaniu

Sercem modelu MiTo są silniki, które łączą w sobie dynamikę z wysoką sprawnością i niskimi kosztami eksploatacji.

Nowy Mercedes Klasy C | Mała "eska"

Mercedes-Benz z sukcesami odświeża i powiększa swoją gamę modelową. Po udanej Klasie A, nowymi CLA i GLA, zmodernizowanej Klasie E i kolejnej generacji Klasy S przyszła pora na nową Klasę C, która ma stać się bardziej prestiżowa

Opel Astra GTC z nowym mocniejszym silnikiem

Od teraz Opel Astra GTC będzie mógł być napędzany całkiem nowym silnikiem CDTI 1.6. W ten sposób nowa jednostka o mocy 136 KM i maksymalnym momencie obrotowym 320 Nm staje się dostępna dla całej gamy modeli Astra.

Odświeżony Mercedes Klasy E - nowe zdjęcia

Odświeżony Mercedes Klasy E - nowe zdjęcia

podwójnym turbodoładowaniem. 6-cylindrowy turbodiesel dostępny jest w wersji BlueTEC, uzbrojonej w układ selektywnej redukcji katalitycznej SCR i spełniającej normę emisji spalin Euro VI. Mercedes-Benz oferuje dla Klasy E Coupé i Cabriolet dwa rodzaje przekładni: 6-biegową skrzynię manualną o

S-klasa, która zużywa 6,2 l/100 km

S-klasa, która zużywa 6,2 l/100 km

177 g/km.Pod maską S350 BlueTEC pracuje 3-litrowy turbodiesel V6 o mocy 258 KM przy 3600 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 620 Nm, dostępnym w przedziale 1600-2400 obr./min. Dzięki zastosowaniu katalizatora SCR spełnia on normę emisji spalin Euro 6, która wejdzie w życie w 2014 roku. Siła

Mercedes Klasa E - Coupe i Cabriolet

Mercedes Klasa E - Coupe i Cabriolet

podwójnym turbodoładowaniem. 6-cylindrowy turbodiesel dostępny jest w wersji BlueTEC, uzbrojonej w układ selektywnej redukcji katalitycznej SCR i spełniającej normę emisji spalin Euro VI. Mercedes-Benz zaoferuje dla Klasy E Coupé i Cabriolet dwa rodzaje przekładni: 6-biegową skrzynię manualną o

Lexus CT 200h z bliska

Lexus CT 200h z bliska

na przemieszczanie się bez emisji spalin z prędkością do 45 km/h na dystansie 2 km, spełniając normę emisji spalin Euro VI. Efekt to najniższa w klasie emisja dwutlenku węgla na kilometr i 10-krotnie niższa emisja tlenków azotu w porównaniu do turbodiesli o podobnej mocy.Kierowca CT 200h będzie mógł

Nowa Lancia Ypsilon - wszystko, co chcielibyście o niej wiedzieć

Nowa Lancia Ypsilon - wszystko, co chcielibyście o niej wiedzieć

miejskich wprowadziła trzecia generacja Lancii Y z roku 2003.Dzisiaj pałeczkę w sztafecie przejmuje nowa Lancia Ypsilon, której efektowne nadwozie kryje awangardowe rozwiązania napędu, które dzięki technologiom TwinAir, MultiJet II i Start&Stop obniżają zużycie paliwa i emisję spalin lecz także unikalne w

Jeszcze więcej Mercedesów

Jeszcze więcej Mercedesów

Jesienią do sprzedaży w Europie trafią trzy modele Mercedesa z silnikami diesla wyposażonymi w technologię BlueTEC. Dzięki jej zastosowaniu, spaliny opuszczające układ wydechowy będą zawierały dużo mniej niż zwykle tlenków azotu a samochody już teraz będą spełniały normy emisji spalin Euro6, które

Nowy Mercedes ML | Galeria

Nowy Mercedes ML | Galeria

uzbrojone w napęd na cztery koła 4MATIC i 7-biegowy automat.Co pod maską? Dwa turbodiesle - obydwa spełniające normę emisji spalin Euro VI - i benzynowa V-szóstka z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Najbardziej oszczędny, 4-cylindrowy ML 250 BlueTEC osiąga moc 204 KM i maksymalny moment 500 Nm. Od 0 do 100 km

Salon Frankfurt 2011 | Nowy Mercedes ML | Galeria

Salon Frankfurt 2011 | Nowy Mercedes ML | Galeria

ruchu). Ta ostatnia zawiera mapy Google, prognozę pogody oraz umożliwia korzystanie z Facebooka (od listopada 2011 r.).Wszystkie wersje Klasy M zostaną uzbrojone w napęd na cztery koła 4MATIC i 7-biegowy automat.Co pod maską? Dwa turbodiesle - obydwa spełniające normę emisji spalin Euro VI - i

Nowy Mercedes ML z bliska

Nowy Mercedes ML z bliska

powietrza, równym 0,32.Wszystkie wersje Klasy M zostaną uzbrojone w napęd na cztery koła 4MATIC i 7-biegowy automat.Co pod maską? Dwa turbodiesle - obydwa spełniające normę emisji spalin Euro VI - i benzynowa V-szóstka z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Najbardziej oszczędny, 4-cylindrowy ML 250 BlueTEC

Salon Frankfurt 2011 | Mazda CX-5 | Galeria

Salon Frankfurt 2011 | Mazda CX-5 | Galeria

azotu, spełnia już normę emisji spalin Euro VI.Mazda CX-5 z 2-litrowym benzyniakiem w wersji przednionapędowej generuje moc 165 koni przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 4000 obr./min (4x4: 160 KM i 208 Nm). W połączeniu ze skrzynią mechaniczną i systemem i-stop (Mazdowski układ

Piłka to nie wszystko! Brazylia żyje też motoryzacją

Piłka to nie wszystko! Brazylia żyje też motoryzacją

, ale konstrukcja podwozia liczy już sobie 63 lata (VW Type 2). O ile normy emisji spalin są w Brazylii jeszcze dość łaskawe, to te dotyczące bezpieczeństwa okazały się bezlitosne. Volkswagen stwierdził, że dostosowanie do nich konstrukcji samochodu byłoby zbyt kosztowne, stąd decyzja o końcu

Lancia Delta w Genewie - coś z klasą i coś czarnego

Lancia Delta w Genewie - coś z klasą i coś czarnego

połączeniu systemu wtrysku bezpośredniego, zmiennych faz rozrządu oraz wspomnianego turbodoładowania otrzymano jednostkę oferującą moc 200 KM, zadowalającą się jednocześnie "umiarkowanymi" ilościami paliwa oraz spełniającą nowe, bardziej restrykcyjne normy emisji spalin - Euro 5. Silnik

Top 10 | Samochody na ferie

Top 10 | Samochody na ferie

jeszcze przemawia za tym, można powiedzieć, niezdecydowaniem klasy R? Niektóre silniki są tak czyste, że spełniają normy czystości spalin, o których jeszcze nie słyszeliśmy, więc można tym autem spokojnie jechać na ferie, nie przejmując się, że jego spaliny zniszczą lodowce i za kilka lat nie będzie gdzie

Volvo V60 Plug-in Hybrid - Test | Za kierownicą

Volvo V60 Plug-in Hybrid - Test | Za kierownicą

Owszem, Toyota była pierwsza. Prius jest jednak hybrydą z silnikiem benzynowy. W wersji ładowanej z gniazdka jeździ tylko na prąd no i jest poza klasą premium Czysto elektryczne samochody jak Mitsubishi i-MIEV czy Citroen C-zero? Te startują w innej kategorii i przechodzą jak na razie bolączki

Subaru Impreza WRX STI x 3 | Test | 20 lat ikony

Subaru Impreza WRX STI x 3 | Test | 20 lat ikony

generacji ma mniej mocy niż jej poprzednik. Stało się tak za sprawą ograniczeń wynikających z norm emisji spalin, które są różne w Europie i w Japonii. Nie ma jednak większego problemu, aby moc silnika szybko podnieść. Wymiana układu wydechowego na jeden z dostępnych u renomowanych tunerów oraz nowe

Silnikowy zawrót głowy

Silnikowy zawrót głowy

początku, czyli od aut najmniejszych.SEGMENT A W klasie, w której liczy się każde euro (lub dolar) trudno spodziewać się szczególnej silnikowej obfitości. Ile bowiem małych, wydajnych jednostek zaoferować można klientowi poszukującemu ekonomicznego mikrusa? W większości przypadków wybór ogranicza się do

Dieslem przez Stany

- odwrotnie. Przynajmniej jeśli chodzi o emisję spalin. Na szczęście układ wydechowy redukujący o 90 proc. ilość tlenków azotu w spalinach silników 3.0 TDI z nawiązką spełnia restrykcyjne kalifornijskie normy (LEV II BIN 5). A także Euro 6, które w Europie zacznie obowiązywać od 2014 r. Nasz konwój złożony z

FORD MONDEO TDDi

mniejszym Focusie. Na razie musimy się zadowolić tą, mimo wszystko dość nowoczesną jednostką napędową.Silnik spełnia normy emisji spalin Euro III i ma dość ciekawą funkcję - "overboost". Dzięki zwiększeniu dawki paliwa i ciśnienia doładowania (przy pełnym wciśnięciu pedału przyspieszenia) moment

BMW X6 - coupé czy SUV?

do zredukowania spadków ciśnienia zarówno po stronie ssania, jak i wydechu. Pojemność skokowa wynosi 4,4 l., a moc:407 KM. Silnik ten uzyskuje wartości poniżej norm emisji spalin ULEV II i Euro 5.Dla oszczędnych przewidziano dobrze znanego diesla o pojemności 3,0 l. w dwóch wariantach mocy: 235 lub

VOLVO S60 D5

W segmencie samochodów klasy wyższej diesel jest bardzo popularny - na wielu rynkach ok. 70% pojazdów tej klasy wyposażono w diesle. Nie było zatem wyjścia - przed nastaniem norm czystości spalin Euro 3 w 2002 roku Volvo musiało przygotować własny silnik o zapłonie samoczynnym, bo kupowany w

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

sprawdzić numer VIN (np. tutaj) - jeśli raport podaje normę emisji spalin Euro 3, auto nie posiada filtra. Dla silnika 1.6 MZ-CD producenta zaleca olej 5W30. Mocne strony jednostki to niezła kultura pracy, dobra dostępność części i wyjątkowa wstrzemięźliwość - użytkownicy bez trudu uzyskują średnie zużycie

Chevrolet Spark

-cylindrowy silnik 0.8 o mocy 52 KM oraz 4-cylindrowy 1.0 rozwijający moc 66 KM. Obydwie jednostki były już stosowane w modelach oferowanych w Europie, ale przy okazji modernizacji auta dostosowano je do rygorystycznych norm emisji spalin Euro IV.Auta testowałem w górzystych okolicach Asyżu, na północ od

Dacia/Renault Logan

europejskie normy emisji spalin (Euro IV) i bezpieczeństwa. Do napędu wybrano sprawdzone benzynowe jednostki Renault: 1.4 75 KM i 1.6 90 KM. W 2005 roku dołączy diesel 1.5 dCi 65 KM i benzynowiec 1.6 16V 107 KM, a w 2007 r. pojawi się kombi i furgon. Benzynowe, 8-zaworowe silniki - nadal stosowane w Clio II i

Salon Frankfurt 2013 | Nowe Audi A8

, wszystkie motory spełniają normę emisji spalin Euro 6. Nowe Audi A8 dostępne będzie z dwoma silnikami benzynowymi i dwoma silnikami diesla. Są to: ładowana sprężarką jednostka 3.0 TFSI o mocy 310 KM, 4.0 TFSI V8 biturbo o mocy 435 KM,  3.0 TDI o mocy 258 KM i 4.2 TDI o mocy 385 KM i momencie obrotowym

Toyota Yaris po face liftingu

T-Sport z silnikiem 1.5 VVT-i (patrz ramka).Znane dotychczas jednostki benzynowe 1.0 oraz 1.3 przeszły kurację odmładzającą, w wyniku której udało się spełnić najsurowsze normy emisji spalin (Euro 4). Mniejszą jednostkę kosztowało to utratę 3 KM, ale już moc większej wzrosła w wyniku modyfikacji o 1

Opel Meriva 1.7 CDTi

spalin Euro 4. W wyposażeniu standardowym aut z silnikami 1.8 ECOTEC oraz 1.7 CDTi znajdzie się system kontroli poślizgu kół podczas ruszania (TC Plus). Układ stabilizacji toru jazdy (ESP) będzie można zamówić do wersji z silnikami benzynowymi oraz z mocniejszym dieslem. Do wyboru są dwie 5-stopniowe

Lexus RX 400h

. Auto z łatwością nabiera prędkości, do setki rozpędza się poniżej 8 s i choć dieslem nie jest to, jeśli wierzyć komputerowi, w centrum Aten spala tylko 11,5 l/100, a poza nim nawet 7 litrów. Rewelacyjnie jak na niemal 300-konny SUV. Całość z nawiązką spełnia Euro IV - wyśrubowane normy czystości spalin

"Parszywa trzynastka", czyli najmocniejsze auta w polskich salonach

200 392 euro (według obecnego kursu to niecałe 830 tys. zł).   ZOBACZ TAKŻE: Ile kosztuje używana Panamera? Sprawdzisz tutaj Panamera Turbo S na żywo | Wideo A może SUV? one są przecież ostatnio takie popularne. Zapraszamy do salonu BMW. Czeka tam X6 przygotowane przez speców z M GmbH. Za 512 900

2008 - rok nietrafionych prognoz

auta wodorowego - Hondy FCX Clarity, potem wysypały się niczym z rękawa prezentacje samochodów hybrydowych (Chevrolet Volt, Honda Insight) i ekologicznych o obniżonej emisji spalin (VW pokazał Jettę Bluemotion, Mercedes linię Bluetec, a Škoda Greenline). Rok skończył się prezentacją seryjnej wersji

E-myto dalej z problemami. Lepiej za rok

rozgraniczenia na klasy emisji spalin itp. Ktoś kto ma ciągnik z normą EURO5 na A1 płaci dwa raz tyle ile w rozporządzeniu. To jest normalne? Poza tym jak wprowadzą opłaty na "91" to będą one niższe niż na drogach ekspresowych i autostradach bo zgodnie z cennikiem w rozporządzeniu.

Re: składajmy się ,ale tylko na potrzeby podstawo

emisje spalin, 280 dla spełniającej wyższą klasę normy Euro niż wymagana w danej chwili. Czyli za wielkiego tira spełniającego normę Euro 5 płacisz nieco ponad dwa razy to, co ja płacę za roczne autko ważące 940 kg z silnikiem 1.3 i nieco mniej niż dwa razy tyle ile kosztowało mnie opodatkowanie nissana

Re: Jaki olej syntetyczny? castrol/elf/mobil/tota

W sumie to żadna tajemnica (MOBIL 1), ale i rekomendacja też marna, bo jestem obcy i anonimowy ;) Problem z obecnie zalewanymi fabrycznie olejami jest taki, że są dobierane pod kątem zawartości związków siarki i foforu, żeby silnik mógł spełniać normę emisji spalin EURO4. Tyle, że pod względem

Re: obniżenie opłat = więcej samochodów a to ...

płatniczą albo gotówką. Poza tym nie ma tam rozgraniczenia i płaci się jedną stawkę niezależnie od klasy emisji spalin. Czyli czy ma się nowy sprzęt czy zabytki EURO2 płaci się tyle samo. Jaki jest więc sens jazdy jak się z tego nic nie ma. Płacąc za ViaToll robi się albo prepaida jak w komórkach albo

Jak zwykle zwarci i gotowi witamy Was w Polsce!

do Ewidencji Działalności Gospodarczej, NIP, numer i seria dokumentu tożsamości osoby reprezentującej firmę, dowód osobisty lub paszport, dowód rejestracyjny pojazdu , przedstawić kopię dokumentu potwierdzającego klasę emisji EURO, pełnomocnictwo do podpisania umowy, jeśli samochód nie należy do

Re: jazda po Polsce na niemieckich blachach

jureek napisał: > klasy spalin - ja płacę ponad 700 euro rocznie), Jakbys kupil benzynowca z sensowna klasa emisji, to placilbys jedna czwarta tego. > ubezpieczenie OC jest średnio > 4 > razy droższe niż w Polsce, w moim przypadku 250 euro na kwartał - Poszukaj tanszego

Re: Dyskryminacja Polaków w Niemczech-opłata "ek

o ile wiem: polski DR nie przewiduje informacji o klasie emisji i zgodnosci z norma Euro, niemiecki DR ma taka informacje i na jej podstawie mozesz bezproblemowo uzyskac nalepke. Mysle ze w przypadku samochodow wyprodukowanych po 1995 roku wystarczy klasa emisji przypisana przez producenta do

Czy ktoś już jeżdźił Hondą Accord 2,2 TD ???

Podobno ten silnik ma najniższe zużycie w swojej klasie i emisja spalin poniżej normy EURO-IV.Czy ktoś coś wie na ten temat(pytam z czystej ciekawości) Pozdrawiam

Ekoterroryzm UE - normy emisji spalin!

spalin. Takie silniki będą już wyeksploatowane z racji swojej przekombinowanej konstrukcji. Czy wysilony do granic możliwości silnik 1.4 o mocy 125 KM długo pociągnie? Jest to bardzo duże obciążenie dla tłoków i innych elementów. Obecnie, aby spełnić Euro 5 wytwarza się właśnie takie auta, np. benzyniak

Re: Spaliny diesla są zabójcze - skarbonka zabija

poprzez wprowadzenie w życie normy emisji spalin Euro 4 . Skutek jest taki, iż jeździ cała masa "wypasionych" Mercedesów klasy S poprzedniej generacji (W220), z dieslem, które przy depnięciu kopcą niewiele mniej niż 40-letnie Jelcze w dobrym stanie. Przykład? Proszę bardzo: www

Re: 5 euro - to jest oficjalny koszt

AU to badanie techniczne na emisje spalin, wazne jest czasowo i przeprowadzane podczas podobnych do naszych badan technicznych. Jest obowiazkowe dla kazdego pojazdu zarejestrowanego w Niemczech. A co do briefu - podczas importu pojazdu ktory byl zarejestrowany w Niemczech (czyli pojazdu uzywanego

Re: "ekonaklejka" w Berlinie - ktoś coś wie?

będzie łatwo zdobyć. Plakietki dostaniesz w kazdym warsztacie uprawnionym do przeprowadzenia badania czystosci spalin. Tamze kosztuje jakies 5..10 euro. MfG C. And a bit of augmentation is a serious temptation

Re: Fiskus liczy na 1 mld zł z nowego podatku od

przyznac ze jest cwany i nie da sie go obejsc dlatego tak bardzo denerwuje wiele osob, osobna kwestia jest wysokosc stawek za poszczegolne normy euro jak tez uwzglednianie rzeczywistego poziomu emisji spalin a nie kierowaniem sie rokiem rejestracji samochodu gdyz wiadomo ze starsze samochody wyzszej klasy

Re: polityka w całej EU jest do bani

poniżej, już tekstem o znacznie niższym kontraście, aby się zbytnio w oczy nie rzucał, czytamy już coś zgoła innego. Ups. Zdaje się, że auto, w którego nazwie użyto słowa "czysty" aż dwa razy, nie jest w stanie spełnić norm emisji spalin nie jednego stanu z jakimś ekooszołomem na czele, ale

Re: czystosc spalin w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych -

prawie połowę będą musiały ulec zmniejszeniu emisje HC i NOx. Jeżeli w roku 2005 wejdzie w życie norma Euro IV, innowacje techniczne stosowane w silnikach nie będą już wystarczać. Dotyczy to zwłaszcza samochodów najwyższej klasy. Nieodzowne stanie się skuteczne oczyszczanie spalin, dzięki filtrom

Re: bezprawne, ukryte cło

poszkodowany. Teraz opłaci się sprowadzać nowsze i nowocześniejsze auta, podatek z poj. np.1.8 to będzie 1800 PLN a nie 10000 PLN starej akcyzy od wartości takiego auta. Norma emisji spalin Euro4 była spełniona już przez większość silników z 1999 r. Pomyślcie trochę, a nie wylewajcie pomyje. Mnie też nie

Re: Berlin -zielona strefa. Gdzie zakupic plakiet

spalin, krótko: euro2 - czerwona plakietka, euro3 - żółta, euro4 i wyższe - zielona. Zupełnie inną sprawą jest czy jesteś w stanie wytłumaczyć to wschodnioniemieckim policjantom, jeśli wlepią ci mandat albo nawet odholują pojazd. Jeśli dobrze znasz język niemiecki to się wybronisz, w razie czego

"Narazie" bardzo szybko przemija

W krótkim i średnim horyzoncie czasowym dominującym źródłem napędu pojazdów pozostanie silnik spalinowy. W jego rozwoju głównym celem jest zmniejszenie emisji szkodliwych składników spalin oraz zużycia energii (a zatem i emisji CO2). Do środków technicznych należy tu m.in. silnik z zapłonem

Troche faktow o biopaliwach

dodatku do paliw świadczy fakt, iż dotychczas nie udało się określić wspólnych wymagań europejskich na ten produkt." "Jako główną zaletę stosowania FAME podaje się ograniczenie emisji składników toksycznych spalin. Efekty te w dużej mierze są uzależnione od konstrukcji silnika, aczkolwiek

Re: RENAULT SCENIC II 2.0 16 V 2003

normę emisji spalin Euro 4 a auto jest cięższe więc osiągi będzie miał gorsze. -2-wyświetlacz cyfrowy zamiast białych zegarów. -3-linia nadwozia ale to kwestia gustu. -4- rozmieszczenie pedałów zbyt blisko siebie. -5-mniej miejsca nad głową kierowcy i pasażerów. +1-Większe koła - lepsze hamowanie i

Pierwszy diesel Hondy w Accordzie jesienią

sprężania: 16.7 : 1, ciśnienie wtrysku: 1600 barów moc max: nie mniejsza niż 140 KM max. moment obrotowy: nie mniejszy niż 340 Nm poziom emisji spalin – odpowiadający normom Euro IV6 Greenblack: Pierwsze koty za płoty. Moc trochę mała. Pozdrawiam

Alternatywa dla S5

„przez miasto” jest także emisja spalin. Żadne ekrany nie spowodują zmniejszenia tej emisji. A tłumaczenie, że jadące płynnie samochody mniej zanieczyszczają powietrze jest w tym przypadku niepoważne, bo jak wspomniałem ruch tranzytowy to 15% całego ruchu, a więc 85% samochodów dalej

Re: Honda Accord 2,2 i-CTDi

: 85 x 97.1 mm stopień sprężania: 16.7 : 1, ciśnienie wtrysku: 1600 barów moc max: nie mniejsza niż 140 KM max. moment obrotowy: nie mniejszy niż 340 Nm poziom emisji spalin – odpowiadający normom Euro IV6" Źródło: moto.wp.pl/wiadomosc.html? wid=1054683&

Jaguar - nadchodzi nowe... z PSA i Ford'a

emisji spalin. Wykorzystano w nim najnowsze technologie takie jak ostatniej generacji wysoko ciśnieniowy system wtrysku bezpośredniego, zainstalowano kompaktowy, lekki blok cylindrów z żeliwa szarego ( CGI). Produkcja seryjna takiego bloku jest premierą w tym sektorze. Żeliwo CGI pozwoli uzyskać

1,4 HDi koncernu PSA = 1,4 Duratorq TDCi

mieszanine. Spalanie dzieki temu jest dokladniejsze, zapewniajac nizszy poziom emisji niespalonych czastek. SIlnik spelnia wymogi normy czystosci spalin EURO 3 i moze zostac bezposrednio przystosowany, z filtrem FAP lub bez, do normy EURO 4. Sprawne, male silniki Diesla, zastepujace stopniowo silniki

Odwieczny spór - diesel, czy benzyna?

przyjazne dla środowiska, między innymi poprzez wyeliminowanie cząstek stałych w spalinach i zastosowanie układu recyrkulacji spalin. Przykładowo najnowsza konstrukcja Fiata, silnik 1,3 dm3 JTD Multijet już teraz spełnia normę emisji spalin Euro 4, która będzie obowiązywała od 2005 roku. W latach

Ciekawy artykuł

, tudzież coraz ostrzejsze normy emisji spalin, skłaniają producentów do odwracania się od wyścigu mocy, który zabrnął w ślepy zaułek i przychylnego spojrzenia na samochody z silnikami o bardzo małej pojemności. moto.onet.pl/1352741,2217,1,artykul.html Gośc ma sporo racji. Wyścig mocy osiągnął absurdalne

C6 w nowym wydaniu !!!!

pojemność 2.7 litra i moc 208 KM przy 4000 obr/min. Moment obrotowy wynosi 440 Nm przy 1900 obr/min. Oba silniki spełniają normy czystości emisji spalin Euro 4. Z silniami będzie współpracować automatyczna skrzynia biegów o 6 przełożeniach. " Tutaj fotki: www.motoflesz.pl/publicystyka.php?kat=3

Re: 5 euro - to jest oficjalny koszt

wpisanej do dokumentow - w Polskich dowodach rejestracyjnych czy karcie pojazdu nie ma takiego oznaczenia na podstawie ktorego mozna latwo identyfikowac klase czystosci spalin wiec instytucja wydajaca umweltzone ma prawo kontroli klasy emisji. To ze przyjmuje sie norme producenta na emisje to insza inszosc

Komuchy pracuja dla rydzyka.europa ci dala wolnosc

rona środowiska Polska już zamknęła, będzie > go musiała znów otworzyć. Wszystko z powodu nowej unijnej dyrektywy, > zaostrzającej wymogi w zakresie emisji spalin i pyłów, które dotkną w > praktyce sektor energetyczny. Zdaniem głównego negocjatora, Polska potrzebuje > tu długiego

Ile nas będą jeszczekostowały komuchy z Bruxeli..?

Strefach Ekonomicznych oraz tzw. restrukturyzacja sektora hutniczego. Mimo że rozdział negocjacyjny Och rona środowiska Polska już zamknęła, będzie go musiała znów otworzyć. Wszystko z powodu nowej unijnej dyrektywy, zaostrzającej wymogi w zakresie emisji spalin i pyłów, które dotkną w praktyce sektor

Europejski standard emisji spalin

harmonizować własne prawo (Australian Design Rule) w zakresie emisji spalin przez nowe silniki spalinowe z europejskimi standardami. Norma EURO 3 została wprowadzona od 1 stycznia 2006 roku i progresywnie następne normy zgodnie z europejskimi datami. Normy spalin Dla pojazdów z silnikiem benzynowym

Odsiarczanie spalin

spalinLiczba proponowanych typów instalacji odsiarczania spalin (IOS) nieustannie wzrasta. Stosowane są procesy absorpcji i adsorpcji, zwykle połączone reakcją chemiczną. Liczne proponowane procesy dzieli się m.in. na 3 klasy, zależnie od sposobu postępowania z produktami, wytwarzanymi w instalacji

Układ recyrkulacji spalin

jest obniżenie emisji tlenków azotu (NOx) – spowodowane obniżeniem temperatury spalania ubogiej w tlen mieszanki oraz obniżenie emisji HC poprzez ich utlenienie.Do optymalnej pracy układu niezbędne jest odpowiednie dawkowanie ilości spalin dostarczanych do komory spalania, które jest zależne od aktualnego

Mercedes-Benz klasy M

CDi BlueEFFICIENCY 4MATIC i z silnikiem benzynowym ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY. Dane techniczne Wersja Silnik: Norma emisji spalin (Euro): Moc maksymalna: Maks. moment obrotowy 0-100 km/h: V-max: Silniki benzynowe: ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY V6 3,5 l (3498 cm?) Euro 5 306 KM (225 kW) przy 6500

Analizator spalin

Analizator spalin – urządzenie służące do pomiaru ilości i jakości produktów spalania. Wyposażony jest najczęściej w czujnik elektrochemiczny. Urządzenie pozwala na ocenę sprawności spalania oraz emisji zanieczyszczeń. Najczęściej badana jest zawartość O2, CO, NO, NO2, SO2, HC. Analizatory

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.