klapa tylna ford focus sedan

sprawdź też:

sedan

Marcin Lewandowski

Przegląd używanych kompaktów do 10 tys zł

Przegląd używanych kompaktów do 10 tys zł

Mając ograniczony budżet wcale nie jesteśmy skazani na stare wysłużone auta. Macie do wydania 10 tys. zł? Oto modele segmentu C kosztujące tyle, że jeszcze zostanie na konieczne naprawy i serwis

Historia Fordów ze znaczkiem RS

Skrót RS w przypadku wielu marek oznacza zwiększoną dawkę emocji. Literki RS dla mało której marki są tak ważne jak dla Forda. Oto zestawienie najciekawszych aut z pod znaku niebieskiego owalu, na których pojawiło się logo RS

Gliwice produkują kolejne auto

W gliwickiej fabryce General Motors w poniedziałek oficjalnie ruszyła produkcja Opla Astry IV w odmianie sedan

Opel Astra sedan - pierwsze oficjalne zdjęcia

Opel Astra sedan - pierwsze oficjalne zdjęcia

i 147,6 cm wysokości, a rozstaw osi to 268,5 cm. Po otwarciu tylnej klapy klienci będą mieć do dyspozycji bagażnik o pojemności 460 litrów. Nie jest to może rekord w segmencie (Ford Focus oferuje 470 litrów, a Renault Fluence aż 530 litrów), ale i nie najgorszy wynik wśród kompaktowych sedanów

Volkswagen Jetta | Pierwsza jazda | Nieznany bestseller

Volkswagen Jetta | Pierwsza jazda | Nieznany bestseller

. Za Skodę Octavię z tym samym silnikiem trzeba zapłacić 64 850 złotych, Toyota Corolla  z podstawową, 99 konną jednostką napędową kosztuje 62 900 zł, tańszy jest również Opel Astra (100 KM, 61 450 zł) i Ford Focus w wersji sedan - 1,6 litra, 105 KM, 67 690 złotych. Na obronę Jetty można dodać

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

KM) LT - 81 400 zł Ford Focus 1.6 EcoBoost (150 KM) Titanium - 90 740 zł Honda Civic 1.8i (140 KM) - 80 900 zł (brak nawigacji) Mazda 3 Sedan 2.0 (151 KM) Sport - 93 800 zł (brak nawigacji) Mitsubishi Lancer 1.8 (143 KM) Instyle - 83 290 zl (5-biegowa skrzynia, skórzana tapicerka

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

, rekompensowały brak podnoszonej tylnej klapy z szybą jednocześnie. Ostatnimi laty nasze gusta doganiają jednak te z zachodniej Europy. Mimo niewielkiej różnicy w cenie, na ulicy znacznie łatwiej spotkać dzisiaj Golfa niż Jettę, "kosmicznego" Civika w wersji hatchback niż stonowanego sedana. Zwycięża

Najważniejsze premiery Paris Motor Show 2014

Najważniejsze premiery Paris Motor Show 2014

kierownicy, boczne poduszki z tyłu czy system bezdotykowego otwierania i zamykania klapy bagażnika. Nowy Ford S-MAX trafi do sprzedaży latem 2015 roku. Fot. Newspress Fot. Ford Fot. Ford Największą gwiazdą Mercedesa podczas tegorocznego salonu paryskiego bez cienia wątpliwości jest Mercedes-AMG GT, który

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

kg Ford Focus 448 cm 264 cm 537 l 546 kg Mazda3 458 cm 264 cm 430 l 575 kg Renault Fluence 462 cm 270 cm 530 l 500 kg Toyota Corolla 454 cm 260 cm 450 l 505 kg VW Jetta 464 cm 265 cm 510 l 573 kg VW Jetta (poprzednia gen.) 455 cm 258 cm 527 l 602 kg VW Passat 477 cm 272 cm 565 l 624 kg

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

znalazła się u progu lat 90. "Trójka" otarła się nawet o zwycięstwo w europejskim plebiscycie COTY 2004.Mazda 3 powstała na Fordowskiej platformie C1, zastosowanej także w Fordzie Focusie i Volvo S40. Na rynek trafiła w dwóch wersjach nadwoziowych - jako 5-drzwiowy hatchback i 4-drzwiowy sedan

Konfrontacje: Chevrolet Lacetti 1.8 16V CDX/Kia Cerato 2.0 CRDI EX

wprowadził modele Aveo, Evanda i Rezzo, natomiast Kia wśród nowości obok Cerato ma w ofercie małe Picanto. Lacetti i Cerato należą do segmentu C (klasa niższa średnia), gdzie nie jest łatwo się przebić. Oba samochody muszą się zmierzyć z Toyotą Corollą, Fordem Focusem, Oplem Astrą II i III

Mitsubishi Lancer inaczej

Mitsubishi Lancer inaczej

wysokości nadwozie (ponad 1,51 m) auto z profilu wydaje się smukłe. To z kolei zasługa długiej i silnie pochylonej tylnej klapie - bardziej nawet niż w Fordzie Focusie. Z przodu uwagę zwraca trapezowaty grill podobny do tego z Evolution. Jego kształt projektanci zaczerpnęli ponoć z myśliwców produkcji

Nissan Qashqai 2,0 - Gra pozorów

zastanawiam się, czy nie kupić...".Choć Qashqai jest tylko o 11 cm wyższy niż Focus, wydaje się od Forda sporo większy. W korku góruję o całą głowę nad kierowcami w zwykłych sedanach i hatchbackach. Niektórym to odpowiada, mnie - niekoniecznie. Nie mam za to żadnych "ale" do jakości materiałów

Re: focus 1.6 i 1.8

dadys napisał: ochoty kupowac nowego auta i po 2 latach walczyc z rdza!!! > Sprzedawca w Fordzie twierdzil, ze problem rdzy byl > spowodowany polskim montazem i dotyczyl tylko wersji Ghia > i tylnej klapy (zlego mocowania ozdobnej listwy) Sprzedawca pieprzył głupoty. Problem dotyczy

Korozja (perforacja)blach w Focusie to prawda !!!!

Przekonałem się o tym naocznie po oglądnięciu Focusa kolegi. Jeździ czteroletnim Focusem sedan w wersji Ghia (wyprodukowanym w czerwcu 1999r,w Walencji)! Na moje pytanie o korozję pokiwał głową i pokazał swoje auto.Wszystkie drzwi i tylna klapa skorodowane od wewnątrz(na dole) tak że po

Re: Czy wasze focusy też rdzewieją ?

Ja rowniez jezdze Fordem Focusem Comfort X od 3 lat i zauwazylem ta niechlubna badz co badz przypadlosc. A szkoda, bo poza tym autko sprawuje sie swietnie. U mnie rdzewieje tylna klapa w sedanie od srodka, ale w sumie jej sie nie dziwie, gdyz widac jak jest niechlujnie pomalowana od srodka (bo

Re: Kupno Focusa z 2000r. - czy warto

zawieszenia.Czasem wymianie wymagają łożyska tylnych kół.Układ wydechowy często ulega wypaleniu i korozji.Korozji ulegają dolne krawędzie drzwi i klapy bagażnika.Korozja na szczęscie dotyczy tylko nielicznych egzemplarzy, z początku produkcji i często dotyczy to wersji Ghia sedan.Te auta były produkowane

Re: Korozja (perforacja)blach w Focusie to prawda

krakus.mp napisał: > Przekonałem się o tym naocznie po oglądnięciu Focusa kolegi. > Jeździ czteroletnim Focusem sedan w wersji Ghia (wyprodukowanym w czerwcu > 1999r,w Walencji)! Na moje pytanie o korozję pokiwał głową i pokazał swoje > auto.Wszystkie drzwi i tylna klapa

Re: Korozja (perforacja)blach w Focusie to prawda

krakus.mp napisał: > Przekonałem się o tym naocznie po oglądnięciu Focusa kolegi. > Jeździ czteroletnim Focusem sedan w wersji Ghia (wyprodukowanym w czerwcu > 1999r,w Walencji)! Na moje pytanie o korozję pokiwał głową i pokazał swoje > auto.Wszystkie drzwi i tylna klapa

Re: Focus I 1,6 100km - 1,8 tdci 115km

musiałem od razu zrobić to wymienić płyn hamulcowy. Potem padła mi wspomniana cewka zapłonowa, a jakieś trzy tygodnie temu regenerowałem sprzęgło sprężarki klimatyzacji. W między czasie zrobiłem poprawki lakiernicze (3 odpryski i wew. krawędź tylnej klapy), założyłem chlapacze i zrobiłem przegląd przy