kia wysokie obroty silnika

sprawdź też:

wysokie

Marcin Lewandowski

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Ten segment jest wyjątkowo pojemny, ale zaliczamy do niego skrajnie różne pod względem wielkości modele. Oto przegląd crossoverów i SUV-ów segmentu C

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Ford Ka 1.2 Trend+ | Test | Cena ma znaczenie

Pewnie wielu z was zapomniało już, że w sprzedaży nadal występuje model Ka. Nic w tym dziwnego, ponieważ znacznie częściej od miejskiego Forda na ulicach można spotkać spokrewnionego z nim Fiata 500. Teraz może się to całkowicie zmienić

Skoda Citigo Elegance | Test | Mały, ale...

Skoda Citigo Elegance | Test | Mały, ale...

osoby Skoda oferuje tylko jedną jednostkę napędową. Jest to trzycylindrowy silnik o pojemności 999 cm3. Do wyboru są dwa warianty mocy 60 KM lub 75 KM. Nasza Skoda posiadała tę mocniejszą jednostkę. Do sprawnego przemieszczania się po mieście jest to aż nadto. Silnik chętnie wkręca się na obroty z

Hyundai i10 1.0 Premium | Test | Skośnooki Europejczyk

Hyundai i10 1.0 Premium | Test | Skośnooki Europejczyk

, nie ma problemu. Silnik chętnie ciągnie do czerwonego pola, a do tego jest niemal niesłyszalny. Wygłuszenie wnętrza i odcięcie kabiny od niepożądanych wibracji to coś, co zaskakuje w Hyundaiu najbardziej. Silnik nawet na wysokich obrotach słyszalny jest jakby zza ściany. Trzy cylindry są zazwyczaj

Toyota Aygo | Pierwsza jazda | X możliwości

Toyota Aygo | Pierwsza jazda | X możliwości

wyciszone niż u poprzednika. Zyskał na tym komfort jazdy, ponieważ do uszu podróżujących nie dociera już tyle hałasu. Trzeba również przyznać, że gdy wkręcamy trzycylindrową jednostkę napędową na wyższe obroty, układ wydechowy wydaje z siebie  całkiem przyjemny dźwięk. Standardowo silnik współpracuje z

Hyundai i10 - test | Pierwsza jazda | Dobrze się zapowiada

Hyundai i10 - test | Pierwsza jazda | Dobrze się zapowiada

zaleta Hyundaia.Podczas jazdy w kabinie jest cicho. Na wolnych obrotach benzynowego silnika 1.2 prawie nie słychać. Głośniej robi się, gdy "kręcimy" go wyżej, ale i wtedy dobiegające odgłosy nie są męczące. Jednostka brzmi całkiem nieźle, nie wyje. Niespełna 90 KM i 120 Nm pozwalają na sprawne

Kia Venga 1.4 - test | Za kierownicą

Kia Venga 1.4 - test | Za kierownicą

się Kii za gniazdo multimedialne oraz wysoko zawieszoną konsolę środkową z dźwignią zmiany biegów i pokrętłami do sterowania wentylacją. Kierowca ma je tuż pod ręką.Venga narodziła się w niemieckim centrum projektowym Kii we Frankfurcie. Produkowana jest w czeskich Nosovicach.Co ze schowkami

Kia Sportage - test | Pierwsza jazda

Kia Sportage - test | Pierwsza jazda

) oraz diesel 1,7 (115 KM). Ale chyba nie ma sensu czekać na słabsze silniki. Podczas prezentacji wybraliśmy silnik 2.0 CRDi. I właśnie ten silnik, który ma do dyspozycji 300 Nm najlepiej radzi sobie z półtoratonowym SUV-em. Nie znaczy to, że oczekujemy po uterenowionej Kii sportowych wrażeń. 11 sekund

Chevrolet Spark 1.2 LTZ - Test | Miejski styl

Chevrolet Spark 1.2 LTZ - Test | Miejski styl

pierwszym miejscu jest styl, więc nietrudno się domyślić, że praktyczność zeszła na plan nieco dalszy. Wysokie nadwozie jest co prawda przestronne, ale zapewnia miejsce głównie nad głowami. Z przodu możemy się spokojnie rozsiąść. Z tyłu już nieco gorzej. Przy cofaniu widoczność jest nieco ograniczona przez

Hyundai Sonata 2.0 CRDI vs. Kia Magentis 2.0 CRDi

się automatycznie po wyłączeniu silnika. Nader uciążliwe zjawisko. Na tym podobieństwa się kończą.Sonata ma nieco lepsze materiały wykończeniowe, chociaż te w Kii też są przyzwoite. Z kolei Magentis dysponuje wygodniejszymi, lepiej wyprofilowanymi fotelami i łatwiejszym w obsłudze radioodtwarzaczem

Kia Ceed 1.6 CRDi SW - test | Za kierownicą

Kia Ceed 1.6 CRDi SW - test | Za kierownicą

wyłącznie z silnikami Diesla. Jazda jest teraz spokojniejsza i co ważne znacznie cichsza szczególnie na trasie. Silnik nie musi pracować cały czas na wysokich obrotach, a i tak zapewnia przyzwoite osiągi. Co innego jej słabsza siostra o mocy 90 KM. Tej zdecydowanie brakuje pary. Oczywiście można narzekać na

Hyundai i10 - najoszczędniejszy na rynku

powinien trafić również do modelu zależnej marki koncernu Hyundai - Kia Picanto.Blok silnika jest wysokociśnieniowym odlewem aluminiowym, co pozwala na znaczne oszczędności na masie - waży 82,4 kg. Tuleje cylindrowe wykonano z żeliwa, by podwyższyć odporność na ścieranie. Dodatkowe oszczędności wagowe

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

benzynowym silnikiem oznaczonym Skyactive-G. Ma on dwa litry pojemności, bezpośredni wtrysk paliwa i obchodzi się bez doładowania. Ale nie jest to silnik taki całkiem zwyczajny. Cechą szczególną jest wyjątkowo wysoki, jak na jednostki z zapłonem iskrowym stopień sprężania. Wynosi on aż 14:1. W normalnych

Toyota Verso S 1.33 - test | Za kierownicą

Toyota Verso S 1.33 - test | Za kierownicą

precyzyjna dźwignia biegów i wysokie obroty. Powyżej 4 tys. motor łapie drugi oddech, choć lubi w zamian sobie powarczeć. Trochę rozczarowuje zużycie paliwa. Wynikom 6,3 l/100 km w trasie i 9,2 l/100 km w mieście bliżej do kompaktu niż samochodu klasy B.GAZ Dobra zwrotność, praktyczna deska rozdzielcza

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen z wynikiem 621 kg. Pozostali konkurencji mogą zabrać poniżej 600 kg bagazu (Ford 546 kg, Kia 568 kg, Peugeot 585 kg, Renault 505 kg).Z ciekawości, jak radzi sobie najsłabszy silnik TSI z ważącym 1394 kg Golfem, do jazdy wybrałem wersję 122-konną. Pierwsze kilometry na wąskich drogach Pomorza

Hyundai i30 CW - test | Za kierownicą

, bogate wyposażenieHamulecHałaśliwy silnik w zakresie wysokich obrotów, mały bagażnik Summa SummarumHyundai i30 CW w wersji 1.6 to dobrze wykonany i bogato wyposażony samochód. Nie ma jednak żadnej przewagi nad bliźniaczą Kią Cee'd SW mimo wyższej o 1000 zł ceny. Ma nawet sporo mniejszy bagażnik. Być może

Skoda Fabia -  test długodystansowy | Decymetry i decybele

Skoda Fabia - test długodystansowy | Decymetry i decybele

dzieli nas już mniej niż litr. Dynamika? Bez zmian. 105 koni i 153 Nm. Do spokojnej jazdy wystarczy. Gdyby tylko była cichsza Od silnika do kabiny wdzierają się tabuny decybeli. Z jednej strony to wina słabego wyciszenia komory silnika, z drugiej konieczności trzymania go na wysokich obrotach. Silnik

Swojskie auto z dziwną nazwą - Kia Cee'd w pojedynku z Fordem Focusem

nad głowami. To wina dynamicznej stylizacji Forda z mocno pochyloną tylną szybą. Ta jednak nie przeszkadza Focusowi wygrać w kategorii "pojemność bagażnika" z niemałą, bo 40-litrową przewagą (385 l).Ergonomia obu aut stoi na wysokim poziomie. W Kii przyczepić się można jedynie do czytelności

Dacia Sandero - prosta i praktyczna

Dacia Sandero - prosta i praktyczna

są równie ospałe i niechętnie zabierają się do pracy. Niewiele pomagają wysokie obroty czy częste redukcje biegów. Dobrze, że chociaż przekładnia pracuje lekko i bez protestów. O dynamicznej jeździe można zapomnieć także ze względu na paliwożerność jednostek napędowych. Jak deklaruje producent

Hyundai i40 - test | Pierwsza jazda

Hyundai i40 - test | Pierwsza jazda

(132 KM) w wersji Luna kosztuje 80 590 zł. Ford Mondeo Combi 1.6 (120 KM) Ambiente to wydatek 82 900 zł.GazPrzestronne wnętrze, dużo miejsca zwłaszcza na tylnej kanapie, dynamiczny silnik DieslaHamulecBrak mocy w benzyniaku w zakresie niskich obrotów, wysoka cena wersji podstawowejSumma SummarumIle

Za ciosem: Kia cee'd Sporty Wagon 1.6 CRDi

diesla o pojemności 2.0 l. trzeba dać niemal 70 tys. zł. n Kia Sporty Wagon 1.6 CRDi kompendium Nadwozie kombi, 5-drzwiowe, 5-osobowe Silnik

Ssang Yong Kyron - Zimna kalkulacja

własności terenowe, elastyczny silnik, bogate wyposażenie, ogromna przestrzeń bagażowa HAMULEC Słaba dynamika, spore zużycie paliwa, wysoka masa, płaskie fotele, mało precyzyjna reakcja na gaz SUMMA SUMMARUMKyron ma kilka zalet, ale w ogólnym rozrachunku jest to samochód przeciętny. Zbyt wiele w nim cech

KIA Sorento 2.5 CRDi A/T

, nie mogę się nadziwić, jak to możliwe, że samodzielnie skonstruowany przez Kia diesel pracuje tak równo, spokojnie i cicho. Koreańczycy nie oszczędzali na matach wygłuszających komorę silnika. To dobry znak. Dźwignia automatu już w położeniu D. Możemy ruszać.To, czego obawiałem się najbardziej - pracy

Wysokie Obroty na torze - 12 okrążeń prawdy w Kia Cee'd Cup

obchodzi się z nami jak z dziećmi. Teraz idźcie się podpisać na liście, później przymierzycie się do samochodu. I zostawcie ubranie, kask, buty w aucie, potrzebne będzie do badania technicznego - przypomina. Kto by o tym wszystkim pamiętał?Wysokie Obroty na Kia Cup | wideoGdy zbliża się czas pierwszego

KIA SPECTRA

negatywnych cech, a praca silnika nie przeszkadza.Samochód możemy nabyć tylko z 4-cylindrowym, 16-zaworowym silnikiem o pojemności 1,6 l i mocy 101 KM (75 kW) przy 5500 obr./min, który zastąpił jednostkę o pojemności 1,5 l i mocy 88 KM (65 kW). Dynamiczna jazda wymaga utrzymywania motoru na wysokich obrotach

Kia Magentis

albo wskakuje na bardzo wysokie obroty, albo bezradnie się dławi. Na szczęście nawet powyżej 4000 obrotów w kabinie jest przyjemnie cicho.Dla leniuchów pozostaje w zanadrzu (dopłata 5000 zł) czterobiegowa skrzynia automatyczna. Zwolennicy manuali muszą się jeszcze przyzwyczaić do wyraźnego oporu przy

Mitsubishi Colt 1.3 ClearTec - test | Za kierownicą

Mitsubishi zamontowano silnik o pojemności 1,3 litra z 16-zaworową głowicą DOHC. Stadko 95 koni ochoczo reaguje na ruchy prawej stopy. Już od niskich obrotów gna ich całkiem sporo, choć gdy wskazówka obrotomierza minie czwórkę, konie lubią pohałasować. Drążek skrzyni biegów pracuje "gumowo", ale

Kia Carnival 2.9 CRDI - karnawał obietnic

wcześniej, a gdy luka wśród pojazdów jadących z przeciwka nie jest szczególnie duża, trzeba zrezygnować.Kolejna ciekawostka to ustawianie przez automat zbyt wysokiego przełożenia podczas równej, spokojnej jazdy z prędkością 70-80 km/h. Silnik pracuje na zbyt niskich obrotach, dudni nieprzyjemnie i denerwuje

Tata Safari - Retrospekcja

obr/min. Wtedy Tata drży jak drabiniasty wóz na kocich łbach. Kierowca czym prędzej stara się wprowadzić silnik na obroty, by jego praca była bardziej płynna. Dobrze, że turbodiesel serii DICOR toleruje te praktyki i mimo wszystko oszczędnie obchodzi się z paliwem. Spalanie na poziomie 8-9 l/100 km to

Škoda Fabia Combi II - Żadnej konkurencji

. Silnik musi pracować na wysokich obrotach, więc we wnętrzu jest głośno, a spalanie podskakuje nawet do 8 litrów. Po co więc Škoda proponuje jeszcze słabszy silnik? Zaskakująco chętnie wybierają go mało temperamentni Czesi.Cena nowej Fabii Combi nie jest jeszcze znana. Nieoficjalnie mówi się, że będzie

Indica - indyjskie puzzle

przy manewrach odpowiednio duży opór. Kierowca ma samochód cały czas pod pełną kontrolą. Gdyby jeszcze dźwignia zmiany biegów była precyzyjniejsza... Czas na najgorsze. Silnik musi radzić sobie z masą prawie 1200 kg (skąd ta nadwaga?), co jest okupione przeciętną dynamiką i wysokim jak na turbodiesla

Subaru Impreza 2.0 R Sport - test | Za kierownicą

107-konnej wersji. Setka "pęka" tu w mniej niż 10 s, a prędkość maksymalna to prawie 200 km/h. Choć przy wyższych obrotach silnik zaczyna dawać po uszach, najbardziej przeszkadza mi nie natężenie dźwięku, lecz brzmienie - brak tego charakterystycznego bulgotu silników przeciwsobnych.Układ

Toyota Aygo, Chevrolet Spark i Kia Picanto

dogodzić klientom i pogodzić sprzeczności: wyposażają maleńkie nadwozia w pięcioro drzwi, podwyższają karoserię, montują małe, ale coraz mocniejsze silniki. Przyjrzeliśmy się trzem mieszczuchom z jednolitrowymi silnikami - czy nadają się na samochód w miarę uniwersalny? Wybraliśmy Chevroleta Sparka, Kię

Infiniti FX 30d S | Za kierownicą

. Mimo ponad dwóch ton masy własnej, FX 30d przyspiesza energicznie nawet na autostradzie. Na wysokich obrotach do kabiny dociera tylko przyjemne, stłumione buczenie. Potężna fala momentu obrotowego (550 Nm przy 1750 obr./min, czyli o 50 Nm więcej niż w wersji V8) nadchodzi już przy 1,5 tys. obr./min i

Dodge Nitro - Wybuchowy SUV

-czerwiec). Podobnie będzie z Nitro.Mocarz na kołachNitro to SUV średniej wielkości. Jest o kilka centymetrów krótszy od Chevroleta Captivy, Kii Sorrento, za to nieznacznie dłuższy od Hondy CR-V. Wśród rywali wyróżnia się sporym rozstawem osi (276 cm), czyli krótkimi zwisami. Słowem, Dodge bardziej

Citroën C4 Picasso vs. Opel Zafira

Hamulec Zbyt miękkie zawieszenie, powolna skrzynia biegów i brak wersji manualnej, wysoka cena Słabe wyposażenie seryjne, zbyt głośny silnik, mały bagażnik, duże spalanie Nasze pomiary Citro

Chevrolet Captiva 2.0 D AWD

paru obrotach rozrusznika dwulitrowy turbodiesel ożywa. Silnik jest wyposażony w wałek wyrównoważający, dzięki czemu na jałowym biegu pracuje bez wibracji. Turbosprężarka o zmiennej geometrii kierownic tłoczy powietrze już od 1800 obr/min i właśnie wtedy jest odczuwalny największy przyrost momentu

Paragraf jest, wolności brak

proc. swoich obrotów - muszą udostępniać taką dokumentację na żądanie niezależnych warsztatów, szybko, za rozsądną opłatę iw sposób niedyskryminujący względem ASO. Ze względu na bezpieczeństwo wruchu drogowym dostępna będzie wiedza o wszystkich układach samochodu. No, prawie. Wśród wyjątków są m.in

Opel Antara V6 - mocarny SUV

znacznie niżej, bo przy 3,2 tys. obr./min. Konkurentami Antary są Chevrolet Captiva, Honda CR-V, Hyundai Tucson, Kia Sorrento, Mitsubishi Outlander, Seat Altea Freetrack (premiera we wrześniu), Suzuki Grand Vitara, Toyota RAV-4. Żaden z nich nie ma silnika o mocy przekraczającej 200 KM, nie mówiąc już o

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

spalania w jeździe miejskiej. Tu uzyskaliśmy wynik zbliżony do danych katalogowych: zaledwie 6,8 l/100 km. Choć nie jest ich wiele, to jednak Octavia ma także pewne wady. Nieco nazbyt natarczywa wydaje się praca jednostki napędowej przy wysokich obrotach. Drugą wadą testowanego auta okazała się długa droga

Mercedes ML 320 CDI - test | Za kierownicą

-ów.GazPrzestronne wnętrze, wysoki komfort podróżowania, dobre własności terenowe, możliwość wyboru trybu pracy zawieszenia, mocny silnik, wygodna obsługa skrzyni biegów, wysoka jakość wykończenia, niespotykanie długa gwarancja perforacyjnaHamulecWymagający dopłaty pakiet techniczny Offroad-Pro, duże koło kierownicy

Już w najbliższy weekend

będą bronili swoich pozycji, a pozostali zawalczą o czołowe miejsca.http://www.kia-lotos-cup.pl/ Wysokie Obroty na Kia Cup Orlen Monster Jam, 30 maja, Chorzów Zawody prawdziwych Monster Jam w Polsce! W najbliższą sobotę na Stadionie Śląskim w Chorzowie zmierzą się najpotężniejsze pojazdy sportowe na

Dodge Viper SRT-10

oczekiwać wdzięczności swego pupila. Dodge rozpędza się do 100 km/h w niecałe 4 s. Gdy krąży po bulwarze, potrafi być cichy i spokojny. Wystarczy odpowiednio wysoki bieg i umiarkowane obroty. Jednocześnie zawsze gotów jest wściekle ryknąć, żeby zagłuszyć Lamborghini wygrywające klaksonem

Re: Honda Civic czy Hyundai i30 ?

Jestem fanem Hondy ale tak naprawdę Hyundai wydaje się lepiej wykonany, co do odczuwania braku mocy to normalka bo Hondy lubią wyłącznie wysokie obroty i wtedy dopiero czuć tą moc. Podobnie jak poprzednik zastanowiłbym się jeszcze nad KIĄ Ceed :) Silnik Hondy na pewno będzie niezniszczalny, gorzej

Re: Ninja vs Vitamax a moze Blendtec

Nie wiem czy nie za pozno odpisuje. Juz pewnie cos kupilas... Ja ma vitamix i sto innych urzadzen kuchennych. Jesli mialabym wybrac jedno jedyne a reszty sie pozbyc to bym zostawila vitamix :) Najczesciej jest w obrotach. Ten kij bardzo pomaga w mieleniu rzeczy suchszych i lepkich itp. W tym

Re: Kia Sportage I Pierwsza jazda

mnie "średnie", na wysokich obrotach nie jest źle, choć młodzieńcy mogą być rozczarowani wyrywnością; wyrywni powinni kupować mocniejsze silniki albo roadstery. Na razie - cieszę się z tego auta i cieszę się, że się na niego zdecydowałem.

Re: Skoda wciąż silnym liderem

maksymalny moment obrotowy wynoszący 225 Nm przy 3750 obr/min. Jednostka napędowa jest dynamiczna, charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, niskim zużyciem paliwa i momentem obrotowym dostępnym w szerokim zakresie obrotów silnika.

po założeniu gazu sekwencja nie ma wolnych obrotów

mam samochód kia jojce silnik od mitsubiszi 2.0 litry 139 koni w automacie po założeniu gazu sekwencyjnego silnik zgubił wolne obroty wydaje mi się że jak jest zimy to jest lepiej jak ciepły silnikiem rzuca jak by łapał lewe powietrze nikt nie może dojść co to jest na komputerze w serwisie kia

Re: Hyundai ix20 | Pierwsza jazda

ciągnie już od 2000obr/min i cały czas czuć przyrost mocy aż do czerwonego pola. Sam odgłos jednostki napędowej nawet na wysokich obrotach nie jest dokuczliwy.Po prostu jest to dzwięk silnika i tyle.Przy prędkościach autostradowych rzędu 140/150km/h na 6 biegu w tym aucie jest dalej cisza.Czego wymagać

Kia Optima 2.4L GDI - mały test

są jak na gumce, w trybie manualnym dobicie do granicy obrotów powoduje zmianę na wyższy bieg, hamować silnikiem sie właściwie nie da, automat wysprzegla silnik gdzie sie tylko da. Nie, nie jest to zły automat, ale nie należy sie spodziewać jakiejkolwiek przyjemności z jazdy. Zużycie paliwa - jak na

Re: o bezpieczniactwie poziomek

> > Właściciele obecnych rowerów będą musieli przerabiać rowery . > Skoro kupili motorowery elektryczne, a chcą prawnie rower... Jak kupowali to były to rowery z silnikiem elektrycznym. Kupowali do jazdy po ścieżkach a teraz ktoś ich zrobił w jajo. > > Zatem skoro ju maja

Re: Czy warto kupić KIA Cee'd?

sprzedawca_kia napisał: odp. bzdura zawieszenie, płyta podłogowa oraz silniki takie same jak w cee'dzie przewaga ceeda nad i30 jest taka że ma on lat gwarancji a ceed ma dodatkowe 2 na silnik i skrzynie biegów ps nie namawiam na kupno kia ale staram sie aby trafiały na to forum rzetelne >

Borygo

tylko po ostrym przygazowaniu słychać silnik (co akurat jest fajne, bo brzmi pięknie) - po dojechaniu do domu zajrzałem pod maskę i czekała mnie niespodzianka - Kia V8 !!!! Dlatego tak ładnie się zbierał! Rewelacyjny silnik - pięknie ciągnie na wysokich obrotach i ma sporo momentu na niskich. Do tego

Re: KIA - co to za auto?

sam smigam hondą civic ale ojciec ma kia sephia wiec wiem o niej sporo. Jest to marka koreanska. Ten model to licencja mazdy 323 (wiele czesci pasuje), ma silnik 1,5 o mocy 90KM. Jest dosc zrywny choc na wysokich obrotach jakby sie meczy (moze jestem spaczony przez honde...), auto w sumie niczym

Re: cee'd czy I 30

konnej tego silnika, ponieważ maksymalny moment obrotowy jest dostępny przy niższych obrotach (1750) i w codziennej jeździe samochód nie będzie wymagać częstej zmiany biegów. W cenie tych samochodów z silnikami diesla i takim poziomem wyposażenia, konkurencyjne nowe kompakty kosztują od 12 000 zł do 23

Re: peugeot, kia i powrot do alfy - FPP

nizszy i wezszy. znajomi, ktorzy jezdzili z nami, poruszali sie nissanem armada i ten zaparkowany kolo "naszej" borrego wydawal sie po prostu wielki. kia miala pecha, z timingiem wejscia tego wozu w rynek. tuz przed wybuchem kryzysu zrobili launch modelu, w ktorym najmniejszy silnik mial

Mam takiego - 54 tys km

- przy tej masie samochodu, jakoś tych koników nie czuć. Lubi wysokie obroty. Wbrew pozorom i temu co się mówi, bardzo wygodny (mam też mazdę 323 i lacetti bez porównania większy, wygodniej się siedzi, i sporo tańszy), dość wydajna klimatyzacja manualna. Miałem jedną niespodziankę przy zakupie. W wersji

Re: kia ceed wcale nie taka tania

Stanęłam przed takim wyborem... honda - jak większości kobiet, które znam (w przeciwieństwie do mężczyzn :-) bardzo mi się podobała - cudeńko. Niestety czar prysł, jak wsiadłam do tego auta. Silnik wiele obiecywał i nie rozczarował, ale konieczność wykręcania go na wysokie obroty dla osiągnięcia

Re: kijanka czy meganka ?

napisał że w Kii więcej - ciężko mi to sobie wyobrazić w tej klasie auta, ale mogę się mylić). Bagażnik prawie OK. Bardzo ustawny, niezbyt pojemny - choć może nie jestem obiektywny bo prywatnie użytkuję Octavię Kombi, a z jej bagażnikiem mało co może stawać w zawody. Silnik: cichy i bezawaryjny

Re: Nad czym ten onanizm?

? Alergia na wysokie obroty? ;-) > > Nie , tylko po co ma mi sie tak szybko kręcić skoro przy niższych mogemieć > lepiej ? Dla samego dźwięku ? A po co stosować turbo, skoro nie trzeba? Przecież to stosunkowo awaryjny i mało trwały element, w dodatku zazwyczaj powodujący zwiększone zużycie

Kia Ceed vs Mazda 3 vs Auris

/Focus -Całkiem się zbiera i jest elastyczny ale nie powala na kolana. Kia -Znacznie szybszy niż Auris -Na b.wysokich obrotach trochę hałaśliwy ale dynamika jak na 1.4 naprawdę niezła. Skrzynia biegów Mazda -Czuć chyba fordowską przekładnie, dość twardo chodzi i trzeba użyć ciut siły ale biegi wchodzą precyzyjnie

Re: Anatomia Dynamizmu

mondeo, który kosztował 73 tys. zł. Za jego nowy samochód - jak wynika ze specyfikacji - trzeba byłoby zapłacić ok. 120 tys. Dwa spośród trzech aut miały być samochodami typu SUV, łączącymi cechy limuzyny i terenówki. Trzecie, przeznaczone dla prezesa, to samochód osobowy z silnikiem o pojemności nie

Re: nowy kia rio sedan

się do ruchu. Po prostu nie możesz się bać dać mu wysokich obrotów. Jeśli chcesz jeździć szybciej niż 140 km/h to okaże się że jest za głośny. Chyba, że chcesz ciągać przyczepę. Wtedy radzę diesla. Czy bagażnik jest pakowny? To zależy od Ciebie. Ja mam nominalnie 295 litrów i na wyjazd z dwójką

Re: Fabia Sedan czy Dacia Logan?

awaryjne jak by sadzili zakochani w VW znaffffcy z Polski. Trakcja tego auta pozostawia wiele do zyczenia na tle konkurentow - jest zbyt miekka. Silnik o jakim myslisz to totalna porazka - 3 cylindrowa jednostka ktora nie ma kultury pracy, beznadziejna charaketrystyke pracy - moc na wysokich obrotach

Koci napęd

, kij nabiera dużych obrotów, po zamontowaniu na kijku zębatki i podpięciu do tego generatora mamy małą elektrownie o napędzie antygrawitacyjnym. P: - co do elektrowni - jest mały problem - kij musi być oblepiony ziemią, a do kotów przymocowane kromki chleba z masłem, oczywiście masłem w kierunku kota

Re: jak diesle znosza wysokie obroty?

Silnik najlepiej wie co lubi. I daje o tym znac. Trzeba tylko sluchac i wyczuwac, co, sadzac z opisu, Ci wychodzi :-) Diesle najbardziej nie lubia dlugotrwalej jazdy z obrotami bliskimi max. -- Nawet kij od szczotki "made in Alfa Romeo" moze byc piekny...

Re: Kia Cee'd (2006 - 2011)

Toyota Avensis), odbyło się to kosztem bagażnika w i30CW chyba 430L jest dość mały. Silnik jak dla mnie w I30 jakiś trochę dziwny. Na niskich i średnich obrotach bardzo cichy (cichszy od Octavii) natomiast na wysokich głośny. Bardzo łatwo wchodzi na obroty. Zawieszenie moim zdaniem bardzo podobne choć

Re: kia pride

samochodu, niezawodny, głośny na wyższych obrotach - zawieszenie wysokie i miękkie, do spokojnej jazdy ok, do szybszej trezba poćwiczyć, układ kierowniczy bez wspomagania ale koło kierownicy dosyć duże (ze wspomaganiem były tylko na rynek niemiecki), zawieszenie jest dosyć głośne na większych

Kia Rio

-2002; 2005). Wyposażenie tego modelu (do 2004r.) obejmowało m.in. wspomaganie kierownicy i poduszkę powietrzną kierowcy i elektryczne szyby przednie. W latach 1999-2004 dostępna była tylko jedna wersja wyposażania, ze względu na wysokie cło. Po przystąpieniu polski do Unii Europejskiej w 2004 roku Kia

Wysilenie silnika

warunków smarowania i chłodzenia występowanie większej podatności na drgania i większej głośności pracy większa jednostkowa emisja spalin następuje zazwyczaj zmniejszenie elastyczności silnika (szybciej rosną obroty maksymalnego momentu niż obroty maksymalnej mocy) – co wymaga większej liczby

Kia Ray

Kia Ray – mały hatchback, który do produkcji wejdzie w 2012 roku. Do 2014 roku będzie dostępny wyłącznie w Korei PołudniowejCar and Driver Blog ? Kia Introduces Ray EV, We Offer Initial Impressions. Samochód pomieści 5 osób. Kia Ray jest wyższa od konkurentów, a przy tym dość krótka. Ray

Kia Picanto

Kia Picanto – samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez koncern Kia Motors od 2003 roku. Od 2011 roku produkowana jest druga generacja modelu. Kia Picanto IKia Picanto I została zaprezentowana po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2003

Rozrusznik silnika spalinowego

Rozrusznik – urządzenie do uruchamiania silnika spalinowego. Najczęściej stosowanymi są rozruszniki elektryczne, choć spotyka się też pneumatyczne, jak i małe silniki spalinowe.Rozrusznik elektryczny to silnik prądu stałego, który służy do obracania wału korbowego silnika i nadawania

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.