jazda automatem ruszanie pod górkę

Dariusz Dobosz

VW Transporter T4 (1990-2003) - opinie Moto.pl

VW Transporter T4 (1990-2003) - opinie Moto.pl

Dostawczy z założenia samochód Volkswagena stał się prawdziwym hitem także jako osobówka. To rodzaj dużego minivana w przystępnej cenie

Toyota Rav4 X

Najpierw dłuższy o godzinę lot do Monachium. Przesiadka i następne dwie godziny w ciasnym Airbusie... który ostatecznie nie wystartował. Później godzina koczowania na lotnisku i kolejne dwie w samolocie w oczekiwaniu na start. Po 12 godzinach dotarliśmy wreszcie do Lizbony. A wszystko by przejechać się nową Toyotą Rav4

Opel Zafira II

Tak, chciałem być lotnikiem. Ale nigdy kierowcą autobusu. Może dlatego vany jakoś mnie nie pociągały. Ten jednak prowadzi się z werwą i precyzją niezłego GTi. W dodatku jest praktyczny, wygodny i dobrze wykonany. Wygląda na to, że o ile Opel nie przesadzi z cenami, będzie miał kolejny rynkowy przebój

BMW X5 4,4i

do asfaltu. Po ułamku sekundy kolos rusza pełną parą i osiąga przepisową pięćdziesiątkę w czasie krótszym niż jesteś w stanie wyrecytować numer swojej komórki. Zdejmuję nogę z pedału gazu, a silnik pozostaje na obrotach, pomagając w wytraceniu prędkości. Za to właśnie lubię najnowsze automaty BMW

Smart cdi Pulse

Smart cdi Pulse

. Zmodyfikowane zawieszenie Smarta nadal jest sprężyste i twarde, ale pracuje ciszej, a nierówności nie są mu już straszne.Montowany seryjnie układ ESP nie tylko kontroluje nadsterowność Smarta. Wzbogacono go o system ASS, który zapobiega staczaniu się auta z górki. Kto parkował czy ruszał Smartem w korku pod

Re: 2,5 godziny. A Wam ile zajął powrót do domu?

no tak, ale co ma sprzęgło do tego? jak podjeżdżam pod górkę to na biegu jadę, chodzi o to, że nie daje rady podjechać z powodu poślizgu kół i traci szybkość. nie chodzi o ześlizgiwanie się po zatrzymaniu i przy ruszaniu na wzniesieniu, tylko podczas jazdy. chocia powodu szansy stania na górce

Re: Jak jeździć automatem?

Jazda automatem to nie tylko wygoda. To także - czego w tym artykule nie ma - bezpieczeństwo. Zdecydowanie łatwiej (szybciej) się nim rusza. Samochód nam nie zgaśnie, startując pod górkę przy puszczeniu hamulca auto nie zaczyna się staczać. Gdy stoimy na podporządkowanej i czekamy na tę jedną

Re: Boję sie jeździc samochodem

Raczej się nadajesz tylko o tym nie wiesz. Jako pasażer nienawidzę jeździć. Jako kierowca nie mam problemu. Jeśli chodzi o jazdę pod górkę i w korku to jak masz automatyczną skrzynię biegów to stanie i ruszanie nie jest jakimś wyzwaniem. Tyle tylko, że w górach przy "automacie" to silnik

Re: Jak wspominacie egzamin na prawo jazdy?

osrodku) na polecenie "za szlabanem w lewo" pojechjalam w prawo...ale tam tez było miejsce do zaparkowania ;). Najpierw byla pogadanka o moim stylu jazdy (malo dynamiki, wolno ruszam ze skrzyzowania, ze troche mialam nieprawidlową jazdę na ulicy w dwoma oznakowanymi pasami ruchu itp, itp) a

Automat

, nic. Rusza sam delikatnie, do tyłu nie pojedzie, na wstecznym nie pojedzie do przodu. Idealny do jazdy miejskiej a i niezłego kopa ma na prostej. To prawda, że uczyć się trzeba na czymś ciężkim w prowadzeniu - ale za to potem przesiąść się na automat to bajka. Teraz to ja uwielbiam jeździć

Re: jakie auto: automat czy manual

Automat to wygoda, wykorzystujesz tylko jedną stopę (choć znam "szpeców" pracujących na 2 nogi). Odpada ci problem ruszania pod górkę, sprawnego odjazdu spod świateł itp. W moim automacie (ponad 200 tys.) raz dolałem płynu do skrzyni i tyle, chodzi sprawnie. Spalanie troche wyższe

"niedzielni",nauczcie się zmniejszać zużycie paliw

temponick napisał: >Automat też powoduje, że >niedzielni kierowcy nie mogą jeździć na luzie (z górki albo w >górach) przez to jest bezpieczniej na drodze. Następny "fachowiec" się odezwał: "nie jeździj na luzie bo to niebezpieczne", dobre. Prawda jest taka, że u

Re: pytanie blondynki ;)

Przyciskiem O/D wyłączasz ostatni, najwyższy bieg skrzyni automatycznej (np. po to, żeby nie przerzucała w jeździe miejskiej co chwilę trójki na czwórkę i z powrotem). Na dobrą sprawę nie musisz ruszać tego przycisku. Co do biegów to już Ci ktoś wyjaśnił, w przypadku skrzyni automatycznej nie

Nissan Altima z CVT

gazu do dechy (gaz miał dodatkowe miejsce "oporu" dla oszczędności paliwa i żeby go wcisnąć "do końca" trzeba było się dość porządnie zaprzeć) powodowało podniesienie obrotów do jakichś 2000 i bardzo ospałe ruszanie - miałem wrażenie jazdy samochodem z zacierającym się turbo

tylko automat:)

byłam przeciwniczką automatów:) szalałam po drogach z manulaną skrzynią biegów, żeby auto miało kopa i zeby było slychać pracujący silnik:) ślubny namówił mnie na automat, kiedy urodziłam dziecko, żeby podczas jazdy mieć komfort nie myslenia o zmianie biegów, dwa wolną rękę, żeby smoczek podać

Re: Nie szukaj ukrytych przyczyn

lat czy miesiecy to bedzie to dla ciebie żaden klopot ruszanie benzyną czy dieslem, wyczujesz wszystko po kilku manewrach .a tak ogólnie to uważam że jazda nowoczesnym dielsem jest moze nie łatwiejsza bo to pojecie wzgledne ale napewno przyjemniejsza dla kierowcy. tak ze polecam diesle na

Re: Dwa pytania - wciskanie pedału hamulca

(to się akurat zdarza, ale baaaardzo rzadko). > Bo z ręcznego dużo wygodniej się rusza, > szczególnie pod górę. Pod górę owszem, ale chyba wyłącznie, nie szczególnie. Bo co ręczny pomaga w ruszaniu na płaskim? Nawiasem mówiąc, pod umiarkowaną górkę też jest ręczny mało potrzebny w automacie

MULTITRONIC

głośniejszy, jaka jest reakcja na kwałtowne wciśnięcie gazu, ruszanie pod górkę. Zalezy mi na porównaniu z automatami z ręczną zmianą w markach podobnej klasy.

Re: Tanie autobusy z Białorusi

działania w wyłącznie "niekorzystnych" warunkach Nie wiem co to oś portalowa, więc uwierzę na słowo że jest droga. To się robi ze srebra? Jak automat jest drogi to można wstawić normalną skrzynię biegów. Płyta lotniska to niekorzystne warunki? > (ruch wyłacznie miejski, hamowanie - ruszanie

Relacja z linni frontu – egzamin WORD Radarowa

KURS – na Mokotowie, zapisałem się 2.VI.2009, 8-17.VI teoria, 18.VI-17.VII praktyka, 16.VII zapis na egzamin. Przed kursem miałem zero informacji i byłem pełen obaw, ale kurs full ok., co do minuty wyjeżdzony, zero olewki ze strony instruktora, same trudne jazdy, każdy manewr po kilkadziesiąt

Re: Zmiany biegow w automacie

„torque lock”, „overdrive”,"włącz hold": przerzucacie się określeniami które osobie mało obznajomionej z automatem nic nie mówią. Spróbuję wyłuszczyć kilka informacji podstawowych, lub takich które do tej pory nie padły 8-) 1. W sytuacji normalnej jazdy nie

Re: Automaty-wpływ na bepieczeństwo aktywne

częście > j > > fałszywy. W normalnym ruchu, przy ruszaniu spod świateł nawet doświadczony > > > kierowca będzie wolniejszy od słabszego w aucie z automatem. Nowoczesne 5 > i 6- > > biegowe skrzynie są po prostu szybsze i bardziej ekonomiczne od ręcznych. > Skrzynia

Re: Kupujemy używane auto z automatem | cz. 2

a i na dłuższej ok 5,4 ON. Skoki obrotów pod obciążeniem-pod góę czy pod wiatr to słaby konwerter momentu ale jak skacze też podczas jazdy z górki to może być wina skrzyni. Jak nie ciągnie po nagrzaniu na twardym podłoży to albo oleju brak albo już wytarte elementy. Sam na razie waham się przed

Ford Escape Hybrid

jazda), wykorzystywaniem energii pochodzącej z paliwa (zwykła jazda, zjazd z górki), wykorzystywaniem po części silnika elektrycznego oraz spalinowego (przyspieszanie, podjazd pod górkę). Działania te mają na celu uzyskanie jak najlepszego zużycia paliwa i przyspieszenia (elastyczności) przy każdej

Pozwolenie do kierowania tramwajem

szkolenia. Są to: przygotowanie do jazdy i ruszanie z miejsca, jazda do przodu i tyłu po prostej i łuku, dojazd do zwrotnicy i ustawienie jej na pożądany kierunek oraz przejazd, dojazd do stojącego wagonu i ich połączenie mechaniczne oraz elektryczne, przejazd wagonem wieloczłonowym lub składem co najmniej

MBxd1 341-358

przed maszynistą miała zakładane ogrzewanie elektryczne (oporowe). Wyposażenie obejmowało zestaw manometrów: do układu hamulcowego, układu sterowania sprzęgłem, układu chłodzenia silnika. Sterowanie i jazdaSterowanie odbywało się przy użyciu 3 korb nastawnika jazdy. Lewa korba służyła do sterowania układem

Egzamin na prawo jazdy

przodem lub wjazd przodem- wyjazd tyłem) C, C1, D, D1, T, B+E, C+E, C1+E, D+E, D1+E 5. Parkowanie równoległe (wjazd tyłem- wjazd przodem) C, C1, D, D1 6. Zawracanie C, C1 7. Ruszanie z miejsca do przodu na wzniesieniu A, A1, B, B1, C, C1, D, D1, T, B+E, C+E, C1+E, D+E, D1+E 8. Slalom (jazda po łukach

Hybrid Synergy Drive

do układu przeniesienia napędu. MG2 (główny silnik-generator): Napędza koła, wykorzystując prąd wytworzony przez MG2 oraz pochodzący z akumulatora i zapewnia gładkie ruszanie z miejsca, zaś podczas hamowania rekuperacyjnego odzyskuje energię, zamieniając energię kinetyczną pojazdu na elektryczną, gromadzoną

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.