japońska wyższa średnia klasa samochodów

sprawdź też:

samochód

moto.pl

Liderzy segmentów | To kupowali nasi zachodni sąsiedzi we wrześniu 2014

Liderzy segmentów | To kupowali nasi zachodni sąsiedzi we wrześniu 2014

Dzisiaj przyjrzymy się bestsellerom w poszczególnych segmentach na największym rynku w Europie, czyli w Niemczech - od miejskich maluchów po auta użytkowe. Każdy powinien więc znaleźć coś dla siebie. Na tapetę bierzemy wyniki sprzedaży we wrześniu 2014

Infiniti Q50 2.0T | Pierwsza jazda | Efekt współpracy

Czy przy produkcji samochodu możliwa jest współpraca japońskiej marki z konkurencyjnym niemieckim koncernem w ramach francusko-japońskiego aliansu, której efekt powstaje w Stanach Zjednoczonych? Jak najbardziej możliwa, ostatnio miałem okazję sprawdzić co z tego wyszło

Flotowe Oscary rozdane

W warszawskiej Fabryce Trzciny rozdano statuetki laureatom plebiscytu Fleet Awards 2009. Przedstawiciele branży flotowej wybierali między innymi, najlepsze ich zdaniem, samochody. Największymi zwycięzcami mogą czuć się Toyota, Audi oraz Volkswagen

Niezawodne japońskie auta do 15 tys. zł

Niezawodne japońskie auta do 15 tys. zł

właściciel? Jak wynika z ogłoszenia, była to 70-letnia osoba, która niewiele tą Hondą jeździła, bo było to drugie auto w rodzinie. Cena? Niecałe 11 tys. zł.Opisane auto znajdziesz na Autotrader.pl.Charyzmatyczne Mitsubishi to coś dla dych, którzy potrzebują limuzyny klasy średniej. 115-konny turbodiesel

Najlepsze SUV-y | Raport awaryjności

Najlepsze SUV-y | Raport awaryjności

Toyocie mogą być dumni, ponieważ za plecami zostawili nawet auto klasy premium z o wiele wyższej półki cenowej, jakim jest Porsche Cayenne. Z kolei najgorszym testowanym przez TUV sześcio/siedmioletnim SUV-em okazało się BMW X5. Jak widać, w tym przypadku nie ma co polegać na "niemieckiej solidności

Lexus i Honda wzorcami jakości

Lexus i Honda wzorcami jakości

AccordSubaru LegacyToyota CamryKlasa średnia (sportowe) Dodge ChallengerChevrolet CamaroKlasa wyższa Ford TaurusBuick LucerneNissan Maxima Małe sedany premium Lexus ESAcura TSXLexus IS Klasa średnia premium Lexus GSJaguar XFMercedes-Benz E-ClassKlasa średnia premium (sportowe) Mercedes-Benz E-Class Cabriolet

Formuła 1 | Ile kierowcy zgarnęli w 2014?

Formuła 1 | Ile kierowcy zgarnęli w 2014?

(podobnym osiągnięciem może "pochwalić się" jeszcze tylko Sauber), a na koniec sezonu przez kłopoty finansowe miał problemy z pojawieniem się na GP. Do Abu Zabi zielone bolidy pojechały dzięki zbiórce fanów. Japoński kierowca Caterhama zarabia około 150 tysięcy euro. Kamui w Formule ściga się od

Mitsubishi Outlander 2.2 D-ID | Test | Nie na pokaz

Mitsubishi Outlander 2.2 D-ID | Test | Nie na pokaz

Trzy nowości Mitsubishi w 2014 roku Nowy Outlander otrzymał trudne zadanie. Poprzednik, czyli druga generacja modelu, stał się bestsellerem Mitsubishi. Po liftingu samochód otrzymał przód "jet fighter",, charakterystyczny dla marki w tamtym czasie, dzięki któremu wyglądał zadziornie

Samochody z innej bajki | Toyota na świecie, cz. II

Samochody z innej bajki | Toyota na świecie, cz. II

za chwilę) z limuzynami wyższej klasy (m.in. Camry).ZOBACZ TAKŻE: Samochody z innej bajki | Toyota na świecie, cz. I Samochody z innej bajki | Holden Samochody: Toyota - ogłoszeniaNo właśnie, Corolla. W Japonii nazywa się Corolla Aixio i jest to już trzeci kompaktowy sedan w ofercie japońskiej

Trzy konie Citroena i inne DS-y

Trzy konie Citroena i inne DS-y

się totalną klapą. Skąd więc wiara w sukces kolejnego modelu? Nadzieja w rynku chińskim, gdzie duże i luksusowe limuzyny sprzedają się całkiem nieźle.Nowy model także będzie należał do wyżej pozycjonowanej linii DS. Mierząc ponad 4,9 m wciąż będzie przedstawicielem klasy średniej-wyższej, ale tym

Infiniti Q50 - Test | Pierwsza jazda bez trzymanki

Infiniti Q50 - Test | Pierwsza jazda bez trzymanki

dziwne, bo niespotykane dotąd w żadnym samochodzie, ale można szybko do niego przywyknąć. Nie ma jednak obaw o utratę kontroli nad prowadzeniem samochodu. Jeśli nie skręcimy na łuku komputer nas w tym nie wyręczy. Q50 ułatwia prowadzenie na długich trasach.Za co kochamy japońską motoryzację  Steer

Samochody z innej bajki - Great Wall

Samochody z innej bajki - Great Wall

lub CVT. Nadwozie mierzy 4,5 m długości i jest miłe dla oka, czyli ani ładne, ani brzydkie. Auto przeszło wszelkie testy zezwalające na jego sprzedaż na terenie Unii Europejskiej. Kto wie, może niedługo będzie do kupienia i u nas?To całkiem niezła limuzyna klasy średniej. Ma prawie 4,7 m długości

Ford B-Max 1,6 TDCi - test | Wszystko kiedyś już było

Ford B-Max 1,6 TDCi - test | Wszystko kiedyś już było

Henry Ford | Cytaty z wielkich i znanych na temat motoryzacjiNa początek cofnijmy się trochę w czasie. Jest jesień 1981 roku. W japońskich salonach Nissana pojawia się nowy samochód. Auto nosi nazwę Prairie. Na pozór ten samochód nie miał w sobie nic odkrywczego - tylny napęd, 4 cylindrowy silnik

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

jest dziś w klasie średniej niezmiernie popularne. A od czego się zaczęło? Mesdames et Messieurs, oto pierwszy hatchback/liftback klasy średniej. A w zasadzie średniej-wyższej, bo jego następcami w linii prostej były modele 20, 25, Safrane i Vel Satis. Renault 16 to też pierwszy, naprawdę praktyczny

Co produkuje Toyota?

Co produkuje Toyota?

jako kombi | GaleriaDla trzybryłowych Toyot model Camry jest tym, czym Corolla dla kompaktów - podstawą. Mamy więc Camry, limuzynę klasy średniej (lub wyższej średniej w zależności od pozycji na rynku), na bazie której budowany jest Avalon (taka Camry, ale większa, mocniejsza, lepiej wyposażona) i

Garaż to za mało, czyli samochody Jamesa Bonda

Garaż to za mało, czyli samochody Jamesa Bonda

samolot.Przesiadka do niemieckiego Z3 budziła konsternację z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że był to pierwszy samochód "nie brytyjski". Po drugie, Bond do tej pory poruszał się samochodami z wyższej półki, modelami rzadkimi i ekskluzywnymi, które korespondowałyby z klasą brytyjskiego dżentelmena

TOP 10 | Największe kroki wstecz

TOP 10 | Największe kroki wstecz

mało kto go chciał (sprzedano niecałe 180 tys. sztuk, podczas gdy Mercedes klasy A znalazł ponad milion nabywców). Miał wady, ale zmienił świat. A model A1?No cóż, to tylko Volkswagen Polo w ciuchach z wyższej półki. Jest ze stali, ale na pocieszenie ma naklejki na nadwoziu. Technicznie niczym się nie

Samochody z innej bajki | Nissan na świecie

Samochody z innej bajki | Nissan na świecie

rynku.ZOBACZ TAKŻE: Samochody z innej bajki | Toyota na świecie, cz. I Samochody z innej bajki | Holden Samochody: - ogłoszeniaTsuru to fenomen ? na rynku meksykańskim sprzedawany jest od 25 lat, a od 15 jest najchętniej kupowanym autem w swojej klasie. Poza tym może się pochwalić jednym z najwyższych

Hybrydy - nowa broń Peugeota

Hybrydy - nowa broń Peugeota

- kompaktowy model 3008 Hybrid4. Kilka miesięcy później dołączył do niego drugi samochód z tego typu napędem - model 508 RXH, reprezentujący klasę średnią wyższą. Od końca maja oba modele dostępne są również w Polsce w cenach startujących od 139 900 zł (za 3008 Hybrid4) i 159 900 zł (za 508 RXH).Dokładne ceny

Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. II

Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. II

sprzedaży Mercedesa SEC.ZOBACZ TAKŻE:Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. I Coupe za 20 tys. zł Samochody: ogłoszeniaNastępca modelu 190, mimo że do 1997 r. był najmniejszym z Mercedesów, wcale nie jest mały. Oznaczony fabrycznym kodem W 202 ma 4,5 m długości i należy do klasy średniej. Zapewnia wysoki

 Elektryczny i-MIEV w Polsce

Elektryczny i-MIEV w Polsce

pozwalają w zależności od pogody, sytuacji drogowej oraz stylu jazdy przejechać bez ładowania do 160 km. Samochód ma szanse na popularność, ponieważ w miastach średnio 90 proc. kierowców przejeżdża średnio nie więcej niż 70 km dziennie. Tradycyjne ładowanie akumulatorów z gniazdka 200-woltowego zajmuje ok

Samochody z innej bajki | Chevrolet na świecie

Samochody z innej bajki | Chevrolet na świecie

zupełnie nieepicki model Epica. Poza tym Malibu jest, można powiedzieć, bardzo przystojny. Klasyczny, elegancki, stonowany, dokładnie taki, jaki sedan klasy wyższej być powinien.ZOBACZ TAKŻE: Samochody z innej bajki | Toyota na świecie, cz. I Samochody z innej bajki | Holden Chevrolet- ogłoszeniaImpala

Top 10 | Kombi do 20 tys. zł

Top 10 | Kombi do 20 tys. zł

garażu.Mercedes E-klasa kombi - ogłoszeniaObecnie Nissan stawia na terenówki i crossovery, ale jeszcze niedawno oferował "normalne" samochody, choć by takie jakie Primera kombi. Jednak japoński model klasy średniej tak do końca "normalny" nie jest, bo nawet teraz, 10 lat po debiucie (produkcja

Moda na trojaczki

grzeszki producentom aut niższych klas. Lepiej dopasowany do lokalnych rynków i różnych potrzeb, ten sam samochód pod różnymi markami może liczyć na większą sprzedaż. Dla jednych liczy się cena i wyposażenie, dla innych sieć serwisów, a są i tacy, którzy kierują się magią znaczka na masce. Producenci

Nieudane ataki na klasę premium

. Najszybszą wersję Alfy Romeo 166 napędzała 3,2-litrowa V6-ka o mocy 240 koni. Za jej wygląd odpowiada Walter de Silva. Jeremy Clarkson uznał Alfę za jedną z najpiękniejszych limuzyn w historii motoryzacji. Niestety, nie udało jej się zdobyć wiodącej pozycji w klasie średniej wyższej, zdominowanej przez

Co oferuje rynek w segmencie C?

generacja zasłynęła doskonałymi własnościami jezdnymi. Trzecia nie odbiega specjalnie od średniej w swojej klasie. Zawieszenie jest dość miękkie, a układowi kierowniczemu brak dawnej świetności. Ale Focus to nadal solidna propozycja. Polecamy: Przy niewielkich przebiegach wystarczający będzie silnik 1.6 Ti

Mazda 6 | Pierwsza jazda | Dobre wrażenie

Podczas ubiegłorocznego salonu samochodowego w Genewie Mazda pokazała niezwykły koncept. Takeri zapowiadał nową limuzynę klasy średniej z długą maską i odważnymi kształtami. Mało kto wówczas wierzył, że auto w takiej formie trafi do seryjnej produkcji. Nie minął rok, a w polskich salonach można

Małe (i oszczędne) jest piękne

Parking.moto.pl - samochody czekają na CiebieMocne maluchyPodczas salonów motoryzacyjnych w latach 90. firmy japońskie pokazywały dość często wyrafinowane konstrukcyjnie silniki, które mimo małych pojemności skokowych mogły pochwalić się wysoką mocą i pokaźnym momentem obrotowym. Czy to w Genewie

Jesienne premiery w polskich salonach

pilotem i sterowniki szyb w przednich i tylnych drzwiach. Bagażnik ma pojemność 232 l.Z kolei Nissan Micra to przykład nowego modelu z wyższej półki segmentu aut miejskich. Japoński samochód, zbudowany na nowej płycie podłogowej o nazwie V, doczekał się bardziej stonowanej stylizacji i przestronniejszego

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

odwagę pozostać sobą i oferować tradycyjne dla siebie, wygodne samochody. A jeśli potrzebujecie adrenaliny, musicie poczekać na wersję RS. Ona będzie stworzona do naprawdę szybkiej jazdy.Toyota to kawał porządnego japońskiego samochodu. Bardzo uniwersalna. Mimo najmniejszych rozmiarów oferuje sporo

Antylopa Chevroleta

Caprice oparte były na jednej, choć modyfikowanej ramie, użytej po raz pierwszy w modelu z 1961 roku! W 2000 roku model Impala powrócił jako przednionapędowy samochód klasy średniej* (large mid-size car**) mimo, że nadal spełniał wymogi stawiane autom pełnowymiarowym. Typowym "średnim" modelem

Nieudane ataki na klasę premium

wygląd odpowiada Walter de Silva. Jeremy Clarkson uznał 166 za jedną z najpiękniejszych limuzyn w historii motoryzacji. Nigdy nie zdobyła pozycji w klasie średniej wyższej, zdominowanej przez niemieckie marki. I pewnie tylko dzięki temu, można znaleźć na rynku używane egzemplarze w bardzo

Historia kołem się toczy - Mazda

. Obecnie w szranki z hot-hatch'ami staje już druga generacja Mazdy 3 MPS.Autozam AZ-1 (1992-1994)W rodzimej Japonii Mazda oferuje swoje produkty pod kilkoma markami: Autozam (małe auta), Eunos (klasa średnia) i Efini (modele klasy wyższej i sportowe). W naszym kraju auta tej marki były pierwszymi

Polskie premiery 2009

nowego Lexusa RX, wciąż oferowanego w wersji tradycyjnej i hybrydowej. W układzie hybrydowym łączna moc nowego silnika benzynowego 3.5 V6 i silnika elektrycznego wynosi 295 KM. Japoński SUV w nowym wydaniu zawita do Europy latem, sprzedaż w Polsce ruszy zapewne jesienią.Klasa średnia i średnia wyższa

Historia kołem się toczy - Audi

Union AG połączono marki Audi, DKW, Horch i Wanderer. Aby jednak uniknąć wewnętrznej konkurencji, poszczególnym producentom przydzielono segmenty rynkowe. Do DKW należały motocykle i małe samochody, do Wanderera - auta klasy średniej, do Audi - auta klasy średniej wyższej, a do Horcha - luksusowe

Genewa 2009 - podsumowanie

pokazało oficjalnie wyczynowy model GT3. Jest to samochód dla "ekstremistów" nieuznających żadnych kompromisów i ceniących sobie czystą, niczym nieskrępowaną jazdę torową, gdyż tylko tam można wykorzystać pełne możliwości samochodu legalnie.W klasie kompaktów także znajdziemy parę ciekawych

Hyundai i30 CW - test | Za kierownicą

raczej z autami klasy średniej lub średniej wyższej renomowanych producentów. Uruchamiamy silnik i znowu jesteśmy pozytywnie zaskoczeni.Miarowe mruczenie benzynowego 1.6 jest ledwo słyszalne. Ruszam i odkrywam, że silnik pracuje przyjemnie i miękko, ma równomierną charakterystykę i świetnie radzi sobie z

Peugeot 308 SW 1,6 HDI - za kierownicą

. Przypominają one te z niektórych samochodów japońskich - siedzisko jest krótkie, płaskie i twarde. Tak samo z tyłu, gdzie nie mamy tradycyjnej kanapy, tylko trzy oddzielne, przesuwane fotele. Taka konstrukcja umożliwia dostanie się do wnętrza pasażerom trzeciego rzędu siedzeń. Możliwość taką mają praktycznie

Historia kołem sie toczy - Renault

, żeby wyjechać na publiczną drogę.Każdy z modeli buduje wizerunek marki i toruje drogę ku przyszłości. Z resztą rozprawiają się klienci i historia. To właśnie historia pieczętuje, że samochody japońskie określa się mianem niezawodnych, niemieckie mają opinię solidnych, a francuskie - komfortowych. "

Mazda 626 (1997-2002) - opinie Moto.pl

Tak to już bywa z japońskimi autami starszych generacji. Ich estetyka pozostawia wiele do życzenia, za to pod względem trwałości nie mają sobie równych. Mazda 626 to jeden z takich właśnie samochodów, o stylizacji bez wyrazistego stylu nazywanej przez niektórych wręcz "drobnomieszczańską"

TOP 10 | Auta, których nie produkują, a powinni

pełne zaufanie, na dodatek niemającym w sobie nic z tego sportowo-dynamicznego, nurburgringowego nonsensu, jaki nam się obecnie serwuje. Takie kombi jak to Volvo to obok Abby, Ikei i państwa opiekuńczego najlepszy towar eksportowy Szwecji.Tak, wiemy, teraz też są kombi z wyższej półki, ale więcej w nich

Toyota Avensis 2.4 VVT-i Prestige

Avensis 2.4 VVT-i zaskakuje. Któż po kombi o sporych wymiarach spodziewałby się aż tak dobrych osiągów? Tymczasem to pierwsza Toyota klasy średniej napędzana tak mocną jednostką. Dzięki 163-konnemu silnikowi (z bezpośrednim wtryskiem benzyny) samochód może rozwinąć prędkość maksymalną 220 km/h

Toyota Corolla/Auris

, uspokajająco. Kierownica chodzi ze sporym oporem, auta są komfortowe i nie skłaniają do szaleństw na zakrętach, choć trzymają się drogi bez zarzutu. Corolla jest promowana jako samochód "o klasę wyżej". Ma w nim być cicho i komfortowo jak w Toyocie Avensis. Producent nie pożałował materiałów

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

. Model zamierza do spółki ze świeżutkim Passatem oraz Touaregiem rozpocząć ofensywę Volkswagena za Oceanem i utrzeć nosa japońskim kompaktom. Walka będzie trudna, ponieważ samochody dla ludu nie cieszą się tam estymą równie znakomitą co Toyoty czy Hondy. Niemcy są jednak wyjątkowo zdeterminowani, o czym

Hyundai Sonata 2.4 Executive

jest jeszcze tak dobrze dopracowana jak jej europejskie czy japońskie odpowiedniki, ale postęp jest znaczny. Mówiąc krótko - to interesujący samochód dla ludzi, którzy nie muszą epatować znaczkiem na masce i nie wymagają od sedana klasy średniej sportowych doznań za kierownicą. A zamiast automatu

Hyundai Sonata 2.4 DOHC

swojego poprzednika.Punkt dla HyundaiaAle próby czepiania się dały pewne rezultaty. Przed kierowcą rozciąga się typowo japońska i dość archaicznie wyglądająca konsola. W klasie wyższej drażnić może też jednosferowa klimatyzacja i plastikowy elektroniczny zegarek. Tą lekcję Europa ćwiczyła ponad dziesięć

Suzuki Swift 1,3 GS

Swifta także zdradza spore podobieństwa do istniejących już japońskich samochodów, tym razem ze znaczkiem Hondy. A właściwie do jednego. Układ zegarów, rozmieszczenie przycisków na kierownicy, kształt środkowych nawiewów przedzielonych włącznikiem świateł awaryjnych czy wreszcie masywny radioodtwarzacz

KĄCIK LEMSKIEGO - Weź motocykl na celownik

Wystarczy porównać cenniki. Te obecne i te np. sprzed trzech lat. Widać, że ceny zjechały o 10-15 proc. Co najmniej o tyle - jeśli wierzyć statystykom - wzrosły za to płace. W efekcie używany japoński motocykl można już kupić nawet za równowartość jednej średniej krajowej. Nowe bardziej są

Auto Mobil International 2008 - relacja z Lipska

przedostatniej hali, w której prezentowane są samochody, wstępuję jeszcze na chwilkę do stoiska Hondy, by zobaczyć nowego Accorda, a następnie do Citroena by przyjrzeć się nowemu C5. Dwa samochody tej samej klasy. Oba wizualnie większe od poprzedników i oba naprawdę eleganckie. Klasa średnia ewidentnie aspiruje

BMW M3 vs. Lexus IS-F. Banzai!

naszą odporność na przeciążenia i próbują wniknąć do dusz - siedząc za kierownicą tych samochodów, łatwo stracić głowę. Ale z drugiej strony M3 i IS-F to najbardziej rozsądne z aut sportowych. To moja ulubiona klasa samochodów: nie są za ciężkie, znakomicie się prowadzą, gwarantują wystarczający komfort

Suzuki Swift

lat to niemal wieczność. Zwłaszcza dla japońskiej firmy - to przecież koncerny z Kraju Kwitnącej Wiśni niejako narzuciły Europie pięcioletni okres zmiany modeli.Nowy Swift nie jest modernizacją starego. Oględnie mówiąc, oba samochody łączą tylko trzy rzeczy: producent, nazwa i miejsce produkcji. Swift

Mazda 2 1.6 Core+

mieści się w przyjętych rynkowych podziałach i klasach. Za duża na miejskiego hatchbacka, za krótka na auto kompaktowe, jest czymś pomiędzy kombi na bazie samochodu segmentu B a małym minivanem. Styl Europejski szyk Mazda 2 to kolejne japońskie auto zaprojektowane pod gusta mieszkańców Starego Kontynentu

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

wersji sedan oraz gumowej osłony podnóżka dla lewej stopy kierowcy, przez co wykładzina szybko się wyciera. W uboższych wersjach zabrakło ponadto regulacji interwału pracy wycieraczek na pierwszym biegu.Pod maskę trafiła rodzina wolnossących benzyniaków japońskiej konstrukcji (choć spotykanych również w

Nissan Navara 2,5 R4

część samochodu produkowana jest pod Ostródą.A sama paka? Jest jedna z największych w klasie. Do tego pięć szyn służących bezpiecznemu umocowaniu bagażu.Terenowa sprawnośćOkolica niewiele różni się od tego, co ujrzał Neil Armstrong podczas pierwszego księżycowego spaceru. Nieużytki, nieużytki i jeszcze

VW Passat

Golfa odsądzono od czci i wiary za wsteczną wręcz stylistykę (tymczasem Golf V sprzedaje się jak ciepłe bułeczki i zostawia w pobitym polu Citroëna C4, Peugeota 307, Opla Astrę III i inne rzekomo ciekawsze kompakty). A tu taki samochód - koń pociągowy koncernu, limuzyna klasy średniej - i takie

Hyundai Sonata 2.4 GLS Elegance

jakość. Na poziomieWsiadając do Sonaty, nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że zajmuję miejsce w aucie klasy wyższej niż rodzinna średnia - masywne przednie fotele z pełną regulacją oparcia i siedziska gwarantują komfortową podróż. Na pasażerów z tyłu czeka wygodna kanapa - dwie osoby nie

Konfrontacje: Honda Accord 2,4/Toyota Avensis 2,4

nam włosów na głowie.|||Podobne ceny i wyposażenie, zbliżone silniki oraz skrzynie biegów, niewielkie różnice w gabarytach - wybór pomiędzy najmocniejszymi kombi Hondy i Toyoty klasy średniej wyższej wydaje się bardzo trudny. Pamiętajmy jednak, że samochody różnią się diametralnie wyglądem i filozofią

Konfrontacje: BMW 530i/Lexus GS 300/Volvo S80 T-6 Premium

Kiedyś w wyższej klasie średniej (E) liczyły się tylko BMW i Mercedes-Benz. Minęła jednak dekada i rynek motoryzacyjny uległ głębokim przeobrażeniom. Dzisiaj limuzyny z Niemiec nie biją na głowę swoich konkurentów. Volvo luksusem niewiele ustępuje młodszemu BMW, ale nowe BMW 5, które wiosną

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

litrów chętnie wkręca się na wyższe obroty, swą radość oznajmiając przyjemnym warkotem. Moc rozwija bardziej równomiernie niż japońskie 16-stki z lat 90. i nie wymaga zbyt częstego sięgania do dźwigni zmiany biegów. Właściwie nie byłoby czego żałować, bo ręczna przekładnia pracuje z piekielną precyzją

Lexus GS

panel sterowania pokładową elektroniką opuszcza się u dołu deski rozdzielczej po lewej stronie kierownicy. Pomysłowe rozwiązanie przypomina klapkę telefonu komórkowego. Nową generację 4-drzwiowego sedana klasy wyższej średniej (segment E) zaprezentowano w wersji GS 300 i GS 430. Pierwszą odmianę napędza

Elegancja pret-a-porter - Mazda 2 1.6 Core+

mieści się w przyjętych rynkowych podziałach i klasach. Za duża na miejskiego hatchbacka, za krótka na auto kompaktowe, jest czymś pomiędzy kombi na bazie samochodu segmentu B a małym minivanem.Europejski szykMazda 2 to kolejne japońskie auto zaprojektowane pod gusta mieszkańców Starego Kontynentu

Mitsubishi Grandis 2.4 Intense

długich wakacyjnych wyjazdach. Wysoka cena może ograniczyć liczbę potencjalnych klientów. Jeśli jednak szukasz dużego i szybkiego rodzinnego samochodu, warto skonfrontować cenniki konkurencji i poważnie rozważyć propozycję Mitsubishi. Nie na darmo nazwa japońskiego wojownika - samuraj - oznacza "ten

Jak upadają giganci

samochód stał się wyznacznikiem przynależności do określonej klasy społecznej - dodaje socjolożka.Sloan uporządkował pod względem ceny i prestiżu produkowane przez General Motors marki. Najtańszą marką został Chevrolet, następnie Pontiac, Oldsmobile, Buick, a stawkę zamykał synonim luksusu - Cadillac

Konfrontacje: Fiat Stilo 1.4 16V Active/Honda Civic 1.4 16V LS High/Peugeot 307 1.4 16V XS

Wklasie aut kompaktowych konkurencja jest szczególnie ostra. Trudno się temu dziwić - przygoda z własnymi czterema kółkami często zaczyna sięi... kończy na tego typu pojazdach. Wielu kierowców latami jest wiernych samochodom tej klasy. Wszystkie testowane auta cieszą się w naszym kraju sporą

Fiat Stilo Multiwagon 1.9 16V Multijet Dynamic

wrzuceniu pierwszego biegu nic się nie dzieje, dopiero po pewnym czasie do akcji w łagodny sposób włącza się turbosprężarka, auto gwałtownie przyśpiesza, aby po chwili wskazówka obrotomierza dobiła do 4000 obr/min. Zmiana biegu na wyższy, samochód ochoczo się rozpędza i... staję na czerwonym świetle

Jaguar XJR vs Lexus LS 600h L - Pazur czy masaż?

para buchająca z dwóch rur wydechowych. Żadna luksusowa limuzyna nie wygląda tak sportowo. Poza nieco banalnym tyłem całe nadwozie emanuje energią. Czy to przez wąskie okna, czy też przez długą, szeroką maskę Jaguar wydaje się smuklejszy od konkurentów. Choć jest nieco wyższy, dłuższy i szerszy od Audi

Opel Astra III 1.6 Twinport Enjoy

napędowej jest jej dźwięk - raczej mdły i bez charakteru. Ogólny poziom głośności nieco powyżej średniej w tej klasie samochodów. Niestety, układ wybierania biegów nie działa zbyt precyzyjnie. Szybka zmiana przełożenia? Konstruktorom Opla przydałoby się szkolenie u jakiegoś japońskiego

Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

zderzeniowego EuroNCAP. Jest pierwszym japońskim samochodem, który otrzymał pięć gwiazdek. W osiągnięciu sukcesu pomogły poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy i system przypominający o zapięciu pasów. Kiedy rozpoczynasz jazdę bez zapiętych pasów, system emituje sygnał dźwiękowy. Jeżeli nie zareagujesz w

Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS - test | Im gorzej, tym lepiej

Jeep Grand Cherokee nie imponują rozmiarami. W swych klasach plasują się w górnej strefie stanów średnich. Łączy je zresztą więcej. Choćby sylwetka. Suzuki wygląda jak zminiaturyzowany Jeep - oba auta dowodzą, że kanciaste może być zgrabne. Ta sama estetyka. Znam nawet parę, gdzie on jeździ Grand

Konfrontacje: Opel Astra 2.2 DTi/Toyota Corolla 2.0 D-4D/VW Golf 1.9 TDI/Fiat Stilo 1.9 JTD/Renault Megane 1.9 dCi

Samochody kompaktowe to najchętniej kupowane auta rodzinne - trafiają do salonów niczym gorące pieczywo na sklepowe półki i tak samo jak świeże bułeczki błyskawicznie się rozchodzą. Jednak popularność zobowiązuje - od pojazdów tej klasy wymaga się coraz więcej. Mają zapewnić wygodną podróż

Jaguar X-Type 3.0 SE

. Wyniki naszej sondy z ubiegłego tygodnia potwierdzają, że nie doceniamy globalizacji. Za najbardziej awaryjne uważamy auta brytyjskie, amerykańskie, włoskie i francuskie. Najmniej? Japońskie. Dziwne o tyle, że w pierwszej dziesiątce najchętniej kupowanych samochodów w Polsce są tylko dwie marki z Japonii

Chevrolet Lacetti 1.6 SX sedan

średnia. Pojazd wydaje się większy, niż jest w rzeczywistości. O koreańskim rodowodzie samochodu przypomina charakterystyczna trzyczęściowa osłona wlotu powietrza do chłodnicy - taka, jaką znamy z innych modeli Daewoo. Kasetowe klamki mają kształt uniemożliwiający pewny chwyt od góry, co może utrudniać

Honda Accord 2.4 Executive

. To niemała kwota, ale wiele tłumaczy fakt, że samochód jest produkowany w Japonii, więc do jego ceny doliczono 35% cła. Konkurencyjna Alfa Romeo 156 2.5 V6 kosztuje niewiele mniej (115 tys. zł). Japońska limuzyna ma za to bogate wyposażenie, co usprawiedliwia wyższą cenę. Seryjnie montuje się w niej

AUDI ALLROAD/SUBARU LEGACY OUTBACK/VOLVO 70 XC

japońscy projektanci w większości wypadków nie zaprzątają sobie głowy wyglądem zewnętrznym samochodów. Przypomina samochód zaprojektowany w latach 80. Nic dziwnego, bo premiera modelu Outback odbyła się dawno - w 1989 roku.WNĘTRZEW środku Allroada można pławić się w luksusie. Pokryte skórą, ustawiane

Konfrontacje: Ford Mondeo 2,2 TDCi Titanium X/Honda Accord 2,2 i-CTDi Sport

summarumOba auta to naszym zdaniem najlepszy wybór w segmencie przednionapędowych sedanów klasy średniej. Atutem Forda jest przebogata liczba wersji nadwoziowych, silnikowych i wyposażeniowych. Testowany model można zamówić już w najtańszej specyfikacji Ambiente, w cenie poniżej 90 000 złotych. Dla kontrastu

Toyota Supra Inter Cars

jeszcze lepsze przyspieszenia. Najmocniejszą bodaj wersją jest Skyline tuningowany przez firmę VeilSide. 1300 koni mechanicznych i 989 Nm. Teoretycznie ten samochód może rozpędzić się nawet do 420 km/h. Dostępny był tylko w japońskiej specyfikacji z kierownicą po prawej stronie.

Lexus IS 250/220d

tylko niepospolitym, ale też nie gorszym od konkurentów samochodem. A w tej klasie to już coś.Lexus IS - kompendium Lexus IS 250 220d Silnik V6 R4

Subaru 3.0 Outback

przełamujemy lody. Ale gdy przypomina kogoś nielubianego, cóż... Wszystko to trwa sekundy. Skąd taki pośpiech? Na wypadek, gdyby "nowy" okazał się wrogiem. Ów mechanizm wczesnego ostrzegania nieraz musiał ratować życie naszym przodkom, skoro jest tak sprawny. A w przypadku samochodów? Pojawiły się

Lexus RX 400h

Niemcy. Ale BMW pracuje nad hybrydowym X5, Mercedes - S-klasą, VW - Touaregiem, a Porsche - Cayennem. Tylko czy nadążą za japońskimi specjalistami z Toyoty, którzy wspólnie z firmą Panasonic planują w najbliższym czasie zamianę baterii niklowo-metalowych na bardziej wydajne, trwałe i lżejsze niklowo

Ranking niezawodności DEKRA 2010

(do 50 000 km)- BMW Serii 3 przed kolejno Volvo S40/V50 i VW Passat (od 50 000 do 100 000 km)- Volvo S40/V50 przed kolejno BMW Serii 3 i VW Passat (od 100 000 do 150 000 km) KLASA WYŻSZA ŚREDNIA/WYŻSZA- Audi A6 przed kolejno Mercedes-Benz Klasy S i BMW Serii 5 (do 50 000 km)- Audi A6 przed kolejno

Honda Accord (1993-1998) - opinie Moto.pl

codziennej jeździe i nie spustoszy portfela. Niska awaryjność to jeden z najmocniejszych punktów tej japońskiej limuzyny o lekko sportowym charakterze.Sportowy styl auta nie wszystkim może się jednak podobać. Dość sztywno zestrojone zawieszenia perfekcyjnie prowadzą samochód, ale nie zapewniają wysokiego

Re: Prawicowy kandydat na prez.Tarnobrzega

tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy

Re: Biedni Polacy

średniej klasy buty, 5 tys. Euro za metr kw. mieszkania i 60 tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie, od zawsze

Re: Rządy PiS-najskuteczniejsze, najlepsze dla Po

tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy

Stare i z brodą - czy prawdziwe?

tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie, od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy

Re: Bożonarodzeniowe życzenia

tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy

Re: Uwaga na oszołomów

tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy

Re: Sukcesy ferajny z P.artii O.szustów???

tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy

Re: Ukraiński syndrom

zarabiał 1500 Euro i 5.50 Euro wydawał na litr paliwa, 20 Euro na kino i 250 Euro na średniej klasy buty, 5 tys. Euro za metr kw. mieszkania i 60 tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462

Re: Ceny paliw

tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy

Doba Wwllenrod-7-a

gazecie - znowu nie ma! Zastanawia się, dlaczego w Polsce nie ma pracy i a jak jest to za 1200??? Gdyby Irlandczyk, Grek czy Niemiec zarabiał 1500 Euro i 5.50 Euro wydawał na litr paliwa, 20 Euro na kino i 250 Euro na średniej klasy buty, 5 tys. Euro za metr kw. mieszkania i 60 tys. Euro za średniej klasy

Dzień z życia polaka

kw. mieszkania i 60 tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, > krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie

Re: czy sld będzie wybierać laureatów skoro finan

. Euro za metr kw. mieszkania i 60 tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet

To nie prawda?

tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy

Re: dla absolwentów studiów

tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy

Re: Jarosław Kaczyński, mimo deklaracji, że on, g

tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i nawet nie zdający sobie z tego sprawy

Jolanta Kaźmierczak na czele rzeszowskiej PO

tys. Euro za metr kw. mieszkania i 60 tys. Euro za średniej klasy nowy samochód, to na ulicach panowałaby regularna, krwawa wojna! Polska płaca minimalna 334 Euro, minimalna płaca w Irlandii 1462 przy zbliżonych kosztach życia. Polacy to najgłupszy naród na świecie , od zawsze okradany i poniżany, i

Re: Są, ale ich nie ma

, tak rażące błędy w określaniu przynależności poszczególnych samochodów do klas jest żenująca. Jak można auta klasy wyższej-średniej nazywać "limuzynami klasy wyższej"?? Poniżej kontynuacja podobnych niedorzeczności: "Firmy japońskie chyba już dawno zdały sobie sprawę, że nie wyciągną

Re: Wywiad Żakowskiego, "bolszewika jebanego"...

zmieniało. Mieli podobną pracę, podobne zarobki, podobne warunki życia, podobną opiekę zdrowotną, podobne kompetencje kulturowe. Wszyscy uważali się za klasę średnią. A niżsi urzędnicy umierali przed emeryturą trzy razy częściej niż wyżsi. Mieli mniej pieniędzy, by o siebie dbać. Sytuacja materialna zależy

Re: Sklepowy sznyt PRL. Zakupy w sklepie Społem Z

sytuacji jest stosunkowo niewielka część społeczeństwa. Większość niestety zarabia poniżej tej średniej a średnia jest jaka jest, gdyż znacznie większy jak za komuny jest dystans pomiędzy najlepiej i najgorzej zarabiającymi. A w tamtych czasa > ch samochód wyłowiony z Wisły kosztował dwa razy więcej

Re: Ad vocem

, też nie sprzedaje się jak powinien, przynajmniej takie informacje dochodziły przed liftingiem. Samochód mimo zaawansowania technicznego był postrzegany jako za mały, za drogi, pozbawiony V8. A zniknięcie w/w samochodów to nie tylko problem japoński, ale w ogóle klasy wyższej serwowanej przez marki

Re: a łyżka na to niemozliwe

Jak nie pojumujesz tej logiki to zapytaj mądrzejszych - wyjaśnią ci i pojmiesz: Jeżeli ktoś decyduje się na zakup auta z drugiej ręki (co jest słuszną decyzją, w odróżnieniu od kupowania nowego w salonie) to postępując konsekwentnie i logicznie powinien szukać samochodu z wyższej półki, bo takie

Re: Internet rzeczy, czyli połączone za pośrednic

będą na wyczerpaniu. Internet rzeczy to także samochody wyposażone w chipy łączące się z siecią i przesyłające dane o położeniu samochodu. To z kolei - zdaniem prof. Adama Wierzbickiego, informatyka zajmującego się wpływem nowych technologii na społeczeństwo z Polsko - Japońskiej Wyższej Szkoły

Re: Odświeżony Volkswagen CC | Galeria

, które ma bardzo dobre osiągi, których nie powstydziłyby się nawet japończyki słynące z dużej dynamiki (zwłaszcza Toyota, która ostatnio nie błyszczy w tej konkurencji). CC oferuje również gabaryty auta bardziej zbliżające go do klasy średniej wyższej niż średniej, do której jest (jak najbardziej

Re: automat - warto ?

automaty (w samochodach klasy średniej i wyższej) są inteligentne: sterowane elektronicznie i o niebo biją "manuale". Jedyna niedogodność to trochę wyższe spalanie i z tym trzeba się liczyć! Przyzwyczajenie się do niego też nie jest problemem! Podsumowując: kierowcy ceniącemu wygodę, komfort

Koreańskie auta będą tracić na wartości tak jak...

Najnowsze modele marek koreańskich (w klasach popularnych, do segmentu C włącznie; w klasach średniej i wyższej ciągle brak im trudnodefiowalnego acz szalenie istotnego elementu, jakim jest prestiż) nie ustępują swoim europejskim czy japońskim odpowiednikom. Mają porównywalną jakość, są

Re: Felicja- porzestroga

, amortyzatory, akumulator, etc. miałem dwa drobne problemy - regulator wycieraczek i hydrokorektor świateł) niż każdy z szcześciu (maksymalnie pięcioletnich) samochodów klasy średniej i średniej wyższej z osobna, które miałem jako pierwszy samochód w rodzinie przez te lata. Biorąc pod uwagę cenę części

Ludzie byli wobec siebie życzliwi

Ponieważ istniała skromna - ale jednak - klasa średnia, która teraz wynędzniała w większości, ludzie byli wobec siebie życzliwsi. I to jest z punktu widzenia jakości psychicznej życia największa różnica. Oczywiście zołzy i paskudy były zawsze i wszędzie, ale w środowiskach, gdzie większość ludzi

Bzdurki dziecko pleciesz.

, ale wszystkie wozy średniej i wyższej klasy biją NA GŁOWĘ Forda i Chryslera. Są tak solidnie zrobione i przetestowane, że człowiek zastanawia się jak GM może na nich zarabiać jeśli sprzedaje je za cenę plastyku Forda i Chryslera (o japońcach nie wspomnę). Jakość i porządne podzespoły kosztują. A

Re: To tylko nowa skoda octavia

Gość portalu: Oktob napisał(a): > Jeżdżę samochodem japońskiego producenta klasy (jak to się ładnie określa) > średniej, wyposażonym we wszystko, co powinien mieć teraz taki samochód i co > jest potrzebne dla bezpieczeństwa (oprócz ESP) oraz komfortu, z silnikiem o > mocy

Re: hondziarze co z wami ?

japońskie sprzedają się bo mają coś do zaoferowania w amerykańskiej klasie niższej i średniej europa nie ma w tych dwóch klasach ameryce nic do zaoferowania bo amerykanin nie spojrzy na golfa czy focusa, dla niego to zabwaki a nie samochody tak więc europa konkuruje tam tylko w klasie wyższej bo posiada

Re: NIEMIECKIE SIĘ PSUJĄ!?!?

Coś w tym jest... Nie zmienia to jednak faktu, że producent sprzedający bardzo drogie samochody, powinien oferowac wyższą jakość wykonania i niezawodności od firm "klepiących popularesy". Bo jeżeli wydaję x procent więcej pieniędzy na Mercedesa niz porównywalnej klasy pojazd japoński czy

Re: wreszcie!!! niech tylko wlasciwie dobiora dil

średnio pochlebne. Z cenami to musieliby nieźle zejść, by stać się znaczącą konkurencją dla VW i Opla. ceny do sprawdzenia na www.chrysler.pl Chrysler 300, mimo ciekawej stylistyki i atrakcyjnej ceny, sprzedaje się licho w porównaniu z wozami niemieckimi, japońskimi i francuskimi tej klasy (mimo ich

Re: To tylko nowa skoda octavia

Jeżdżę samochodem japońskiego producenta klasy (jak to się ładnie określa) średniej, wyposażonym we wszystko, co powinien mieć teraz taki samochód i co jest potrzebne dla bezpieczeństwa (oprócz ESP) oraz komfortu, z silnikiem o mocy wystarczającej, ładnej i bardzo nowoczesnej linii nadwozia

Re: Historia kołem się toczy - Infiniti

Europie, jak i w USA. Obecny silnik V6 z napędem na cztery koła na pewno może służyć modelom klasy średniej i wyższej, a zaprojektowanie większej limuzyny to ogromne koszta, jednak Honda mogłaby się szarpnąć. Szczególnie, że zarzucono produkcję Integry i NSX'a, które wizerunkowo mocno podciągały markę (w

rynek 2006

roku 2004 (segment B trochę maleje, segment C trochę rośnie). Kolejne trzy klasy, znacznie już rzadziej kupowane, to samochody klasy MPV (wany i dostawcze), klasy D (średnia) i klasy A (mini) – po około 10-12% każda. Udział maluchów co roku niewiele, ale systematycznie spada, natomiast klasa

Re: jako użytkownik Alfy...

" " powinno wszystko tłumaczyć.Chyba dalej nie załapałeś,że porównujemy kampakty,a nie klase wyższą (gwoli ścisłości dodam,że z punktu widzenia wielkości Lybra to kompakt bo klasą średnią w porównaniu z C5 czy Mondeo i Vectra trudno ja nazwać). Tak czy owak dalej twierdze,że wnętrze

Re: Przestarzałe 'japończyki' klasy wyższej

klasa wyższa stała się w Europie zbędna. Dla mnie to smutne, bo bardzo lubię te auta. Jeśli natomiast chodzi o japończyki, to takie auta jak Camry i Maxima były projektowane z myślą wyłącznie o rynku USA i tam stanowią klasę średnią, rodzinne sedany, a nie limuzyny wyższej klasy. W Europie są

Re: jako użytkownik Alfy...

postęp w dziedzinie wykończenia wnętrz w samochodach innych niż > > klasa wyższa czy luksusowa nastąpił bardzo niedawno (Corolla,Almera,Stilo) > (przykładem niech będą "straszące" do niedawna wnętrza samochodów japońskich),a > > dla pewnych firm np.koreańskich nie nastąpił

Re: jako użytkownik Alfy...

znaczny postęp w dziedzinie wykończenia wnętrz w samochodach innyc > h > niż > > > > klasa wyższa czy luksusowa nastąpił bardzo niedawno (Corolla,Almera,Stilo) > > > (przykładem niech będą "straszące" do niedawna wnętrza samochodów > japońskich),a > >

Re: ekspiacja

:-( Obecnie średnia cena metra kwadratowego mieszkania w W-wie to coś koło 3000zł. Co do utraty wartości - zawsze w aucie nowym jest wyższa. Ale szanse na usterkę (jak też i nadzianie się na 'cytrynę') są w przypadku auta nowego sporo niższe. > Nie chciałbym się bawić w Wujka Dobra Rada, ale gdybyś

Re: Tusk: nie będę prosił USA o zniesienie wiz

zachodzacych w Polsce. Bo jeszcze sam ok. 10 lat temu mialem swoj pierwszy samochód mniej więcej tej klasy co wspomniani złomiarze. Obecnie preferuje auta japońskie (Nissan), następna bedzie Toyota Avensis z silnikiem D4D. > Znacznie zdrowiej przebiegalby

Re: Druga Japonia

klasy średniej - lexusa IS 200. Samochody Toyoty zwyciężyły w sześciu spośród siedmiu ocenianych klas! Zadowolonych z użytkowania swoich aut było ponad 83 proc. niemieckich posiadaczy toyot. Obsesyjny pedantyzm w zakresie kontroli jakości i praca nad usprawnieniem serwisu przyniosły Toyocie opinię

Re: Dlaczego nie lubicie Alfa Romeo?

może być GTV/spider. Mało jest natomiast japońskich samochodów w klasie "sports sedan" - raczej japończycy celują w klasę średnią wyższą z dobrym wyposażeniem albo w pojazdy popularne typu civic. Oczywiście, ze wszystkiego można zrobić GTI, tylko że to nie jest to samo. Wyjątkiem jest właśnie

Re: proszę posiadaczy o opinie na temat nowej cor

reno megan. Wyposażenie i wnętrze samochodu: Jeśli chodzi o ilość miejsca z tyłu jest całkiem przyjemnie:) duże wygodne fotele jak na tą klase miejsca tez wystarczająco. Przód troche rozczaruje wyższych kierowców. Ja nie jestem bardzo wysoki, ale jednak uważam,że fotele nie sa tak wygodne jak z tyłu

Re: Samochód czyli Tyoyoda...

klasy średniej - lexusa IS 200. Samochody Toyoty zwyciężyły w sześciu spośród siedmiu ocenianych klas! Zadowolonych z użytkowania swoich aut było ponad 83 proc. niemieckich posiadaczy toyot. Obsesyjny pedantyzm w zakresie kontroli jakości i praca nad usprawnieniem serwisu przyniosły Toyocie opinię

Re: Globalizacja jedna z przyczyn rozruchow w Par

handel i inwestycje, powstała klasa średnia, co oznacza raczej mniejsze niż większe różnice w dochodach mieszkańców. Korzyści z globalizacji Globalizacja prowadzi do pokoju przez zmniejszanie zachęt do tworzenia konfliktów Protekcjonizm opiera się na przekonaniach i związanych z nimi regulacjach

Re: Do Niknejma

przez kierowców wyścigowych testowe jazdy różnymi samochodami na torze w Niemczech, wyciągane są średnie czasy jednego okrążenia: 1. Mitsubishi Evo VII -18,92 2. Mitsubishi Evo VI -19,35 3. Audi RS4 -19,58 4. Porsche 911 GT 3 -19,61 5. Audi TT quattro 225 PS -19,65 6. Porsche 911 Carrera -19

Japończycy umierają z przepracowania?

zgonów z przepracowania, po japońsku "karoshi", w wzrosła w tym kraju w 2001 r. o 68% w porównaniu z poprzednim rokiem i wyniosła 143. Jest to też najwyższy poziom od 1987 r. kiedy ministerstwo zdrowia rozpoczęło odnotowywanie takich przypadków. W 1987 r. było ich 21. Do grup największego

Re: Do Niknejma

testowe jazdy różnymi samochodami na torze w Niemczech, wyciągane > są średnie czasy jednego okrążenia: > 1. Mitsubishi Evo VII -18,92 > 2. Mitsubishi Evo VI -19,35 > 3. Audi RS4 -19,58 > 4. Porsche 911 GT 3 -19,61 > 5. Audi TT quattro 225 PS -19,65 > 6. Porsche 911 Carrera -19

Re: Do Niknejma

testowe jazdy różnymi samochodami na torze w Niemczech, wyciągane > są średnie czasy jednego okrążenia: > 1. Mitsubishi Evo VII -18,92 > 2. Mitsubishi Evo VI -19,35 > 3. Audi RS4 -19,58 > 4. Porsche 911 GT 3 -19,61 > 5. Audi TT quattro 225 PS -19,65 > 6. Porsche 911 Carrera -19

Re: Dlaczego nie lubicie Alfa Romeo?

być GTV/spider. Mało jest ) ) ) natomiast japońskich samochodów w klasie "sports sedan" - ) ) ) raczej japończycy celują w klasę średnią wyższą z dobrym ) ) ) wyposażeniem albo w pojazdy popularne typu civic. ) ) ) ) Po prostu japońcy robią prawdziwe sportowce i prawdziwe limuzyny, nie tak

Re: Dlaczego nie lubicie Alfa Romeo?

: dla ) ) nich przeciwnikiem może być GTV/spider. Mało jest ) ) natomiast japońskich samochodów w klasie "sports sedan" - ) ) raczej japończycy celują w klasę średnią wyższą z dobrym ) ) wyposażeniem albo w pojazdy popularne typu civic. ) ) Po prostu japońcy robią prawdziwe sportowce i

Re: Dlaczego nie lubicie Alfa Romeo?

; nich przeciwnikiem może być GTV/spider. Mało jest > natomiast japońskich samochodów w klasie "sports sedan" - > raczej japończycy celują w klasę średnią wyższą z dobrym > wyposażeniem albo w pojazdy popularne typu civic. Po prostu japońcy robią prawdziwe sportowce i prawdziwe

Re: Japoński sedan klasa średnia/premium

komfortowy przy wyższych prędkościach. Kto jednak chociaż jedną zimę przejeździł subaru, poznał uroki prawie bezstresowej jazdy, gdy inni z niepokojem śledzą prognozy pogody, ten już żadnego samochodu z napędem na jedną oś czy nawet z haldexem nie będzie chciał. Oczywiście, trzeba pamiętać, że praw fizyki

Re: Japoński sedan klasa średnia/premium

i powiedzial, ze zaluje. Zero nazekan, zero problem > ow. > Powiedział, że żałuje? Ale chyba tego, że kupił Avensis? ;-) Camry to rzeczywiście kawał auta, choć o premium trudno tu mówić - jest to najzwyklejsze auto klasy średniej, tyle że amerykańskiej, więc trochę większe. Ale nowy Avensis

Klasa średnia

(niższa).W ujęciu Lloyda Warnera klasa średnia podzielona została na klasę niższą i klasę wyższą. W późniejszych koncepcjach zakładających podział społeczeństwa na 9 klas, wyróżnione są podklasy klasy średniej: klasa średnia wyższa (upper middle class) klasa średnia właściwa (middle middle class) klasa

Klasa samochodu

do typowych samochodów segmentu C są często lepiej wyposażone – a także droższe, choć nie zawsze przekłada się to na cechy praktycznie (ilość miejsca, komfort jazdy itp.). Przykłady: Alfa Romeo Giulietta, Audi A3, BMW serii 1, Mercedes-Benz klasy A (2012), Lancia Delta, Lexus CT, Volvo V40 klasa średnia

Klasa społeczna

na klasy Wiliama WarneraWilliam Warner podzielił społeczeństwo na klasy ze względu na sumaryczny wskaźnik ekonomiczny i prestiżu społecznego. W tym ujęciu występują trzy klasy: klasa wyższa, klasa średnia i klasa niższa, a każda z nich dzieli się jeszcze na wyższą i niższą. We współczesnej socjologii

Autosegment C

Autosegment C – niższa, średnia klasa samochodów osobowych, które cechuje zwarta, kompaktowa budowa zapewniająca jednak względny komfort jazdy dla 4 dorosłych osób i umiarkowanie dużą przestrzeń na bagaż. Stąd także inna nazwa segmentu - segment samochodów kompaktowych.Samochody

Autosegment D

Autosegment D – klasa średnia samochodów osobowych. Są to względnie duże i wygodne samochody rodzinne. Do klasy tej zaliczane są klasyczne samochody osobowe charakteryzujące się wymiarami większymi od kompaktowych, zapewniającymi w miarę wygodną jazdę dla pięciu osób na dłuższych trasach

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.