jaki olej stosuje koncern vw

Marcin Lewandowski

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Zestawienie najbardziej awaryjnych silników było najczęściej czytanym materiałem w roku 2014

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Rozrząd - po co jest i jak o niego dbać | Poradnik

Kiedyś koła i łańcuchy, dzisiaj najczęściej pasek. Układ rozrządu w każdym silniku tłokowym pełni kluczową rolę w jego działaniu. Czy trzeba o niego jakoś szczególnie dbać? A może jest nieśmiertelny?

O silniku diesla, czyli wpływ orzeszków ziemnych na kurs dolara

powstrzymać Diesla przed pracą dla Anglików. Uprawa orzeszków ziemnych a indeksy giełdoweGdyby Rudolf Diesel żył w dzisiejszych czasach, byłby ulubieńcem rolników, szczególnie tych z Indii, Chin, Nigerii i USA, gdyż właśnie tam uprawia się orzeszki ziemne. Olej arachidowy produkowany z tych orzeszków posłużył

SEAT TOLEDO 1.9 TDi - TEST 30 000 km

Auto wykazało się nie tylko niezawodnością, ale i bardzo małym zużyciem paliwa - oleju napędowego.UKŁAD NAPĘDOWYMocna strona Seata to silnik. Wysokoprężna jednostka pochodzi z programu produkcyjnego Audi i jest stosowana także w innych markach koncernu Volkswagen. Diesle VW należą do długowiecznych

SEAT IBIZA

jak te w Alfie. Jednak wzorowanie się na włoskiej marce to nie przypadek. Seat w nowo stworzonej strukturze koncernu VW AG ma konkurować właśnie z Alfą Romeo.Mimo że niemal 60% części jest identycznych ze Skodą Fabią i VW Polo, to Ibiza ma swój własny styl. Sportowy charakter pojazdu najlepiej

Ciekawa sprawa.

angielsku Koncern milczy, jakby zawstydzony, że tak bardzo reklamowana "sucha" skrzynia nie dała rady powyżej 250 Nm (czy coś koło tego). BTW, nie łącz S-tronica z jakimkolwiek indywidualnym rozwiązaniem technicznym, np. z obecnością oleju w sekcji sprzęgieł. Początkowo ta nazwa oznaczała

Re: rzeczywisty zysk po chiptuningu

trakcie jeżdżenia. Inną moc ma silnik niedotarty, zależy jak ten silnik był docierany, jak był używany później. Czy właściciel o niego dbał, czy stosował prawidłowy olej, czy używał najtańszej zasiarczonej ropy, czy też używał dobrego oleju napędowego. Czy niepotrzebnie przeciążał silnik jeżdżąc na zbyt

Re: Co na to koncerny motoryzacyjne

I znowu manipulacja dziennikarza. Przecież ustawa dopuszcza stosowanie paliw z dodatkiem max. 5%. a tego nie kwestionuje żaden koncern samochodowy. Ciekawe dlaczego Opel tak się boczy na większe dodatki biopaliw. Uprzejmie informuję, że konkurent Opla na polskim rynku - czeska Skoda (czyli VW

Re: benzyna czy diesel :):):) - jazda i komfort

konsekwencji zwiększają się także koszty, -rośnie zużycie paliwa, w momencie wypalania zużycie chwilowe wzrośnie do 24-35 L/100km! -rośnie koszt wymiany oleju, ponieważ musi być stosowany olej silnikowy syntetyczny Low SAPS-niskopopiołowy Castrol Elixion Low SAPS 05W30 5 litrów = ok 350zł -system jest

Re: Bio po co - komentarz

tej pory na tym nie ucierpiał. Ucierpiał natomiast na tym, że nieuczciwi sprzedawcy dolewali do benzyn olej opałowy, ropzuszczalnili itp. w Brazylii stosuje sie dużo wiekszy dodatek etanolu ( bo bioetanol to jest dokładnie takim samym etanolem). A np. Skoda czytli VW w instrukcji Skody Octavii (w

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

, wydawałoby się, idealnych warunków do wzrostu popytu na bardziej oszczędne auta, jakimi są te, których paliwem jest olej napędowy, ich sprzedaż nadal jest marginalna. W dalszym ciągu gros kierowców obserwuje z napięciem skoki cen benzyny i wylicza, czy nadal im się bardziej opłaca jeździć dotychczasowym

Najgorszy samochód świata

;Zasłynął" zwłaszcza z licznych usterek, wpływających na bezpieczeństwo jazdy, co skutkowało falą krytyki w prasie i licznymi procesami, wytaczanymi przez ofiary wypadków drogowych. Kiedy dziennikarz "Forbesa" poprosił o wypowiedź przedstawiciela koncernu Ford, ten odrzekł: - Zostawmy to, niech pinto

będzie kłopot - jak dla kogo...

rozwiazania i potwierdzic to mozna jedynie na hamowni). Ze wzgledu na ww. wzrost cisnienia oraz co za tym idzie temperatury zaleca sie stosowanie olei syntetycznych oraz ich wymiane co 10 tys. km. Kazdy silnik, o ktory sie niezdba, bedzie mial krotszy czas eksploatacji i bedzie sie charakteryzowal wyzsza

Re: I jest to bardzo ciekawy i prawdziwy komentarz..

powod. Zdecydowanie pomijasz jeden oczywisty fakt – polityki cenowej koncernow naftowych, które dosyc mocno powiazane sa na tamtych terenach z przemyslem motoryzacyjnym. Odpowiedz zatem proszę na kilka moich pytan: Jak to się dzieje, ze olej napedowy oraz benzyna potrafia być w takiej samej