jaki olej do 2.0 tdi

Marcin Lewandowski

VW Scirocco | Nowy wygląd, nowe silniki

VW Scirocco | Nowy wygląd, nowe silniki

Już niedługo w salonach Volkswagena pojawi się odnowiony Scirocco. Największe zmiany zaszył pod maską

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Octavia drugiej generacji, hit nie tylko polskich ale i europejskich salonów, jest teraz autem bardzo poszukiwanym na rynku wtórnym

Salon Genewa 2014 | VW Scirocco po zmianach

Po sześciu latach na rynku przyszła pora na modyfikacje Scirocco. Sportowe coupe Volkswagena ma odświeżony wygląd i zupełnie nową paletę silników

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

stosunkowo dobrym stanie. Pod kątem wyboru silnika należy jednak uważać na Cayenne S napędzanego benzynowym silnikiem 4.5 V8. Jego tuleje cylindrowe wykonane mają tendencję do pękania. Objawy to narastający hałas i spore zapotrzebowanie na olej silnikowy. Naprawa może być kosztowna (kilkanaście tys. zł), ale

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

stosunkowo dobrym stanie. Pod kątem wyboru silnika należy jednak uważać na Cayenne S napędzanego benzynowym silnikiem 4.5 V8. Jego tuleje cylindrowe wykonane mają tendencję do pękania. Objawy to narastający hałas i spore zapotrzebowanie na olej silnikowy. Naprawa może być kosztowna (kilkanaście tys. zł), ale

Volkswageny i Audi do serwisów

Volkswageny i Audi do serwisów

teoretycznie dojść do pęknięcia przewodu wtryskowego i wycieku oleju napędowego.Chodzi o modele Volkswagen Scirocco, Eos, Golf, Golf Plus, Jetta, Passat, Passat CC, Passat Variant, Tiguan, T5 (auta wyposażone w silnik 2.0 CR TDI, z roku modelowego 2009-2011) oraz niektóre Audi A3 i A3 Sportback (auta

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

nader często mają takie właśnie przebiegi. Można zatem spodziewać się kłopotów. Lepiej udać się zatem do warsztatu i zdiagnozować stan układu zasilania. Turbodiesel 2.0 TDI produkowany do 2007 r. wykazuje te same słabości co w innych modelach aut z grupy Volkswagena. Psują się w nim wtryskiwacze, pękają

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

warsztacie przy odpowiednim przebiegu i sięganie po tani olej prowadzi do awarii, których usunięcie będzie wiązało się z ogromnymi wydatkami. Najsłabszymi punktami w osprzęcie silników są pompy cieczy chłodzącej i pompy paliwa, ale ich awarie nie są nagminne. Częściej można mieć do czynienia z rozmaitymi

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

dwumasowe koła zamachowe i przepływomierze powietrza. Problematyczne są również turbosprężarki oraz filtry cząstek stałych. Najpoważniejsze zarzuty można postawić najpopularniejszej wersji 2.0 TDI, w której po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju (wyrabia się

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

silniej odwołujące się do swojego pierwowzoru. Wersje nadwoziowe (wymiary, poj. bagażnika): hatchback 3-drz. (4,28 x 1,80 x 1,49 m; 310/905 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6 1.4 TSI (160 KM), M6, A7 (DSG) 2.0 TSI (210 KM), A6 (DSG) Silniki wysokoprężne: 2.0 TDI (140 KM), M6, A6 (DSG) Wersje

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

wyjątkowo delikatne. W silnikach 1.4 podczas mrozu może zamarzać magistrala do pobierania oleju z miski olejowej.NADWOZIEChociaż w Golfie IV materiały obiciowe foteli są wyjątkowo odporne na zużycie, to jednak trudów eksploatacji dość często nie znoszą stelaże foteli (skrzypią i trzeszczą). Awaryjne są

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

1.4 podczas mrozu może zamarzać magistrala do pobierania oleju z miski olejowej.NADWOZIEChociaż w Golfie IV materiały obiciowe foteli są wyjątkowo odporne na zużycie, to jednak trudów eksploatacji dość często nie znoszą stelaże foteli (skrzypią i trzeszczą). Awaryjne są podnośniki szyb. Wielu

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Najpopularniejsze silniki w Polsce

1.9 TDI niewiele można z nich wywnioskować. W warunkach realnej, wolnorynkowej rywalizacji wyższość przedstawia się za pomocą liczby sprzedanych samochodów posiadających daną jednostkę napędową. Poniżej znajdziecie ranking najpopularniejszych silników zasilanych benzyną i olejem napędowym

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

smarnego mogą być znaczne, co zagraża zatarciem silnika. W benzynowych jednostkach napędowych pojawiają się awarie pomp paliwa i nieszczelności układu chłodzenia. Czterocylindrowce są wyjątkowo czułe na czystość oleju. Trzeba pamiętać o jego regularnej wymianie, by nie doprowadzić do uszkodzeń wałków

Honda Accord (1993-1998) - opinie Moto.pl

Honda Accord (1993-1998) - opinie Moto.pl

(136 KM) oraz 2.2 (150 KM), wersja kombi 5d (Aerodeck) i coupe 2d. Produkcja kombi i coupe w USA. Niewielka modernizacja wersji sedan 4d (nowa osłona chłodnicy, zmiana detali)1995 - niewielka modernizacja, nowy silnik benzynowy 1.8 (116 KM), turbodiesel 2.0 TDi (105 KM)1998 - premiera Accorda szóstej

VW Passat pobił Rekord Guinnessa

VW Passat pobił Rekord Guinnessa

km, a średnia prędkość - 72 km/h.Conwayowi towarzyszył nawigator oraz ekipa telewizyjna, a za nim podążały dwa wozy Automobile Association.***W Polsce najtańszy Passat Tredline BlueMotion kosztuje 91 090 zł. Marcin Sobolewski Golf GTI do lansu - ZOBACZ WIĘCEJNowy Volkswagen Touran 2.0 TDI

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

zabezpieczenia antykorozyjnego. Trudy wieloletniej eksploatacji nie najlepiej znosi też mechanizm szyberdachu, układ kierowniczy wykazuje luzy, a ze skrzyni biegów, silnika i dyferencjału wycieka olej. Uwagę należy zwrócić także na działanie automatycznej skrzyni biegów. Mimo że to Mercedes, oferta części

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

bezpośrednim wtryskiem paliwa. Według producenta najsłabsza wersja 1.2 TSI o mocy 105 koni zużywa średnio 6,4 l/100 km (z pakietem BlueMotion). To o 27 proc. mniej niż dotychczasowe 1.6 o mocy 102 koni. Rekordzistą, przynajmniej na papierze, jest jednak 1.6 TDI BlueMotion (105 KM) z wynikiem 4,6 l oleju

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

,- ekran termiczny do osłony alternatora (Mondeo),- olej przekładniowy o niskiej lepkości (Mondeo). W wersji ECOnetic dostępne są modele: Fiesta, Focus i Mondeo, wszystkie z silnikiem 1.6 TDCi. Cena: Przykładowo Fiesta ECOnetic 1.6 TDCi 95 KM (3-dr.: 56 650 zł) ma niemal identyczne wyposażenie, co wersja

Numer 5/2005

Marzenie Ford Mustang - ten wóz nigdy cię nie zawiedzieTwoje autoRaport specjalny Tuning elektroniczny turbodiesliNowości27 nowości technicznych po Genewie 2005Nowe produkty Bagażnik na rowery, opona Proxes TIR i oleje silnikowe Notatki z testu długodystansowego Ford Focus C-Max 2.0

Volkswagen Tiguan - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Tiguan - test | Pierwsza jazda

wytknąć mu jakieś słabości.GAZ Dobre wyciszenie kabiny, rozbudowana gama silników, długa lista opcjonalnych, elektronicznych pomocnikówHAMULEC Niewielkie zmiany stylizacyjne, drobne poprawki w kabinie Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 KM | Kompendium Nadwozie SUV, 5-drz., 5-os. Silnik turbodiesel R4

Chevrolet Malibu LTZ 2.0D | Pierwsza jazda

Chevrolet Malibu LTZ 2.0D | Pierwsza jazda

do mniejszego Cruze. Jeśli jednak dopatrujecie się wspólnego języka z małymi Aveo czy Sparkiem, szkoda czasu. Pierwsza generacja Chevroleta Malibu pojawiła się w USA w 1964 roku. Także jako wersja cabrio.Czas na DieslaCzy uzupełniający ofertę Chevroleta, silnik Diesla zmieni postrzeganie tego modelu

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

KM, napęd 4x4) oraz silnik 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 116 KM)2000, październik - modernizacja wersji z nadwoziem sedan (m.in. wzmocnienie elementów podwozia). Silniki 1.6 (102 KM), 1.8 20V T (150 KM), 2.0 20V (131 KM), 3.0 30V (220 KM), 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 131 KM), 2.5 24V TDI (wtrysk

Superb? Super. Tylko jaki?

pewnością 125-konny Superb będzie tańszy niż ospały 1.9 TDI. Coś wygodnego dla rodziny Lubiący lepsze osiągi mają do wyboru dwa silniki. Pierwszy to 1.8 TSI o mocy 160 KM. Podobnie jak 1.4 korzysta z dobrodziejstw turbodoładowania. Wrażenia podobne do tych, jakie dostarcza nowoczesny turbodiesel. A nawet

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

premiera modelu A6, silniki 2.0 (101, 115 lub 140 KM), 2.6 V6 (150 KM), 2.8 V6 (174 KM), 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM), 2.5 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 115 lub 140 KM). Sportowe wersje S6 z silnikami 2.2 Turbo 20V (230 KM) oraz 4.2 (290 lub 326 KM

Seat Toledo 2.0 TDI DSG Stylance

Zmierzone i policzone przez* olej napędowy 3,68 zł.l, Orlen, 01.05.2005

Seat Altea XL 2,0 TDI - Minivan powiększony

. Aż dziw bierze, że po przeszło dziesięciu latach od rozpoczęcia produkcji 1,9 TDI, w czasach gdy konkurencja robi coraz bardziej kulturalne jednostki na olej napędowy, współczesny dwulitrowy silnik VW generuje tyle hałasu i wibracji. Naprawdę szkoda, że inżynierowie Seata nie wygłuszyli kabiny

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

Golfa V bardzo poprawiła zachowanie samochodu w szybko pokonywanych zakrętach. Auto prowadzi się pewnie, choć według mnie musi ono uznać nieznaczną przewagę mistrzów w tej dziedzinie, czyli Fordów. Zarówno Focus, jaki Mondeo wykazują bowiem nieco mniejszą tendencję do podsterowności. Silnik TDI jest

Ostra tetetka

komfortem jazdy oraz ceną 143 tys. zł, bo tyle trzeba zapłacić za najtańszą wersję TT TDI w wersji roadster.GAZDobre i oszczędne silniki, świetne osiągi, bogate wyposażenie, standardowy napęd na cztery kołaHAMULECCiasne wnętrze, nie nadające się do użytku siedzenia tylnej kanapy w wersji coupé

Škoda Octavia - test długodystansowy

Jak szybko i w dobrej kondycji dotrzeć na drugi koniec Europy? Lądem? Miałem trzy możliwości. Padło na Škodę Octavię Combi 2.0 TDI z DSG. I dobrze. Rok temu jechałem do Toskanii Subaru Foresterem 2.0 X. A więc 4 x 4, benzyna i manual. A teraz napęd na przód, olej napędowy i skrzynia zautomatyzowana

Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR - test | Za kierownicą

cierpliwości. Może warto zatem dopłacić 4500 zł do najmocniejszej wersji? Obydwie zadowalają się podobnymi, niewielkimi dawkami oleju napędowego - niespełna 9 l/100 km w korkach i około 5 l/100 km przy samotnej jeździe poza miastem. Niestety, każda z nich ma tak samo gumowo pracujący drążek zmiany biegów i

Czy diesel się opłaca?

Kiedy pewnego ranka zobaczyłem na stacji, że olej napędowy jest droższy od benzyny, zrzucałem to na karb przemęczenia. Dopiero po kilku chwilach zrozumiałem, że obudziłem się w nowej rzeczywistości. Nie tylko drogiej benzyny, ale równie drogiego oleju napędowego.A miało być tak pięknieW całej

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

oznaczenia Mercedesa - PRZEWODNIKMercedes - ogłoszeniaDruga generacja Micry (K11) doskonale trafiła w gusta Europejczyków i jako pierwsze japońskie auto, zdobyła na Starym Kontynencie tytuł Samochodu Roku 1993. Miła dla oka sylwetka, oszczędne silniki benzynowe i niezawodność przysparzają do dzisiaj

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

skromny apetyt rzadko zmusza kierowcę do wizyt na stacji. C-piątka to zdecydowanie kategoria ciężka w klasie średniej (1710 kg), a w trasie potrafi zużywać poniżej 6 litrów oleju napędowego. Podczas jazdy po mieście trudno pokonać barierę 8 litrów na 100 km. Jednego, czego wybaczyć Citroenowi nie można

Volkswagen Golf III (1991-1999) - opinie Moto.pl

Vento); 1993 czerwiec wersja GTI z silnikiem 2.0 16V (150 KM), jednostki napędowe 1.6 (75 KM) oraz 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM); 1993 sierpień wersja Cabrio

Tuning elektroniczny turbodiesli

TDI oraz 2.0 HDi o fabrycznej mocy 90 KM. Można ją bezpiecznie podnieść do 115-118 KM, czyli aż o 30%. Dla wielu kierowców parametrem znacznie ważniejszym niż moc maksymalna jest moment obrotowy. W omawianych jednostkach napędowych rośnie on nawet o 60 Nm, co można porównać ze zwiększeniem pojemności

Land Rover Freelander 2 TD4.e - test | Za kierownicą

Audi Q5 2.0 TDI (170 KM, 152 400 zł) oraz BMW X3 2.0d (177 KM, 158 800 zł). Nieco tańsze jest natomiast Volvo XC60 2.4D (175 KM, 137 000 zł). Ceny Toyoty RAV4 ze 177-konnym dieslem rozpoczynają się od 143 tys. zł, a Volkswagena Tiguana z silnikiem TDI o mocy 170 KM od 117 tys. zł, ale doposażenie

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

może pracować benzynowy silnik 1.4 o mocy 95 koni lub jeden z trzech diesli: 1.3 (90 KM), 1.6 (105 KM) i 2.0 (130 KM). Nowością we wszystkich wersjach osobowych jest system start-stop, pomagający zredukować zużycie paliwa w mieście. W czerwcu do oferty dołączy odmiana CNG, zasilana gazem ziemnym. W

Auto za 10 tys. zł | Część II

turbodiesel HDI. Zarówno wersja hatchback, jak i kombi pomieszczą sporo bagażu (odpowiednio: 408/1190 l i 515/1510 l). Wśród wad użytkownicy wymieniają jedynie skłonność do drobnych awarii elektrycznych, niską trwałość przedniego zawieszenia, usterki aparatów zapłonowych i wycieki oleju z silnika. Warto

Volkswagen Scirocco - powiało emocjami

już silników. Wszystkie są turbodoładowane, z czego tylko jeden (2.0 TDI), o mocy 140 KM, zasilany jest olejem napędowym. Prócz turbodiesla możemy natknąć się na 2.0 TSI (200 KM) lub 1.4 TSI (160 KM), który może występować z nową siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią DSG. Wkrótce do oferty trafi też

Seat Toledo, Dodge Caliber - Pojedynek

dolaliśmy w sumie dwa litry oleju. Toledo 2.0 TDI na dystansie 22 330 km zużyło średnio 7 litrów oleju napędowego na 100 km. Przyzwoity wynik jak na spory, wygodny samochód, który mimo wszystko uczy Dodge'a pokory.Dane techniczne Nadwozie 5-drzwiowe, 5

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

dokładnych cen, można oczekiwać, że będą między 110 tys. zł za wersję 2.0 TDI a niespełna 160 tys. zł za 3.6 V6. Szczegóły poznamy najpóźniej na przełomie czerwca i lipca, kiedy auto trafi do sprzedaży.GAZNiebanalna stylizacja, przestronne wnętrze, wysoka jakość wykonania, pojemny bagażnik, mocne silniki

VW Passat 2,0 R4

Otwierasz oczy i zastanawiasz się, jaki dziś dzień. Na poduszce leży niedokończona książka, której akcja pomieszała się ze snem. Przekonujesz samego siebie, że pięć godzin w łóżku to świat i ludzie. Z trudem zwlekasz się na podłogę i gramolisz do łazienki. Chłodny prysznic pozwala ci trzeźwiej

Konfrontacje: Peugeot 206 SW 2.0 HDi SX/Škoda Fabia Combi 1.9 TDI Comfort

silnikiem wygląda bowiem jak miniaturowe sportkombi.Na podobnym poziomie Peugeot 206 SW 2.0 HDi SX 57 290 złŠkoda Fabia Combi 1.9 TDI Comfort 56 750 złAni Peugeot, ani Škoda w testowanych wersjach nie należą do tanich. Tyle samo kosztują podobnie wyposażone kompakty tych firm (Peugeot 307 i Škoda Octavia

Numer 10/2003

, Mazda 6 Sport Kombi i Toyota Avensis Wagon TWOJE AUTOSuzuki Jimny powraca na polski rynek w limitowanej wersji Jeans Pułapki polisy AC - nie zawsze otrzymasz pełną sumę odszkodowania za skradzione autoTest porównawczy Benzyna, olej napędowy czy gaz? - porównaliśmy, jak sprawuje się Fiat Multipla

Skoda Octavia - Czeskie rachowanie vol. 2.0: 3 Octavie - 3 paliwa - test porównawczy

1.9 TDI spala niemalże tyle, ile deklaruje producent - na trasie potrzebuje ok. 5,5 l oleju napędowego na 100 km, w mieście już 7 l. Wrażenia zza kierownicy nie są tak dobre jak w 1.6 FSI, bo sztywno zestrojone zawieszenie mocno obniża komfort jazdy. Samochód co prawda pokonuje proste i zakręty jak

pompa oleju 2.0 tdi

pompa oleju 2.0 tdi Pobierz pompa oleju 2.0 tdi: Link dla pliku pompa oleju 2.0 tdi: pompa oleju 2.0 tdi (35716;

olej do 2.0 TDI

W moim VW mam silnik 2.0 TDI, ostatnio sprawdzilem poziom oleju - wyglada na to ze go znacznie ubylo. Zastanawiam sie teraz jakiego oleju mam dolac aby uzupelnic stan do poziomu zalecanego. Dodam, ze auto jest nowe, ma przejchane 2500km. Prosze o rade. Wiem ze VW podaje jakas tam norme, ale ona

Re: ten sam motor a olej zmieniany co 15, 20 i 30

Na przykładzie Golf VI 2.0 TDI można różnie zmieniać olej. Od użytkownika zależy czy wybiera wymianę oleju typu long life (według wskazań komputera, który wzywa do wymiany, gdy stwierdzi zużycie oleju) czy wymienia standardowo co 15 000 km. Przy czym w zależności od powyższego wyboru stosuje się

Re: 2,0TDi VW - pali olej i skrzypi jak mladeslov

- skoda auto poland oleje cię dokumentnie. Co do Passata, plastiki dorównują jakością w skodzie , skrzypia jak orkiestra z mladeslowacja i to za cenę 150 000zł!!!! 2,0TDI przy szybkiej/dynamicznej jeździe pali olej smarny i ma duzy apatyt na diesel.

ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

mam Vectrę B 2,0 CDX (od nowego) i rozważam kupno Passata 2,0TDi 170KM DSG; jak pisałem wcześniej - obawiam się trochę tego żużycia oleju - zużycie oleju to nie jest problem finansowy - 1dm3 oleju silnikowego za 50pln na załóżmy jakieś 5000km przebiegu to wychodzi 1,00pln na 100 km - czyli jak

ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000 km?

proszę użytkowników VW z silnikiem 2,0 TDi 140KM lub 170 KM o informacje ile oleju silnikowego (nie napędowego) spala na 1000km przebiegu (lub może lepiej od przeglądu do przeglądu); nie chodzi mi o obiegowe opinie że (podobno, u znajomego lub słyszałem) spala tyle to a tyle ! chodzi o fakty lub

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

odnosnie silnika 2.0TDI (chociaz zastrzegam ze konstrukcja tego motoru jest troche inna. Pozdrawiam Łukasz

Re: olej do 2.0 TDI

jak nówka na gwar to jedź do serwisu i od razu zgłaszaj usterkę. i nie daj się spławic ani namówic na wymianę na półsyntetyk. a jakby proponowali dolwkę to każdą jedną niech wpisują do książki gwar, włącznie z podaniem ilości dolanego oleju.

Ja nie mam nic przeciwko temu!

gwarnacji, byle miec pewnosc, ze nie kradzione, bite, krecone, itd... (nie skonsultowali pomyslu wczesniej). Pisalem chyba o tym na forum z rok cyz 2 lata temu. Oczywiscie wal, pompa oleju i to co w 2.0TDI padalo padlo przy oko 130kkm... Zaczeli od telefonu do ASO - wymiana silnika i potrzebnych duperel

Re: 2,0TDi VW - pali olej i skrzypi jak mladeslo

Nie, no D4D-ogolnie silnik do dupy jest najlepszy na swiecie i wogole nie awaryjny. Walnij sie w leb. -- ;o?

ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

ma być nowy! jesteś pewien że spełnia EURO 5 ?? a jak spala, zgodnie z dopuszczalną normą, 1,0dm3 oleju na 1000km to tez spełnia EURO 5 lub EURO 4 ?

Re: Nowy 2,0 TDI ile pali??? oleju smarnego!!!

W firmie mamy maszynę z takim silnikiem, kierowca jeźdźi nazwijmy to dynamicznie. Dolewa między przeglądami ok. 1L oleju silnikowego między przeglądami - 15 tys. km.

Re: Nowy 2,0 TDI ile pali??? oleju smarnego!!!

1 litr oleju do zyzla ~50zl i sumujac to z wydatkami na paliwo litr ON kosztuje tyle co pb95 :D

Nowy 2,0 TDI ile pali??? oleju smarnego!!!

... przy spokojnej jeżdzie w mieście ->>> spala 1ltr oleju na 150ltr ropy, czy ktoś ma lepsze wyniki??

Re: Nowy 2,0 TDI ile pali??? oleju smarnego!!!

Lepiej powiedz, co zrobiliście Agnieszce, że weszła do zarządu dd? -- - Co musi się zmienić, żeby polskie drogi odpowiadały normom europejskim? - Normy europejskie.

Re: Nowy 2,0 TDI ile pali??? oleju smarnego!!!

mam ten silnik,zrobiłem 1400 km ciągnąc przyczepe kempingową( 700 km w 10h na polskich drogach) i nic niespalił oleju smarnego ,tylko opał;) ma kopa maszyna,ścigałem z pod świateł ze skodą ,ja z garbem i kto wygrał?

Re: Nowy 2,0 TDI ile pali??? oleju smarnego!!!

xxbms napisał: > ... przy spokojnej jeżdzie w mieście ->>> spala 1ltr oleju na 150l > tr ropy, > czy ktoś ma lepsze wyniki?? jesli juz uskuteczniasz prowokacje to postaraj sie zeby choc troche byly wiarygodne zreszta nie ma po co pisac

Re: Nowy 2,0 TDI ile pali??? oleju smarnego!!!

Przecież to jest z grubsza licząc około 1 lit na 2000 km, czyli 5 litrów na 10 tys. km, czyli nie musisz wymieniać oleju na przeglądzie. -- Kublik: www.dd.pl/pub/img/productcatalog/20050617_194834.jpg

Re: Nowy 2,0 TDI ile pali??? oleju smarnego!!!

qwert789 napisał: > Zmieniłeś MB na VW tez go przejrzalem a na inny poscie twierdzil ze nie ma teraz gorszego zlomu jak nowe mercedesy,to zwykly pajac ktory dzieki takim prowokacjom probuje zaistniec jako znawca ,mysle ze zbyt szybko odstawil teletubisie

Re: Nowy 2,0 TDI ile pali??? oleju smarnego!!!

Greenblack,to zdjęcie twojego starszego to trikowe, czy naprawdę tak wygląda? -- szymizalogowany napisała: Oj przestań przestań, lepiej obejrzyj sobie W11 albo Kryminalnych to może się dowiesz czegoś o pracy policji bo teraz to nic nie wiesz.

Re: Zobacz: Opel, mod. "Mokka".

dostaniesz od tej ceny jeszcze min 5% dowod nr 2 otomoto.pl/skoda-superb-2-0-tdi-140km-active-C29934186.html Wiec po 4 latach stracisz 30tys A tu masz oferty Superba z 2004 , najdrozsza jaka znalazlem to 24 tys , srednio 20tys otomoto.pl/osobowe/skoda/superb/2004//olej-napedowy/?p=3&price

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

... samochód ma słuzyć do ogladania, najlepiej przez szybę salonu - jeździć mało który potrafi - słusznie zauważyłeś

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

z jakich elementów silników tdi/d4d odpadaja plastiki? co to za balwan??? do smietniczka, kretyna!

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

nie ma smrodu spalonego oleju a samochód ma normy emisji spalin EURO 5 jak uzywany to trzeba go dokładnie sprawdzić fryderykx@neostrada.pl

ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000 km?

Nie mam 2,0TDi! chciałbym wiedziec czego mozna się spodziewac po 2,0TDI VW; Inne silnika mnie nie interesują ale bardzo dziękuję za informacje. Z innych to może tylko 1,9CDTi Opel / Fiat - jako porównanie. Mam benzynę 2,0 i nic (prawie) nie bierze. Brał, adokładniej wyrzucał prze uszczelkę pod

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

wreszcie jakas wypowiedz z sensem jak mozna ludziom polecac prymitywne/zacofane klekoty "ludo-samochoda"? ten merc - nawet c - to juz 100 razy lepszy.

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

Spelnia. I ten 1l na 1000 km jest takze w zapisach gwarancyjnych kazdej marki-Toyoty, Hondy, Opla itd. -- ;o?

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

Pytasz z czystej ciekawości, czy chcesz się zorientować czy masz problem z silnikiem? Jeśli to drugie, to napisz jaki ma apetyt.

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

TDI vw znane sa z tego ze biora duzo oleju (i sie psuja). Wynika to ze zlej jakosci wykonania. Jesli caly samchod skrzypi ze jest zle wykonany to czemu z silnikiem ma byc inaczej.

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

; instrukcja że w silnikach TD zużycie może wynosić około 1l na 1000 km. Masz racje, ale to zjawisko jest w Fiacie 126p i TDI VW, kup sobie samochód z silnikiem na diesel , nie na olej smarny!

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

d7d napisał: > Nie mam 2,0TDi! chciałbym wiedziec czego mozna się spodziewac po 2,0TDI VW; No więc żeby cię nieco zmartwić - vag błysnął, nie raz i nie dwa razy, informacją o dopuszczalnym spalaniu 1l/1000km :) Oczywiście, przy takim spalaniu silnik nie trzyma żadnych norm emisji, co jest

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

No wlasnie TDi sa znane z tego ze sa bardzo malo awaryjne i maja najwieksze przebiegi z calej grupy turbo diesli. No i jakosc wykonania znacznie przegonila toyote w ostatnich 2-3 latach, gdzie plastiki po prostu odpadaja, a koszty eksploatacji sa OGROMNE. -- ;o?

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

użytkownicy nie wiedzą jak traktować silniki nowej TDI,DCI,TDCI i stąd te problemy. sporadycznie sie zdarza że pada turbina. a bardzo prosto można to sprawdzić jeżeli jest mały przebieg a w serwise ,,olewają'' na gwarancji fryderykx@neostrada.pl

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

Kolejny zakompleksiony nierealista. Z takim wyposazeniem i taka sama dynamika silnika E klasa kosztuje okolo 240-250 tysiecy zlotych. Widac ze dla ciebie jedynym wyznacznikiem auta jest tabelka z Auto Swiata. -- ;o?

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

No C-klasa z takim samym wyposazeniem i ekonomika czy dynamika to wydatek rzedu 170-200 tysiecy zlotych. Widac ze dla ciebie jedynym wyznacznikiem auta jest tabelka z Auto Swiata. -- ;o?

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

Z silnikow nic. Zapewne masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem bo mowie o calej marce, ktora(toyota) reklamuje sie jako niezawodna i ktorej jakosc jest najwyzsza, a zwykle guziki na desce odpadaja. -- ;o?

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

rasiauskas napisał: Spelnia. I ten 1l na 1000 km jest takze w zapisach gwarancyjnych kazdej marki-Toyoty, Hondy, Opla itd. to że w większości jest zapisane 1dm3 na 1000km to wiadomo! pytanie: czy przy takim zużyciu też spełnia EURO 5? bo spaliny badane są jak nie spala oleju !! :)

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

Passat highline 20,TDI 170km z DSG to wydatek ponad 150 000zł. Zrób jazdę próbna paskiem, wszystko trzeszczy, naciśnij palcem na tapicerkę/plastiki drzwi trzeszcza, kokpit trzeszczy, fotele trzeszcza. DSG to jedyna dobra rzecz. Silniki TDI to zacofanie techniczne, VW już je wycofuje, w ostatnim

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

EURO 5 tyczy sie tylko tego co wychodzi z rury wydechowej, a wiec dotyczy calego ukladu. Spaliny sa/powinny byc badane przy silniku drazacym bardzo wysokie obroty przez ok. 2-3 minuty. To ze jakis samochod spelnia warunki Euro 5, jest gwarancją ze nawet jesli spali 1 l/1000 km, to spelnia zalozenia

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

to zależy jaka noga. jak samochód dostaje w ,,turbinę to zużycie może dochodzić nawet do 1,5 l na 1000 km. średnio silniki zużywają około 1,5 l na 10000 km ale jeżeli są kręcone to więcej. każdy producent podaje małymi lietrkami gdzieś w instrukcja że w silnikach TD zużycie może wynosić około 1l

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

za ta cene. Przy Passacie dostaje sie auto kompletne, ktore wyglada najlepiej w swej klasie. No i TDi to naprawde dobra sprawa. -- ;o?

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

masz rację.w przeciwieństwie do wielu na tym forum erotomanów gawedziarzy,masz trochę doświadczenia z silnikami TDI VW.ja miałem golfa 100KM,a brat ma passata 115 KM.i to prawda,że zużywają olej.w moim przypadku musiałem dolewać ok 1l na 15 tys.dotyczyło to szczególnie szybkich jazd poza miastem

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

Jak ktoś nie umie jeździć, to każdy silnik będzie palił masę oleju, a turbo będzie padać. I co wtedy? Awaryjne VW oczywiście... A że się turbo katowało na zimno, nie chłodziło po jeździe, to oczywiście norma. Widziałem padnięte turbo i skrzynię w Fiatowskim JTD 100KM (doblo) - przebieg 50 tys km

Re: TDI przebieg 200 tys. Zmieniać czy dalej jeźd

Audi A3 2.0 TDI 140 KM 2006 Kupiony 2009 190 tys. sprzedany 2011 310 tys. Wymiany wg. wskazan komputera. Nie zuzywal oleju! Auto po nauce jazdy w D. Wymienilem kolo dwumasowe, jedna z polosi i tuleje z przodu. Oszczedny i szybki. -- W Polakowie zostają głównie miernoty i ludzie z kamieniami u szyi

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Mam starego golfa III 1.9 TD, ponad 310 000 km z pompą wtryskową i co ? I nic. Zmieniam olej, świece, filtry i jadę, i tak jeszcze z 300 tyś km :) Po co komu było 2.0 TDi ??

Re: Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda

TFSI są najmocniejsze ...... to fakt ...... ale w spalaniu oleju 0,5 L /1000km :( że nie wspomnę o super jednostkach 2.0 TDI z pękającymi głowicami. Pozdrawiam i wybieram wolnossącego japońca z tymi 160 KM. Jak dla mnie wystarczy

Re: Subaru Legacy 2.0 czy Toyota Avensis 1.8 benz

auto. Cytat ze złomnika: 2. Mazda 6 2.0 CiTD Obowiązkowy tekst: to może teraz dla odmiany coś francuskiego, żeby było bardziej niezawodne? To chyba mój ulubiony samochód-porażka. Taka Mazda to jest niesamowicie uważana w Polsce (przy tym absurdalnie droga – droższa od bepiątki w TDI), bo ludzie

Re: Audi A1 Sportback | Za kierownicą

Do znajomego mechanika przyjechało na lawecie A6 2.0 TDI 170 KM z 2008 r. Walnięta pompa oleju, same części kosztowały 3000 euro.

serwis uszkodził samochód?

Bardzo prosimy o pomoc w następującej sprawie. Jesteśmy właścicielami VW Passata B6 2.0 TDI BMR DSG 170 KM z 2007 roku. Ostatnio podczas jazdy zapaliła się czerwona kontrolka ciśnienia oleju, po czym niezwłocznie wyłączyliśmy silnik (zaczął stukać). Zadzwoniliśmy do serwisu pracownik powiedział, że

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

Audi A4 B7 2.0 tdi 170KM 2007r. 137kkm.Od nowości, olej wymieniany co max.12 tys km.Normalna jazda,żaden ułan. Naprawy: pompo-wtryski,sprzęgło alternatora, sprzęgło klimy, dwomas, napęd pompy oleju,łożysko przód, sprężyna zawieszenia tył, filtr cząstek stałych(to ponoć od jeżdżenia po mieście

Re: Audi

Nic dziwnego, skoro Audi w instrukcji do 2.0 Turbo podaje tak http://www.spalaczbenzyny.pl/media/informacja_o_zuzyciu_oleju_w_instrukcji_audi.jpg Taka sama sytuacja jest w tdi, też trzeba dolewać oleju między wymianami.

Re: Najbardziej niezawodne auta

Ludzie mam Toyotke Carine E 2.0 TD 82 KM przebieg 340 tys km i jezdzi nadal wszystko ok wymieniam tylko częsci eksploatacyjne typu olej klocki filtry itp rozrzad na lancuszku wiec trzyma sie dlugo.A wedlug mnie najbardziej niezawodne autka to : Moja toyotka oczywiscie , Vw Vento 1.9 tdi 90 km

Re: Jaki samochod za 30 tys?

awaryjnosc 2.0tdi to chyba jakas gminna legenda. od 4 lat mam 2.0tdi w a3 i nic zlego sie nie dzieje, przebieg prawie 190tys.. przyczyne widze w regularnych wymianach oleju (castrol slx) bez brawury na zimnym a jak jest zagrzany to nie zamulac tylko mocno do przodu. -- rozłóż przede mną księgę

Re: Docierać, czy nie?

Hymm bardzo ciekawe co piszecie o tym żarciu oleju mam octavkę 1.9 TDI silnik 105 koni przebieg 230 tyś km robię zmianę oleju co 15 tyś w międzyczasie dolewam około dwóch setek oleju stosuje castrol syntetyk wersja do silników z PD więc 2.0 TDI żre olej a 1.9 TDI nie i jest po prostu silnikiem

Re: Audi: księga usterek

Moja księga usterek do 120kkm emeryckiej jazdy: A4 B7 1.8T: -cewki(wszystkie cztery), -pęknięte sprężyny(tył,obie;)), -nieszczelności w układzie chłodzenia, -wymiana sterownika w skrzyni multitronic(najdroższe), -kompletne sterowanie elektrycznej szyby(przód,pasażer) A4 B7 2.0TDI: -łożysko

Re: 550 tys. Toyot i Lexusów do serwisów

VW - wadliwe pompy oleju w silnikach 2.0 TDI montowanych w pasatach, pękające głowice to już klasyk, wycierające się kółka wałków rozrządów w różnych silnikach Tdi i na BP - to już skandal, bardzo kiepskiej jakości wtryski, pompy, koła 2masowe w pierwszych 2.0TDI w kolejnych niewiele lepsze... Całe

Re: Pojedynek używanych | Citroen C5 vs Renault L

. A tak w jednym jak i w drugim podstawy, czyli oleje, płyny, paski, opony. Co do cen części. Pod uwagę bierzemy podobne silniki i roczniki: Citroen C5 2.0 109KM HDI, Laguna 1.9 107KM dCi, Passat 1.9 101KM TDI oraz Avensis 2.0 110KM D-4D. Dla ułatwienia kolejno wymieniane ceny będą w tej kolejności

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

autostradowej. Podobne opinie były jak wprowadzano 3-cylindrowe 1,2 HTP i 1,4 TDI. Zwafcy twierdzili, że to jednorazówki, że się tak trzęsą aż się śrubki same poodkręcają. Po latach okazało się , że 300-400 k km to żaden wyczyn dla tych motorów. Znam RS3 2,0 265 KM z przebiegami ok. 200 k km a to ponad 130 KM

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

części usportowionych aut - wyższe o połowę (Ford Focus ST), dwie trzecie (Golf GTI) lub nawet dwukrotnie (Audi S4, BMW M3). . Strzeż się tych aut Ale nawet wśród tańszych aut łatwo wdepnąć na minę i wybrać wersję kosztowną w naprawie lub wybitnie awaryjną. Np. Audi A4 B6 2.0 TDI PD Multitronic

Re: Wybierz najlepszą generację Volkswagena Passa

brachu@ co do tego bum w Passacie. Ja miałem pękniętą głowicę tylko w japońcu. Jakiegoś bum nie uświadczyłem, tylko ser z oleju. Czy widzisz różnicę pomiędzy silnikiem 2.0TDI PD powiedzmy z '05, a silnikiem 2.0TDI CR powiedzmy z 2010r ? Rozumie, że masz markę, która wg ciebie jest super, bez skazy

Re: konkurent E klasy

: nowe A4, jakieś 4 lata temu, silnik 2.0 TDI - mój kolega miał takie służbowe. Zużycie oleju 1L/ 1000 km. Tłumaczenie serwisu : "ten model może charakteryzować się podwyższonym zużyciem oleju". O, już mnie rwie do Audi po auto. Jeep - pozdrów kolegę Mirka z komisu.

Re: SKODA Octavia I

nie kupuj 2.0 TDI bo ludzie narzekaja ze biora olej

Re: Najlepsze silniki 2010 roku

2.0 TDI i 1.9 TDI to wspaniałe silniki, zawsze byłem przekonany, że Diesle są do d..., a tu proszę, jestem pod wrażeniem tych silników! Ojciec ma 2.0 w Jettcie a ja mam 1.9 w Golfie V. Tylko lać ropę, wymieniać olej i w drogę! :)

Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

kilometrów!(trzydzieści tys. x 0,5L daje piętnaście litrów oleju od zmiany do zmiany!) 2.0tdi rzadko który silnik wytrzymuje bez naprawy pompy oleju/wałków,filtra DPF. Koszty naprawy każdej awarii z osobna: min.5 tys.zł

Re: Volkswagen: MQB na sprzedaż

niezwiązanej z silnikiem. pozostałe razy to tylko szjswagenowski silnik, w tym raz pompa oleju i naprawa po gwarancji za coś koło 8000zł. Nie potrafie pojąc jka można zachwycać sie szajsem od VW z 2.0 tdi, 2,5 tdi i 1,4 FSI na czele, skoro to chyba na dziś najgorsze silniki na świecie.

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

w swoim flagowym szrocie 2.0TDi też tak wymyślili że jak po 30 tysiącach km przestaje pompować olej, to do wymiany jest cały wał korbowy zamiast jednej zębatki.Ludzie omijajcie tę firmę,bo schodzi na psy

Re: Proszę o opinie nt. KIA CARENS

Aktualne Verso to również kiepskie auto, zarówno pod względem awaryjności jak i rozwiązań w środku. Diesle żłopią olej nie gorzej niż 2.0tdi VAG. Wsiądź do Verso czy jednego z aut które wcześniej wymieniłem to sam przyznasz, że Verso z zegarami na środku to nic ciekawego. Pozdrawiam

Re: Amerykanie kupują więcej diesli

liczyć się że słynne waciane pompy oleju 2.0 TDI będa powodowały masowe zacieranie ich silniczków. Hamburger przeciez nic nie zajarzy pókimu auto całkiem nie padnie

Re: Fenomen passata

Twoja wiedza mnie poraża ,lepiej nic nie pisz .Passat od 3 lat ma CR ? kto tobie takich głupot nagadał ?Powiedzieli ci ze kupiłeś stary silniki 2,0 tdi ze zmienionym zasilaniem na CR ?dolewaj dalej olej ,to jest najlepszy slnik .

Re: Honda Accord i milion mil przebiegu!

Banał! Moje 2.0 TDI lekutko i beztresowo robi już ponad 180 tys. km. 4-ta głowica, 5-ta pompa oleju, 10-te wtryski, rozrząd 4 x zmieniany. Autp jak nówka zero problemów więc do miliona też dojedzie..... na 20-ej głowicy i 30-tej pompie oleju

Salon Genewa 2012 | Volkswagen Golf GTI Cabrio

konkurencją pod tym względem mogą być co najwyżej Rolls-Royce, czy Maybach. Jak ktoś z was nie wierzy to wystarczy spojrzeć na ich silniki, które są najlepsze w swojej klasie, w takim 2.0TDI olej i filtry wymienia się po 10latach lub 2mln kilometrów, a pasek rozrządu po 5mln kilometrów, reszta jest wieczna

Re: Peugeoty GTI dawniej i dziś

@heine-ken - "gdyż są tak oszczędne, że pozwalają uzyskać 15 kWh energii elektrycznej z litra ropy, choć wydawało by się, że jej wartość energetyczna to tylko 10 kWh." Masz rację ale tylko w wersji 2.0TDI (170KM). Nie wiem czy wiesz ale w 2.0TDI olej się zmienia po 10latach lub 2mln

Re: Audi 80 za i przeciw

B3 nie robiono z tdi co nie zmienia faktu ,ze stare 80 byly sporo solidniejsze niz dzisiejsze chinskie badziewie typu passat b7. Stare 80 nie bralo oleju silnik 1.6TD potrfil zrobic 500 tys przebiegu bez remontu czyli 5x wiecej niz wspolczesny 2.0 tdi a benzynowy 1.8 choc slaby potrfil bez remontu

Re: Auto to skarbonka. Dlatego lepiej jeździć tra

- szczególnie gdy się kupi takie gówna jak TSI albo 2.0 TDI. Jeśli kupuje się samochód trzeba się liczyć z kosztami eksploatacyjnymi - wymiana hamulców, sprzęgła wymiany oleju co rok lub częściej.. .. No ale kto słoikowi to miał wytłumaczyć jak wszystko mamusia daje na studia, na samochodzik na laptopika....

Re: Cala inna prawda o Passacie

Proszę: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657 forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7139 forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7094 Tylko proponuję poczytać całe wątki zwłaszcza późniejsze komentarze o spartolonym odprowadzaniu ciepła przez olej w aluminiowym bloku silników 2.0 TDI CR 130 czy 140km

Re: Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

@blablub, Człowieku, co Ty piszesz. Sama wymiana wałków kosztuje 5 tys. pln. Filtr DPF to już z 8 tys. pln. Naprawa w silniku 2.0 tdi pompy oleju/wałków,filtra DPF + jeszcze koło dwumasowe i turbina (padają po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów) + popękana głowica silnika to koszty rzędu 50

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

nikt nie wspomina o silnikach bmw. a diesel 2.0 tds CR 150km montowany od 2002 roku zostal uznany engine of the year. ja ososbiscie przejechalem nim juz 300 tys km i tylko wymieniam olej i plyny, dziala jak mazenie, a dynamika nieprzecietna co do tdi vw i calej reszty. pozdrawiam

Re: Więcej Outlanderów do serwisu

"boskie" 2.0TDI od schrottwagena. Polski przykłąd z rodziny: Passat z tym złomem stracił ciśnienie oleju po 15 tysiącach przebiegu. Przyczyna? Pompa oleju wytarła się na kółko (a była gwiazdka, sześciokat). Wymiana razem z nowym wałem. Łaskę robili że na gwarancji bo winę na złe

Re: 2616 kilometrów na jednym baku!

@blablub dokładnie taka sytuacja mi się przydarzyła w zeszłym roku. audi a4 z silnikiem 2.0 tdi 2005 rok - koszmar. nie wiem jak z tym napędem pompy oleju w nowszych modelach. mam teraz benzynę, ale zastanawiam się nad powrotem do diesla, bo benzyniak strasznie mnie wkurza - dużo spala, słabo się

Re: jakie auto kupić Benzyna+Gaz czy Diesel?

Jak już napisano każde rozwiązanie ma zalety, ale wydaje mi się że w Waszym wypadku przesiadka na diesla to niezbyt dobry pomysł. Nie wiem oczywiście o jakim Passacie mysli Twój mąż, ale jeżeli jest to nowszy silnik (np. 2,0 TDI) to po pierwsze ze starymi 1,9TDI ma juz niewiele wspólnego, a

Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

porażka 2.0 tdi żarł olej jak jeb...ęty... kupiłem verso z 1,8 ale maulaną skrzynie i wkońcu nie musze jeździć co chwile do serwisu. zresztą wystarczy zerknąc na raport TUV ADAC i wszysko jasne... pali 8,1 miasto głównie przebieg 55 tys km.

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

E36 (funbojom radzę zajrzeć do instrukcji o dopuszczalnym zużyciu oleju w ICDTI). Wtryskiwacze magnetyczne z poprzedniej generacji diesli, gdzie pogardzane 2.0 TDI ma już piezoelektryczne w silnikach Cxx. Nowe 1,6 może i będzie fajne, ale dopiero BĘDZIE, a inne 1,6 już są. Zawieszenie zawsze

Re: Ofensywa Volkswagena

@5 - rozumiem że piszesz o 2.0 TDI 170KM? Dobrze że nie masz problemów z tym silnikiem, niech Ci służy... lecz nie wszyscy mają tak dobrze, oto opinie innych użytkowników: www.autocentrum.pl/autorentgen/volkswagen/passat/b6/awaria-wtryskow-paliwa-w-modelu-20-tdi-124015841/ www

Re: Wujek Google wiedział...

"obowiązują > cy trend", który zdaje się zapoczątkował "wyjątkowo udany i bezawaryjny" 2.0TDI problemy TSI 1.2 - zapiekający się EGR (akcja serwisowa), grzechoczący rozrząd (też pewnie akcja będzie), falowanie obrotów 1.4 - rozrząd, turbina 1.8 - pożeranie sporych ilości oleju 2.0

Jak tankować taniej i jeździć oszczędniej?

Silnik 2.0 TFSI spalanie 15l/100KM x 6,20l x 20.000 KM= 18600zł Ubezpieczenie 4000zł na rok Komplet opon 4000zł Klocki plus tarcze - 2000zł Olej, filtry, klima, mycie czyszczenie, płyny, przegląd, drobne modyfikacje/naprawy 4000zł Rocznie utrzymanie 2-3 letniego porządnego samochodu wynosi około

Re: problem z ilością

Ja mam octavie 1.9 tdi i leje do niej olej MOTUL SPECIFIC 505.01 5W40. Ale i tak najlepiej dowiedziec sie u zrodla. To 505.01 to specyfikacja VW (z tego co kojarze, olej ten jest polecany do wszystkich silnikow 1.9 i 2.0 tdi na pompowtryskach, produkowanych przez grupe VW).

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

@ pr Ja wiem, że to żadna rewelacja. Niestety w 2.0 TDI taki przebieg już nie był taki oczywisty. Do 100 tys można było się spodziewać zepsucia się wtryskiwaczy, pad 1 wtryskiwacza unieruchamiał cały silnik, wada napędu pompy oleju (i nie mówię tu o zębatkach które w ramach akcji serwisowej vw

Re: Do ulubionego - znawcy renault

2.0dci nie ma zadnej wady pt ten typ tak ma.Chodzi o takie coś jak pekajacy blok silnika, czy wycierajacy sie naped pompy oleju w 2.0tdi, czy zatykający sie smok oleju w silnikach mazdy. To bardzo dobra konstrukcja, choc nie jest tak oszczedna jak np wspomniany 2.0tdi. Co do gwarancji, nawet jesli

Re: Skody do serwisów

@ iliontichy 2.0 tdi : - pękajace głowice (ale tylko roczniki do 2007) - padające wtryski (które? magnetyczne w CR tylko po lipnym paliwie) - wypaljące się pierścienie (tylko po agro-tuningu kompa sterującego) - naciągające się łańcuszki pomp oleju - w wyniku tego jej zatrzymanie i zatarcie silnika

Re: Honda CR-V - bez rewolucji

@hartge-"Ktoś tam marudzi, że dalej stosują stare silniki - to chyba lepiej, przynajmniej ja nie lubię kiedy ktoś na mnie eksperymentuje (jak VW ze swoim 2.0 TDi), wole sprawdzoną, dopracowaną, żywotną i bezawaryjną jednostkę napędową... '' W hondzie z 95' miałem gaźnikowy silnik

Re: Najbardziej niezawodne auta...

Pisanie o tym, że przepaliła się tylko żarówka to raczej przejaw ukrywania większych awarii ale ciężko się przyznać, że się jeździ rozpadającym 2.0 TDI. Jeśli jeszcze was to nie spotkało : awaria pompy oleju spowodowana kiepskim materiałem/konstrukcją gniazda w zespole wałków wyrównoważających i

Re: Docierać, czy nie?

Oszczędze Państwu czasu bo papieru by brakło na epopeję i przygody znajomego z 2.0 TDI variantem (ten 140 KM! o dziwo ). W ciągu pierwszych 15 tysięcy dwa razy na kółko starła się pompa oleju, padały wtryski, pękła głowica, w kółko cos ze sterowaniem i diagnostyką silnika. VW jak widać zapożyczył

Re: Motodziennik: Następca Hondy NSX

potwierdza stwierdzeń prezentowanych powyżej. Motor 2.0 TDI w pierwszej wersji (2004-2005 oznaczenie BLB) miały choroby wieku dziecęgo. Potem silniki z innym napędem pompy oleju i wałkami równoważącymi nie miały problemów poprzedników. 5 lat pracy przy tych samochodach nie spowodowało u mnie chęci kupna

1.9 TDI

zastosowanie filtra cząstek stałych DPF. Stopniowo był wypierany przez nowszą jednostkę 2.0 TDI. Za jego następcę uważa się również silnik 1.6 TDI CR, który ma niższe spalanie i jest cichszy. Najmocniejsza wersja 1.9 TDI była montowana w Seacie Ibiza trzeciej generacji.Większość silników 1.9 TDI posiada

Olej popirolityczny

nie są przez producenta normowane, bowiem olej popirolityczny nie jest olejem opałowym, a jedynie półproduktem do jego komponowania. Stosowany jest również jako produkt handlowy np. do produkcji sadzy i żywic. Przykładowe deklarowane właściwości oleju popirolitycznego : lepkość: 7–36,2 cSt gęstość: 0

Olej rycynowy

(7%), linolowego (3%), palmitynowego (2%), stearynowego (1%).Olej rycynowy jest gęstą, białą do jasnożółtej cieczą. Gęstość mieści się w przedziale 0,947–0,970 g/cm?. Niemal nierozpuszczalny w wodzie. Zamarza w temperaturze -24°C. ZastosowanieOd czasów starożytnych rycyna jest używana

Olej migdałowy

i chloroformie. Pochodzenie: południowa Europa (Francja, Hiszpania), Kalifornia Skład: zawiera 65–68% kwasu oleinowego, 24–26% kwasu linolowego, 6–8% kwasu palmitynowego, 1–2% kwasu stearynowego oraz witaminy i składniki mineralne Kategoria: olej nieschnący Ważność: po otworzeniu ok

Olej oliwkowy

oliwy liczba kwasowa nie powinna przekraczać 0,8. Oliwa najwyższej klasy ma liczbę kwasową 0,2. Oliwa rafinowana, czyli oczyszczana. Oliwa zwykła (z kolejnych tłoczeń). Oliwy rafinowane i zwykłe powinny mieć liczbę kwasową poniżej 6,6.Ponadto wyróżnia się olej z oliwek przeznaczony do celów

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.